Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 18:45
"Sony geeft PS Plus-abonnees elke maand de mogelijkheid om voor elk PlayStation-platform een aantal gratis games te downloaden. De lijst met games wordt meestal aan het eind van elke maand onthuld, maar voor maart is dat nog niet gebeurd.

Verschillende PlayStation-bezitters hebben gevraagd waarom de games voor maart nog niet onthuld zijn. Fred Dutton, de community manager van PlayStation Blog Europa, heeft laten weten dat er nog wat problemen zijn met betrekking tot het tekenen van contracten met uitgevers. Volgens Dutton worden de PS Plus games voor maart zo snel mogelijk onthuld."

Bron

[ Voor 8% gewijzigd door Daejji op 03-03-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Olli Olli 2 is nu wel zeker voor PS+ deze maand
https://twitter.com/davidturners/status/572735720919584768

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-10 08:34

JoeZuCK

_Fonz > all.

NOOOOOOOOOOO0000000000oooooooooooooOOOOOOOOOO!!11111111111 Lolz.. nou ja weer een game die ik niet zal spelen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:28
is het crossplay?? op mijn ps4 ga ik het niet spelen, maar op de psvita wel :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
wat ik al aangaf in het PS4 topic:

Dus als ik een photoshop maak en deze tweet is dat ook confirmed? Dan maar even snel Bloodbourne photoshoppen :+

Kom op zeg, wat kritischer mag ook wel mensen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

lanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:02:
wat ik al aangaf in het PS4 topic:

Dus als ik een photoshop maak en deze tweet is dat ook confirmed? Dan maar even snel Bloodbourne photoshoppen :+

Kom op zeg, wat kritischer mag ook wel mensen.
Volgens tweet was bron legit. 100%

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:03:
[...]

Volgens tweet was bron legit. 100%
Met die logica:

Ik zeg fake totaal niet legit. 100%

><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
fake or real, thats the question.
ik vind echte borsten mooier :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

lanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:05:
[...]

Met die logica:

Ik zeg fake totaal niet legit. 100%

><
:D Ik zeg Half-Life 3 confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Oddworld en Valiant Hearts.. Mehh

Vorige maand of anderhalf zeer goedkoop geweest in de store. Dus klinkt plausibel dat ze dan kort erop in de store worden aangeboden. Oddworld was het geld dubbel en dwars waard. Echter je blijft een Hollander he, dus ik ga geen aanbiedingen meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:40:
Oddworld en Valiant Hearts.. Mehh

Vorige maand of anderhalf zeer goedkoop geweest in de store. Dus klinkt plausibel dat ze dan kort erop in de store worden aangeboden. Oddworld was het geld dubbel en dwars waard. Echter je blijft een Hollander he, dus ik ga geen aanbiedingen meer kopen.
Waar heb je dat gezien? Zou het zelf wel prima vinden :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:46:
[...]

Waar heb je dat gezien? Zou het zelf wel prima vinden :)
Ja met Oddworld zelf is niks mis mee. Tof spel. Valiant Hearts schijnt ook leuk te zijn. Kort maar leuk.

http://www.psu.com/news/2...March-2015-games-revealed

[ Voor 17% gewijzigd door JoeZuCK op 03-03-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:18

Niku

Alagaesii

Valiant hearts is erg tof! Hoop alleen niet dat die het wordt, want heb ik al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:50
Valiant Hearts heb ik nog met de laatste sale gekocht, alleen nog niet aan toegekomen. Ik hoop ook niet dat 'ie nu opeens 'gratis' wordt.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Eindelijk! :) (wel voor de US nog)

Oddworld: New 'n' Tasty (PS4)
Valiant Hearts: The Great War (PS4)
Counterspy (PS4, PS3 and Vita)
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4 and Vita)
Papa & Yo (PS3)
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (PS3)

http://www.reddit.com/r/P...nts/2xtf9h/its_happening/

Meerdere mensen in de thread hebben het al bevestigd!

Edit: En nu officieel http://blog.us.playstatio...ree-games-for-march-2015/

[ Voor 37% gewijzigd door voxxel op 03-03-2015 20:33 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-10 10:27

lasharor

7 december 2004

Als je niet zoveel met sidescrollers hebt dan is dit en de afgelopen paar maanden echt waardeloos.

Alhoewel OlliOlli2 mij wel echt tof lijkt. Counterspy lijkt me eigenlijk ook wel interessant. Rest niet echt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
lasharor schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:35:
Als je niet zoveel met sidescrollers hebt dan is dit en de afgelopen paar maanden echt waardeloos.

Alhoewel OlliOlli2 mij wel echt tof lijkt. Counterspy lijkt me eigenlijk ook wel interessant. Rest niet echt eigenlijk.
Ik heb veel goede dingen gehoord over Valiant Hearts. Schijnt zelfs wel een tear jerker te zijn.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Mooie maand als je ´t mij vraagt. Oddworld en Valiant Hearts heb ik al en heb ik beide met ontzettend veel plezier uitgespeeld. (Platinum en 100% resp.)
Verder nog 2 andere games waar ik eerlijk gezegd nog niet veel over gehoord/gelezen heb. Ik laat me wel verrassen.

Eigenlijk ook maar goed dat er nu 2 games bij zitten die ik al heb want ik ben momenteel bezig met de ultieme backlog generator: Dragon Age: Inquisition. Daar gaat gruwelijk veel tijd in zitten waardoor ik gewoon niet toe kom om me met andere spellen bezig te houden.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay 4 Counterspy!

Sherlock heb ik al op de PS4 maar is zeker leuk! Oddworld lijkt me ook leuk. De rest zien we wel ;-)

Mooie maand, denk ik zo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:59

On_E

Housemusic

4 prima games!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Prima games inderdaad.

OlliOlli 1 toevallig tijdje geleden gekocht dus wel leuk dat ik nu 2 via plus krijg :) verder ben ik erg benieuwd naar Valiant Hearts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
een mooie maand weer :)
zal oddworld crossbuy zijn? (psvita)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:32:
Volgens mij niet dat zetten ze er anders specifiek bij (op blog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:
4th March: Oddworld: New ‘n’ Tasty
4th March: Valiant Hearts
4th March: Papo and Yo
4th March: Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
4th March: OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4/PS Vita)
4th March: CounterSpy (PS4/PS3/PS Vita)
Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Kol Nedra schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:32:
De Vita versie is nog niet uit, dus daarom zetten ze het er nog niet bij (reactie onder je). De ontwikkelaars hebben echter al bevestigd dat de Vita versie (die later komt) cross-buy is. Dus wanmeer je de PS+ versie download, krijg je ook toegang tot de Vita versie wanneer deze uit komt.

Overigens is het een zeer toffe game, ik heb het op release gekocht en erg mee vermaakt. Helemaal leuk als je het origineel hebt gespeeld. Weinig games die het originele gevoel kunnen geven, maar de game kunnen verbeteren. Dit is er een van die het wel snapt :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:29:
Eindelijk! :) (wel voor de US nog)

Oddworld: New 'n' Tasty (PS4)
Valiant Hearts: The Great War (PS4)
Counterspy (PS4, PS3 and Vita)
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4 and Vita)
Papa & Yo (PS3)
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (PS3)

http://www.reddit.com/r/P...nts/2xtf9h/its_happening/

Meerdere mensen in de thread hebben het al bevestigd!

Edit: En nu officieel http://blog.us.playstatio...ree-games-for-march-2015/
In de EU link stond Dishonored genoemd, dus we weten nu allemaal welk contract er niet tijdig rond kwam. Op zich een redelijke maand. Al heb ik helaas Valiant Hearts niet zo heel lang geleden in de aanbieding gekocht (zucht) en bij de Vita zijn het in feite crossbuy titels. Persona 4, het had zo mooi kunnen zijn.

Btw, ik vond de reacties op het EU Blog onder elke post (over andere games) echt te bizar voor woorden. Er is gecommuniceerd dat de PS+ Update pas deze week zou volgen i.v.m. problemen bij een contractsonderhandeling. Natuurlijk verwacht je tijdig informatie over de volgende update, maar het kan bij wijze van nog op de dag van de update zelf.

Overigens vind ik het wel opzienbarend dat dit soort contracten echt pas in de maand vooraf geregeld lijken te worden.

En dan nu heel wat anders: Helldivers verschijnt vandaag voor de PS4, PS3 en PSVita (Crossbuy / crossplay en zowel offline als online co-op plus een Platinum Trophy). Voor diegene die hem snel aanschaft, zit er ook nog een gratis DLC pakket bij (Ranger Pack). Ik heb enkele recensies gelezen, waarbij aangegeven wordt dat de game vooral in co-op de moeite waard is. Met 20% PS+ korting in de launchweek komt het op € 16,79 (normale prijs is €20,99). Zijn er hier mensen die de game gaan aanschaffen?

Aan de ene kant vind ik het prijskaartje aan de hoge kant, maar aan de andere kant doen dit soort games het wel altijd goed wanneer ik vrienden over de vloer heb.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 08:33 . Reden: toevoeging Helldivers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-10 22:30
Ik had valiant hearts laatst ook gekocht in de aanbieding, maar nog niet aan toegekomen om te spelen. Jammeeuurrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:28:
[...]
Overigens vind ik het wel opzienbarend dat dit soort contracten echt pas in de maand vooraf geregeld lijken te worden.
Ze regelen die maanden van te voren maar Fred Dutton had al aangegeven dat er eea mis is gelopen deze maand. Waarschijnlijk inderdaad met Dishonored.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:01:
[...]

Ze regelen die maanden van te voren maar Fred Dutton had al aangegeven dat er eea mis is gelopen deze maand. Waarschijnlijk inderdaad met Dishonored.
Volgens de geruchten kan hij ook een regiokwestie zijn dan wel dat de game niet in elk land beschikbaar is. Dan zou er een andere game voor in de plaats komen. Zoiets is bijvoorbeeld ook al eens gebeurd bij de game Spec Ops: The Line. Een ander deel van de wereld (ik meen het Arabische deel) kreeg toen NBA2K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40

FlyEragon

Alien Monkeys

Pff, niks voor mij. Weer van die flauwe games. Hoop dat de EU toch nog iets van een big blockbuster bevat. Echt sinds juni 2014 heb ik PS Plus, en alleen PES2014 en Payday2 (Uncharted3 had ik al) vind ik leuk. Waarom niet gewoon alle eerder gereleasde titels ook niet zo nu en dan weer gratis doen, had net Tombraider gemist.. Ik heb het idee dat ze met PS Plus toch een beetje minder aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
FlyEragon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:33:
Pff, niks voor mij. Weer van die flauwe games. Hoop dat de EU toch nog iets van een big blockbuster bevat. Echt sinds juni 2014 heb ik PS Plus, en alleen PES2014 en Payday2 (Uncharted3 had ik al) vind ik leuk. Waarom niet gewoon alle eerder gereleasde titels ook niet zo nu en dan weer gratis doen, had net Tombraider gemist.. Ik heb het idee dat ze met PS Plus toch een beetje minder aan het doen zijn.
Die grotere titels komen echt vanzelf wel hoor voor de PS4, maar wat verwacht je voor 50 euro dat ze gelijk grote titels na een jaar in playstation plus gaan doen? dat was met de PS3 ook niet het geval

En daar komt nog bij dat Valiant Hearts en OlliOlli2 echt geen flauwe games zijn of je er van houd dat is wat anders natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 04-03-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 15:04
Ik verwacht geen nieuwe, triple A games, maar een Killzone zou toch wel aardig zijn. PS4 is inmiddels al een tijdje uit en tot nu toe zijn het steeds indie spelletjes. Leuk voor de liefhebber, maar wat moet met die meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moet je niks mee, lekker aan je voorbij laten gaan.
Ik had Rogue Legacy gister toch nog even gedownload, maar nu weet ik weer waarom ik geen índie liefhebber ben. Vind het helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40

FlyEragon

Alien Monkeys

WeAreLegion schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Die grotere titels komen echt vanzelf wel hoor voor de PS4, maar wat verwacht je voor 50 euro dat ze gelijk grote titels na een jaar in playstation plus gaan doen? dat was met de PS3 ook niet het geval

En daar komt nog bij dat Valiant Hearts en OlliOlli2 echt geen flauwe games zijn of je er van houd dat is wat anders natuurlijk
PS3 heb ik het over he (misschien niet duidelijk), er zijn dus genoeg oudere blockbuster titels, die verschijnen de laatste jaar veel minder op PS Plus. Voor PS4 kan het natuurlijk niet uit om elke maand triple A titels te zetten. Voordat ik PS Plus had zat er elke maand wat leuks bij, I say complot tegen mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FlyEragon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:33:
Dit is de beste PS4 Plus maand tot nu toe man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ChrisLNFF schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:46:
Ik verwacht geen nieuwe, triple A games, maar een Killzone zou toch wel aardig zijn. PS4 is inmiddels al een tijdje uit en tot nu toe zijn het steeds indie spelletjes. Leuk voor de liefhebber, maar wat moet met die meuk?
Jij hoeft helemaal niks met die meuk hoor. het is geen verplichting om die games te downloaden. En Killzone komt echt vanzelf wel langs dat zal waarschijnlijk geen jaar meer duren.

En over die blockbusters op de PS3 daar komt helaas ook nog bij dat de publishers ook nog maar moeten willen al zal daar geld ongetwijfeld een rol bij spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 04-03-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:17

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb geen US-account, ik vind 1 EU-account wel genoeg. Weet iemand wanneer daar de Store-update (info + download dag) van is?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
spaceboy schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:17:
Ik heb geen US-account, ik vind 1 EU-account wel genoeg. Weet iemand wanneer daar de Store-update (info + download dag) van is?
Meestal na 5 uur, maar je vind ze los wel eerder op de store (moet je even zoeken op naam) dat is meestal rond een uur of 1 wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

WeAreLegion schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:19:
[...]

Meestal na 5 uur, maar je vind ze los wel eerder op de store (moet je even zoeken op naam) dat is meestal rond een uur of 1 wel)
Ah, EU en US zijn tegelijk? Weer wat geleerd. :) Thnx.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
spaceboy schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:21:
[...]

Ah, EU en US zijn tegelijk? Weer wat geleerd. :) Thnx.
Nee :) US is gister al geweest die zijn altijd op dinsdag, EU is altijd op woensag.

edit:

Ze staan nu op de playstation store als je ze gewoon los zoekt :)

[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 04-03-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:52
Voor het eerst dat ik geen 1 van de games in de Plus update al heb. Het niet meer kopen van indiegames werpt zijn vruchten dus af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Alle games zijn nu al gratis te downloaden, wel even specifiek zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Beakzz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:40:
Voor het eerst dat ik geen 1 van de games in de Plus update al heb. Het niet meer kopen van indiegames werpt zijn vruchten dus af ;)
Precies hetzelfde hier! Ik heb over Valliant Heart en Oddworld wel getwijfeld, paar keer BIJNA gekocht. Maar ik ga vanaf nu ook erg terughoudend om met aankopen van dit soort games. Het voelt toch alsof je "genaaid" wordt als je (veel meer) betaald hebt terwijl je OOK zo'n abonnement hebt. Heb dat gevoel nu ook met de Telltale Games. Had ik geweten dat er zo'n pack uit zou komen... (en nee, ik heb geen haast) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spellen zijn NU allemaal gratis te downloaden via de PSNstore website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
ChrisLNFF schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:46:
Ben je Injustice: Gods Among Us en Infamous: First Light al vergeten? Dat waren nou niet echt indie spelletjes. Of het je smaak en stijl is, is natuurlijk een hele andere discussie.
Ik vermaak me vaak heel erg goed met de spelletjes die ons geboden worden met PS Plus. Ja, ik vind grafisch geweld mooi te zien en mee te pronken maar (en dat heb ik al meerdere malen gezegd) er is meer dan alleen maar fancy graphics.
Ik heb enorm genoten van Valiant Hearts. Mooi verhaal, stijlvolle graphics en nog leerzaam ook.
Oddworld heeft prima graphics ook al is het 'maar' een side-scroller. Toch is alles 3D. Beetje humor her en der. Soms een leuk puzzeltje. En als je voor de trophies gaat, wordt je ook nog eens gestimuleerd om een rondje 'evil' te spelen en zo min mogelijk Mudokons te redden })

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Valiant Hearts is gemaakt door Ubisoft Montreal, verre van een indie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:46:
De spellen zijn NU allemaal gratis te downloaden via de PSNstore website.
OlliOlli 2 nog niet zeker? Die kan ik niet vinden.

En Waarom moet ik bij Valiant Hearts kiezen tussen twee volledige games? 1 gratis en 1 14.99 nu gratis. heb de twwede maar gekozen .

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

JSchut

.....

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-10 17:08
Als je naar "Playstation Plus" gaat in de store en dan "Maandelijkse games" en dan PS4 aanvinkt als filter, krijg je alle (4) gratis games te zien en de Plus-abonnementen. Ze zijn allemaal (behalve de abonnementen) gratis te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Plus games allemaal 'aangeschaft' en ik had een vergissing gemaakt ten aanzien van Valiant Hearts. Ik heb namelijk de PS3 versie gekocht en nu de PS4 versie via PS+ erbij gekregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Blij met OlliOlli 2 _/-\o_

ze hebben de snelheid van het spel wel verlaagd, weer even wennen

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:23:
Ik heb de Plus games allemaal 'aangeschaft' en ik had een vergissing gemaakt ten aanzien van Valiant Hearts. Ik heb namelijk de PS3 versie gekocht en nu de PS4 versie via PS+ erbij gekregen. :D
Werkt dat niet altijd zo? Cross platform dus?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is per game afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-10 17:15
Zonet voor het eerst spellen moeten wissen op de (64 gb) kaart van mijn Vita. Het liefst wis ik nooit wat zodat ik alles altijd bij mij heb. Tijd voor een 128 gb kaart dus. :P

Zijn er nog plannen voor grotere kaartjes of denkt Sony toch niet zoveel grote titels meer uit te brengen voor de Vita... ?

Enkele spellen ben ik nog wel van plan te kopen als ze niet snel in de ps plus komen. (Grim Fandango oa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zojuist de download voor alle 4 aangezet. Vanavond eens een rondje langs allemaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-10 17:48
leuke games deze maand ! vooral counterspy beviel me wel ;) rest hangt aan het lijntje om binnen gehaald te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

OlliOlli is denk ik niet helemaal mijn game. Dadelijk toch nog maar even doorzetten en kijken of het met wat langer spelen nog wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind OlliOlli2 echt verrassend leuk! Maar net nu is het hele rubber van mijn linker joystick helemaal versleten en dat is dan niet handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-10 11:53
Ik heb ze allemaal even uitgeprobeerd (ps4). Heb OlliOlli en Counterspy laten staan, die spreken me wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:52:
[...]

Werkt dat niet altijd zo? Cross platform dus?
Crossbuy bedoel je, denk ik. Crossplatform is online spelen met spelers op een ander systeem (zoals bij Helldivers, die gespeeld kan worden met PS4, PS3 en PSVita spelers). Dat verschilt per game. In dit geval zijn zowel de PS3 als PS4 versie apart aan te schaffen en is er ook een aparte Trophylist voor elke versie.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 07:09 . Reden: toevoeging crossplatform ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:07:
[...]

Crossbuy bedoel je, denk ik. Crossplatform is online spelen met spelers op een ander systeem (zoals bij Helldivers, die gespeeld kan worden met PS4, PS3 en PSVita spelers). Dat verschilt per game. In dit geval zijn zowel de PS3 als PS4 versie apart aan te schaffen en is er ook een aparte Trophylist voor elke versie.
Crossbuy bedoelde ik inderdaad. I stand corrected :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Echt uitstekende games deze maand zeg, OlliOlli2 is zo'n heerlijk verslavende en frustrerende highscore game. Valiant Hearts is qua gameplay misschien niet heel erg spannend maar qua verhaal en stijl tot nu toe erg mooi. Counterspy met zijn random generated levels en stealth e.d. ook tof.

Alleen Oddworld nog niet geprobeerd maar het origineel daarvan heb ik al helemaal grijs gespeeld.

Beste maand tot nu toe imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Goede maand inderdaad. Vond 3 games verrassend leuk, behalve OlliOlli, maar die vindt mijn zoon wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
On_E schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:39:
Echt uitstekende games deze maand zeg, OlliOlli2 is zo'n heerlijk verslavende en frustrerende highscore game. Valiant Hearts is qua gameplay misschien niet heel erg spannend maar qua verhaal en stijl tot nu toe erg mooi. Counterspy met zijn random generated levels en stealth e.d. ook tof.

Alleen Oddworld nog niet geprobeerd maar het origineel daarvan heb ik al helemaal grijs gespeeld.

Beste maand tot nu toe imo.
Wat Valiant Hearts betreft ben ik het helemaal met je eens. Niet de moeilijkste puzzels, maar wat een sfeer en uitwerking. Heeft me wel te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb de psplus games tot nu toe ook nog niet veel gespeeld maar counterspy is inderdaad erg leuk. Van Olliolli kreeg ik vooral last van mijn linkerduim, heel raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ziet er uit als een goede lijst in de IGC voor deze maand :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets van $75 aan games las ik op Reddit. ;)
Zegt natuurlijk niet heel veel verder..

Heb Vailliant Hearts nog overwogen te kopen in de sale, gelukkig niet gedaan en nu dus mooi gratis. De rest boeit me niet zo veel, maar toch wel een prima maand zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
Nou....

Ik wilde Die Olli Olli 2 alleen aan de Library toevoegen maar perongeluk klikte ik op "Downloaden". Dus mja, om het te verwijderen zonder te spelen zou raar zijn dus ik dacht, ik probeer het eens.

1: Het ziet er niet uit....damn.
2: Het is wel leuk en erg verslavend!

Oftewel, toch maar vaker proberen die Indies. Ik kan niet echt zeggen dat ik het een topper vind, maar het is zeker leuk om eens te doen :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Dishonered komt in april voor PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

InF.Inc schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:28:
Dishonered komt in april voor PS3.
Zag het op Twitter, gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus toch nog rondgekomen, aan het linkje naar de PS Blog was te zien dat ze die deze maand al hadden willen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Counterspy is erg tof op de vita, helaas alleen erg kort (minder dan 2 uur). Voor goud moet je 'm 3x uitspelen op alle moeilijkheids niveau's, zo boeiend was het nou ook weer niet om dat te gaan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-10 13:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Maichel schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:20:
Nou....

Ik wilde Die Olli Olli 2 alleen aan de Library toevoegen maar perongeluk klikte ik op "Downloaden". Dus mja, om het te verwijderen zonder te spelen zou raar zijn dus ik dacht, ik probeer het eens.

1: Het ziet er niet uit....damn.
2: Het is wel leuk en erg verslavend!

Oftewel, toch maar vaker proberen die Indies. Ik kan niet echt zeggen dat ik het een topper vind, maar het is zeker leuk om eens te doen :)
Vind het een erg toffe game en die stijl vind ik er wel bij passen. En fuck hij is moeilijk :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
MonkeySleeve schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:08:
[...]

Vind het een erg toffe game en die stijl vind ik er wel bij passen. En fuck hij is moeilijk :P
Ja zeker moeilijk, vooral met de tricks.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

0xrubennft schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:34:
Counterspy is erg tof op de vita, helaas alleen erg kort (minder dan 2 uur). Voor goud moet je 'm 3x uitspelen op alle moeilijkheids niveau's, zo boeiend was het nou ook weer niet om dat te gaan doen. :P
Vind 'm op de PS4 niet super boeiend, is wel erg veel van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-10 13:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Maichel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Ja zeker moeilijk, vooral met de tricks.
Er is een level waarbij je een Five-O grind to BigSpin Flip moet doen maar echt geen idee hoe ik dat ga doen.

Shit gaat me te snel om iets uit te voeren.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een paar keer opnieuw proberen bij OlliOlli2 ;-) die lukte mij na een keer of dertig. Blijft een vet spel. Als ik deze uit heb, het eerste deel ook nog maar eens halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Counterspy vind ik ook een leuke verassing. Deze game had ik nooit gekocht vermoed ik maar ik heb hem toch in 1x uitgespeeld. Het is een leuke verfrissende game. De replay waarde is helaas niet heel erg hoog omdat het geheel snel repetitief wordt.

Een andere verrassing vond ik Two Brothers een tijd terug. Ook die game had ik niet snel aangeschaft. Deze heb ik nog niet uitgespeeld maar dat zal spoedig volgen. Ik heb besloten eerst maar eens wat backlog weg te werken voor ik aan nieuwe games begin. Dit alles nog op de PS3. Zodra daar de backlog is verdwenen of behoorlijk kleiner is geworden ga ik toch maar eens de overstap naar de PS4 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Yikes

Dus ontslagen bij Driveclub.. lijkt me slecht voor de mogelijke PS+ release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 13:12
lanerios schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:00:
Yikes

Dus ontslagen bij Driveclub.. lijkt me slecht voor de mogelijke PS+ release.
Hmmm, in dat artikel wordt ook gesuggereerd tot een sluiting van Evolution Studios. Dat zou wel heel dom zijn, Driveclub is echt een hele leuke game met erg mooie graphics. Probleem is alleen dat dit het op de dag van release had moeten zijn. De naam Driveclub is behoorlijk geschaad, maar iedereen die het nu nog speelt, weet dat dit een pareltje is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-10 21:39
Jumpman schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:13:
[...]

Hmmm, in dat artikel wordt ook gesuggereerd tot een sluiting van Evolution Studios. Dat zou wel heel dom zijn, Driveclub is echt een hele leuke game met erg mooie graphics. Probleem is alleen dat dit het op de dag van release had moeten zijn. De naam Driveclub is behoorlijk geschaad, maar iedereen die het nu nog speelt, weet dat dit een pareltje is.
Ik heb hem van de week gekocht en moet zeggen dat het een leuke game is. Het is ook een game die je makkelijk na een paar maanden weer even oppakt voor een uurtje om ff een paar races te doen, met meer verhalende games heb je dat natuurlijk minder.

Maar nu blijft het van die studio wel een grote fail natuurlijk hoe ze de game keer op keer moeten uitstellen en als hij dan gereleased wordt het een drama blijkt te zijn. Kan me voorstellen dan sony dit voor volgende games wil voorkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 20-03-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:25:
Gewoon een paar keer opnieuw proberen bij OlliOlli2 ;-) die lukte mij na een keer of dertig. Blijft een vet spel. Als ik deze uit heb, het eerste deel ook nog maar eens halen.
OlliOlli2 is inderdaad een zeer leuke game. In het begin dacht ik dat het niks voor mij zou zijn, maar dat had ik helemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik hoop deze maand op AC:BF :) En anders Monopoly :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kom er net achter dat onze PS plus is afgelopen. Jammer genoeg geen acties. Wordt duur dan met 90 euro voor 2 is het goedkoopste. Maar zijn wel blij met PS plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:36:
Kom er net achter dat onze PS plus is afgelopen. Jammer genoeg geen acties. Wordt duur dan met 90 euro voor 2 is het goedkoopste. Maar zijn wel blij met PS plus.
wehkamp met code "maart" is het goedkoopste denk ik met 42 euro.
(50-10 + 2 verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
M a r c o schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:17:
[...]

wehkamp met code "maart" is het goedkoopste denk ik met 42 euro.
(50-10 + 2 verzendkosten)
Scheelt totaal weer 6 euro.

Aan het einde is die dan 1,93 duurder ivm verzendkosten en je moet wachten.
Moest even het riedeltje door.
Code werkt wel trouwens.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 20-03-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wordt meestal rond vandaag niet de Plus bekend gemaakt? Voor de PS3 wordt het Dishonored schijnbaar, maar voor de PS4? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

lanerios schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:55:
Wordt meestal rond vandaag niet de Plus bekend gemaakt? Voor de PS3 wordt het Dishonored schijnbaar, maar voor de PS4? :p
We moeten helaas nog een weekje wachten https://twitter.com/FredDutton/status/580372953235374082

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dus weer crap :+

Tot nu toe is het bij vertraging grotendeels meh geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

lanerios schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:05:
Dus weer crap :+

Tot nu toe is het bij vertraging grotendeels meh geweest :(
Ze doen de bekendmaking toch nooit 2 weken voor release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
volgende week is 1 april, 1e woensdag van de maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Zover ik weet komen de PS+ games niet op de eerste woensdag van de maand. Maar op de dag na de eerste dinsdag, want dan krijgen ze het in de VS. De eerste dinsdag is 7 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat inderdaad. De US store is als eerste en die update op dinsdag, dus ze hebben nog even tot het bekendmaken. ;)
Deze maand waren ze daar ook vrij laat mee, omdat Dishonered niet gelukt was te regelen in de IGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dishonored zit er komende maand dan weer wel bij lees ik overal, maar dat hoeft van mij niet zo zeer :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:46
Klopt, Dishonored was inderdaad al bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-10 13:53
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:57:
Dishonored zit er komende maand dan weer wel bij lees ik overal, maar dat hoeft van mij niet zo zeer :-p
Dishonored was wat mij betreft echt wel de moeite van het spelen waard. Gaaf stijltje en leuke gameplay. Het is dat ik het niet trek om te lang in een niet-shooter in first-person te lopen, maar buiten dat vond ik het een van de betere games van de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren Valiant Hearts uitgespeeld. Damn, wat een gave game, en wat een einde (maar wel passend aan de andere kant). Ik had het totaal niet verwacht dat die game zo goed zou zijn. Misschien (wel een beetje laat nu) mijn top 5 game van 2014. Ik vraag mij wel af of het einde niet iets 'te hard' is voor de wat jongere gamers, vooral omdat de game nogal een educatief karakter heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-10 11:38
spoiler alert ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
... en dan lees ik dit terwijl ik nog vol in het spel / verhaal zit :-(

maar ik deel je mening met betrekking dat het een goed spel is met een prima verhaal.

PSN RobinNova

Pagina: 1 ... 39 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.