Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02
En een tijdje terug ook die Tiny Tina. En nog veel eerder Tales from the Borderlands.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PvGD6k-SRBhkA2PqxJT4olwR4kE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tgh1pXO70lJrQTEMZqejRFrs.webp?f=fotoalbum_large

PS + Extra
  • Remnant II – Standard Edition | PS5
  • Crisis Core – Final Fantasy VII – Reunion | PS4, PS5
  • Mount & Blade II: Bannerlord | PS4, PS5
  • The Jackbox Party Pack 9 | PS4, PS5
  • Pathfinder: Wrath of the Righteous | PS4, PS5
  • No More Heroes 3 | PS4, PS5
  • Travis Strikes Again: No More Heroes Complete Edition | PS4
  • Deadcraft | PS4
  • Steep* | PS4
PS+ Premium
  • Job Simulator | PS VR2
  • Summoner | PS4, PS5
  • Ratchet and Clank Size Matters | PS4, PS5
  • Jeanne d’Arc | PS4, PS5
https://blog.playstation....asy-vii-reunion-and-more/

[ Voor 40% gewijzigd door Raem op 10-07-2024 17:36 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
Nice

Remnant II stond nog op mijn lijstje!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:28

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de mensen die graag video materiaal wilt zien, hier een leuke samenvatting video

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:57
Linksquest schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:48:
Voor de mensen die graag video materiaal wilt zien, hier een leuke samenvatting video

[YouTube: PlayStation Plus Extra & Premium - July 2024 (PS+)]
Top zag hem net ook wou hem ook nog posten, maar je was mij voor. Moet hem zelf ook nog zo even kijken :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amst3l
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 16:12
Wederom een mager maandje helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Skywalker saga ga ik sowieso wel claimen, heb ik hem digitaal ook.
Is super leuk spel of je nu een Lego fan ben of niet z’n Lego fan perse maar wel star wars fan(of fan van beide).

Ik heb hem al helemaal uitgespeeld al lang met alle dlc, super lang mee bezig geweest maar alles aan poppetjes etc geunlocked(mis alleen 3 trophies dan had ik die zelfs compleet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ender Lilies kende ik niet, maar die ziet er wel interessant uit. Ga ik wel proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Blijf het jammer vinden dat die Lego spellen enkel couch coop zijn en niet online, superleuk om samen te spelen maar online is dat zoveel makkelijker e doen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
LordLynx schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:55:
Blijf het jammer vinden dat die Lego spellen enkel couch coop zijn en niet online, superleuk om samen te spelen maar online is dat zoveel makkelijker e doen.....
De Horizon lego game die dit jaar uitkomt heeft wel online co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

LordLynx schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:55:
Ben ik het helemaal mee eens, zou echt wel tof zijn om dit soort games met een vriend online te spelen, maar zoals @Raem al zegt, Horizon heeft dat straks wel, hopelijk de volgende LEGO games ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb al maanden geen PS+ game gespeeld omdat er voor mij niks boeiends tussen zit. De interessante games uit de back catalog heb ik wel gespeeld ondertussen. En zo vaak game ik niet...
Voor mij tijd om eens te downgraden van premium naar Essential denk ik :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Nyarlathotep schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:14:
Ik heb al maanden geen PS+ game gespeeld omdat er voor mij niks boeiends tussen zit. De interessante games uit de back catalog heb ik wel gespeeld ondertussen. En zo vaak game ik niet...
Voor mij tijd om eens te downgraden van premium naar Essential denk ik :)
Ik moet zeggen met Extra ook prima, leuk vermaakt met Dave the Diver, die andere boten game, Evil Genius 2, Two Point Hospital en nu bezig met Anno 1800.

Al zijn sommige titels toch niet helemaal lekker zoals Bio Mutant en Fallout kon ik nog niet lekker inkomen.

Maar goed even pauzeren en erna weer activeren kan altijd ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dave the Diver is wat mij betreft wel een aanrader. Simpel genoeg om even kort tussendoor te kunnen doen maar ook een spel dat op de een af andere manier toch lastig is weg te leggen. Leuk!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

De games zijn te downloaden.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:20
Ik kwam er eergisteren achter dat m'n PS Plus abbo al bijna 2 weken verlopen was, en voor het eerst in m'n leven heb ik niet direct een nieuwe gekocht. Enerzijds omdat ik wat geschrokken ben van de prijs (Extra 126 Euro per jaar?!), anderzijds omdat ik het kennelijk niet echt gemist heb.

Natuurlijk krijg je voor die 126 Euro ook een sloot aan (top)games, maar het meeste heb ik wel gezien of gespeeld en de laatste tijd vind ik het aanbod magertjes. Dan zou je kunnen zeggen; ga terug naar essential, maar 72 Euro voor alleen online kunnen gamen is eigenlijk bizar.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan het prima missen. Ik ben PS fan sinds dag 1 en heb alle consoles nog staan. Ik verkoop überhaupt nooit een console of game en heb bij launch meteen de PSVR2 gekocht, omdat ik het dat waard vond (en nog steeds vind). Maar ergens voelen deze prijzen niet goed meer. Omdat ik online gamen een basis functie vind en dat op de PC gewoon gratis kan. Ik speel eigenlijk alleen nog FC24 Pro Clubs online met maten, maar aangezien dat tegenwoordig Crossplay is kan ik net zo goed wat meer geld neerleggen voor de game PC die ik toch al een tijdje wilde. Het feit dat er nu een PSVR2 adapter is drukt me nog meer die kant op :P

Rationeel denk ik: ach... een tientje per maand valt toch wel mee. En dat doet het ook, maar ergens voelt het niet goed meer om 126 Euro af te tikken voor dit product. Ik ga er nog een nachtje over slapen ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Ja PS+ voelt voor mij als een sportschool abbonement. Tegen al je vrienden zeggen dat je eindelijk voor die ultieme sixpack gaat trainen. Terwijl je stiekem liever op de bank zit te netflixen met een zak chips.

Voordeel van mijn PS+ lidmaatschap is dat het elk jaar op Black Friday verloopt. Dus heb altijd wel een mooie deal.
Vroeger speelde ik veel online. Tegenwoordig eigenlijk helemaal niet. Speel hooguit 2-3 PS+ games per jaar.
Best veel geld voor een premium abonnement.

Maar goed, kijken of ik dit jaar eindelijk de ballen heb om niet te verlengen. Doe het toch elk jaar. Net als die sportschool abbo. Ook al ga ik bijna nooit. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 06-08-2024 11:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sefaex schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:59:
Ja PS+ voelt voor mij als een sportschool abbonement. Tegen al je vrienden zeggen dat je eindelijk voor die ultieme sixpack gaat trainen. Terwijl je stiekem liever op de bank zit te netflixen met een zak chips.

Voordeel van mijn PS+ lidmaatschap is dat het elk jaar op Black Friday verloopt. Dus heb altijd wel een mooie deal.
Vroeger speelde ik veel online. Tegenwoordig eigenlijk helemaal niet. Speel hooguit 2-3 PS+ games per jaar.
Best veel geld voor een premium abonnement.

Maar goed, kijken of ik dit jaar eindelijk de ballen heb om niet te verlengen. Doe het toch elk jaar. Net als die sportschool abbo. Ook al ga ik bijna nooit. :P
Echter waren er vorig jaar al geen deals meer, alleen voor nieuwe subscriptions(Niet voor lopende die bijna afliepen).
Ik heb de mijne toen ook laten aflopen, en leuke was toen die afgelopen was zag het systeem mij als nieuw. Dus kreeg ik de korting.

Ik heb in juni voor de laatste paar maanden geupgrade naar het duurste pakket(Voor 20 euro ofzo), maar ik laat hem gewoon weer aflopen. En ik kijk idd wel weer rond de black friday voor de goedkoopste pakket(Dan is het nog leuk de prijs voor wat ik ermee doe).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phontana
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:03
Ik zit met een vergelijkbare situatie. Mijn PS+ Extra abonnement is halverwege juni afgelopen en heb ik bewust nog even niet verlengd. Extra wil ik niet meer, omdat ik op een gegeven moment merkte dat ik tegen de klok aan het spelen was: sommige games gingen na een bepaalde tijd van de service af, en tegen het einde had ik hetzelfde met de verloopdatum van het abonnement. Ik heb besloten om te gaan downgraden naar Essential, omdat ik nog een aantal games in mijn library heb zitten die ik wel graag wil spelen en die in het verleden in de PlayStation Collection zaten of gratis waren in een specifieke maand. De games waarmee ik nog bezig was, heb ik goedkoop (tweedehands) gekocht en kan ik nu onbeperkt verder spelen.

De 72 euro per jaar voor Essential vind ik echter wel aan de hoge kant om te kunnen verantwoorden, zeker omdat ik hiervoor Extra had voor hetzelfde geld, en daarvoor had ik jaarlijks Essential voor rond de 38 euro (Black Friday). Ik weet nu nog niet zo goed wat ik ga doen, ik wil wel verlengen maar eigenlijk (ook deels uit principe) tegen een lagere prijs. Dan wacht ik wel een tijdje met de games waar nu een slotje op zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Denman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:30:
Rationeel denk ik: ach... een tientje per maand valt toch wel mee. En dat doet het ook, maar ergens voelt het niet goed meer om 126 Euro af te tikken voor dit product. Ik ga er nog een nachtje over slapen ;)
Same, hier loopt ie nog tot sept 2025 volgens mij en mn gamepass nog een jaartje langer. Beiden ga ik ze, zoals ik er nu in sta, niet verlengen. De games die ik het afgelopen jaar met Extra heb gespeeld zijn Dave the Diver, Tiny Tina en FC24 (klein beetje). Hier en daar wel eens een game opgestart om vervolgens nooit meer aan te raken. Dat is voor € 126 best prijzig.

Op gamepass speel ik ook echt geen drol. Binnenkort komen daar wel een paar klappers op, waardoor dat nog enigszins de moeite is, maar Extra kan hier niet uit.

Ik ga gewoon weer terug naar het kopen van games die ik echt wil en ook echt gá spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 06-08-2024 12:43 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:44
Hulleman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:40:
[...]

Ik ga gewoon weer terug naar het kopen van games die ik echt wil en ook echt gá spelen.
Dat bevalt mij anders al jaren prima. Multiplayer games speelt ik niet (op een uitzondering zoals Sackboy A Big Adventure na) en ik ben alleen geïnteresseerd in solo games en PlayStation exclusives.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phontana
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:03
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:05:
[...]

Dat bevalt mij anders al jaren prima. Multiplayer games speelt ik niet (op een uitzondering zoals Sackboy A Big Adventure na) en ik ben alleen geïnteresseerd in solo games en PlayStation exclusives.
Dat is ook hoe ik het al die jaren heb gedaan, kopen voor een leuke prijs en de tijd nemen om een game te spelen. En daarna door naar de volgende, zonder tijdsdruk of enorm aanbod. Maar daarnaast had ik ook nog voor 38 euro per jaar PS+ Essential, om die games te claimen en spelen die ik graag wilde. Voor die prijs was dat ook nog leuk en hoefde je geen 4-5 games per jaar uit die groep games te spelen om het enigszins rendabel te maken.

De games die ik nu nog niet uitgespeeld had uit Extra heb ik laatst voor een leuk prijsje gekocht en ben ik nu alsnog aan het spelen. Ik zal eens gaan rekenen hoeveel het zou gaan kosten als ik de games fysiek aanschaf die nu een slotje hebben en die ik toch nog graag zou spelen. Misschien dat Plus er dan wel helemaal uit gaat hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Phontana op 06-08-2024 15:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Wellicht nog wel een optie, ik krijg / verdien nog wel eens een BOL.com bonnetje, en daar kun je PS tegoed kopen (met je waardebon) die je dan weer in de PSstore kan gebruiken om je abbo te verlengen. Ik maak het op die manier wat "goedkoper"... (ja nog steeds geld, maar het voelt anders...)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
DerOllie schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:58:
Wellicht nog wel een optie, ik krijg / verdien nog wel eens een BOL.com bonnetje, en daar kun je PS tegoed kopen (met je waardebon) die je dan weer in de PSstore kan gebruiken om je abbo te verlengen. Ik maak het op die manier wat "goedkoper"... (ja nog steeds geld, maar het voelt anders...)
Ja ik heb ook nog inderdaad van mijn verjaardag bol te goed bonnen, iets van 100 of 150 euro ofzo.
Ik vergeet het toch iedere keer te gebruiken als ik wat bij bol bestel, verder koop ik tegenwoordig mijn spellen alleen nog maar digitaal.

Dus misschien die bonnen eens opzoeken en ps te goed van kopen, komt het toch nog van pas op 1 of andere manier uiteindelijk.
Wellicht wacht ik daar dan even mee om te kijken of er rond black friday leuke actie komt, maar op zich is het geen gek idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
DerOllie schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:58:
Ja, dit is dus wel fucked up eigenlijk. Door deze post bedacht ik me ook dat nog Bol bonnen had liggen, en hoewel het dan nog steeds hetzelfde kost, “verzacht” het het bedrag nog enigszins. Dat trok me nog niet over de streep want ik ben het nog steeds niet eens met het beleid, tot ik Helldivers 2 opstartte en er achter kwam dat je daar (uiteraard) ook PS Plus voor nodig hebt. Daarnaast verwacht ik dat de maten komend weekend na de vakanties weer FIFA online willen doen. Kort samengevat heb ik nu weer 12 maanden PS Plus :+

Dus ik zit hier met een dubbel gevoel. Enerzijds prima omdat het nu relatief weinig geld heeft gekost, anderzijds beroerd omdat ik nu mee help dit beleid in stand te houden. Nou ja, we kunnen weer een jaar vooruit en dan kijken we wel verder :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Denman schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:28:
[...]

Ja, dit is dus wel fucked up eigenlijk. Door deze post bedacht ik me ook dat nog Bol bonnen had liggen, en hoewel het dan nog steeds hetzelfde kost, “verzacht” het het bedrag nog enigszins. Dat trok me nog niet over de streep want ik ben het nog steeds niet eens met het beleid, tot ik Helldivers 2 opstartte en er achter kwam dat je daar (uiteraard) ook PS Plus voor nodig hebt. Daarnaast verwacht ik dat de maten komend weekend na de vakanties weer FIFA online willen doen. Kort samengevat heb ik nu weer 12 maanden PS Plus :+

Dus ik zit hier met een dubbel gevoel. Enerzijds prima omdat het nu relatief weinig geld heeft gekost, anderzijds beroerd omdat ik nu mee help dit beleid in stand te houden. Nou ja, we kunnen weer een jaar vooruit en dan kijken we wel verder :P
Ja nou ja goed kijk op zich is de essentials nog steeds niet duur wat je er voor krijgt, zeker niet een heel jaar lang al die spellen.
Alleen ja er moet wel iets tussen zitten net wat je wil spelen, en over het algemeen is dat het bij mij vaak niet.

Online gamen doe ik niet alleen maar offline story modes van games, ja heb eens keertje Pummel of Among US, Fall guys gespeeld.
Maar dit is ook al best weer een tijdje geleden, en verder kom ik ook niet online met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:31
Carlos0_0 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:45:
[...]

Ja nou ja goed kijk op zich is de essentials nog steeds niet duur wat je er voor krijgt, zeker niet een heel jaar lang al die spellen.
Alleen ja er moet wel iets tussen zitten net wat je wil spelen, en over het algemeen is dat het bij mij vaak niet.

Online gamen doe ik niet alleen maar offline story modes van games, ja heb eens keertje Pummel of Among US, Fall guys gespeeld.
Maar dit is ook al best weer een tijdje geleden, en verder kom ik ook niet online met gamen.
Ik heb alleen plus voor de cloud save games. Zou zonde zijn als ik dat verlies. Zo wordt je toch een richting in gedrukt om een abonnement af te sluiten.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Geraedus schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:48:
[...]

Ik heb alleen plus voor de cloud save games. Zou zonde zijn als ik dat verlies. Zo wordt je toch een richting in gedrukt om een abonnement af te sluiten.
Dat heeft naast een soort backup functie en het kunnen spelen op meerdere consoles niet echt toegevoegde waarde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Bor schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:54:
[...]

Dat heeft naast een soort backup functie en het kunnen spelen op meerdere consoles niet echt toegevoegde waarde toch?
Volgens mij niet nee. De savegames staan ook gewoon op de console, waarmee je via een usb-stick een back-up kunt maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 07-08-2024 13:35 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:41
Hulleman schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:35:
[...]

Volgens mij niet nee. De savegames staan ook gewoon op de console, waarmee je via een usb-stick een back-up kunt maken.
Van PS4 games kun je een backup maken. Voor PS5 games moet je een backup maken van de hele PS5, je kunt niet kiezen om een bepaalde game te backuppen. Om die reden heb ik ook plus, meeste games boeien me niet en online spelen al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:35:
[...]
De savegames staan ook gewoon op de console, waarmee je via een usb-stick een back-up kunt maken.
Neen, dit klopt niet (of het moet zijn dat dat recent veranderd is). In tegenstelling tot op de PS4, kun je op PS5 *geen* savegames op USB stick zetten. Enige manier om save games op een andere console te krijgen is via PS+ Cloud. Er is daar heel wat over te doen geweest, en is ook ronduit belachelijk als je met meerderen in huis bent terwijl (uiteraard) maar 1 iemand het PS+ abonnement heeft.

EDIT: sorry, @Zapato had hiet hierboven al gezegd :).

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 07-08-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Twixie schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 15:01:
[...]

Neen, dit klopt niet (of het moet zijn dat dat recent veranderd is). In tegenstelling tot op de PS4, kun je op PS5 *geen* savegames op USB stick zetten. Enige manier om save games op een andere console te krijgen is via PS+ Cloud. Er is daar heel wat over te doen geweest, en is ook ronduit belachelijk als je met meerderen in huis bent terwijl (uiteraard) maar 1 iemand het PS+ abonnement heeft.

EDIT: sorry, @Zapato had hiet hierboven al gezegd :).
Jij en @Zapato hebben inderdaad gelijk. Was echt in die veronderstelling. Lelijke keuze van Sony. Dus een back-up van alleen je savegames kost dus al € 6 per maand bij Sony..... knap verdienmodel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Bor schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:54:
[...]

En wat als je geen plus hebt en je maakt geen reguliere backups, dan ben je toch echt de pineut als de playstation opeens kapot gaat. Ik zie mezelf niet iedere keer een backups maken na het spelen van een singel player spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
Mijn ps+ is ook verlopen zag ik, ook nog even niet verlengd. Komen er nog days of play weken aan met aanbiedingen om te verlengen of is die tijd er niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
G.Scholtens schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 09:05:
Mijn ps+ is ook verlopen zag ik, ook nog even niet verlengd. Komen er nog days of play weken aan met aanbiedingen om te verlengen of is die tijd er niet meer?
Die waren eind mei dacht ik, eerstvolgende kortingsperiode is vermoedelijk rond black friday.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Nu online

angerfist-yentl

vake bei te bange!

ja maar de kortingen vallen erg tegen, ik heb het in ieder geval niet gedaan in mei/juni toen mijn PS+ afliep. zelf verwacht ik dat ps+ gebruikers achteruit gaat maar de omzet wel hoger is voor sony omdat ze het aan het uitmelken zijn :P

Vake bei te bange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Die kortingen zijn volgens mij alleen voor nieuwe subscripties, niet om te verlengen. Maar ik denk dat jij straks weer als nieuwe subscriptie wordt aangemerkt, omdat die van jou nu verlopen is. Korting is altijd 25% geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Hulleman schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:19:
[...]

Die kortingen zijn volgens mij alleen voor nieuwe subscripties, niet om te verlengen. Maar ik denk dat jij straks weer als nieuwe subscriptie wordt aangemerkt, omdat die van jou nu verlopen is. Korting is altijd 25% geweest.
Loyaliteits korting kennen die Amerikanen niet. Sony, Microsoft, Norton (Symantec) etc. Jammer genoeg dat Nederlandse bedrijven hetzelfde beleid zijn gaan volgen.

Dan inderdaad maar laten verlopen en wachten met verlengen en/of nieuw abonnement afsluiten.

Tevens moet Sony en andere escorten eens kappen met automatische verlenging in te schakelen na een aanschaf, ze weten donders goed dat men de voorwaarde niet en/of volledig lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:41
Geraedus schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:59:
[...]

Loyaliteits korting kennen die Amerikanen niet. Sony, Microsoft, Norton (Symantec) etc. Jammer genoeg dat Nederlandse bedrijven hetzelfde beleid zijn gaan volgen.

En Japan dus kennelijk ook niet 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zapato schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 15:11:
[...]

En Japan dus kennelijk ook niet 😉
Ik denk dat de Amerikaanse invloeden tegenwoordig meer aanwezig zijn binnen Playstation dan de Japanse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Hulleman schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:19:
[...]

Klopt zo was het bij mij vorig jaar ook, ik had hem laten verlopen tijdens de black friday acties.
Toen zag het systeem mij weer als nieuw, en kreeg ik de korting wel(terwijl toen ik nog lid was geen korting kreeg).

Ik ga mijn verlenging dus weer even stop zetten, gewoon zodat ik zeker weet ik eventueel korting kan krijgen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-08-2024 16:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1E5ZgmrIPgFjSrTOQTRZCK3x3Wo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5lrkcv0jBlYaQjHS5AGly2N5.webp?f=fotoalbum_large

PS Extra
  • The Witcher 3: Wild Hunt | PS4, PS5
  • Wild Hearts Standard Edition | PS5
  • Cult of the Lamb | PS4, PS5
  • Ride 5 | PS5
  • Watch Dogs 2 | PS4
  • Sword Art Online: Last Recollection | PS4, PS5
  • Naruto to Boruto: Shinobi Striker | PS4
  • Sword Art Online: Alicization Lycoris | PS4
  • Sword Art Online: Fatal Bullet | PS4
  • Sword Art Online: Hollow Realization | PS4
PS Premium
  • Vacation Simulator** | PS VR2
  • TimeSplitters | PS4, PS5
  • TimeSplitters 2 | PS4, PS5
  • TimeSplitters: Future Perfect | PS4, PS5
  • Sword Art Online: Lost Song | PS4 (Streaming only)
https://blog.playstation....ult-of-the-lamb-and-more/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

En voor de liefhebbers van video :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doomin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 18:26
Timesplitters! Jeugdsentiment voor mij. Zou future perfect ook een online functie hebben?

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Raem schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 17:43:
[Afbeelding]

PS Extra
  • The Witcher 3: Wild Hunt | PS4, PS5
  • Wild Hearts Standard Edition | PS5
  • Cult of the Lamb | PS4, PS5
  • Ride 5 | PS5
  • Watch Dogs 2 | PS4
  • Sword Art Online: Last Recollection | PS4, PS5
  • Naruto to Boruto: Shinobi Striker | PS4
  • Sword Art Online: Alicization Lycoris | PS4
  • Sword Art Online: Fatal Bullet | PS4
  • Sword Art Online: Hollow Realization | PS4
PS Premium
  • Vacation Simulator** | PS VR2
  • TimeSplitters | PS4, PS5
  • TimeSplitters 2 | PS4, PS5
  • TimeSplitters: Future Perfect | PS4, PS5
  • Sword Art Online: Lost Song | PS4 (Streaming only)
https://blog.playstation....ult-of-the-lamb-and-more/
CUlt of the lamb <3
Sword Art Online games stonden al tijdje op m'n wishlist. Nu goede kans om ze te proberen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

doomin schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 07:23:
Timesplitters! Jeugdsentiment voor mij. Zou future perfect ook een online functie hebben?
Denk het niet, in de beschrijving hebben ze het alleen over local multiplayer.

De geruchten over Secret Agent Clank klopte helaas niet. Hopelijk volgende maand dan.

• Denman
Het is weer niet echt een topmaand met games die me niet aanspreken en/of ik al gespeeld zoals The Witcher 3.

Cult of the Lamb sprak me nooit echt aan, maar sinds Hades ben ik wel meer geïnteresseerd in Roguelites. Al staat Hades denk ik wel op eenzame hoogte.
Dus die ga ik maar eens proberen. Al moet ik zeggen dat ik ook nog eens verder moet met Dead Cells. Daar ben ik kort mee begonnen maar omdat toen net seizoen 5 van Diablo begon weer even opzij gelegd.

Join het GoT Pulse-Team!

• Geraedus
The Witcher 3 is nu zeker al 5x in de plus geweest als het niet meer is, maar blijft een aanrader.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:50
Weet iemand wellicht het volgende?
Mijn playstation essential loopt t/m 24-10-2024 en ik heb een voucher gekregen voor een playstation premium abonnement. Als ik die voucher nu activeer, begint het premium abonnement dan te lopen vanaf 25-10-2024 of gaat dit direct in op de dag van activatie?

Edit: heb de voucher van het premium abonnement geactiveerd. De resterende looptijd van mijn essential abonnement werd ongeveer voor de helft ingekort en omgezet in premium t/m 19-09-2024. Vanaf dat moment begint het geactiveerde premium abonnement te lopen.

[ Voor 30% gewijzigd door theman36 op 16-08-2024 10:11 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Even geen idee hoe het zit met een tegoedbon, maar ik ga ervanuit dat je resterende tijd ingekort word omdat het omgezet gaat worden naar premium. Dit is toen bij mij ook gebeurt met een digitale upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geraedus schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:16:
The Witcher 3 is nu zeker al 5x in de plus geweest als het niet meer is, maar blijft een aanrader.
Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt.
Ik ben 100% zeker dat TW3 nog nooit in PS+ Essential (of het oude PS+) gezeten heeft, en ik ben 95% zeker dat hij ook nog nooit in PS+ Extra gezeten heeft, maar je mag altijd aantonen dat het toch die 5% is :p.
Vorig jaar is voor PS+ leden wel een gratis trial gereleased voor TW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

The Witcher 3 heeft neem ik aan vrijwel iedereen met interesse in het spel al lang en breed gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bor schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:34:
The Witcher 3 heeft neem ik aan vrijwel iedereen met interesse in het spel al lang en breed gekocht.
Gekocht wel, ja... Gespeeld is iets anders :). Vijf jaar geleden al in de Sales op de kop getikt voor een kleine €7 en nog niet verder geraakt dan de intro :(.

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 16-08-2024 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
Geraedus schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:16:
Nope nog nooit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:57
Denman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:30:
Ik kwam er eergisteren achter dat m'n PS Plus abbo al bijna 2 weken verlopen was, en voor het eerst in m'n leven heb ik niet direct een nieuwe gekocht. Enerzijds omdat ik wat geschrokken ben van de prijs (Extra 126 Euro per jaar?!), anderzijds omdat ik het kennelijk niet echt gemist heb.
Exactly. Voor gemiddeld 10 euro per maand kan ik ook (vaak dezelfde) games in de aanbieding kopen die ik wil spelen. Full price heb ik op de PS2 voor het laatst betaald voor een game (oké, veel games ;))
Volgende maand loopt extra af, ik ga proberen helemaal zonder plus en eerst mijn gekochte games te spelen.
Online gamen doe ik sowieso niet, de reden was tot nu toe dat ik niet de plus games wilde verliezen (goed gedaan Sony). Maar ik ga ze niet missen denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 17-08-2024 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
WaterFire schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 11:12:
[...]

Exactly. Voor gemiddeld 10 euro per maand kan ik ook (vaak dezelfde) games in de aanbieding kopen die ik wil spelen. Full price heb ik op de PS2 voor het laatst betaald voor een game (oké, veel games ;))
Volgende maand loopt extra af, ik ga proberen helemaal zonder plus en eerst mijn gekochte games te spelen.
Online gamen doe ik sowieso niet, de reden was tot nu toe dat ik niet de plus games wilde verliezen (goed gedaan Sony). Maar ik ga ze niet missen denk ik.
Je kan altijd nog naar essentials gaan uiteindelijk, als err een deal rond black friday weer komt.
Ik heb ook nu duurste op het moment, kon voor 20 euro upgraden de laatste paar maanden.

Maar eigenlijk speel ik niks van extra of die andere met classics, ik speel gewoon de spellen die ik zelf koop.
Soms zit er eens iets leuks bij de maandelijkse games(Niet elke maand), maar ik ga straks ook gewoon weer essentials nemen de basis.
Ik heb mijn plus automatische verlenging weer laten stopzetten, dus wellicht kan weer een leuke black friday actie mee pikken(zoals vorig jaar ook voor nieuwe subscriptions alleen niet voor verlengingen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:57
Geraedus schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:12:
[...]

En wat als je geen plus hebt en je maakt geen reguliere backups, dan ben je toch echt de pineut als de playstation opeens kapot gaat. Ik zie mezelf niet iedere keer een backups maken na het spelen van een singel player spel.
Maar save games is toch iets anders dan de foto's van je kinderen? Als mijn save games nu verdwijnen, he nou, dan moet ik overnieuw beginnen met die paar games die ik nu nog speel. Natuurlijk zijn er gamers die honderden COD uren er in hebben zitten,.maar kosten maken puur voor savegames, nah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WaterFire schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 11:12:
[...]
de reden was tot nu toe dat ik niet de plus games wilde verliezen (goed gedaan Sony). Maar ik ga ze niet missen denk ik.
Dit is inderdaad een beetje het perverse van het systeem. Ik heb altijd alle games geclaimd en heb PS+ al van ten tijde van de PS3. Gevolg: ik heb nu letterlijk honderden PS+ games. Dus voor mij is een jaartje PS+ eigenlijk veel meer waard dan voor iemand die nu pas PS+ neemt.
Maar inderdaad, de vraag is: zou ik ze missen... Wellicht wel omdat ik zelf eigenlijk bijna geen games koop. Ik denk dat 3/4 van de games die ik (deftig) gespeeld heb de voorbije 10 jaar gewoon allemaal uit PS+ kwamen. Gekochte games kan ik wellicht op 2 handen tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ys68lqyx1ckZsnQZ05Jbd8gGBts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XDe5nRNQPTdopmEwBxa1TdRH.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe games zijn toegevoegd en daarmee is ook bekend welke games er volgende maand gaan verdwijnen. Onder andere Forbidden West wordt eruit gehaald. Blijft toch een bijzondere keuze om first party games eruit te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 20-08-2024 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Raem schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:50:
[Afbeelding]
Onder andere Forbidden West wordt eruit gehaald. Blijft toch een bijzondere keuze om first party games eruit te halen.
Dat is heel bijzonder ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Spiritfarer stond nog op mijn lijstje. Blijkbaar toch iets te lang mee gewacht. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:26

Satom

Verzamel ervaringen

Dat is balen! Was net begonnen met Forbidden West, met volgende maand bedoelen ze vast en zeker 1 september? Als het 1 oktober zou zijn, dan zou het nog haalbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 17:23:
Dat is balen! Was net begonnen met Forbidden West, met volgende maand bedoelen ze vast en zeker 1 september? Als het 1 oktober zou zijn, dan zou het nog haalbaar zijn..
17 september

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:56
Harry Potter dus bij launch rechtstreeks in de plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:00:
Yes, een nieuwe release direct op Playstation Plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:09

Exirion

Gadgetfetisjist

Nice, gekocht en nog maar deels gespeeld, maar LM II is wel echt een leuke titel om voor niks te spelen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11:23
Ik wacht nog met verlengen, little nightmare wel tof maar al op switch. Rest niet relevant voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ook de video door Playstation Granade is er.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
https://direct.playstation.com/nl-nl/netflix

Afbeeldingslocatie: https://media.direct.playstation.com/is/image/psdglobal/NL_BE_Netflix_v2_Learn_More_desktop_banner_1600x508?$Promotions_Wide_Desktop$

Nog niet zelf geprobeerd. Geldig t/m 23:59 5 september.

Er staat OF. Maar de link doet anders geloven dat je OOK een PSVR aankoop moet doen.

EDIT: Ik heb niet goed gelezen. Er staat inderdaad als je een PS5 console koopt of VR. Einde van de dag. Denk dat ik maar een bak koffie ga pakken. :Z

[ Voor 36% gewijzigd door Tranzy op 03-09-2024 16:49 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:00:
Ja, het was AFAIK al langere tijd bekend dat dit een gratis game bij de launch zou zijn. Ik vind het een beetje flauw dat ze hem meenemen in de monthly games die imho toch al steeds minder interessant worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 03-09-2024 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tranzy schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:19:
https://direct.playstation.com/nl-nl/netflix

[Afbeelding]

Nog niet zelf geprobeerd. Geldig t/m 23:59 5 september.

Er staat OF. Maar de link doet anders geloven dat je OOK een PSVR aankoop moet doen.
Het is een PS5 kopen of een ps vr. Zo lees ik het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:32:
[...]

Zo lees ik het ook. Het lijkt mij redelijk evident dat Sony niet "zo maar" een jaar lang Netflix Premium weggeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

OMX2000

By any means necessary...

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:32:
[...]

Maar nog steeds een hele goede deal! Want premium kost 18,99 per maand...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Bor schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:33:
[...]

Zo lees ik het ook. Het lijkt mij redelijk evident dat Sony niet "zo maar" een jaar lang Netflix Premium weggeeft.
Apple TV 6 maanden was wel mogelijk. Dus zo gek is dit ook weer niet.

Maar ik moet bekennen dat ik het NIET goed gelezen heb :F ... Excuses.

[ Voor 10% gewijzigd door Tranzy op 03-09-2024 16:46 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tranzy schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:44:
[...

Maar ik moet bekennen dat ik het NIET goed gelezen heb :F ... Excuses.
Excusses zijn niet nodig hoor :)
Ik snap de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
OMX2000 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:41:
[...]

Maar nog steeds een hele goede deal! Want premium kost 18,99 per maand...
Zeker wel goede deal. Enkel jammer dat het voor nieuwe klanten te lokken is. Bestaande klanten krijgen nooit wat als bedankje/korting bij dit soort services

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS+ leden kunnen gratis Doom 1 + 2 bekomen via de volgende truuk:
* Eerst claim je als PS+ Premium lid de game Doom (1993)
* Vervolgens blijkt Doom 1+2 gratis in de store te staan.

Je zou dan naar verluidt effectief Doom 1+2 'gekocht' hebben en dus niet langer afhankelijk van je PS+ abonnement. Het is bij mij alleszins gelukt, maar ik moet wel nog even op mijn PS4 checken of er dan effectief geen einddatum is voor mijn license (wat het bewijs is dat je de game effectief hebt ipv afhankelijk van je PS+ abo).

Bron: https://nl.pepper.com/aan...rs-lees-aanbieding-322327

EDIT: ok, lijkt erop dat het helaas niet meer mogelijk is. Blijkbaar hebben ze hun store glitch zelf ontdekt en gefixt (ttz Doom 1993 afzonderlijk staat niet meer in de store).
EDIT2: en was inderdaad enkel voor Premium gezien het een Classics titel betreft.

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 03-09-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen voor Premium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Lukt het jullie om MLB 24 te claimen? Ik krijg alleen de koop optie, heb de andere 2 games wel kunnen claimen.
https://www.playstation.com/nl-nl/games/mlb-the-show/

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:46

Gregory76

Sony PlayStation freak

MeNTaL_TO schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:50:
Lukt het jullie om MLB 24 te claimen? Ik krijg alleen de koop optie, heb de andere 2 games wel kunnen claimen.
In mijn browser lukt het ook niet. Met de app (Android) wel.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik denk het wel kan gewoon drukken op Add to library(Maar doe het niet want ik wil hem niet :) ), wel via de ps app op de iphone.
Via de website doe ik het eigenlijk nooit, in mijn optiek alleen maar onhandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02
Twixie schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 18:07:
PS+ leden kunnen gratis Doom 1 + 2 bekomen via de volgende truuk:
* Eerst claim je als PS+ Premium lid de game Doom (1993)
* Vervolgens blijkt Doom 1+2 gratis in de store te staan.

Je zou dan naar verluidt effectief Doom 1+2 'gekocht' hebben en dus niet langer afhankelijk van je PS+ abonnement. Het is bij mij alleszins gelukt, maar ik moet wel nog even op mijn PS4 checken of er dan effectief geen einddatum is voor mijn license (wat het bewijs is dat je de game effectief hebt ipv afhankelijk van je PS+ abo).

Bron: https://nl.pepper.com/aan...rs-lees-aanbieding-322327

EDIT: ok, lijkt erop dat het helaas niet meer mogelijk is. Blijkbaar hebben ze hun store glitch zelf ontdekt en gefixt (ttz Doom 1993 afzonderlijk staat niet meer in de store).
EDIT2: en was inderdaad enkel voor Premium gezien het een Classics titel betreft.
Ik wilde in de vakantie in een vlaag van nostalgie Doom 1 en 2 kopen. Die waren bij mijn weten net in de aanbieding voor €1,49 per stuk. Maar ze waren er dus afgehaald. Nu zijn ze weer terug als compleet pakket, maar dan is het wat duurder geworden. Nuja, ik wacht wel op de sale.

Had de spellen trouwens ook op Steam, daar zijn ze ook gewijzigd naar het pakket. Maar daar heb ik op de PS4 dus niks aan :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Vrijdag schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:54:
[...]

Ik wilde in de vakantie in een vlaag van nostalgie Doom 1 en 2 kopen. Die waren bij mijn weten net in de aanbieding voor €1,49 per stuk. Maar ze waren er dus afgehaald. Nu zijn ze weer terug als compleet pakket, maar dan is het wat duurder geworden. Nuja, ik wacht wel op de sale.

Had de spellen trouwens ook op Steam, daar zijn ze ook gewijzigd naar het pakket. Maar daar heb ik op de PS4 dus niks aan :P
nieuws: Bethesda brengt rerelease Doom en Doom II uit met nieuwe singleplayer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:54:
[...]
Op PSPrices kun je de prijzen nog zien. Die waren standaard €4.99 en in sale €1.99. Dus nu wordt je verplicht beide tegelijk te kopen aan €9.99. Beetje vreemd dus.
Benieuwd wat de prijs in sales dan zal zijn... €3.99 ?

EDIT: het nieuwsitem dat @Carlos0_0 linkt, verklaart veel. Blijkbaar dus toch andere versies in de bundle dan de originele. En de bundle kreeg je gratis als je Doom of Doom II al had. Hadden ze dus effen over het hoofd gezien dat je Doom ook kon hebben via PS+ :p.

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 04-09-2024 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:43
Je moet kiezen bij versie voor de PS Plus PS5&PS4 versie, dan kun je m gratis claimen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.playstation.c...mes/mlb-the-show/#buy-now

bij Koop nu, staat de versie wel bij die in in de PS Plus zit

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mancave54
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13:46
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:22:
[...]

Zeker wel goede deal. Enkel jammer dat het voor nieuwe klanten te lokken is. Bestaande klanten krijgen nooit wat als bedankje/korting bij dit soort services
Ik heb bij deze gelijke actie een paar maanden geleden gewoon 12 maanden tegoed op mijn bestaand netflix account bijgeschreven gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Afbeeldingslocatie: https://blog.playstation.com/tachyon/2024/09/034c8478808087afbe1974c97e5ff4587a920824.jpg?resize=1088%2C612&crop_strategy=smart&zoom=1.5

De Extra/Premium games voor deze maand zijn bekend

Lijst:
- The Plucky Squire | PS5
- Under The Waves | PS4, PS5
- Night in the Woods | PS4, PS5
- Chernobylite | PS4, PS5
- Wild Card Football | PS4, PS5
- Space Engineers | PS4, PS5
- Road 96 | PS4, PS5
- Ben 10 | PS4
- Far Cry 5* | PS4

PlayStation Premium | PS VR2 & Classics:
- Pistol Whip | PSVR2
- Secret Agent Clank | PS4, PS5
- Sky Gunner | PS4, PS5
- Mister Mosquito | PS4, PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers van video materiaal, de Engelse man van Playstation Granade heeft weer een leuke video gemaakt.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:35
Ik had nog nooit gehoord van The Plucky Squire, maar ziet er goed uit. Ga ik zeker proberen/spelen na Astro Bot!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LordLynx
Sefaex schreef op woensdag 11 september 2024 @ 18:21:
[Afbeelding]

De Extra/Premium games voor deze maand zijn bekend

Lijst:
- The Plucky Squire | PS5
- Under The Waves | PS4, PS5
- Night in the Woods | PS4, PS5
- Chernobylite | PS4, PS5
- Wild Card Football | PS4, PS5
- Space Engineers | PS4, PS5
- Road 96 | PS4, PS5
- Ben 10 | PS4
- Far Cry 5* | PS4

PlayStation Premium | PS VR2 & Classics:
- Pistol Whip | PSVR2
- Secret Agent Clank | PS4, PS5
- Sky Gunner | PS4, PS5
- Mister Mosquito | PS4, PS5
Nou, als je ziet wat eruit gaat en wat we ervoor terugkrijgen heb ik niet het idee dat we erop voorruit gaan.... :'(
Bor schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:26:
[...]

Ja, het was AFAIK al langere tijd bekend dat dit een gratis game bij de launch zou zijn. Ik vind het een beetje flauw dat ze hem meenemen in de monthly games die imho toch al steeds minder interessant worden.
Het is geen gratis game. Je betaalt er €30 voor als je hem wilt kopen. Het was al langer bekend dat hij in PS+ zou komen bij release, dus precies wat er nu gebeurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De Essential Games van oktober zijn bekend.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 23:58

Quakie

quakelen

Dead Space wil ik al een tijdje spelen.. blij mee.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Voor mij relatief saai, maar goed ben toch nog met astro bot bezig en zwerkbal Harry Potter :).
En ik wil epic Micky ook nog spelen, dus voorlopig nog wel wat te doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-09-2024 07:30 ]

• LordLynx
Gisteren Harry Potter Quidditch eens opgestart maar ik kwam niet voorbij een melding voor een Warner Bros account aan te maken, klopt het dat dit spel niet te spelen is zonder zo'n account?

• Bor

Bor

LordLynx schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:03:
Gisteren Harry Potter Quidditch eens opgestart maar ik kwam niet voorbij een melding voor een Warner Bros account aan te maken, klopt het dat dit spel niet te spelen is zonder zo'n account?
Daarvoor is een account nodig lijkt het inderdaad. Voor mij ook een pass om (mede) die reden.

Pagina: 1 ... 91 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.