Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:08

BPP

Weet iemand nog een goedkopeop (en betrouwbare) plek waar ik PS+ kan kopen? Weet dat ze niet zo heel lang geleden op vele plekken te koop waren voor 37,50 maar kan ze alleen nog maar voor de normale prijs vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:01
Toen de Saturn actie er was koste het zwelfs maar 32.50 :P
ik had er gelijk 2 gekocht, kan ik 2 jaar vooruit :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:33:
Op welke systeemtaal staat je vita?
Dat wil nog wel eens uitmaken.
Dat bepaalde bij unit 13 ook je ingame taal.
Nog niet geïnstalleerd. Maar in de Store staat al expliciet Français bij de titel van het spel, dus ik ga er van uit dat het Frans-only is.

EDIT: effen nog wat gegoogled, en dus inderdaad nog klachten ontdekt dat in België je enkel de Franstalige versie krijgt. |:( |:( |:( Hopelijk fixen ze het nog.

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 10-07-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:20:
[...]

Nog niet geïnstalleerd. Maar in de Store staat al expliciet Français bij de titel van het spel, dus ik ga er van uit dat het Frans-only is.

EDIT: effen nog wat gegoogled, en dus inderdaad nog klachten ontdekt dat in België je enkel de Franstalige versie krijgt. |:( |:( |:( Hopelijk fixen ze het nog.
Dat spel is heel oud , dus weinig kans op een FIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is helemaal geen probleem met het spel, maar met de store 8)7 .
Jullie hebben bvb gegarandeerd gewoon de Engelse versie, terwijl wij de Franse versie in de strot geramd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:08

BPP

Mensen, ik wil online een PSPlus kaart aanschaffen, maar weet niet zo goed welke site ik het beste kan gebruiken. Via Google kom ik uit op Gamecardcenter, PSNcode en psncardplus. Iemand met één van de drie goede ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:52:
Mensen, ik wil online een PSPlus kaart aanschaffen, maar weet niet zo goed welke site ik het beste kan gebruiken. Via Google kom ik uit op Gamecardcenter, PSNcode en psncardplus. Iemand met één van de drie goede ervaringen?
PSNcode is mij toen goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:10
ik heb er een tijdje geleden een bij playcard besteld, ging prima.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen vandaag;
42,50 voor 12 maanden PS Plus bij Intertoys.nl
Ook PSN tegoed goedkoper dan de reguliere prijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Kan ik destiny bijvoorbeeld kopen (digitale versie) bij amazon.com en dan redeemen in de NL store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Lijkt me sterk, US en EU store zijn strict gescheiden.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
LiquidT_NL schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:25:
Lijkt me sterk, US en EU store zijn strict gescheiden.
Thanks, dan maar een US account maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een idee of iets gespot wat de nieuwe games komende maand gaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:09:
Heeft er iemand al een idee of iets gespot wat de nieuwe games komende maand gaan zijn?
Het gaat deze week bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik al, Dennis585. Ik vind het echter wel opmerkelijk dat er deze maand nog zo weinig over te vinden is op Google. Ik wacht geduldig af. :-P

Ondertussen heb ik toch nog teveel tijd nodig voor AC4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:56

Major_ton

Shoot!

Met een US account een PS+ code aanschaffen op Amazon.com werkt als een zonnetje. Kost je omgerekend € 37,19

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:00:
Dat dacht ik al, Dennis585. Ik vind het echter wel opmerkelijk dat er deze maand nog zo weinig over te vinden is op Google. Ik wacht geduldig af. :-P

Ondertussen heb ik toch nog teveel tijd nodig voor AC4.
Wellicht heeft Sony de beveiliging aangescherpt in verband met het uitlekken van de informatie in de afgelopen maanden. Ik heb ook nog even via Google gezocht om te zien of eventueel de PS+ collectie van een ander deel van de wereld al bekend was, maar ook dat levert op dit moment nog geen informatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:33:
[...]

Wellicht heeft Sony de beveiliging aangescherpt in verband met het uitlekken van de informatie in de afgelopen maanden. Ik heb ook nog even via Google gezocht om te zien of eventueel de PS+ collectie van een ander deel van de wereld al bekend was, maar ook dat levert op dit moment nog geen informatie op.
Het is nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ook de 360 is inderdaad nog niet bekend.. ik denk dat het ook te maken heeft met de NY Comic Con, Microsoft is daar bezig, en ik dacht Sony ook. Dus het zou best kunnen dat het pas een paar dagen daarna wordt bekend gemaakt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
RRCreations schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:23:
Kan ik destiny bijvoorbeeld kopen (digitale versie) bij amazon.com en dan redeemen in de NL store?
Nee, dan moet je een amerikaanse SEN account hebben. Zou voor mij persoonlijke de besparing niet waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:59:
[...]

Het is nog even geduld hebben.
Apart wel dat het zo lang duurt, zeker gezien de geruchten dat Sony de PS+ update eerder live zou kunnen gaan zetten omdat "de eerste woensdag van de maand" deze maand vrij laat valt.

Zijn er ook nog geen geruchten/verwachtingen? Zelf hoop ik nog steeds heel hard op AC Black Flag, maar als die komt verwacht ik 'm pas tegen het einde van het jaar.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:22
laatste zoveel maand stellen ze het elke keer een klein beetje uit heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:43

Darrell

Fiat moonboy

en het wordt ook iedere maand minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:33
Psyonara schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:51:
laatste zoveel maand stellen ze het elke keer een klein beetje uit heb ik het idee.
De eerste woensdag van de maand is het toch? Dus dat is nu 6 augustus. Zal morgen de blogpost met de games wel komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:57
Ik heb sinds we Ni No Kuni weer opgepakt hebben steeds last dat na het uitschakelen van de console deze weer opgestart wordt om de savegame up te loaden. Hij blijft hier alleen op hangen. Zelfs 8 uur lang.
Als je met rondje naar het hoofdmenu gaat. Dan krijg je wel de melding dat de savegame upgeload is.
Maar bij uitschakelen start hij weer op. Kan nergens zien wat hij nu doet en middels zoektocht ook niet dit probleem kunnen vinden bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.theepochtimes....eportedly-will-be-flower/

Wel met een flinke korrel zout nemen.

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 29-07-2014 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Zou Far Cry 3 bij zitten voor de PS3. Die hebben we al eens gehad. Dus lijkt me niet dat deze lijst klopt voor de EU. Misschien voor Amerika of Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntard schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:54:
[...]

Zou Far Cry 3 bij zitten voor de PS3. Die hebben we al eens gehad. Dus lijkt me niet dat deze lijst klopt voor de EU. Misschien voor Amerika of Japan?
Het is een beetje een vaag gerucht via een random Russisch Twitteraccount (oftewel: de flinke korrel zout), maar in de tekst wordt vermeld dat het zou gaan om de Aziatische Playstation Plus Update. Het zou overigens best kunnen, dat wij dan een andere game in plaats van Far Cry 3 gaan zien, maar desalniettemin is het een fraai lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel grappige lijst.. deze maand dus 4 leuke games

Motocross Madness
Dishonored
Saints Row IV (heb ik al, maar digi versie is altijd goed)
????

Ja, ben blij zo

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In plaats van Far Cry 3 wordt het dan Far Cry 3: Blood Dragon, althans volgens deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Zou een leuke line-up zijn, Saints Row IV heb ik nog niet gespeeld en Blood Dragon was ik ook al wel benieuwd naar. Kan wel weer wat nieuws gebruiken na twee voor mij mindere maanden in PS+ en het (eindelijk) uitspelen van Tomb Raider.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik ben wel benieuwd hoe levensvatbaar de huidige incarnatie van PS+ is. Als je ziet wat voor titels er op de PS3 en Vita al zijn geweest, wat is er straks nog over? Of ze moeten terug komen op hun beleid dat ze niet 2x de zelfde titel erin zetten. Daar zullen ze mij, een late instapper, erg blij mee maken. Maar waarschijnlijk een hoop anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
BlackMage schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:16:
Ik ben wel benieuwd hoe levensvatbaar de huidige incarnatie van PS+ is. Als je ziet wat voor titels er op de PS3 en Vita al zijn geweest, wat is er straks nog over? Of ze moeten terug komen op hun beleid dat ze niet 2x de zelfde titel erin zetten. Daar zullen ze mij, een late instapper, erg blij mee maken. Maar waarschijnlijk een hoop anderen niet.
Ik hoop zelf dat tegen de tijd dat de PS3 games "op" beginnen te raken ze met de PS4 games net op stoom komen en daar ook AAA titels gaan weggeven.

Dan is dat voor mij het moment dat ik de overstap maak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zie TLOU ook wel langskomen.. gewoon om even snel in te cashen op het gehele HD remake waar ze mee zijn begonnen nu op de PS4..

beetje het "Sorry dat jullie het zwaar inferieure product nu spelen. Maar de echte wordt 64 euro! KOOP HEM!"

[ Voor 30% gewijzigd door corset op 29-07-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
lanerios schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:47:
Ik zie TLOU ook wel langskomen.. gewoon om even snel in te cashen op het gehele HD remake waar ze mee zijn begonnen nu op de PS4..

beetje het "Sorry dat jullie het zwaar inferieure product nu spelen. Maar de echte wordt 64 euro! KOOP HEM!"
Ik denk niet dat je met een serieus gezicht TLOU, zelfs de kale PS3 versie, een "zwaar inferieur product" kan noemen ;)

En dat spel zie ik ook meer als een verlate multiplatform release dan om te "cashen". Er zijn heel veel gamers die het spel in de vorige generatie niet hebben gespeeld, bijvoorbeeld omdat ze geen PS3 maar een Xbox360 hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
lanerios schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:47:

De 'echte' is overigens €45 en bevat alle DLC twv €30 erin. Een hele mooie deal voor de liefhebbers ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:16:
Snap niet goed wat je bedoelt. De PS3 heeft een enorme catalogue, dus volgens mij kunnen ze nog decennia lang 2 a 3 titels per maand leveren. Het zal eerder stoppen wanneer ook de support voor PS3 eindigt, maar da's hopelijk nog niet voor de eerstkomende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ontwikkelaar van The Swapper heeft al getweet dat de game niet bij PS+ zal zitten en dat de gelekte lijst dus niet correct is (helaas). Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Twixie schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:47:
[...]

Snap niet goed wat je bedoelt. De PS3 heeft een enorme catalogue, dus volgens mij kunnen ze nog decennia lang 2 a 3 titels per maand leveren. Het zal eerder stoppen wanneer ook de support voor PS3 eindigt, maar da's hopelijk nog niet voor de eerstkomende jaren.
Lang niet alle uitgevers zullen blij zijn dat hun game voor niets wordt aangeboden op een abonnementje van nog geen 4 euro per maand. En zullen er daarom ook niet mee akkoord gaan, lijkt me.

Gezien de grote groep gebruikers is aanbieden via PS+ het eindpunt voor zo'n game. Denk niet dat je daarna nog veel verkopen kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
BlackMage schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:13:
[...]

Lang niet alle uitgevers zullen blij zijn dat hun game voor niets wordt aangeboden op een abonnementje van nog geen 4 euro per maand. En zullen er daarom ook niet mee akkoord gaan, lijkt me.

Gezien de grote groep gebruikers is aanbieden via PS+ het eindpunt voor zo'n game. Denk niet dat je daarna nog veel verkopen kan verwachten.
Veel uitgevers gebruiken het volgens mij om die reden ook als promotiemiddel voor nieuwe games. Vorig jaar September als ik me niet vergis Assassins Creed 3, toevallig vlak voor de release van Black Flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:36
ASNNetworks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:44:
[...]

De 'echte' is overigens €45 en bevat alle DLC twv €30 erin. Een hele mooie deal voor de liefhebbers ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i49TcL8Rgd9f8.gif :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:07:
De ontwikkelaar van The Swapper heeft al getweet dat de game niet bij PS+ zal zitten en dat de gelekte lijst dus niet correct is (helaas). Nog even wachten dus.
Dat the Swapper geen onderdeel is van PS+ had ik ook wel kunnen vertellen Ze gaan niet een game in de pre-order gooien en dan gelijk gratis maken bij release. 8)7

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:36
Hopelijk wel Octodad :)lijkt me wel grappige game maar vond hem beetje te duur en was best kort hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:10
[...]
of wel, een vriend van me heeft vorig NFS:MW gekocht nadat hij het bij mij gespeeld heeft.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm voor mij was dat lijstje niet zo interessant, denk ik, dus als die niet klopt is het ook prima.

Ik hoop wel op een goede platformer voor de PS4. Knack zou geweldig zijn!
Die begint best wel te zakken in prijs overal dus de kans zit er in dat dat de eerste AAA wordt, al houd ik zelf toch meer van de indie games. Juist die '80/90s achtige sidescrolling spelletjes vind ik geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dat hangt er maar net van af welke deal ze kunnen afsluiten. Ik neem immers aan dat Sony de uitgevers ook vergoed voor de games die in de IGC komen. Dus het kan ook voor uitgevers nog lucratief zijn om met een titel die over zijn hoogtepunt is, toch nog wat extra revenue te krijgen, of nog beter, de DLC verkoop weer aan te zwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

@FredDutton

PS Plus details at 4pm BST, all going well. Really interesting bunch of games this month. Marmite as ever, I'm sure ;)
12:36 wo 30 jul.
17:00 CET weten we meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Darrell op 30-07-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ylBIqJV.png
Banner stond blijkbaar ff op de site, nu weggehaald. Inderdaad nog even wachten tot straks op de volledige (en officiele) update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nou.. dat zou wel erg lame zijn zeg.. Crysis 3 is echt crap, Lego Harry Potter is zo'n beetje de meest budget titel die je kan krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze beginnen toch wel een beetje te overdrijven met al hun shooters, vind ik. Alsof er niet genoeg andere genres zijn om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 23:34
lanerios schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:33:
Nou.. dat zou wel erg lame zijn zeg.. Crysis 3 is echt crap, Lego Harry Potter is zo'n beetje de meest budget titel die je kan krijgen :(
Tja de titels raken nu eenmaal op voor de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Laatste mooie IGC game was voor mij Bioshock Infinite in februari op de PS3. Daarna was het niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:25:
Banner stond blijkbaar ff op de site, nu weggehaald.
Hmm, weer een Lego game, als dat zo doorgaat weet ik voor de komende maanden de IG voor de Vita wel...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 14-10 06:48
En die PS4 titel...ken ik niet. Nu weet ik wel dat we niet moeten zeuren over AAA titels krijgen enzovoort...helemaal terecht...maar sinds ik PS4 heb (launch dag) heb ik welgeteld 0 spellen gekregen waarvan ik dacht, nou...die zou ik zelf ook gekocht kunnen hebben :)

Komt vanzelf....ooit....misschien :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzytal schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:50:
[...]

Hmm, weer een Lego game, als dat zo doorgaat weet ik voor de komende maanden de IG voor de Vita wel...
Inderdaad wéér een Lego game, nadat we net een Batman Lego-game hebben gehad. Als deze 3 games het hoogtepunt van de maand zijn, dan stelt de komende maand erg teleur.

De summer sale is overigens ook begonnen: http://blog.eu.playstatio...ounts-hit-ps-store-today/
Vind ook deze erg tegenvallen, maar misschien te verwend geweest met andere recente sales. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Alweer meh maand zo te zien, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
We kunnen nog hopen op een leuke PS4 en PS3 titel. In de tekst staat ook nog "metrico" wat weer zo'n dom artsy indie spel voor de Vita is.

En dan te bedenken dat ik een Vita heb gekocht om meer gebruik te maken van mijn PS+ abbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
BlackMage schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:07:
We kunnen nog hopen op een leuke PS4 en PS3 titel. In de tekst staat ook nog "metrico" wat weer zo'n dom artsy indie spel voor de Vita is.

En dan te bedenken dat ik een Vita heb gekocht om meer gebruik te maken van mijn PS+ abbo :P
Same here! En remote play. Alleen....spellen vind ik allemaal echt kut, en remote play...kan aan mij liggen maar ik kan totaal niet wennen aan die besturing met touch. Ach ja, miskoopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:07:
In de tekst staat ook nog "metrico" wat weer zo'n dom artsy indie spel voor de Vita is.
Ja, maar die is vast niet voor de IGC... Die game is gewoon nieuw in PSN+ lijkt mij (aangezien 'ie nog niet uit is:

Wel dus...
One of the most frequently asked question is; when is Metrico coming out? We’re proud to announce that Metrico will be available on PlayStation Network August 5th in the US, exclusively on PS Vita!

[ Voor 3% gewijzigd door dizzytal op 30-07-2014 17:50 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Darrell schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:45:
Laatste mooie IGC game was voor mij Bioshock Infinite in februari op de PS3. Daarna was het niet veel meer.
Heb ook al bijna mijn backlog weg gewerkt. Het is wel heel wat anders dan een jaar geleden toen ik gewoon niet wist waar ik de tijd kon vinden om alles te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Maichel schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:09:
[...]

Same here! En remote play. Alleen....spellen vind ik allemaal echt kut, en remote play...kan aan mij liggen maar ik kan totaal niet wennen aan die besturing met touch. Ach ja, miskoopje :)
Een miskoop wil ik het nog niet noemen, maar ben wel blij dat ik een gebruikte heb gekocht. Maar heb FFX/X-2 en FF6, 7, 8 en 9 gekocht tijdens die aanbieding. Dus uiteindelijk gaat die Vita heel wat uurtjes gebruikt worden.

Drake en Muramasa Rebirth vermaak ik me ook wel mee overgens. Maar ik heb nog geen enkel PS4 game uit de PS+ gehad die ik langer heb gespeeld dan het aan het downloaden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:58

lasharor

7 december 2004

dizzytal schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:11:
[...]

Ja, maar die is vast niet voor de IGC... Die game is gewoon nieuw in PSN+ lijkt mij (aangezien 'ie nog niet uit is:

[...]
Denk het wel hoor. Er zijn in het verleden toch vaker games uitgekomen die direct in de IGC belanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-Amerika krijgt FEZ als tweede PS4 game, zal hier dan ook wel het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:37:
N-Amerika krijgt FEZ als tweede PS4 game, zal hier dan ook wel het geval zijn.
Is dat al wel ergens bevestigd ja? Dat is wel iets wat me een beetje leuk lijkt, had die demo toen gedaan. Zou 'm nooit kopen maar als ik dan toch iets gratis moet krijgen...dan is dit wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:
6th August: Road Not Taken
6th August: FEZ
6th August: Crysis 3
6th August: Proteus
6th August: Metrico
6th August: LEGO Harry Potter 5-7 Years

http://blog.eu.playstatio...-road-taken-crysis-3-fez/

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
fez is wel gaaf

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
FEZ had ik echt nooit in de IGC verwacht. Die ontwikkelaar heeft zelfs een keer geoppert dat ie wilde delen in de opbrengsten van Youtube-video's waar zijn spel werd geshowd. Ben wel benieuwd of die ook cross-buy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
Ik zal blij zijn als het juni 2015 is. Gaan we misschien eens wat anders dan die indies op de PS4 in de PS Plus zien.
Waarom niet Knack er al ingegooid? Drive Club is straks na een jaar de eerste grote game pas.
Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken maar alleen maar indies valt me toch wel tegen na het uitstel van DC, had op een vervanger gerekend.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 17:38
Fez ben ik al een tijdje benieuwd naar, maar geen zin om het te kopen. Dus dit komt mooi uit.

Drive Club behoort overigens niet tot de Instant Game Collectie, maar kun je zien als een extraatje las ik. Dus in oktober krijg je drie 'gratis' games voor de PS4.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
BlackMage schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:12:
FEZ had ik echt nooit in de IGC verwacht. Die ontwikkelaar heeft zelfs een keer geoppert dat ie wilde delen in de opbrengsten van Youtube-video's waar zijn spel werd geshowd. Ben wel benieuwd of die ook cross-buy is.
Is cross-buy én cross-save :) Dus op al je apparaten gratis downloaden en save games synen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Fez, Crysis en Proteus ben ik wel geinteresseerd in. Toch jammer dat mijn PS+ backlog blijft groeien en groeien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:55
Vuule schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:03:
Fez, Crysis en Proteus ben ik wel geinteresseerd in. Toch jammer dat mijn PS+ backlog blijft groeien en groeien!
Lol, hier hetzelfde 'probleem'. :p

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Proteus ook op steam en ik heb het misschien een half uur gespeeld. Is er hier iemand die het al kent en me kan uitleggen wat hier het spel-element in is? Voor zover ik het kon beoordelen is het gewoon rondlopen met wat muziek op de achtergrond en gebeurt er verder niets. Wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
WTF is dit voor bullshit. Ik heb geen PS4 gekocht om achterlijke kiddy games zoals Road not Taken te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand verplicht je toch van achterlijke kiddy games te spelen ? Heel dat PS+ gewhine elke maand op nieuw begint toch ook mijn strot uit te hangen hoor. Als de games je niet aanstaan, koop dan andere games he. En als je uit de tientallen games die je jaarlijks krijgt voor je €35 je er geen enkele het spelen waard vindt, zeg dan je abonnement op he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
BFmango schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:10:
WTF is dit voor bullshit. Ik heb geen PS4 gekocht om achterlijke kiddy games zoals Road not Taken te spelen.
Heb je dan een PS4 gekocht om enkel PS+ games te spelen? Dat lijkt me ook niet verstandig ;)

Er zijn genoeg games te vinden voor de PS4 die niet kiddy zijn hoor. Of je er voor wil betalen, dat ligt aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
het zal wel aan mij liggen maar al die papier spelletjes die ze gratis weggeven voor de ps4 vind ik maar zonde van de hdd space. wat een meuk.

ik heb de ps4 echt ruim een jaar te vroeg gekocht blijkt wel weer. laat ze die grafisch achterhaalde commodore 64 games lekker achterwegen laten. pfff wat is psplus bagger de laatste tijd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Flghter1982 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:42:
het zal wel aan mij liggen maar al die papier spelletjes die ze gratis weggeven voor de ps4 vind ik maar zonde van de hdd space. wat een meuk.

ik heb de ps4 echt ruim een jaar te vroeg gekocht blijkt wel weer. laat ze die grafisch achterhaalde commodore 64 games lekker achterwegen laten. pfff wat is psplus bagger de laatste tijd zeg.
Infamous Second Son, Battlefield 4, UFC, Oddworld: New n Tasty, Watch Dogs, Last of Us Remastered zijn allemaal dit jaar uitgekomen hoor (en nog een aantal andere toffe titels) :)

Heb een beetje het indruk dat mensen:

1) veels te hoge verwachtingen hebben van een toffe dienst, 6 gratis games per maand en extra functies
2) een PS4 kopen om alleen gratis games te spelen

Ik geniet van de AAA games en speel af en toe een leuke PS+ game tussendoor :) Ideaal voor op zowel mijn PS4 en PS Vita dit.

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 30-07-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:36:
Niemand verplicht je toch van achterlijke kiddy games te spelen ? Heel dat PS+ gewhine elke maand op nieuw begint toch ook mijn strot uit te hangen hoor. Als de games je niet aanstaan, koop dan andere games he. En als je uit de tientallen games die je jaarlijks krijgt voor je €35 je er geen enkele het spelen waard vindt, zeg dan je abonnement op he.
Niemand verplicht je ook dit topic te lezen ;)

Maar snap het wel, PS+ games zijn ook niet echt iets waar je op dit moment over naar huis gaat schrijven. Alleen maar indie games van matige kwaliteit. De enige games bij plus die ik leuk vind zijn Resogun en Pixel Junk. Sony had met de PS+ games op de PS3 natuurlijk wel een verwachtingspatroon neergezet en nu ze die niet echt waar maken kan ik mij voorstellen dat mensen gaan klagen. Persoonlijk had ik dit wel verwacht, de eerste maanden een paar indie games maar onderhand hadden ze wel een keer een game als Knack of Killzone erin kunnen gooien. Ik heb PS+ nu puur voor de online mogelijkheden, voor de games hoef je het idd niet te doen, ik wacht geduldig af op de eerste full game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Amen. Wat een zeikwijven zitten hier toch steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:48
Ik denk dat je voor de PS4 nog gewoonweg niet kunt verwachten dat je al bepaalde blockbusters gratis gaat krijgen. Over een jaar zal dit wat meer voorkomen. Op de PS3 zijn nu natuurlijk al veel games uitgekomen, dus hebben ze veel meer keuze.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Je kan er op blijven hopen of je moet er gewoon rekening mee gaan houden dat ze die games niet meer weg gaan geven bij plus. Aangezien je bij de PS4 al zo ongeveer "verplicht" bent om plus te nemen hebben ze ook veel minder reden om mensen naar plus te lokken met games die voor Sony meer geld kosten om op deze dienst te krijgen dan de indiegames.

Op de PS3 en Vita zie je al maanden dat de kwaliteit afneemt en het is niet dat Xbox live het zoveel beter doet met de gratis games dus daar zal ook naar gekeken worden. Door plus koop ik ook bijna geen indies meer (zelfs niet in de aanbieding) terwijl ik eerst zo ongeveer alles wat me leuk leek bij release kocht. Als ze een paar maanden na release AAA games op plus gaan gooien koop ik die ook niet meer dus in mijn situatie is een plus abo geen plus voor Sony aangezien ik nu minder geld uit geef.

Misschien ben ik de doomdenker hier, maar ik zie echt geen reden voor Sony om veel grote titels beschikbaar te stellen. Misschien weer als de verkopen van de PS4 afnemen, want Sony is eigenlijk alleen maar aardig voor zijn klanten als het slecht gaat :+

edit : Even voor de duidelijkheid ...ik ben nog steeds tevreden met plus en ja ik roep dit al maanden ;) En het scheelt ook dat ik alle 3 de systemen heb, want als je alleen een PS4 hebt staan zijn die 2 games al snel karig.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 31-07-2014 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Kuhr89 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:27:
Ik denk dat je voor de PS4 nog gewoonweg niet kunt verwachten dat je al bepaalde blockbusters gratis gaat krijgen. Over een jaar zal dit wat meer voorkomen. Op de PS3 zijn nu natuurlijk al veel games uitgekomen, dus hebben ze veel meer keuze.
Nee, dat vind ook niet zo gek. Ze zouden zichzelf daarmee enorm in de vingers snijden.

FEZ vind ik tof dat die er tussen zit, paar keer aan gedacht om hem te kopen maar dit is natuurlijk beter :) Verder niet echt wat intressants maar er ligt nog genoeg op de stapel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik heb Fez zo'n 2 maanden geleden aangeschaft. Ben er aan begonnen maar toen kwamen er andere games van PSPlus en ook nog even AC:BF tussendoor. Helaas geen tijd meer aan Fez kunnen besteden.
Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet verder mee ga. Heb me heel erg goed kunnen vermaken met dat spelletje. Gewoon even de knop om zetten dat je geen AAA kwaliteit graphics gaat krijgen en genieten van een tussendoortje om te puzzelen...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:57

On_E

Housemusic

Flghter1982 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:42:

Het ligt inderdaad aan jou.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heb ik ook net Fez gekocht, maandje of 2/3 terug.. was toen in de actie voor 4,99 meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verstekbakker schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:20:
[...]

Amen. Wat een zeikwijven zitten hier toch steeds...
Er zijn genoeg die PS+ hebben genomen voor die instant game collection, myself included. Voor die online racing contracts in Watch_Dogs of een beetje vreemden dood knallen in Killzone heb ik dat echt niet gekocht :P En ik begrijp dat je voor de PS4 nog geen retail titels zal krijgen, maar als je kijkt naar wat er aan kleinere/PSN titels te krijgen is, dan hadden ze zeker een betere selectie kunnen maken.

Maargoed dat is ook logisch want die indie devs willen er ook geld mee verdienen. Om precies de zelfde reden dat er nog geen retail titels te krijgen zijn, zijn goede PSN games ook niet te krijgen.

En je zou kunnen zeggen, het is beter dan niets. En dat is zeker waar voor mij en voor de anderen hier, want doorgaans neem je toch direct een jaar. Maar had ik dit geweten, dan had ik mijn PS+ code nog niet geactiveerd hoor. Dat ding blijft toch wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

IK heb PS+ puur oor online gaming, mocht er een keertje een leuke free game voorbij komen neem ik hem wel mee.. Tot nu toe niet voorgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ben wel benieuwd naar Proteus, staat ook al een tijdje op mijn Steam wishlist dus die kan ik daar mooi vanaf halen. Crysis weet ik niet, de eerste twee vond ik niet zoveel aan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Nog nooit een Crysis gespeeld maar ga 'm zeker een kans geven. Hoop binnenkort ook weer eens op een leuke RPG, maar heb het idee dat die er sowieso niet zo veel zijn op de PS3.

Vond bijv. Amalur best tof en heb de Mass Effect games ook grijs gespeeld. Maar in dit genre komt zelden iets voorbij in plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 11:33
Leuke maand wordt dit! Vooral op de vita dan eigenlijk, FEZ lijkt me tof (had ik al bijna gekocht maar gelukkig niet), die andere puzzelplatformer lijkt me ook wel aardig en HP weet ik nog niet.

FEZ ga ik iig niet op de ps4 spelen denk ik, op een handheld speelt dat veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
BigF25 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:08:
Heb ik ook net Fez gekocht, maandje of 2/3 terug.. was toen in de actie voor 4,99 meen ik
Met je plus abo kan je beter alle aanbiedingen negeren (behalve als ze al op plus geweest zijn natuurlijk). Zeker games die meerdere keren in de aanbieding komen zijn een tijdje later "gratis" op plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Beakzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Met je plus abo kan je beter alle aanbiedingen negeren (behalve als ze al op plus geweest zijn natuurlijk). Zeker games die meerdere keren in de aanbieding komen zijn een tijdje later "gratis" op plus.
Hrm, da's wel een handige tip. Ach, ik had toen 4,49 betaald voor Fez, dus zo'n groot bedrag was 't nu ook weer niet :)

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Je weet toch ook dat er concurenten zijn he? Die gewoon ook gratis games leveren he? Waar de meeste gamers op tweakers (die gewoon geen fanboys zijn en zowel de Xbox als de PS hebben staan) gewoon naar kijken he?
(Echt.. lijkt een hype te worden dat constante he aan het einde van elke zin.)

Echt fijn dat je als een of andere zwaar aggresieve fanboy gaat staan springen, maar je moet je ook realiseren dat er mensen zijn die NIET alles toejuichen wat een bedrijf doet.

Sorry, maar Fez is op de PC gemiddeld 2 a 3 euro (Steam sales), dus die gratis weg geven is gewoon kansloos.
Crysis 3 ligt overal in de budgetbak omdat niemand het spel uberhaupt goed vond
En dan Lego Harry Potter.. wat kan je erover zeggen behalve dat het een faalspel is.

Het is erg jammer dat voor PS+ de laatste maanden alleen de budgetbak titels gekozen worden, en geen echt goede games meer.. En als dat zo blijft, gaan mensen een afweging maken. 30 euro per jaar voor XBL met gratis games (Deze maand: Dishonored, Motocross Madness, Crimson Dragon en Strike Suit Zero (Laatste 2 Xbox One.. Zie je? Zij leveren wel iets anders voor de next gen dan alleen Indies..)) of PS+. Ja dan gaan mensen gewoon keuzes maken.

Voor mij is het makkelijk, ik heb allebei. Maar ik begin wel steeds meer en meer spijt te krijgen van PS+, puur omdat ik totaal geen shooter fan ben, en de non shooter games gewoon niet komen blijkbaar (Dishonored is de enige die ik echt kan waarderen naast Bioshock en Borderlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 05-10 14:57
Gewoon nog even geduld ik verwacht dat als ps plus op de ps4 1 jaar oud is de eerste AAA game, waarschijnlijk Knack aangezien dit een Sony studio is.
Daarna zullen we vaker AAA games zien.

Ook kans dat ze de black friday extra aantrekkelijk willen maken en dat er gewoon 2 top games al ruim van te voren worden aangekondigd voor november.

De vita kwam na precies 1 jaar pas op ps plus, die had toen trouwens direct de top titel.

De andere killzone's zijn trouwens ook nooit op ps plus geweest. Terwijl killzone 3 makkelijk had gekund als voorbereiding op de ps4 en killzone lancering.
Niet elke publisher wil er aan meewerken

[ Voor 39% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2014 11:12 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
het probleem dat ik heb met psplus is dat je "verplicht" bent om het te nemen. waarom zou ik niet online kunnen spelen zonder psplus? ik heb een glasvezel verbinding en kan gemakkelijk games hosten als de spellen dat toelaten zonder tussenkomst van psplus. op de PC hoef je toch zeker ook geen bedrag te betalen om online te gamen?

tegenover staat dan dat je elke maand 1-2 games krijgt. Nee het hoeven geen AAA titels te zijn maar voor een PS4 mag je toch wel op grafisch gebied iets verwachten.

daarom al die indie games (af en toe kan het best) met graphics die ontzettend achterhaald zijn horen wat mij betreft niet op een Ps4.

ik weet niet hoe het met anderen zit maar daar heb ik hem dus echt niet voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb dit van te voren zien aankomen.
De ps4 is nog geen jaar oud en publishers verwachten bij nieuwe ps4 eigenaren nog klanten die de volle mep betalen voor een release game.

Bovendien heb ik zelf ook een ps3 en vita.
Het heeft me al diverse keren geld uitgespaard en kan al redelijk goed inschatten welke games er uiteindelijk op uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Ik sluit me hier wel aan bij Lanerios, PS Plus is sinds de invoering van de PS4 behoorlijk ingekrompen van wat het was. Voorheen kreeg je op de PS3 gewoon echt goede (AAA en niet AAA) games met als bijzaak een aantal (toegeven soms erg leuke) psn games. Maar de laatste tijd is de spoeling goede games in PS Plus wel erg zwakjes geworden. Op het moment houd ik voornamelijk mijn abbonement nog in stand om de gigantische backlog met wel goede games die ik nog niet heb gespeeld wegens tijd gebrek nog wil spelen.

Aan de andere kant kan ik mij voorstellen dat er nog niet veel nieuwe games voor de PS4 voorbij komen in de PS plus. Dit om de doodleuke reden dat er nog niet heel erg veel nieuwe PS4 games zijn. En degene die er zijn moet nog gewoon geld aan worden verdiend.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
lanerios schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:04:
[...]

Je weet toch ook dat er concurenten zijn he? Die gewoon ook gratis games leveren he? Waar de meeste gamers op tweakers (die gewoon geen fanboys zijn en zowel de Xbox als de PS hebben staan) gewoon naar kijken he?
(Echt.. lijkt een hype te worden dat constante he aan het einde van elke zin.)

Echt fijn dat je als een of andere zwaar aggresieve fanboy gaat staan springen, maar je moet je ook realiseren dat er mensen zijn die NIET alles toejuichen wat een bedrijf doet.

Sorry, maar Fez is op de PC gemiddeld 2 a 3 euro (Steam sales), dus die gratis weg geven is gewoon kansloos.
Crysis 3 ligt overal in de budgetbak omdat niemand het spel uberhaupt goed vond
En dan Lego Harry Potter.. wat kan je erover zeggen behalve dat het een faalspel is.

Het is erg jammer dat voor PS+ de laatste maanden alleen de budgetbak titels gekozen worden, en geen echt goede games meer.. En als dat zo blijft, gaan mensen een afweging maken. 30 euro per jaar voor XBL met gratis games (Deze maand: Dishonored, Motocross Madness, Crimson Dragon en Strike Suit Zero (Laatste 2 Xbox One.. Zie je? Zij leveren wel iets anders voor de next gen dan alleen Indies..)) of PS+. Ja dan gaan mensen gewoon keuzes maken.

Voor mij is het makkelijk, ik heb allebei. Maar ik begin wel steeds meer en meer spijt te krijgen van PS+, puur omdat ik totaal geen shooter fan ben, en de non shooter games gewoon niet komen blijkbaar (Dishonored is de enige die ik echt kan waarderen naast Bioshock en Borderlands)
Zijn wel veel shooters ja in PS+; heb een poos een lijst bijgehouden van alles dat ik heb gedownload (games die me niet aantrekken download ik ook niet, dus is verre van een complete lijst van wat er in PS+ is geweest de afgelopen tijd).

Uncharted 3
Xcom
Infamous 2
Amalur
Hitman Absolution
LOTR
DoA5
Far Cry 3
Battlefield 3
Maffia 2
Borderlands 2
Bioshock Infinite
Metro Last Light
Tomb Raider

Mis er vast nog wel een paar, maar toch 14 games in iets meer dan een jaar tijd is een gemiddelde van 1 game per maand die ik download via PS+. Niet slecht, maar zodra je de shooters weg gaat strepen blijft er niet heel veel over.

Al met al heb ik in PS+ toch meer goede dan slechte maanden gezien, net afgelopen maanden dat er af en toe een sportgame als toptitel in zat... tsja dat boeit mij nu net niets maar zal voor andere spelers juist wel weer leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Heel veel genres vind je gewoon simpelweg niet op een console. Een typische moba of rts kan je wel vergeten.
Van wat er overblijft is nou eenmaal een groot percentage shooters, niet zo gek dus dat die er vaker bij zitten.

Ook ben ik benieuwd wat je van de bovenstaande games onder een shooter vind vallen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2014 12:11 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.