Verwijderd
Ik heb wel het gevoel dat dit de grootste game van deze maand zal zijn. Wellicht nog een subtopper voor de Vita, maar voor de rest verwacht ik vooral kleinere games en indies.
Killzone mercenaries op de vita zou tof zijnVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:31:
Iemand die een gokje wil wagen welke games er naast Dishonored in PS+ zullen zitten?
Ik heb wel het gevoel dat dit de grootste game van deze maand zal zijn. Wellicht nog een subtopper voor de Vita, maar voor de rest verwacht ik vooral kleinere games en indies.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Dan hoop ik Watchdogs want AC:BF heb ik al gekocht en gespeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:20:
Ik zat eerlijk gezegd voor de PS4 te denken aan misschien Assassins Creed Black Flag? Die is nu al een tijdje oud. Daarnaast heb ik zo'n gevoel dat misschien Watch Dogs binnen nu en een paar maanden in de IGC komt. Die twee games zijn ook niet meegenomen in de Paas Sale terwijl de meeste van de andere Ubisoft games daar wel tussen zitten.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik hoop op Wolfenstein voor de PS4, aangezien mijn vriendin op de Xbox360 al Dishonored had en ik daar echt geen zak aan vondVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:31:
Iemand die een gokje wil wagen welke games er naast Dishonored in PS+ zullen zitten?
Op indiegebied lijkt me net zo'n spel als Valiant Hearts me wel wat, niet zozeer het soort spel maar wel eentje die sfeer zo goed kan neerzetten. Bijvoorbeeld zoals To the moon.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
haha, blijven dromenMorgen worden de games bekend gemaakt, maar de volledige Drive Club zit er sowieso bij.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ok
De enige games die zeker zijn :
Woah Dave! (als extraatje)
Dishonored (PS3)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dishonored heb ik al op PS3+PC haha
En ilfamo.. vind je het heel erg dat ik dit nogal trollerig vind overkomen? ;p
Deze vind ik een beetje vaag. Hij was al beschikbaar voor PS Vita en zou automatisch cross-buy worden op het moment dat die op PS4 uitkwam. Zo had ik het althans begrepen.On_E schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:39:
De enige games die zeker zijn :
Woah Dave! (als extraatje)
Of komt deze als 3e titel bij de PS4 games in het lijstje?
Wat ik zo lees is Woah Dave een extraatje en maakt geen deel uit van de IGC.ralph075 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:42:
[...]
Deze vind ik een beetje vaag. Hij was al beschikbaar voor PS Vita en zou automatisch cross-buy worden op het moment dat die op PS4 uitkwam. Zo had ik het althans begrepen.
Of komt deze als 3e titel bij de PS4 games in het lijstje?
En gezien de datum van morgen verwacht ik dat er nog wel mooier games voorbij gaan komen in de geruchtenstroom
Ik las op een Deens forum al dat het naar keuze zou zijnilfamo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:45:
[...]
Wat ik zo lees is Woah Dave een extraatje en maakt geen deel uit van de IGC.
En gezien de datum van morgen verwacht ik dat er nog wel mooier games voorbij gaan komen in de geruchtenstroom
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Woah Dave zat al in de IGC voor de Vita. Nu komt de PS4 versie van de game uit en ondersteunt cross-buy. Mensen die de Vita versie al hebben, krijgen nu dus de PS4 versie ook. Denk dus meer dat ze dat bedoelen, lijkt me erg sterk dat het als één van de twee PS4 IGC games komt, gezien mensen met een Vita (of de Vita versie hebben toegevoegd) de game sowieso al krijgen.ilfamo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:45:
[...]
Wat ik zo lees is Woah Dave een extraatje en maakt geen deel uit van de IGC.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
8th April: Tower of Guns (PS4/PS3)
8th April: Never Alone (PS4)
8th April: Dishonored (PS3)
8th April: Aaru’s Awakening (PS4/PS3)
8th April: Killzone Mercenary (PS Vita)
8th April: MonsterBag (PS Vita)
Bron : http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
Ik hoop dat Never Alone net zo'n leuke verrassing is als Valiant Hearts, daar heb ik me wel mee vermaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:34:
Entering PS Plus:
Verwijderd
Als Never Alone ook de moeite is ga ik die zeker ook proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 31-03-2015 18:02 ]
Verwijderd
Killzone : Mercenary was heel vet en had ik al sinds de release.Ike. schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:47:
Misschien dat straks de MP van Killzone Mercenary wat meer spelers krijgt
Killzone MercenaryVerwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:34:
Entering PS Plus:
Aan de andere kant... ga de ps plus na juni denk ik niet meer verlengen, speel te weinig op de psv en ps3
All right. Kan ik even kijken of het de moeite waard is. Vind dat een game die ik eigenlijk wel leuk vind om in doosje te hebbenvoxxel schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:24:
[...]
Killzone MercenaryIk zei een paar dagen geleden nog dat ik hier op hoopte!
PSN: Bellerophon-
Shikata ga nai.
Verwijderd
Dishonored is natuurlijk ook een topperVerwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:56:
Yes! Never Alone! Daar zat ik al een tijdje op te hopen! Verder is het deze maand een keer wat minder interessant dan normaal, vind ik persoonlijk.
PSN: Bellerophon-
Hier ben ik het mee eens, plus het feit dat ik buiten die games niet hoef na te denken of ik wel of niet online kan spelen. Ik speel niet heel vaak online, maar van tijd tot tijd vind ik dat wel erg vermakelijk (GTA online).voxxel schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:49:
Persoonlijk haal ik er elke maand toch weer 1-2 games uit die ik leuk vind om te spelen. Dan is het de €3,33 per maand meer dan waard!
Mijn zoon vind het heerlijk om met vriendjes online te kunnen spelen (Fifa, minecraft), dus hem doe ik er ook een plezier mee.
Wat je zegt, voor dat geld hoor je mij niet klagen. De mooie titels komen over een jaar of wat vanzelf wel langs.... (en zo niet, jammer, maar plezier heb ik er toch al van)
Oh ja, en de gratis spellen voor de Vita, waardoor die meer nut heeft dan alleen remote play.
[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 01-04-2015 12:04 ]
hij kijkt naar je ps plus service, aantal dagen resterend. Als je bij eigenschappen informatie van de game kijkt op je vita geeft hij ook het aantal dagen.Zitilites schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:50:
Stel ik wil op vakantie op mijn vita de ps plus games spelen zonder internet verbinding, kan dat? Zo ja, hoe lang? De vita moet toch op de een of andere manier weten of je nog wel een geldig plus abonnement hebt?
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
De info over het resterende aantal dagen wordt dus offline opgeslagen? Dus met een langlopend ps plus abonnement hoef ik me geen zorgen te maken over het ontbreken van een internet verbinding:)Bear schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:16:
[...]
hij kijkt naar je ps plus service, aantal dagen resterend. Als je bij eigenschappen informatie van de game kijkt op je vita geeft hij ook het aantal dagen.
Ik vond het in "mijn PS3 tijd" een erg goede game, lijkt me zeker de moeite waard voor degene die hem nog niet kennen!xelfer schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:59:
Indies doen mij niets, maar Dishonored had ik gemist. Hier kan ik me waarschijnlijk wel weer even mee vermaken.
Wat zegt jullie gevoel? Ik weet het, de glazen bol..... ;-)
Ik ben trouwens geen die hard gamer, dus wachten is geen probleem. Ik doe al heel lang met Fifa en DriveClub.
wat ook kan is het volgende: je koopt de games op marktplaats, je speelt ze uit en verkoopt het voor dezelfde bedrag.
dan is het ook gratis
met Knack had ik zelfs winst op gemaakt; gekocht voor 22.50 en verkocht voor 25
nothing stops this train
Dan zou ik lekker wachten. Of misschien 1 aanschaffen.meesje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:03:
Ik ben trouwens geen die hard gamer, dus wachten is geen probleem. Ik doe al heel lang met Fifa en DriveClub.
Aanbiedingen komen ook nog weleens terug, dus zou je ze later ook nog kunnen halen (als ze nog niet IGC zijn geweest en je geduld is op).
Voor 11 euro zou ik Tomb Raider direct aanschaffen, leuk spel.meesje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:03:
Ik overweeg om Tomb Raider, PES 2015 en RayMan aan te schaffen. Deze spellen zijn nu flink in de aanbieding in de PS store. Echter mijn gevoel zegt dat deze spellen toch wel binnen 1 jaar via PS+ aangeboden zullen worden. PES 2014 voor de PS3 zat destijds al in de IGC. En Tomb Raider is al meerdere keren als aanbieding voorbij gekomen.
Wat zegt jullie gevoel? Ik weet het, de glazen bol..... ;-)
Nou, ik ben benieuwd naar Never Alone. De trailer ziet er mooi sfeervol uit in elk gevalVrijdag schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:58:
[...]
Op indiegebied lijkt me net zo'n spel als Valiant Hearts me wel wat, niet zozeer het soort spel maar wel eentje die sfeer zo goed kan neerzetten. Bijvoorbeeld zoals To the moon.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Moeilijk, moeilijk. Ik heb nu twee spellen op disc (Driveclub en Fifa2015). Ik heb het gevoel dat als ik eenmaal begin met digitaal spellen te kopen, ik denk dan rücksichtslos alles digitaal wil hebben, dus Driveclub en Fifa (op disc) verkopen en dan DC digitaal aanschaffen en (i.p.v. Fifa) gaan voor PES 2015.Good Fella schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:41:
[...]
Voor 11 euro zou ik Tomb Raider direct aanschaffen, leuk spel.
Voordelen losse (retail) spellen:meesje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:51:
[...]
Moeilijk, moeilijk. Ik heb nu twee spellen op disc (Driveclub en Fifa2015). Ik heb het gevoel dat als ik eenmaal begin met digitaal spellen te kopen, ik denk dan rücksichtslos alles digitaal wil hebben, dus Driveclub en Fifa (op disc) verkopen en dan DC digitaal aanschaffen en (i.p.v. Fifa) gaan voor PES 2015.
Spellen op disc zijn bijna altijd op de dag van release al goedkoper!
Spellen op disc kan je doorverkopen
Digitale aankopen zijn niet voor altijd te downloaden. (kijk maar naar Playstation Mobile)
Ik koop spellen alleen digitaal als ze erg goed zijn afgeprijsd.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 01-04-2015 16:17 ]
Dat laatste vind ik best een goed argument om te gaan voor spellen op disc. Thanks! Mijn keuze is nu definitief gemaakt om te blijven gaan voor disc.Ike. schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:13:
[...]
Voordelen losse (retail) spellen:
Digitale aankopen zijn niet voor altijd te downloaden. (kijk maar naar Playstation Mobile)
Heb je daar een bron voor? Ik kan dat zo niet vinden namelijk.Ike. schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:13:
[...]
Dit is ook mijn #1 bezorgdheid bij downloads. Ondertussen heb ik toch ook al wat aangekochte titels en vraag me daarvan overigens ook af of je die dan kunt backuppen, just in case. IGC games backuppen is minder zinvol, want eens IGC ermee stopt, gaan ook je reeds geinstalleerde games niet meer werken, dus dat je ze niet meer kunt downloaden maakt dan ook niets meer uit.
Dit gezegd zijnde is het natuurlijk ook nog maar de vraag hoezeer je (of je nakomelingen) in pakweg 2050 nog zult geïnteresseerd zijn in de games die je nu downloadt. Ik heb ook nog een kast met honderden PSX en PS2 games en die raak ik eigenlijk ook (op enkele uitzonderingen na) nooit meer aan.
[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 01-04-2015 17:25 ]
Een verzameltrekje, ik heb ook zat spellen in de kast staan die ik ooit gekocht heb en nauwelijks of zelfs nooit heb gespeeld.Twixie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:05:
Dit gezegd zijnde is het natuurlijk ook nog maar de vraag hoezeer je (of je nakomelingen) in pakweg 2050 nog zult geïnteresseerd zijn in de games die je nu downloadt. Ik heb ook nog een kast met honderden PSX en PS2 games en die raak ik eigenlijk ook (op enkele uitzonderingen na) nooit meer aan.
Wel effen oppassen, want die info wordt enkel geüpdatet wanneer je het spel opstart. Als je dus bvb recent je PS+ verlengd hebt, en een spel voor het eerst terug gaat spelen, ga je m.i. op dat moment wel online moeten zijn.Zitilites schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:48:
[...]
De info over het resterende aantal dagen wordt dus offline opgeslagen? Dus met een langlopend ps plus abonnement hoef ik me geen zorgen te maken over het ontbreken van een internet verbinding:)
Is via Google makkelijk te vinden.Good Fella schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:55:
[...]
Heb je daar een bron voor? Ik kan dat zo niet vinden namelijk.
Is ook via een Playstation nieuwsbrief medegedeeld.
Ik kan de officiele Sony mededeling nu even niet vinden
http://www.engadget.com/2...ystation-mobile-for-good/
http://www.nu.nl/games/40...t-playstation-mobile.html
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 01-04-2015 17:44 ]
Hmm, ik zou zeggen waarom niet? Zolang je netjes betaald voor PS+ en het PSN online is.Twixie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:05:
Dat is toch gewoon common sense. Denk je echt dat je in 2050 nog de huidige PS3/4 games zal kunnen downloaden?
Doelde meer op dat games niet meer te downloaden zijn na een bepaalde tijd.Ike. schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:42:
[...]
Is via Google makkelijk te vinden.
Is ook via een Playstation nieuwsbrief medegedeeld.
Ik kan de officiele Sony mededeling nu even niet vinden
http://www.engadget.com/2...ystation-mobile-for-good/
http://www.nu.nl/games/40...t-playstation-mobile.html
Omdat die servers en content onderhouden geld kost, terwijl het hen niets opbrengt, zeker als het voor platformen zijn die al end-of-life zijn. Zo lang de PS3 nog verkocht wordt, zullen we wel safe zitten, maar van zodra de PS3 EOL is, ga je zien dat het niet veel langer zal duren eer de content ervan ook niet meer beschikbaar zal zijn, en je dus ook je aankopen niet meer kunt herdownloaden en ze dus definitief kwijt bent, tenzij ze nog op je PS3 stonden. Juist daarmee dat ik hoop dat je zoiets kunt backuppen zodat je niet afhankelijk bent van wat Sony in de toekomst beslist.Good Fella schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:18:
[...]
Hmm, ik zou zeggen waarom niet? Zolang je netjes betaald voor PS+ en het PSN online is.
Dat zijn precies mijn redenen. Bovendien kun je dan op tweedehands zoeken en staat het leuk in de kast. Eigenlijk koop ik alleen <20 euro online als het verschil >10 euro is.Ike. schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:13:
[...]
Voordelen losse (retail) spellen:
Never Alone
Killzone Mercenary
Jep, ik ben weer helemaal blij
Verwijderd
Iets met paard en bek.
Daarom heb ik maar even voor 7,00 euro MGSV: Ground Zeroes uit de store gehaald om en geniet ik daar maar van, tot dat de volledige game er is en laat ik de indies van deze maand maar aan mij voorbijgegaan.
Erg jammer dat Dishonored niet er is voor de PS4, wat heb ik genoten van dat spel op de Xbox 360.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Verder zag ik op het Playstation Blog een post over Aaru's Awakening. Daar ben ik ergens ook wel benieuwd naar, maar waarschijnlijk zal ik hem vooralsnog alleen maar 'aanschaffen' en gaat het nog even duren voordat ik hem daadwerkelijk zal spelen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd in "[PS] Playstation Plus"spaceboy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:17:
Ik kan 't niet helemaal vinden, maar morgen is er toch weer de Europese PSN update? Wat zit daarin?
en
ralph075 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5" (links naar YT met trailer per spel)
[ Voor 46% gewijzigd door ralph075 op 07-04-2015 16:25 ]
Gaaf, thanks. Super line up wat mij betreft! Zeker Killzone Mercenary, mooi "cadeautje".ralph075 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:23:
[...]
Verwijderd in "[PS] Playstation Plus"
en
ralph075 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5" (links naar YT met trailer per spel)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Vandaag even downloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:34:
Entering PS Plus:
Behalve: Aaru’s Awakening volgens mij, want die zie ik (momenteel nog) niet staan..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
dit heb ik ook als ik inlog op mijn werk, maar als ik dit thuis doe werkt het wel.BlackMage schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:53:
Semi-gerelateerd: Hebben meer mensen problemen om de site (store.sonyentertainmentnetwork.com -> store.playstation.com) te gebruiken? Als ik wil inloggen dan krijg ik na versturen gewoon weer het inlogscherm, geen fout of wat dan ook. Inloggegevens zouden goed moeten zijn. Dit speelt nu al weken.
Thuis kan ik gelukkig wel inloggen maar geen idee waar het aan kan liggen.
nothing stops this train
Na wat zoekwerkKol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:54:
[...]
dit heb ik ook als ik inlog op mijn werk, maar als ik dit thuis doe werkt het wel.
Thuis kan ik gelukkig wel inloggen maar geen idee waar het aan kan liggen.
Verder lijken Never Alone en Dishonored me wel interessant.
[ Voor 52% gewijzigd door SToRM666 op 08-04-2015 16:44 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verrek. Wist niet dat dat kon. En, Never Alone staat er nog bij ook. Tx.bram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:50:
Ik ook, vanmiddag al. Ik haal eerlijk gezegd zelden content uit de store via de console zelf. Eigenlijk altijd via een browser en dan push ik deze naar de PS4. Geïnstalleerd en al als ik thuis kom.
Kijk eens 1 reactie boven je?ChrisLNFF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:09:
Never Alone staat idd niet in de store. Is er eindelijk eens een ps-plus game die mij wel wat lijkt.....
Inloggen via de app op iphone werkt niet. Geen zin om laptop aan te slingeren.
Kut psn.
Verwijderd
ChrisLNFF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:09:
Never Alone staat idd niet in de store. Is er eindelijk eens een ps-plus game die mij wel wat lijkt.....
Man man man.. Zeuren is ook een vak apart..ChrisLNFF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:23:
[...]
Inloggen via de app op iphone werkt niet. Geen zin om laptop aan te slingeren.
Kut psn.
[ Voor 30% gewijzigd door voxxel op 09-04-2015 09:56 ]
Haha, jij verwoordt letterlijk wat ik dacht.voxxel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:54:
[...]
[...]
Man man man.. Zeuren is ook een vak apart..
Ik vind PSN echt prima. Je moet er niet teveel van verwachten en dan vind ik, voor 50 euro per jaar, dat je er echt een beste hoop lol van kunt hebben. Die gratis games? Tja, misschien is de helft kut. Prima. Laat je die liggen. Ik ben al een paar keer aangenaam verrast door erg leuke gratis indies.
[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 09-04-2015 10:16 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik vind het idd ook leuk voor de games die ik nu speel die ik anders niet aan zou raken. Overigens vind ik wel dat de store schandalig slecht werkt op de PS3. Gelukkig werkt het nu in de browser goed, anders zou ik waarschijnlijk niets meer kopenspaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:59:
[...]
Haha, jij verwoordt letterlijk wat ik dacht.
Ik vind PSN echt prima. Je moet er niet teveel van verwachten en dan vind ik, voor 50 euro per jaar, dat je er echt een beste hoop lol van kunt hebben. Die gratis games? Tja, misschien is de helft kut. Prima. Laat je die liggen. Ik ben al een paar keer aangenaam verrast door erg leuke gratis indies.
Verwijderd
Wellicht een tip: Tower of Guns moet gepatcht worden, omdat twee Trophies niet unlocked kunnen worden. De ontwikkelaar schijnt eraan te werken.
Tower of Guns (PS4)Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:31:
Iemand die de Plus games al heeft gespeeld? Ik heb ze wel al aangeschaft, maar nog geen tijd gehad om te spelen. Wel een filmpje gekeken van MonsterBag wat op me overkomt als een hele aparte game waarvan je moet houden. Ik denk niet dat ik het snel zal opstarten.
Wellicht een tip: Tower of Guns moet gepatcht worden, omdat twee Trophies niet unlocked kunnen worden. De ontwikkelaar schijnt eraan te werken.
Twintig minuten gespeeld. Ziet eruit als een of andere tech-demo uit 2005 ofzo. Ik snap de fun niet. Lelijke graphics. Vrij aardige soundtrack (maar wel repetitief). Zeer matige gameplay en ditto level design.
Never Alone (PS4)
Gedownload (via de website), nog niet geprobeerd.
Aaru’s Awakening (PS4)
Bijzondere game. Zou op zich redelijk grappig kunnen zijn, al moet ik zeggen dat ik na een uur eigenlijk ook wel een beetje klaar was met het "springen, warpen, springen". Ik kan me ook niet echt vereenzelvigen met Aaru, want: what the f... IS het voor beest/ding?
Killzone Mercenary (PS Vita)
Gedownload. Moest er 3 andere games voor van m'n Vita smijten (tijd voor een 64gb geheugenkaartje). Nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat deze prima is.
MonsterBag (PS Vita)
Ziet eruit als echt een hele beroerde game. Ik ga 'm niet eens proberen, tenzij iemand hier mij overtuigt.
Kan je nagaan, wat voor gekloot het voor iemand is met slechts 2x een 4Gb kaartje...spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
[...]
Killzone Mercenary (PS Vita)
Gedownload. Moest er 3 andere games voor van m'n Vita smijten (tijd voor een 64gb geheugenkaartje). Nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat deze prima is.
Ja inderdaad. Mijn medeleven.ralph075 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:22:
[...]
Kan je nagaan, wat voor gekloot het voor iemand is met slechts 2x een 4Gb kaartje...![]()
Sowieso zijn die kaartjes duur en vrijwel onvindbaar man. Waarom liggen de 32gb kaartjes ofzo gewoon niet voor een paar tientjes bij de Intertoys ofzo?
Verwijderd
Omdat de Vita heel erg slecht heeft verkocht en het aparte kaartjes zijn die specifiek alleen werken op de Vita. Beetje kip en het ei verhaal.spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:29:
[...]
Ja inderdaad. Mijn medeleven.
Sowieso zijn die kaartjes duur en vrijwel onvindbaar man. Waarom liggen de 32gb kaartjes ofzo gewoon niet voor een paar tientjes bij de Intertoys ofzo?
Kon ik niet vinden in de store bij PSPlus. Of moet ik die zoeken?spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
[...]
Never Alone (PS4)
Gedownload (via de website), nog niet geprobeerd.
Verwijderd
Hier : https://store.playstation...01394_00-NEVERALONEPS4000Vrijdag schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:07:
Kon ik niet vinden in de store bij PSPlus. Of moet ik die zoeken?
Zoals bram1984 ergens al had genoemd, je moet op de website zoeken. Vanaf daar kun je naar je PS4 downloaden. Wist ook niet dat 't kon.Vrijdag schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:07:
[...]
Kon ik niet vinden in de store bij PSPlus. Of moet ik die zoeken?
Verwijderd
Heeft niks met goede of slechte verkopen te maken. Eigen branded sd kaarten is het verdienmodel van de vita. De vita is betaalbaar, geheugen uitbreiden niet. Is overigens bij alle accessoires van PS, niet alleen de vita.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:51:
[...]
Omdat de Vita heel erg slecht heeft verkocht en het aparte kaartjes zijn die specifiek alleen werken op de Vita. Beetje kip en het ei verhaal.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.