Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:52
iPodKiller schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:00:
[...]

Heeft niks met goede of slechte verkopen te maken. Eigen branded sd kaarten is het verdienmodel van de vita. De vita is betaalbaar, geheugen uitbreiden niet. Is overigens bij alle accessoires van PS, niet alleen de vita.
Niet helemaal eens. Bij de PS3 en PS4 heeft men er ook voor gekozen gewoon met 2,5 inch disks te werken die de eindgebruiker zelf voor elk gewenst type kan wisselen (dus ook het vergroten van opslag). De PSP beschikte over Memory sticks. Weliswaar een formaat van Sony, maar wel uitwisselbaar met bijv. de telefoons.

De Vita heeft een volledig eigen systeem dat in geen geval met iets anders te gebruiken is. Deze is dus wel echt een buitenbeentje.

Maar ja, het blijft een mooi apparaat en ik heb destijds ook maar geïnvesteerd in een 16GB kaartje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:13:
[...]

Zoals bram1984 ergens al had genoemd, je moet op de website zoeken. Vanaf daar kun je naar je PS4 downloaden. Wist ook niet dat 't kon. :)
Thnx! Ga ik straks even doen! :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Never Alone is zeker een aanrader :) Vermaak mij er uitstekend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:32

spaceboy

Op grote hoogte

Good Fella schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:03:
Never Alone is zeker een aanrader :) Vermaak mij er uitstekend mee.
Inderdaad. Klein beetje a la Valliant Hearts. Interessant verhaal, grappig spel.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:13:
[...]

Inderdaad. Klein beetje a la Valliant Hearts. Interessant verhaal, grappig spel.
Ik zeg net nog tegen mijn vrouw hoe leuk ik de mix van docu/game vind. Niet dat zij iets met games heeft, docu's ook niet trouwens... dus... anyhow... inderdaad ook het gevoel van Vaillant Hearts, op een andere manier, maar het pakt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-10 13:53
spaceboy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
[...]

Killzone Mercenary (PS Vita)
Gedownload. Moest er 3 andere games voor van m'n Vita smijten (tijd voor een 64gb geheugenkaartje). Nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat deze prima is.
Shit, 3.3 GB inderdaad. Mm, maar eens keuzes gaan maken dan. Deze moet wel mee voor de vakantie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Cyleo schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:16:
[...]

Shit, 3.3 GB inderdaad. Mm, maar eens keuzes gaan maken dan. Deze moet wel mee voor de vakantie. :+
Ik heb ondertussen 80 euro er tegenaan gesmeten en 32gb gehaald. Geen zin om elke keer te moeten kiezen. Met 32gb komt dat keuze-moment wat later. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand weleens een automatische verlenging proberen te annuleren?
Van het weekend weer 5 tientjes afgeschreven, terwijl ik toch echt durf te zweren dat ik nooit automatische verlenging heb aangezet O-) Volgens de voorwaarden kun je annuleren, maar geld terugkrijgen is een no-go.

Vanmiddag maar weer even bellen, kwam er net niet door.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
CLB schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:12:
Iemand weleens een automatische verlenging proberen te annuleren?
Van het weekend weer 5 tientjes afgeschreven, terwijl ik toch echt durf te zweren dat ik nooit automatische verlenging heb aangezet O-) Volgens de voorwaarden kun je annuleren, maar geld terugkrijgen is een no-go.

Vanmiddag maar weer even bellen, kwam er net niet door.
Zodra je je aanmeldt voor een PS+ trial of via de PS Store aanmeldt voor PS+, wordt automatisch verlengen aangezet. Dus het klopt dat jij zelf nooit automatisch verlengen hebt aangezet, echter heb jij het ook niet uitgezet ;) Als je je voor PS+ aanmeldt en een credit card of voldoende tegoed hebt, wordt er dus weer tegoed afgehaald wanneer PS+ afloopt, tenzij je via je account automatisch verlengen hebt uitgezet dus.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
spaceboy schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:09:
[...]

Ik heb ondertussen 80 euro er tegenaan gesmeten en 32gb gehaald. Geen zin om elke keer te moeten kiezen. Met 32gb komt dat keuze-moment wat later. :P
Voor dat bedrag heb ik mijn 64GB kaartje gekocht :X

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ASNNetworks schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:16:
Zodra je je aanmeldt voor een PS+ trial of via de PS Store aanmeldt voor PS+, wordt automatisch verlengen aangezet. Dus het klopt dat jij zelf nooit automatisch verlengen hebt aangezet, echter heb jij het ook niet uitgezet ;) Als je je voor PS+ aanmeldt en een credit card of voldoende tegoed hebt, wordt er dus weer tegoed afgehaald wanneer PS+ afloopt, tenzij je via je account automatisch verlengen hebt uitgezet dus.
Dat begrijp ik, laat ik zeggen dat ik bijna zeker weet dat ik het uitgeschakeld had ;)
Baal er wel van, gebruik het nooit, voor die 5 tientjes kan ik wel wat anders doen, rare praktijken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
CLB schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:18:
[...]

Dat begrijp ik, laat ik zeggen dat ik bijna zeker weet dat ik het uitgeschakeld had ;)
Baal er wel van, gebruik het nooit, voor die 5 tientjes kan ik wel wat anders doen, rare praktijken.
Klinkt toch als een gevalletje volgende keer iets beter kijken :X

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ASNNetworks schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:17:
[...]

Voor dat bedrag heb ik mijn 64GB kaartje gekocht :X
Ik hou ervan om genaaid te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

voxxel schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:24:
Klinkt toch als een gevalletje volgende keer iets beter kijken :X
Waarschijnlijk, ben altijd erg netjes met papieren / abonnementen en dergelijke, mis-poes dan denk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
CLB schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:26:
[...]

Waarschijnlijk, ben altijd erg netjes met papieren / abonnementen en dergelijke, mis-poes dan denk :-(
Dan hoop ik voor je dat er dit jaar ergens een paar toffe games voor je tussen zitten :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Cyleo schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:16:
[...]

3956 MB incl. patch 1.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:22
morgen is het weer zover, nieuwe aankondiging psn+ games wat denken jullie?

May 2015 leakage:

YouTube: PS PLUS MAY IGC LEAKED Via PlayStation Blog Germany PlayStation Plus May

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EGBNAohddsw]

[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 28-04-2015 16:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor degenen die geen youtube willen kijken:

Rayman Legends PS4 PS3,
Knack PS4,
Need for Speed: Rivals PS3,
Shovel Knight PS4 PS3 Vita,
Fruit Ninja PS Vita,
Asphalt Injection PS Vita

Part of the PS PLUS Instant game Collection for May 2015

Leuke games, niet mijn ding de meeste. Maar Knack, Shovel Knight en Rayman zouden leuk zijn.

Alleen is mijn ervaring nu zo'n beetje:

IF knack THEN EQUALS fake :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Kol Nedra schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:42:
morgen is het weer zover, nieuwe aankondiging psn+ games wat denken jullie?

May 2015 leakage:

YouTube: PS PLUS MAY IGC LEAKED Via PlayStation Blog Germany PlayStation Plus May

[video]
Ik zeg fake, ondanks dat ik hoop dat het echt is. Iedereen kan zo'n screenshot maken en deze is een stuk minder overtuigend dan sommige andere 'leaks' die afgelopen maanden langs kwamen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rayman + Knack THEN EQUALS fake :+
Lijkt me niet, worden ze wel heel vrijgevig ineens. Maar mag ook wel een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:30

JoeZuCK

_Fonz > all.

Mwoah, vind het zelf nog niet eens zo gek. We shall see.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Rayman alleen doe ik het al voor, maar dat zal wel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:52
Shovel knight lijkt me sterk. Tot nu toe brengen ze een game of gelijk op plus of er gaan een paar maanden overheen. (zover ik me kan herinneren iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Rayman Legends is niet cross-buy met PS3 en PS4. Maar spontaan ineens wel met de PS+? Ga er maar niet vanuit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik mag hopen dat er EINDELIJK een ps4 voorbij komt van AAA kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Need for Speed Rivals had ik graag gezien voor de ps4:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Heb Rayman pas nog gekocht, dus ik hoop op een ander spel. Maar mocht ie er wel bij zitten dan wens ik iedereen er veel plezier mee. Is 1 van de weinige spellen die m'n vriendin ook leuk vind om te spelen :)

Verder hoop ik op een paar leuke vita spellen aangezien ik binnenkort op vakantie ga en mezelf moet gaan vermaken in het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10 20:49

JSchut

.....

Bjorneby schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:52:
Heb Rayman pas nog gekocht, dus ik hoop op een ander spel. Maar mocht ie er wel bij zitten dan wens ik iedereen er veel plezier mee. Is 1 van de weinige spellen die m'n vriendin ook leuk vind om te spelen :)

Verder hoop ik op een paar leuke vita spellen aangezien ik binnenkort op vakantie ga en mezelf moet gaan vermaken in het vliegtuig.
Rayman hebt ik ook niet zo lang geleden gekocht. Geen seconde spijt van gehad. Dit is ook 1 van de weinige games die mijn vrouw wel leuk vindt. De volgende Rayman game (als die er komt) komt hier waarschijnlijk direct op release binnen.

Verwacht niet dat hij nu in de plus komt. Maar het zou zo maar kunnen. Het zal denk ik niet heel lang meer duren. Mijn gevoel zegt Trials Fusion. Geen idee waarom. Verder verwacht ik dat Tombraider er binnenkort ook wel aan komt.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:16

On_E

Housemusic

lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:45:
Voor degenen die geen youtube willen kijken:

Rayman Legends PS4 PS3,
Knack PS4,
Need for Speed: Rivals PS3,
Shovel Knight PS4 PS3 Vita,
Fruit Ninja PS Vita,
Asphalt Injection PS Vita

Part of the PS PLUS Instant game Collection for May 2015

Leuke games, niet mijn ding de meeste. Maar Knack, Shovel Knight en Rayman zouden leuk zijn.

Alleen is mijn ervaring nu zo'n beetje:

IF knack THEN EQUALS fake :+
Nep, Shovel Knight is net uit, die komt echt niet nu al in Plus.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

On_E schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:22:
[...]

Dat een spel net uit is, is niet echt een goede graadmeter om te bepalen of iets wel of niet in de Plus zit. (Kijk naar olliolli 2 als ik me niet vergis)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
whyz schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:15:
[...]

Dat een spel net uit is, is niet echt een goede graadmeter om te bepalen of iets wel of niet in de Plus zit. (Kijk naar olliolli 2 als ik me niet vergis)
Zoals ik al eerder zei is het of gelijk bij release of pas na maanden/jaren. Zover ik mij kan herinneren nooit binnen een paar weken na release. Of ik moet heel erg mis zitten, maar Ollie 2 was ook nog niet uit voor het in plus opgenomen werd.

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 29-04-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Sowieso heeft de ontwikkelaar van Shovel Knight het tegengesproken. Ook heeft hij aangegeven dat er genoeg redenen zijn om de game niet in de nabije toekomst naar PS+ te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

rwbk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:38:
Need for Speed Rivals had ik graag gezien voor de ps4:O
Ik ook, maar dan de complete edition. Ik had de standaard editie gekregen. Die was 30 euro ofzo. Maar ik kreeg alle vette auto DLC er niet bij. En ik ben echt niet gek om 3 a 4 euro te betalen voor een paar extra auto's voor elke DLC. En nu was de complete edition laatst 18 euro ofzo. Voel zoveel onrecht .. :+ :'(

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
InF.Inc schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:35:
[...]

Ik ook, maar dan de complete edition. Ik had de standaard editie gekregen. Die was 30 euro ofzo. Maar ik kreeg alle vette auto DLC er niet bij. En ik ben echt niet gek om 3 a 4 euro te betalen voor een paar extra auto's voor elke DLC. En nu was de complete edition laatst 18 euro ofzo. Voel zoveel onrecht .. :+ :'(
Tja complete editions gaan ze zeker niet doen. Ik kan geen reden bedenken waarom ze daar voor zouden kiezen. Het gaat bij plus alleen om het aantal games en niet om hoe compleet die zijn en dan kan de ontwikkelaar op die manier nog wat extra inkomsten vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

whyz schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:15:
[...]

Jawel.

OlliOlli2 is gereleased als IGC game.
Men gaat een game die op normale wijze gereleased is zoals Shovel Knight nooit een maand later al in de IGC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:22
JSchut schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:34:
Sowieso heeft de ontwikkelaar van Shovel Knight het tegengesproken. Ook heeft hij aangegeven dat er genoeg redenen zijn om de game niet in de nabije toekomst naar PS+ te brengen.
wel dom van ze, ik bedoel ze krijgen er flink veel geld voor van sony om hem in ps+ te doen.
Het komt er zeker ene keer aan, als de aankopen sterk dalen zal het in ps+ komen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Kol Nedra schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:27:
[...]

wel dom van ze, ik bedoel ze krijgen er flink veel geld voor van sony om hem in ps+ te doen.
Het komt er zeker ene keer aan, als de aankopen sterk dalen zal het in ps+ komen.
Wat is daar nou dom aan? Als ze nu meer verkopen dan Sony geeft dan is dat gewoon normaal zaken doen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:22:
[...]

Dat. De rest van de games zouden trouwens best nog kunnen. Ik verwacht trouwens nu nog geen update. Wellicht pas vrijdag of anders pas volgende week dinsdag. De laatste paar maanden zijn ze erg van de late PS+ Updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg benieuwd naar de nieuwe games, maar ik heb die van vorige maand nog niet allemaal bekeken :-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:10:
[...]

Dat. De rest van de games zouden trouwens best nog kunnen. Ik verwacht trouwens nu nog geen update. Wellicht pas vrijdag of anders pas volgende week dinsdag. De laatste paar maanden zijn ze erg van de late PS+ Updates.
Dat valt toch wel mee? Alleen de maand dat Dishonered niet door ging op het laatste moment was het pas in de week zelf. De andere maanden allemaal uiterlijk donderdag volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ether One (PS4)
Guacamelee! Super Turbo Championship Edition (PS4)
The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)
Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)
Murasaki Baby (PS Vita)
Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Exorcist schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:51:
Ether One (PS4)
Murasaki Baby (PS Vita)

Even voor de duidelijkheid, dit is officieel :)

http://blog.eu.playstatio...ne-hohokum-murasaki-baby/

[ Voor 12% gewijzigd door voxxel op 29-04-2015 17:56 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:

■6th May: Ether One (PS4)
■6th May: Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
■6th May: The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)
■6th May: Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)
■6th May: Murasaki Baby (PS Vita)
■6th May: Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Guacamelee is erg tof! Heb die op de Vita en PS4 gekocht en uitgespeeld. Jammer voor mij dat ik em al heb, tof voor degenen die het nooit gespeeld hebben.

Murasaki Baby ook een tof spel, maar ook die heb ik helaas al voor mn Vita. Wel benieuwd naar de overige games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik dacht dat ze nooit een spel er twee keer indoen. Guacamelee is al op de PS3 uitgekomen. Of doen ze dit omdat het een goty oid betreft?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 22:40
Alleen Either One en The Unfinished Swan lijken me leuk. Helaas geen leuke AAA game. Race The Sun is misschien wel leuk, Star Fox/Star Wing flashback.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vrijdag schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:08:
Ik dacht dat ze nooit een spel er twee keer indoen. Guacamelee is al op de PS3 uitgekomen. Of doen ze dit omdat het een goty oid betreft?
Yep andere editie is ander spel voor Sony. Is vaak ook de truuk die ze gebruiken om op een ander platform de game te brengen zonder dat het crossbuy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Meh.

Tis weer minder. Er moet echt een keer een triple a game in komen voor de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ah, unfinished swan paar maanden geleden gekocht. Overigens een erg leuk spel.
Heb ook alle achievements gehaald.

Hou wel van die vage spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer 3 keer niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mindere maand van PS+ games voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Saaie maand alweer, jammer.... Tis nu echt hoog tijd voor een AAA launch titel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Guacamelee is zeker de moeite waard, op de vita nooit uitgespeeld. Misschien ga ik dat nu wel doen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Nice, ik mis niks dus. PS Plus was verlopen op mijn PS3 maar niet nodig om te verlengen dus. PS4 stelt ook nog deels teleur door het gemis aan vette shooters voor mij. We wachten nog geduldig af tot kerst dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vrijdag schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:08:
Ander platform en ondersteunt GEEN cross-buy. Dus als je de game op de Vita of PS3 hebt, dan heb je die niet op de PS4 gekregen nog. Dus voor PS4 eigenaars is het nog steeds een nieuwe game omdat de PS4 versie nooit in PS+ heeft gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus geen Rayman meer... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Iedereen trapt veel te makkelijk in die screenshots..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_FaUj0W0AAQ7gz.jpg:large

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze keer zelfs verwerkt in en YouTube filmpje inclusief fake Playstation Blog site ;)
Bovenstaande is wel een slechte maand voor de ps3 zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04:31
Guacamelee heb ik destijds nog met Plus op de PS3 uitgespeeld. Best een geinig platformer met fijne humor. Zeker de moeite waard, al heb ik nu niet echt de behoefte om 'm nog een keer te spelen.

The Unfinished Swan heb ik ook al op de PS3 gespeeld. Op zich wel een interessante ervaring.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:58:
Entering PS Plus:

Is dit de EU versie? Dat blijf ik altijd verwarrend vinden. En nee, ik heb geen US-account. :P

Ben trouwens nu best bezig met Shovel Knight. Blijft grappig dat het voor mijn gevoel qua spelplezier niet eens veel uitmaakt of ik Bloodborne speel (die ik visueel prachtig vind) of Shovel Knight.

Wat mij wél enorm verbaast is dat er überhaupt mensen zijn die de platinum trophy van Shovel Knight weten te halen. Het hele spel nooit dood gaan en nooit in een afgrond storten. ;w Dat is net zoiets als Dark Souls 2 uitspelen zonder 1x dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja , het is de EU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klor schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:09:
[...]
Dat valt toch wel mee? Alleen de maand dat Dishonered niet door ging op het laatste moment was het pas in de week zelf. De andere maanden allemaal uiterlijk donderdag volgens mij.
Klopt, maar het is later dan we gewend waren. Uiteindelijk is het een luxe probleem. :+
Exorcist schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:51:
Ether One (PS4)
Murasaki Baby (PS Vita)

Hohokum en The Unfinished Swan heb ik al. Guacamelee moet ik nog steeds op Platinum zetten op PS3/PSVita. Wel een toffe game overigens.

Dan blijven er gelukkig nog 3 games over, die me allemaal weinig zeggen. Deze maand is wel een echte indie maand. Er zal vast en zeker een boel over geklaagd worden op het PS Blog (een voorspelling zonder te verifiëren). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Meh maand..

Ether one klinkt best geinig, de rest, Guacamelee was gewoon een button bashing metroid vania, niet mijn ding.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
lanerios schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:32:
Meh maand..

Ether one klinkt best geinig, de rest, Guacamelee was gewoon een button bashing metroid vania, niet mijn ding.
Met button mashen ga je bij deze game niet ver komen kan ik je vertellen. Ook is het platformen echt een uitdaging later in de game :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
voxxel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:43:
[...]

Met button mashen ga je bij deze game niet ver komen kan ik je vertellen. Ook is het platformen echt een uitdaging later in de game :)
meeste bosses had ik geen issues mee :p Ben op de vita tot de laatste boss gekomen oid, toen geen tijd meer gehad >< toch maar weer eens completen dan ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
lanerios schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:44:
[...]

meeste bosses had ik geen issues mee :p Ben op de vita tot de laatste boss gekomen oid, toen geen tijd meer gehad >< toch maar weer eens completen dan ;p
Ik moet trouwens zeggen dat ik op de vita direct ben begonnen met hard mode (unlocked met de konami code). Dan heb je nogal weinig health en vijanden zijn wat lastiger. Je moet dan echt goed spelen om in leven te blijven.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:31:

Er zal vast en zeker een boel over geklaagd worden op het PS Blog (een voorspelling zonder te verifiëren). :P
Haha ja zo kan ik ook voorspellen :+ Daar zitten echt een paar beroepszeikers heel de dag op nieuws te wachten volgens mij. Deze week ook gewoon weer een mooie sale en iedereen maar klagen dat de US sale (gold week) 10x beter is. Dus ik enthousiast inloggen op mijn US account op de PS4....complete bagger. Nouja iig niet beter dan wat we hier voor aanbiedingen hebben gehad de laatste maanden.

Alleen aan de arcade classiscs sale heb ik al weer genoeg uitgegeven :o

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 30-04-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:56:
[...]

Haha ja zo kan ik ook voorspellen :+ Daar zitten echt een paar beroepszeikers heel de dag op nieuws te wachten volgens mij. Deze week ook gewoon weer een mooie sale en iedereen maar klagen dat de US sale (gold week) 10x beter is. Dus ik enthousiast inloggen op mijn US account op de PS4....complete bagger. Nouja iig niet beter dan wat we hier voor aanbiedingen hebben gehad de laatste maanden.

Alleen aan de arcade classiscs sale heb ik al weer genoeg uitgegeven :o
Hahaha. Ik heb toch maar even op het PS Blog gekeken. Eerste post onder de update. Word je blij van deze update? ongeveer 530 ja-stemmers en ongeveer 1800 nee-stemmers. En ja, er zitten beroepszeikerds tussen, waarbij het ook nog eens zo is, dat ze de games niet eens een kans geven maar gewoon bij voorbaat afschrijven.

Ik ben vooralsnog alleen in de verleiding gebracht bij de US Sale wanneer er 99 cent Flash sales voorbijkwamen. :D Helaas kan ik de PSOne titels met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet overzetten op de Vita. Wellicht dat ik de PSP maar weer van stal haal.

Classics sale was inderdaad mooi. Jammer dat ik al die titels zo ongeveer al heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel het me weer troep lijkt, ga ik gewoon weer alles downloaden, vorige maand ook gedaan en me een aantal uurtjes vermaakt met Never Alone en die maand ervoor met Vailliant Hearts. Dat Guacamelee ziet er best grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Uitstekende maand weer, Guacemelee is een topgame, Hohokum altijd al willen proberen en dan nog als bonus Ether One en The Unfinished Swan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort playstation plus aangeschaft en totaal geen ervaring hiermee.Ik heb het geprobeerd te googlen maar ik kom er niet uit.Is het nou zo dat games die bv via playstation plus gratis zijn niet meteen hoeft te downloaden maar aan je biblitheek kan toevoegen en later kan dowloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:29:
Ik heb sinds kort playstation plus aangeschaft en totaal geen ervaring hiermee.Ik heb het geprobeerd te googlen maar ik kom er niet uit.Is het nou zo dat games die bv via playstation plus gratis zijn niet meteen hoeft te downloaden maar aan je biblitheek kan toevoegen en later kan dowloaden?
Dat klopt. Toevoegen aan je library is genoeg. Dan kun je ze altijd downloaden/spelen zolang je PS+ actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik doe dit altijd bij alle games ook voor de Vita. Een paar maanden geleden eentje aangeschaft en heb nog heel veel games staan van afgelopen jaar van de Playstation + :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schaf ook altijd alles aan voor zowel PS3 als Vita en heb beide apparaten niet. Mocht ik in de toekomst er nog goedkoop 1 op de kop tikken, heb ik al wat mooie games liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:40:
Ik schaf ook altijd alles aan voor zowel PS3 als Vita en heb beide apparaten niet. Mocht ik in de toekomst er nog goedkoop 1 op de kop tikken, heb ik al wat mooie games liggen.
Ik doe het wel nog voor de vita en ps4, maar ik weet toch al dat ik nooit meer iets op de ps3 ga spelen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:58:
Entering PS Plus:

Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden: Ether One (PS4 Plus game) heeft een platina trofee. Het aparte is alleen dat er in totaal maar 13 Trophies zijn te verdienen, waarvan 10 gouden. Terminator Salvation all over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:55:
Voor de geïnteresseerden: Ether One (PS4 Plus game) heeft een platina trofee. Het aparte is alleen dat er in totaal maar 13 Trophies zijn te verdienen, waarvan 10 gouden. Terminator Salvation all over again.
Mooi , misschien wordt het mijn eerste platinum.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:55:
Tja. Heb de eerste silver trophy binnen. Kostte wel 3 minuten... Vind er tot nu toe weinig aan. En dat de intro al direct in het begin een ondertiteling heeft die 4 seconden out-sync loopt... Dan denk ik "hebben die lui iedereen van de QA afdeling ontslagen?"... Echt bar slecht zoiets. Het is dat het een gegeven paard is, maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nog niet dat hij te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:41:
Ik zie nog niet dat hij te downloaden is.
Alle games behalve Hohokum zijn momenteel al gratis te downloaden als je ze zelf opzoekt in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik zie het ja, ik zat te kijken bij de aanbiedingspagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:43:
[...]

Mooi , misschien wordt het mijn eerste platinum.

:+
Ik las hier dat de platinum misschien toch niet zo makkelijk te halen is. Alleen niet omdat het moeilijk is, maar door crashes en save file corrupts.. Hopelijk valt het mee.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

spaceboy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:05:
[...]

Tja. Heb de eerste silver trophy binnen. Kostte wel 3 minuten... Vind er tot nu toe weinig aan. En dat de intro al direct in het begin een ondertiteling heeft die 4 seconden out-sync loopt... Dan denk ik "hebben die lui iedereen van de QA afdeling ontslagen?"... Echt bar slecht zoiets. Het is dat het een gegeven paard is, maar anders...
Er is al een patch in de maak die ZSM komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 21:26
Ook The Unfinished Swan maar in de downloadlijst gezet, straks bij thuiskomst lekker gamen :) Ik kom met al die leuke PS+ games niet meer aan de echte games toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:05:
[...]

Dan heb je toch drie minuten in spanning gezeten. :P

Wel bizar dat de game technisch brak lijkt. Het is wel enigszins schering en inslag met de Plus indiegames die vanaf dag 1 technische problemen hebben of waarvan Trophies en dus de Platinum niet behaald kunnen worden (Binding of Isaac, Apotheon bijvoorbeeld).
voxxel schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Ik las hier dat de platinum misschien toch niet zo makkelijk te halen is. Alleen niet omdat het moeilijk is, maar door crashes en save file corrupts.. Hopelijk valt het mee.
Hopelijk valt het inderdaad mee en anders geldt de aanhouder wint. ;)

Ik heb de games inmiddels ook maar aan de backlog toegevoegd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die van kwantiteit op de ps4 houden hebben deze maand wel geluk. Het enige spel dat ik nog op mijn wantlist had was Murasaki Baby, de enige die enkel op de vita te spelen is. Benieuwd naar de rest, dat wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb liever kwaliteit met 1 echte AAA titel dan 5 indies maarja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:22:
Heb liever kwaliteit met 1 echte AAA titel dan 5 indies maarja :+
Ik heb liever op moment al die indies :) dan hebben we die tenminste gehad. Die AAA titels komen echt vanzelf wel maar bij PS3 was dat ook niet gelijk zover ik me kan herrineren althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:35

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Leuke verassing dat The Unfinished Swan ook voor de ps4 is :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze weer allemaal gedownload, we gaan het zien of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Murasaki Baby is echt bijzonder. Toen ik een uur bezig was werd mijn vriendin wel knettergek van het geluid... ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:11:
Hoeveel het me weer troep lijkt, ga ik gewoon weer alles downloaden, vorige maand ook gedaan en me een aantal uurtjes vermaakt met Never Alone en die maand ervoor met Vailliant Hearts. Dat Guacamelee ziet er best grappig uit.
We konden wel dezelfde smaak hebben. Precies de drie games die ik ook speel. De rest kan me echt gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-10 23:13
Wat gameplay opgezocht van de plus games, wat een bagger. Voor mij de moeite van het downloaden niet waard. Jammer, want verder is het gewoon een hele rustige periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
ChrisLNFF schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:35:
Wat gameplay opgezocht van de plus games, wat een bagger. Voor mij de moeite van het downloaden niet waard. Jammer, want verder is het gewoon een hele rustige periode.
Guacamellee is wel grappig niet meer dan dat. Ether one tsja daar moet een nieuw woord voor worden uitgevonden op een synoniem van slecht. Die game is zoo saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:21:
Mensen die van kwantiteit op de ps4 houden hebben deze maand wel geluk. Het enige spel dat ik nog op mijn wantlist had was Murasaki Baby, de enige die enkel op de vita te spelen is. Benieuwd naar de rest, dat wel!
Ik ben wel benieuwd naar de controls, want het schijnt verder geen lange game te zijn. Bovendien heb je in principe na 1 keer spelen alle Trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:41:
[...]

Guacamellee is wel grappig niet meer dan dat. Ether one tsja daar moet een nieuw woord voor worden uitgevonden op een synoniem van slecht. Die game is zoo saai.
Lees anders goede reviews over Ether One? Saai omdat je er niet in kan schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik vind Guacamelee anders oprecht een hele goede game. De game gebruikt oude en nieuwe elementen en komt uiteindelijk tot een best orgineel geheel.

Zonnepanelen

Pagina: 1 ... 41 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.