Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Wat vinden jullie tot nu toe van de PS Plus games? Ik ga zo eens beginnen met Apotheon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de games tot nog toe niet echt interessant. Transistor en Apotheon raak ik waarschijnlijk niet meer aan en Rogue Legacy lijkt me wel aardig.

De overige games nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-10 13:02
Kol Nedra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:53:
zo alles geactiveerd en transistor+rogue legacy+apotheon alvast naar mijn ps4 gesluist :D
Ik twijfel nog wel of ik rogue legacy op ps4 speel of op de psvita (voor vakantie in buitenland)
Rogue Legacy is cross-save dus je kunt op de ene beginnen en als het goed is, zou je op de andere verder kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:17

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 07:47:
Ik vind de games tot nog toe niet echt interessant. Transistor en Apotheon raak ik waarschijnlijk niet meer aan en Rogue Legacy lijkt me wel aardig.

De overige games nog niet bekeken.
Ik had Transistor al gekocht en ben na een procent of 10 afgehaakt.
Apotheon vind ik steeds beter moet ik zeggen. Daar ga ik me denk ik wel "doorheen slaan".
Rogue Legacy is best lollig (al heb ik nu al een stamboom van 40 ridders ofzo) :D, past wel een beetje in het straat je van Pix the Cat: ziet er niet echt next-gen uit, maar heeft wel charme en is RETE moeilijk. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:15:
[...]

Ik had Transistor al gekocht en ben na een procent of 10 afgehaakt.
Apotheon vind ik steeds beter moet ik zeggen. Daar ga ik me denk ik wel "doorheen slaan".
Rogue Legacy is best lollig (al heb ik nu al een stamboom van 40 ridders ofzo) :D, past wel een beetje in het straat je van Pix the Cat: ziet er niet echt next-gen uit, maar heeft wel charme en is RETE moeilijk. :P
Apotheon doet me iets teveel aan Guacamelee denken, wat ook een game is die ik na een uur van ellende aan de kant gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:17

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:23:
[...]

Apotheon doet me iets teveel aan Guacamelee denken, wat ook een game is die ik na een uur van ellende aan de kant gezet heb.
Ooh zonde! Superspel! Maar ik snap de overeenkomst, ik moet ook nog effe "wennen" aan Apotheon. Uiteindelijk heb ik wel veel plezier aan Guacamelee beleefd. Ach ieder z'n ding. Jij Pix the Cat. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Heb tot nu toe alleen een tijdje Rogue Legacy gespeeld, vond het wel tof! Wel lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:36:
[...]

Ooh zonde! Superspel! Maar ik snap de overeenkomst, ik moet ook nog effe "wennen" aan Apotheon. Uiteindelijk heb ik wel veel plezier aan Guacamelee beleefd. Ach ieder z'n ding. Jij Pix the Cat. :P
Zo is't maar net. Ik hoef overigens ook nog maar 1 troffee in Sparkle 2, maar die story mode op Nightmare is af en toe best wel erg lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Vandaag de Plus games van maart bekendmaking.

Ik gok dat dit er alvast eentje is :

YouTube: HELLDIVERS - Launch Trailer | PS4, PS3, PS Vita

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er wat goeie titels voor de PS4 bij gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:52
On_E schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:03:

Van mij mag het. Schijnt moeilijk te zijn en met 4 players local als ik het goed onthouden heb (filmpje niet gecheckt) en daar zijn nooit genoeg spellen voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:20:
[...]

Van mij mag het. Schijnt moeilijk te zijn en met 4 players local als ik het goed onthouden heb (filmpje niet gecheckt) en daar zijn nooit genoeg spellen voor ;)
True. Ik zoek met regelmaat 4-player local games op vrijwel alle mogelijke consoles, maar de echt leuke zijn niet echt wijdverspreid. Laatste tijd wel veel Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars lokaal gedaan met twee of drie anderen, erg leuk. Maar een goede 4-player side-scroller zoals bijv. het oude Turtles of Streets of Rage is altijd welkom.

Goed nieuws w.b, SARPBC : On February 19, 2014, Psyonix confirmed that the sequel will be called Rocket League :)

[ Voor 8% gewijzigd door Exorcist op 25-02-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Exorcist schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:36:
[...]

True. Ik zoek met regelmaat 4-player local games op vrijwel alle mogelijke consoles, maar de echt leuke zijn niet echt wijdverspreid. Laatste tijd wel veel Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars lokaal gedaan met twee of drie anderen, erg leuk. Maar een goede 4-player side-scroller zoals bijv. het oude Turtles of Streets of Rage is altijd welkom.
- Speedrunner (Pc) (via steam streaming)
- Towerfall ascension (PS4)
- Trials Evolution (Xbox 360) (Fusion voelt minder)
- Geometry wars 2 (Xbox360)
- Mario Kart 8 / New SMB (Wii U)
- Wrecked : Revenge Revisited (Xbox 360)

Dat zijnl (Naast NHL 15 :p) de meeste gespeelde local games hier dus misschien heb je er wat aan. Voor de games die jij wenst moet je op steam zijn of een emulator hebben. Toybox turbo's hoop ik ook nog eens op de PS4 te verwelkomen :)
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:52:
[...]

- Speedrunner (Pc) (via steam streaming)
- Towerfall ascension (PS4)
- Trials Evolution (Xbox 360) (Fusion voelt minder)
- Geometry wars 2 (Xbox360)
- Mario Kart 8 / New SMB (Wii U)
- Wrecked : Revenge Revisited (Xbox 360)

Dat zijnl (Naast NHL 15 :p) de meeste gespeelde local games hier dus misschien heb je er wat aan. Voor de games die jij wenst moet je op steam zijn of een emulator hebben. Toybox turbo's hoop ik ook nog eens op de PS4 te verwelkomen :)
)
Thx :).

PC speel ik/we niet (meer). Towerfall doen we met regelmaat, evenals Trials (Fusion niet, te futuristisch) en Wrecked (Mashed op de Xbox) is ook een favoriet. Een Wii U moet ik nog halen, maar dan komt Mario Kart er ook bij; deze is nu nog vaak gespeeld op de Gamecube/N64 :)

Toybox Turbo's is ook erg leuk idd, maar vind 15 Euro net iets te gortig (PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:03:

Dat had ik onlangs ook al gegokt inderdaad, omdat die game op 4 maart verschijnt, oftewel de dag van de PS+ Update.
Exorcist schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:54:
[...]

PC speel ik/we niet (meer). Towerfall doen we met regelmaat, evenals Trials (Fusion niet, te futuristisch) en Wrecked (Mashed op de Xbox) is ook een favoriet. Een Wii U moet ik nog halen, maar dan komt Mario Kart er ook bij; deze is nu nog vaak gespeeld op de Gamecube/N64 :)

Toybox Turbo's is ook erg leuk idd, maar vind 15 Euro net iets te gortig (PS3).
Wrecked is er ook op de PS3.

Verder hik ik ook tegen het prijskaartje van Toybox Turbo's aan. Het leek me op zich een prima game om met vrienden te spelen. Hij is onlangs een keer in de aanbieding geweest, maar toen lag de prijs nog steeds boven de tien euro en dat vind ik die game echt niet waard ondanks de fun en plezier.

Overigens had ik dit weekend nog enkele vrienden over de vloer en ik moet zeggen dat When Vikings Attack ook nog steeds een gouden greep blijft om met vrienden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Driveclub ooit naar PS+

De nieuwe vaporware :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Gamekings :')

Die Jack Ryan gaf geen commentaar en zij maakten er direct een verhaal van dat de Plus versie niet meer gegarandeerd kon worden. Clickbait much? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gamekings ftw :p maar vind het wel erg hoe het nu met Driveclub gaat

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

lanerios schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:03:
gamekings ftw :p maar vind het wel erg hoe het nu met Driveclub gaat
Tsja, daar zullen ze zelf ook niet blij mee zijn.

Vandaag waarschijnlijk nog geen nieuws over de maart games:

https://twitter.com/FredDutton/status/570537629021827073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol, forget it, driveclub is toch hard in prijs aan het zakken. Van eerste PS plus game naar een PS plus game die nooit uitgebracht zal worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
iPodKiller schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:41:
[...]

Lol, forget it, driveclub is toch hard in prijs aan het zakken. Van eerste PS plus game naar een PS plus game die nooit uitgebracht zal worden _/-\o_
Meh het is ook een game die ze net als EA altijd doet aan het verprutsen zijn met weergeven van DLC die je mag kopen... Vind dat altijd erg irritant als spellenmakers dat doen. Lekker "in your face". Zal wel de toekomst van gaming zijn :+.

Denk dat dat met een Plus versie nog veel erger zou zijn geweest. Niet gewoon lekker een uitgeklede versie van de game, maar gewoon alles zichtbaar en bijna niets speelbaar. Ondanks dat ik snap dat die versie gewoon toegezegd is met de release van de PS4 vraag ik me af wat de toegevoegde waarde er nu nog van zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nee dat moment is helaas al lang voorbij. heb me ook laten verleiden met de korting om het na een paar keer nooit meer te spelen (niet mijn type racegame). Dat had de Plus versie me duidelijk kunnen maken dus 1-0 voor de ontwikkelaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

ksborg schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:55:
[...]

Meh het is ook een game die ze net als EA altijd doet aan het verprutsen zijn met weergeven van DLC die je mag kopen... Vind dat altijd erg irritant als spellenmakers dat doen. Lekker "in your face". Zal wel de toekomst van gaming zijn :+.
De shitload aan gratis content sinds release noemen we gewoon maar niet dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
On_E schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:05:
[...]

Klopt, maar eerlijk gezegd gaat het me daar niet om. Die hoef je namelijk niet te kopen. Als die erbij staat (en ik kan er dus ook mee spelen) dan boeit het me niet. Maar goed, ik hoef niet te zien wat ik niet heb. Voor mij volledig nutteloos. Maar meningen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
On_E schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:05:
[...]

Jep, we moeten alles maar vergeten, want gratis content.

De marketing machine doet wonderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Dat had ik onlangs ook al gegokt inderdaad, omdat die game op 4 maart verschijnt, oftewel de dag van de PS+ Update.

[...]

Wrecked is er ook op de PS3.

Verder hik ik ook tegen het prijskaartje van Toybox Turbo's aan. Het leek me op zich een prima game om met vrienden te spelen. Hij is onlangs een keer in de aanbieding geweest, maar toen lag de prijs nog steeds boven de tien euro en dat vind ik die game echt niet waard ondanks de fun en plezier.

Overigens had ik dit weekend nog enkele vrienden over de vloer en ik moet zeggen dat When Vikings Attack ook nog steeds een gouden greep blijft om met vrienden te spelen.
Ja i know van Wrecked, maar ik gaf eigenlijk aan op welk platform ik speelde :p Het prijskaartje boeit me niet zo, maar ik hoop op een PS4 release en dan heb je helaas geen garantie voor Crossbuy. Zet mijn PS3 ook niet zo vaak meer aan.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

lanerios schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:33:
[...]

Jep, we moeten alles maar vergeten, want gratis content.

De marketing machine doet wonderen :+
Wat moeten we precies vergeten?

• corset
On_E schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:47:
[...]

Wat moeten we precies vergeten?
Mensen! DC wordt een PS+ titel
Mensen! DC wordt een beperkte titel (logisch)
Mensen! We hebben features moeten knippen
Mensen! We komen NIET voorlopig met DC PS+, ik weet het, het was een launch titel. Maar hier! GRATIS AUTO'S!

Complete stilte, maar gratis auto's

en iedereen is weer blij

Marketing doet z'n werk.

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Zijn er eigenlijk al geruchten over de PS Plus games van maart?

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

lanerios schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:54:
[...]

Mensen! DC wordt een PS+ titel
Mensen! DC wordt een beperkte titel (logisch)
Mensen! We hebben features moeten knippen
Mensen! We komen NIET voorlopig met DC PS+, ik weet het, het was een launch titel. Maar hier! GRATIS AUTO'S!

Complete stilte, maar gratis auto's

en iedereen is weer blij

Marketing doet z'n werk.
Ah.

Je had blijkbaar gemist dat ik reageerde op iemand die het vervelend vond dat er in het DC menu onderdelen te zien waren die je moet kopen....

Het feit dat er een stuk of 11 nieuwe tracks en 6 nieuwe auto's gratis bij zijn gekomen hoorde je hem dan niet over, dat was mijn enige punt.

Marketing? Nee hoor, ik had DC al in pre-order staan toen ik de eerste gameplaybeelden had gezien.
Een betere racer heb ik sinds Burnout 2 niet gespeeld, maar dat terzijde.

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 26-02-2015 09:23 ]

• Beakzz
Jammer dat je tussendoor zo weinig racespellen heb gespeeld dan :+ :p

Het punt van degene waar je op reageerde was trouwens dat het gene wat je niet gekocht heb wel zichtbaar is in de menu's wat inderdaad freakin irritant is. Dat je een banner voor je dlc in het spel plaatst is niet erg, maar wel als je de helft van de auto's in het menu niet kan kiezen.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Beakzz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:11:
Jammer dat je tussendoor zo weinig racespellen heb gespeeld dan :+ :p

Het punt van degene waar je op reageerde was trouwens dat het gene wat je niet gekocht heb wel zichtbaar is in de menu's wat inderdaad freakin irritant is. Dat je een banner voor je dlc in het spel plaatst is niet erg, maar wel als je de helft van de auto's in het menu niet kan kiezen.
Zo'n beetje elke racegame bedoel je. :+

Ja dat klopt, maar hoe had het anders gemoeten dan? Je hebt nou eenmaal 1 menu met auto's. :)

• corset
FIlters? zo moeilijk lijkt me dat niet te bedenken :+

Maar goed, wat gaat er gebeuren? Over enkele maanden;

"A new PS4 exclusive title is coming to PS+! DRIVE CLUB!"

als main titel, en ze zijn weer voor een maand klaar :p

• Beakzz
On_E schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:22:
[...]

Zo'n beetje elke racegame bedoel je. :+
Hmm nou dat verbaasd me oprecht als je DC beter vindt dan een Forza 4, Assetto Corsa, Game Stockcar, Grid of Dirt 2. Driveclub voelt voor mij compleet verkeerd aan en de ai is tergend imo. Maarja iedereen zijn eigen smaak gelukkig ;)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:15

The_Worst

Unox

Helldivers wordt geen Plus game deze maand.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Beakzz
The_Worst schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:48:
Damn, dat is alvast een tegenvaller voor mij. Naja dan pik ik hem wel een keer mee in de aanbieding. Zag op je link dat hij $20,- moet gaan kosten en dat is denk ik meer dan ik het waard vind.

Verwijderd

The_Worst schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:48:
Jammer, Helldivers leek bijna een zekerheidje. Hopen op Olli Olli 2 dan maar!

• corset
Beakzz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:32:
[...]

Hmm nou dat verbaasd me oprecht als je DC beter vindt dan een Forza 4, Assetto Corsa, Game Stockcar, Grid of Dirt 2. Driveclub voelt voor mij compleet verkeerd aan en de ai is tergend imo. Maarja iedereen zijn eigen smaak gelukkig ;)
Lastig, als je kijkt naar zijn vorige game, burnout, dan zie je dat het wat meer de arcade kant is. Helaas is het wel zo dat in de arcade kant er weinig echt goede games zijn uitgekomen de afgelopen jaren. Zeker op de PS3/4 :( Vooral niet op het niveau van Forza: Horizon

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:59:
[...]

Jammer, Helldivers leek bijna een zekerheidje. Hopen op Olli Olli 2 dan maar!
Inderdaad. Dat is zeker jammer. 20 dollar / 18 euro is overigens niet een bedrag dat ik snel neer zal tellen voor een digitale game. Hoe tof dan ook.

OlliOlli 2 is de enige andere titel die in de geruchten voorbij heb zien komen vanwege de releasedatum.

• corset
waarom gaan mensen altijd uit van het feit dat het spel diezelfde dag moet uitkomen.. Er zijn nog genoeg andere opties

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:38:
waarom gaan mensen altijd uit van het feit dat het spel diezelfde dag moet uitkomen.. Er zijn nog genoeg andere opties
Bij zowel Helldivers als OlliOlli2 werd in de blog post (blijkbaar) geen prijs genoemd en dat heeft in het verleden wel vaker betekend dat die game dan bij PS+ komt. Enkel het op dezelfde dag uitkomen zegt inderdaad weinig. En in het geval van Helldivers gaat het dus ook niet op.

Edit: Van OlliOlli2 kan ik overigens geen blogpost vinden met de launchdatum en prijs.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 12:47 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:18

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:43:
[...]

Bij zowel Helldivers als OlliOlli2 werd in de blog post (blijkbaar) geen prijs genoemd en dat heeft in het verleden wel vaker betekend dat die game dan bij PS+ komt. Enkel het op dezelfde dag uitkomen zegt inderdaad weinig. En in het geval van Helldivers gaat het dus ook niet op.

Edit: Van OlliOlli2 kan ik overigens geen blogpost vinden met de launchdatum en prijs.
3-4 maart

bron: https://twitter.com/Roll_7/status/570576717833637889

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

Yes dat klopt, maar dat was niet helemaal mijn punt. Ik doelde op een blog post op het officiële PlayStation Blog waarin vaak de releasedatum en (g)een prijs bekend wordt gemaakt. Hier is wel eens uit afgeleid of een game direct in PS+ zou belanden, wanneer er in die post geen prijs werd vermeld. Van OlliOlli2 is daar dus nog geen blogpost over dus vandaar mijn edit.

Ga er vanuit dat de hele line-up vandaag wel bekend wordt gemaakt, dus ben erg benieuwd.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:18

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:41:
[...]

Yes dat klopt, maar dat was niet helemaal mijn punt. Ik doelde op een blog post op het officiële PlayStation Blog waarin vaak de releasedatum en (g)een prijs bekend wordt gemaakt. Hier is wel eens uit afgeleid of een game direct in PS+ zou belanden, wanneer er in die post geen prijs werd vermeld. Van OlliOlli2 is daar dus nog geen blogpost over dus vandaar mijn edit.

Ga er vanuit dat de hele line-up vandaag wel bekend wordt gemaakt, dus ben erg benieuwd.
Ah ok. Die had ik inderdaad niet zo begrepen.

Ben ook heel erg benieuwd. Vooral of er een wat grotere titel bij zit. Persoonlijk vindt ik alles wat ik krijg prima hoor. Transistor bijvoorbeeld is een erg vermakelijke game.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:38:
Vooral vanuit de indie-hoek worden vaak direct nieuwe games aangeboden in het PS+ abonnement. Resultaten uit het verleden zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Het blijft een gok. Zeker omdat er de afgelopen maanden steeds minder gelekt is rondom de PS+ update.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Vandaag waarschijnlijk weer geen announcements :( https://twitter.com/FredDutton/status/570942590121578496

Zonnepanelen

• Beakzz
Beetje laat begonnen met onderhandelen zeker :p Voor mijzelf hoop ik dat het een mager plusmaandje is, want ik heb al een paar weken geen plus en ik merk nu pas hoe weinig ik het eigenlijk mis :p Ook ben ik minder vatbaar voor aanbiedingen aangezien je zonder plus meer betaald.

Maar voor de rest hier hoop ik op een topmaand natuurlijk :)

• voxxel
Ik vond afgelopen maand anders meer dan prima. Apotheon was erg vermakelijk en Rogue Legacy is ook een lekkere game. Transistor heb ik nog niet eens geprobeerd.

Zonnepanelen

• Beakzz
voxxel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:03:
Ik vond afgelopen maand anders meer dan prima. Apotheon was erg vermakelijk en Rogue Legacy is ook een lekkere game. Transistor heb ik nog niet eens geprobeerd.
Uhm...ik klaag toch nergens over afgelopen maand ? Die heb ik nog netjes meegenomen, maar aangezien ik op vakantie ga geen zin om nu te verlengen.

• voxxel
Beakzz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:06:
[...]

Uhm...ik klaag toch nergens over afgelopen maand ? Die heb ik nog netjes meegenomen, maar aangezien ik op vakantie ga geen zin om nu te verlengen.
Sorry las je 2e zin verkeerd ;)

Zonnepanelen

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ach ja, kan ik wel de hoop dat Knack ooit in de plus komt iets langer koesteren :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de VS gaat vanaf volgende week Spring Fever van start. Er komt een serie indie games in de komende weken en daarbij krijgen PS+ leden 10% op iedere game. Het zijn over het algemeen indies die in het verleden al veel aandacht hebben gekregen, hits zijn op een ander platform of waar veel van verwacht wordt. Ik zag onder meer Axiom Verge, Hotline Miami 2, Helldivers, Shovel Knight en Bastion voorbijkomen. Standaardprijs loopt uiteen, variërend van 10$ tot 20$. (zie verder US Playstation Blog)

De vraag is of Europa deze actie ook gaat krijgen. Ik verwacht het eigenlijk niet i.v.m. rechten/releasedata. Het lijkt een beetje op PSN Play en dat hebben wij in Europa ook maar eenmaal gezien en niet bepaald een succes is geweest. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze bij ons ook de games bij de release met 10% korting trachten te slijten.

Ik zal wellicht 1 titel aanschaffen, maar ik verwacht dat op een niet al te lange termijn dat de betreffende titels snel in een andere kortingsactie zullen zitten dan wel via PS+ collectie beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Op het blog zag ik Fred al zeggen dat het ook gerust volgende week kan worden voor ze iets aankondigen. En als hij zeg dat het misschien later wordt dan is het tot nu altijd later :p

http://blog.eu.playstatio...ows-darkbeast-boss-fight/

Reacties op de 3e userpost.

[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 27-02-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg maar zo #duurtlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
geruchten over ps+ voor maart 2015

ps4:
Driveclub
Shadow of Mordor

ps vita:
Rayman Legends
persona 4

ps3:
Ratchet and Clank into the Nexus
Jak and Jaxter Collection

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 28-02-2015 15:52 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 20:45
Voor de Vita zijn dat precies de games die ik niet heb gekocht omdat ik zat te wachten tot ze zouden komen.

Hopen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuttle007
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:51:

ps4:
Driveclub
Shadow of Mordor

ps vita:
Rayman Legends
persona 4

ps3:
Dat zou mooi zijn, shadow of mordor wou ik altijd nog eens spelen, net als driveclub. Echter denk ik niet dat dit ze gaan worden. We wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:04

JoeZuCK

_Fonz > all.

Over die geruchten hierboven: droom lekker verder

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 15:04
2 volledige games gratis, sure....

Worden gewoon weer van die ipad spelletjes, let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 20:28
Opvallend genoeg is driveclub niet beschikbaar in de store op het moment...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Maverick schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:31:
Opvallend genoeg is driveclub niet beschikbaar in de store op het moment...
Als je PS Plus hebt kan je alleen de PS Plus versie kopen bij de volledige versie staat inderdaad dat die niet beschikbaar is voor aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mee sterk dat lijstje, voor de ps4 zouden ze die games eerder opdelen in 2 maanden en dan aanvullen met 2 indies. 2 AAA titels in 1 maand na anderhalfjaar alleen maar indies lijkt mee wat teveel van het goede, dat zou wel wat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 20:28
Klor schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:19:
[...]
Als je PS Plus hebt kan je alleen de PS Plus versie kopen bij de volledige versie staat inderdaad dat die niet beschikbaar is voor aankoop.
Ah, i see ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Op de facebook van Playstation NL: "De PS+ games releasen altijd de eerste woensdag van de maand. De aankondiging welke games dit gaan zijn is deze maand later dan gepland maar volgt snel."

Ik begin nu wel echt benieuwd te worden! Ergens wel fijn dat we de games na de aankondiging ook snel kunnen downloaden. Net als hierboven hoop ik op Knack, maar een leuke indie game is ook nooit mis :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:16
Ik hoop op Wolfenstein voor de PS4, lijkt me een erg leuk spel :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-10 17:08
Ik hoop niet dat DriveClub de gratis game van de maand wordt, heb hem vorige maand nog gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

bram1984 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:13:
Shadow of Mordor? I call bullshit.
En nam bullshit op? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:51:

ps4:
Driveclub
Shadow of Mordor

ps vita:
Rayman Legends
persona 4

ps3:
Teveel AAA titels en geen enkele indie. Dat gaat niet gebeuren. Jak & Daxter (fixed that one :Y)) is bovendien al in de PS+ collectie geweest. Persona 4 en Rayman Legends zou heel erg mooi zijn. Ik verwacht eerlijk gezegd eerder Olli Olli 2 in plaats van een van de hiervoor genoemde titels.

En Driveclub. Eerder riep ik al dat die game via PS+ beschibaar zou komen in plaats van de gratis uitgeklede versie, maar toen werd gezegd dat dat niet ging gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
lol, en andere geruchten:

Knack
TLOU
This war of mine

etc
etc

rumours will be rumours :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten ze het maar snel bekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
meh, laat ze maar wachten. Vind het gerage van de mensen wel grappig :) Hoe langer ze wachten, hoe bozer de mensen worden zonder dat ze er recht op hebben.

Want laten we eerlijk zijn, heb je recht op een aankondiging? Totaal niet :+ Zolang de games maar in de store verschijnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe hebben ze alle PSPlus content van tevoren bekend gemaakt.
En ik zit al in het PSPlus systeem sinds het begonnen is in 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ze hebben duidelijk aangegeven dat ze het bekendmaken hebben uitgesteld, maar dat het begin deze week komt en dat woensdag de games gewoon te downloaden zijn.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:30:
Tot nu toe hebben ze alle PSPlus content van tevoren bekend gemaakt.
En ik zit al in het PSPlus systeem sinds het begonnen is in 2010.
Dus? De AH verkoopt al jaren 1 merk cola, dat wil dus zeggen dat ze dat altijd zullen blijven doen? :p

In het verleden behaalde etc.

Ik wacht gewoon lekker af, zijn nog genoeg games om te spelen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik hoop dat TLOU erbij zit, want dan kan ik de geleende versie weer terug geven :p AC:BF zou leuk zijn, maar die was deze maand nog in de aanbieding; dus dat lijkt mij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Good Fella schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:44:
Ik hoop dat TLOU erbij zit, want dan kan ik de geleende versie weer terug geven :p AC:BF zou leuk zijn, maar die was deze maand nog in de aanbieding; dus dat lijkt mij sterk.
TLOU kun je ook vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Niku schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:48:
[...]

TLOU kun je ook vergeten :+
Ja, verwacht ook niet dat die er bij zit. Daarnaast is dat spel zijn geld ook zeker wel waard; dus waarschijnlijk koop ik hem zelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:11:
[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd eerder Olli Olli 2 in plaats van een van de hiervoor genoemde titels.
Zou wel tof zijn, maar waarom zouden ze de game bij release al gratis gaan weg geven?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Bear schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Zou wel tof zijn, maar waarom zouden ze de game bij release al gratis gaan weg geven?
Is bijvoorbeeld bij Apotheon ook zo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Ah ok :+ Kon me alleen herinneren dat OlliOlli later gratis op plus kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bear schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:56:
Ah ok :+ Kon me alleen herinneren dat OlliOlli later gratis op plus kwam
"Ah ok" antwoorden op een antwoord waar je niets aan hebt is ook niet bijster slim :+

Vraag is dus: waarom! Kan me voorstellen dat er zo heel veel inkomstenderving is, tenzij Sony met een zak geld is komen aanzetten. Maar ja ik zou ook al gauw blij zijn met een zak duiten voor een spel dat niet veel beter is dan Super Paperboy uit het jaar 0.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

InF.Inc schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:00:
[...]

"Ah ok" antwoorden op een antwoord waar je niets aan hebt is ook niet bijster slim :+

Vraag is dus: waarom! Kan me voorstellen dat er zo heel veel inkomstenderving is, tenzij Sony met een zak geld is komen aanzetten. Maar ja ik zou ook al gauw blij zijn met een zak duiten voor een spel dat niet veel beter is dan Super Paperboy uit het jaar 0.
Touché ;)

Mijn eerste gedachte was ook dat ze veel inkomsten mis lopen. Sony heeft iig het eerste deel gefinancierd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Op dit moment betaald ik met Creditcard playstation plus, nu is het veel goedkoper om een kaartje van een jaar te kopen dan maandelijks 7 euro. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit om kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

wildcardxl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:27:
Op dit moment betaald ik met Creditcard playstation plus, nu is het veel goedkoper om een kaartje van een jaar te kopen dan maandelijks 7 euro. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit om kan zetten?
Zelf zoeken is tegenwoordig ook uit den bozen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
behulpzaamheid ook. maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

wildcardxl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:08:
behulpzaamheid ook. maar bedankt.
Ik geef je toch een link, hoe is dat niet behulpzaam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bear schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Er zijn in het verleden meer indies direct vanaf de release via PS+ aangeboden. Het zorgt ervoor dat er eventueel mond tot mond reclame uit voortkomt wat hierdoor weer sales kan genereren.

Overigens heb ik onlangs ondervonden dat sommige mensen niet eens op de hoogte zijn dat er maandelijks games binnen het PS+ abonnement aangeboden worden. Die dachten dat het alleen noodzakelijk was voor online gaming op de PS4. Ik heb ze erop gewezen dat ze maandelijks 6 games erbij krijgen, waarvan 2 voor de PS4. Mocht je dus vrienden met een PS4 hebben en die dit niet weten, attendeer ze er dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Good Fella schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:10:
[...]

Vond je reactie niet echt getuigen van vriendelijk- en behulpzaamheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:27:
Wel rekening houden met het feit dat je Creditcard gekoppeld moet blijven om een 'jaarkaart' te activeren. Na dat jaar gaat er weer automatisch geld afgeschreven worden van je Creditcard. Als je de Creditcard wil ontkoppelen moet je eerst de jaarkaart activeren en daarna de Credticard van je account halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Good Fella schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:10:
[...]

Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt..

Je kan heel vriendelijk vertellen dat je iemand niet helpt en dat kan die persoon nog steeds behulpzaam vinden.
Je kan op een botte toon een behulpzame link geven, maar dat zal niet als behulpzaam ervaren worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Niku schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:26:
[...]

Vond je reactie niet echt getuigen van vriendelijk- en behulpzaamheid ;)
Misschien niet de meest vriendelijke manier om iemand te helpen, maar als je niet eens de moeite wil nemen om vijf woorden—Playstation Plus cancel auto renewal—in een zoekmachine te typen moet je ook niet al te veel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 14:15
Good Fella schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Ja, verwacht ook niet dat die er bij zit. Daarnaast is dat spel zijn geld ook zeker wel waard; dus waarschijnlijk koop ik hem zelf wel :)
Ik heb 'm vorige week via een Amerikaanse gamekeysite gekocht voor 20 dollar, oftewel 17 euro. US accountje en gaan met die banaan. Geen geld, toch? :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:30:
[...]

Wel rekening houden met het feit dat je Creditcard gekoppeld moet blijven om een 'jaarkaart' te activeren. Na dat jaar gaat er weer automatisch geld afgeschreven worden van je Creditcard. Als je de Creditcard wil ontkoppelen moet je eerst de jaarkaart activeren en daarna de Credticard van je account halen.
Top dat vroeg ik me ook af, bedankt! waar ik bang voor was is dat ik mijn games kwijtraak omdat ik zou vergeten te verlengen na dat jaar. Maar als ik dus nu gewoon een jaartje activeer dan zit ik daarna ook gewoon safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 10:30

mbooij

De Mosselman

In de comments van de PS EU Blog staat een linkje met een mogelijke leak van een duitse PS+ promo poster: http://www.gamespresso.co...s-for-europe-leaked/30801

Zou dan zijn:
PS4: Lego Marvel Super Heroes
PS4: Octodat

Lego Marvel was laatst nog in de aanbieding, dus best zuur voor de kopers hiervan.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zouden mooie gratis titels zijn voor de PS4 met PSPlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
mbooij schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:06:
In de comments van de PS EU Blog staat een linkje met een mogelijke leak van een duitse PS+ promo poster: http://www.gamespresso.co...s-for-europe-leaked/30801

Zou dan zijn:

Lego Marvel was laatst nog in de aanbieding, dus best zuur voor de kopers hiervan.
Zou mooi zijn, maar is zeer waarschijnlijk fake. Iemand op de ps plus reddit heeft al een mooie tool gemaakt om je eigen ps+ games aanbieding te maken. Half Life 3 is ook al langs gekomen :P http://i.imgur.com/cMEuFt5.png

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

mbooij schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:06:

Zou dan zijn:

Volgens mij waren we het er allemaal wel over eens dat dat fake was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 10:30

mbooij

De Mosselman

InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:22:
[...]

Volgens mij waren we het er allemaal wel over eens dat dat fake was.
Lol, had geen idee. Ze zullen vandaag wel over de brug komen met de waarheid.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:22:
[...]

Zou mooi zijn, maar is zeer waarschijnlijk fake. Iemand op de ps plus reddit heeft al een mooie tool gemaakt om je eigen ps+ games aanbieding te maken. Half Life 3 is ook al langs gekomen :P http://i.imgur.com/cMEuFt5.png
Dat zou natuurlijk nog mooier zijn. :D
Pagina: 1 ... 38 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.