Every Game has A Story, Only One is A Legend.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zou ik een aanbieding kunnen krijgen voor bijv Essential wanneer ik mijn huidige abonnement niet verleng / af laat lopen (is bijna zover), of zit dat er niet in denken jullie?
Ik ben dan ook niet gelijk al mijn cloud saves kwijt toch, of wel?
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
neeGregory76 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:16:
Ik heb vele jaren een Plus Premium abonnement gehad, maar vind het nu de moeite eigenlijk niet meer waard. Essential zou nu denk ik wel volstaan.
Zou ik een aanbieding kunnen krijgen voor bijv Essential wanneer ik mijn huidige abonnement niet verleng / af laat lopen (is bijna zover), of zit dat er niet in denken jullie?
nee
1: Nee je ben niet direct al je savegames kwijtGregory76 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:16:
Ik heb vele jaren een Plus Premium abonnement gehad, maar vind het nu de moeite eigenlijk niet meer waard. Essential zou nu denk ik wel volstaan.
2: Ja waarschijnlijk wel als je niet verlengd krijg je wel een actie.
Ik heb dit vorig jaar ook gedaan toen was rond black friday ook een actie, deze actie was alleen voor nieuwe.
Ik heb toen mijn subscriptie laten verlopen, en toen die afgelopen was opnieuw ingeschreven met actie(Wat tijdens de actie kreeg ik als bestaande abbo houder niks.
Een aantal jaar geleden heb ik ook een maand of 2 ofzo er voor plus laten aflopen, toen even geen plus gehad tot black friday periode.
Ik laat hem nu ook weer aflopen aangezien ik terug wil naar Essentials, ik heb even de duurste gehaald door de laatste paar maanden te upgraden.
Ik merk dat ik gewoon niks speel hier van(Dus denk dat zoiets als xbox game pas ook niks voor mij is), ik wil gewoon mijn spellen kopen(En geen hele catalogus tot mijn beschikking hebben).
Echter downgraden kan je niet dus laat ik hem eerst weer aflopen, en neem ik als die afgelopen is weer Essentials terug.
Je kunt gewoon downgraden hoorCarlos0_0 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:08:
[...]
<knip>
Echter downgraden kan je niet dus laat ik hem eerst weer aflopen, en neem ik als die afgelopen is weer Essentials terug.
/f/image/yYAKxA9zMAsDjgKflLSHX7ni.png?f=fotoalbum_large)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb sinds lange tijd weer eens een Plus game in de download gezet, Dead Space in dit geval. Heb er goede dingen over gehoord dus ik ben benieuwd!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Top game! Zowel het origineel en de remake is geweldig!Superkiwi schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:27:
[...]
Ik heb sinds lange tijd weer eens een Plus game in de download gezet, Dead Space in dit geval. Heb er goede dingen over gehoord dus ik ben benieuwd!
Paar jaar terug met plezier uitgespeeld. Ga nu wel erg vaak dood.
Maar blijft wel een topgame.
Soms is het gewoon beter om vijanden met stasis te ‘bevriezen’ en snel door te rennen naar de volgende gang/kamer.grizzlywilde schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:16:
Ik speel Dead Space nu op medium (of normal?) en vind het ook lastig. Vooral dat je zonder ammunitie komt te zitten en ik telekinesis nog niet echt onder de knie heb (of de meeste objecten doen niet zo veel schade aan de vijanden). Overigens heb ik het origineel nooit gespeeld.
/f/image/5xMwwOZTLej7aF6A7rsr6uvO.webp?f=fotoalbum_large)
PlayStation Plus Extra: Game Catalog
- Dead Island 2 | PS4, PS5
- Two Point Campus | PS4, PS5
- The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me | PS4, PS5
- Gris | PS4, PS5
- Return to Monkey Island | PS5
- Ghostbusters: Spirits Unleashed | PS4, PS5
- Firefighting Simulator The Squad | PS4, PS5
- Overpass 2 | PS5
- Tour de France 2023 | PS4, PS5
- Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands | PS4
- The Last Clockwinder | PS VR2
- Dino Crisis | PS4, PS5
- Siren | PS4, PS5
- R-Type Dimensions EX | PS4
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Volgende maand waarschijnlijk!Supreme_One schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:33:
Kun je tegenwoordig nog ergens een goede deal vinden voor PS Plus Essential?
Rondom Black Friday.
Maar de kans is groot net zoals afgelopen jaar, dat het alleen voor nieuwe Subscriptions is.Supreme_One schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:33:
Kun je tegenwoordig nog ergens een goede deal vinden voor PS Plus Essential?
Niet voor de gene die w willen verlengen.
Wat ik gedaan heb toen is mijn ps plus abbo laten aflopen, rond black friday zoals altijd. En mij toen weer ingeschreven en het system zag mij zeg maar als nieuw(Dus kreeg de korting).
Monkey Island vroeger heel veel gespeeld. Super leuke herinneringen aan. Of deze versie ook leuk is wil ik wel checken.
Laatste tijd speel ik alleen maar Prodeus. Als 41 jarige blijf ik blijkbaar toch hangen in games die qua graphics niet beter scoren dan Doom 1. Dead Space moet ik nog aan beginnen en Star Wars Outlaws (gekocht) zet ik maar op marktplaats want die game trekt mij niet zo.
Ik moet volgende maand mijn PS Premium verlengen (€151). En heb nu al €110 tegoed opgespaard. Gewoon via marktplaats gekocht.
Uiteindelijk €75 voor betaald. Geen super veel korting. Maar alle beetjes helpen. Niet dat ik die €150 niet kan betalen ofzo.
Maar vind het vrij veel voor wat je krijgt. Als ik er uiteindelijk €100 voor kan betalen. Ben ik tevreden.
Ik heb +100 feedbacks op marktplaats. Meestal kan ik verkopers wel overhalen. Zodat hun eerst de code opsturen. En dat ik betaal als de code verzilverd is. Want helaas zijn er ook oplichters actief.
Op sites als g2play.net kun je ook goedkoop tegoed krijgen. Met coupon code "8GGDEALS" kan ik bijv €100 PSN kopen voor €82 (moet je bij tax wel even outside of EU selecteren),
Nogmaals zijn geen wereld deals. Maar als je minder kunt betalen. Waarom niet ?
En wat betreft die PS+ Black Friday actie bij Sony. Het is vaak 25-30% korting voor nieuwe gebruikers idd. Maar als je PS+ tijdens de actie verlopen is. Dan ziet het PSN systeem jouw automatisch als nieuwe gebruiker. En kun je wel gebruik maken van de actie.
Als je PS+ nog niet verlopen is. Dan heb je helaas wel pech ja.
[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 11-10-2024 08:11 ]
Ik hou het maar bij betalen volle prijs, is wat handiger en veiliger.Sefaex schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:04:
Met wat creatief zoeken kun je altijd wel goedkoop aan PSN tegoed komen.
Ik moet volgende maand mijn PS Premium verlengen (€151). En heb nu al €110 tegoed opgespaard. Gewoon via marktplaats gekocht.
Uiteindelijk €75 voor betaald. Geen super veel korting. Maar alle beetjes helpen. Niet dat ik die €150 niet kan betalen ofzo.
Maar vind het vrij veel voor wat je krijgt. Als ik er uiteindelijk €100 voor kan betalen. Ben ik tevreden.
Op sites als g2play.net kun je ook goedkoop tegoed krijgen. Met coupon code "8GGDEALS" kan ik bijv €100 PSN kopen voor €82 (moet je bij tax wel even outside of EU selecteren),
En wat betreft die PS+ Black Friday actie bij Sony. Het is vaak 25-30% korting voor nieuwe gebruikers idd. Maar als je PS+ tijdens de actie verlopen is. Dan ziet het PSN systeem jouw automatisch als nieuwe gebruiker. En kun je wel gebruik maken van de actie.
Als ik via marktplaats PSN tegoed koop laat ik verkoper altijd eerst de code sturen.Zapato schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:11:
[...]
Ik hou het maar bij betalen volle prijs, is wat handiger en veiliger.
Heb +100 feedbacks. Dus kan ze meestal 8 van de 10 keer wel overhalen. Na het verzilveren betaal ik gewoon netjes. Voor mij persoonlijk veilig genoeg.
Maar goed, als het voor jou geen probleem is om de volle prijs te betalen. Dan moet je dat uiteraard doen. Snelste en makkelijkste optie. Is helaas niet voor iedereen hetzelfde.
100 euro voor 82 euro is toch al een aardig verschil, dat is nog wel leuk op zich om te proberen.Sefaex schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:04:
Met wat creatief zoeken kun je altijd wel goedkoop aan PSN tegoed komen.
Ik heb +100 feedbacks op marktplaats. Meestal kan ik verkopers wel overhalen. Zodat hun eerst de code opsturen. En dat ik betaal als de code verzilverd is. Want helaas zijn er ook oplichters actief.
Ja ik weet niet wat de marktplaats deals zijn, maar idd beetje ps te goed in de gaten houden kan je ook zo leuke bedragen komen.

De spellen voor November:
Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged | PS4, PS5
Ghostwire: Tokyo | PS5
Death Note Killer Within | PS4, PS5
https://blog.playstation....death-note-killer-within/
PSN: TDBtje
Al had ik eigenlijk wel een Dark Pictures spel verwacht gezien de tijd van het jaar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oehh, Hot Wheels is altijd leuk om zo nu en dan tussendoor te spelen.TDB schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:40:
[Afbeelding]
De spellen voor November:
Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged | PS4, PS5
Ghostwire: Tokyo | PS5
Death Note Killer Within | PS4, PS5
https://blog.playstation....death-note-killer-within/
PSN : Geraedus
Ik zag de korting niet op de website, enkel wanneer ik ingelogd was en dan bij abonnementen op de verschillende opties klikte. Mijn abo zou eindigen op 24/11/2024. Misschien dat dat een rol speelt. Zoals altijd heb ik nu ook verlengd en meteen opgezegd. Abo loopt nu tot 25/11/2025, daarna stopt het. Tegen die tijd weer eens kijken
Helaas voor mij maar effe wachten tot die afgelopen dan weer is, en dan hierna niet meer upgraden
Ik zie nog steeds geen promotie en vorig jaar ook voor de volle pot moeten verlengen.mcurlym schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:32:
net weer mijn PS Plus essential kunnen verlengen met 25% korting. Zelfde kortingsactie/prijs als vorig jaar rond deze tijd. 53,99 ipv 71,99 voor een jaar
Ik zag de korting niet op de website, enkel wanneer ik ingelogd was en dan bij abonnementen op de verschillende opties klikte. Mijn abo zou eindigen op 24/11/2024. Misschien dat dat een rol speelt. Zoals altijd heb ik nu ook verlengd en meteen opgezegd. Abo loopt nu tot 25/11/2025, daarna stopt het. Tegen die tijd weer eens kijken
Wel zeer vervelend dat Sony niet aan iedereen kortingen geeft, en ik vraag me wel af op basis van welke vereisten iemand wel/geen korting krijgt.
Klopt! Meestal ergens tussen 17.00 en 18.00 uur.G.Scholtens schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:52:
Vandaag toch weer nieuwe line-up voor de plus games?
Alleen nieuwe kregen vorig jaar korting(Niet verlengende toen), toen heb ik hem dus ook laten aflopen.AppleFan2007 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:53:
[...]
Ik zie nog steeds geen promotie en vorig jaar ook voor de volle pot moeten verlengen.
Wel zeer vervelend dat Sony niet aan iedereen kortingen geeft, en ik vraag me wel af op basis van welke vereisten iemand wel/geen korting krijgt.
Op de dag dat die afgelopen was weer verlengd, en toen weer korting gekregen.
Ik zie nu ook korting als ik wil verlengen via de site, alleen ja voor de duurste optie(Die heb ik nu).
Daar heb ik geen zin in, dus wacht wel tot die afloopt weer.
Bijzonder, die korting gelde vorig jaar alleen maar voor nieuwe leden zonder actief abonnement. Als ik kijk krijg ik geen korting op PS+ Extra (heb ik nu) en zelfs niet als ik upgrade naar premiummcurlym schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:32:
net weer mijn PS Plus essential kunnen verlengen met 25% korting. Zelfde kortingsactie/prijs als vorig jaar rond deze tijd. 53,99 ipv 71,99 voor een jaar
Mooie loterij daar bij Sony.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Vake bei te bange
Uh dikke maand
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mooi, kan mijn GTA 5 disc uit de console en de RDR2 schijf er weer in
Mooi afgewisseld
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Duidelijk dat GTA6 onderweg is en dit is om weer wat extra momentum te geven aan de franchise
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dus als ik het goed begrijp kan ik niet verlengen, laten lopen tot de 19e (dan loopt het af bij mij) en de dag nadien eens kijken of er korting is?Carlos0_0 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:09:
[...]
Alleen nieuwe kregen vorig jaar korting(Niet verlengende toen), toen heb ik hem dus ook laten aflopen.
Op de dag dat die afgelopen was weer verlengd, en toen weer korting gekregen.
Ik zie nu ook korting als ik wil verlengen via de site, alleen ja voor de duurste optie(Die heb ik nu).
Daar heb ik geen zin in, dus wacht wel tot die afloopt weer.
Lijkt me een beetje oneerlijk van Sony maar na al hun dingen in het afgelopen jaar verschiet ik van niets niet meer.
Verwijderd
Ik zie niet dat GTA V voor de PS5 gratis is. Bij mij staat hij nog steeds op 39,99 euro. Ik kan de PS4 versie daarentegen wel gratis downloaden. Of lees ik hier iets verkeerd?
GTA 6 komt er al jaren aan, alleen is de vraag wanneerYakuzA schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:56:
[...]
Duidelijk dat GTA6 onderweg is en dit is om weer wat extra momentum te geven aan de franchise
Is vanaf 19 november.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:41:
[...]
Ik zie niet dat GTA V voor de PS5 gratis is. Bij mij staat hij nog steeds op 39,99 euro. Ik kan de PS4 versie daarentegen wel gratis downloaden. Of lees ik hier iets verkeerd?
Je kunt toch nu al verlengen.AppleFan2007 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:16:
[...]
Dus als ik het goed begrijp kan ik niet verlengen, laten lopen tot de 19e (dan loopt het af bij mij) en de dag nadien eens kijken of er korting is?
Lijkt me een beetje oneerlijk van Sony maar na al hun dingen in het afgelopen jaar verschiet ik van niets niet meer.
Dat is zeker mogelijk, maar sommigen geven hier aan dat ze een korting kregen kortdaags nadat hun abonnement verliep.
Tot een jaar of 2 geleden was het veel simpeler, enkele dagen voor black Friday stond PS+ in de korting en zo kon je weer goedkoop upgraden.
Nu zijn er sommigen die korting lijken te krijgen en andere niet
Nee zeker niet, ja kan maandelijks, volgens mij ook per kwartaal of inderdaad jaarlijksCarlos0_0 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:59:
Kan je dit per maand nemen dan, je heb toch alleen jaar abbo voor 1 bedrag ?.
Als je ingelogd bent onder https://www.playstation.com/nl-nl/ en dan naar abonnementbeheer. Staat daar niks bij?G.Scholtens schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:57:
Hoe kan je ervoor zorgen dat je ps plus maandelijks word afgeschreven? Had hem vorige maand weer actief gezet voor een maand en was gisteren verlopen. Nu weer voor maand erbij gedaan, maar zie nergens optie voor maandelijks een automatische incasso
Nee daar ook niks kunnen vindenRaem schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:10:
[...]
Als je ingelogd bent onder https://www.playstation.com/nl-nl/ en dan naar abonnementbeheer. Staat daar niks bij?
Ik neem ook altijd een maand wanneer er leuke games tussen staaan.Carlos0_0 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:59:
Kan je dit per maand nemen dan, je heb toch alleen jaar abbo voor 1 bedrag ?.
Dat kan natuurlijk ookDrials schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:13:
[...]
Ik neem ook altijd een maand wanneer er leuke games tussen staaan.
Hier nog steeds geen nieuwe monthly games?
Nvm, gaat over toevoegingen in de game catalog. Iemand enig idee wanneer de nieuwe monthly games komen?
[ Voor 23% gewijzigd door DJSirMatthew op 20-11-2024 16:03 ]
Eerste dinsdag van de maand, dus 3 december a.s. Worden volgende week (woensdag 27 november) bekend gemaakt.DJSirMatthew schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:01:
[...]
Hier nog steeds geen nieuwe monthly games?
Nvm, gaat over toevoegingen in de game catalog. Iemand enig idee wanneer de nieuwe monthly games komen?
Je krijgt alleen korting wanneer je upgrade. Mijn huidige essential abo loopt 15-12 af. En zoals ze het aangeven krijg ik dan een maand korting als ik upgrade naar extra, en betaal daarna de volle mep. Ik hoop dat dat niet klopt of ik lees het verkeerd.Excessed schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:46:
Dus de black Friday deal met 30% korting is niet te gebruiken als je al een abbo hebt?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zo is het helaas.OMX2000 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:18:
[...]
Je krijgt alleen korting wanneer je upgrade. Mijn huidige essential abo loopt 15-12 af. En zoals ze het aangeven krijg ik dan een maand korting als ik upgrade naar extra, en betaal daarna de volle mep. Ik hoop dat dat niet klopt of ik lees het verkeerd.
Wat je wel kan doen is nog een maand essential apart bijkopen (als je momenteel essential hebt) via een andere winkel, om dan tegen korting naar extra/premium te upgraden als je dat wil.
Dan maar geen PS+ Premium voor een jaar tijdens black Friday
In Nederland kaan je ook gewoon opzeggen, en dan op de dag van de opzegging weer een abbo nemen met korting.Excessed schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:36:
Was er al bang voor. In sommige landen kun je dus opzeggen, en dan wel korting genieten.
Dan maar geen PS+ Premium voor een jaar tijdens black Friday
Zojuist voor mijn Plus Extra abo dat afloopt op 30-nov een 12mnd verlenging uitgevoerd voor de aanbiedingsprijs van 95EUR,dus dit werkt wel degelijk. Downgraden naar Essential zoals eigenlijk het plan was lukt niet met korting.OMX2000 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:18:
[...]
Je krijgt alleen korting wanneer je upgrade. Mijn huidige essential abo loopt 15-12 af. En zoals ze het aangeven krijg ik dan een maand korting als ik upgrade naar extra, en betaal daarna de volle mep. Ik hoop dat dat niet klopt of ik lees het verkeerd.
Alle kleine beetjes helpen, laten we maar zeggen. Ik heb mijn Plus abo laten aflopen in juni en nu ga ik weer Essential voor een jaar nemen. Is mijn cloud save weer up to date en tussendoor een beetje online gamen.giantgiantus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:
Iedereen heeft het maar druk met die paar tientjes korting
Die paar tientjes korting heeft me toch doen besluiten om terug te gaan naar premium ivm cloud gaming op de portal.giantgiantus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:
Nou ja het is niet dat ik het niet heb, maar voor wat ik met ps plus doe bijna niks vind ik het te duur(70 euro ofzo essentials ?)giantgiantus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:
Ik claim bijna nooit zelfs games er van, en online gamen doe ik niet. Maar vind wel makkelijk saves gewoon opgeslagen zijn.
Dus die 50 euro ongeveer of iets meer vind ik het wel leuk, en dan nog eens met de hoop een spel te kunnen claimen aan de collectie.
Zal dus 2 dagen moeten wachten en dan hopen dat de korting nog geldt? Vind het wel raar. Ik krijg dus als ik nu upgrade voor maar 2 dagen die 30% korting.. Dus betaal ik 5 cent. Maar vervolgens voor een heel jaar weer 151 euro.
Je kan die 2 dagen wel vast upgraden, maar je moet wel auto verlengen gelijk uitzetten. Als je abonnement voorbij is, en je hebt geen auto verlengingen aan, kan je hoogstwaarschijnlijk gewoon 12 maanden premium nemen voor +/- 100 euro.nosfertu schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:59:
Mijn extra loopt over 2 dagen af. Wil eigenlijk premium afsluiten ivm met streaming en de ps portal die ik heb.
Zal dus 2 dagen moeten wachten en dan hopen dat de korting nog geldt? Vind het wel raar. Ik krijg dus als ik nu upgrade voor maar 2 dagen die 30% korting.. Dus betaal ik 5 cent. Maar vervolgens voor een heel jaar weer 151 euro.
Je kan natuurlijk ook dit weekend op PS Extra blijven, maar dan nog moet je auto verlenging uit hebben zodat je zonder PS plus zit. Dan kan je alle 3 de tiers kiezen voor de aanbiedingsprijs.
Ja ik had ps plus extra al stop gezet en automatisch verlengen uit.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:17:
[...]
Je kan die 2 dagen wel vast upgraden, maar je moet wel auto verlengen gelijk uitzetten. Als je abonnement voorbij is, en je hebt geen auto verlengingen aan, kan je hoogstwaarschijnlijk gewoon 12 maanden premium nemen voor +/- 100 euro.
Je kan ook ook natuurlijk ook dit weekend op PS Extra blijven, maar dan nog moet je auto verlenging uit hebben zodat je zonder PS plus zit. Dan kan je alle 3 de tiers kiezen voor de aanbiedingsprijs.
Maar zoals je zegt kan ik nu ook gewoon premium nemen, en dan automatisch verlengen. Echter moet die aanbieding er dan nog wel zijn. Anders betaal je wel de hoofdprijs
Automatisch verlengen is ALTIJD zonder korting. Dus moet je ALTIJD uitzetten. Je moet zonder PS+ zitten OF upgraden naar een hogere tier om korting te krijgen.nosfertu schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:21:
[...]
Ja ik had ps plus extra al stop gezet en automatisch verlengen uit.
Maar zoals je zegt kan ik nu ook gewoon premium nemen, en dan automatisch verlengen. Echter moet die aanbieding er dan nog wel zijn. Anders betaal je wel de hoofdprijs
Ik krijg enkel korting als ik de resterende aboperiode die tot 21/12 loopt, upgrade. Maar daarna is het de volle prijs.
Versta ik het goed dat als mijn abo voor 2/12 Zou verlopen, dat ik dan wel die korting zouk kunnen genieten? Dat is toch onzin, ik moet er dus op 1 of andere manier kunnen voor zorgen dat mijn jaarlijks abonnement eindigt rond de black friday actieperiode en niet erna.
:strip_exif()/f/image/puxSls8A2kXPtbhbLRcpka2j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s9ikkJ32aSMRtBxgZibwZko4.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog een betere tip: ga lekker spelletje spelen ipv je druk maken om 20€. Als je ooit aan het eind van je leven bent baal je van de uren die je verprutst hebt om paar tientjes te besparen.pina schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:38:
Bij mij staat er bij essential 71,99 euro per jaar en bij Extra 125,99 euro per jaar
Ik krijg enkel korting als ik de resterende aboperiode die tot 21/12 loopt, upgrade. Maar daarna is het de volle prijs.
Versta ik het goed dat als mijn abo voor 2/12 Zou verlopen, dat ik dan wel die korting zouk kunnen genieten? Dat is toch onzin, ik moet er dus op 1 of andere manier kunnen voor zorgen dat mijn jaarlijks abonnement eindigt rond de black friday actieperiode en niet erna.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja klopt, of je moet wachten nadat je psn+ abbo is afgelopen en dan ergens rond mei een abbo nemen aps er een actie is.pina schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:38:
Bij mij staat er bij essential 71,99 euro per jaar en bij Extra 125,99 euro per jaar
[Afbeelding]
[Afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dit is toch kul? Als iemand hier een tip kan geven waarmee je direct 20 euro kunt besparen, dan is dat toch niet gek. Vraag stellen en antwoord krijgen kost je misschien een minuut of 10.giantgiantus schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:44:
[...]
Nog een betere tip: ga lekker spelletje spelen ipv je druk maken om 20€. Als je ooit aan het eind van je leven bent baal je van de uren die je verprutst hebt om paar tientjes te besparen.
Zo kun je de helft van Tweakers wel wegrelativeren. Black Friday, niet doen joh, kost teveel tijd.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja, hoe het ingericht is aan Sony kant is wel frustrerend idd.pina schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:38:
Je kan alleen met korting voor de rest van de huidige looptijd de upgrade doen.
Het beste zou om net in de black friday periode te verlopen, zodat je dan eerst met korting een essential kan kopen, en dan weer met korting upgraden oid.
[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 25-11-2024 15:36 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nou ik heb dat niet hoor, bij mij loopt die ook af binnenkort maar krijg dit;Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:06:
Kan hier wel opnieuw essential kiezen. Maar mn abonnement loopt ook nog maar 5 dagen.
Als je hem altijd eind november laat afgelopen, zit je goed.
[Afbeelding]
/f/image/ghs7ulsqKQyJlAFo6TevAvzy.png?f=fotoalbum_large)
Ben aan het twijfelen, speel eigenlijk vrij weinig playstation. Maar had toen extra voor Evil Genius en Dave the Diver. Heerlijke games, denk dat ik gewoon essential doe en mochten er weer leuke games in de extra komen ik ze dan die weer afsluit.
Nu weer terug bij essentials, en daar blijf ik lekker bij geen premium of extra voor mij meer.
Weer opnieuw afgesloten voor 57,59, en uiteindelijk was het gratis. want ik had nog ps plus te goed(van cadeau bonnen
Hoezo gratis, daar had je toch ook gewoon een spel van kunnen kopen?Carlos0_0 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:18:
Weer opnieuw afgesloten voor 57,59, en uiteindelijk was het gratis. want ik had nog ps plus te goed(van cadeau bonnen).
Leuk geprobeerd stealth medewerker van Sony!giantgiantus schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:44:
[...]
Nog een betere tip: ga lekker spelletje spelen ipv je druk maken om 20€. Als je ooit aan het eind van je leven bent baal je van de uren die je verprutst hebt om paar tientjes te besparen.
Als het niet in mijn zak zit, dan zit het bij iemand anders!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 27-11-2024 11:12 ]
Klopt inderdaad @BM, maar een persoon die tot 2x toe een persoon afkraakt omdat die 1 a 2 tientjes bespaard heeft is ook onnodig en ook niet ontopic. Zou fijn zijn als je deze berichten dan ook wegfilterd.Geraedus schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:10:
[mbr]'Gewoon negeren', misschien zelf ook maar doen, je hoeft niet te reageren ;)[/]
[...]
Hoezo gratis, daar had je toch ook gewoon een spel van kunnen kopen?
[...]
Omdat ik toch elk jaar ps plus neem, en ik dit nu nog van cadeau bonnen heb genomen die verliepen bijna(lagen nog in de kast).
Verder heb ik nog 3 spellen die ik wil spelen, dus ga niks nieuws kopen.
Heb het afgelopen jaar volgens mij geen 1 game geclaimd omdat er niks voor me tussen zat.
De 2025 games waar ik naar uitkijk zullen waarschijnlijk ook niet snel "Gratis" worden met Essential dus ik betaal grotendeels eigenlijk alleen maar om online te kunnen gamen en PS5 Saves Cloud Backup.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd
Hoe heb je dat gedaan dan? Mijn maand loopt begin December af en krijg dus geen deal in beeld op Essential van BF.Greatsword schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:27:
Mijn Essential liep nog tot 15/12 maar ook nu al kunnen verlengen met 20%.
PS App > PS Store > Gele PS Logo > Abonnementen Vergelijken (Daar stond gewoon het aanbod).Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:55:
[...]
Hoe heb je dat gedaan dan? Mijn maand loopt begin December af en krijg dus geen deal in beeld op Essential van BF.
Verwijderd
Bij mij niet met die korting.Greatsword schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:59:
[...]
PS App > PS Store > Gele PS Logo > Abonnementen Vergelijken (Daar stond gewoon het aanbod).
Alternatief koop wat PS tegoed met korting
Jaa alleen waar vind je dat zo, heb van weekend ook eens lopen zoeken niet gevonden.Greatsword schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:05:
[...]
Alternatief koop wat PS tegoed met korting
Via website ben ik via Services naar PS Plus gegaan om vervolgens een popup te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:55:
[...]
Hoe heb je dat gedaan dan? Mijn maand loopt begin December af en krijg dus geen deal in beeld op Essential van BF.
/f/image/LJjS5t6z3TeYqifcQYcyOYvj.png?f=fotoalbum_large)
Korting liep hier op van 20% voor Essential, 25% voor Extra en 30% voor Premium.
Ik zak lekker van Premium naar Essential, meer dan voldoende.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Nee hoor ook op deze manier geen Essential deal voor mij. Ik neem gewoon geen Plus zonder deal. Het gaat mij niet om het geld maar wel dat ik geen deal krijg omdat ik een paar weken terug met de launch van de Pro Essential heb afgenomen om gebruik te maken van de cloud save sync. Als ik vervolgens de korting niet krijg door die keus word ik koppig en neem ik niets af van ze. Helemaal klaar met dat soort praktijken.schumi2004 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:59:
[...]
Via website ben ik via Services naar PS Plus gegaan om vervolgens een popup te krijgen.
[Afbeelding]
Korting liep hier op van 20% voor Essential, 25% voor Extra en 30% voor Premium.
Ik zak lekker van Premium naar Essential, meer dan voldoende.
Idem hier :-/Hulleman schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:16:
Bijzonder om te zien dat veel mensen blijkbaar toch korting bij verlengen krijgen. Het maakt niet uit via welk kortingskanaal ik binnen kom, maar bij mij verdwijnt altijd de korting op het verlengen als ik eenmaal inlog.
xbox: pvanst1p
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.