Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Snap ik wel maar ik als casual gamer (en voor het eerst een playstation) zijn dit soort "gratis" games altijd welkom. Zo kwam ik er achter dat Plant vs Zombies (eentonig) en Tennis World Tour 2 (verschrikkelijke controls) niet voor mij waren.Bor schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:41:
Meh, de games worden er niet interessanter op de laatste tijd.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
ben wel benieuwd naar deze versie. Speel dat nog wel eens met vrienden en bier.
Hitman 2 nog niet gehaald dus top.
Predator lijkt me niet voor mij. Maar gaan we zien. Toch "gratis:"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Laatst was het voor half geld toch? goedkoper ga je niet krijgenG.Scholtens schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:23:
Slaan deze maand weer over, moest het nog verlengen. Maar wacht ik nog steeds mee. Wederom weer geen bijzondere games
Klopt had zoiets al gelezen, die had ik ook moeten doen maarja... afwachten maar weer. Console staat er toch nog niet418O2 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:27:
[...]
Laatst was het voor half geld toch? goedkoper ga je niet krijgen
Half geld was alleen voor nieuwe leden toch, niet voor verlengen/heractiveren?418O2 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:27:
[...]
Laatst was het voor half geld toch? goedkoper ga je niet krijgen
Nieuwe games vind ik weer best aardig, het is alleen jammer dat beide overcookeds inc DLCs hier al helemaal grijs gespeeld zijn, weet niet of we de all you can eat ook nog gaan doen.....
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Volgens mij was dat het vorige deel.Vrijdag schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:13:
Was Hitman niet al eens eerder in de Plus geweest? Of ben ik abuis en was dat voor de PS3? Die heb ik daar namelijk ook nog op staan. Nooit gespeeld, maar dat terzijde
https://www.polygon.com/2...ebruary-2019-ps4-ps3-vita
Ahja, nu zie ik het inderdaadRaem schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:17:
[...]
Volgens mij was dat het vorige deel.
https://www.polygon.com/2...ebruary-2019-ps4-ps3-vita
Ik heb even gezocht, en op de PS3 was dat:
- Mei 2013 Hitman Absolution
- December 2014 Hitman HD trilogie
En dan dus inderdaad het eerste sezioen voor de PS4 in februari 2019
En géén van allen heb ik ooit gespeeld
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
https://store.playstation.com/nl-nl/subscriptions
Ja is zeker een aanrader! Destijds ook met Hitman 1 gedaan in de Hitman 2 engine.dutchgio schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:55:
Je kunt Hitman 2 claimen en de missies spelen in de engine van Hitman 3 volgens mij.
En mocht je het tof vinden, Hitman 3 is ook in prijs verlaagd nu.
Is Overcooked trouwens alleen op de PS5 te spelen? Daar heb ik wel zin in, lekkere chaos coöper.
Dat lijkt er wel op ja, de PS4/PS5 versie is 39,99 bij mijSemperFidelis schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:17:
[...]
Is Overcooked trouwens alleen op de PS5 te spelen? Daar heb ik wel zin in, lekkere chaos coöper.
Vind ik toch wel leuke toevoeging van de PS+ range, ga dit wel weer opnieuw spelen!
Ik gok dat het voor PS5 ook even gaat duren. Over een jaar of 2 komen de oudere games misschien langs in PS Plus, maar uiteraard zijn er niet veel oudere games beschikbaar, omdat alles nog zo nieuw is.Bor schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:41:
Meh, de games worden er niet interessanter op de laatste tijd.
Voor mij, omdat ik te weinig game, toch nog genoeg in de digitale kast staan om nog te spelen.
Laatst pas de R&C PS4 versie uit 2016 uitgespeeld. (Nu meteen door met R&C Rift Apart.) Dan is het wel gaaf om te zien wat het verschil in graphics en wat er allemaal tegelijk gebeurt op het scherm.
Ik heb in het PS5 topic een uitleg gepost hoe je Hitman 2 in de PS5 versie van Hitman 3 kunt spelen, de PS5 versie heeft wat meer features. Wellicht handig.Cloud_VII schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:03:
Hitman 2 hier geïnstalleerd op PS5. Echter staat er geen Plus icoontje bij de game. Het lijkt dus alsof het een gewone digitale game is.
Jep. Ga ik ook doen. Maar wil eerst alle levels 1x spelen in H2 ivm wat trophieslampekap06 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:20:
[...]
Ik heb in het PS5 topic een uitleg gepost hoe je Hitman 2 in de PS5 versie van Hitman 3 kunt spelen, de PS5 versie heeft wat meer features. Wellicht handig.
https://blog.playstation....our-2k21-mortal-kombat-x/
PSN: TDBtje
*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh
Voor PS4 gebruikers niet, die hebben geen PS plus collection.skaffa schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:56:
Hell let loose lijkt mij wel wat, de rest niet echt heel interessant. Jammer ook dat ze een ps plus collection game toevoegen, voelt een beetje als sigaar uit eigen doos.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Die access pass is bij mij "niet beschikbaar voor aankoop" in de store.lampekap06 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:20:
[...]
Ik heb in het PS5 topic een uitleg gepost hoe je Hitman 2 in de PS5 versie van Hitman 3 kunt spelen, de PS5 versie heeft wat meer features. Wellicht handig.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Moet je op de console zelf doen iircHulleman schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:44:
[...]
Die access pass is bij mij "niet beschikbaar voor aankoop" in de store.
Ok, thnx ga ik nog ff proberen. Ik had dat volgens mij ook al eens gedaan. Sowieso heb ik altijd al wel problemen gehad met de Hitman downloads. Ik kreeg ook met geen mogelijkheid de Hitman 1 maps in de Hitman 2 game. Uiteindelijk gelukt, maar dat was echt een gekloot.
Hier enkel de betalende optie (in winkelmand) zichtbaar en niet de "in bibliotheek"
Bij PGA wel de mogelijkheid om het in bibliotheek te plaatsen en te downloaden.
Ik ook, maar bij MK ging d ekostprijs er in het mandje afFreakazoid21 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:11:
Kan iemand Mortal Kombat X downloaden?
Hier enkel de betalende optie (in winkelmand) zichtbaar en niet de "in bibliotheek"
Bij PGA wel de mogelijkheid om het in bibliotheek te plaatsen en te downloaden.
Hier blijft dat op 19.99 staan waarna ik mijn krediet/betaalkaart moet toevoegen...maartend schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Ik ook, maar bij MK ging d ekostprijs er in het mandje af
BijzonderFreakazoid21 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:59:
[...]
Hier blijft dat op 19.99 staan waarna ik mijn krediet/betaalkaart moet toevoegen...
Ik geloof je ook helemaal. Ik had er dus werkelijk -19.99 onder staan. Maar geeft 1 voordeel.
Als ik ooit stop met PsPlus, blijft hij wel van mij
Moet ik eerst het spel zien vast te krijgen :-)maartend schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:16:
P.s. Bij MKX zitten nog 6 gratis add-ons. Niet vergeten
De gratis dlc kan je hier vinden trouwens:
https://store.playstation...arch/mortal%20kombat%20x/
/edit:
Alletandjes zeg, ik dacht dat DOA veel dlc had.... Dit is gewoon Mortal "Shoptality" Kombat
En zoveel karakters die gewoon bij de eerdere versies inbegrepen waren. Gelukkig is het basisspel gratis en ben ik geen fan. Want dan ben je geen speler maar gewoon een citroen.
[ Voor 49% gewijzigd door Vrijdag op 05-10-2021 21:43 ]
Echt? Geeft hier ook gewoon 19.99 aan...Vrijdag schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:39:
Gewoon via de site gedaan net
De gratis dlc kan je hier vinden trouwens:
https://store.playstation...arch/mortal%20kombat%20x/
/edit:
Alletandjes zeg, ik dacht dat DOA veel dlc had.... Dit is gewoon Mortal "Shoptality" Kombat
En zoveel karakters die gewoon bij de eerdere versies inbegrepen waren. Gelukkig is het basisspel gratis en ben ik geen fan. Want dan ben je geen speler maar gewoon een citroen.
Zeer vreemd
Da's raar. Ik zie wel een checkbox voor gratis (inmiddels is dat "inbegrepen") en €19.99 maar kon dus gewoon kiezen om toe te voegen aan mijn bibliotheek.Freakazoid21 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:51:
[...]
Echt? Geeft hier ook gewoon 19.99 aan...
Zeer vreemd
Je bent wel ingelogd daar toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 05-10-2021 22:09 ]
Gewoon ingelogd...Vrijdag schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:08:
[...]
Da's raar. Ik zie wel een checkbox voor gratis (inmiddels is dat "inbegrepen") en €19.99 maar kon dus gewoon kiezen om toe te voegen aan mijn bibliotheek.
Je bent wel ingelogd daar toch?
Ik zie dit
:strip_exif()/f/image/C7CS1CcKz9x6YukslyZoKaFd.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan vervolgens enkel klikken op "in wagentje" en dan vervolgens dit
:strip_exif()/f/image/t2xyw4haHzeMWUYtKzw9N6bb.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat raar. Ik heb het net toegevoegd. Probeer het anders eens op een pc ipv de app/telefoon?Freakazoid21 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:15:
[...]
Gewoon ingelogd...
Ik zie dit[Afbeelding]
Kan vervolgens enkel klikken op "in wagentje" en dan vervolgens dit
[Afbeelding]
Net geprobeerd : is net hetzelfde...Vrijdag schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:18:
[...]
Wat raar. Ik heb het net toegevoegd. Probeer het anders eens op een pc ipv de app/telefoon?
Iemand idee waar ik dit kan melden?
Mijn 2 cent:
Je geeft aan ingelogd te zijn maar lijkt niet ingelogd zijn te zijn in je printscreen met het grote Mortal Kombat plaatje. Als ik rechtsboven naast je winkel mandje kijk mis is je usericon. Tenzij dat natuurlijk je standaard usericon is.
[ Voor 29% gewijzigd door remcheese op 05-10-2021 22:52 ]
Is idd het standaard user iconremcheese schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:50:
[...]
Mijn 2 cent:
Je geeft aan ingelogd te zijn maar lijkt niet ingelogd zijn te zijn in je printscreen met het grote Mortal Kombat plaatje. Als ik rechtsboven naast je winkel mandje kijk mis is je usericon. Tenzij dat natuurlijk je standaard usericon is.
:strip_exif()/f/image/ji4a5mscQxNBLahIVUOiatpT.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is ook enkel bij MK, bij die PGA lukt alles (maar dat spel interesseert me niet
[ Voor 5% gewijzigd door Freakazoid21 op 05-10-2021 23:06 ]
En als je die sessie nogmaals probeert in een Incognito/private Session van de telefoon browser?Freakazoid21 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:04:
[...]
Is idd het standaard user icon
[Afbeelding]
Het is ook enkel bij MK, bij die PGA lukt alles (maar dat spel interesseert me niet)
Nope, zelfde resultaat.Dwazer schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
En als je die sessie nogmaals probeert in een Incognito/private Session van de telefoon browser?
Dus als ik het t goed begrijp, ben ik de enige met dit probleem?

Welk scherm krijgen jullie mss als jullie het willen bestellen?
Ik al een bericht gestuurd naar Sony via hun support website, maar geen reactie gekregen.
Zijn er nog mensen die nog een Vita hebben en dit probleem voorhebben?
https://www.reddit.com/r/...tart_application_c092506/
Is de console gesoftmod? Wellicht dat dat het is.
Zie onder mij. Dat was waar ik inderdaad op doelde.
[ Voor 40% gewijzigd door Arunia op 08-10-2021 13:11 ]
Maar misschien meer wat voor het Vita topic, volgens mij zijn de liefhebbers weinig in dit topic
[ Voor 21% gewijzigd door 418O2 op 08-10-2021 13:10 ]
Oud nieuws, dat is herzien:418O2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:09:
nieuws: Sony sluit deze zomer downloadwinkels PlayStation 3 en PS Vita
Maar misschien meer wat voor het Vita topic, volgens mij zijn de liefhebbers weinig in dit topic
nieuws: Sony houdt PlayStation Store voor PS3 en PS Vita na kritiek toch open
De laatste update is zelfs als volgt:
nieuws: PS3- en Vita-spelers kunnen straks niet meer rechtstreeks games kopen...
Aangezien dat gaat om kopen van games lijkt dat me ook niet direct gerelateerd aan downloaden van eerder geclaimde PS Plus titels.
[ Voor 62% gewijzigd door BM op 13-10-2021 22:55 ]
[ Voor 104% gewijzigd door BM op 14-10-2021 08:58 ]
Bron: https://www.pushsquare.co...es-leaked-ahead-of-revealThe PS5, PS4 November 2021 PS Plus games are rumoured to be:
First Class Trouble (PS5, PS4)
Knockout City (PS5, PS4)
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning (PS4) — Recently received a PS5 patch to support 4K resolution
The Walking Dead: Saints & Sinners (PSVR)
Normaal gesproken zit er wel op z'n minst 1 leuke game per maand bij, maar dit keer is het wel erg zwak vind ik

Inderdaad, wat een bagger.s0kkie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:51:
[...]
Bron: https://www.pushsquare.co...es-leaked-ahead-of-reveal
Normaal gesproken zit er wel op z'n minst 1 leuke game per maand bij, maar dit keer is het wel erg zwak vind ik
https://blog.playstation....s-of-amalur-re-reckoning/
Vind het ook niet veel soeps eigenlijk.
Maar er zijn ook 3 bonus games voor PSVR :
* The Persistence
* The Walking Dead: Saints & Sinners
* Until You Fall
Update: Wreckfest zat er laatst wel bij weet ik, maar heb nog geen PS5... (en voor hieronder: ja ik claim ALLES, staat een leuke reeks aan PS5 games klaar als ik hem eindelijk krijg)
[ Voor 63% gewijzigd door DerOllie op 29-10-2021 11:38 ]
www.youtube.com/DerOllie
Altijd alles claimen via de site, dat werkt het beste. Ik heb ook nog geen PS5, maar neem toch alles mee voor laterDerOllie schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:38:
Ik mis een goede auto/motor race game erbij al een tijdje, Project cars 2/3 ofzo.
Update: Wreckfest zat er laatst wel bij weet ik, maar heb nog geen PS5...
Ik heb nooit WoW gespeeld (speelde toen Guild Wars
Enige nadeel: Ik ben een pakrat, dus ik zit steeds te bedenken welke dingen ik nou moet verkopen en welke niet

Hee, heel bekend.Vrijdag schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:49:
Omdat ik inmiddels wel weer klaar ben met BlOps Cold War, gisteren maar begonnen met Kingdoms of Amalur Re-reckoning. Hoewel de graphics absoluut niet echt up tp date zijn, vind ik het eigenlijk best wel leuk.
Ik heb nooit WoW gespeeld (speelde toen Guild Wars) maar las dat het een beetje hetzelfde gevoel zou geven qua setting.
Enige nadeel: Ik ben een pakrat, dus ik zit steeds te bedenken welke dingen ik nou moet verkopen en welke niet
Ik heb jarenlang op de PC lord of the rings online gedaan. dit speelt als het solo gedeelte daarvan
Nu je het zegt. Ik heb ook ooit eens die LotR-O collector's editie gevonden bij toen nog de Dynabyte voor een tientje ofzo. Tijdje gespeeld, ondanks dat ik niet zo veel met fantasy heb (Guild Wars vond ik dan wel weer leuk). Kingdoms heeft daar inderdaad wel wat van. Ik ben nu alweer een stukje verder en ik vind het toch best een leuk spel. Geen hoogvlieger qua originaliteit en graphics maar verder eigenlijk best prima. Lekker singleplayer rondlopen in een redelijk grote wereld.maartend schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:44:
[...]
Hee, heel bekend.
Ik heb jarenlang op de PC lord of the rings online gedaan. dit speelt als het solo gedeelte daarvan
Ik lees verschillende berichten, maar heb je de move controller nodig voor de Walking dead?Twixie schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:43:
Ondertussen ook (eindelijk) officieel announced en de leak klopte dus weer eens :
https://blog.playstation....s-of-amalur-re-reckoning/
Vind het ook niet veel soeps eigenlijk.
Maar er zijn ook 3 bonus games voor PSVR :
* The Persistence
* The Walking Dead: Saints & Sinners
* Until You Fall
Die Move controllers zijn uiteraard niet te krijgen, maar vraag me af of de game gewoon werkt zonder.
Dit staat altijd aangegeven in de Store, en ik zie dit staan:Hann1BaL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:41:
[...]
Ik lees verschillende berichten, maar heb je de move controller nodig voor de Walking dead?
Die Move controllers zijn uiteraard niet te krijgen, maar vraag me af of de game gewoon werkt zonder.
“ PS VR, PS Camera en PS Move-controller vereist”
Ze zijn trouwens gewoon verkrijgbaar op bol.com en ‘scherp geprijsd’ : https://www.bol.com/be/nl...1KCg.2_34.35.ProductTitle . LOL WTF

[ Voor 20% gewijzigd door Twixie op 11-11-2021 12:20 ]
Dat staat daar tot je de tekst van de game leest die zegt:Twixie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:16:
[...]
Dit staat altijd aangegeven in de Store, en ik zie dit staan:
“ PS VR, PS Camera en PS Move-controller vereist”
Ze zijn trouwens gewoon verkrijgbaar op bol.com en ‘scherp geprijsd’ : https://www.bol.com/be/nl...1KCg.2_34.35.ProductTitle . LOL WTF
"PSVR en PlayStation Camera zijn vereist"
Die reppen dus niet over de motion controller.
En ze zijn dus niet gewoon verkrijgbaar. Ik snap de strategie rond de motion controller niet zo. Inderdaad oude hardware, maar als nieuwe(re) games het nog gebruiken, dan moet je die controllers toch blijven maken?
[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 11-11-2021 13:57 ]
Volgens mij is dat ook maar tijdelijk, maar inderdaad wel vervelend als je die net wil kopen. Ik snap ook niet waarom die gewoon niet beter verkrijgbaar zijn, zeker omdat het eigenlijk wel een must is met PSVR. Ik herinner me dat in de beginperiode van PSVR de prijzen ook absurd hoog waren, ook al omdat toen die v2 (met micro-USB) nog niet uit waren, dacht ik.Hann1BaL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:56:
[...]
En ze zijn dus niet gewoon verkrijgbaar. Ik snap de strategie rond de motion controller niet zo. Inderdaad oude hardware, maar als nieuwe(re) games het nog gebruiken, dan moet je die controllers toch blijven maken?
Iets gelijkaardig zag je met die Back Button Attachment. Die was kort na release nergens nog te verkrijgen, waarbij velen (incl. mezelf) zelfs dachten dat die eigenlijk al uit de handel waren, maar nu zie ik die recent ineens weer her en der opduiken aan normale prijzen.
Nee dat is niet tijdelijk. De motion controller zijn al een paar jaar EOL terwijl de PSVR dat niet is.Twixie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:30:
[...]
Volgens mij is dat ook maar tijdelijk, maar inderdaad wel vervelend als je die net wil kopen. Ik snap ook niet waarom die gewoon niet beter verkrijgbaar zijn, zeker omdat het eigenlijk wel een must is met PSVR. Ik herinner me dat in de beginperiode van PSVR de prijzen ook absurd hoog waren, ook al omdat toen die v2 (met micro-USB) nog niet uit waren, dacht ik.
Iets gelijkaardig zag je met die Back Button Attachment. Die was kort na release nergens nog te verkrijgen, waarbij velen (incl. mezelf) zelfs dachten dat die eigenlijk al uit de handel waren, maar nu zie ik die recent ineens weer her en der opduiken aan normale prijzen.
Sony maakt ze niet meer. Hoewel geen officieel statement zijn ze echt nergens meer te vinden voor al reeds een zeer lange tijd. Niet zoals bij de PS5 - soms voorraad - is er bij de Move totaal geen beweging.
Inderdaad. Toen ik mijn PSVR kocht was dat al zo, heb toen met geluk nog ergens een setje vandaan weten te halen. Erg zonde want zonder is de ervaring echt anders.Hann1BaL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:40:
[...]
Nee dat is niet tijdelijk. De motion controller zijn al een paar jaar EOL terwijl de PSVR dat niet is.
Sony maakt ze niet meer. Hoewel geen officieel statement zijn ze echt nergens meer te vinden voor al reeds een zeer lange tijd. Niet zoals bij de PS5 - soms voorraad - is er bij de Move totaal geen beweging.
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 11-11-2021 14:47 ]
https://maxict.nl/sony-pl...scontroller-p8766859.htmlTwixie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:01:
Da's inderdaad wel bizar, want een tijd geleden verkochten ze toch zelfs bundels met Move controllers bij ? Dus vandaag kun je nog gewoon een PSVR kopen, maar niet meer een accessoire dat essentieel is voor tal van spellen (waaronder hits als Beat Saber)...
Max ICT zegt ze te hebben, maarja, of dat echt zo is
Ik zou EA Play nemen voor 1 maand om BF2042 even te testen voor ik het koop (of niet koop), maar ik zou liefst geen PlayStation Plus games verliezen hierdoor.
Ik heb er nog 2 liggen van mn overleden PS3 (zonder camera), je mag me een DM doen.Hann1BaL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:40:
[...]
Nee dat is niet tijdelijk. De motion controller zijn al een paar jaar EOL terwijl de PSVR dat niet is.
psn drad83
Dat is snel gegaan dat jaar.
Morgen maar eens rustig zoeken of er een aanbieding is.
Is geen vraag overigens.
Qua opzet is de playstation wel fijner dan de andere consoles. Ook met het zoeken naar alles in de store.
Zag vandaag op Pepper passeren dat in MediaMarkt NL het nu 40 euro is voor 1 jaar PS+.Arunia schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:05:
Oef, net een melding dat ps plus de 20e verloopt.
Dat is snel gegaan dat jaar.
Morgen maar eens rustig zoeken of er een aanbieding is.
Al beloofd aan een tweaker.
[ Voor 10% gewijzigd door Thijs op 19-11-2021 14:07 ]
EDIT: Zou het eventueel mogelijk zijn om een abbo te kopen bij bijvoorbeeld media markt in Nederland en deze te claimen op mijn PS5, terwijl ik verbonden ben met een VPN naar Nederland?
[ Voor 16% gewijzigd door Orangelights23 op 19-11-2021 08:59 ]
Volgens mij is alleen de regio van je account relevant. Als het een Nederlands account is heb je een Nederlands PS+ code nodig. Dan maakt het niet uit dat je in Denemarken zit en kun je zonder VPN Nederlandse codes inwisselen. Maak je ook nog gewoon verbinding met de NL store of zit je in de Deense store?Orangelights23 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:55:
Hoop dat iemand mij verder kan helpen (al kort gezocht in dit forum en op Reddit, maar nog niet kunnen vinden). Ik woon sinds iets meer dan een jaar in Zweden, heb een klein appartementje in Denemarken voor mijn werk waar ook de PS5 staat. Betekent dit dat ik nu ook een Deens PS+ abonnement moet aanschaffen? Ik heb twee jaar geleden 2 keer een jaarabonnement gekocht, gewoon in Nederland. Ik heb gisteren gebeld naar PlayStation maar na bijna een uur wachten heb ik de telefoon weer opgehangen.
EDIT: Zou het eventueel mogelijk zijn om een abbo te kopen bij bijvoorbeeld media markt in Nederland en deze te claimen op mijn PS5, terwijl ik verbonden ben met een VPN naar Nederland?
Maar misschien dat iemand dit kan bevestigen voordat je codes gaat kopen.
Klopt, je PS account is regio gebonden en niet afhankelijk van je IP-adres (locatie).Raem schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:08:
[...]
Volgens mij is alleen de regio van je account relevant. Als het een Nederlands account is heb je een Nederlands PS+ code nodig. Dan maakt het niet uit dat je in Denemarken zit en kun je zonder VPN Nederlandse codes inwisselen. Maak je ook nog gewoon verbinding met de NL store of zit je in de Deense store?
Maar misschien dat iemand dit kan bevestigen voordat je codes gaat kopen.
Dus gewoon upgraden met een Nederlandse PS plus code.
Klopt gamemania doet net zoals elk jaar ook weer mee.dutchgio schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:56:
Mediamarkt is nu al live, en meer winkels zullen die prijs wel volgen.
Ik verleng altijd standaard rond deze periode
+/- 40 euro is wel netjes voor een heel jaar.
Burp
36,99 zag ik al, lager kan ik me niet herinnerenWii4all schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:29:
[...]
Klopt gamemania doet net zoals elk jaar ook weer mee.
Ik verleng altijd standaard rond deze periode
+/- 40 euro is wel netjes voor een heel jaar.
edit: was al gepost
[ Voor 24% gewijzigd door 418O2 op 19-11-2021 09:51 ]
Dank je voor deze tip! 36,85 voor 12 maanden is wel heel relaxtVTe schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:21:
Deze aanbieding scheelt weer iets ten opzichte van MediaMarkt.
[ Voor 6% gewijzigd door erickov op 19-11-2021 09:48 ]
Uncomfortable silence can be so loud...
Het wordt nog doller. Er staat een linkje onderaan die pagina. Voor 35,19 euro.erickov schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:47:
[...]
Dank je voor deze tip! 36,85 voor 12 maanden is wel heel relaxt
https://nl.pepper.com/aan...rijs-op-dit-moment-216224
Je moet dan ff die code copy-pasten en invullen bij bestellen. Zojuist gedaan. Niet helemaal scherp geweest, want ik hád nog ff... status nu:
PlayStation Plus: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende betaling: €59,99
Volgende verlengingsdatum: 12/20/2025
(ja, ik heb vertrouwen in Sony... en ik heb er vertrouwen in dat ik over 4 jaar nog steeds game)
[ Voor 32% gewijzigd door spaceboy op 19-11-2021 09:59 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb deze zonet gebruikt, werkt perfect418O2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:31:
[...]
36,99 zag ik al, lager kan ik me niet herinneren
edit: was al gepost
Nu twijfel ik ook of ik niet meteen een 2de jaar bijkoopspaceboy schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:56:
[...]
Het wordt nog doller. Er staat een linkje onderaan die pagina. Voor 35,19 euro.![]()
Je moet dan ff die code copy-pasten en invullen bij bestellen. Zojuist gedaan. Niet helemaal scherp geweest, want ik hád nog ff... status nu:
(ja, ik heb vertrouwen in Sony... en ik heb er vertrouwen in dat ik over 4 jaar nog steeds game)
Nu ja, elk jaar zullen er wel dezelfde kortingen zijn zeker?
[ Voor 29% gewijzigd door PearlChoco op 19-11-2021 10:40 ]
Als je zeker weet dat je het over 2 jaar nog gebruikt kan je er direct twee doen, de deal van 35 euro door het te combineren met een kortingscode zal niet snel weer voorbij komen.
Ik heb nog tot volgend jaar 26-11-2022 maar zo goedkoop heb ik nog nooit gezien.PearlChoco schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:40:
[...]
Nu twijfel ik ook of ik niet meteen een 2de jaar bijkoop
Nu ja, elk jaar zullen er wel dezelfde kortingen zijn zeker?
dus ik ga ieder geval weer jaartje verlengen voor deze prijs
Klopt. Maar dit keer vond ik m niet tussen m’n Black Friday deals. Van de zomer hadden ze ook extr korting, maar liet Sony m mij niet kopen via de PlayStation. Geen idee waarom nietdutchgio schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:44:
Vaak is het een actie vanuit Sony, een paar keer per jaar wel voor 40,- te krijgen dan.
Als je zeker weet dat je het over 2 jaar nog gebruikt kan je er direct twee doen, de deal van 35 euro door het te combineren met een kortingscode zal niet snel weer voorbij komen.

Dan maar via een ander. Wel vaag.
Uncomfortable silence can be so loud...
De aanbieding in de PS store is vaak alleen voor nieuwe gebruikers die nog geen Plus hebben gehad.erickov schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:48:
[...]
Klopt. Maar dit keer vond ik m niet tussen m’n Black Friday deals. Van de zomer hadden ze ook extr korting, maar liet Sony m mij niet kopen via de PlayStation. Geen idee waarom niet
Dan maar via een ander. Wel vaag.
De black friday deal zoals nu bij veel webshops zal ook wel vanuit Sony komen.
Ok, ik ga er nog een jaar bij doen dandutchgio schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:44:
Vaak is het een actie vanuit Sony, een paar keer per jaar wel voor 40,- te krijgen dan.
Edit: opgepast, die deal van 35 euro is enkel voor Nederland, werkt blijkbaar niet in Belgie
Wij Belgen moeten tevreden zijn met de deal van 36 euro
[ Voor 15% gewijzigd door PearlChoco op 19-11-2021 10:59 ]
PSN : Geraedus
Goeie tip inderdaad, maar volgens mij wordt hij toch pas op de allerlaatste dag van je lopende abonnement automatisch verlengd. Voor mij is dat kerst 2025. Tegen die tijd heb ik wel weer ergens een goeie deal gevonden.Geraedus schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:17:
Wie gebruik maakt van ieder jaar de aanbiedingen, vergeet de automatische verlening niet uit te schakelen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Das helemaal een nette prijs, thanks.spaceboy schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:56:
[...]
Het wordt nog doller. Er staat een linkje onderaan die pagina. Voor 35,19 euro.![]()
Mag tot december 2024 weer verder
Bedankt voor het melden van deze goede deal! Zojuist gebruikt en het werkte prima. Weer een jaar goedkoop gamen in the pocket.spaceboy schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:56:
[...]
12 maanden voor 20 euro
Louzy#2475
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.