Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixed =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een gokje wil wagen welke games er naast Dishonored in PS+ zullen zitten?

Ik heb wel het gevoel dat dit de grootste game van deze maand zal zijn. Wellicht nog een subtopper voor de Vita, maar voor de rest verwacht ik vooral kleinere games en indies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:31:
Iemand die een gokje wil wagen welke games er naast Dishonored in PS+ zullen zitten?

Ik heb wel het gevoel dat dit de grootste game van deze maand zal zijn. Wellicht nog een subtopper voor de Vita, maar voor de rest verwacht ik vooral kleinere games en indies.
Killzone mercenaries op de vita zou tof zijn :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Child of Light zit in ieder geval nu ook bij de gratis games voor de XboxOne van april. Zou mooi zijn als die ook voor de PS4 kwam in april. Was weekje of wat geleden ook erg afgeprijsd. Denk dat ie zeer binnenkort wel in de + komt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eerlijk gezegd voor de PS4 te denken aan misschien Assassins Creed Black Flag? Die is nu al een tijdje oud. Daarnaast heb ik zo'n gevoel dat misschien Watch Dogs binnen nu en een paar maanden in de IGC komt. Die twee games zijn ook niet meegenomen in de Paas Sale terwijl de meeste van de andere Ubisoft games daar wel tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC:BF zit wel in de games with gold voor de 360. Dus er is een kans. Een kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:20:
Ik zat eerlijk gezegd voor de PS4 te denken aan misschien Assassins Creed Black Flag? Die is nu al een tijdje oud. Daarnaast heb ik zo'n gevoel dat misschien Watch Dogs binnen nu en een paar maanden in de IGC komt. Die twee games zijn ook niet meegenomen in de Paas Sale terwijl de meeste van de andere Ubisoft games daar wel tussen zitten.
Dan hoop ik Watchdogs want AC:BF heb ik al gekocht en gespeeld. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:31:

Ik hoop op Wolfenstein voor de PS4, aangezien mijn vriendin op de Xbox360 al Dishonored had en ik daar echt geen zak aan vond :P

Op indiegebied lijkt me net zo'n spel als Valiant Hearts me wel wat, niet zozeer het soort spel maar wel eentje die sfeer zo goed kan neerzetten. Bijvoorbeeld zoals To the moon.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Morgen worden de games bekend gemaakt, maar de volledige Drive Club zit er sowieso bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Morgen worden de games bekend gemaakt, maar de volledige Drive Club zit er sowieso bij.
haha, blijven dromen :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Had je dat niet gehoord dan? PS4 games in april zijn DriveClub (volledig) en Bloodborn (of The Order, kan me vergissen)... :+

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zat er ook niet Final Fantasy XV pre-release bij? Gewoon om sociaal te zijn? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Wacht morgen maar af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ok ;) ;) ;) ;)

De enige games die zeker zijn :

Woah Dave! (als extraatje)
Dishonored (PS3)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Woah Dave <3

Dishonored heb ik al op PS3+PC haha

En ilfamo.. vind je het heel erg dat ik dit nogal trollerig vind overkomen? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:39:
De enige games die zeker zijn :
Woah Dave! (als extraatje)
Deze vind ik een beetje vaag. Hij was al beschikbaar voor PS Vita en zou automatisch cross-buy worden op het moment dat die op PS4 uitkwam. Zo had ik het althans begrepen.
Of komt deze als 3e titel bij de PS4 games in het lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
ralph075 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:42:
[...]

Deze vind ik een beetje vaag. Hij was al beschikbaar voor PS Vita en zou automatisch cross-buy worden op het moment dat die op PS4 uitkwam. Zo had ik het althans begrepen.
Of komt deze als 3e titel bij de PS4 games in het lijstje?
Wat ik zo lees is Woah Dave een extraatje en maakt geen deel uit van de IGC.

En gezien de datum van morgen verwacht ik dat er nog wel mooier games voorbij gaan komen in de geruchtenstroom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

ilfamo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:45:
[...]

En gezien de datum van morgen verwacht ik dat er nog wel mooier games voorbij gaan komen in de geruchtenstroom :+
Ik las op een Deens forum al dat het naar keuze zou zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik had begrepen dat je onbeperkt 24 uur lang games gratis kon downloaden.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
ilfamo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:45:
[...]

Woah Dave zat al in de IGC voor de Vita. Nu komt de PS4 versie van de game uit en ondersteunt cross-buy. Mensen die de Vita versie al hebben, krijgen nu dus de PS4 versie ook. Denk dus meer dat ze dat bedoelen, lijkt me erg sterk dat het als één van de twee PS4 IGC games komt, gezien mensen met een Vita (of de Vita versie hebben toegevoegd) de game sowieso al krijgen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:
8th April: Tower of Guns (PS4/PS3)
8th April: Never Alone (PS4)
8th April: Dishonored (PS3)
8th April: Aaru’s Awakening (PS4/PS3)
8th April: Killzone Mercenary (PS Vita)
8th April: MonsterBag (PS Vita)

Bron : http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:34:
Entering PS Plus:

Ik hoop dat Never Alone net zo'n leuke verrassing is als Valiant Hearts, daar heb ik me wel mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valiant Hearts was de eerste indie die ik leuk gevonden heb.

Als Never Alone ook de moeite is ga ik die zeker ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Misschien dat straks de MP van Killzone Mercenary wat meer spelers krijgt :O

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 31-03-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:47:
Misschien dat straks de MP van Killzone Mercenary wat meer spelers krijgt :O
Killzone : Mercenary was heel vet en had ik al sinds de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Entering PS Plus:

Killzone Mercenary :*) Ik zei een paar dagen geleden nog dat ik hier op hoopte!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Nog even wachten op de leuke games dus…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Killzone heb ik vorige keer tijdens actie gekocht :(
Aan de andere kant... ga de ps plus na juni denk ik niet meer verlengen, speel te weinig op de psv en ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-10 13:53
voxxel schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:24:
[...]

Killzone Mercenary :*) Ik zei een paar dagen geleden nog dat ik hier op hoopte!
All right. Kan ik even kijken of het de moeite waard is. Vind dat een game die ik eigenlijk wel leuk vind om in doosje te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Never Alone O+

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 23:30
Never Alone lijkt me wel tof, beetje in de stijl van Brothers: A Tale of Two Sons denk ik.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verzameling linkjes met trailers van de aankomende plus-games: ralph075 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Never Alone! Daar zat ik al een tijdje op te hopen! Verder is het deze maand een keer wat minder interessant dan normaal, vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:56:
Yes! Never Alone! Daar zat ik al een tijdje op te hopen! Verder is het deze maand een keer wat minder interessant dan normaal, vind ik persoonlijk.
Dishonored is natuurlijk ook een topper :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ergens snap ik het geklaag over de lineup elke maand wel. Ik denk dat ps+ alleen interessant is voor ps4 users als ze online willen of het leuk vinden om elke maand eens wat anders te proberen (indie dus). Sony kan gewoon nog niet de games bieden die iedereen uit 2012-2014 gewend was op de ps3. Persoonlijk haal ik er elke maand toch weer 1-2 games uit die ik leuk vind om te spelen. Dan is het de €3,33 per maand meer dan waard!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
voxxel schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:49:
Persoonlijk haal ik er elke maand toch weer 1-2 games uit die ik leuk vind om te spelen. Dan is het de €3,33 per maand meer dan waard!
Hier ben ik het mee eens, plus het feit dat ik buiten die games niet hoef na te denken of ik wel of niet online kan spelen. Ik speel niet heel vaak online, maar van tijd tot tijd vind ik dat wel erg vermakelijk (GTA online).
Mijn zoon vind het heerlijk om met vriendjes online te kunnen spelen (Fifa, minecraft), dus hem doe ik er ook een plezier mee.

Wat je zegt, voor dat geld hoor je mij niet klagen. De mooie titels komen over een jaar of wat vanzelf wel langs.... (en zo niet, jammer, maar plezier heb ik er toch al van)

Oh ja, en de gratis spellen voor de Vita, waardoor die meer nut heeft dan alleen remote play.

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 01-04-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 12:16
Stel ik wil op vakantie op mijn vita de ps plus games spelen zonder internet verbinding, kan dat? Zo ja, hoe lang? De vita moet toch op de een of andere manier weten of je nog wel een geldig plus abonnement hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Zitilites schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:50:
Stel ik wil op vakantie op mijn vita de ps plus games spelen zonder internet verbinding, kan dat? Zo ja, hoe lang? De vita moet toch op de een of andere manier weten of je nog wel een geldig plus abonnement hebt?
hij kijkt naar je ps plus service, aantal dagen resterend. Als je bij eigenschappen informatie van de game kijkt op je vita geeft hij ook het aantal dagen.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 12:16
Bear schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:16:
[...]

hij kijkt naar je ps plus service, aantal dagen resterend. Als je bij eigenschappen informatie van de game kijkt op je vita geeft hij ook het aantal dagen.
De info over het resterende aantal dagen wordt dus offline opgeslagen? Dus met een langlopend ps plus abonnement hoef ik me geen zorgen te maken over het ontbreken van een internet verbinding:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Indies doen mij niets, maar Dishonored had ik gemist. Hier kan ik me waarschijnlijk wel weer even mee vermaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-10 11:38
xelfer schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:59:
Indies doen mij niets, maar Dishonored had ik gemist. Hier kan ik me waarschijnlijk wel weer even mee vermaken :).
Ik vond het in "mijn PS3 tijd" een erg goede game, lijkt me zeker de moeite waard voor degene die hem nog niet kennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:48
Ik overweeg om Tomb Raider, PES 2015 en RayMan aan te schaffen. Deze spellen zijn nu flink in de aanbieding in de PS store. Echter mijn gevoel zegt dat deze spellen toch wel binnen 1 jaar via PS+ aangeboden zullen worden. PES 2014 voor de PS3 zat destijds al in de IGC. En Tomb Raider is al meerdere keren als aanbieding voorbij gekomen.

Wat zegt jullie gevoel? Ik weet het, de glazen bol..... ;-)

Ik ben trouwens geen die hard gamer, dus wachten is geen probleem. Ik doe al heel lang met Fifa en DriveClub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
dan zal ik gewoon afwachten.

wat ook kan is het volgende: je koopt de games op marktplaats, je speelt ze uit en verkoopt het voor dezelfde bedrag.
dan is het ook gratis :)
met Knack had ik zelfs winst op gemaakt; gekocht voor 22.50 en verkocht voor 25 :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:03:
Ik ben trouwens geen die hard gamer, dus wachten is geen probleem. Ik doe al heel lang met Fifa en DriveClub.
Dan zou ik lekker wachten. Of misschien 1 aanschaffen.
Aanbiedingen komen ook nog weleens terug, dus zou je ze later ook nog kunnen halen (als ze nog niet IGC zijn geweest en je geduld is op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Even wat ruimte maken op m'n Vita. Ben wel benieuwd naar Killzone. Voor de rest ook een best sterke maand. Jammer dat m'n PS3 niet thuis staat voor Dishonored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

meesje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:03:
Ik overweeg om Tomb Raider, PES 2015 en RayMan aan te schaffen. Deze spellen zijn nu flink in de aanbieding in de PS store. Echter mijn gevoel zegt dat deze spellen toch wel binnen 1 jaar via PS+ aangeboden zullen worden. PES 2014 voor de PS3 zat destijds al in de IGC. En Tomb Raider is al meerdere keren als aanbieding voorbij gekomen.

Wat zegt jullie gevoel? Ik weet het, de glazen bol..... ;-)

Voor 11 euro zou ik Tomb Raider direct aanschaffen, leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Vrijdag schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:58:
[...]

Op indiegebied lijkt me net zo'n spel als Valiant Hearts me wel wat, niet zozeer het soort spel maar wel eentje die sfeer zo goed kan neerzetten. Bijvoorbeeld zoals To the moon.
Nou, ik ben benieuwd naar Never Alone. De trailer ziet er mooi sfeervol uit in elk geval :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Good Fella schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:41:
[...]

Voor 11 euro zou ik Tomb Raider direct aanschaffen, leuk spel.
Moeilijk, moeilijk. Ik heb nu twee spellen op disc (Driveclub en Fifa2015). Ik heb het gevoel dat als ik eenmaal begin met digitaal spellen te kopen, ik denk dan rücksichtslos alles digitaal wil hebben, dus Driveclub en Fifa (op disc) verkopen en dan DC digitaal aanschaffen en (i.p.v. Fifa) gaan voor PES 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:51:
[...]

Moeilijk, moeilijk. Ik heb nu twee spellen op disc (Driveclub en Fifa2015). Ik heb het gevoel dat als ik eenmaal begin met digitaal spellen te kopen, ik denk dan rücksichtslos alles digitaal wil hebben, dus Driveclub en Fifa (op disc) verkopen en dan DC digitaal aanschaffen en (i.p.v. Fifa) gaan voor PES 2015.
Voordelen losse (retail) spellen:

Spellen op disc zijn bijna altijd op de dag van release al goedkoper!
Spellen op disc kan je doorverkopen
Digitale aankopen zijn niet voor altijd te downloaden. (kijk maar naar Playstation Mobile)

Ik koop spellen alleen digitaal als ze erg goed zijn afgeprijsd.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 01-04-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ike. schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:13:
[...]

Digitale aankopen zijn niet voor altijd te downloaden. (kijk maar naar Playstation Mobile)

Dat laatste vind ik best een goed argument om te gaan voor spellen op disc. Thanks! Mijn keuze is nu definitief gemaakt om te blijven gaan voor disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

[...]
Heb je daar een bron voor? Ik kan dat zo niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch gewoon common sense. Denk je echt dat je in 2050 nog de huidige PS3/4 games zal kunnen downloaden ? Ik stel het nu een beetje extreem, maar het is een feit dat je enkel met fysieke media zeker bent dat je ten allen tijde die games nog kunt spelen (in de veronderstelling dat de media niet kapot gegaan zijn ondertussen).

Dit is ook mijn #1 bezorgdheid bij downloads. Ondertussen heb ik toch ook al wat aangekochte titels en vraag me daarvan overigens ook af of je die dan kunt backuppen, just in case. IGC games backuppen is minder zinvol, want eens IGC ermee stopt, gaan ook je reeds geinstalleerde games niet meer werken, dus dat je ze niet meer kunt downloaden maakt dan ook niets meer uit.

Dit gezegd zijnde is het natuurlijk ook nog maar de vraag hoezeer je (of je nakomelingen) in pakweg 2050 nog zult geïnteresseerd zijn in de games die je nu downloadt. Ik heb ook nog een kast met honderden PSX en PS2 games en die raak ik eigenlijk ook (op enkele uitzonderingen na) nooit meer aan.

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 01-04-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Twixie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:05:

Dit gezegd zijnde is het natuurlijk ook nog maar de vraag hoezeer je (of je nakomelingen) in pakweg 2050 nog zult geïnteresseerd zijn in de games die je nu downloadt. Ik heb ook nog een kast met honderden PSX en PS2 games en die raak ik eigenlijk ook (op enkele uitzonderingen na) nooit meer aan.
Een verzameltrekje, ik heb ook zat spellen in de kast staan die ik ooit gekocht heb en nauwelijks of zelfs nooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitilites schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:48:
[...]

De info over het resterende aantal dagen wordt dus offline opgeslagen? Dus met een langlopend ps plus abonnement hoef ik me geen zorgen te maken over het ontbreken van een internet verbinding:)
Wel effen oppassen, want die info wordt enkel geüpdatet wanneer je het spel opstart. Als je dus bvb recent je PS+ verlengd hebt, en een spel voor het eerst terug gaat spelen, ga je m.i. op dat moment wel online moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Good Fella schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:55:
[...]

Heb je daar een bron voor? Ik kan dat zo niet vinden namelijk.
Is via Google makkelijk te vinden.

Is ook via een Playstation nieuwsbrief medegedeeld.
Ik kan de officiele Sony mededeling nu even niet vinden

http://www.engadget.com/2...ystation-mobile-for-good/
http://www.nu.nl/games/40...t-playstation-mobile.html

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 01-04-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Twixie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:05:
Dat is toch gewoon common sense. Denk je echt dat je in 2050 nog de huidige PS3/4 games zal kunnen downloaden?
Hmm, ik zou zeggen waarom niet? Zolang je netjes betaald voor PS+ en het PSN online is.
Ike. schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:42:
[...]

Is via Google makkelijk te vinden.

Is ook via een Playstation nieuwsbrief medegedeeld.
Ik kan de officiele Sony mededeling nu even niet vinden

http://www.engadget.com/2...ystation-mobile-for-good/
http://www.nu.nl/games/40...t-playstation-mobile.html
Doelde meer op dat games niet meer te downloaden zijn na een bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:18:
[...]

Hmm, ik zou zeggen waarom niet? Zolang je netjes betaald voor PS+ en het PSN online is.
Omdat die servers en content onderhouden geld kost, terwijl het hen niets opbrengt, zeker als het voor platformen zijn die al end-of-life zijn. Zo lang de PS3 nog verkocht wordt, zullen we wel safe zitten, maar van zodra de PS3 EOL is, ga je zien dat het niet veel langer zal duren eer de content ervan ook niet meer beschikbaar zal zijn, en je dus ook je aankopen niet meer kunt herdownloaden en ze dus definitief kwijt bent, tenzij ze nog op je PS3 stonden. Juist daarmee dat ik hoop dat je zoiets kunt backuppen zodat je niet afhankelijk bent van wat Sony in de toekomst beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
[...]

Dat zijn precies mijn redenen. Bovendien kun je dan op tweedehands zoeken en staat het leuk in de kast. Eigenlijk koop ik alleen <20 euro online als het verschil >10 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WOO! tower of guns <3<3
Never Alone
Killzone Mercenary

Jep, ik ben weer helemaal blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet weer de azijnzeiker zijn die gaat haten op de PS4 plus games van deze maand.
Iets met paard en bek.

Daarom heb ik maar even voor 7,00 euro MGSV: Ground Zeroes uit de store gehaald om en geniet ik daar maar van, tot dat de volledige game er is en laat ik de indies van deze maand maar aan mij voorbijgegaan.

Erg jammer dat Dishonored niet er is voor de PS4, wat heb ik genoten van dat spel op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 14:06

JSchut

.....

Tower of guns en Never alone stonden nog op mijn verlanglijstje dus helemaal blij :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:25
Never alone ga ik wel even proberen. Toch hoop je elke maand weer dat ze eens een grote game van een jaar oud erin gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wat filmpjes gezien van Tower of Guns. Dat lijkt me een behoorlijk lastige game. Het deed me denken aan UT (Monster Hunt) en Duke Nukem.

Verder zag ik op het Playstation Blog een post over Aaru's Awakening. Daar ben ik ergens ook wel benieuwd naar, maar waarschijnlijk zal ik hem vooralsnog alleen maar 'aanschaffen' en gaat het nog even duren voordat ik hem daadwerkelijk zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:17

spaceboy

Op grote hoogte

Ik kan 't niet helemaal vinden, maar morgen is er toch weer de Europese PSN update? Wat zit daarin?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:17:
Ik kan 't niet helemaal vinden, maar morgen is er toch weer de Europese PSN update? Wat zit daarin?
Verwijderd in "[PS] Playstation Plus"
en
ralph075 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5" (links naar YT met trailer per spel)

[ Voor 46% gewijzigd door ralph075 op 07-04-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Gaaf, thanks. Super line up wat mij betreft! Zeker Killzone Mercenary, mooi "cadeautje".

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:

Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:57
Behalve: Aaru’s Awakening volgens mij, want die zie ik (momenteel nog) niet staan..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is nu te downloaden via de website.

Never Alone is erg leuk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Semi-gerelateerd: Hebben meer mensen problemen om de site (store.sonyentertainmentnetwork.com -> store.playstation.com) te gebruiken? Als ik wil inloggen dan krijg ik na versturen gewoon weer het inlogscherm, geen fout of wat dan ook. Inloggegevens zouden goed moeten zijn. Dit speelt nu al weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
BlackMage schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:53:
Semi-gerelateerd: Hebben meer mensen problemen om de site (store.sonyentertainmentnetwork.com -> store.playstation.com) te gebruiken? Als ik wil inloggen dan krijg ik na versturen gewoon weer het inlogscherm, geen fout of wat dan ook. Inloggegevens zouden goed moeten zijn. Dit speelt nu al weken.
dit heb ik ook als ik inlog op mijn werk, maar als ik dit thuis doe werkt het wel.
Thuis kan ik gelukkig wel inloggen maar geen idee waar het aan kan liggen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Kol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:54:
[...]

dit heb ik ook als ik inlog op mijn werk, maar als ik dit thuis doe werkt het wel.
Thuis kan ik gelukkig wel inloggen maar geen idee waar het aan kan liggen.
Na wat zoekwerk |:( ben ik er achter wat het is. Het blokkeren van third party cookies gooit roet in het eten. Ze zijn van domein veranderd, maar de essentiele cookies komen van het oude domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ziezo, even alle games aangeklikt. Vanavond maar eens wat spellen bekijken. Killzone Mercenary wilde ik een tijd geleden al eens kopen, dus dat komt mooi uit dat ik m nu gratis heb :)
Verder lijken Never Alone en Dishonored me wel interessant.

[ Voor 52% gewijzigd door SToRM666 op 08-04-2015 16:44 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never Alone lijkt me echt leuk. Ik denk zelfs dat mijn vriendin het nog wel leuk gaat vinden. Wat mij betreft 1 van de eerste spellen die ik de moeite waard vind van PS Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:04

The_Worst

Unox

Never Alone: installatie 2,8 GB; update 2 GB. 8)7

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Never Alone staat er bij mij niet bij. Ook niet via zoeken. Ligt dat aan mij? Heb PSN EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem via de website binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook, vanmiddag al. Ik haal eerlijk gezegd zelden content uit de store via de console zelf. Eigenlijk altijd via een browser en dan push ik deze naar de PS4. Geïnstalleerd en al als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Never Alone staat idd niet in de store. Is er eindelijk eens een ps-plus game die mij wel wat lijkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:50:
Ik ook, vanmiddag al. Ik haal eerlijk gezegd zelden content uit de store via de console zelf. Eigenlijk altijd via een browser en dan push ik deze naar de PS4. Geïnstalleerd en al als ik thuis kom.
Verrek. Wist niet dat dat kon. En, Never Alone staat er nog bij ook. Tx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:09:
Never Alone staat idd niet in de store. Is er eindelijk eens een ps-plus game die mij wel wat lijkt.....
Kijk eens 1 reactie boven je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
bram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:21:
[...]

Kijk eens 1 reactie boven je?
Inloggen via de app op iphone werkt niet. Geen zin om laptop aan te slingeren.

Kut psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga gewoon via je browser? Via de app werkt hier overigens gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het beiden, ik schaf ze altijd overdag aan via de computer of Iphone op kantoor en hij downloadt ze automatisch op mijn Playstation, dan kan ik 's avonds direct mijn nieuwe games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
ChrisLNFF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:09:
ChrisLNFF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:23:
[...]
Inloggen via de app op iphone werkt niet. Geen zin om laptop aan te slingeren.

Kut psn.
Man man man.. Zeuren is ook een vak apart..

[ Voor 30% gewijzigd door voxxel op 09-04-2015 09:56 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

voxxel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:54:
[...]

[...]

Man man man.. Zeuren is ook een vak apart..
Haha, jij verwoordt letterlijk wat ik dacht. :)
Ik vind PSN echt prima. Je moet er niet teveel van verwachten en dan vind ik, voor 50 euro per jaar, dat je er echt een beste hoop lol van kunt hebben. Die gratis games? Tja, misschien is de helft kut. Prima. Laat je die liggen. Ik ben al een paar keer aangenaam verrast door erg leuke gratis indies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Het was wel beter voordat de PS4 kwam. Toen kwamen er toch serieus goede games op de PS3 elke maand. Nu is het een keer in de zoveel maanden een leuke game (Dishonored).

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 09-04-2015 10:16 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel grappig dat die "minimum rating of 70+ on metacritic" echt compleet de deur uit is gegaan bij Sony. Steeds meer games die er gewoon onder zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:59:
[...]

Haha, jij verwoordt letterlijk wat ik dacht. :)
Ik vind PSN echt prima. Je moet er niet teveel van verwachten en dan vind ik, voor 50 euro per jaar, dat je er echt een beste hoop lol van kunt hebben. Die gratis games? Tja, misschien is de helft kut. Prima. Laat je die liggen. Ik ben al een paar keer aangenaam verrast door erg leuke gratis indies.
Ik vind het idd ook leuk voor de games die ik nu speel die ik anders niet aan zou raken. Overigens vind ik wel dat de store schandalig slecht werkt op de PS3. Gelukkig werkt het nu in de browser goed, anders zou ik waarschijnlijk niets meer kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de Plus games al heeft gespeeld? Ik heb ze wel al aangeschaft, maar nog geen tijd gehad om te spelen. Wel een filmpje gekeken van MonsterBag wat op me overkomt als een hele aparte game waarvan je moet houden. Ik denk niet dat ik het snel zal opstarten.

Wellicht een tip: Tower of Guns moet gepatcht worden, omdat twee Trophies niet unlocked kunnen worden. De ontwikkelaar schijnt eraan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:31:
Iemand die de Plus games al heeft gespeeld? Ik heb ze wel al aangeschaft, maar nog geen tijd gehad om te spelen. Wel een filmpje gekeken van MonsterBag wat op me overkomt als een hele aparte game waarvan je moet houden. Ik denk niet dat ik het snel zal opstarten.

Wellicht een tip: Tower of Guns moet gepatcht worden, omdat twee Trophies niet unlocked kunnen worden. De ontwikkelaar schijnt eraan te werken.
Tower of Guns (PS4)
Twintig minuten gespeeld. Ziet eruit als een of andere tech-demo uit 2005 ofzo. Ik snap de fun niet. Lelijke graphics. Vrij aardige soundtrack (maar wel repetitief). Zeer matige gameplay en ditto level design.

Never Alone (PS4)
Gedownload (via de website), nog niet geprobeerd.

Aaru’s Awakening (PS4)
Bijzondere game. Zou op zich redelijk grappig kunnen zijn, al moet ik zeggen dat ik na een uur eigenlijk ook wel een beetje klaar was met het "springen, warpen, springen". Ik kan me ook niet echt vereenzelvigen met Aaru, want: what the f... IS het voor beest/ding? 8) Verhaal is wel enigszins origineel, maar dat is voor mij niet voldoende.

Killzone Mercenary (PS Vita)
Gedownload. Moest er 3 andere games voor van m'n Vita smijten (tijd voor een 64gb geheugenkaartje). Nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat deze prima is.

MonsterBag (PS Vita)
Ziet eruit als echt een hele beroerde game. Ik ga 'm niet eens proberen, tenzij iemand hier mij overtuigt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
[...]
Killzone Mercenary (PS Vita)
Gedownload. Moest er 3 andere games voor van m'n Vita smijten (tijd voor een 64gb geheugenkaartje). Nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat deze prima is.
Kan je nagaan, wat voor gekloot het voor iemand is met slechts 2x een 4Gb kaartje... 7(8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ralph075 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:22:
[...]

Kan je nagaan, wat voor gekloot het voor iemand is met slechts 2x een 4Gb kaartje... 7(8)7 :+
Ja inderdaad. Mijn medeleven. :)
Sowieso zijn die kaartjes duur en vrijwel onvindbaar man. Waarom liggen de 32gb kaartjes ofzo gewoon niet voor een paar tientjes bij de Intertoys ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:29:
[...]

Ja inderdaad. Mijn medeleven. :)
Sowieso zijn die kaartjes duur en vrijwel onvindbaar man. Waarom liggen de 32gb kaartjes ofzo gewoon niet voor een paar tientjes bij de Intertoys ofzo?
Omdat de Vita heel erg slecht heeft verkocht en het aparte kaartjes zijn die specifiek alleen werken op de Vita. Beetje kip en het ei verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
[...]

Never Alone (PS4)
Gedownload (via de website), nog niet geprobeerd.
Kon ik niet vinden in de store bij PSPlus. Of moet ik die zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:07:
Hier : https://store.playstation...01394_00-NEVERALONEPS4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vrijdag schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:07:
[...]

Zoals bram1984 ergens al had genoemd, je moet op de website zoeken. Vanaf daar kun je naar je PS4 downloaden. Wist ook niet dat 't kon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je wel even alle vinkjes op je Playstation aanzetten, zodat hij in rustmodus kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:08
Hoeft niet per se. Hij kan ook gaan downloaden zodra je 'm aan zet als je thuiskomt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:51:
[...]

Omdat de Vita heel erg slecht heeft verkocht en het aparte kaartjes zijn die specifiek alleen werken op de Vita. Beetje kip en het ei verhaal.
Heeft niks met goede of slechte verkopen te maken. Eigen branded sd kaarten is het verdienmodel van de vita. De vita is betaalbaar, geheugen uitbreiden niet. Is overigens bij alle accessoires van PS, niet alleen de vita.
Pagina: 1 ... 40 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.