<vraag verwijderd>
[ Voor 89% gewijzigd door Martijn_76 op 09-10-2014 14:05 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Martijn_76 op 09-10-2014 14:05 ]
Hier hetzelfde, maar het is meer een sigaar uit eigen doos, aangezien je je creditcard gegevens moet opgeven.Twixie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:22:
Heb blijkbaar 1 maand gratis PS+ gewonnen met een FIFA 2014 wedstrijd. Heb totaal no clue welke wedstrijd en wanneer ik die meegedaan heb.
Shikata ga nai.
[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 16-10-2014 14:36 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 16-10-2014 14:46 ]
Shikata ga nai.
[ Voor 24% gewijzigd door Skunk op 17-10-2014 18:55 ]
a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o
Hier net hetzelfde sinds vrijdagavond. Na het openen van de PSstore freezed de PS3 op het blauwe scherm. Enige optie is de powerknop ingedrukt houden en terug opstarten, gevolgd door een file system check.warcow schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:31:
De hele ps store wil niet meer starten bij mij op de ps3.Al opnieuw geprobeerd te installeren maar dat helpt niks. Erger mij er sowieso vrij veel aan, die store draait echt traag.
Verwijderd
Ik hoop dat we DriveClub nu eens gaan krijgen. Ben benieuwd naar dat spel maar door de wisselende reviews wil ik hem nog niet echt graag kopen.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 07:40:
Deze week zal de nieuwe gratis content van november voor PSPlus leden bekend gemaakt worden.
Laat maar komen die handel.
Heel die store is voor mij de nummer 1 ergernis aan heel de PS3. Dat apparaat kan prachtige games op het scherm toveren, maar een simpele webpagina renderen waarin je games kunt aanschaffen is zo traag als wat... ik snap echt niet dat Sony daar niet eens wat aandacht aan geeft.FrozenPepper schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:41:
[...]
Hier net hetzelfde sinds vrijdagavond. Na het openen van de PSstore freezed de PS3 op het blauwe scherm. Enige optie is de powerknop ingedrukt houden en terug opstarten, gevolgd door een file system check.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
1tje is al bekend, Binding of Isaac.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 07:40:
Deze week zal de nieuwe gratis content van november voor PSPlus leden bekend gemaakt worden.
Laat maar komen die handel.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Op de PS4 is de PSStore veel vlotter dan op de PS3.XyritZz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:26:
Is dat op de PS4 allemaal wel vlot?
Zelfde probleem, systeembestanden herstel, database herstel of store herinstall heeft geen effect. Staat ook op UK blog forum dus zal een EU Store probleem zijn. Zijn er mensen die wel met een PS3 op de Store kunnen komen? Ingame Store (bv DLC in AC4) werkt wel en downloadlijst in PS3 menu doet het ook gewoon. Lijkt wel alsof de content van de store voor een verstoring bij het laden zorgt.warcow schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:31:
De hele ps store wil niet meer starten bij mij op de ps3.Al opnieuw geprobeerd te installeren maar dat helpt niks. Erger mij er sowieso vrij veel aan, die store draait echt traag.
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Alleen het starten van de store duurt een eeuwigheid.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Op de PS4 is de PSStore veel vlotter dan op de PS3.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
nothing stops this train
Verwijderd
Dat is op de PS3 niet anders. Via de good old desktop of mobiel werkt het vaak sneller om iets aan te schaffen in de Store. Wil je het direct spelen, dan ben je helaas aangewezen op de PS3.The_Worst schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:20:
[...]
Alleen het starten van de store duurt een eeuwigheid.
Ow, daar heb ik echt geen probleem mee. PS4 store start hier echt heel snel op. Het voelt echt heel native aan ipv die eeuwige trage webpagina ervaring van de PS3. Het is echt heel veel beter op de PS4.The_Worst schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:20:
[...]
Alleen het starten van de store duurt een eeuwigheid.
PSN: Maichel
Ja dat zei ik al, is bevestigd door de makers.Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:20:
Volgens diverse bronnen is dit een van de volgende PSN games (voor November dus).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat hopen we allemaalBor de Wollef schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:46:
Ah ik had over "rebirth" heen gekeken. Je hebt gelijk![]()
Binding of Isaac zat o.a. in een humble bundle als ik het goed heb.
Ik hoop zelf op een keer weer een betere A titel i.p.v. indie games.
haha, nee hoor. Alleen een groep mensen, genoeg mensen die indies goed vinden
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
Far Cry 3 is vorig jaar al voorbij gekomen en Bioshock Infinite begin dit jaar. Dat lijkt me derhalve niet aannemelijk.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:50:
Niks mis met een boel indies, maar nog een titel als Bioshock Infinite of Far Cry 3 zou ook niet verkeerd zijn
[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 28-10-2014 14:54 ]
Verwijderd
Aha. Op die manier. Ja, dat zou erg mooi zijn. Misschien doen ze dat ook wel. De feestdagen komen eraan en dan is een mooi cadeau natuurlijk wel gepast.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:39:
Ik bedoelde die 2 titels als kwaliteitsvoorbeelden, niet als wens voor de volgende batch
nothing stops this train
Pre Sequel lijkt me te nieuw om in plus te komen, en Arkham City is volgens mij al geweest (die heb ik toen ook gemist en daar baal ik best van, want Asylum vind ik stiekem best wel een toffe game)Kol Nedra schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:10:
Mijn hoop:
ps3:
Borderlands the sequel
Batman Arkhamc city
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2014 12:21 ]
nothing stops this train
Dat zou echt geweldig zijn! Maar het blijft gokken.lanerios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:20:
Legends is al geweest, Arkham city ook
Driveclub gaat voorlopig nog niet komen.
helaaszouden wel gave games zijn.
Kans is: Black Flag voor PS4, om snel hype te maken voor Unity
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
My thoughts exactly. Kans is aanwezig, maar wel klein. Hij is/was namelijk nu in de aanbieding in de PS store. Zou er wel blij mee zijnlanerios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:20:
Legends is al geweest, Arkham city ook
Driveclub gaat voorlopig nog niet komen.
helaaszouden wel gave games zijn.
Kans is: Black Flag voor PS4, om snel hype te maken voor Unity
PSN ID: Shagsin
uhm...
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Je weet dat Microsoft onlangs Minecraft maker Mojang heeft overgenomen voor een shitload of cash? Ik denk dat Minecraft onder aan de lijst staat met kanshebbers voor de IGCKartale schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:13:
Ik denk dat het tijd begint te worden dat ze of Knack of Killzone erin gooien als 'AAA' title. Beide heb ik niet gekocht omdat ik genoeg te spelen had/heb en dit titels lijken die als 'eerst' in de plus-collection zouden komen.
Verder bestaat de kans dat het Minecraft voor zowel PS3 als PSvita wordt, omdat deze een tijdje geleden met een exploit gratis waren binnen te halen.
Nee geen gevolgen voor het spel, maar Minecraft loopt nog als een tiet en ze gaan zichzelf niet in de voet schieten om Sony te helpen om meer PS+ abbo's te verkopendutchgio schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:38:
Dat zou geen gevolgen hebben voor Minecraft op andere platformen
Sony zal ook een bak geld geven aan de uitgever/publisher van de game die in de IGC komt, en zodra ze bij Microsoft een bak geld zien zullen ze dat niet tegenhouden
Dat is in het verleden juist gebeurdSmoonshine schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:23:
Black Flag zou voor mij ook erg zuur zijn. Net dit weekend gekocht voor 26 euro met PSN korting. Kan me dan ook niet voorstellen dat ze het eerst een week in de aanbieding doen om het vervolgens gratis weg te geven. Denk dat het voor deze maand nog gewoon 2 indie's zijn.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
tja misschien was de overeenkomst al gemaakt..?BlackMage schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:42:
[...]
Nee geen gevolgen voor het spel, maar Minecraft loopt nog als een tiet en ze gaan zichzelf niet in de voet schieten om Sony te helpen om meer PS+ abbo's te verkopen
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 29-10-2014 15:36 ]
Het was ook hopen tegen beter weten in eigenlijk. Maar goed, het zou zuur zijn en meteen de laatste keer zijn dat ik een game van een jaar oud met korting uit de PSN store koopBoobybandit schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:23:
[...]
Dat is in het verleden juist gebeurdHeb ik ook weleens gehad. Inderdaad eerst de halve pond betalen in de aanbieding om het de volgende maand gratis te krijgen
uhm...
[ Voor 9% gewijzigd door pasajo op 29-10-2014 16:11 ]
[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 29-10-2014 16:34 ]
Verwijderd
Laatste maanden is het steeds hetzelfde geweest.Verstekbakker schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:48:
Er staat bij North America... Die is vaak anders dan de EU update toch?
Ik lees overal dat Driveclub voor geen meter werkt, dus veel missen we niet. Ik wacht nog even tot een definitief berichtje van de EU afdeling, hopelijk staat er dan ook alle cross-buy mogelijkheden bij.lasharor schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:51:
Is binding of Isaac niet crossbuy? Beetje zuur dat het dan bij de ps4 staat.
Ook niks over driveclub te zien...
Ah, ik vond het al lang duren voor de eerste zeikstraal begon te lopen, maar we hebben een winnaar!
Het advies om een flink eind te gaan wieberen als je niks nuttigs te melden hebt.
Wat een ironie...Verstekbakker schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:24:
[...]
Het advies om een flink eind te gaan wieberen als je niks nuttigs te melden hebt.
Verwijderd
Persoonlijk verwacht ik dat als ze hun shit niet op orde krijgen, ze 2 december grote concurrentie krijgen van The Crew. Ja, toegegeven, het is een ander soort game, maar wel de tweede serieuze race game op de PS4. De release van Driveclub voelt op dit moment een beetje aan als de release van <insert random EA game>.BlackMage schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:43:
Misschien krijgen we DriveClub nog![]()
Als ze DriveClub nog een beetje willen aanprijzen voor verkoop tijdens Black Friday, dan moeten ze er niet te lang meer mee wachten
[ Voor 17% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 30-10-2014 14:22 ]
Shikata ga nai.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Angelo NL / Global Cargo VTC
De "nieuwste" AAA titel die ik op de PS3 voorbij heb zien komen was volgens mij AC3 die grofweg een jaar na de release in Plus stond als gratis titel. (Kan zijn dat er nieuwere games in hebben gestaan, maar die heb ik dan dus gemistPykow schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:28:
slim van sony.
PS+: Every month get some Free games
Iedereen heel erg blij dat we iets gratis krijgen enzo.
Resultaat: games die tijdens de steamsales voor 2 euro aan te schaffen zijn op de PC en je niet eens een dikke game PC nodig hebt om de game te kunnen spelen.
dus iedere maand krijgt een PS4 gebruiker 4 euro aan games. WAUW dat zijn toch voor hamburgers bij de MAC. ok zonder de sales ben je vaak 20 euro kwijt in totaal.
Waar blijven de echte titels !!
Verwijderd
Het is inderdaad erg laat, normaal de laatste woensdag van de maand. Of ze moeten een laatste aanpassing doen, maar ik ga er vanuit dat ze het vlak voor het weekend bekendmaken, zodat ze die hele shitstorm niet hoeven mee te makenVerstekbakker schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:02:
Ik heb nog steeds geen officieel berichtje gezien over de IGC van november. Hoe kan dat eigenlijk?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 20:24 ]
Beakzz schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:59:
Of ze doen het gewoon weer een weekje later. Langzaam uitdunnen dat Plus
Klopt maar dat bedoelde ik niet, het ging me meer om de leeftijd van de game zelfMartinspire schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:46:
Huidige PSN Plus titel van PS3 is toch Batman: Arkham Asylum? Dat is toch gewoon een AAA titel?
Maar goed, meeste titels heb ik toch al gedaan
Het nadeel van games via de bieb is dat het niet mag. Daar heeft de industrie al lang geleden een stokje voor gestoken. Daarom kan je ook al jaren geen games meer huren bij videotheken DHL afhaalstationsXyritZz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
Over games uit de bibliotheek; hoe lang mag je ze lenen dan? Ik speel games echt niet binnen een week uit, een maand is zelfs al krap voor mij... dat vind ik ook zo ideaal aan Plus, je mag het houden zolang je abonnement loopt.
Tomb Raider en Bioshock Infinite kwamen bijna exact een jaar na de oorspronkelijke release in Plus, dus het kan wel, zeker met titels van Sony zou dit geen probleem moeten zijn.XyritZz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
Klopt maar dat bedoelde ik niet, het ging me meer om de leeftijd van de game zelf. Ik heb (voor zover ik weet) nog geen grote titels binnen een jaar na release in Plus zien staan en vind het daarom onrealistisch dat dat op de PS4 wel verwacht wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door pasajo op 31-10-2014 11:29 ]
nothing stops this train
nothing stops this train
Ik hoop dat er nog een grip komt met ondersteuning voor L2/R2. Dat zou echt awesome zijn voor remote play.Kol Nedra schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:46:
Rayman Legends is wel een must buy voor de psvita, mits je hem niet hebt op ps3 of ps4 natuurlijk
ook psvita grip is belangrijk, dan voelt de vita aan als een controller, kan niet meer zonder
Beter zou zijn als je er zonder moeite een DS4 controller bij kon gebruiken. En dan de Vita erop klikken, zoals die Z3 telefoons. Ik vind het raar dat zoiets nog niet kan, gezien de mogelijkheden bij de Vita TV.Cyleo schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:38:
[...]
Ik hoop dat er nog een grip komt met ondersteuning voor L2/R2. Dat zou echt awesome zijn voor remote play.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 31-10-2014 22:47 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq