• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19
Anoniem: 1925548 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:19:
[...]
Als ik vervolgens die korting niet meer krijg door die keus word ik koppig en neem ik niets af van ze. Helemaal klaar met dat soort praktijken. :P
Het is niets nieuws dat Sony geen korting meer geeft op het verlengen van lopende PS+ abo's. Dus dat had je kunnen weten voordat je PS+ afsloot bij de koop van je Pro.

Wat wél raar is, dat sommige mensen die korting nog steeds krijgen. Dat maakt het wel cru.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Hulleman schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:23:
[...]

Het is niets nieuws dat Sony geen korting meer geeft op het verlengen van lopende PS+ abo's. Dus dat had je kunnen weten voordat je PS+ afsloot bij de koop van je Pro.

Wat wél raar is, dat sommige mensen die korting nog steeds krijgen. Dat maakt het wel cru.
Dan had ik dat maar “kunnen weten”. Dan kan ik daar nog steeds deze mening over hebben en dus helemaal geen Plus afnemen.
Dat de een de deal wel krijgt en de ander niet maakt het raar ja. Als ze dan toch al verschil maken hadden ze ook kunnen zien dat ik lang geen Plus heb gehad hiervoor en dus niet iedere keer tactisch aan het verlengen ben.
Maar goed, weten we ook weer. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 28-11-2024 09:29 ]

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 23:00

M0nkeymen

Monkeystyle!

Zeg het uit frustratie ook maar op, "oude" cloud-saves zijn schijnbaar nog 6 maanden beschikbaar na opzeggen. Probeer dan als mijn abbo afloopt maar te verlengen met een korting. Gebruiksvriendelijkheid is ver te zoeken met deze acties helaas.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-06 22:55
Ik vraag mij af of de personen wel goed gelezen hebben..

Ook via de website en bovenstaande banner kom ik uit op die mooie kortingen, maar alleen als ik upgrade en alleen voor de resterende dagen (t/m 15 dec, dus 0,67 korting als ik naar Extra overstap en 1,18 korting naar premium.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:28

Vrijdag

De Zwarte

Was It Takes Two niet ook een hele tijd een extra bonusspel voor PSPlus? Dacht dat het een paar jaar geleden oid was.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Lwd10
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:45
schumi2004 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:59:
[...]

Via website ben ik via Services naar PS Plus gegaan om vervolgens een popup te krijgen.

[Afbeelding]

Korting liep hier op van 20% voor Essential, 25% voor Extra en 30% voor Premium.

Ik zak lekker van Premium naar Essential, meer dan voldoende.
Dankje! Op deze manier kreeg ik het wel voor elkaar om voor 1 jaar essential te verlengen

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:28
Vrijdag schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:36:
[...]

Was It Takes Two niet ook een hele tijd een extra bonusspel voor PSPlus? Dacht dat het een paar jaar geleden oid was.
Klopt volgens mij, dacht dat hij al eerder erin stond.
Maarja toch een top game

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 17:16
Ik heb al een tijdje een extra abbo, en kan upgraden met 30% korting.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbNBmtUe5EkiZEqxQKzf8y-Aw58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m7SnUkcCkMJALdZQUmnPzuZb.png?f=fotoalbum_large

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:33
Dark_Angelus schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:37:
Ik heb al een tijdje een extra abbo, en kan upgraden met 30% korting.[Afbeelding]
Helaas niet, volgens mij als je goed kijkt krijg je nu 30% korting op resterende periode, waarvoor je wellicht al eerder de volle mep hebt betaald, tot je huidige abo eindigt en wordt deze daarna verlengd voor €151,99. Ik vind dit een beetje slechte marketing van Sony waarbij lijkt dat je goedkoper uit bent maar uit eindelijk 2x moet betalen.

[ Voor 15% gewijzigd door EL-Nino-1980 op 28-11-2024 15:31 ]

EL-Nino-1980 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 15:29:
[...]

Helaas niet, volgens mij als je goed kijkt krijg je nu 30% korting op resterende periode, waarvoor je wellicht al eerder de volle mep hebt betaald, tot je huidige abo eindigt en wordt deze daarna verlengd voor €151,99. Ik vind dit een beetje slechte marketing van Sony waarbij lijkt dat je goedkoper uit bent maar uit eindelijk 2x moet betalen.
Wat bedoel je? Hij krijgt 30% op het bedrag wat het normaal kost om te upgraden. Precies zoals Sony het geadverteerd heeft.
Is het een interessante aanbieding? Nee, niet echt. Maar de PS+ aanbiedingen zijn ook alleen interessant voor nieuwe leden of leden die in aanmerking komen om hun huidige abonnement te verlengen.

Maar in principe is bovenstaande aanbieding gewoon zoals Sony ook geadverteerd heeft.
Players who join PlayStation Plus during PlayStation’s Black Friday promotion can save up to 30% on a 12-month membership. Current PlayStation Plus Essential members can save 25% on the remainder of their membership when upgrading a current plan to PlayStation Plus Extra, or save 30% when upgrading from PlayStation Plus Extra to PlayStation Plus Premium/Deluxe.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• RobinNL
  • Laatst online: 22-06 13:13
Gisteren had ik toevallig met een collega over deze actie, dat ie ook zou gelden als je op dit moment lid bent. Mijn abonnement loopt tot 27 december, maar ook hier geen mogelijkheid om voor een jaar af te sluiten met 25% korting.

Eerst word je warm gemaakt met de Black Friday actie zoals @schumi2004 aangaf. De popup wordt altijd getoond hier, of ik nu ingelogd ben of niet. Vervolgens wil je het gaan afsluiten en krijg je te zien dat je de volle mep mag betalen. Ik ben vrij nieuw met de PS5 en PS Plus, maar dit is toch wel een naaistreek van Sony.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

Hulleman schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:16:
Bijzonder om te zien dat veel mensen blijkbaar toch korting bij verlengen krijgen. Het maakt niet uit via welk kortingskanaal ik binnen kom, maar bij mij verdwijnt altijd de korting op het verlengen als ik eenmaal inlog.
was bij mij ook
Abbo liep de 26e af. De 24e proberen te verlengen. Maar geen korting
Toen opgezegd. En de 25e weer proberen te kopen. Prijs lijkt dan met korting, tot je in winkelmandje doet en het wilt kopen. Dan weer geen korting.

Gisteren was dag na het verlopen van abbo en nu wel met korting kunnen kopen.....

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• RobinNL
  • Laatst online: 22-06 13:13
DarkSide schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:03:
[...]

was bij mij ook
Abbo liep de 26e af. De 24e proberen te verlengen. Maar geen korting
Toen opgezegd. En de 25e weer proberen te kopen. Prijs lijkt dan met korting, tot je in winkelmandje doet en het wilt kopen. Dan weer geen korting.

Gisteren was dag na het verlopen van abbo en nu wel met korting kunnen kopen.....
Dus eigenlijk is het het beste om volgend jaar een abbo te hebben die net voor Black Friday afloopt? Natuurlijk in de hoop dat volgend jaar weer zo'n actie is.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21-06 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

RobinNL schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:57:
[...]

Dus eigenlijk is het het beste om volgend jaar een abbo te hebben die net voor Black Friday afloopt? Natuurlijk in de hoop dat volgend jaar weer zo'n actie is.
yep
heb al jaren korting zo op PS+
Maar de acties van Sony worden wel steeds lastiger
Eerst (toen het nog 60,- was en 45 met korting) kon je nog stapelen.
Vorig jaar kon ik wel verlengen met korting en vrienden weer niet.
En dit jaar moest ik het dus zo doen.

zie het volgend jaar wel weer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:36:
[...]
99% zeker van niet, want ik heb al PS+ van ten tijde van de PS3 en heb letterlijk alles geclaimd dat er te claimen viel, en nauwkeurig bijgehouden, en It Takes Two zat daar niet tussen.
Of tenzij je de Extra catalogus bedoelt, maar het is wel vaker dat er een game daarvan een maandelijkse game wordt, denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
It Takes Two heeft vorig jaar inderdaad in PS+ Extra gezeten.

https://blog.playstation....er-elite-5-twisted-metal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:40
Hi

Ik werd verwezen naar dit topic

Er is nu een bf deal voor ps plus premium voor 106 euro als ik het goed heb

Ik heb nu essential maand contract
Alleen als ik naar premium wil kan ik alleen upgraden voor een maand
En ik wil graag een jaar premium voor 106

Iemand een idee hoe ik de bf deal krijg voor 1 jaar premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Laatst online: 22-06 20:22
Markvd1984 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:00:
Hi

Buiten een nieuw PSN account aan te maken (wat voor de meesten niet interessant is) kan je niets doen helaas…
De deal is enkel voor mensen die geen abonnement hebben, en voor huidige abonnees om hun resterende tijd nog naar een hogere tier te upgraden tegen een iets voordeliger tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 09:20

TDB

Ik had tot april 2025 een abo, opgezegd. Gisteren kreeg ik via mijn PS5 in de shop een aanbieding om mijn huidig abo te verlengen met 30% korting. Dus niet online of via de app, maar op de playstation zelf. Misschien werkt het dan wel voor je.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:36:
Ik had tot april 2025 een abo, opgezegd. Gisteren kreeg ik via mijn PS5 in de shop een aanbieding om mijn huidig abo te verlengen met 30% korting. Dus niet online of via de app, maar op de playstation zelf. Misschien werkt het dan wel voor je.
Punt is wel dat je die opzegging wel op voorhand al moest gedaan hebben. Ik heb het enkele dagen ervoor gedaan en werkte niet. Hopelijk volgend jaar dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lwd10
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:45
Markvd1984 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:00:
Hi

Ik heb ook een maand essential tot 15 december. Kon alleen maandelijks verlengen via psn of op ps5 zelf. Maar schumi2004 had hier aangegeven dat je via de website moet gaan proberen en toen kreeg ik de aanbieding wel om voor een jaar te verlengen. Dat is gelukt!

Alleen krijg ik nu via PlayStation 5 wel de kans opnieuw te verlengen voor 1 jaar, nog niet uitgeprobeerd. Dat zou misschien 2 jaar 20 procent zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb nog iets meer dan een hand vol aan fysieke games en overweeg om volledig over te gaan naar digitaal.

De zogenaamde aanbiedingsprijzen vallen me alleen nog een beetje tegen en daarnaast ben ik even benieuwd hoe het tegenwoordig zit met save file compatibiliteit tussen fysieke en digitaal gekochte PS4/5 games.

Ik kan me van een paar jaar terug herinneren dat daar veel issues mee waren, wat zijn jullie ervaringen daar tegenwoordig mee?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:46
Greatsword schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:52:
Ik heb nog iets meer dan een hand vol aan fysieke games en overweeg om volledig over te gaan naar digitaal.

De zogenaamde aanbiedingsprijzen vallen me alleen nog een beetje tegen en daarnaast ben ik even benieuwd hoe het tegenwoordig zit met save file compatibiliteit tussen fysieke en digitaal gekochte PS4/5 games.

Ik kan me van een paar jaar terug herinneren dat daar veel issues mee waren, wat zijn jullie ervaringen daar tegenwoordig mee?
Ja dat overweeg ik ook sinds ik de PS Portal bezit. Het zou top zijn als je tegen een kleine bijbetaling de fysieke licentie kan overzetten naar een digitale licentie.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:04
Geraedus schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:56:
[...]

Ja dat overweeg ik ook sinds ik de PS Portal bezit. Het zou top zijn als je tegen een kleine bijbetaling de fysieke licentie kan overzetten naar een digitale licentie.
Digitaal en fysiek zijn exact de zelfde savegames, want het zijn de zelfde spellen.
Misschien gek genoeg een keer een issue was, maar ik ben het nog nooit tegen gekomen of gelezen(Wil niet zeggen niet eens een issue was).

Verder zijn de actie prijzen toch meer dan prima, nee je heb niet altijd een spel voor 15/20 euro meer(Of dat duurt iets langer).
Maar je kan toch niet alles tegelijk spelen ?, dan betaal je een paar euro meer voor het gemak(van geen disc wisselen enzo).
Je maakt gewoon een lijstje in de ps app wat je graag wil, en kies je de goedkoopste uit als je een nieuw spel weer wil(Omdat je door de rest heen ben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Greatsword schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:52:

Ik heb een Xbox Series X en daar speel ik alleen maar digitaal mee. Via Game Pass en soms een spelletje kopen in de aanbieding. Voor mijn gevoel is disc altijd wat onhandig, kan je niet snel tussen spellen switchen wat ik wel eens doe. Ook vraag ik me af of digitaal niet nog wat sneller is dan disc in laadtijden enzo, en ook stiller want geen draaiende schijf. Ok, ik kan geen spellen 2e hands aanschaffen of weer verkopen, maar weet niet hoe vaak ik dat zou doen eerlijk gezegt. Om deze reden ook gekozen voor de digitale PS5 die ik gisteren heb besteld.

Wat betreft digitaal gamen hoop ik nog op een goeie PlayStation Plus Premium deel, die heb je ook nodig om met de PS Portal te kunnen cloud gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geraedus schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:56:
[...]
Het zou top zijn als je tegen een kleine bijbetaling de fysieke licentie kan overzetten naar een digitale licentie.
Wat doe je dan met de fysieke editie? Die geef je door, waarna de nieuwe eigenaar hetzelfde doet, de volgende eigenaar ook, enz enz. Een flink aantal stappen verder heeft één iemand de fysieke versie gekocht en hebben meerdere mensen daar tegen slechts een kleine betaling de digitale versie van verkregen. Dat vinden ze niet zo leuk denk ik ;)
Al is de oplossing vrij simpel: sta die mogelijkheid per fysieke kopie slechts éénmaal toe.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
bsmpower schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:30:
[...]

Ik een Xbox Series X en daar speel ik alleen maar digitaal mee. Via Game Pass en soms een spelletje kopen in de aanbieding. Voor mijn gevoel is disc altijd wat onhandig, kan je niet snel tussen spellen switchen wat ik wel eens doe. Ook vraag ik me af of digitaal niet nog wat sneller ie dan disc in laadtijden enzo, en ook stiller want geen draaiende schijf. Ok, ik kan geen spellen 2e hands aanschaffen of weer verkopen, maar weet niet hoe vaak ik dat zou doen eerlijk gezegt. Om deze reden ook gekozen voor de digitale PS5 die ik gisteren heb besteld.

Wat betreft digitaal gamen hoop ik nog op een goeie PlayStation Plus Premium deel, die heb je ook nodig om met de PS Portal te kunnen cloud gamen?
Dat kan nog wel even duren op zich, want die is net geweest black friday.
Dat is elk jaar zo en duurt tot begin december, is echt net een paar dagen geleden afgelopen.

Of er een nieuwe actie nog even met kerst komt geen idee, dat is afwachten verder.
Je heb verder geen Ps plus Premium nodig, je kan het prima met essentials doen. alleen dan heb je geen catalogus aan games die je kan spelen(Alleen de 3 maandelijkse kan je claimen).

Er is wel een beta functie dat je games kan streamen zonder ps5, hiervoor heb je wel ps plus premium nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Carlos0_0 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:17:
[...]

Dat kan nog wel even duren op zich, want die is net geweest black friday.
Dat is elk jaar zo en duurt tot begin december, is echt net een paar dagen geleden afgelopen.

Of er een nieuwe actie nog even met kerst komt geen idee, dat is afwachten verder.
Je heb verder geen Ps plus Premium nodig, je kan het prima met essentials doen. alleen dan heb je geen catalogus aan games die je kan spelen(Alleen de 3 maandelijkse kan je claimen).

Er is wel een beta functie dat je games kan streamen zonder ps5, hiervoor heb je wel ps plus premium nodig.
Las gister ergens een forum post dat er in December ook vaak acties zijn, en soms zelfs beter dan Black Friday. Kan die post nu alleen even niet meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 12:02
Is het gratis multiplayer weekend al voorbij? log net in en moet betalen. Zou 6-7-8 december zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-06 23:44
.

[ Voor 100% gewijzigd door Drials op 08-12-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:49
hoe lang worden savegames bewaard zonder PS+? Ik lees iets over 6 maanden maar lees ook al dat dit dus niet meer 6 maanden zou zijn? Iemand het verlossende antwoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
supercop7373 schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:27:
hoe lang worden savegames bewaard zonder PS+? Ik lees iets over 6 maanden maar lees ook al dat dit dus niet meer 6 maanden zou zijn? Iemand het verlossende antwoord?
Er wordt door Sony zelf niets meer vermeld voor de duratie van het behouden van Save games, dit was voorheen wel het geval dat sony het recht heeft om na 6 maanden save game data te mogen verwijderen.

Terms and Conditions :
Engels: https://www.playstation.com/en-us/legal/ps-plus-usage-terms/
Nederlands : https://www.playstation.com/nl-nl/legal/ps-plus-usage-terms/

[ Voor 6% gewijzigd door Geraedus op 09-12-2024 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbN45Hqqqt6tYYtCR5cFCady_mo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mscn6sKF3EIskVkO9eEy5iTm.webp?f=fotoalbum_large

Jak & Daxter ga ik wel spelen, erg leuke game! Sly 2 en 3 weet ik nog niet. Recent Sly 2 gestart op de Vita, maar kan er toch weer niet lekker inkomen. Hetzelfde als op de PS3 destijds.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als Jak 2, waarbij de veranderingen in de gameplay niet positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Is ook iets bekend over het periodiek updaten van de cloud catalogus voor de portal?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:42

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zal je weer net zien, Sonic Frontiers met de Black Firday voor €13,50 gekocht (wel voor de Xbox Series X, maar dan nog) en als ik even gewacht had, had ik hem gratis kunnen spelen :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Linksquest schreef op woensdag 11 december 2024 @ 18:15:
Zal je weer net zien, Sonic Frontiers met de Black Firday voor €13,50 gekocht (wel voor de Xbox Series X, maar dan nog) en als ik even gewacht had, had ik hem gratis kunnen spelen :P
Je kan het nog steeds "gratis" spelen hoor (op de PS) ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vrijdag schreef op woensdag 11 december 2024 @ 18:27:
[...]

Je kan het nog steeds "gratis" spelen hoor (op de PS) ;)
Dat is zeker waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb eens gekeken wat voor boeiends ik in de loop der jaren heb geclaimd met de gratis Plus games elke maand, en dat valt eigenlijk best tegen. Online spelen doe ik nooit (meer), en ik kom door drukte vaak maanden uberhaupt niet toe aan gamen. Daarnaast neig ik steeds meer naar Steam en vind ik de PS5 als platform echt tegenvallen. Geweldige hardware, maar weinig boeiends dat exclusief voor de PS5 is. Misschien is het tijd om er na vele jaren PS Plus maar mee te stoppen. Eigenlijk gebruik ik m'n gaming PC'tje en Asus Ally inmiddels veel vaker dan de Playstations die aangesloten staan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22
Sonic Frontiers is wel een mooie, daar kijk ik wel naar uit. Nu eerst nog even Monster Boy and the Cursed Kingdom spelen, zeker ook een aanrader.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Playstation Granade heeft weer een hele uitgebreide video gemaakt over de nieuwe Plus games, voor de liefhebbers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Zitten toch weer een paar pareltjes tussen voor op de portal te spelen.
l

• G.Scholtens
Vind het ook zeker geen slechte maand, FIST stond nog op mijn wishlist, sonic even proberen. Forspoken misschien. WRC en Jurrasic world ook zeker niet slecht, maar sla ik voorlopig over

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Exirion schreef op woensdag 11 december 2024 @ 18:57:
Ik heb eens gekeken wat voor boeiends ik in de loop der jaren heb geclaimd met de gratis Plus games elke maand, en dat valt eigenlijk best tegen. Online spelen doe ik nooit (meer), en ik kom door drukte vaak maanden uberhaupt niet toe aan gamen. Daarnaast neig ik steeds meer naar Steam en vind ik de PS5 als platform echt tegenvallen. Geweldige hardware, maar weinig boeiends dat exclusief voor de PS5 is. Misschien is het tijd om er na vele jaren PS Plus maar mee te stoppen. Eigenlijk gebruik ik m'n gaming PC'tje en Asus Ally inmiddels veel vaker dan de Playstations die aangesloten staan.
Ik heb al een tijdje geen doorlopende Plus of gamepass lopen en mis het niet. Af en toe een maandje hier en daar is genoeg voor mij want het grootste deel van het jaar maak ik er geen gebruik van. Een goede deal kan mij soms overhalen voor een jaar maar anders niet.
Die game ‘diensten’ vind ik gewoon niet zo goed werken zoals bij films/series en muziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Anoniem: 1925548 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:06:
[...]

Ik heb al een tijdje geen doorlopende Plus of gamepass lopen en mis het niet. Af en toe een maandje hier en daar is genoeg voor mij want het grootste deel van het jaar maak ik er geen gebruik van. Een goede deal kan mij soms overhalen voor een jaar maar anders niet.
Die game ‘diensten’ vind ik gewoon niet zo goed werken zoals bij films/series en muziek.
Ik heb dat het zelfde het werkt gewoon niet, ik vind dan vaak ook niks wat ik wil spelen door die hele catalogus.
Een keer een maandje ja zou kunnen, als je weet iets tussen zit. maar anders nee ik koop mijn spellen wel gewoon.
Ik voeg ze gewoon wel toe aan mijn lijstje, hoef elk spel echt niet voor de volle mep te hebben. wacht ik wel een keer op een aanbieding.

• Hulleman
Mooie toevoegingen! FIST altijd al willen spelen. Mooie titel voor op de Portal.
Sonic Frontiers lijkt me ook wel interessant. JWE2 al eens opgepakt, maar pakte me niet zoals deel 1 toentertijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Anoniem: 1925548 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:06:
[...]

Het probleem met de gamediensten is de tijd die ik heb. Een serietje of film kost veelal veel minder tijd dan een game en een serie/film is samen te kijken met je wederhelft. Tijd die ik echt alleen heb om te gamen is er niet zo heel veel.

Maar de FOMO is bij mij wel sterk aanwezig met PS+ en gamepass, ondanks dat ik 95% niet speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 23:21
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen.
Kan mij niet aanmelden met mijn account bij Playstation Network.

Ik heb al een tijdje last met mij aan te melden met mijn account voor PlayStation Network.
Als ik mij wil aanmelden dan krijg ik telkens dit te zien.
Zo te zien probeer je je aan te melden bij je account vanaf een nieuw apparaat of browser.Er is een verificatiecode naar je e-mailadres verzonden.
Ik krijg de code wel aan maar pas na een 10 a 15 minuten.
Dan is natuurlijk te tijd al voorbij.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossing want dit is wel een groot probleem.
Heb dit zowel met het aanmelden via de app op mijn gsm of via internet zelf.
Mvg Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 17:01
dipesh schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 15:59:
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen.
Kan mij niet aanmelden met mijn account bij Playstation Network.

Ik heb al een tijdje last met mij aan te melden met mijn account voor PlayStation Network.
Als ik mij wil aanmelden dan krijg ik telkens dit te zien.
Zo te zien probeer je je aan te melden bij je account vanaf een nieuw apparaat of browser.Er is een verificatiecode naar je e-mailadres verzonden.
Ik krijg de code wel aan maar pas na een 10 a 15 minuten.
Dan is natuurlijk te tijd al voorbij.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossing want dit is wel een groot probleem.
Heb dit zowel met het aanmelden via de app op mijn gsm of via internet zelf.
Mvg Dirk
probeer eens een ander mobiel nummer van een andere provider die smsjes sneller aflevert

welke provider gebruik je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipesh
Code word via e- mail gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipesh
boyette schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 16:00:
[...]

probeer eens een ander mobiel nummer van een andere provider die smsjes sneller aflevert

welke provider gebruik je nu?
Code word via e- mail opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:28
dipesh schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 16:13:
[...]

Code word via e- mail opgestuurd
Lees je je e-mail via POP? Ververs je e-mailclient dan eens met de hand nadat er om een code wordt gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Gebruik je een email client op de pc, dus een app als outlook / thunderbird etc.
Je zou eens bij de webmail zelf kunnen inloggen, het kan zijn dat zoals al gezegd is je email op pop3 staat ingesteld(In plaats van map).
Je kan uiteraard handmatig verversen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik krijg een vooraankondiging dat mijn Playstation essential jaarabbo zal worden geïnd, eind januari.
€71,99 voor het hele jaar.

Vroegah had je nog wel eens goedkopere tegoedkaarten e.d. of 12+2 acties, maar is dat allemaal geweest?
Of kan ik het toch nog goedkoper maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Te goed kaarten zijn niet echt goedkoper meer te vinden volgens mij, ja misschien ergens een grijze site ofzo(Met de vraag of het werkt).
Er zijn met regelmaat aanbiedingen ook met ps plus door het jaar heen, sowieso rond black friday en paar maanden erna dacht ik weer.

Wellicht dat je het tijdelijk stop kan zetten als je 70 euro te veel vindt, want dan maak je er wellicht ook niet veel gebruik van ?.
En dan in een actie periode weer eens ps plus nemen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:33
Januari PSN Essential games:
- Suicide Squad: Kill the Justice League | PS5
- Need for Speed Hot Pursuit Remastered | PS4
- The Stanley Parable: Ultra Deluxe | PS4, PS5

Afbeeldingslocatie: https://blog.playstation.com/tachyon/2025/01/14ec373098c11ddcbfaa0fa759248d7c37e8fb80.png?resize=1088%2C612&crop_strategy=smart&zoom=1

https://blog.playstation....ley-parable-ultra-deluxe/

[ Voor 24% gewijzigd door Amaze86 op 01-01-2025 18:47 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

En voor de liefhebbers van video materiaal, het mooie overzicht van Playstation Granade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Elke keer denk ik weer "don't get your hopes up" en elke keer valt het toch weer tegen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik ook. Om die reden mijn automatische verlenging maar stopgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Superkiwi schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 22:28:
Dat heb ik ook. Om die reden mijn automatische verlenging maar stopgezet.
Ik wil hem juist automatisch door laten gaan, maar kan dit nergens vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

https://screenrant.com/su...ce-league-ending-support/

Zijn we nou doodgemaakt met een blije mus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
G.Scholtens schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 08:12:
[...]

Ik wil hem juist automatisch door laten gaan, maar kan dit nergens vinden
Dat gaat automatisch dit staat standaard aan, als je niet wil dat die automatisch verlengt. dan moet je dus je abbo dus zeg maar op zeggen.
Dan stopt die automatisch na de laatste dag, net zoals het met elk ander abonnement ook gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Carlos0_0 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 08:47:
[...]

Dat gaat automatisch dit staat standaard aan, als je niet wil dat die automatisch verlengt. dan moet je dus je abbo dus zeg maar op zeggen.
Dan stopt die automatisch na de laatste dag, net zoals het met elk ander abonnement ook gaat.
Kan zijn dat ik het ooit heb uitgezet, maar krijg het nu niet weer terug gezet. Vorige week maar voor 3mnd verlengd ipv maandelijks. Maar om het elke maand bij te houden zelf is best irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
G.Scholtens schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:02:
[...]

Kan zijn dat ik het ooit heb uitgezet, maar krijg het nu niet weer terug gezet. Vorige week maar voor 3mnd verlengd ipv maandelijks. Maar om het elke maand bij te houden zelf is best irritant
Als je het verlengt, gaat het automatisch aan. Tevens hoef je het niet bij te houden.
Je krijgt email van je verlenging, hierin staat het ook als het goed is(Uiteraard kun je het na de e-mail nog uitzetten).
Als je weet hoe je het kan uitzetten, dan weet je ook waar je het kan zien lijkt mij :)

Anders kun je het heel simpel zien/aanpassen door te gaan naar

https://www.playstation.com/nl-nl/

Inloggen --> op je account foto klikken --> abonnement beheer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Kan zijn dat ik het ooit heb uitgezet
Voorheen kon je inderdaad kiezen voor het stopzetten van de automatische verlenging. Die optie is nu weg, je moet nu kiezen voor abonnement opzeggen. Het klinkt wat radicaler maar komt op hetzelfde neer ;)
Je abo loopt dan door tot het huidige abo afloopt, daarna stopt het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Waarom dan niet een jaar abonnement? Ben je onderaan de streep ook een stuk goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-06 20:38
Spel is offline te spelen voor de rest je tijd absoluut niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

James Pond schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 11:30:
[...]

Spel is offline te spelen voor de rest je tijd absoluut niet waard
Dat idee heb ik ook. Wil het trouwens best een kans geven hoor, maar dan fiets ik wel alleen de SP (voor zover mogelijk) even doorheen, mocht het mijn aandacht vast kunnen houden. Het concept staat me verder niet echt aan, die vreselijke focus op liveservice en macrotransacties vind ik maar niks. Heb een tijdje terug nog de eerste Batman game gespeeld en dat was wél gewoon heel gaaf.

Die Need for Speed lijkt me trouwens wel weer geinig, maar dat is omdat het van die lekkere simpele arcaderacers zijn. Hoewel NFS Underground 1 en 2 voor mij toch wel de leukste waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-06 20:38
Stanley Parable is trouwens wel echt een topgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:33
Is die need for speed wat? Dacht dat die serie de laatste jaren vrij matige recensies krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:57:
Is die need for speed wat? Dacht dat die serie de laatste jaren vrij matige recensies krijgt.
Hot Pursuit is oorspronkelijk gemaakt door Criterion, bekend van oa Most Wanted en de Burnout series. Toen NFS nog tof was en niet van die matigheid die ze er de laatste jaren uitpoepen.
Ik zou 'm gewoon lekker downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:57:
Gewoon proberen. is het niet wat, is die ook snel genoeg weer verwijderd van de Playstation. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Raem schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:57:
[...]

Waarom dan niet een jaar abonnement? Ben je onderaan de streep ook een stuk goedkoper uit.
Vind dit prettiger, maar om een of andere manier moet ik het elke maand opnieuw handmatig verlengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:05

Aight!

'A toy robot...'

Superkiwi schreef op zondag 5 januari 2025 @ 00:41:
[...]

Hot Pursuit is oorspronkelijk gemaakt door Criterion, bekend van oa Most Wanted en de Burnout series. Toen NFS nog tof was en niet van die matigheid die ze er de laatste jaren uitpoepen.
Ik zou 'm gewoon lekker downloaden ;)
Ja ik hoop nog steeds op een remake van Underground haha! Die muziek en vibe waren echt tof.

Laatst NFS: Unbound gedaan, maar dat vond ik niet zo leuk dat je maar x aantal dagen hebt om dingen te voltooien.

Maar goed ik ga Hot Pursuit gewoon weer proberen, kijken of het wat is. Nou nee is toch niet mijn ding. Ik wil auto’s kunnen upgraden en tunen haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Aight! op 07-01-2025 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aight! schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:23:
[...]
Ja ik hoop nog steeds op een remake van Underground haha! Die muziek en vibe waren echt tof
_/-\o_
Het was dé game waar ik destijds een PS2 voor kocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2X6R-PXb2DVpCVtI_5QmBmEyLFg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KmVqqVNCQpQIuCiHi1uYSBwk.webp?f=fotoalbum_large

PS Extra:
  • God of War Ragnarök | PS4, PS5
  • Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name | PS4, PS5
  • Atlas Fallen: Reign Of Sand | PS5
  • SD Gundam Battle Alliance | PS4, PS5
  • Sayonara Wild Hearts | PS4
  • ANNO: Mutationem | PS4, PS5
  • Orcs Must Die 3 | PS4, PS5
  • Citizen Sleeper | PS4, PS5
  • Poker Club | PS4
PS Premium:
  • Indiana Jones and the Staff of Kings | PS4, PS5
  • Medievil II | PS4, PS5
https://blog.playstation....n-reign-of-sand-and-more/

[ Voor 34% gewijzigd door Raem op 15-01-2025 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Like A Dragon Gaiden The Man Who Erased His Name is een dikke aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers van beeld, hier een leuke video door PlayStation Granade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:49
God of War Ragnarok nu toch maar eens gaan spelen, vaak over getwijfeld om hem te kopen maar door backlog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Linksquest schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 18:04:
Like A Dragon Gaiden The Man Who Erased His Name is een dikke aanrader
Is dat een hele typische Yakuza game? Ik heb die games nooit gespeeld, maar als ik dan wat beeldmateriaal van een Yakuza game bekijk vind ik dat er altijd zo clunky en slecht uit zien. Maar dan op een dermate niveau dat ik obv de screenshots al klaar ben :P

Wel dik maandje met Ragnarok. Voor iedereen die die game nog niet gespeeld heeft. Na de story ook zeker de hele dikke gratis Roguelite DLC Valhalla spelen!

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 16-01-2025 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11
LordLynx schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:57:
God of War Ragnarok nu toch maar eens gaan spelen, vaak over getwijfeld om hem te kopen maar door backlog nooit gedaan.
Ja lekker, hier precies hetzelfde. Deel 1 een keer in een sale gehaald maar was full price ook absoluut waard geweest. Door backlog nog niet begonnen aan deel 2 maar dit is wel een hele fijne titel om er bij te hebben :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hulleman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:19:
[...]

Is dat een hele typische Yakuza game? Ik heb die games nooit gespeeld, maar als ik dan wat beeldmateriaal van een Yakuza game bekijk vind ik dat er altijd zo clunky en slecht uit zien. Maar dan op een dermate niveau dat ik obv de screenshots al klaar ben :P
Deze kun je vergelijken met de delen 1 t/m 6 zeg maar op gebied van Gameplay, deel 7 en 8 is turnbased en dat is dit niet. Mocht je twijfels hebben, lees gerust mijn review hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:50
God of War twijfel ik ook al tijden over. Is in principe niet echt mijn genre, maar dat was Horizon Zero Dawn ook niet en dat vond ik echt een tof spel.

Stiekem hoop ik dat ik met God of War eenzelfde ervaring ga hebben, misschien maar even een maandje PS+ nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
B-Real schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:41:
God of War twijfel ik ook al tijden over. Is in principe niet echt mijn genre, maar dat was Horizon Zero Dawn ook niet en dat vond ik echt een tof spel.

Stiekem hoop ik dat ik met God of War eenzelfde ervaring ga hebben, misschien maar even een maandje PS+ nemen.
Dan wel raadzaam om eerst God of War uit 2018 te spelen. Anders heb je geen idee van het verhaal, de characters en onderlinge relaties. Wat mij betreft is GoW 2018 ook de betere van de twee.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 16-01-2025 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielle0173
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 18-06 21:03
LordLynx schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:57:
Ik ben een week of 3 geleden helaas overstag gegaan en er van de week mee begonnen. Heb het fysiek gekocht maar ga nu wel over naar de digitale versie. Dan kan er voor gebruik met de Portal weer een andere game in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe games zijn toegevoegd aan PS+. Dat betekent dat we nu ook weten welke games er in februari gaan verdwijnen. Vanaf 18 februari worden de volgende games verwijderd:
  • The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition
  • Outriders
  • Scarlet Nexus
  • Bulletstorm: Full Clip Edition
  • Tales of Arise
  • Tales of Zestiria
  • Tales of Symphonia Remastered
  • Tales of Vesperia: Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Pacman ziet er op zich wel geinig uit, de andere 2 mehh nee bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:22
High on life stond nog op mijn lijstje, Pac Man is nostalgie, vroeger op PS1 bij familie gespeeld.

Naast de 3 maandelijkse games was er ook een aankondiging: vanaf januari 2026 wordt de focus van Plus verlegd naar PS5. Soms kan er wel nog eens een game tussen zitten die op PS4 gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

High on life is best een grappige game, en Pacman ga ik ook zeker spelen. Voor de mensen die graag een video willen zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:03
Carlos0_0 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 18:27:
Pacman ziet er op zich wel geinig uit, de andere 2 mehh nee bedankt :).
Zelf heb ik een aantal echte oldschool arcadegames gekocht zoals Pac-man, Galaga, Yie Are Kungfu, Circus Charlie enz. :) is af en toe echt leuk om even te spelen. Good old days in de arcadehallen. Ik was erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Shaker74 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:18:
[...]

Zelf heb ik een aantal echte oldschool arcadegames gekocht zoals Pac-man, Galaga, Yie Are Kungfu, Circus Charlie enz. :) is af en toe echt leuk om even te spelen. Good old days in de arcadehallen. Ik was erbij :+
Ja zie nu dat Pacman 1,99 is dat is wel echt geen geld, wel leuk op zich af en toe.
Voor zoiets is de ps portal dan ook nog wel leuk, zodat je niet altijd de ps5 aan hoeft te hebben(Of op de switch of iets).
Je heb ook geen 65inch scherm nodig voor zulke spelletjes :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:26:
[...]

Ja zie nu dat Pacman 1,99 is dat is wel echt geen geld, wel leuk op zich af en toe.
Voor zoiets is de ps portal dan ook nog wel leuk, zodat je niet altijd de ps5 aan hoeft te hebben(Of op de switch of iets).
Die kun je niet streamen via de cloud op je Portal. Dus de PS5 zal alsnog aan gaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:03
Carlos0_0 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:26:
[...]

Ja, juist op de portal. (als beeldscherm) Dat doet me dat weer denken al al die monochrome handhelds van die tijd die je kon kopen... Mooie tijd was dat 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:52
Niet slecht denk ik.

High On Life heb ik een keer gezien en lijkt me wel grappig en Pac Man ken ik alleen als klassieker maar neem ik ook wel mee.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 22-06 21:10
Hoi,

Ik heb momenteel PS Premium ivm cloudgaming op de PS Portal. Nou verloopt mijn jaarabbo in april en staat er een verlenging klaar a €151,99.

Ik dacht, dat kan vast goedkoper. In de TS staat nog 119 maar dat zal wel achterhaald zijn gok ik.

Hoe doen jullie dat? Is het bijvoorbeeld handig om een half jaar te nemen en dan rond black friday een jaar te kopen of zijn er betere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:02:
Hoi,

Ik heb momenteel PS Premium ivm cloudgaming op de PS Portal. Nou verloopt mijn jaarabbo in april en staat er een verlenging klaar a €151,99.

Ik dacht, dat kan vast goedkoper. In de TS staat nog 119 maar dat zal wel achterhaald zijn gok ik.

Hoe doen jullie dat? Is het bijvoorbeeld handig om een half jaar te nemen en dan rond black friday een jaar te kopen of zijn er betere opties?
Je bent helaas overgeleverd aan de kortingen die Sony zelf aanbiedt. Kortingen gelden over het algemeen alleen voor nieuwe leden. Soms ook voor bestaande leden, maar het is altijd weer een raadsel wie er wel of niet voor in aanmerking komt.

Rond mei / juni organiseert Sony altijd de Days of Play waarbij PS+ tot nu toe altijd met korting te koop was. Ik denk dat in jouw geval dus het beste is om je abonnement af te laten lopen in april. En dan in mei / juni opnieuw af te sluiten tegen korting.

Nadeel is dus wel dat je 1 a 2 maanden zonder abonnement zit. Je zou dat eventueel nog kunnen overbruggen met een maand abonnement. Ligt er ook een beetje aan wanneer je abonnement afloopt. Begin april zou het nog kunnen. Eind april zou ik persoonlijk een maandje zonder doen, zodat je zeker weet dat je eind mei / begin juni met korting opnieuw kan afsluiten.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 12-02-2025 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 22-06 21:10
Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:47:
[...]

Je bent helaas overgeleverd aan de kortingen die Sony zelf aanbiedt. Kortingen gelden over het algemeen alleen voor nieuwe leden. Soms ook voor bestaande leden, maar het is altijd weer een raadsel wie er wel of niet voor in aanmerking komt.

Rond mei / juni organiseert Sony altijd de Days of Play waarbij PS+ tot nu toe altijd met korting te koop was. Ik denk dat in jouw geval dus het beste is om je abonnement af te laten lopen in april. En dan in mei / juni opnieuw af te sluiten tegen korting.

Nadeel is dus wel dat je 1 a 2 maanden zonder abonnement zit. Je zou dat eventueel nog kunnen overbruggen met een maand abonnement. Ligt er ook een beetje aan wanneer je abonnement afloopt. Begin april zou het nog kunnen. Eind april zou ik persoonlijk een maandje zonder doen, zodat je zeker weet dat je eind mei / begin juni met korting opnieuw kan afsluiten.
Thanks, dat is wel het overwegen waard! Tzt even kijken hoe vaak de ik de PS gebruik of dat een maand nuttig is of niet. Raak ik dan alle games kwijt of zijn die na afsluiten van abbo weer direct beschikbaar? Zit al jaren niet zonder abbo… maar altijd de goedkoopste gehad dus vond het niet zo spannend.
Pagina: 1 ... 93 ... 96 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.