Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:40:
[...]

Thanks, dat is wel het overwegen waard! Tzt even kijken hoe vaak de ik de PS gebruik of dat een maand nuttig is of niet. Raak ik dan alle games kwijt of zijn die na afsluiten van abbo weer direct beschikbaar? Zit al jaren niet zonder abbo… maar altijd de goedkoopste gehad dus vond het niet zo spannend.
Je krijgt weer toegang tot die games zodra je een abonnement afsluit. (tenzij ze in de tussentijd uiteraard uit PS+ verwijderd zijn). En je hebt ook weer toegang tot je savegames die in de cloud staan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:17
crimby schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:02:
Hoi,

Ik heb momenteel PS Premium ivm cloudgaming op de PS Portal. Nou verloopt mijn jaarabbo in april en staat er een verlenging klaar a €151,99.

Ik dacht, dat kan vast goedkoper. In de TS staat nog 119 maar dat zal wel achterhaald zijn gok ik.

Hoe doen jullie dat? Is het bijvoorbeeld handig om een half jaar te nemen en dan rond black friday een jaar te kopen of zijn er betere opties?
Aangezien alle kleine beetjes helpen: er zijn veel werkgevers waarbij je cadeaubonnen voor winkels kan kopen met korting. Bijvoorbeeld 6% op bol.com, waarmee je dan PlayStation tegoed kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-07 15:50
Ik heb een VVV cadeaukaart, die ik kan omwisselen naar een PlayStation cadeaukaart. Ik neem aan dat ik daarmee ook een deel van het lidmaatschapsgeld kan aanbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:54
edwinvdteems schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:58:
Ik heb een VVV cadeaukaart, die ik kan omwisselen naar een PlayStation cadeaukaart. Ik neem aan dat ik daarmee ook een deel van het lidmaatschapsgeld kan aanbetalen?
jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:55
edwinvdteems schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:58:
Ja want je wisselt het gewoon naar playstation store te goed, dat kan je voor alles weer gebruiken uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:49
MathieuT schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:28:
[...]

Aangezien alle kleine beetjes helpen: er zijn veel werkgevers waarbij je cadeaubonnen voor winkels kan kopen met korting. Bijvoorbeeld 6% op bol.com, waarmee je dan PlayStation tegoed kunt kopen.
Ja zoiets zou ik dan ook via CashbackXL kunnen doen. Mijn werkgever heeft zoiets niet zover ik weet.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11-07 17:00
Is die start wars de laatste, of die ene van paar jaar terug?

Rest zegt me zo totaal niks

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:23
G.Scholtens schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:47:

Laatste 2023.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:24
G.Scholtens schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:47:

De laatste inderdaad, heb ik me goed mee vermaakt! Aanrader.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11-07 17:00
Hulleman schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:30:
[...]

De laatste inderdaad, heb ik me goed mee vermaakt! Aanrader.
Nice, dan goede maand voor mij. Stond al even op mijn wensenlijst, deel 1 was echt super gedaan

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:38

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

PlayStation Granade heeft weer een leuk overzicht video gemaakt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:35
Playstation Plus abonnement actiekortingen zijn weer beschikbaar.

Geldig tot 24-2-2025, overigens heeft niemand nog de vijf dagen compensatie voor de storing ontvangen.

[ Voor 55% gewijzigd door cl0udrado op 14-02-2025 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

cl0udrado schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:47:

Geldig tot 24-2-2025, overigens heeft niemand nog de vijf dagen compensatie voor de storing ontvangen.
Waar heb je die aanbieding gezien? Ik zie zelf namelijk geen verlengingsaanbieding staan. En ik heb inderdaad ook die 5 dagen er nog niet bij gekregen, heb nog altijd tot 07-06-2025, iets dat ik vorig jaar al had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:57
Net 1 jaar premium afgesloten voor 99.99. Ik vermoed dat dit weer alleen geldt voor nieuwe abbonees en niet voor verlengen.

Mijn abonnement was in december al verlopen en zat te wachten om korting.

[ Voor 23% gewijzigd door thriller op 14-02-2025 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:35
Linksquest schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 12:12:
[...]

Waar heb je die aanbieding gezien? Ik zie zelf namelijk geen verlengingsaanbieding staan. En ik heb inderdaad ook die 5 dagen er nog niet bij gekregen, heb nog altijd tot 07-06-2025, iets dat ik vorig jaar al had staan.
Mijn abonnement is afgelopen week verlopen. Als ik inlog in de app zie ik dat ze 30% korting aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb het even opgezocht, en zie inderdaad alleen voor nieuwe members of als je upgrade naar een duurder pakket.

[ Voor 49% gewijzigd door Linksquest op 14-02-2025 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
thriller schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 12:30:
Net 1 jaar premium afgesloten voor 99.99. Ik vermoed dat dit weer alleen geldt voor nieuwe abbonees en niet voor verlengen.

Mijn abonnement was in december al verlopen en zat te wachten om korting.
Je moet hem ook altijd laten aflopen, en op de dag dat die is afgelopen kan je met korting weer aanmelden(Als er korting is).
Het systeem ziet je dan namelijk als nieuwe abbonee, aangezien je niet lid ben op dat moment.
Je wordt in de loop van de dag afgemeld, en dan vrolijk weer een abbo uitkiezen welke je wil.
Soms kan je ook nog wel eens lees ik iets er voor doen, maar dit heb ik zelf nog niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:40

SD5k

>4&X

Die 5 dagen mogen ze houden van mij, dat betekent namelijk dat ik net buiten de Black Friday actie ga vallen volgende keer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:53

hm, ik had met een maand verlengt, die loopt af op 28-2.

Er is zeker geen mogelijkheid om deze voor die tijd te verlengen...?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 19:34
Hmm ik krijg alleen korting op premium of extra, toevallig beide naar 99,95 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
rikislief schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:40:
Hmm ik krijg alleen korting op premium of extra, toevallig beide naar 99,95 per jaar.
Je heb nog een lopend abbo denk ik dan, ook al is het nog voor enkele dagen ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-07 15:50
Ik wil premium pakken. Normaal gesproken doe ik al mijn aankopen via mijn gekoppelde creditcard, maar nu heb ik toevallig nog 70 euro tegoed in mijn account vanwege enkele VVV bonnen. Ik kan verder geen betaalmogelijkheid kiezen, dus kan ik er vanuit gaan dat hij nu eerst die € 70 pakt en dan € 30 van mijn creditcard?

Update; nevermind. Gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door edwinvdteems op 14-02-2025 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 19:34
Carlos0_0 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:30:
[...]

Je heb nog een lopend abbo denk ik dan, ook al is het nog voor enkele dagen ?.
Nope, niks. Kan bij essential alleen kiezen voor maand 8.99 / 3 maanden 24,99 / jaar 71,99
Premium bespaar tot 34% (99,99 per jaar) en Extra bespaar tot 20% (99,99 per jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
rikislief schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 08:17:
[...]

Nope, niks. Kan bij essential alleen kiezen voor maand 8.99 / 3 maanden 24,99 / jaar 71,99
Premium bespaar tot 34% (99,99 per jaar) en Extra bespaar tot 20% (99,99 per jaar)
Inderdaad premium en extra is 99,99 euro per jaar, essentials geen korting.

Op https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/#subscriptions is dat wat makkelijker te zien dan in de PS App.

Mijn abbonement is ook verlopen, wellicht dat je daarom die aanbieding krijgt.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:24
100 euro vind ik een prima prijs. Was al aan het sparen voor Premium, maar dit komt goed uit!

Kan nu eindelijk op de Portal streamen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-07 08:07
SD5k schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:34:
[...]

Die 5 dagen mogen ze houden van mij, dat betekent namelijk dat ik net buiten de Black Friday actie ga vallen volgende keer. ;(
Hoezo zou dit een probleem moeten zijn? Denk je dat je enkel kunt verlengen als je abonnement is afgelopen?
Als jij rond black friday nog 3 weken te gaan zou hebben en er komt een aanbieding, dan kun je die gewoon nemen en die komt dat bovenop de dagen die je nog had staan.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 21:50

DarkSide

theres no place like ::1

Marcievg schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:04:
[...]

Hoezo zou dit een probleem moeten zijn? Denk je dat je enkel kunt verlengen als je abonnement is afgelopen?
Als jij rond black friday nog 3 weken te gaan zou hebben en er komt een aanbieding, dan kun je die gewoon nemen en die komt dat bovenop de dagen die je nog had staan.
Normaal wel idd.
maar laatste keer kreeg ik geen aanbieding omdat ik nog een lopend abbo had.

Abbo opgezegd. 2 dagen later wel opeens korting.

Ben dus ook benieuwd hoe dit dit jaar gaat. En ook mijn abbo loopt rond bf af.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DarkSide schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:20:
[...]

Normaal wel idd.

Je krijgt de zelfde dag al de korting als die afgelopen is, vorig jaar black friday actie ook gedaan weer.
Abbo afgelopen ergens in de loop van de dag, en in de avond thuis weer abbo genomen met actie prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marcievg schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:04:
[...]

Dat is maar de vraag. Aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe leden of voor upgrades naar hogere tiers. Is al een paar jaar zo.
Abonnementen die bijna aflopen komen soms ook in aanmerking voor de aanbieding, maar er is nooit duidelijkheid voor wie dat wel of niet geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-07 08:07
DarkSide schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:20:
[...]

Normaal wel idd.

Ik heb afgelopen black Friday een upgrade gedaan naar de ps us premium. Maar alsnog zou het bijvoorbeeld met playstation days in de zomer ofzo toch mogelijk moeten zijn om een verlenging er bovenop te gooien? Of is dit bij alle abonnementen enkel een korting als je het niet meer hebt?

Maar kijkende naar de prijs van essential dan verwacht ik dat een dergelijke korting iets van 15 of 20 euro is.
We kopen een console van 500 tot 800 euro, we kopen games van 40 euro of meer die na ongeveer 12 uur spelen weer klaar zijn.
Het mislopen van die 20 euro kan dan in mijn ogen echt niet zo'n gemis zijn dat we groot ongenoegen moeten uitspreken op fora. Pak met essential 3 games per jaar en je hebt de kosten meestal al weer terug.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 21:50

DarkSide

theres no place like ::1

zo kun je alles wel beredeneren.
het gaat niet direct om die 20,-. Maar wel om het totaal plaatje als je bij een x aantal diensten niet overal de korting pakt. Kan dat toch weer schelen.

Zelf haal ik idd nog genoeg uit essential met online gamen en de aantal games die je gratis krijgt die ik leuk vind om te spelen.
Neemt niet weg dat die korting gewoon nice is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Marcievg schreef op zondag 16 februari 2025 @ 11:26:
[...]

Ik heb afgelopen black Friday een upgrade gedaan naar de ps us premium. Maar alsnog zou het bijvoorbeeld met playstation days in de zomer ofzo toch mogelijk moeten zijn om een verlenging er bovenop te gooien? Of is dit bij alle abonnementen enkel een korting als je het niet meer hebt?

Maar kijkende naar de prijs van essential dan verwacht ik dat een dergelijke korting iets van 15 of 20 euro is.
We kopen een console van 500 tot 800 euro, we kopen games van 40 euro of meer die na ongeveer 12 uur spelen weer klaar zijn.
Het mislopen van die 20 euro kan dan in mijn ogen echt niet zo'n gemis zijn dat we groot ongenoegen moeten uitspreken op fora. Pak met essential 3 games per jaar en je hebt de kosten meestal al weer terug.
Nee je kan geen verlenging met korting er boven op gooien(Zonder korting uiteraard wel), alleen als je een upgrade doet naar een hoger pakket(Voor de resterende maanden dan).
Je kan alleen korting krijgen als je abbo afgelopen is(Het systeem ziet je dan als nieuwe gebruiker), en hier en daar kregen enkele 1 a 2 dagen voor afloop de korting weer voor een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Dragon age, mooie toevoeging!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-07 11:43
Wauw, laat wel zien dat het helaas (helaas als in grote sp game) geen groot succes is, als het nu in ps plus komt. Al ga ik het zeker claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Vette maand mocht het waar zijn, wilde dragon age ooit kopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amaze86 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:14:
Vette maand mocht het waar zijn, wilde dragon age ooit kopen.
Mocht het waar zijn? Is gewoon een bericht vanuit Sony hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Raem schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:29:
[...]

Mocht het waar zijn? Is gewoon een bericht vanuit Sony hoor. :P
Je hebt wel is van die fake berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geef de hoop op dat we Knack II ooit nog eens in de ps+ gaan zien. Misschien toch maar eens de portemonnee trekken dan.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Veilguard was supertof. Als je hem probeert, geef het dan wel een paar uurtjes. Duurt even voordat de game echt los komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:47
Ugh jammer, had me €30 euro bespaard voor Veilguard die ik helaas nooit meer terugkrijg. Was €30 teveel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers van filmpjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:42

Ace

Happy Happy Joy Joy

Amaze86 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:39:
[...]

Je hebt wel is van die fake berichten :)
Die op blog.playstation.com terecht komen?
Daan0s schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:03:
Ugh jammer, had me €30 euro bespaard voor Veilguard die ik helaas nooit meer terugkrijg. Was €30 teveel.
Return to form!

[ Voor 36% gewijzigd door Ace op 26-02-2025 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Superkiwi schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:41:
Ik geef de hoop op dat we Knack II ooit nog eens in de ps+ gaan zien. Misschien toch maar eens de portemonnee trekken dan.
Gewoon kopen dat spel is zijn geld meer dan waard, je moet spellen niet kopen en hopen dat ze maar eens op plus komen :).

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:56
DA: Veilguard heb ik altijd nog willen proberen dus helemaal top dat deze nu via PS Plus gratis beschikbaar is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Superkiwi schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:41:
Als je hem nou nu koopt zit ie er volgende maand in. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-07 09:28

s0kkie

Cowabunga

TMNT lang over getwijfeld om te kopen, mooi dat ie er nu in zit. DA the Failwoke slaan we maar even over.
Kwam die game niet net pas geleden uit? 8)7

• Hulleman
Zorroberner schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:01:
[...]

Wauw, laat wel zien dat het helaas (helaas als in grote sp game) geen groot succes is, als het nu in ps plus komt. Al ga ik het zeker claimen :)
Ja zonde eigenlijk. Laatst las ik wel iets dat Dragon Age het niet goed gedaan had. Game kost nu € 30 en nu al in PS+ zegt idd genoeg. Terwijl de reviews best heel goed zijn.

Anyway, de game wilde ik graag nog eens spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Stond op het punt die Dragon Age te kopen, spaart me weer geld, kan ik die voor een andere game gebruiken.

Die Turtles game is tof, had hem al voor de Switch, dikke aanrader als je van die klassieke Turtles games houd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 19:53

Vrijdag

De Zwarte

Ha mooi, ik zat al een tijdje te twijfelen of ik die Turtles collectie voor de Switch zou kopen. Maar nu dus maar lekker op de PS :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nee natuurlijk nog niet geclaimed, het is pas net in gegaan :).
Maar bedankt voor de update, anders was ik het misschien wel vergeten haha.

Even Ninja turtles en Sonic geclaimed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ha dankjewel. Vanavond maar eens met de Turtles aan de slag in hun natuurlijke habitat, de riolen van New York in plaats van in Call of Duty :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Arcade Paradise heb ik op Google Stadia even gespeeld, was toen wel leuk om te spelen. Prince of Persia heb ik met de Black Friday fysiek gekocht, maar nog niet gespeeld. De rest voor mij niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers, een mooie overzichtsvideo door Playstation Granade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bRuud83
Ik vond het Essential aanbod met DA: Veilguard een stuk interessanter. Ik zal ook niet snel teruggaan naar Extra tier, want het aanbod is niet interessant en wisselt te vaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
bRuud83 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:07:
Ik vond het Essential aanbod met DA: Veilguard een stuk interessanter. Ik zal ook niet snel teruggaan naar Extra tier, want het aanbod is niet interessant en wisselt te vaak.
Dat heb ik ook en voor Premium en Extra game ik te weinig, ik speel gerust 1 spel 2 of 3 maanden.
Doordat ik de story helemaal uitspeel, het zij een 2de keer. om bijv alle collectibles te halen(Iets hogere moeilijkheid instelling ofzo).
Ik game ook maar ongeveer 1 of 2 keer per week, dus ook nog niet eens vaak.
Daarbij heb ik liever dat ik de spellen zelf bezit(licentie ok digitaal prima), maar dat ik ze altijd kan spelen. ook al stop ik eens tijdelijk plus.

Wat ik ook merk dat ik met zulke diensten, ik gewoon niet weet wat ik wil spelen.
Er zijn te veel spellen, ik probeer iets en als ik iets niet leuk vind een stukje ofzo. kap ik er al snel mee.
Als ik iets koop heb ik dit minder snel, want ja heb er geld aan uitgegeven. dus maar even proberen door te zetten en proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 13-03-2025 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:18
bRuud83 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:07:
Ieder zijn keus natuurlijk. Zelf haal ik die 50 tientjes per jaar er makkelijk uit, speel nu Sniper Elite 5 en Remnant 2 samen met vrienden in coop en single player GoW Ragnarok dus dat zijn al 3 spellen en normaal doe ik geen jaar per spel dus komt vast nog wat bij.

Deze maand zit er voor mij niet veel bij, misschien Prince of Persia eens kijken maar denk dat ik leukere dingen in mijn backlog heb.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
LordLynx schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:55:
[...]

Ieder zijn keus natuurlijk. Zelf haal ik die 50 tientjes per jaar er makkelijk uit, speel nu Sniper Elite 5 en Remnant 2 samen met vrienden in coop en single player GoW Ragnarok dus dat zijn al 3 spellen en normaal doe ik geen jaar per spel dus komt vast nog wat bij.

Deze maand zit er voor mij niet veel bij, misschien Prince of Persia eens kijken maar denk dat ik leukere dingen in mijn backlog heb.
Prijzig abonnement. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:18
Ja, ik heb super-ultra-firstbacker-stakeholder-premium. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Robocop lijkt me wel een lollige game om eens te proberen. Weer een goede maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Cool, bewust Robocop nooit gekocht, omdat ik dat echt zo'n PS+ game vond. Tof dat ie er in zit!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik ken Robocop nog van de NES ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.retronintendokaufen.de/Files/2/40000/40305/ProductPhotos/Source/315444591.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

En voor de liefhebbers, hier ook een video door PlayStation Granade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:22:
En voor de liefhebbers, hier ook een video door PlayStation Granade.

[YouTube: PlayStation Plus Essential - April 2025 (PS+)]
Robocop ziet er op zich wel geinig uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Carlos0_0 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:51:
[...]

Ik kan hem echt aanbevelen, ik heb hem al gespeeld, had hem fysiek gekregen van mijn vrouw met kerst van 2023, maar echt een top spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Carlos0_0 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:51:
[...]

Dat is het op zich ook wel. Leuk voor een play through maar niet heel memorabel wat mij betreft.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ben begonnen met Robocop. Best een leuk spel, beetje Old school gevoel. Lekker simpel knallen. Alleen ben ik wel van mening dat ze deze ook wel voor de PS4 uit hadden kunnen brengen. Grafisch is het nou niet echt een hoogvlieger :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Vrijdag schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:53:
Ben begonnen met Robocop. Best een leuk spel, beetje Old school gevoel. Lekker simpel knallen. Alleen ben ik wel van mening dat ze deze ook wel voor de PS4 uit hadden kunnen brengen. Grafisch is het nou niet echt een hoogvlieger :P
Goed dat je het zegt heb hem ook even geclaimed, was het al weer effe vergeten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:48
Robocop is wel een blast from the past. Ik krijg er ‘the Darkness’ vibes van, als je eenmaal in de stad kunt rondlopen. Ledematen afknallen in een game is ook al wel een tijd geleden.

Geinig, maar fijn dat ik hier nooit het volle pond voor heb moeten betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een mailtje van Playstation dat er 5 dagen aan mijn PS Plus zijn toegevoegd ter compensatie van problemen met deze dienst. Mijn eerste reactie: waren er recent problemen met PS Plus? Niks van gemerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:36
Superkiwi schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 16:14:
Ik heb een mailtje van Playstation dat er 5 dagen aan mijn PS Plus zijn toegevoegd ter compensatie van problemen met deze dienst. Mijn eerste reactie: waren er recent problemen met PS Plus? Niks van gemerkt :P
Ik kreeg hem ook. Die storing was toch maanden geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ChrisLNFF schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:00:
Robocop is wel een blast from the past. Ik krijg er ‘the Darkness’ vibes van, als je eenmaal in de stad kunt rondlopen. Ledematen afknallen in een game is ook al wel een tijd geleden.

Geinig, maar fijn dat ik hier nooit het volle pond voor heb moeten betalen.
Ik heb juist eerder Soldier of Fortune vibes. Alleen gaat het wat langzamer met zoveel staal. Maar in elk geval proberen ze er een beetje een verhaal in te brengen, en het kunnen rondlopen in de delen van steden is ook best een leuke afwisseling.
Maar voor volle prijs zou ik het inderdaad ook niet hebben aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 16:36:
[...]

Ik kreeg hem ook. Die storing was toch maanden geleden?
Ik heb werkelijk geen idee.
Maar goed, toch erg netjes vanuit Playstation dat ze 5 dagen eraan vastplakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Superkiwi schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:41:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee.
Maar goed, toch erg netjes vanuit Playstation dat ze 5 dagen eraan vastplakken.
Voor de meeste niet, die hun abbo's verlengen tijdens black friday deals. Erg jammer dit, zo mis je gewoon die korting door extra 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo dat? Je kunt tijdens black Friday toch gewoon PS Plus (bij)kopen ongeacht of je nog abonnee bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claesar88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18:48
Amaze86 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 20:35:
[...]

Voor de meeste niet, die hun abbo's verlengen tijdens black friday deals. Erg jammer dit, zo mis je gewoon die korting door extra 5 dagen.
Ik zit inderdaad helaas met dat probleem 😕.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:09
Superkiwi schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 22:11:
Hoezo dat? Je kunt tijdens black Friday toch gewoon PS Plus (bij)kopen ongeacht of je nog abonnee bent?
Tegenwoordig mag je geen actief abonnement hebben tijdens de actie. Dus als de actie tot 1 december loopt en je huidige abonnement nu tot 2 december heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Superkiwi schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 22:11:
Dat kan al een paar jaar niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, dus dan gaat het om ps plus abo's in de Playstation Store? Als je codes bij bv Bol koopt kun je nog wel stapelen toch?
Ik heb nog nooit ps plus in de Store gekocht en wist dit dus niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
Superkiwi schreef op zondag 6 april 2025 @ 00:13:
Ah, dus dan gaat het om ps plus abo's in de Playstation Store? Als je codes bij bv Bol koopt kun je nog wel stapelen toch?
Stapelen is niet het probleem. Korting krijgen als je nog een actief abonnement hebt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Alleen via Sony zelf zijn er acties. Maar als het je puur om de PS+ games gaat kan je ook op de laatste dag van de maand een maandje lid worden en op dag 2 van de nieuwe maand weer opzeggen. Dan kan je de games van 2 maanden claimen en ondertussen speel je de leukste geclaimde game enz. Betaal je maar 6 maanden :) (54 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Gaat inderdaad om playstation plus abbo(Wat je rond black friday leukere prijs nog dan kan krijgen), deze zijn alleen nog maar bij Sony te koop.
Je kan bij Bol bijv alleen nog maar ps store te goed kopen, maar goed dat is alleen leuk als je bol cadeaukaarten zelf zou hebben(Want het scheelt niet echt geld ofzo).

[ Voor 5% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-04-2025 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hcQd schreef op zondag 6 april 2025 @ 00:26:
[...]

Stapelen is niet het probleem. Korting krijgen als je nog een actief abonnement hebt wel.
Nu heb ik het duidelijk. Bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:10:
[...]
Gaat inderdaad om playstation plus abbo (...) deze zijn alleen nog maar bij Sony te koop.
Je kan bij Bol bijv alleen nog maar ps store tegoed kopen
Ik heb onder een steen geleefd merk ik. Ook dit wist ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 06-04-2025 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Superkiwi schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:18:
[...]

Ik heb onder een steen geleefd merk ik. Ook dit wist ik niet.
Dat zal het zijn net terug uit een hele lange winterslaap :), dit is al een paar jaar zo.
Sinds dat Sony ps pplus veranderd heeft, dus met de 3 verschillende mogelijkheden (Essentials, extra en Premium).
Dit is volgens mij al een jaar of 3 ofzo dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:42

Ace

Happy Happy Joy Joy

Amaze86 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 20:35:
[...]

Maar toen PSN down was schreeuwde iedereen moord & brand dat er compensatie moest komen (misschien jij niet).

Dan komt er compensatie en dan is het weer niet goed.

Tweakers en hun kortingen, het zal ook nooit veranderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Battlefield 1 en Hogwarts Legacy zijn wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Playstation Granade heeft weer een mooie overzichtsvideo gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-07 16:35
Afgelopen jaren kocht ik altijd met korting ergens online een Playstation Plus Essential jaarabonnement, nu valt het op dat ik nergens meer deze kan afnemen. Is dit helemaal door Sony de nek omgedraaid en ben ik genoodzaakt om hier €72 per jaar voor te betalen? Of moet ik wachten tot Black Friday (wat natuurlijk te lang duurt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:24
wheeler schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:26:
Afgelopen jaren kocht ik altijd met korting ergens online een Playstation Plus Essential jaarabonnement, nu valt het op dat ik nergens meer deze kan afnemen. Is dit helemaal door Sony de nek omgedraaid en ben ik genoodzaakt om hier €72 per jaar voor te betalen? Of moet ik wachten tot Black Friday (wat natuurlijk te lang duurt)?
Wachten tot Black Friday inderdaad, het gaat rond die tijd 1x per jaar echt goed in de aanbieding.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:19

Boullie

Da Bulster

ZesBarkiePK schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:28:
[...]

Wachten tot Black Friday inderdaad, het gaat rond die tijd 1x per jaar echt goed in de aanbieding.
Afgelopen Black Friday was dit alleen voor mensen die op dat moment geen Playstation Plus actief hadden. Voorheen kon je altijd stacken.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Vorig jaar was er in mei/juni ook nog een korting via Sony zelf, maar alleen Sony weet natuurlijk of ze dat dit jaar weer doen. Maar inderdaad de acties gelden alleen als je op dat moment geen lopend abonnement hebt dus zal je net zien als je vandaag afsluit dat er morgen een actie is .. dus je moet zelf even beslissen tot wanneer je wacht om lid te worden/blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eind mei / begin juni is er vast weer Days of Play waarbij PS+ in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Zit zelf nog in dubio om te upgraden naar Extra omdat Hogwarts wordt toegevoegd. Al wacht ik ook nog op een mogelijke aanbieding voor PS+. Kan met een beetje geluk Hogwarts 2ehands voor 15/20 euro kopen of digitaal wanneer er weer sale is. Maar een maand Extra is volgens mij ook 13/14 euro.. maar Hogwarts krijg ik niet binnen een maand uitgespeeld. Vind abonnementen aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant betaal je puur voor toegang want de 'oneindige' stroom aan titels krijg je toch niet allemaal binnen een jaar gespeeld of zijn alweer verdwenen dan, zelfde als Netflix. Maar om games te kopen die op PS+ staan voelt altijd dubbel..
Pagina: 1 ... 94 ... 96 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.