Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb PS+ sinds December, dus toen de PS4 al uit was, en heb voor de PS3 toch echt wel al enkele AAA titels zien passeren zoals Bioshock Infinite, Tomb Raider, Sly Cooper... Als ik alleen al kijk wat die 3 games op dit moment kosten op de PSN Store, dan kom je al boven de €100 uit. Ongetwijfeld kosten die samen maar de helft als je wat in de winkels gaat zoeken, maar uiteindelijk spreken we over ongeveer 24 games per jaar voor elk van de 3 platformen.

Zelf heb ik alleen een PS3, en dan nog vind ik PS+ de moeite waard. Van de 24 games ga ik er wellicht zelfs slechts 5 écht spelen, alleen al omwille van tijdsgebrek, maar dat is dan nog steeds slechts €7 per spel. En dan ignore ik nog het feit dat ik ondertussen wel telkens ook alle PS4 titels ook 'koop' zodat tegen dat ik het de moeite vind om een PS4 te kopen, op dat moment wel ineens tientallen games zal hebben. Verder krijg ik met die IGC soms ook games die ik wellicht niet eens ging gekend, laat staan gekocht, hebben maar me er ondertussen wel goed mee geamuseerd heb (bvb Brothers, Sly Cooper, Vessel nu...).

De grootste ontgoocheling komt wellicht van mensen die enkel een PS4 hebben en die daar dus verwachten van ook AAA titels te krijgen, wat natuurlijk onrealistisch is, terwijl ze dan weer wel verplicht worden van PS+ te nemen om online te gamen. Maar dat weet je gewoon als early adopter. Heb vroeger ook alle consoles op day-1 gekocht, en dan betaal je gewoon een premium prijs, terwijl het game aanbod de eerste maanden eigenlijk heel karig is. Ondertussen ben ik ouder, wijzer, en vooral geduldiger. Tegen dat ik een PS4 koop gaan de IGC games ervoor wellicht al veel meer de moeite zijn, en is er voor de rest al een hele reeks toptitels verkrijgbaar (al heb ik de indruk dat ik door IGC eigenlijk nooit nog een game ga kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:10

On_E

Housemusic

lanerios schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:04:
[...]

Je weet toch ook dat er concurenten zijn he? Die gewoon ook gratis games leveren he? etc.
Je weet ook dat die concurrent jarenlang niets gaf he?

Ik vind het echt ronduit lachwekkend dat gejank op de Plus games, bevallen ze je niet, stop het abonnement dan gewoon?

''Ja maar ik wil online gamen''

Ah, nou daar betaalde je bij de concurrent ook altijd al voor dus wat is nu het probleem eigenlijk? :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
On_E schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:24:
[...]

Je weet ook dat die concurrent jarenlang niets gaf he?

Ik vind het echt ronduit lachwekkend dat gejank op de Plus games, bevallen ze je niet, stop het abonnement dan gewoon?

''Ja maar ik wil online gamen''

Ah, nou daar betaalde je bij de concurrent ook altijd al voor dus wat is nu het probleem eigenlijk? :+
Erm.. Het gaat om de situatie nu. Niet van toen. Vroeger had de playstation geen online, alleen met apart modem. En de concurrent wel. Zo kunnen we bezig blijven.

Maar goed, enige kritiek op psn is blijkbaar duivels.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

lanerios schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Erm.. Het gaat om de situatie nu. Niet van toen. Vroeger had de playstation geen online, alleen met apart modem. En de concurrent wel. Zo kunnen we bezig blijven.

Maar goed, enige kritiek op psn is blijkbaar duivels.
Nee hoor, voor mijn part plaats je de godganse dag kritiek op PSN, ik begrijp het alleen niet.

Het is nml vrij simpel, wil je die games niet? Download ze dan niet!
Vind je Plus het nu niet waard? Stop je abbo!

Tot volgende maand iig, kun je weer gaan klagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik ben ook van plan mijn abbo niet te verlengen op het moment dat die afloopt.

pas zodra ik een reden zie hem weer te verlengen zal ik dit doen. de meeste games speel ik toch offline dus het brengt weinig meerwaarde voor mij op het moment.

als ik 24 uur lang op de ps4 gespeeld in de laatste 6 maanden dan is dat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Achtergrond: Ik heb pas PS+ sinds ik m'n PS4 heb (sinds mei 2014). Heb dus nog geen ervaring met de AAA games die voor PS3 aangeboden werden/worden.

Ik heb een PS4 gekocht omdat ik een systeem wilde hebben wat aan het begin van z'n cyclus staat en niet al richting het einde.
Ben begonnen met PS+ omdat 't gratis was en die gratis game die er toen bij zat vond ik wel erg leuk: Stick it to the Man.
Sindsdien nog enkele PS+ games ontvangen waar ik met veel plezier mee gespeeld heb waaronder Trine 2. Naar mijn idee toch niet echt een indie game maar wel meer.
Deze maand 3 games kunnen downloaden voor m'n PS4 en me al een beetje met Strider bezig gehouden. Ook weer een leuke verrassing waar ik nog verder mee wil zodra ik er weer tijd voor vrij maak.

De indie games vind ik juist van toegevoegde waarde. Grafisch hoeven ze echt niet allemaal even sterk te zijn want een goede game is veel meer dan alleen maar flitsende beelden. Buiten de standaard gameplay denken en aan nieuwe gameplay werken wordt op deze manier aangemoedigd. Als dat niet zo was, zou je vrij vlug beperkt worden met een reeks shooters, rpg's, racegames, ... (Let wel, ik hou zelf enorm van een goede rpg en kan een racegame ook erg waarderen).

Al met al vermaak ik me dus uitermate goed met mijn 50 euro investering (ja, ik heb dus de volle mep betaald). Ik kijk tot nu toe iedere maand uit naar de games die me geboden worden via PS+. Wie weet zit er weer een verrassing tussen van een game die ik normaliter links zou laten liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door MisterMichel op 31-07-2014 13:49 ]

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Sinned123 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:08:
Heel veel genres vind je gewoon simpelweg niet op een console. Een typische moba of rts kan je wel vergeten.
Van wat er overblijft is nou eenmaal een groot percentage shooters, niet zo gek dus dat die er vaker bij zitten.

Ook ben ik benieuwd wat je van de bovenstaande games onder een shooter vind vallen.
Ik vind dat de volgende games van de lijst onder shooter vallen:
Uncharted 3
Hitman Absolution
Far Cry 3
Battlefield 3
Borderlands 2
Bioshock Infinite
Metro Last Light
Tomb Raider

Misschien Maffia2 ook maar die game is al weer een poos geleden dat ik 'm heb gespeeld dus daar twijfel ik over.

Maar goed, zoals ik al heb gezegd, het is de lijst met games die ik ook daadwerkelijk heb gedownload/gespeeld; zo ben ik extreem kritisch op racegames en vind ik alles dat te arcade aanvoelt niets. Om die reden heb ik NFS MW en Grid niet op de lijst staan, ik vind die games simpelweg niet leuk terwijl die voor een grote groep spelers zeker wel tof zijn. Assassins Creed 3 is natuurlijk ook een PS+ topper geweest, maar die had ik al in mijn bezit.

Blijft wel dat shooters de overhand hebben, prima wat mij betreft want ik speel ze graag maar als je shooters echt helemaal niets vind kan ik me goed voorstellen dat PS+ dan heel wat minder aantrekkelijk is.

Hoop wel dat PS+ op de PS4 uiteindelijk wel op gang gaat komen met AAA titels, dat zou voor mij het moment zijn om de console aan te schaffen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu mijn PS3 stof staat te happen heeft PS+ wel voordeel, koop geen enkele game meer dus kans is nu wel aanwezig dat ik wat leuks kan vinden tussen de games. Verleden te vaak te veel games die ik eerst koop en nog geen maand of wat later gratis zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
On_E schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:05:
[...]

Nee hoor, voor mijn part plaats je de godganse dag kritiek op PSN, ik begrijp het alleen niet.
Het lachwekkend/janken noemen getuigt anders niet echt van deze mening.

Ik ga het ook maar weer eens opzeggen. Had het weer genomen voor de Vita, uiteindelijk een game met korting gekocht en de rest was niet echt goed :( ik heb het probleem met de PS3 dat ik gewoon zoveel heb gekocht in de afgelopen jaren dat de meest interessante titels al in mijn bezit zijn. Zelfde met die stomme welcome-back actie :(

[ Voor 17% gewijzigd door LiquidT_NL op 31-07-2014 14:06 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze maand spreken de titels mij op voorhand niet heel erg aan, maar dat komt meer door onbekendheid met de titels dan de kwaliteit ervan. Proteus had ik al wel op het oog, maar nooit eerder gekocht in verband met de backlog. Daarnaast had ik Fez dan wel weer gekocht, omdat deze onlangs Deal of the Week was en ik deze niet op korte termijn in de PS+ collectie had verwacht, maar eerder een game als Steamworld Dig die al wat langer uit is.

Crysis is nooit mijn ding geweest en de LEGO game is op zich wel leuk, maar daar speelt dan weer dat ik niets met Harry Potter heb.

Voordat ik al te negatief overkom: het kan niet elke maand een feest zijn. In het half jaar van september 2013 tot en met maart 2014 hebben we een aantal hele mooie titels. Dan kan het best zo zijn dat er een 'mindere' maand tussen zit. Ik ben ervan overtuigd dat er vanaf september of oktober weer een paar hele mooie maanden aan gaan komen (met onder meer Driveclub).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
XyritZz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Ik vind dat de volgende games van de lijst onder shooter vallen:
Uncharted 3
Hitman Absolution
Far Cry 3
Battlefield 3
Borderlands 2
Bioshock Infinite
Metro Last Light
Tomb Raider

Misschien Maffia2 ook maar die game is al weer een poos geleden dat ik 'm heb gespeeld dus daar twijfel ik over.

Maar goed, zoals ik al heb gezegd, het is de lijst met games die ik ook daadwerkelijk heb gedownload/gespeeld; zo ben ik extreem kritisch op racegames en vind ik alles dat te arcade aanvoelt niets. Om die reden heb ik NFS MW en Grid niet op de lijst staan, ik vind die games simpelweg niet leuk terwijl die voor een grote groep spelers zeker wel tof zijn. Assassins Creed 3 is natuurlijk ook een PS+ topper geweest, maar die had ik al in mijn bezit.

Blijft wel dat shooters de overhand hebben, prima wat mij betreft want ik speel ze graag maar als je shooters echt helemaal niets vind kan ik me goed voorstellen dat PS+ dan heel wat minder aantrekkelijk is.

Hoop wel dat PS+ op de PS4 uiteindelijk wel op gang gaat komen met AAA titels, dat zou voor mij het moment zijn om de console aan te schaffen.
Mafia 2 is een sandbox game.

Van je lijst zijn er zo 3 geen shooter. Uncharted,tombraider en hitman.

De resterende 5 zijn dat wel,al vind ik dat bij bioshock en borderlands daar niet de nadruk op ligt.
Zo zou ik fallout 3 en fallout new Vegas ook geen shooters noemen

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:10
Sinned123 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:48:
[...]
Zo zou ik fallout 3 en fallout new Vegas ook geen shooters noemen
nee dat niet, maar zonder kogels red je het toch echt niet :9
Het zijn geen shooters maar meer shooter dan RPG.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, als je alles met kogels een shooter noemt... Er ook nog het Action-Adventure genre he, waar Uncharted en Tomb Raider toch typische voorbeelden van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Twixie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:00:
Mja, als je alles met kogels een shooter noemt... Er ook nog het Action-Adventure genre he, waar Uncharted en Tomb Raider toch typische voorbeelden van zijn.
True, je kunt er discussie over hebben welke games nu klassieke voorbeelden zijn van shooters en welke niet maar ik betwijfel of je Uncharted leuk gaat vinden als shooters totaal niet je ding zijn... Daar ging het in principe om; wat heeft PS+ te bieden voor de gamers die niet van shooters houden.

Overigens; in de meeste chapters van Uncharted heb ik gemiddeld genomen denk ik meer kogels afgevuurd dan in een rondje Unreal Tournament ;).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ik weet niet waar het over gaat, gaan we nu discussiëren over in welk hokje we de games moeten onderplaatsen? Het onderliggende punt is gewoon dat XyritZz deze (gedeeltelijke) actie titels niet zo leuk vindt, onder welke noemer ze vallen staat daar los van lijkt mij.

PS+ is inderdaad nogal van het tpyische "jongeren"-game als het om (AAA) give-aways gaat. Dat is wel handig om te weten voor je er aan begint. Ook als je veel koopt (ook op andere platformen) is het erg overbodig.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 14-10 06:48
LiquidT_NL schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:22:
Ik weet niet waar het over gaat, gaan we nu discussiëren over in welk hokje we de games moeten onderplaatsen? Het onderliggende punt is gewoon dat XyritZz deze (gedeeltelijke) actie titels niet zo leuk vindt, onder welke noemer ze vallen staat daar los van lijkt mij.

PS+ is inderdaad nogal van het tpyische "jongeren"-game als het om (AAA) give-aways gaat. Dat is wel handig om te weten voor je er aan begint. Ook als je veel koopt (ook op andere platformen) is het erg overbodig.
Jaja, ook hier is het komkommertijd. Is er geen nieuws, dan gaan we gewoon andere zaken analyseren :*)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Trouwens ik zat te denken, nog steeds denken mensen iedere maand wel dat Knack free zal worden via Plus. Maar, er worden nog steeds PS4 bundels verkocht waar Knack bij zit, zoals bijvoorbeeld deze en deze. Zolang deze nog verkocht worden is het natuurlijk onlogisch om te denken dat deze game (snel) free zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Er gaat hoe dan ook een actie zijn tbv black friday daar kan je op rekenen.
De laatste keer was de console zelf de hoofdrol speler en er was schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:04:
[...]
Sorry, maar Fez is op de PC gemiddeld 2 a 3 euro (Steam sales), dus die gratis weg geven is gewoon kansloos.
Doet er niet toe op de ps4 is hij 10 euro. De game heeft en metacritic score van 90. Niets kansloos aan.
Crysis 3 ligt overal in de budgetbak omdat niemand het spel uberhaupt goed vond
Metacritic 77. Maar die zullen er allemaal naast zitten...
En dan Lego Harry Potter.. wat kan je erover zeggen behalve dat het een faalspel is.
Goeie onderbouwing. Metacritic score van 80...
Het is erg jammer dat voor PS+ de laatste maanden alleen de budgetbak titels gekozen worden, en geen echt goede games meer..
Dus in de budget bak liggen geen goede games :F
En als dat zo blijft, gaan mensen een afweging maken. 30 euro per jaar voor XBL met gratis games (Deze maand: Dishonored, Motocross Madness, Crimson Dragon en Strike Suit Zero (Laatste 2 Xbox One.. Zie je? Zij leveren wel iets anders voor de next gen dan alleen Indies..)) of PS+. Ja dan gaan mensen gewoon keuzes maken.
Dishonored heeft al lang bij psn+ gezeten.
En wooooow, fantastisch. 2 Full priced games voor de x1. Je vergeet er alleen bij te vertellen dat ze een metacritic score hebben van 56 en 67. Klink niet al te best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:53:
Goeie onderbouwing. Metacritic score van 80...
Als je kijkt naar de Vita versie van Harry Potter zul je zien dat die op 64 staat ;)

De vita versies van de lego games zijn 3ds ports qua kwaliteit zijn deze dus een stuk minder dan de console versies. Dit zie je vooral duidelijk in de ingame filmpjes terug deze lijken wel met een aardappel gefilmd.

[ Voor 28% gewijzigd door Binkie88 op 31-07-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binkie88 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:34:
[...]

Als je kijkt naar de Vita versie van Harry Potter zul je zien dat die op 64 staat ;)

De vita versies van de lego games zijn 3ds ports qua kwaliteit zijn deze dus een stuk minder dan de console versies. Dit zie je vooral duidelijk in de ingame filmpjes terug deze lijken wel met een aardappel gefilmd.
Ah dat had ik niet gezien. Dacht dat het de ps3 versie was. Die Vita versie is idd minder zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 20:50:
[...]

Ah dat had ik niet gezien. Dacht dat het de ps3 versie was. Die Vita versie is idd minder zo te zien :)
Dit heb je wel gezien ?
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:53:
[...]

Dishonored heeft al lang bij psn+ gezeten.
Wanneer dan ? Ben je niet in de war met een sale ?

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 31-07-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:27:
[...]

Dit heb je wel gezien ?

[...]

Dishonored is nog niet als gratis game bij PS Plus geweest

Lijst met alle PS Plus games (EU):
http://4x.reddit.com/r/PlayStationPlus/wiki/list/fulleu

Laatste maanden zijn nog niet toegevoegd

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 31-07-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:27:
[...]

Dit heb je wel gezien ?

[...]

Ik denk dat ik die dan via de sale heb gekocht. I stand corrected. Strike two... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het leuke van Lego spellen is juist de offline-MP imho. Op de Vita dus sowieso kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds december of januari PS+ en moet zeggen dat het mij anders erg goed bevalt. Al veel spellen gespeeld die ik anders waarschijnlijk nooit gekocht had, zoals bijvoorbeeld Mod Nation Racers Road Trip, Little Big Planet Karting, Sly Cooper, Surge Deluxe, Gravity Rush, en vooral ook Resogun op de PS4 nog.

Verder heb ik de overige games vooral door tijdgebrek en AC:BF verslaving, nog niet kunnen spelen, maar zitten er zeker nog het dubbele aan leuke titels bij voor mij.

(ik vermaak me ook altijd prima met de LEGO-games op de Vita, dus die Batman 2 en Harry Potter gaan er binnenkort op. Eerst LEGO LOTR uitspelen natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:51
Weet je van mij mogen ze best bij Sony een 1 de 2 maanden een game weggeven bij PS+. Als het maar een fatsoenlijke game is. En niet elke keer die Indie onzin. Bedoel in een maand tijd speel je echt geen 2 games weg die zij nu elke keer weggeven. En zeker niet als ze bagger zijn. Ik heb het nu overigens over de PS4. De PS3 titels zijn beduidend beter die ze weggeven.

[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 01-08-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:17:
Weet je van mij mogen ze best bij Sony een 1 de 2 maanden een game weggeven bij PS+. Als het maar een fatsoenlijke game is. En niet elke keer die Indie onzin. Bedoel in een maand tijd speel je echt geen 2 games weg die zij nu elke keer weggeven. En zeker niet als ze bagger zijn. Ik heb het nu overigens over de PS4. De PS3 titels zijn beduidend beter die ze weggeven.
Ja en als ze 1 game in de 2 maanden weg geven en je hebt de game al gaan mensen daar weer over klagen. Die kans is ook nog eens erg groot want het aanbod is gewoon nog vrij beperkt want de ps4 is nog geen jaar oud ! En jij mag indie games dan bagger vinden, er zijn genoeg mensen die daar anders over denken. Ik vind het eerlijkgezegd een zeer bekrompen mening...

Ik zou als je psn+ niet gebruikt om online te gamen lekker opzeggen want retail games hoef je voorlopig echt niet te verwachten. Mensen hebben een behoorlijk hoog verwachtigs patroon voor een abbo van nog geen 5 euro in de maand :/

Er worden al 6 games per maand weg gegeven maar blijkbaar is het nooit genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:22:
Ik heb nu sinds december of januari PS+ en moet zeggen dat het mij anders erg goed bevalt. Al veel spellen gespeeld die ik anders waarschijnlijk nooit gekocht had, zoals bijvoorbeeld Mod Nation Racers Road Trip, Little Big Planet Karting, Sly Cooper, Surge Deluxe, Gravity Rush, en vooral ook Resogun op de PS4 nog.

Verder heb ik de overige games vooral door tijdgebrek en AC:BF verslaving, nog niet kunnen spelen, maar zitten er zeker nog het dubbele aan leuke titels bij voor mij.

(ik vermaak me ook altijd prima met de LEGO-games op de Vita, dus die Batman 2 en Harry Potter gaan er binnenkort op. Eerst LEGO LOTR uitspelen natuurlijk :P)
Het punt is inderdaad dat het per persoon verschilt. Als je weinig hebt gekocht op de PS3 is het het zeker waard :) Als ik hier klaag over PS+ wil ik ook zeker niet zeggen dat het waardeloos is, enkel voor mijn situatie. De individuen die klagen dat het aanbod te X is, die moeten ook snappen dat als ze het veranderen er weer net zoveel mensen daarover gaan klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 00:17
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Ja en als ze 1 game in de 2 maanden weg geven en je hebt de game al gaan mensen daar weer over klagen. Die kans is ook nog eens erg groot want het aanbod is gewoon nog vrij beperkt want de ps4 is nog geen jaar oud ! En jij mag indie games dan bagger vinden, er zijn genoeg mensen die daar anders over denken. Ik vind het eerlijkgezegd een zeer bekrompen mening...

Ik zou als je psn+ niet gebruikt om online te gamen lekker opzeggen want retail games hoef je voorlopig echt niet te verwachten. Mensen hebben een behoorlijk hoog verwachtigs patroon voor een abbo van nog geen 5 euro in de maand :/

Er worden al 6 games per maand weg gegeven maar blijkbaar is het nooit genoeg.
Waarom is zijn mening een bekrompen mening? Zijn mening is niet meer of minder bekrompen dan de jouwe toch?
Ook ik vind al die indie games die voorbij komen ook superbagger. Kun je nagaan..gratis zou ik ze nog niet willen hebben. Is dat bekrompen? Waarom? Mooi voor de mensen die het wel wat vinden, maar het merendeel van de mensen speelt dat soort baggerspelletjes niet. Daar haal ik geen PS4 voor.

Maar ik snap ook wel dat er nog geen AAA titels zijn voor de PS4, dus is het helaas nog even wachten tot er wel mooiere titels voorbij komen.
Op de PS3 was ik er het laatste jaar supertevreden mee. Nu ff niet.

Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat Sony niet meedoet met EA. Had ik nu toch mooi Fifa 14, Battelfield 4 etc. kunnen spelen op de PS4 voor een klein bedragje. Terwijl Sony met niks moois komt voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Daejji schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

Waarom is zijn mening een bekrompen mening? Zijn mening is niet meer of minder bekrompen dan de jouwe toch?
Ook ik vind al die indie games die voorbij komen ook superbagger. Kun je nagaan..gratis zou ik ze nog niet willen hebben. Is dat bekrompen? Waarom? Mooi voor de mensen die het wel wat vinden, maar het merendeel van de mensen speelt dat soort baggerspelletjes niet. Daar haal ik geen PS4 voor.
Ik vind de mening dat de games niet je ding zijn niet bekrompen, krachttermen als "onzin", "(super)bagger", "gratis zou ik ze nog niet willen hebben" spreken wel van een extreem gebrek aan nuance. En daar ondervinden mensen aanstoot aan.

Overigens hoef ik het overgrote deel van de AAA titels niet ;) Maar je ziet mij niet rondstrooien met zulke termen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Even een vraagje tussendoor... Kun je games van de IGC die je op je harde schijf hebt gezet nog steeds spelen nadat je abonnement afgelopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brainalyser1st schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:44:
Even een vraagje tussendoor... Kun je games van de IGC die je op je harde schijf hebt gezet nog steeds spelen nadat je abonnement afgelopen is?
Nee, helaas niet. Je kunt dat ook zien als je op een game blijft hangen en naar opties gaat. Dan zie je wanneer hij expired.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Je kan ze echter wel weer spelen (of opnieuw gratis downloaden) als je weer PS+ hebt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ASNNetworks schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:42:
Je kan ze echter wel weer spelen (of opnieuw gratis downloaden) als je weer PS+ hebt.
Het is goedkoper om een jaarabo te halen in de aanbieding om sommige games online te houden ;)

Persoonlijk had ik het destijds voor Bioshock Infinite uitgerekend dat het met gemak uit kon om direct voor een jaar te halen dan de game los en nieuw te halen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:11

Darrell

Fiat moonboy

psn plus is bang for bucks. Maar het wordt wel wat minder op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:44:
Entering PS Plus:
6th August: Road Not Taken
6th August: FEZ
6th August: Crysis 3
6th August: Proteus
6th August: Metrico
6th August: LEGO Harry Potter 5-7 Years

http://blog.eu.playstatio...-road-taken-crysis-3-fez/
Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Gelukkig krijgen wij LEGO Harry Potter in plaats van Dragon’s Crown.

Een crossbuy voor US en een 'goed geoptimaliseerde' Vita game voor EU. :F

[ Voor 32% gewijzigd door Esiq op 06-08-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Owja! Ik was het alweer totaal vergeten (vanwege het minder interessante aanbod :) )
Nou ja, Fez is wel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Esiq schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:55:
Gelukkig krijgen wij LEGO Harry Potter in plaats van Dragon’s Crown.

Een crossbuy voor US en een 'goed geoptimaliseerde' Vita game voor EU. :F
Wij hebben Dragon's Crown al eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-10 15:45
Waarom iedere keer weer rotzooi voor de PS4 :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Birelissimo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:26:
Waarom iedere keer weer rotzooi voor de PS4 :(
Ik zou zeggen, lees het volgende artikel eens.

Linky naar psx-sense column

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Laatst online: 12-10 15:45
True story. Knack had ik er graag bij gezien. Heb nu een next-gen apparaat staan waar PS Plus min of meer verplicht is, want ik wil online kunnen gamen. Maar enkel release van 'tablet/telefoon' spellen die ik jaren terug op de Cdi-speler ook al kon spelen..

Mja, we wachten wel weer, of nog steeds beter eigelijk.. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 16:48

RyuuPro

That Damn Fly

BlackMage schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:00:
[...]

Wij hebben Dragon's Crown al eerder gehad.
Die zat inderdaad in de PS Plus van Juni.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Laatst online: 15-09 12:13
RyuuPro schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

Nou ja, deze heeft er 5 minuten opgestaan bij daarna weer verwijderd. Niet mijn ding helaas. Fez is wel leuk spel om je wat uurtjes mee te vermaken, die draaiende wereld is leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Birelissimo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:44:
[...]

Knack had ik er graag bij gezien.
10x keer liever een leuke indie game dan die kinderlijke flauwekul zoals Knack... Iedereen heeft wel iets te zeiken, houd het liever voor je want het is iedere maand hetzelfde en voegt geen kloten toe. Voor de prijs van nog niet 1 game heb je er 72. Als je er al 1 hebt uitgespeeld is je geld er al uit. Ik zeg het nogmaals; stop met zeiken, en dat geldt voor alle zeikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
RyuuPro schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

Au, dat doet zeer, want die wou ik wel graag hebben. My bad dan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 12:06

Pykow

Angelo OTR

De gratis games van PS plus en omdat ik een Vita en PS4 heb, heb ik toch maar PS Plus gekocht ;)
binnenkort de games gaan downloaden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
En dan zeggen dat je EA niet nodig hebt en dan komen met indie games voor de PS4 waar ik (en zo te lezen nog veel meer mensen) totaal niet op zit te wachten.

Sony moet niet te hoog van de toren blazen.
Sony zal over een half jaar of jaar vast wel weer komen met leukere titels voor de PS4 (plus), maar tot die tijd had ik toch graag de keuze gehad om spelletjes van EA te kunnen spelen voor een leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Daejji schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:54:
En dan zeggen dat je EA niet nodig hebt en dan komen met indie games voor de PS4 waar ik (en zo te lezen nog veel meer mensen) totaal niet op zit te wachten.

Sony moet niet te hoog van de toren blazen.
Sony zal over een half jaar of jaar vast wel weer komen met leukere titels voor de PS4 (plus), maar tot die tijd had ik toch graag de keuze gehad om spelletjes van EA te kunnen spelen voor een leuk prijsje.
;w Veel plezier met de Xbox One dan ;w

De service van EA staat bijna gelijk aan oplichterij en de massa trapt er nog in ook. Ik vind het helemaal niet erg dat Sony bedankt voor deze service.

Daarnaast mogen de PS+ games gezien worden als extra's. Zo was Outlast een geweldige game, de nieuwe Strider kon mij goed deren. Resogun is natuurlijk eentje van top kwaliteit. Stick it to the Man had ik ook maar uitgespeeld vanwege de vreemde gameplay. Ben ik al redelijk ver met Contrast en is Trine 2 echt wel een pareltje.

Dit allemaal voor de prijs van 40/45 euro en dan hebben we nog enkele maanden voordat het jaar voorbij is.

Zoals het artikel van PSX-sense ook zegt. Klagen is één maar het constante gezanik dat hier over het forum gespuugd wordt is nogal ongegrond en de eisen zijn bizar. Je gaat toch niet verwachten dat Sony nu al AAA games in de collectie gaat gooien die niet eens een half jaar uit zijn op de console.

Kijk de flop met Driveclub was inderdaad belachelijk, dat zal iedereen beamen (ik verwacht dat zelfs Sony dit zal doen). Maar over de dienst op zich valt weinig op af te dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remmetje schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:17:
[...]

;w Veel plezier met de Xbox One dan ;w

De service van EA staat bijna gelijk aan oplichterij en de massa trapt er nog in ook. Ik vind het helemaal niet erg dat Sony bedankt voor deze service.

Daarnaast mogen de PS+ games gezien worden als extra's. Zo was Outlast een geweldige game, de nieuwe Strider kon mij goed deren. Resogun is natuurlijk eentje van top kwaliteit. Stick it to the Man had ik ook maar uitgespeeld vanwege de vreemde gameplay. Ben ik al redelijk ver met Contrast en is Trine 2 echt wel een pareltje.

Dit allemaal voor de prijs van 40/45 euro en dan hebben we nog enkele maanden voordat het jaar voorbij is.

Zoals het artikel van PSX-sense ook zegt. Klagen is één maar het constante gezanik dat hier over het forum gespuugd wordt is nogal ongegrond en de eisen zijn bizar. Je gaat toch niet verwachten dat Sony nu al AAA games in de collectie gaat gooien die niet eens een half jaar uit zijn op de console.

Kijk de flop met Driveclub was inderdaad belachelijk, dat zal iedereen beamen (ik verwacht dat zelfs Sony dit zal doen). Maar over de dienst op zich valt weinig op af te dingen.
AMEN.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je de spellen los zoekt staan ze ook al gratis in de store. :)
Heb mijn downloads al weer aan staan. In verband met AC:BF en TLOU zal het echter wel even duren voor ik ze ook ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
altijd apart hier.. enige vorm van discussie is niet mogelijk blijkbaar over de slechte punten van PS+.. wordt constant gegooid met

"OMG SO TRUE!"
"Amen"
"Lange post die niet eens argumenten heeft en alleen vage accusaties"
"OMG als je het niet wil dan koop je het toch niet #SELFIE!"

>_>

Nee, zo werken discussies niet

Probleem is, ze hebben bij Sony gewoon fouten gemaakt met PS+. Eerst games eruit gooien, dan maar besluiten om beloftes qua PS4 games gewoon te negeren. Nee, het is niet allemaal zonneschijn wat mensen noemen.

Is het bij de Xbox zoveel beter? Mwoah, het is later opgestart, maar tot nu toe zijn de Xbone titels wel redelijk te noemen. Voor mij (en let dus op, dat is persoonlijk. Een mening) zit er gewoon meer bij.

[ Voor 39% gewijzigd door corset op 06-08-2014 15:41 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
PS+ games staan overigens nu online.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik weinig tot geen spijt van PS Plus want ik heb nog geen PS4 in huis ;), ik heb games zoals Mass effect 3. sleeping dogs en etc. mogen spelen voor destijds een abbo van 3 maanden voor 9,99 vorig jaar(kerstdeal).

Heb niet meer dan 60-80 euro uitgegeven aan psplus, nou ik heb zeker 2-3x zoveel teruggekregen aan games, serieus, mensen worden gewoon te verwend tegenwoordig.

Je wilt niet weten hoe irritant het is om elke maand AAA games beschikbaar te stellen voor bijna gratis, plus het feit dat ze al best lang bezig zijn nu maakt dat lijstje van AAA games nog minder.

Sony maakt ook zeker fouten, maar hun zijn zeker niet slecht, misschien in 2015 jongens, betere content voor PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn mening is dat mensen een beetje naief zijn en verwachten dat ze in het eerste jaar (zelfs in 2e jaar denk ik), al AAA titels en grote titels zouden doen in plus, met ps3 was het ook niet gelijk dat het beste naar voren kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Laatst online: 15-09 12:13
De discussie over PS+ wel of niet goed heb ik nou wel gelezen, het is een herhaling van argumenten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik had PS+ in eerste instantie niet eens aangeschaft voor de games, maarr puur voor de automatische backup-functie :')

Ik ben best tevreden met de games die PS+ geeft, en als je een jaarabonnement neemt, dan krijg je echt nog wel goede games voor je geld hoor. Het enige wat ik op te merken heb, is dat ik het jammer vind dat we de Vita-versies krijgen van LEGO-games in plaats van de consolevarianten. Die zijn namelijk net wat beter en ondersteunen couch co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal in het begin van PSPlus kreeg je alleen wat lullige avatars , wallpapers en PS1 spellen voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Niet helemaal waar.
2 psn, 2 mini's en 1 ps1 game soms 2. En inderdaad wallpapers en themes.
De games waren stuk voor stuk minder of gewoon echt oud in vergelijking met nu.
Ze hebben na een jaar alles omgegooid en zijn toen massaal AAA games gaan uitbrengen.

Nu weer een jaar verder hebben ze ineens 3 consoles ipv 1, de prijs is echter hetzelfde gebleven.
Op de vita hebben we al bijna alles gehad ;) Op de ps4 krijg je voorlopig nog geen AAA, hoe zit dat bij Xbox one eigenlijk?
PS3 is misschien even wat minder nu, maar dat komt vast goed.

Al met al goede deal als je alle 3 de consoles hebt.
Heb je er maar 1 of 2, dan kan ik me voorstellen dat je iets minder tevreden bent.

Veel publishers gebruiken het trouwens om hun nieuwe games te promoten.
De ps4 is net uit, Laar staan dat er al een opvolger voor een bestaande ps4 game is.
Sony zal dus of diep in de buidel moeten tasten of first party games moeten uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad , zoiets kreeg je eens per maand.

Wat een rommel in vergelijking met wat je nu krijgt.

Die Mini's waren echt verschrikkelijk slecht.

---------------------------------------------------------------

Ik heb alle 3 de consoles waar je PSPlus content voor krijgt.

Ik klaag niet , maar ben dik tevreden en al PSPlus lid sinds dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb PS+ vooral vanwege de backup functionaliteit en de "cloud" zeg maar. De gratis games zijn mooi meegenomen, en voor mij persoonlijk zit er iedere maand wel iets leuks tussen, meestal speel ik alle games wel even om te proberen.
Ik heb ook alle drie de consoles. Puntje bij paaltje betaal ik net iets meer dan 50 per spel. Dan kan ik toch niet klagen als er maar één in de tien spellen (5 euro) mij echt aanspreekt?

Maar deze maand bijvoorbeeld: FEZ en Metrico zijn beide spellen die ik op mijn "te kopen" lijst had staan. Scheelt nu toch mooi 23 euro weer. En dan heb ik de overige spellen nog niet eens bekeken.

Overigens zal het mij een worst wezen of iets indie of AAA genoemd wordt. Het gaat erom of het een leuk spel is. Leuke spellen krijgen we meer dan genoeg, in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Waarom is het of helemaal geen AAA titel, of elke maand een AAA titel?? Er is ook nog een tussenweg.

Ik snap ook wel dat ze nu nog niet elke maand met een AAA titel kunnen komen aangezien de PS4 nou ook nog niet zo oud is.
Maar kom op he..je mag toch wel eens per kwartaal of per half jaar een AAA titeltje erop gooien.
Neem bijv. een Fifa 14, een NBA2K14 of Assassin's Creed Black Flag, die hadden ze ergens de afgelopen periode toch wel eens op PS+ kunnen gooien? Zijn wel spelletjes die al bijna een jaar uit zijn.

Ik bedoel, je kunt elke "klager" wel steeds belachelijk maken, maar Sony loopt er zelf mee te koop he dat hun PS+ zo goed is en dat er topgames op uit komen.
En ja, ook op de PS4!!

Ze zeggen zelf op hun site over PS plus: "ontvang zonder extra kosten TOPgames voor PS4, PS3 en PS Vita."

Maar goed, nogmaals, ik snap ook wel dat ze dat niet maandelijks kunnen doen, maar kom op he..af en toe eens een AAA game mag ook wel na bijna een jaar. En ik zou graag zelf wel willen bepalen of EA mij voor de gek houdt of niet en of ik het geld er voor over heb of niet. Want daar krijg je wel Fifa 14, Battlefield 4 etc. er nu al bij in.

Helaas, het is (nog) niet anders. Ik klaag niet hoor, maar mag het nog wel jammer vinden :+

[ Voor 6% gewijzigd door Daejji op 07-08-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb een PS Plus code, maar ik mag hem niet verzilveren via de PC :S WTF SONY !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Ik denk ook wel dat AC Black Flag nog wel voor plus verschijnt zodra het nieuwe deel uit is. Deel 3 is ook verschenen op Plus. En ubi geeft vrij veel weg op plus laatste tijd.

[ Voor 19% gewijzigd door PBP op 07-08-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen geeft de schuld aan Sony dat er nog geen AAA titels zijn maar die zijn ook erg afhankelijk van een uitgever. Zolang een game blijft verkopen gaan ze deze niet gratis weggeven. Ik verwacht over een half jaar pas het kantelpunt dat er AAA titels naar plus komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mensen moeten tevreden zijn met gratis games ;)
Voor de console is het al heel wat dat je iets gratis krijgt.
op de PC is dit anders, daar heb je veel free 2 play games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek net ff voor de gein in de store bij psplus. Ik download die indie troep niet meer.
Tsjongejongejonge wat een bagger. Ze zouden je geld toe moeten geven om die spellen te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:54:
Mensen moeten tevreden zijn met gratis games ;)
Voor de console is het al heel wat dat je iets gratis krijgt.
op de PC is dit anders, daar heb je veel free 2 play games.
Ik moet helemaal niks. En ik krijg niks gratis, ik betaal ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:41:
[...]

Ik moet helemaal niks. En ik krijg niks gratis, ik betaal ervoor.
Je betaalt voor online gamen en cloud saving. De games krijg je gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:58:
[...]

Je betaalt voor online gamen en cloud saving. De games krijg je gratis :+
Niks is gratis. Je betaalt er gewoon voor. Ze doen alleen net alsof het gratis is.
En dat neemt niet weg dat het zwaar drama is voor de ps4 op psplus.
Ik heb die ps4 gekocht voor driveclub, wat eigenlijk een launchgame moest zijn, en nu na bijna een jaar is hij er nog steeds niet.
Ik vind dat gewoon een beetje slecht geregeld van Sony.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:46

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:49:
Iedereen geeft de schuld aan Sony dat er nog geen AAA titels zijn maar die zijn ook erg afhankelijk van een uitgever. Zolang een game blijft verkopen gaan ze deze niet gratis weggeven. Ik verwacht over een half jaar pas het kantelpunt dat er AAA titels naar plus komen
Tja, je kan beter nu die games gratis weggeven (Knack, koopt nu toch al niemand meer) dan over 2 jaar wanneer er veel meer consoles verkocht zijn.

Die ontwikkelaar van Resogun zal bijv. wel blij zijn denk ik, die is vroeg in IGC gegaan, veel aandacht gekregen omdat er weinig anders te spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:53:
[...]

Niks is gratis. Je betaalt er gewoon voor. Ze doen alleen net alsof het gratis is.
En dat neemt niet weg dat het zwaar drama is voor de ps4 op psplus.
Ik heb die ps4 gekocht voor driveclub, wat eigenlijk een launchgame moest zijn, en nu na bijna een jaar is hij er nog steeds niet.
Ik vind dat gewoon een beetje slecht geregeld van Sony.
Natuurlijk is het niet gratis, maar ze hadden ook gewoon geld kunnen vragen voor online gamen zonder extra's en dan had er ook genoeg te klagen geweest. Sony kon dat bij de vorige generatie niet doen door de achterstand die ze hadden op de Xbox 360 en toen is deze constructie verzonnen. Misschien had je beter de PS4 pas kunnen kopen op het moment dat Driveclub ook uit is :+

Om eerlijk te zijn zal je nog wel vaker teleurgesteld worden zolang Sony goed verkoopt. Sony is nu eenmaal aardiger voor de fans als het niet zo goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien had je beter de PS4 pas kunnen kopen op het moment dat Driveclub ook uit is ???

Ik heb hem sinds dag 1 en ging er van uit dat Driveclub een launchgame was. Dat was de reden dat ik hem kocht. En ik had geen reden om te denken dat het nog een jaar zou duren voordat hij uit zou komen.
Ze lieten al volop filmpjes zien.
Sony heeft hier gewoon gefaalt. Die spellen die je voor de ps4 kunt downloaden met psplus, zijn spellen die je nog niet eens op je ipad wil spelen. Naar mijn mening kunnen ze je beter 1 keer per zes maanden een goede game geven dan 12 van die kontspellen.

Sony is nu eenmaal aardiger voor de fans als het niet zo goed gaat???

Het gaat niet goed met Sony dus wat je zegt klopt niet helemaal.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 07:40:
Misschien had je beter de PS4 pas kunnen kopen op het moment dat Driveclub ook uit is ???

Ik heb hem sinds dag 1 en ging er van uit dat Driveclub een launchgame was. Dat was de reden dat ik hem kocht.
Zag dat ie er bij de launch niet bij zat/er nog niet was. Wil ook graag een PS4, vanwege dat spel. Blijf net zo lang wachten tot die game gereleased is plus dat ie niet zuigt. Doet ie dat wel: wacht ik nog langer met het aanschaffen van de PS4. Game-base is voorlopig toch, imho, below par.

En tot die tijd vermaak ik mij redelijk goed met de "gratis" dingen voor de PS3 op PSPlus :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik heb PS plus gehaald omdat ik een PS vita en PS4 heb, ik heb zelf ook een jaar gewacht voordat ik het ben gaan aanschaffen omdat ik nu betere games ga verwachten. De komst van nieuwe delen van sommige games kan er voorzorgen dat wat oudere games gratis of een goede korting kunnen gaan krijgen.

Bij de Xbox360 betaalde ik ook 50 euro voor een jaar en kan ik leuk online spelen en daar hield het op.
bij de PS4 met je nu ook betalen voor online te spelen en dat was ik al gewent bij me Xbox360, dus ik had geen moeite om hiervoor te betalen.
Daarnaast krijg je games die 10 euro per stuk kosten wanneer je ze los zou kopen.
na 3 maanden heb ik die 50 euro wel terug verdient aan gratis games voor PS4 en PS Vita.
misschien niet AAA titels, maar er kunnen soms ook indie games ertussen zitten die leuk zijn om te spelen. Zo heb ik Raindow moon op de Vita leren kennen en dat is een indie game, maar in mijn ogen 1 van de beste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xbox 360 en Xbox One krijg je ook al gratis spellen met een Xbox Live abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:19:
[...]

Op de Xbox 360 en Xbox One krijg je ook al gratis spellen met een Xbox Live abbo.
Hij bedoelt natuurlijk dat hij dit eerst niet kreeg en toen ook dat bedrag kwijt was om enkel online te gamen met de X360. Nu doet Microsoft dit ook wat alleen maar een winst-situatie is voor alle gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al geruchten over het september PSPlus aanbod?

Zal deze week wel officieel aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag komt er vast een blog online voor de nieuwe PS Plus games (dat las ik tenminste op Reddit)

Ik hoop dat we op de ps4 Knack zullen krijgen, want die wil ik heel graag een keer spelen.
Verder heb ik nog een backlog van hier tot aan Tokyo, dus die lijst zal enkel langer gaan worden zo. Ik heb een paar maanden vakantie nodig om alles bij te werken. Of misschien wel jaren zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook op goed PSPlus nieuws vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn hoop:

PS4 -> Knack (maar wordt denk ik Second Son om in te cashen op First Light)
PS3 -> Tales of Xilia (heb ik al, maar ze gaan incashen op de sequel) Maar ik hoop! GT6 oid? Kleine kans haha
Vita -> een leuke arcade racer! :p

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 27-08-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Sonic transformed voor de PS3 graag. Heb hem al op de Vita, maar wil hem lekker splitscreen spelen. Rayman Legends voor de Vita en Minecraft voor de PS4. Weinig kans denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Voor PS3 hoop ik op een leuke RPG of anders Saints Row IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:42
Second Son of Knack zou top zijn, beide nog nooit gespeeld :)

Komt dat nieuws vandaag of hopen jullie er alleen op?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Schijnt bevestigd te zijn dat er vandaag games worden aangekondigd, alle namen die je nu voorbij ziet komen is pure speculatie en wat we hopen/wensen te krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hopen alleen.. er zijn geen concrete bewijzen dat het vandaag komt. behalve een reddit post schijnbaar (en aangezien reddit even betrouwbaar is als 4chan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:33
Alleen een twitter post van Fred Dutton die aangeeft dat het vandaag hoogst waarschijnlijk bekend gemaakt word.

https://twitter.com/FredDutton/status/504251535162093568

Link heb ik van Reddit ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Binkie88 op 27-08-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:08:
Second Son of Knack zou top zijn, beide nog nooit gespeeld :)

Komt dat nieuws vandaag of hopen jullie er alleen op?
Zou erg mooi zijn inderdaad!
Heb ze ook allebei nog niet.
First light wil ik er dan wel bij kopen, dat heb ik er dan wel voor over :+

Maar grote kans dat het weer zoals gewoonlijk indie X en Y wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
"that's the plan". Dus geen zekerheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
dutchgio schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:26:
[...]

Zou erg mooi zijn inderdaad!
Heb ze ook allebei nog niet.
First light wil ik er dan wel bij kopen, dat heb ik er dan wel voor over :+

Maar grote kans dat het weer zoals gewoonlijk indie X en Y wordt ;)
Idd, heb echt nog geen enkele game van ps plus zitten spelen (let wel ik kijk alleen naar ps4 games), allemaal stuk voor stuk gare titels wat mij betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door HertogJack op 27-08-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Worden gewoon weer 2 indies denk ik en zolang dat leuke indies zijn vind ik het prima.

Knack en InFamous SS zijn toch geen reet aan, in mijn ogen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
Idd, heb echt nog geen enkele game van ps plus zitten spelen (let wel ik kijk alleen naar ps4 games), allemaal stuk voor stuk gare titels wat mij betreft.
Outlast is zeer vermakelijk , die was een paar maanden geleden gratis voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wil graag Little Big Planet 3 en Driveclub voor PS3 gratis in de store. Acht die kans echter niet bijzonder groot ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:
[...]

Outlast is zeer vermakelijk , die was een paar maanden geleden gratis voor de PS4.
Die heb ik maar dat genre trekt me niet zo :) Schrok me de pleuris een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Outlast is echt te simpel :(

Haal je schakelaar over? Hide in een kast paar minuten. Done, volgende schakelaar. repeat until done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:40
M.i. is tot nu toe de beste PS4 game Mercenary Kings. En dat simpelweg omdat ie veel op Metal Slug lijkt. Briljante game :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:
Wil graag Little Big Planet 3 en Driveclub voor PS3 gratis in de store. Acht die kans echter niet bijzonder groot ;(
Driveclub komt alleen voor de PS4 uit. ;)

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:17:
Driveclub komt alleen voor de PS4 uit. ;)
Neeeee serieus?!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here we go!

Entering PS Plus:
3rd September: Velocity 2X (PS4/Vita(?))
3rd September: Sportsfriends (PS4/PS3)
3rd September: PlayStation Allstars Battle Royale (PS3/Vita)
3rd September: Hoard (PS3)
3rd September: TxK (Vita)
3rd September: Joe Danger PS Vita (Vita)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 17:23 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.