Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is verplicht voor online gaming op de ps4, en dus een must als je veel online gamed.
De games vallen inderdaad nogal tegen, helemaal als je ziet wat voor titels er voor de ps3 worden weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:35
ElayZ schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:46:
Ik heb niet dit hele topic doorgelezen - ik heb sinds Mei nu een jaar abo op PS Plus genomen, bij de aanschaf van mn PS4 en ik vind het echt ZONDE van mijn geld!

Ik lees hierboven ook dat mensen teleurgesteld zijn, zijn er ook mensen die wel tevreden zijn?

Het is zeker niet mogelijk om een refund te krijgen?
Ik heb nu ruim 2,5 jaar PS plus en ben er heel tevreden over zeker wat betreft de PS3 games. De PS4 is nu amper een jaar uit dus kan je nu eenmaal niet verwachten dat je regelmatig grote titels krijgt maar die tijd komt heus wel alleen het duurt even. Zelf denk(hoop) ik dat er in december een AAA titel bijzit ,bijv AC black flag/infamous of Nfs.

Een refund ?? :X

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:01
Mijn PS plus is bijna afgelopen op de PS4. Ik schaf pas weer een nieuw jaar aan als er echt een goeie titel in de store komt te staan. Online gamen doe ik sowieso niet echt, dus voor mij is dat niet zo'n probleem.
Al die Indie games boeien mij ook totaal geen kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet 30 november mijn PS+ gaan verlengen op de PS4, ik overweeg dit niet te doen.
21 november krijg ik GTA binnen welke ik denk ik eerst helemaal op mijn gemakje SP ga spelen.
Al mijn games zijn digitaal, kan ik daar zonder een PS+ abonnement nog gewoon bij, of is dat dan verleden tijd?
Ga na de SP van GTA nadenken of ik weer PS+ koop... De stabiliteit is tot nu toe betreurenswaardig (al vaak genoeg gezegd... maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Ps store op de ps3 werkt weer na een patch vannacht. :)
Al je games die je niet in de plus hebt gekregen hou je na aflopen abbo. De plus games komen weer beschikbaar bij opnieuw afsluiten abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:22
Overigens zou Splinter Cell: Blacklist wel een goede toevoeging zijn voor Plus; de game is onderhand al meer dan een jaar oud. Maar met de huidige weg die Sony volgt, zie ik het niet zo snel gebeuren. :(

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:23:
Ik moet 30 november mijn PS+ gaan verlengen op de PS4, ik overweeg dit niet te doen.
21 november krijg ik GTA binnen welke ik denk ik eerst helemaal op mijn gemakje SP ga spelen.
Al mijn games zijn digitaal, kan ik daar zonder een PS+ abonnement nog gewoon bij, of is dat dan verleden tijd?
Ga na de SP van GTA nadenken of ik weer PS+ koop... De stabiliteit is tot nu toe betreurenswaardig (al vaak genoeg gezegd... maar toch).
Je digitale games die je hebt gekocht kun je gewoon bij, alleen de games de je via PS+ hebt zul je niet kunnen spelen totdat je weer PS+ hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hungry Horde is voor de Vita (EU) in elk geval bevestigd door een devver op de blog in de comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Verstekbakker schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

Beter zou zijn als je er zonder moeite een DS4 controller bij kon gebruiken. En dan de Vita erop klikken, zoals die Z3 telefoons. Ik vind het raar dat zoiets nog niet kan, gezien de mogelijkheden bij de Vita TV.
Dat zou inderdaad super zijn. Gaat nu ook wel maar dan met onhandige workarounds :(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lijst klopte dus:
Entering PS Plus:
5th November: Binding of Isaac Rebirth (PS4/PS Vita Cross Buy)
5th November: Steamworld Dig (PS4/PS Vita Cross Buy)
5th November: Frozen Synapse Prime
5th November: Luftrausers (PS3/PS Vita Cross Buy)
5th November: The Hungry Horde
5th November: Escape Plan (PS4/PS Vita Cross Buy)

Verder zijn ook al een paar games voor de komende maanden bekend gemaakt:

December:
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition (PS4)
Secret Ponchos (PS4)
More TBC

January:
inFAMOUS: First Light (PS4)
The Swapper (PS4)
More TBC

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:34:
De lijst klopte dus.

Verder zijn ook al een paar games voor de komende maanden bekend gemaakt:

December:
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Secret Ponchos
More TBC

January:
inFAMOUS: First Light
The Swapper
More TBC
Leuk... Heb al Injustice, inFamous First Light en The Swapper (alles digitaal) :+ Heb dan liever gewoon indie games haha. Achja, weet in ieder geval dat ik niet meer zo snel games ga kopen :p

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:15

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Valt me op dat eerst de halve wereld loopt te zeuren dat er geen AAA titels in de IGC collection zitten, en nu dat wel het geval zal zijn (Injustice en First Light) je niemand hoort en/of het weer niet goed is? Blijft bijzonder: mensen.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Om van het gezeik af te zijn hebben ze dus maar al aangekondigd wat t/m januari erin zit. Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:36:
[...]

Leuk... Heb al Injustice, inFamous First Light en The Swapper (alles digitaal) :+ Heb dan liever gewoon indie games haha. Achja, weet in ieder geval dat ik niet meer zo snel games ga kopen :p
Dit zul je altijd blijven houden idd. Ikzelf was vandaag aan het twijfelen om Injustice te kopen, maar ben blij dat ik nog ff heb gewacht. Het is in ieder geval goed nieuws voor de mensen die per se AAA games wilden, want dat zijn Injustice en inFamous wel. Mij maakt het niet zoveel uit, ik wil gewoon leuke games :P Wel fijn dat ze dus al een paar games bekendmaken voor andere maanden, bespaart sommige mensen geld, maar neemt de verrassing wel een beetje weg natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Thrace Grumble schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:41:
Valt me op dat eerst de halve wereld loopt te zeuren dat er geen AAA titels in de IGC collection zitten, en nu dat wel het geval zal zijn (Injustice en First Light) je niemand hoort en/of het weer niet goed is? Blijft bijzonder: mensen.
Tja, ik zeurde nooit ;) Vond de indie games wel prima. Je kan ook nooit iedereen tevreden stellen. Over een tijdje zal wellicht Killzone of Knack in de IGC komen. Dan ben ik wel blij en een ander weer niet. Can't win em all. Ik zou het bijvoorbeeld wel chill vinden als je ervoor kan kiezen om een indie game ofzo (of een maandje music unlimited?) kan krijgen ipv een game. Ik koop alles digitaal, dus dan heb ik in dit geval gewoon geen games in die maand. Iemand die alles op disc koop kan zn games simpel doorverkopen en de IGC versie downloaden.

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 19:45 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Opvallend dat de eerste triple A titel niet van Sony afkomstig is, maar goed nu kan iedereen ophouden met het gezeur.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:23:
Opvallend dat de eerste triple A titel niet van Sony afkomstig is, maar goed nu kan iedereen ophouden met het gezeur.
Ik zie ook niet echt wat zo'n "verbetering" is met Injustice. Iedereen zeurt over 2D scrollers, maar met die zogenaamde AAA-game kun je niet eens scrollen... Doe mij dan maar een indie 2D scroller hoor :D . Gelukkig heb ik ook nog een PS3 en een Vita, er zit altijd wel iets leuks bij voor mij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vind het al snel prima, er zit altijd wel iets tussen als je PS4, 3 en Vita hebt. Maarrem, First Light. Dacht dat dat een uitbreiding was voor Second Son. Blijkbaar niet, maar het is ook geen volwaardig deel toch? Anyway, leuke lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
First Light is stand alone, er zit zelfs een Platinum bij.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
First Light is eigenlijk de eerste voor PS4 tot nu toe waar ik naar uit kijk.
tot voorheen Resogun en Dont Starve wel redelijk was gespeeld, maar de rest wat tot nu toe op PS4 geweest is nauwelijks gespeeld. soms maar net even om te kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooew! Die infamous had ik daarstraks nog in mijn handen om te kopen, gelukkig voor mordor gekozen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet de volledige inFamous he, alleen de standalone DLC :)
Wel een verbetering t.o.v. De indies 'die je beter op een iPad kunt spelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:09:
Het is niet de volledige inFamous he, alleen de standalone DLC :)
Wel een verbetering t.o.v. De indies 'die je beter op een iPad kunt spelen'.
Dus al dat gezeik van anti-indies heeft opgeleverd: een 2D vechtspel (Super NES/Mega-drive niveau) en een onvolledig spel? :D :+

Zo lang er maar van gezegd kan worden dat het AAA is he, dan is het 'een verbetering'!

[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 04-11-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat er helemaal niets te klagen valt over het algemene niveau dat er aan games meegegeven wordt bij de ps plus. Het aanbod is door het jaar heen geweldig en zeer breed, voor ieder wat wils.

AAA titels vind ik een nietszeggend begrip. Dat zegt niets over de kwaliteit van de gameplay. Hooguit over het budget of over de marketing. Maar goed die discussie is al te vaak gevoerd. Waarschijnlijk maken ze dit nu al bekend ivm de aankomende feestmaanden. Desalniettemin vind ik het wel jammer dat de maandelijkse spanning er nu een beetje af is :-(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 23:37 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Thrace Grumble schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:41:
Ehm, jij bent zelf de eerste reactie na de lijst, dus ik weet niet waar je op doelt?

Anyways, mooie titels, al vind ik het nog wel wat snel voor First Light. Ben benieuwd en wacht even rustig af :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:36:
Ik vind dat er helemaal niets te klagen valt over het algemene niveau dat er aan games meegegeven wordt bij de ps plus. Het aanbod is door het jaar heen geweldig en zeer breed, voor ieder wat wils.

AAA titels vind ik een nietszeggend begrip. Dat zegt niets over de kwaliteit van de gameplay. Hooguit over het budget of over de marketing. Maar goed die discussie is al te vaak gevoerd. Waarschijnlijk maken ze dit nu al bekend ivm de aankomende feestmaanden. Desalniettemin vind ik het wel jammer dat de maandelijkse spanning er nu een beetje af is :-(
Het zegt iets over de productie-kwaliteiten en bij veel studio's ook hoe af en bugvrij een titel is. Persoonlijk heb ik ook weinig met indie-games omdat die vaak gewoon uitgekauwde genres gebruiken. Ik vind bv 2d-games weinig boeiend meer en heb ook weinig met andere games die kunstzinnig of uniek willen zijn. Die hebben dan vaak niet meer dan 1 of 2 geinige elementen die je na een uur ook wel weer zat bent.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik koop een console voor AAA-titels, niet voor artsy-fartsy indie titels. Maar goed, PSN+ titels zijn voor mij dan ook een bonus en niet iets waar ik het voor doe.

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 04-11-2014 23:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:

5th November: Binding of Isaac Rebirth (PS4/PS Vita Cross Buy)
5th November: Steamworld Dig (PS4/PS Vita Cross Buy)
5th November: Frozen Synapse Prime
5th November: Luftrausers (PS3/PS Vita Cross Buy)
5th November: The Hungry Horde
5th November: Escape Plan (PS4/PS Vita Cross Buy)

Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:15

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:39:
[...]

Ehm, jij bent zelf de eerste reactie na de lijst, dus ik weet niet waar je op doelt?

Anyways, mooie titels, al vind ik het nog wel wat snel voor First Light. Ben benieuwd en wacht even rustig af :)

[...]
Ging me er om dat t best rustig bleef op nav het nieuws, besefte me echter ff niet dat het nieuwsartikel nog maar net gepost was door Sony 7(8)7

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Mooie titels zitten er tussen :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-10 18:34
Playstation Plus line-up is helemaal mooi :) Ik ben er blij mee.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-10 06:36
Ah had First Light al digitaal gekocht maar zeker mooie toevoeging voor PS+, hopelijk komt Ground Zeroes ook nog een keer als kleine AAA game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima lineup, vooral dec/jan, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10 12:03

FlyEragon

Alien Monkeys

Leuk de lineup voor de PS4, maar is er ook al iets bekend over de PS3 lineup in die maanden ?
Ze zijn me toch niet vergeten he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:35
Dan toch maar mijn twee centen: ik was juist wel blij met die indie titels. Zijn spellen die ik normaal nooit zou kopen, maar die ik toch met plezier een paar uurtjes(voor mijn gevoel) 'gratis' speel. Zelf zie ik me dat niet doen met 'willekeurige' AAA titels. De echte AAA titels waar ik geïnteresseerd ben koop ik toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

Weer allemaal indies waar ik niet op zit te wachten.
Het is dat ik plus nodig heb om online te spelen, die PLUS games stellen helemaal niets voor.
Games die maar 10 euro kosten, koop ik zelf ook wel als ik weet dat ze leuk zijn om te spelen.

Dit voelt net zo aan als winkels die 10% korting geven en zeggen dat het uitverkoop is pff.
10% is gewoon niet veel en maakt het niet interessant genoeg om er dan wel geld aan uit te geven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:57

Oxigeon

En zo is dat!

Eindelijk komt er eens iets fatsoenlijks voor de PS4, januari en december. Had eigenlijk gedacht dat een Black Flag/Knack eerst aan de beurt zou zijn. Maar dat mag de pret uiteraard niet drukken :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Pykow schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:53:
Weer allemaal indies waar ik niet op zit te wachten.
Het is dat ik plus nodig heb om online te spelen, die PLUS games stellen helemaal niets voor.
Games die maar 10 euro kosten, koop ik zelf ook wel als ik weet dat ze leuk zijn om te spelen.

Dit voelt net zo aan als winkels die 10% korting geven en zeggen dat het uitverkoop is pff.
10% is gewoon niet veel en maakt het niet interessant genoeg om er dan wel geld aan uit te geven.
Lol. Zie mijn post boven je. Ik ervaar het dus echt precies omgekeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Deze discussie zal je altijd hebben. De vocal minority klaagt over de indies, en het grootste deel zit gewoon lekker van de games te genieten.

En serieus, mensen, als jullie komen met het argument "Ja maar je ziet op dit forum meer geklaag" lees dan even wat ik zeg :+
offtopic:
iets als het concept 'vocal minority' oid

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabianoniem
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-07 14:05
Oxigeon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:54:
Eindelijk komt er eens iets fatsoenlijks voor de PS4, januari en december. Had eigenlijk gedacht dat een Black Flag/Knack eerst aan de beurt zou zijn. Maar dat mag de pret uiteraard niet drukken :)
Ik denk dat Black Flag nooit aan de beurt komt van wegen dat het een Ubisoft game is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-10 13:08
Fabianoniem schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:22:
[...]

Ik denk dat Black Flag nooit aan de beurt komt van wegen dat het een Ubisoft game is
Terwijl we ondertussen op de PS3 aardig wat Ubisoft games hebben gehad in plus:
- Assassins Creed 3
- Far Cry 3
- enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
pelt schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:46:
Dan toch maar mijn twee centen: ik was juist wel blij met die indie titels. Zijn spellen die ik normaal nooit zou kopen, maar die ik toch met plezier een paar uurtjes(voor mijn gevoel) 'gratis' speel. Zelf zie ik me dat niet doen met 'willekeurige' AAA titels. De echte AAA titels waar ik geïnteresseerd ben koop ik toch wel.
Mja dat heb ik eigenlijk ook wel. Al is er wel een reden dat ik ze niet gekocht/gespeeld heb :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vanavond wordt weer uren verspillen aan het schelden op BoI: Rebirth. Kan niet wachten! Nu hopen op daily challenges zoals Spelunky heeft :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat ze ook niet wat evenwicht proberen te krijgen in de Crossbuys. November zal nu 5 Vita games hebben en slechts 2 PS3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:45
Of ze proberen de psvita sales te boosten, het blijft immers de beste handheld die ooit gemaakt is! zo spijtig dat de verkopen magertjes zijn.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hoe laat was het ongeveer dat de psn games gratis worden? net gekeken in de store via desktop, staan nog prijzen bij de games

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
geen idee, zit zelf met smart te wachten op rebirth >< Maar nog niet in de store te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Als je handmatig zoekt, kan je ze vaak wel downloaden. Maar normaal gesproken staat de update rond 17.00 online.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
handmatig zoeken levert bij mij nog de volledige prijzen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Handmatig zoeken levert niet eens rebirth op xD staat uberhaupt niet in de store haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:27:
Handmatig zoeken levert niet eens rebirth op xD staat uberhaupt niet in de store haha
De update van de store is nog niet geweest. Daarom is de game ook niet te vinden. Zodra de store wordt geupdate zijn de nieuwe PS+ titels gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles staat in de PSStore behalve Isaac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thanks! alles in PS+ staat te downloaden, behalve uiteraard het spel waar ik al ruim een jaar op wacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:16

Snippertje

Light up your life

Poeh ik heb sinds PS plus er is altijd alles in mijn winkelwagentje gedaan en afgerekend, om eventueel later nog te downloaden. Ik heb alleen geen idee wat er allemaal is uitgekomen, want die downloadlijst zoekt nou ook niet bepaald lekker met zoveel spellen.. Is er ergens een lijst van uitgekomen games op PS plus? Ik heb zelf een Vita en een PS3. Zou graag de lijst doorspitten en een lijstje maken van games welke ik nog wil spelen (ook a.d.h.v. reviews).

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Met deze lijst kom je een heel eind:

http://www.reddit.com/r/PlayStationPlus/wiki/list/fulleu

Moet nog wel bijgewerkt worden met de laatste games, maar die pakt iemand wel op. (volgens het topic op reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:58:
Alles staat in de PSStore behalve Isaac.
En de themes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
themes ook gratis?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
In de US store, ja...bij ons, niet eens te vinden (en dan bedoel ik de COD en Destiny Theme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
die van Destiny zal vast niet gratis zijn, vast wel 20 euro :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:12:
die van Destiny zal vast niet gratis zijn, vast wel 20 euro :+
hehe die is in US store gratis zal hier ook wel het geval zijn dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
WeAreLegion schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:22:
[...]

hehe die is in US store gratis zal hier ook wel het geval zijn dan ;)
Vast wel, maar die hebben ze al een week en wij nog niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wordt door performance problemen geannuleerd :p

Begin toch wel te twijfelen of wij Isaac nog krijgen, na de laatste Driveclub drama :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:28:
wordt door performance problemen geannuleerd :p

Begin toch wel te twijfelen of wij Isaac nog krijgen, na de laatste Driveclub drama :(
Inderdaad, vind het nu ook maar verdacht. Normaal vind je ze allemaal al via de zoek-functie maar nu net die ene niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:09:
Of ze proberen de psvita sales te boosten, het blijft immers de beste handheld die ooit gemaakt is! zo spijtig dat de verkopen magertjes zijn.
En eigenlijk werkt het nog ook. Hoe meer mijn collectie Vita en PS4 games in de IGC begint te groeien, hoe meer zin ik begin te krijgen om ze aan te schaffen :).
EDIT: volgens de Wikipedia page hieronder, heb ik al 20 PS4 en 30 Vita games... begint aardig op te lopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 05-11-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feralio schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:25:
Met deze lijst kom je een heel eind:

http://www.reddit.com/r/PlayStationPlus/wiki/list/fulleu

Moet nog wel bijgewerkt worden met de laatste games, maar die pakt iemand wel op. (volgens het topic op reddit)
Of gewoon op Wikipedia: Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
No shit, die Isaac bla bla bla is écht niet te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Ja, inderdaad. Ik was net even bezig om de laatste games binnen te hengelen, maar helaas geen Binding of Isaac.

EDIT: Wel in de winkel te vinden, alleen niet gratis.

[ Voor 20% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 05-11-2014 19:35 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Hij staat er nu wel in, maar helaas nog niet gratis: https://store.sonyenterta...01344_00-BINDINGOFISAACP4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Damn it.. Kom op Sony :( werk mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binding of isaac is bij mij gratis te downloaden onder plus! Heb er zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd, hier net gecheckt en onder de IGC staat nu inderdaad de nieuwe content, maar Isaac is nog €14.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:11:
Vreemd, hier net gecheckt en onder de IGC staat nu inderdaad de nieuwe content, maar Isaac is nog €14.99.
Hier stond ie ook nog op 14.99, maar in het winkelmandje was die gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:15:
[...]

Hier stond ie ook nog op 14.99, maar in het winkelmandje was die gratis.
idd gewoon naar winkelmandje gaan en dan zie je hem gratis :)
nu aan het downloaden, heb er zin in :D
heel leuk cod AW enzo, maar BoI is velen malen beter :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2014 20:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ondertussen overigens ook gefixt. Staat nu ook als Gratis in de IGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
Even een vraag over PS plus, hij zal vast wel een keer gesteld zijn maar kon hem zo snel niet vinden.
Als je PS+ abbo verloopt, en je verlengd hem zeg een week later, ben je dan alle games die bij plus zaten kwijt of worden deze weer beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Je licentie verloopt dan, maar zodra je Plus koopt, heb je weer toegang tot alle games.

[ Voor 9% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 05-11-2014 21:04 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:52

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Binnenkort moet ik een grotere HD maar in mijn PS3 stoppen :+ Heb te weinig ruimte :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ben normaal gesproken niet van de Indies, Spelunky e.d. kunnen mij echt niet bekoren. Toch kijk ik altijd wel naar de potentie van een spel. Nu alleen even de PS3 aan, de Vita en PS4 komen nog, maar zowel Luftrausers alsmede Frozen Synapse Prime bevallen me goed. Zeker de laatste is goed tactisch.

Jammer dat ik geen PS3 PSN games kan spelen op de PS3 in de slaapkamer en ook geen PS3 met de Vita kan bedienen zoals de PS4, maar dat is bijzaak. Benieuwd wat de rest van de spellen doen deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:13:Jammer dat ik geen PS3 PSN games kan spelen op de PS3 in de slaapkamer
Waarom niet, of heb je daar geen Internet verbinding/bereik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Twixie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:39:
[...]

Waarom niet, of heb je daar geen Internet verbinding/bereik ?
Wel verbinding, maar ik heb al het maximaal toegestane aantal apparaten bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 13:40
Touchdomex schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:41:
Binnenkort moet ik een grotere HD maar in mijn PS3 stoppen :+ Heb te weinig ruimte :+
Haha dat had ik enige tijd geleden al gedaan. Van 80GB naar 500GB. Voor nu geen issues meer :). Vermoed alleen dat die 500GB in de PS4 snel te klein gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:52

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ksborg schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:51:
[...]

Haha dat had ik enige tijd geleden al gedaan. Van 80GB naar 500GB. Voor nu geen issues meer :). Vermoed alleen dat die 500GB in de PS4 snel te klein gaat worden.
Ik begon met 12GB en zit nu op 320GB ;) :+ Wou zo goedkoop mogelijk een PS3 hebben.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Twixie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:23:
[...]

En eigenlijk werkt het nog ook. Hoe meer mijn collectie Vita en PS4 games in de IGC begint te groeien, hoe meer zin ik begin te krijgen om ze aan te schaffen :).
EDIT: volgens de Wikipedia page hieronder, heb ik al 20 PS4 en 30 Vita games... begint aardig op te lopen.
Toen ik mijn psvita kocht in juni2014 had ik gelijk 20 psvita games :9 het heeft zeker gewerkt, stel je voor, de mensen die bv nu of over enkele maanden ene ps vita gaan halen, hebben ze gelijk 30-40 games op de psvita _/-\o_

btw: Binding of Isaac Rebirth, wat een toppertje, de gameplay is zeer verslavend, can't stop playing!
voor alle indiehaters, please please probeer deze game uit! als je deze game niet probeerd mis je echt iets! ik heb nu al meer dan 10 uur in de game zitten, vanavond weer lekker verder 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand wanneer je de €10,- voucher krijgt wanneer je je psn account met meer dan 50 euro opwaardeerd via ideal?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 18:26

spaceboy

Op grote hoogte

Escape Plan (deze keer gratis op PSN+) is echt een lollige aanrader. Ben er nog steeds niet achter wat voor figuurtjes het zijn, maar het spel is leuk voor tussendoor.
Die andere: Rebirth of Isaac ofzo... wat een drama. Kan me niet voorstellen dat IEMAND er lol in heeft om dát spel uit te spelen... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:41:
Ik had een aantal maanden terug ook een 500gb in mijn PS3 Phat gestopt. Werkt prima, maar die blauwe schroef die de HDD bay vast zet is wel heel vervelend om te verwijderen.

On Topic: Binding of Isaac: Rebirth is een echte topper hoor ik van veel mensen.

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 07-11-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Escape Plan vind ik een topper, zwaar verslavend. En het ziet er grafisch ook goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ilfamo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:35:
Escape Plan vind ik een topper, zwaar verslavend. En het ziet er grafisch ook goed uit.
mooi om te weten, dan ga ik die binnenkort ook eens uittesten.
maar nu eerst Binding of Isaac, ik ben niet iemand die veel games tegelijk door elkaar speel, max 3 atm
Destiny voor crucible, Minecraft voor multiplayer gezelligheid, en nu ook BoI

eind volgende week Unity <3

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-10 06:36
Japan krijgt volgende maand Killzone SF met PS+ :) :

Afbeeldingslocatie: http://i4.minus.com/jeGkEHLSHbvi5.jpg

Hopelijk zullen er bij ons nu ook meer AAA's komen in de komende maanden, Heb alleen zelf First Light en Shadow fall al digitaal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:21:

[afbeelding]

Hopelijk zullen er bij ons nu ook meer AAA's komen in de komende maanden, Heb alleen zelf First Light en Shadow fall al digitaal O-)
Natural Doctrine :9~ O+

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
spaceboy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:57:
Escape Plan (deze keer gratis op PSN+) is echt een lollige aanrader. Ben er nog steeds niet achter wat voor figuurtjes het zijn, maar het spel is leuk voor tussendoor.
Die andere: Rebirth of Isaac ofzo... wat een drama. Kan me niet voorstellen dat IEMAND er lol in heeft om dát spel uit te spelen... :)
Ach ja, als je van casual games/simpele games houdt, dan is het niks :P wil je een uitdagend spel hebben waarin je gewoon alles zelf mag/moet uitzoeken, dan is Rebirth geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:21:

[afbeelding]

Netjes :)

Ik verwacht Knack trouwens ook nog wel binnen een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Worms nu ook maar 9 euro in de Store, toffe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 18:26

spaceboy

Op grote hoogte

Maichel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:17:
Worms nu ook maar 9 euro in de Store, toffe game :)
Ik twijfel nog steeds. Echt de moeite?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:57

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:58:
[...]

Netjes :)

Ik verwacht Knack trouwens ook nog wel binnen een paar maanden.
Ik heb ergens gelezen dat wij in december een AAA (weet ff de naam niet meer) krijgen en in januari krijgen we infamous second son.

Heeft trouwens iemand een idee waar ik nu een beetje goedkoop een nieuwe plus abbo kan afsluiten? Die van mij is gisteren verlopen. Maar wacht eigenlijk een aanbiedingkje af. Goedkoopste wat ik nu kan vinden is €46,90

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op zondag 23 november 2014 @ 09:22:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat wij in december een AAA (weet ff de naam niet meer) krijgen en in januari krijgen we infamous second son.
Staat gewoon in dit topic. In december krijgt de PS4 Injustice en Secret Ponchos en in januari Infamous: First Light (dus niet Second Son) en The Swapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December en januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Ik zag hem langskomen op twitter. Dit zijn wel goede deals. Ik ben extreem tevreden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Cyleo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:19:
[...]

Ik zag hem langskomen op twitter. Dit zijn wel goede deals. Ik ben extreem tevreden :o
Dan leg mij eens uit: wat is het verschil met indies? Want ik zie het verschil echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaiber
  • Laatst online: 15-10 11:04
[...]

Heeft trouwens iemand een idee waar ik nu een beetje goedkoop een nieuwe plus abbo kan afsluiten? Die van mij is gisteren verlopen. Maar wacht eigenlijk een aanbiedingkje af. Goedkoopste wat ik nu kan vinden is €46,90
Het geld niet echt als een aanbieding maar ik heb gebruik gemaakt van de €50 playstation tegoed opladen met ideal en krijg €10 voucher. Voor die €50 kun je een jaar playstation plus kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
[...]

Ik denk dat we hier allemaal wel naar op zoek zijn (mijne is ook verlopen deze week), maar echte aanbiedingen zie ik niet voorbij komen. Misschien dat de maand december dat nog gaat veranderen. Vorig jaar bij Bol.com een actie waardoor ik uiteindelijk na coupons en een actie nog slechts €35,- (€37,50 op 12-12-2013 en nog eens 2,50 korting) moest afrekenen.

Dat vond ik nog net een leuk bedrag, daar ik te weinig gebruik maak van PS+ om het anders nog rendabel te houden.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Pagina: 1 ... 34 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.