Ja, met enige ervaring m.b.t. automatische incasso en reacties hierop vanuit het klantenbestand en vorige functies bij andere bedrijven kan ik me wel vinden in jouw mening.Flagg schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:50:
[...]
Over dat eerste zei je dat je het vreemd vindt omdat dat bij andere abbo's ook niet mocht, Maar dat mag dus wel. Er was idd geen discussie tot jij erover begon.
Ik ben vervend fervent voorstander van eigen verantwoordelijkheid en eerst kijken voor je gaat klikken. En als je dat niet gedaan hebt stilletjes in een hoekje zitten netjes betalen en voortaan beter opletten. Been there done that.![]()
Ik kan ook niet naar programma's als kassa en radar kijken zonder mijn faith in humanity volledig te verliezen.
En ja wat netter is kan je over debatteren maar als je vindt dat een bedrijf je niet netjes behandelt dan moet je ze simpelweg de rug toekeren. Kan of wil je dat niet.. tja you have been enslaved.(Looking at you Google
... I mean master...
)
Men vind dan vaak dat het geld onterecht afgepakt is, en met storneren is het dan terug. En daarna gaat men dan praten met de bedrijven (of niet) maar als daarna de tegenmaatregelen volgen is dat niet eerlijk......terwijl als je die situatie om zou draaien eigenlijk exact hetzelfde gedaan word vanuit de bedrijven gezien.
Ik denk dat het enige dat gedaan kan worden is transparant zijn, en enigsinds klantvriendelijk, maar ik weet zeker dat er altijd mensen klassiekers als 'klant is koning' gaan gebruiken, of iets recenter 'ik betaal niets meer' uit new kids turbo
En een andere mooie recente tegelwijsheid is natuurlijk 'aint nobody got time for that' als het gaat om lezen van algemene voorwaarden etc.
Dammit, moet ik nou mijn mod powers gaan misbruiken om je eerste geqoute bericht aan te passen in mijn bericht?Flagg schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:05:
[...]
Haha klopt vond het al zo raar eruit zien. Heb je wel eens hé.
Aint nobody got time for that
edit:
Ok toch wel, en dan met gewone user rechten uiteraard
[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 16-10-2018 14:25 ]
10 second ninja DONE