Even allemaal downloaden volgende week.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:04:
Here we go!
Entering PS Plus:
3rd September: Velocity 2X
3rd September: Sportsfriends
3rd September: PlayStation Allstars Battle Royale
3rd September: Hoard
3rd September: TxK
3rd September: Joe Danger PS Vita
[video]
Lol iedereen weer gelijk aan het zeiken op het PSN blog
. (Is elke keer vanaf het moment dat Tombraider in de IGC zat). Kan er wel om lachen dat ze iedere keer nog steeds een grote game verwachten.
Joe Danger op de Vita kan geen kwaad en eens kijken of Allstars een beetje leuk is voor local MP. TXK heb ik al en is best te pruimen en de rest kan me zo te zien gestolen worden. Niet heel slecht dus.
Joe Danger op de Vita kan geen kwaad en eens kijken of Allstars een beetje leuk is voor local MP. TXK heb ik al en is best te pruimen en de rest kan me zo te zien gestolen worden. Niet heel slecht dus.
Zoals gewoonlijk weer een aardige lineup voor de IGC. Stiekem hoop ik toch dat er een keer een grote game beschikbaar komt voor de PS4, maar gezien het feit dat er uberhaupt niet zoveel full priced titels voor de PS4 zijn snap ik wel dat Sony deze games niet in de IGC stopt.
Dat gaat echt niet meer gebeuren. Je hebt PS plus nodig om online te gamen op de PS4 dus waarom zou Sony in een dure game investeren als het ook 2 indiegames redelijk goedkoop kan voorschotelen. Heel misschien als een game 2 jaar oud is, ter reclame voor een vervolg of als iedereen ineens zijn Psn niet meer verlengd of opzegt, maar ik zou hier maar gewoon aan wennen. Dan valt het tenminste mee als er toch iets groots langs komt.
Ik ben voor de zekerheid maar gewoon gestopt met indies kopen die me wel leuk lijken, want ze komen toch wel een keer langs op Plus en het zijn leuke games voor tussendoor dus ik klaag niet
Ik ben voor de zekerheid maar gewoon gestopt met indies kopen die me wel leuk lijken, want ze komen toch wel een keer langs op Plus en het zijn leuke games voor tussendoor dus ik klaag niet
Volgende maand, in oktober komst als het goed is Driveclub ps+ editie.
Daarna in november is de PS4 een jaar oud. Dat zou na driveclub een goede gelegenheid zijn om een eerste grote titel in PS+ te steken.
Ik vermoed zelf Knack.
Daarna in november is de PS4 een jaar oud. Dat zou na driveclub een goede gelegenheid zijn om een eerste grote titel in PS+ te steken.
Ik vermoed zelf Knack.
Wat een waardeloze games weer.
psn: HertogJack
Verwijderd
Volgende maand DriveClub voor de PS4 waar ik erg naar verlang.HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:56:
Wat een waardeloze games weer.
TXK, enorm psychedelisch! Denk dat je daar na een tijdje helemaal tureluurs van wordt.
TxK heb ik al sinds release voor de Vita. Ik ben er niet goed in, maar het is wel echt supermooi om te spelen. Verder zit er deze maand wederom niet echt iets tussen wat ik ga spelen. Volgende maand beter.Martell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:18:
TXK, enorm psychedelisch! Denk dat je daar na een tijdje helemaal tureluurs van wordt.
Helemaal mee eens, vooral op een vita met oled scherm. De kleuren spatten dan echt van het scherm met de pikzwarte achtergrond. En die soundtrack, vooral bij level 16 ofzo...ksborg schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:11:
[...]
TxK heb ik al sinds release voor de Vita. Ik ben er niet goed in, maar het is wel echt supermooi om te spelen. Verder zit er deze maand wederom niet echt iets tussen wat ik ga spelen. Volgende maand beter.
De indruk die ik krijg van Sportsfriends in het filmpje lijkt me dat het vooral een grappig spelletjes is met vrienden op de bank. Dus er zijn wel wat vereisten om dit spel te spelen: bank, vrienden en een paar extra controllers... Helaas heb ik nu nog maar 1 controller.
Velocity 2x voor de PS4 lijkt me wel lachen. Ook wederom alleen maar afgaande op de fragmenten uit het filmpje. Nu is het wel zo dat ik ook nog Strider heb liggen van een paar maanden geleden waar ik nog niet echt actief mee bezig ben geweest. Beide spellen lijken nogal op elkaar (eerste indruk die ik dus heb).
Ach, ik download ze beide en zie wel waar ik me mee ga vermaken. Altijd weer een leuke verrassing.
Velocity 2x voor de PS4 lijkt me wel lachen. Ook wederom alleen maar afgaande op de fragmenten uit het filmpje. Nu is het wel zo dat ik ook nog Strider heb liggen van een paar maanden geleden waar ik nog niet echt actief mee bezig ben geweest. Beide spellen lijken nogal op elkaar (eerste indruk die ik dus heb).
Ach, ik download ze beide en zie wel waar ik me mee ga vermaken. Altijd weer een leuke verrassing.
PSN ID: MrMichel_75
Die was inderdaad populair ja, ook door alle verhalen eromheen. Verder vrijwel nooit een gratis game gespeeld...maar ja, All Star Battle nu is dan wel weer tof!Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:
[...]
Outlast is zeer vermakelijk , die was een paar maanden geleden gratis voor de PS4.
PSN: Maichel
Weinig indrukwekkende games inderdaad. Naast Allstars zie ik maar weinig anders dan indie achtige games (joe danger niet meegerekend). Er mag nu inderdaad wel eens wat groters voor de PS4 komen. Ik wacht daar nog steeds op leuke content voor ik de console aanschaf.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik moet Outlast nog uitspelen.Maichel schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:01:
[...]
Die was inderdaad populair ja, ook door alle verhalen eromheen. Verder vrijwel nooit een gratis game gespeeld...maar ja, All Star Battle nu is dan wel weer tof!
Ik wou je toevoegen op de PS4 , maar dat kon niet door jouw instellingen.
Daar heb je wel een punt idd. Als je PS+ nodig hebt om online te gamen op een PS4, dan kopen veel mensen het toch wel en dan maken de games die je krijgt voor PS+ minder uit.Beakzz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:31:
Dat gaat echt niet meer gebeuren. Je hebt PS plus nodig om online te gamen op de PS4 dus waarom zou Sony in een dure game investeren als het ook 2 indiegames redelijk goedkoop kan voorschotelen. Heel misschien als een game 2 jaar oud is, ter reclame voor een vervolg of als iedereen ineens zijn Psn niet meer verlengd of opzegt, maar ik zou hier maar gewoon aan wennen. Dan valt het tenminste mee als er toch iets groots langs komt.
Zelf zie ik PS+ sowieso wel als goede value. Voor 50 euro per jaar een hoop games voor 3 consoles vind ik helemaal prima. Zelf heb ik (nog) geen PS Vita, maar wel een PS3 en PS4.
Ik vind het deze maand best een leuke lijst, al is het wel vervelend dat het kopen van een PSN spel een paar maanden later niet nodig blijkt (eerder Towerfall, Fez, Sportsfriends al gekocht..). Maar goed.
Een leuke gevarieerde lijst dit keer, grafisch misschien niet de mooiste spellen maar wel veel speelplezier zo te zien. Sportsfriends is echt erg leuk (maar alleen local co-op), verkijk je daar niet op. Een potje baribari bal is erg verslavend al ziet het er niet uit
Ook een kindvriendelijke lijst dit keer met All stars battle en Joe Danger, beter dan alleen horror games.
Voor mij is deze maand in ieder geval stukken beter dan de huidige maand, een hoop waar voor je geld.
Een leuke gevarieerde lijst dit keer, grafisch misschien niet de mooiste spellen maar wel veel speelplezier zo te zien. Sportsfriends is echt erg leuk (maar alleen local co-op), verkijk je daar niet op. Een potje baribari bal is erg verslavend al ziet het er niet uit
Ook een kindvriendelijke lijst dit keer met All stars battle en Joe Danger, beter dan alleen horror games.
Voor mij is deze maand in ieder geval stukken beter dan de huidige maand, een hoop waar voor je geld.
Ja klopt, moet ik nog steeds aanpassen. Ik zal jou effe adden!Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:13:
[...]
Ik moet Outlast nog uitspelen.
Ik wou je toevoegen op de PS4 , maar dat kon niet door jouw instellingen.
Verwijderd
Bedankt.Maichel schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:19:
[...]
Ja klopt, moet ik nog steeds aanpassen. Ik zal jou effe adden!
Verwijderd
Ik ben erg tevreden weer met de spellen deze maand. TxK zat ik al een tijd over te twijfelen om deze te kopen en ook Velocity leek me erg interessant.
Playstation All-Stars Battle Royale heb ik daarentegen al een aardig eindje uitgespeeld, maar nu komen daar misschien online ook wat meer nieuwelingen bij waardoor de online games een stuk gemakkelijker worden om ook eens te winnen en niet de hele tijd tegen niveau 999 mensen te hoeven spelen.
Playstation All-Stars Battle Royale heb ik daarentegen al een aardig eindje uitgespeeld, maar nu komen daar misschien online ook wat meer nieuwelingen bij waardoor de online games een stuk gemakkelijker worden om ook eens te winnen en niet de hele tijd tegen niveau 999 mensen te hoeven spelen.
Voor mij een prima lijst.
Velocity 2x was anders instant buy geweest, heb mij goed vermaakt met deel 1.
Verder stonden TxK en sportfriends op mijn shortlist voor in een aanbieding.
De rest tja, 3 van de 6 zou ik normaal gesproken gekocht hebben....
Velocity 2x was anders instant buy geweest, heb mij goed vermaakt met deel 1.
Verder stonden TxK en sportfriends op mijn shortlist voor in een aanbieding.
De rest tja, 3 van de 6 zou ik normaal gesproken gekocht hebben....
Verwijderd
Vandaag even downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:04:
3rd September: Velocity 2X (PS4/Vita(?))
3rd September: Sportsfriends (PS4/PS3)
3rd September: PlayStation Allstars Battle Royale (PS3/Vita)
3rd September: Hoard (PS3)
3rd September: TxK (Vita)
3rd September: Joe Danger PS Vita (Vita)
Verwijderd
De content is nu allemaal te downloaden via de Sony site.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 04:16:
Vandaag even downloaden.
Nice, ben echt benieuwd naar Velocity X2. Helaas pas vanavond laat tijd. Lijkt me echt een supergave game!Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:38:
[...]
De content is nu allemaal te downloaden via de Sony site.
Velocity 2X al aan het downloaden. Opvallend dat het op de release gelijk in Plus zit. In ieder geval een hoop goede dingen gehoord, binnenkort maar eens even uitproberen.
Shikata ga nai.
Naast het feit dat deze games wellicht wel leuk zijn. Vind ik dat PS4 wel veel indie games heeft waarbij ik blijf denken ''daar koop je de PS4 niet voor''. Ondanks genoeg leuke andere games zou ik veel liever die all stars hebben voor PS4 omdat het er ook grafisch (PS4 is daarvoor gemaakt) cool uitziet. Beter dan 16 bits Nintendo games
.
Zal wel even duren denk ik voordat dat soort titels gratis worden aangeboden. Maar ik heb me wel prima vermaakt met FEZ moet ik zeggen
Zal wel even duren denk ik voordat dat soort titels gratis worden aangeboden. Maar ik heb me wel prima vermaakt met FEZ moet ik zeggen
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik ben altijd heel pessimistisch over het aanbod van PS+, maar als PS4+Vita eigenaar ben ik met deze maand prima tevreden. Velocity 2X is een spel die mij echt leuk lijkt en werkt ook nog eens op beide apparaten. En PS Allstars Battle, een keer iets anders dan een Lego of falend golf spel, voor de Vita is een leuke verademing.
"daar koop ik de PS4 niet voor" bedoel jeLipst3r schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:09:
Naast het feit dat deze games wellicht wel leuk zijn. Vind ik dat PS4 wel veel indie games heeft waarbij ik blijf denken ''daar koop je de PS4 niet voor''. Ondanks genoeg leuke andere games zou ik veel liever die all stars hebben voor PS4 omdat het er ook grafisch (PS4 is daarvoor gemaakt) cool uitziet. Beter dan 16 bits Nintendo games.
True! Had ik moeten zijn iddBeakzz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:19:
[...]
"daar koop ik de PS4 niet voor" bedoel jeVoor mij is het aanbod in indiegames bijna net zo belangrijk als de AAA titels en voor de rest is er al heel veel gezegd over dit onderwerp. We moeten nog maar zien of er nog eens grote titels in plus komen (op de PS4). In het verleden behaalde resultaten ....
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Damn dat Sportsfriends is echt geniaal met local MP. BariBariBal ftw ook dat poolstok spel is dikke pret.
Interessant:

Nu maar hopen dat MGS V GZ ook in onze regio valt

Ik betwijfel het. Wij krijgen toch Driveclub? Zou overigens wel gaaf zijn dit!iPodKiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:29:
Interessant:
[afbeelding]
Als het goed is wel ja, maar wie weet kan dit zo volgende maand verschijnen, het is immers een psplus game geworden!
Metal Gear zou echt een hele toffe optie zijn. Hopelijk valt die ook bij ons in de regio
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is al vaker gezegd, Driveclub staat totaal los van de IGC. Zie bijvoorbeeld hier.ksborg schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:46:
[...]
Ik betwijfel het. Wij krijgen toch Driveclub? Zou overigens wel gaaf zijn dit!
In een reactie op deze tweet geeft Yoshida aan dat MGS "980 yen (around $9) for the limited time" zal gaan kosten. Nog steeds een mooie aanbiedingiPodKiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:29:
Interessant:
[afbeelding]
Hopelijk weer eens een echt goed AAA titel voor de ps3
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ze zouden ieder laatste woensdag van de maand een aankondiging doen voor de volgende maand. Gisteren niets van vernomen. Zal wel volgende week woensdag worden. Hoop ook dat ze het overschot in budget deze maand in volgende maand stoppen. September sloeg nergens op. Hoop op AC4 voor de PS3.
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Die aankondiging is idd uitgesteld naar volgende week, dat is gisteren bevestigd door PS.
Geen probleem, als het maar leuke spellen worden.
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 25-09-2014 12:36 ]
lees de post boven je...
Games komen altijd eerste woensdag van de maand.Die aankondiging is idd uitgesteld naar volgende week, dat is gisteren bevestigd door PS.
[ Voor 81% gewijzigd door corset op 29-09-2014 12:30 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
dus aankomende woensdag?lanerios schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:07:
lees de post boven je...
[...]
Games komen altijd eerste woensdag van de maand.
hopelijk krijgen we vandaag/morgen te horen welke 6 games we krijgen voor october
nothing stops this train
Ik hoop/gok van wel ja. Maar kan niet echt zeggen of het zo is. Zou net zo goed volgende week kunnen zijn. Het loopt wat raar allemaal qua PS+ planning nu.
Ik denk:
Aankondiging Drive Club in PS+ DInsdag of Woensdag
En dan PS+ update de 8e, na DC release in US.
Ik denk:
Aankondiging Drive Club in PS+ DInsdag of Woensdag
En dan PS+ update de 8e, na DC release in US.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Driveclub staat los van ps+ dus je krijgt de uitgebreide demo +2 andere ps4 games
nothing stops this train
Maar ze gaan hem niet los uitgeven, maar tegelijk met de normale update. Tenminste, dat neem ik aan.
Om precies te zijn (aangezien die vraag nog wel eens langs komt):Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:24:
Driveclub staat los van ps+ dus je krijgt de uitgebreide demo +2 andere ps4 games
One of the recurring questions we keep seeing is about the scale of the PlayStation Plus Edition. The simple answer is that with an active PlayStation Plus subscription, you can download DRIVECLUB PlayStation Plus Edition which comes with one location (India), 11 tracks, 10 cars and access to all game modes.
Vandaag net op tijd om nog van deze maand te claimen
Komt volgende week pas he, want vandaag is het nog geen oktober. (en USA krijgt altijd op dinsdag de store-update)NoFearz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
Vandaag net op tijd om nog van deze maand te claimen
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja we krijgen niet op de eerste woensdag de update, maar een dag na de eerste dinsdag. Dat is meestal de eerste woensdag, maar nu dus niet

Zou mooi zijn, om 18:00 uur de bevestiging.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zie anders niks moois (voor mij in elk geval niet)!
Het is dat je PS + moet hebben om online te kunnen gamen, anders had ik het allang stop gezet!
Het is dat je PS + moet hebben om online te kunnen gamen, anders had ik het allang stop gezet!
Rainbow Moon voor de Vita! Daar zat ik eigenlijk wel al wat maanden op te wachten.
Je zou kunnen beginnen met hier niet meer te reageren.Daejji schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:53:
Zie anders niks moois (voor mij in elk geval niet)!
6 games per maand +1 jaar Multiplayer voor 35 per jaar vind ik echt niet duur, dat zijn 72 games he!!
nothing stops this train
Ps+ was bekend met het geven van betere free games i.v.m. Xbox live. Zal dit ook voor de ps4 zo blijven? Heb nu het idee dat ps+ mindere leuke games weg geeft.
Fyi: heb NOG geen ps
Fyi: heb NOG geen ps
Nieuwe PS Plus games zijn bekend: http://blog.eu.playstation.com/2014/10/01/playstation-plus-october-driveclub-spelunky-dust-elysian-tale/
Naast DRIVECLUB kan je Spelunky en Dust: An Elysian Tail downloaden voor de PS4, Pix The Cat en Rainbow Moon voor de Vita, en Batman: Arkham Asylum en Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara voor de PS3.
Edit: Oeps, was al gepost. Maar bij deze dus de bevestiging
Naast DRIVECLUB kan je Spelunky en Dust: An Elysian Tail downloaden voor de PS4, Pix The Cat en Rainbow Moon voor de Vita, en Batman: Arkham Asylum en Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara voor de PS3.
Edit: Oeps, was al gepost. Maar bij deze dus de bevestiging
[ Voor 6% gewijzigd door eggman op 01-10-2014 18:21 ]
35 per jaar? Ik zie geen aanbiedingen beneden de 46 euro.Kol Nedra schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:25:
6 games per maand +1 jaar Multiplayer voor 35 per jaar vind ik echt niet duur, dat zijn 72 games he!!
Zou het niet krijgen van dikke AAA games niet samenhangen met het feit dat plus tegenwoordig een soort van verplicht is? Natuurlijk kun je ook zonder plus maar ik denk dat vrijwel alle ps4 eigenaren weleens online willen games. Ten tijde van de ps3 had je nog niet verplicht plus nodig en was het meer een soort van luxe product en kreeg je dikkere games. Natuurlijk gaan we over een tijdje wel triple a games krijgen maar ze gaan geen nieuwe games weg geven. Ik vind het wel ok eigenlijk, games als spelunky zou ik anders nooit spelen en nu wel.
Batman Arkham Asylum.
Op zich een goede game, maar kom op zeg. Dit is wel erg bedroevend. In eerste instantie dacht ik nog dat het om Arkham Origins ging.

[ Voor 12% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 01-10-2014 19:17 ]
Shikata ga nai.
Haha idd, goede game, maar een lichte troll actie van Sony. Misschien is die driveclub toch teveel geweest voor een maand.Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:16:
Batman Arkham Asylum.Op zich een goede game, maar kom op zeg. Dit is wel erg bedroevend. In eerste instantie dacht ik nog dat het om Arkham Origins ging.
Ze moeten ook nog geld verdienen heh... zet dit lijstje voor de lol eens tegenover de games with gold games 
Batman is idd wat raar (recentere Arkham City is reeds geweest, je zou idd origins verwachten) maar het is wel een fantastische game. Gewoon weer een mooie lijst deze maand.
Batman is idd wat raar (recentere Arkham City is reeds geweest, je zou idd origins verwachten) maar het is wel een fantastische game. Gewoon weer een mooie lijst deze maand.
Maar ja... dat willen de meeste mensen niet inzien...Kol Nedra schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:25:
PSN: Bellerophon-
Ik ben enkel in het bezit van een PS3 en sinds begin dit jaar ook lid van PS+.
Ik "koop"alle spellen aangezien ze gratis zijn, mocht ik over 1 jaar of zo een PS4 kopen dan kan ik altijd de spellen downloaden die al eerder langsgekomen zijn.
Ik moet ook heel eerlijk toegeven geen los spel meer gekocht te hebben sinds ps+. Sommige spellen hebben me verrast en hebben me ook meer genres laten proberen, Uncharted, Batman Arkham City. De laatste maanden is het even wat minder, maar ik heb nog lang niet alle spellen geprobeerd die eerder in de store zijn verschenen. Ik vermaak nog wel even.
Batman helaas al een keer geleend van een collega al een keer uitgespeeld. Toch nog een keer downloaden en op een hogere moeilijkheidsgraad proberen.
Ik "koop"alle spellen aangezien ze gratis zijn, mocht ik over 1 jaar of zo een PS4 kopen dan kan ik altijd de spellen downloaden die al eerder langsgekomen zijn.
Ik moet ook heel eerlijk toegeven geen los spel meer gekocht te hebben sinds ps+. Sommige spellen hebben me verrast en hebben me ook meer genres laten proberen, Uncharted, Batman Arkham City. De laatste maanden is het even wat minder, maar ik heb nog lang niet alle spellen geprobeerd die eerder in de store zijn verschenen. Ik vermaak nog wel even.
Batman helaas al een keer geleend van een collega al een keer uitgespeeld. Toch nog een keer downloaden en op een hogere moeilijkheidsgraad proberen.
Iig een erg nette lijst moet ik zeggen!
Rainbow moon nooit gekocht, maar wilde ik wel proberen.
De rest ook interessant. Batman zijn gewoon erg goede spellen. Spelunky ziet er leuk uit. enzovoorts.
Rainbow moon nooit gekocht, maar wilde ik wel proberen.
De rest ook interessant. Batman zijn gewoon erg goede spellen. Spelunky ziet er leuk uit. enzovoorts.
Verwijderd
Voor de duidelijkheid :
Entering PS Plus
8th October: Batman: Arkham Asylum (PS3)
8th / 10th October: DRIVECLUB PlayStation Plus Edition (PS4)
8th October: Dust: An Elysian Tail (PS4)
8th October: Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara (PS3)
8th October: Pix the Cat (PS Vita/PS4 Cross Buy)
8th October: Rainbow Moon (PS Vita/PS3 Cross Buy)
8th October: Spelunky (PS4/PS3/PS Vita Cross Buy)
Entering PS Plus
Betekent dat dat ik Spelunky en Rainbow Moon ook op mijn PS3 kan spelen?
Ligt het aan mij of doet de website om in te loggen op je psn het niet?
[ Voor 50% gewijzigd door BlackEyedAngel op 02-10-2014 12:24 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
PSN is downBlackEyedAngel schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:21:
Betekent dat dat ik Spelunky en Rainbow Moon ook op mijn PS3 kan spelen?
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. 4 games voor de PS3, 4 games voor de PS4 (waaronder Driveclub) en 3 voor de Vita. Niet allemaal games waar ik op zat te wachten maar toch leuk voor in de verzameling. Rainbow Moon had ik al gekocht maar voor die €50 per jaar krijg je toch weer behoorlijk waar voor je geld als je ziet wat er afgelopen jaar is verschenen.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:47:
Hoe kan ik trouwens zien wanneer bij PSN+ abbo verloopt?
[ Voor 3% gewijzigd door Rincewind op 02-10-2014 14:25 ]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Haha true, deze maand krijgen ze nu bfbc2DinoPK schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:01:
Ze moeten ook nog geld verdienen heh... zet dit lijstje voor de lol eens tegenover de games with gold games
Vind het juist wel tof, de vorige Batman game door PS+ ontdekt maar deze nog niet gespeeld, nu kan ik ze allebei spelenShinobi-vs-Gast schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:16:
Batman Arkham Asylum.Op zich een goede game, maar kom op zeg. Dit is wel erg bedroevend. In eerste instantie dacht ik nog dat het om Arkham Origins ging.
Haha dus je hebt eerst deel 2 gespeeld?Cyleo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:30:
[...]
Vind het juist wel tof, de vorige Batman game door PS+ ontdekt maar deze nog niet gespeeld, nu kan ik ze allebei spelen
Voor mij zit er deze maand niks interessants tussen. Heb via amazon actie een maand terug de hele Batman collectie gekocht. Had 1 al wel tot ergens de helft gespeeld een keertje. Rainbow Moon via een PS+ actie binnen gehaald en Dust en Spelunky via HumbleBundle. Spelunky is overigens overal een keer in de aanbieding geweest heb ik het gevoelVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:47:
Voor de duidelijkheid :
Entering PS Plus

Even kijken of D&D en Pix the Cat iets zijn. Laatste tijden speel ik sowieso niet meer zoveel op de PS3, en vaak geen PS+ games meer, nu er alleen maar toppers uitkomen.
Owja DriveClub... kijken of het mij nu na Forza Horizon 2 nog kan overtuigen
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
PS3er hier, na een matige september vind ik dit wel weer OK. Nog geen Batman games gespeeld, dus ik ben benieuwd. Hou ook wel van een beetje role playing uitproberen (Rainbow Moon) en Spelunky en D&D lijken me leuk om een beetje retro gevoel terug te krijgen.
Vooralsnog lijkt het een leuke maand te zijn, vanavond eens een en ander uitproberen.
Vooralsnog lijkt het een leuke maand te zijn, vanavond eens een en ander uitproberen.
Spelunky is een geniale game trouwens. Deathmatch in die game is echt hilarisch met een paar vrienden op de bank.
Jep, ben niet echt een bijzonder groot batman fan, maar had toen nog een backlogBellerophon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:01:
[...]
Haha dus je hebt eerst deel 2 gespeeld?
Verwijderd
Vandaag even downloaden / activeren.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:47:
Hier wat eigen beelden van DriveClub :
YouTube: DriveClub - My First Event
het is de bedoeling dat je de andere auto's inhaalt zonder ze aan de kant te beukenVerwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:49:
[...]
Vandaag even downloaden / activeren.
Hier wat eigen beelden van DriveClub :
YouTube: DriveClub - My First Event
Spel ziet er goed uit
PSN ID: Svennie-NL
Hmm.. Driveclub plus is even uitgesteld..
In order to help all DRIVECLUB players who have the game already, we’re temporarily holding back the PS Plus Edition and the My DRIVECLUB app to ease the load and traffic to the servers. This should give players a better chance of connecting to the game servers and, once the servers are operating well, we’ll be sure to let you know when the PS Plus Edition and My DRIVECLUB app will be available to download.
[ Voor 62% gewijzigd door Rincewind op 08-10-2014 13:21 ]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Games zijn via de zoekfunctie al gratis binnen te halen.
edit ; op de Vita dan. PS3 nog niet
Edit PS3 ook
edit ; op de Vita dan. PS3 nog niet
Edit PS3 ook
[ Voor 31% gewijzigd door maartend op 08-10-2014 13:41 ]
Wow, er is hier aardig wat gedelete. Apart, maar ow well.
Haal 2 topics door elkaar.
Helaas vertraagd, afwachten dan maar. Misschien andere titel? (knack? (One can dream))
Haal 2 topics door elkaar.
Helaas vertraagd, afwachten dan maar. Misschien andere titel? (knack? (One can dream))
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 08-10-2014 14:22 ]
Verwijderd
Bedankt , ik heb ze ook even via de website geactiveerd.maartend schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:27:
Games zijn via de zoekfunctie al gratis binnen te halen.
Yup same here, weer 6 gratis games in the pocket 
spelunky ga ik op de vita spelen als ik in buitenland ben met vakantie, ook al speelt de ps4 iets fijner
spelunky ga ik op de vita spelen als ik in buitenland ben met vakantie, ook al speelt de ps4 iets fijner
[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2014 14:23 ]
nothing stops this train
Hoe zit 't eigenlijk met Driveclub? Ik kwam 'm gister al tegen op de PS Store, maar kon 'm nog niet downloaden… nu kom ik her en der verschillende berichten tegen over een Nederlandse release op 8 óf 10 oktober. Weten jullie toevallig of je Driveclub vandaag al via je PS4 kunt downloaden en spelen eigenlijk?
http://blog.eu.playstation.com/2014/10/08/update-driveclub/joramoudenaarde schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:54:
Hoe zit 't eigenlijk met Driveclub? Ik kwam 'm gister al tegen op de PS Store, maar kon 'm nog niet downloaden… nu kom ik her en der verschillende berichten tegen over een Nederlandse release op 8 óf 10 oktober. Weten jullie toevallig of je Driveclub vandaag al via je PS4 kunt downloaden en spelen eigenlijk?
Constructed: Silver || Limited: Silver
@embee;
oh, die had ik helemaal niet gezien, bedankt! Het lijkt me in dat geval wel handig als Sony in hun PS Store ook aangeeft dat de PS+ uitbreidingsset van ±35,- nog niet direct gebruikt kan worden, maar goed. Ik wacht dan nog even met downloaden… hopelijk krijgen ze die problemen snel onder de duim!
oh, die had ik helemaal niet gezien, bedankt! Het lijkt me in dat geval wel handig als Sony in hun PS Store ook aangeeft dat de PS+ uitbreidingsset van ±35,- nog niet direct gebruikt kan worden, maar goed. Ik wacht dan nog even met downloaden… hopelijk krijgen ze die problemen snel onder de duim!
Sinds kort een PS4, geen problemen verder mooi apparaat. Heb enkel een PSN+ membership aangeschaft (12 mnd) en that's it. Vreemde is wel dat in nu in mijn PSN transactie overzicht het volgende zie staan: https://www.dropbox.com/s/zbsvaetve87nwr8/sen.png?dl=0
Er staat dus SCEI UBS for PS Now. Wat is dit precies? Als ik er namelijk op klik krijg ik een foutmelding te zien.. Hebben jullie hetzelfde?
Je kunt je account bekijken via: https://account.sonyentertainmentnetwork.com
Er staat dus SCEI UBS for PS Now. Wat is dit precies? Als ik er namelijk op klik krijg ik een foutmelding te zien.. Hebben jullie hetzelfde?
Je kunt je account bekijken via: https://account.sonyentertainmentnetwork.com
Yep, bij mij staat die ook. Het zal wel een file zijn die de PS4 vertelt dat er een PS+ account is en dat er dus saves in clouds gezet moeten worden en games automatisch geupdate
Constructed: Silver || Limited: Silver
Zou ook kunnen, maar vreemd dat het PS Now heet? Dat is toch een stream dienst die ergens volgend jaar moet uitkomen in Europa?
embee schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:18:
Yep, bij mij staat die ook. Het zal wel een file zijn die de PS4 vertelt dat er een PS+ account is en dat er dus saves in clouds gezet moeten worden en games automatisch geupdate
Huh dus ook de versie van 39,99 euro kun je niet spelen? Ik was van plan om vanavond de singleplayer te starten, maar dat kan dus niet met zelfs de betaalde versie?joramoudenaarde schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:01:
@embee;
Jawel deze versie is gewoon speelbaar. Je kan alleen niet online met die versie.Trishul schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:41:
[...]
Huh dus ook de versie van 39,99 euro kun je niet spelen? Ik was van plan om vanavond de singleplayer te starten, maar dat kan dus niet met zelfs de betaalde versie?
39,99 versie:
Wel speelbaar
Alleen singleplayer
Ps Plus versie:
Uitgesteld tot online bij de betaalde versie naar behoren functioneerd
Maar zijn er dan 2 versies of 3 versies?
Ik lees een Retail van 40 euro, een PS+ van ~35.. is er dan ook nog eentje 'gratis' (PS+ is niet 'gratis') voor PS+ mensen, of is de game enkel in die 2 vormen te koop?
Ik lees een Retail van 40 euro, een PS+ van ~35.. is er dan ook nog eentje 'gratis' (PS+ is niet 'gratis') voor PS+ mensen, of is de game enkel in die 2 vormen te koop?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er zijn 3 versies.SinergyX schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:57:
Maar zijn er dan 2 versies of 3 versies?
Retail=55 euro
Ps+(upgrade)=39,99 euro
Ps+(free)=0 euro (maar niet de volledige game)
Ah duidelijk
En dus blijkbaar ook nog een SE Retail?
pricewatch: DriveClub Special Edition, PlayStation 4
(zocht naar verjaardagscadeautje, dus was even de weg kwijt
).
(zocht naar verjaardagscadeautje, dus was even de weg kwijt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt er zijn dus eigenlijk 4 versiesSinergyX schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:03:
Ah duidelijkEn dus blijkbaar ook nog een SE Retail?
(zocht naar verjaardagscadeautje, dus was even de weg kwijt).
Zou me niets verbazen dat de PS+ Edition "vertraagd" is in de hoop dat men de volledige versie alvast koopt, daar men wellicht niet kan/wil wachten.
Wat een onzin rede. Dat hadden ze een jaar eerder ook al kunnen bedenken dat de servers belast zouden worden. Complete incompetentie en arrogantie van de kant van Sony.
Hopelijk worden er de komende feestdagen veel Xbox One's verkocht zodat we weer wat concurrentie gedrag van Sony gaan zien.
Hopelijk worden er de komende feestdagen veel Xbox One's verkocht zodat we weer wat concurrentie gedrag van Sony gaan zien.
Dat is een reden. Maar ik verwacht dat de hoofdreden zal zijn dan de game pas tot zijn recht komt in de multiplayer modus. En aangezien deze dus niet werkt zal een groot aantal die de ps+ (free edition) spelen niet tevreden zijn met het spel en daardoor niet de upgrade kopen van 39,99.Exorcist schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:14:
Zou me niets verbazen dat de PS+ Edition "vertraagd" is in de hoop dat men de volledige versie alvast koopt, daar men wellicht niet kan/wil wachten.
Ze maken gewoon een risicoanalyse. En zeg nou zelf wat denk je dat beter werkt:
1. Ps+ free edition uitstellen totdat de multiplayer goed werkt en dat het spel beter tot zijn recht komt dan nu.
2. Ps+ free edition nu uitbrengen en mensen een zeer beperkte game geven.
Bij optie 1 zullen mensen sneller geneigd zijn om de 39,99 te betalen. Alsof het iemand kan schelen dat hij vandaag niet kan spelen als het morgen bijvoorbeeld uitkomt. Liever een vertraagde demo met een goede indruk. Dan een demo die op tijd is die geen goede indruk achter laat.
Kan. Zelf interesseert de (of überhaupt) MP me niet, maar het blijft typisch. Maar goed, zie het vanzelf wel, geen haast
Meeste reviews geven wel aan dat de singleplayer opzich mager is. Kan me vergissen. Stuk of 3 reviews gelezen.
Probleem is alleen dat veel sites aangeven dat de server issues er al waren sinds de review copies beschikbaar zijn. En je kan zeggen wat je wil, maar dat is gewoon zeer slecht. Fix het dan ipv "ach het loopt wel los"Trixh schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:29:
[...]
Dat is een reden. Maar ik verwacht dat de hoofdreden zal zijn dan de game pas tot zijn recht komt in de multiplayer modus. En aangezien deze dus niet werkt zal een groot aantal die de ps+ (free edition) spelen niet tevreden zijn met het spel en daardoor niet de upgrade kopen van 39,99.
Ze maken gewoon een risicoanalyse. En zeg nou zelf wat denk je dat beter werkt:
1. Ps+ free edition uitstellen totdat de multiplayer goed werkt en dat het spel beter tot zijn recht komt dan nu.
2. Ps+ free edition nu uitbrengen en mensen een zeer beperkte game geven.
Bij optie 1 zullen mensen sneller geneigd zijn om de 39,99 te betalen. Alsof het iemand kan schelen dat hij vandaag niet kan spelen als het morgen bijvoorbeeld uitkomt. Liever een vertraagde demo met een goede indruk. Dan een demo die op tijd is die geen goede indruk achter laat.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.