Inderdaad, nadat ik een nieuw abonnement had gekocht stond de hele aankoopgeschiedenis er weer in. Kan dus weer alles downloaden wat ik voorheen had "gekocht" met PS+.
Het is jammer dat er zo weinig demo's voor de PS4 beschikbaar zijn!
Maar ik hoop dat het net zo zal worden als voor de PS3.
Maar ik hoop dat het net zo zal worden als voor de PS3.
Gisteren mail dat mijn PS plus gaat verlopen. Alleen kreeg ik vorige keer ook meteen een aanbieding van 35€ voor een jaar, dit keer dus niet. Weet iemand of je PS plus ook nog ergens goedkoper kan krijgen? (Via tegoed oid).
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
43 euro @ http://nl.neckermann.com/...filiate&utm_content=feed_Snippertje schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:27:
Gisteren mail dat mijn PS plus gaat verlopen. Alleen kreeg ik vorige keer ook meteen een aanbieding van 35€ voor een jaar, dit keer dus niet. Weet iemand of je PS plus ook nog ergens goedkoper kan krijgen? (Via tegoed oid).
Nee, automatische downloads werken op AL je consolesdangerpaki schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:29:
[...]
Restricties zitten er zeker op. Het gaat als volgt:
1) Je kant als gebruiker 1 primary console hebben
2) Je kan meerdere non-primary consoles hebben (in principe elke PS4 waarop je inlogt met jouw account. Maar je kan maar 1 non-primary tegelijk hebben)
2) Op jouw primary console kan elke gebruiker (of dat nou de primary of non-primary console van diegene is) de door jou gekochte content gebruiken op zijn account
3) Op een non-primary console kan alleen de gekochte content onder jouw account gebruikt worden
Dus je kan als volgt delen met 1 persoon. Jouw primary console staat bij iemand anders die op zijn account op de PS4 speelt. Jij speelt zelf op een non-primary console op jouw account. Niemand anders kan op de non-primary console waarop jij speelt de content spelen.
Heeft enkele nadelen. Automatische download van aankopen die je via de browser doet werken alleen op je primary console bijvoorbeeld. En volgens mij ook vita remote play. Daarnaast is het zo dat de non-primary console wel een internetverbinding nodig heeft om een game te verifieren (en te verifieren dat je niet met 2 non-primary consoles probeert te sharen) voordat je kan spelen. Valt de verbinding weg dan kapt ie na een kwartier tenzij de verbinding weer online komt.
[...]
2 dus. Iemand op de primary account en 1 iemand op de non-primary
Op dezelfde wijze is trouwens ook PSN+ te sharen.
De overige nadelen kloppen wel, ook kan je geen gebruik maken van automatische uploads van save files.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Klopt automatische uploads was ik vergeten. Maar mijn non-primary doet in ieder geval vanuit standby niet automatisch downloaden. Alle opties staan wel aan.ASNNetworks schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:03:
[...]
Nee, automatische downloads werken op AL je consolesIk doe het regelmatig via de website juist zodat ik de game gelijk op mijn PS4 en die van mn broertje zo kan laten downloaden. Zodra ik klik op download to PS4, krijgt hij gelijk een melding in beeld. Misschien dat de PS4 aan moet staan en niet in stand-by dit ondersteund als secundaire PS4. Als ze aan staan werkt het in ieder geval wel.
De overige nadelen kloppen wel, ook kan je geen gebruik maken van automatische uploads van save files.
Ik zag net dat Fez voor 4,99 in de PlayStation Store staat. (PS4)
Met al die goede reviews was het voor mij een no-brainer om deze toch maar even aan te schaffen.
Probleem is dat ik gisteren AC:BF binnen heb gekregen van Bol.com en door een of ander WK nog niet aan spelen ben toegekomen.
Teveel leuke spelletjes en veel te weinig tijd...
Tot nu toe totaal geen spijt van de aankoop van m'n PS4 en heb al heel veel plezier van de spelletjes uit de PS Store:
Met al die goede reviews was het voor mij een no-brainer om deze toch maar even aan te schaffen.
Probleem is dat ik gisteren AC:BF binnen heb gekregen van Bol.com en door een of ander WK nog niet aan spelen ben toegekomen.

Teveel leuke spelletjes en veel te weinig tijd...
Tot nu toe totaal geen spijt van de aankoop van m'n PS4 en heb al heel veel plezier van de spelletjes uit de PS Store:
- Stick it to the man uitgespeeld. Erg vermakelijk spel.
- Child of Light uitgespeeld. Prachtig vormgegeven en erg leuk om te spelen.
- PixelJunk Shooter Ultimate. Ben er aan begonnen, maar kan me nog niet echt pakken
- Trine 2 Complete Story. Prachtig spel. Nog niet uitgespeeld en zal ook wel wat langer gaan duren nu met AC:BF en Fez...
PSN ID: MrMichel_75
Is het nou zo dat de US store wel demo's in de store heeft staan? In tegenstelling tot de EU store....
Ik heb laatst de demo van Lego-Marvel-dinges-nog-wat gedownload via de EU store.
Verder zie ik nu ook Thief als demo beschikbaar in de EU store.
Zelf heb ik nog niet in de US store gekeken dus weet niet of daar andere/meer demo's zijn.
Verder zie ik nu ook Thief als demo beschikbaar in de EU store.
Zelf heb ik nog niet in de US store gekeken dus weet niet of daar andere/meer demo's zijn.
De Plus games voor juli in Azië:

Strider en Towerfall voor de PS4? Kom maar op!

Strider en Towerfall voor de PS4? Kom maar op!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Als dit waar is, kun je dus beter geen PSN-games meer kopen bij release als ze al zo snel bij PS+ kopen.
Zelf laatst op het punt gestaan STRIDER te kopen, (was volgens mij paar weken geleden de deal van de week) maar als dit dus waar is ben ik blij dat ik niet gehapt heb.
Zelf laatst op het punt gestaan STRIDER te kopen, (was volgens mij paar weken geleden de deal van de week) maar als dit dus waar is ben ik blij dat ik niet gehapt heb.
Nou, hoop niet dat dit de EU lijst is, beetje erg crap
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Strider

PSN: Bellerophon-
yaaay.. weer een remake van een oude game >_>
Ik ben echt blij met gratis PS4 games hoor, maar wat meer originaliteit mag echt wel
Ik ben echt blij met gratis PS4 games hoor, maar wat meer originaliteit mag echt wel
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij krijgt Azie altijd wat mindere games. Er is dus nog hoop...
lanerios schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:23:
yaaay.. weer een remake van een oude game >_>
Strider is geen remake volgens mij maar gewoon een nieuwe Strider game?
Dat kan niet de lijst voor europa zijn.
Velocity Ultra en Hustle Kngs zijn al langsgekomen.
bovendien zie ik typisch japanse games er bij staan, die niet eens in europa worden released.
bovendien zie ik typisch japanse games er bij staan, die niet eens in europa worden released.
De EU/US PS4 games zijn tot nu toe wel hetzelfde geweest als in Azië.Sinned123 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:01:
Dat zat ik ook al te denken. Dit lijstje ziet er wel heel exotisch uit voor EU regio.Sinned123 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:01:
Klinkt vrij ingewikkeld.dangerpaki schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:29:
[...]
Restricties zitten er zeker op. Het gaat als volgt:
1) Je kant als gebruiker 1 primary console hebben
2) Je kan meerdere non-primary consoles hebben (in principe elke PS4 waarop je inlogt met jouw account. Maar je kan maar 1 non-primary tegelijk hebben)
2) Op jouw primary console kan elke gebruiker (of dat nou de primary of non-primary console van diegene is) de door jou gekochte content gebruiken op zijn account
3) Op een non-primary console kan alleen de gekochte content onder jouw account gebruikt worden
Dus je kan als volgt delen met 1 persoon. Jouw primary console staat bij iemand anders die op zijn account op de PS4 speelt. Jij speelt zelf op een non-primary console op jouw account. Niemand anders kan op de non-primary console waarop jij speelt de content spelen.
Heeft enkele nadelen. Automatische download van aankopen die je via de browser doet werken alleen op je primary console bijvoorbeeld. En volgens mij ook vita remote play. Daarnaast is het zo dat de non-primary console wel een internetverbinding nodig heeft om een game te verifieren (en te verifieren dat je niet met 2 non-primary consoles probeert te sharen) voordat je kan spelen. Valt de verbinding weg dan kapt ie na een kwartier tenzij de verbinding weer online komt.
[...]
2 dus. Iemand op de primary account en 1 iemand op de non-primary
Op dezelfde wijze is trouwens ook PSN+ te sharen.
Tot nu toe heb ik gewoon 2 accounts, waarvan 1 US en 1 NL.
Ik koop spellen met het US account ( zonder PS+ )
Ik speel de spellen met het NL account ( waar ik al jaren op zit met PS+ )
Dus als een vriend van mij ook die US account spellen wil spelen, dan moet hij hem instellen als non-primary, en kan hij met zijn NL account gewoon spelen.
Right?
Hm als de ps4 games kloppen dan koop ik inderdaad geen psn games meer voorlopig. Towerfall was hier al duur in vergelijking met de VS (15 euro, wel erg leuk), maar zo snel al in plus dan is het dus weggegooid geld geweest.
Ze kunnen natuurlijk niet constant blijven komen met nieuwe games (al is dat wel fijn want niemand heeft die op dat moment), ooit komt er een omslagmoment. Mijns inziens is er nog te weinig om nu al om te klappen.
Ze kunnen natuurlijk niet constant blijven komen met nieuwe games (al is dat wel fijn want niemand heeft die op dat moment), ooit komt er een omslagmoment. Mijns inziens is er nog te weinig om nu al om te klappen.
Nee. Je kan het niet 'instellen' als non-primary. Je kan één als primair instellen, alle andere PS4's waarmee je met DAT account inlogt zijn non-primary. Jouw vriend kan dus alleen met jouw US account de games op zijn PS4 spelen.Confusius-nl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:15:
[...]
Klinkt vrij ingewikkeld.
Dus als een vriend van mij ook die US account spellen wil spelen, dan moet hij hem instellen als non-primary, en kan hij met zijn NL account gewoon spelen.
Right?
Games via US Store downloaden én sharen met een ander kan enkel en alleen als de eigen account gelijk een US account is. Want dan hoeft de US account niet op jouw PS4 primair worden ingesteld, jouw US account is dan immers je speel-account. Wanneer je een NL account hebt en US games koopt, dan moet het US account dus op JOUW PS4 als primair instellen om met je NL account te kunnen spelen. Dan kan een ander alleen die games spelen door in te loggen met het US account.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik hoop dat ik het begrijpASNNetworks schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:32:
[...]
Nee. Je kan het niet 'instellen' als non-primary. Je kan één als primair instellen, alle andere PS4's waarmee je met DAT account inlogt zijn non-primary. Jouw vriend kan dus alleen met jouw US account de games op zijn PS4 spelen.
Games via US Store downloaden én sharen met een ander kan enkel en alleen als de eigen account gelijk een US account is. Want dan hoeft de US account niet op jouw PS4 primair worden ingesteld, jouw US account is dan immers je speel-account. Wanneer je een NL account hebt en US games koopt, dan moet het US account dus op JOUW PS4 als primair instellen om met je NL account te kunnen spelen. Dan kan een ander alleen die games spelen door in te loggen met het US account.

Zolang je het voor je zelf houdt, heb je niet met primair en non-primair te maken lijkt me? Dan zijn beide primair?
Dus als ik een spel koop op me US account, switch naar NL account en ga spelen?
Ik zal het proberen makkelijker uit te leggen.Confusius-nl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:37:
[...]
Ik hoop dat ik het begrijp![]()
Zolang je het voor je zelf houdt, heb je niet met primair en non-primair te maken lijkt me? Dan zijn beide primair?
Dus als ik een spel koop op me US account, switch naar NL account en ga spelen?
Wanneer je een account hebt en een game koopt met dat account dan gelden er altijd twee dingen:
1) Jij kan ten alle tijden met jouw account je aankopen spelen, op elke PS4 waar dan ook zolang jij maar inlogt met dat account en verbonden bent met internet.
2) Je kan één PS4 als primair instellen voor jouw account. Dat wil zeggen dat de aankopen die jij met dat account doet, op jouw PS4 wordt geactiveerd en niet alleen op jouw account. Dus iedereen op die ene PS4 kan de aankopen spelen die jij gekocht hebt, jij hoeft daar voor niet ingelogd te zijn of verbonden te zijn met internet.
Als jij dus een game koopt met jouw eigen account dan kan iedereen op jouw PS4 (ervanuitgaande dat die als primair is ingesteld) alles spelen wat jij gekocht hebt. Jij kan je aankopen ook spelen op een andere PS4 met je eigen account. Dus stel jij gaat naar een vriend, dan kan jij daar inloggen en de game downloaden en met jouw account spelen. Tegelijkertijd kan iemand anders op JOUW PS4 met zijn/haar eigen account ook dat spel spelen, omdat de content op de PS4 is geactiveerd ipv alleen jouw account.
Jij hebt ervoor gekozen om een US account aan te maken om games te kopen. Daarbij heb jij je PS4 als primair ingesteld, zodat jij met je NL account de aankopen kan spelen die je met de US account heb gekocht. Dat wil dus zeggen dat als jij diezelfde aankopen elders wil spelen, je met de US account moet inloggen.
Dus:
Primair = iedereen (lees: alle accounts) heeft toegang tot alle aankopen op de primaire PS4
Secundair = alleen het account die de aankoop heeft gedaan kan de content opstarten/gebruiken.
Wanneer jij dus een game wil delen die je met je US account hebt gekocht, dan heb je twee opties:
1) De ander moet inloggen met de US account en DAARMEE spelen, aangezien JOUW PS4 als primair is ingesteld. De US account kan dan zelf nog spelen, maar moet dan ingelogd zijn (secundaire PS4)
2) Je moet de PS4 van je maat als primair activeren met je US account. Dan kan hij met zijn eigen account spelen, echter draai je het probleem om. Dan moet jij met het US account spelen, aangezien JOUW PS4 dan secundair voor de US account.
Ik hoop dat het zo duidelijker is
Top uitlegASNNetworks schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:49:
[...]
Ik zal het proberen makkelijker uit te leggen.
Wanneer je een account hebt en een game koopt met dat account dan gelden er altijd twee dingen:
1) Jij kan ten alle tijden met jouw account je aankopen spelen, op elke PS4 waar dan ook zolang jij maar inlogt met dat account en verbonden bent met internet.
2) Je kan één PS4 als primair instellen voor jouw account. Dat wil zeggen dat de aankopen die jij met dat account doet, op jouw PS4 wordt geactiveerd en niet alleen op jouw account. Dus iedereen op die ene PS4 kan de aankopen spelen die jij gekocht hebt, jij hoeft daar voor niet ingelogd te zijn of verbonden te zijn met internet.
Als jij dus een game koopt met jouw eigen account dan kan iedereen op jouw PS4 (ervanuitgaande dat die als primair is ingesteld) alles spelen wat jij gekocht hebt. Jij kan je aankopen ook spelen op een andere PS4 met je eigen account. Dus stel jij gaat naar een vriend, dan kan jij daar inloggen en de game downloaden en met jouw account spelen. Tegelijkertijd kan iemand anders op JOUW PS4 met zijn/haar eigen account ook dat spel spelen, omdat de content op de PS4 is geactiveerd ipv alleen jouw account.
Jij hebt ervoor gekozen om een US account aan te maken om games te kopen. Daarbij heb jij je PS4 als primair ingesteld, zodat jij met je NL account de aankopen kan spelen die je met de US account heb gekocht. Dat wil dus zeggen dat als jij diezelfde aankopen elders wil spelen, je met de US account moet inloggen.
Dus:
Primair = iedereen (lees: alle accounts) heeft toegang tot alle aankopen op de primaire PS4
Secundair = alleen het account die de aankoop heeft gedaan kan de content opstarten/gebruiken.
Wanneer jij dus een game wil delen die je met je US account hebt gekocht, dan heb je twee opties:
1) De ander moet inloggen met de US account en DAARMEE spelen, aangezien JOUW PS4 als primair is ingesteld. De US account kan dan zelf nog spelen, maar moet dan ingelogd zijn (secundaire PS4)
2) Je moet de PS4 van je maat als primair activeren met je US account. Dan kan hij met zijn eigen account spelen, echter draai je het probleem om. Dan moet jij met het US account spelen, aangezien JOUW PS4 dan secundair voor de US account.
Ik hoop dat het zo duidelijker is
... Never mind. Ik zie dat het hierboven heel mooi is uitgelegd. Dat dus...Confusius-nl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:15:
[...]
Klinkt vrij ingewikkeld.
Right?
[ Voor 36% gewijzigd door dangerpaki op 21-06-2014 03:46 ]
Had van de week ineens dat alle spellen die ik met plus gekocht had de foutmelding 'deze content is verlopen' gaven. Wanneer ik vervolgens de link naar de store gebruikte werkte het spel weer, maar als ik vervolgens later een ander spel aanzette moest ik hiervoor weer naar de store. Iemand dit weleens gehad?
Dit had ik vorige maand en bij mij was het opgelost door mijn PS3 uit en aan te zetten. Daarna kon ik weer zonder problemen spelen...
Is deze gewoon op PS4 te gebruiken?
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)
Dank alvast
Dank alvast
JaDaan87423 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:57:
Is deze gewoon op PS4 te gebruiken?
Dank alvast
Verwijderd
Leaving PS Plus:
2nd July: Pixeljunk Shooter Ultimate
2nd July: Trine 2: The Complete Story
2nd July: NBA 2K14
2nd July: Sly Cooper Thieves in Time
2nd July: Puppeteer
2nd July: Lone Survivor
2nd July: Dragon’s Crown
2nd July: Surge Deluxe
Entering PS Plus:
2nd July: TowerFall Ascension (PS4)
2nd July: Strider (PS4)
2nd July: Dead Space 3 (PS3)
2nd July: Vessel (PS3)
2nd July: LEGO Batman 2: DC Superheroes (Vita)
2nd July: Doki Doki Universe (Vita/PS3/PS4)
Entering PS Plus:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 09:56 ]
Ik krijg ineens bij al mijn games van ps plus dat ik geen toegang tot de inhoud heb of iets dergelijks terwijl ik nog minstens een jaar ps plus heb
Meer mensen hier last van ik heb ook een ps4 die doet het prima ook de ps plus games doen het daar op
Meer mensen hier last van ik heb ook een ps4 die doet het prima ook de ps plus games doen het daar op
Verwijderd
De Sony hulplijn bellen.bartburg schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:52:
Ik krijg ineens bij al mijn games van ps plus dat ik geen toegang tot de inhoud heb of iets dergelijks terwijl ik nog minstens een jaar ps plus heb
Ah, Dead Space 3. Ik wil 'm al een tijdje spelen, maar geen zin om te kopen. Binnenkort maar weer eens de PS3 aanzetten als ik klaar ben met Watch Dogs op de PS4.
Shikata ga nai.
Is dat legospel de moeite van het downloaden waard? Ik heb me nooit echt aangetrokken gevoeld tot games-van-de-film-met-lego zeg maar
Worden de ps-plus kortingen ook van tevoren aangekondigd trouwens?
Ze zijn meestal best leuk. Die film is trouwens echt geweldigkoffieprutser schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:41:
Ik overwoog al om Doki Doki Universe te kopen, weet niet wat het is, maar ziet er geinig uit, gelukkig heb ik dat dus niet gekocht.
Is dat legospel de moeite van het downloaden waard? Ik heb me nooit echt aangetrokken gevoeld tot games-van-de-film-met-lego zeg maar
Worden de ps-plus kortingen ook van tevoren aangekondigd trouwens?
PSN down hier. Op Twitter ook veel mensen, waar het down is.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Klopt, ik kreeg zojuist tijdens het spelen een bericht dat er onderhoud gepleegd wordt.
Shikata ga nai.
Verwijderd
Mooie maand voor mij. Diverse games die ik op mijn wishlist had en dan telkens niet gekocht heb...Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:46:
Leaving PS Plus:
Entering PS Plus:
2nd July: Doki Doki Universe (Vita)
[video]
Doki Doki is ook beschikbaar voor PS3 en PS4Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:46:
Entering PS Plus:
2nd July: Doki Doki Universe (Vita)
[video]
Verwijderd
Oke wist ik niet. Mooi, 3 PS4 games (en PS3 uiteraard) dus. Zal het even aanpassen!Zanydu schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:10:
[...]
Doki Doki is ook beschikbaar voor PS3 en PS4
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 10:00 ]
Het is dat Plus "moet", maar als het puur voor de spellen was had ik 't direct opgezegd...
PSN: Maichel
Ben blij dat ik een Vita heb gehaald zeg
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Locoroco 2 aangeschaft. Mooie prijs! Patapon lijkt me ook leuk, maar 3 schijnt de slechtste te zijn. Ik wacht wel tot 2 wordt afgeprijsd...
Ook The Walking Dead 2 is een prima aanbieding. Alleen moet ik 1 nog uitspelen.
Verder niet veel soeps.
Ook The Walking Dead 2 is een prima aanbieding. Alleen moet ik 1 nog uitspelen.
Verder niet veel soeps.
[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 27-06-2014 07:11 ]
Verwijderd
Vandaag FF downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:46:
Entering PS Plus:
Vind tot nu toe de 1e 2 maanden van de ps + games voor ps4 het beste. Rest was super magertjes
Hrm, ik kijk even in de PS store en zie de PS4 games nog niet als 'gratis' gemeld staan. Kijk ik ergens overheen?
Yeppa, het tijdstip.MisterMichel schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:11:
Hrm, ik kijk even in de PS store en zie de PS4 games nog niet als 'gratis' gemeld staan. Kijk ik ergens overheen?
Stel dat je ze vandaag (nu) bij toeval zou kopen....zou je dan een melding krijgen ofzo? Vast niet
Nee, je kan ze gewoon kopen. Wel kun je sneller zijn dan de site door te zoeken op die games. Die staan sneller op gratis dan de site het aangeeftMaichel schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:18:
[...]
Stel dat je ze vandaag (nu) bij toeval zou kopen....zou je dan een melding krijgen ofzo? Vast niet
Nieuwe 'Big in Japan' sale op PSN:
PS3:
Resident Evil Super Bundle (Not available in Germany) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €69.99/AU$99.95/£59.99, now €49.99/AU$69.95/£39.99
Additional 15% discount for PS Plus members
Resident Evil Revelations (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €14.99/AU$17.95/£10.99
Additional 20% discount for PS Plus members
Resident Evil: Chronicles HD Collection (Not available in Germany)
Was €26.99/AU$40.95/£21.99, now €10.99/AU$16.45/£8.99
RESIDENT EVIL CODE: Veronica X
Was €19.99/AU$29.95/£15.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99
Resident Evil: The Umbrella Chronicles (Not available in Germany)
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €6.99/AU$10.45/£5.79
Resident Evil Operation Raccoon City
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €7.49/AU$11.25/£6.19
Resident Evil: The Darkside Chronicles
Dynasty Warriors 6
Was €19.99/AU$24.95/£15.99, now €14.99/AU$17.95/£10.99
Additional 10% discount for PS Plus members
Dynasty Warriors 6 Empires (Not available in Russia)
Dynasty Warriors 7 (Not available in Russia)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €19.99/AU$29.95/£15.99
Dynasty Warriors 7 Xtreme Legends
Dynasty Warriors 8 (Not available in Russia)
Was €59.99/AU$89.95/£49.99, now €29.99/AU$39.95/£19.99
Yaiba: Ninja Gaiden Z
Was €59.99/AU$89.95/£49.99, now €24.99/AU$29.95/£19.99
Ninja Gaiden Σ2 Plus and Ninja Gaiden Σ Plus (Not available in Germany, New Zealand)
Was €59.99/AU$90.95/£49.99, now €34.99/AU$52.95/£28.99
Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge (Not available in Germany)
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €19.99/AU$24.95/£15.99
Saint Seiya: Brave Soldiers (Not available in India)
Was €54.99/AU$79.95/£44.99, now €19.99/AU$24.95/£15.99
Atelier Escha & Logy ~Alchemists of the Dusk Sky~
Was €49.99/AU$69.95/£39.99, now €34.99/AU$44.95/£24.99
Fist of the North Star: Ken’s Rage 2 (Not available in New Zealand)
Was €49.99/AU$69.95/£39.99, now €19.99/AU$24.95/£15.99
Lightning Returns: Final Fantasy XIII (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €59.99/AU$89.95/£39.99, now €24.99/AU$29.95/£19.99
Final Fantasy X/X-2
Was €39.99/AU$49.95/£29.99, now €18.99/AU$28.95/£15.49
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Standard Edition
Was €19.99/AU$29.95/£19.99, now €11.99/AU$17.95/£11.99
Final Fantasy XIII-2
Was €19.99/AU$24.95/£15.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99
Final Fantasy V (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €9.99/AU$14.95/£7.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Final Fantasy VI (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy VII (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy VIII (Discount goes live Thursday 3rd July)
Dynasty Warriors 7 Empires
Was €44.99/AU$62.95/£34.99, now €24.99/AU$29.95/£19.99
Dead or Alive 5 Ultimate
Was €39.99/AU$49.95/£29.99, now €19.99/AU$24.95/£15.99
Under Defeat HD: Deluxe Edition
Was €39.99/AU$49.95/£29.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Metal Gear Solid HD Collection
Was €39.99/AU$59.95/£32.99, now €14.99/AU$22.95/£11.99
Metal Gear Rising: Revengeance
Was €24.99/AU$29.95/£19.99, now €11.99/AU$17.95/£9.49
Metal Gear Solid: Peace Walker – HD Edition
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty – HD Edition
Metal Gear Solid 3: Snake Eater – HD Edition
Agarest: Generations of War 2 (Not available in New Zealand)
Was €34.99/AU$52.95/£28.99, now €16.99/AU$25.95/£13.99
Warriors Orochi 3
Hakuoki: Stories of the Shinsengumi
Was €29.99/AU$44.95/£19.99, now €14.99/AU$22.95/£10.99
Namco Fighter Collection
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €14.99/AU$17.95/£7.99
Tales of Graces f
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €9.99/AU$26.95/£14.99
Capcom Arcade Cabinet: All-in-One Pack
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €10.99/AU$16.45/£8.99
Lost Planet 3
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €13.49/AU$20.45/£10.99
Zone of the Enders – HD Collection
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €9.99/AU$12.95/£7.99
Agarest: Generations of War Zero (Not available in Australia, Finland, New Zealand, Norway)
Was €24.99/£19.99, now €9.99/£7.99
Virtua Fighter 5 Final Showdown Complete Edition
Was €24.99/AU$37.95/£19.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Bladestorm: The Hundred Years’ War
Was €19.99/AU$29.95/£15.99, now €14.99/AU$22.95/£11.99
Tales of Symphonia
Tales of Symphonia Dawn of the New World
Was €19.99/AU$24.95/£15.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Soulcalibur II HD Online
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Demon’s Souls
Street Fighter X Tekken
Was €19.99/AU$29.95/£15.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Catherine
Was €19.99/AU$24.95/£15.99Now €9.99/AU$14.95/£7.99
Child of Eden (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €3.99/AU$5.95/£3.29
The King of Fighters XIII
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Darkstalkers Resurrection
Street Fighter 2 Turbo HD Remix (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Super Street Fighter IV Arcade Edition
Was €14.99/AU$17.95/£10.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Street Fighter III: 3rd Strike Online Edition (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar, Slovenia)
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €5.99/AU$8.95/£4.99
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Castlevania: Harmony of Despair (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand/Qatar)
Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD (Not available in Germany)
Was €12.99/AU$19.45/£9.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Zone of the Enders: The 2nd Runner HD Edition
Was €14.49/AU$21.95/£11.59, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Virtua Fighter 5 Final Showdown
HELL YEAH! Wrath of the Dead Rabbit
Moon Diver (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Was €12.99/AU$19.45/£9.99, now €6.19/AU$9.35/£5.09
Vandal Hearts: Flames Of Judgment (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)
Was €12.99/AU$19.45/£9.99, now €5.99/AU$8.95/£4.99
Tekken Tag Tournament 2 Online Pass
Was €9.99/AU$14.95/£7.99, now €3.99/AU$5.95/£3.29
Mega Man 10 Complete (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Mega Man 10 (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Mega Man 9 (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
R-Type Dimensions (Discount ends 9th July)
Was £7.99/€9.99/AU$14.95, now £4.29/€5.19/AU$7.85
Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Final Fight: Double Impact (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Crystal Defender (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)
Elevator Action Deluxe (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Space Invaders Infinity Gene (Discount goes live Thursday 3rd July)
Yu-Gi-Oh! Millennium Duels
Was €9.99/AU$14.95/£6.99, now €4.49/AU$6.75/£3.69
Spelunker HD (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Samurai Shodown (Not available in Bulgaria, Hungary, Israel, Kuwait, Qatar, Ukraine)
Was €8.99/AU$13.45/£7.39, now €3.99/AU$5.95/£3.29
Fatal Fury (Not available in Bulgaria, Hungary, Israel, Kuwait, Qatar, Ukraine)
Was €8.99/AU$13.45/£7.39, now €1.99/AU$2.95/£1.69
House of the Dead 4 (Not available in Germany)
Was €7.99/AU$11.95/£6.49Now €2.99/AU$4.55/£2.49
Thexder Neo (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €7.99/AU$11.95/£6.49, now €3.99/AU$5.95/£3.29
Parasite Eve 2 (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar)
Was €6.99/AU$10.45/£5.79, now €3.49/AU$5.25/£2.89
Front Mission 3 (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €5.99/AU$8.95/£4.99, now €2.99/AU$4.55/£2.49
Virtua Fighter 2
Was €4.49/AU$6.75/£3.69, now €1.99/AU$2.95/£1.69
Streets of Rage 2 (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Golden Axe (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
The Revenge of Shinobi
ICO Classics HD (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Was €17.99/$26.95/£14.99, now €9.99/$14.95/£7.99
Malicious
Was €7.99/$11.95/£6.49, now €3.99/$5.95/£3.29
Shadow of the Colossus Classics HD (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Tokyo Jungle
Was €12.99/$19.95/£9.99, now €6.99/$10.45/£5.79
PS Vita/PSP:
Final Fantasy (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy II (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy III
Final Fantasy IV (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy X/X-2
The 3rd Birthday (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar)
Crystal Defender (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)
Soul Sacrifice (Discount ends 9th July)
Was £29.99/€34.99/AU$47.95, now £14.99/€19.99/AU$24.95
Space Invaders Extreme (Discount goes live Thursday 3rd July)
Thexder Neo (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Parasite Eve 2 (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Front Mission 3 (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)
Gravity Rush
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €9.99/AU$14.95/£6.99
Malicious Rebirth
Was €12.99/AU$19.95/£9.99, now €6.99/AU$10.45/£5.79
Open Me!
Was €7.99/AU$11.95/£6.49, now €4.99/AU$7.55/£3.99
White Knight Chronicles: Origins
Persona 2/Trails In The Sky (Not available in Australia and New Zealand) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €49.99/£39.99, now €21.99/£17.99
Persona 2/Persona 3 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €49.99/AU$75.95/£39.99, now €21.99/AU$32.95/£17.99
Persona 3 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €12.99/AU$19.45/£9.99
Sonic & All-Stars Racing Transformed (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €39.99/AU$54.95/£34.99, now €14.99/AU$22.95/£11.99
Trails in the Sky (Discount goes live Thursday 3rd July)
Fate/EXTRA (Not available in Australia, Finland, New Zealand, Ukraine) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/£24.99, now €11.25/£9.29
Persona 2: Innocent Sin (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €11.25/AU$16.95/£9.29
Earth Defense Force 2017 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99
Blazblue Continuum Shift Extend (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €24.99/AU$32.95/£19.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99
Elminage Original (Not available in Australia and New Zealand) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €19.99/£15.99, now €7.49/£6.19
Touch my Katamari (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €19.99/AU$24.95/£14.99, now €6.99/AU$10.45/£5.79
Spectral Souls: RotEE (Not available in Australia, Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €10.99/£8.99, now €6.19/£5.09
Additional 10% Discount for PS Plus Members
Shinobido 2: Revenge of Zen (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Shinobido 2: Revenge of Zen DLC (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €2.99/AU$4.55/£2.49, now €0.99/AU$1.45/£0.79
PS3:
Resident Evil Super Bundle (Not available in Germany) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €69.99/AU$99.95/£59.99, now €49.99/AU$69.95/£39.99
Additional 15% discount for PS Plus members
Resident Evil Revelations (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €14.99/AU$17.95/£10.99
Resident Evil: Chronicles HD Collection (Not available in Germany)
Was €26.99/AU$40.95/£21.99, now €10.99/AU$16.45/£8.99
RESIDENT EVIL CODE: Veronica X
Resident Evil: The Umbrella Chronicles (Not available in Germany)
Resident Evil Operation Raccoon City
Resident Evil: The Darkside Chronicles
Dynasty Warriors 6
Dynasty Warriors 6 Empires (Not available in Russia)
Dynasty Warriors 7 (Not available in Russia)
Dynasty Warriors 7 Xtreme Legends
Dynasty Warriors 8 (Not available in Russia)
Was €59.99/AU$89.95/£49.99, now €29.99/AU$39.95/£19.99
Yaiba: Ninja Gaiden Z
Was €59.99/AU$89.95/£49.99, now €24.99/AU$29.95/£19.99
Ninja Gaiden Σ2 Plus and Ninja Gaiden Σ Plus (Not available in Germany, New Zealand)
Was €59.99/AU$90.95/£49.99, now €34.99/AU$52.95/£28.99
Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge (Not available in Germany)
Saint Seiya: Brave Soldiers (Not available in India)
Was €54.99/AU$79.95/£44.99, now €19.99/AU$24.95/£15.99
Atelier Escha & Logy ~Alchemists of the Dusk Sky~
Was €49.99/AU$69.95/£39.99, now €34.99/AU$44.95/£24.99
Fist of the North Star: Ken’s Rage 2 (Not available in New Zealand)
Was €49.99/AU$69.95/£39.99, now €19.99/AU$24.95/£15.99
Lightning Returns: Final Fantasy XIII (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €59.99/AU$89.95/£39.99, now €24.99/AU$29.95/£19.99
Final Fantasy X/X-2
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Standard Edition
Was €19.99/AU$29.95/£19.99, now €11.99/AU$17.95/£11.99
Final Fantasy XIII-2
Was €19.99/AU$24.95/£15.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99
Dynasty Warriors 7 Empires
Was €44.99/AU$62.95/£34.99, now €24.99/AU$29.95/£19.99
Dead or Alive 5 Ultimate
Was €39.99/AU$49.95/£29.99, now €19.99/AU$24.95/£15.99
Under Defeat HD: Deluxe Edition
Was €39.99/AU$49.95/£29.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Metal Gear Solid HD Collection
Was €39.99/AU$59.95/£32.99, now €14.99/AU$22.95/£11.99
Metal Gear Rising: Revengeance
Was €24.99/AU$29.95/£19.99, now €11.99/AU$17.95/£9.49
Metal Gear Solid: Peace Walker – HD Edition
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty – HD Edition
Metal Gear Solid 3: Snake Eater – HD Edition
Agarest: Generations of War 2 (Not available in New Zealand)
Was €34.99/AU$52.95/£28.99, now €16.99/AU$25.95/£13.99
Warriors Orochi 3
Hakuoki: Stories of the Shinsengumi
Was €29.99/AU$44.95/£19.99, now €14.99/AU$22.95/£10.99
Namco Fighter Collection
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €14.99/AU$17.95/£7.99
Tales of Graces f
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €9.99/AU$26.95/£14.99
Capcom Arcade Cabinet: All-in-One Pack
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €10.99/AU$16.45/£8.99
Lost Planet 3
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €13.49/AU$20.45/£10.99
Zone of the Enders – HD Collection
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €9.99/AU$12.95/£7.99
Agarest: Generations of War Zero (Not available in Australia, Finland, New Zealand, Norway)
Was €24.99/£19.99, now €9.99/£7.99
Virtua Fighter 5 Final Showdown Complete Edition
Was €24.99/AU$37.95/£19.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Bladestorm: The Hundred Years’ War
Was €19.99/AU$29.95/£15.99, now €14.99/AU$22.95/£11.99
Tales of Symphonia
Tales of Symphonia Dawn of the New World
Soulcalibur II HD Online
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Demon’s Souls
Street Fighter X Tekken
Was €19.99/AU$29.95/£15.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Catherine
Was €19.99/AU$24.95/£15.99Now €9.99/AU$14.95/£7.99
Child of Eden (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
The King of Fighters XIII
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €7.99/AU$11.95/£6.49
Darkstalkers Resurrection
Street Fighter 2 Turbo HD Remix (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Super Street Fighter IV Arcade Edition
Was €14.99/AU$17.95/£10.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Street Fighter III: 3rd Strike Online Edition (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar, Slovenia)
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €5.99/AU$8.95/£4.99
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Castlevania: Harmony of Despair (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand/Qatar)
Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD (Not available in Germany)
Zone of the Enders: The 2nd Runner HD Edition
Was €14.49/AU$21.95/£11.59, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Virtua Fighter 5 Final Showdown
HELL YEAH! Wrath of the Dead Rabbit
Moon Diver (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Was €12.99/AU$19.45/£9.99, now €6.19/AU$9.35/£5.09
Vandal Hearts: Flames Of Judgment (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)
Was €12.99/AU$19.45/£9.99, now €5.99/AU$8.95/£4.99
Tekken Tag Tournament 2 Online Pass
Mega Man 10 Complete (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Mega Man 10 (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Mega Man 9 (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
R-Type Dimensions (Discount ends 9th July)
Was £7.99/€9.99/AU$14.95, now £4.29/€5.19/AU$7.85
Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Final Fight: Double Impact (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Elevator Action Deluxe (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Space Invaders Infinity Gene (Discount goes live Thursday 3rd July)
Yu-Gi-Oh! Millennium Duels
Was €9.99/AU$14.95/£6.99, now €4.49/AU$6.75/£3.69
Spelunker HD (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Samurai Shodown (Not available in Bulgaria, Hungary, Israel, Kuwait, Qatar, Ukraine)
Was €8.99/AU$13.45/£7.39, now €3.99/AU$5.95/£3.29
Fatal Fury (Not available in Bulgaria, Hungary, Israel, Kuwait, Qatar, Ukraine)
Was €8.99/AU$13.45/£7.39, now €1.99/AU$2.95/£1.69
House of the Dead 4 (Not available in Germany)
Was €7.99/AU$11.95/£6.49Now €2.99/AU$4.55/£2.49
Parasite Eve 2 (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar)
Front Mission 3 (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Virtua Fighter 2
Streets of Rage 2 (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Golden Axe (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
The Revenge of Shinobi
ICO Classics HD (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Malicious
Was €7.99/$11.95/£6.49, now €3.99/$5.95/£3.29
Shadow of the Colossus Classics HD (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Tokyo Jungle
Was €12.99/$19.95/£9.99, now €6.99/$10.45/£5.79
PS Vita/PSP:
Final Fantasy (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy II (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy III
Final Fantasy IV (Discount goes live Thursday 3rd July)
Final Fantasy X/X-2
The 3rd Birthday (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar)
Soul Sacrifice (Discount ends 9th July)
Was £29.99/€34.99/AU$47.95, now £14.99/€19.99/AU$24.95
Space Invaders Extreme (Discount goes live Thursday 3rd July)
Parasite Eve 2 (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Front Mission 3 (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)
Gravity Rush
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €9.99/AU$14.95/£6.99
Malicious Rebirth
Was €12.99/AU$19.95/£9.99, now €6.99/AU$10.45/£5.79
Open Me!
Was €7.99/AU$11.95/£6.49, now €4.99/AU$7.55/£3.99
White Knight Chronicles: Origins
Persona 2/Trails In The Sky (Not available in Australia and New Zealand) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €49.99/£39.99, now €21.99/£17.99
Persona 2/Persona 3 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €49.99/AU$75.95/£39.99, now €21.99/AU$32.95/£17.99
Persona 3 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Sonic & All-Stars Racing Transformed (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €39.99/AU$54.95/£34.99, now €14.99/AU$22.95/£11.99
Trails in the Sky (Discount goes live Thursday 3rd July)
Fate/EXTRA (Not available in Australia, Finland, New Zealand, Ukraine) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/£24.99, now €11.25/£9.29
Persona 2: Innocent Sin (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €11.25/AU$16.95/£9.29
Earth Defense Force 2017 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99
Blazblue Continuum Shift Extend (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €24.99/AU$32.95/£19.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99
Elminage Original (Not available in Australia and New Zealand) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €19.99/£15.99, now €7.49/£6.19
Touch my Katamari (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €19.99/AU$24.95/£14.99, now €6.99/AU$10.45/£5.79
Spectral Souls: RotEE (Not available in Australia, Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €10.99/£8.99, now €6.19/£5.09
Shinobido 2: Revenge of Zen (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Shinobido 2: Revenge of Zen DLC (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €2.99/AU$4.55/£2.49, now €0.99/AU$1.45/£0.79
Jeez, post dan gewoon een link. Copy paste. Dit leest natuurlijk bijna niemand.
Speciaal voor jou de link: http://blog.eu.playstatio...le-returns-ps-store-week/
[ Voor 71% gewijzigd door SD5k op 02-07-2014 14:58 ]
Verwijderd
Er staan mooie deals tussen van PSN games die ik al een tijdje wilde hebben zoals Resident Evil: Umbrella Chronicles en Capcom Arcade Cabinet, maar met deze deals wordt het wel aantrekkelijk.
Ik hoop dat de PS Store op tijd wordt geüpdatet nu. Vorige maand duurde het ook veel langer dan gewoonlijk. Ik heb het gevoel dat het nu weer het geval is. Normaal gesproken kan je in de middag al de PS+ games downloaden via de website en om 16.00 via de PS4. Vorige maand kon je in de middag de PS+ nog niet downloaden en de PS Store op de PS4 werd pas in de avond bijgewerkt. De PS+ games zijn nu ook niet alvast te downloaden via de website...
Tja, ik vind het niet erg dat ik deze grafische pareltjes wat later kan spelenASNNetworks schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:16:
Ik hoop dat de PS Store op tijd wordt geüpdatet nu. Vorige maand duurde het ook veel langer dan gewoonlijk. Ik heb het gevoel dat het nu weer het geval is. Normaal gesproken kan je in de middag al de PS+ games downloaden via de website en om 16.00 via de PS4. Vorige maand kon je in de middag de PS+ nog niet downloaden en de PS Store op de PS4 werd pas in de avond bijgewerkt. De PS+ games zijn nu ook niet alvast te downloaden via de website...
Haha, ging mij meer om het feit dat de Store niet volgens vaste tijden meer bijgewerkt wordt:pMaichel schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:22:
[...]
Tja, ik vind het niet erg dat ik deze grafische pareltjes wat later kan spelen
Maar ik had wel ff zin in Strider, vond de demo tof maar besloot om hem maar niet te kopen destijds vanwege anders spellen.
Die vaste tijden is sowieso niet meer sinds die regel van "2e Dinsdag van de maand"....ASNNetworks schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:26:
[...]
Haha, ging mij meer om het feit dat de Store niet volgens vaste tijden meer bijgewerkt wordt:p
Maar ik had wel ff zin in Strider, vond de demo tof maar besloot om hem maar niet te kopen destijds vanwege anders spellen.
Wel grappig als ik kijk.. heb nu een 360 en PS3 naast elkaar draaien
360:
Veel betere download snelheid. Daar is geen discussie over
Store indeling is wat minder handig
Store werkt snel, zonder vertraging
Store updates zijn nogal onduidelijk
PS3
Trage store
Trage downloads
Wel duidelijk wanneer wat te downloaden is
Wat makkelijkere store om doorheen te zoeken
Nu hopen op combinatie?
360:
PS3
Trage store
Trage downloads
Nu hopen op combinatie?
Op de PS4 is bij mij de Store gewoon razendsnel. Zoekresultaten komen direct en alles wordt gelijk geladen. Hoef nooit te wachten.. Downloadsnelheden zijn wisselend. Heb een hele tijd 500KB/s als downloadsnelheid gehad. Heb daar zelfs een topic over gemaakt hier en contact opgenomen met Sony. Sinds de E3 gaan de snelheden een stuk sneller, vaak rond de 8-10MB. Het kan natuurlijk nog sneller gezien ik 22,5MB/s kan halen met mijn verbinding (en ja ik bedoel 22,5MegaBytes/s, dus 180Mbit/s)lanerios schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:05:
360:
PS3
Trage store
Trage downloads
Nu hopen op combinatie?
Wat trouwens wel raar is: De PS Store is al wel bijgewerkt. Ik zie namelijk de nieuwe games gewoon staan (Child of Light voor Vita, Guacameelee PS4 etc). Maar de IGC games voor PS+ niet
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 02-07-2014 18:46 ]
Ik zie de nieuwe games wel staan maar ze zijn nog steeds niet gratis, ook al is de store bijgewerkt en staan ze specifiek bij: alleen voor leden
Verwijderd
Nog niks gratis inderdaad.DigitalError schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:04:
Ik zie de nieuwe games wel staan maar ze zijn nog steeds niet gratis, ook al is de store bijgewerkt en staan ze specifiek bij: alleen voor leden
Inplaats van vanaf 2 juli hadden ze beter kunnen zeggen 1ste week van juli.
In de Web Store staan ze al wel, met een grote IGC banner, maar nog niet gratis.
Enige wat erbij staat is "binnenkort beschikbaar"
Enige wat erbij staat is "binnenkort beschikbaar"
Als je doorgaat met de aankoop worden ze wel gratis, behalve Lego Batman voor Vita. Ik heb nu alle ICG gedownload op Lego Batman na, die blijft €24,99 aangeven. Die probeer ik later nog wel weer
Hoor minstens nog anderhalve maand Plus te hebben, en het word ook nog op mijn profiel weergeven maar kan niet de nieuwe gratis games selecteren? naja niet zonder te betalen.
Store update is nog niet aagepast.Psyonara schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:04:
Hoor minstens nog anderhalve maand Plus te hebben, en het word ook nog op mijn profiel weergeven maar kan niet de nieuwe gratis games selecteren? naja niet zonder te betalen.
PS4 =/= PS3, groot verschilASNNetworks schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:35:
[...]
Op de PS4 is bij mij de Store gewoon razendsnel. Zoekresultaten komen direct en alles wordt gelijk geladen. Hoef nooit te wachten.. Downloadsnelheden zijn wisselend. Heb een hele tijd 500KB/s als downloadsnelheid gehad. Heb daar zelfs een topic over gemaakt hier en contact opgenomen met Sony. Sinds de E3 gaan de snelheden een stuk sneller, vaak rond de 8-10MB. Het kan natuurlijk nog sneller gezien ik 22,5MB/s kan halen met mijn verbinding (en ja ik bedoel 22,5MegaBytes/s, dus 180Mbit/s)
Wat trouwens wel raar is: De PS Store is al wel bijgewerkt. Ik zie namelijk de nieuwe games gewoon staan (Child of Light voor Vita, Guacameelee PS4 etc). Maar de IGC games voor PS+ niet
Jawel hoor. Net 3 gratis ps4 games gedownload incl dokidoki voor de ps4 vreemd genoeg :-). Wel via browser. En uiteraard ook de vita en ps3 games "gekocht".
Bij mij was ergens rond kwart voor 8 alles verkrijgbaar in de webstore,
behalve Lego Batman 2 voor vita.
Om een of andere reden staat die nog gewoon op €24,99
Snap ik... Maar jij zegt nu hopen op een combinatie. Nou die is er voor de PS4.
Zelfde hier en laat dat nou precies degene zijn die ik op me vita wil spelenM a r c o schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:39:
Bij mij was ergens rond kwart voor 8 alles verkrijgbaar in de webstore,
Nouja, kijk morgen nog wel even of hij dan wel goed staat
Op twitter heeft Sony al aangegeven dat er iets niet goed gaat met Lego Batman.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hoe moeilijk kan dat zijn om die prijs te fixenLuPo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:02:
Op twitter heeft Sony al aangegeven dat er iets niet goed gaat met Lego Batman.
Ik snap niet hoe het voor sony zo lastig is om een online store te updaten, google play, appstore, en steam werken allemaal meestal prima, maar sony weet het te verprutsen

Ze hadden al aangegeven dat het waarschijnlijk wat langer ging duren vanwege de grote update aan de store, en dan met name de big in Japan sale...koffieprutser schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:00:
[...]
Hoe moeilijk kan dat zijn om die prijs te fixen
Ik snap niet hoe het voor sony zo lastig is om een online store te updaten, google play, appstore, en steam werken allemaal meestal prima, maar sony weet het te verprutsenDoor de store bladeren op de vita is al helemaal een ramp, het lijkt bijna alsof ze niet willen dat je je geld er opmaakt aan leuke pakjes voor LBP
Anyway, ik heb de R&C trilogie gekocht op ps3 voor 17,99 via plus, en via cross-buy kun je dan de trilogie games los downloaden voor de vita
Bij mij zijn de downloads op PSN helemaal niet zo traag:lanerios schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:05:
360:
PS3
Trage store
Trage downloads
Nu hopen op combinatie?
PSN (op PS3): 130 Mbit/s
Xbox Live (Xbox 360): 55 Mbit/s
Op de 360 kan ik wel eerder spelen, omdat het installeren op de PS3 nog eens 2x zo lang duurt als het downloaden. En laten we het dan niet hebben over de updates die je vervolgens nog moet installeren bij de eerste keer starten van een game op de PS3...
Overigens download ik tegenwoordig de PS Plus games pas de volgende ochtend/dag. Dan is de store (meestal) wel bijgewerkt.
Dat zijn lekkere snelheden. Op PS3 haal ik meestal maximaal 5 tot 6mbit. Op de vita nauwelijks 1mbit. Het is echt dramatischMartijnS72 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:46:
[...]
Bij mij zijn de downloads op PSN helemaal niet zo traag:
PSN (op PS3): 130 Mbit/s
Xbox Live (Xbox 360): 55 Mbit/s
Op de 360 kan ik wel eerder spelen, omdat het installeren op de PS3 nog eens 2x zo lang duurt als het downloaden. En laten we het dan niet hebben over de updates die je vervolgens nog moet installeren bij de eerste keer starten van een game op de PS3...
Overigens download ik tegenwoordig de PS Plus games pas de volgende ochtend/dag. Dan is de store (meestal) wel bijgewerkt.

Internetsnelheid thuis is 30mbit en ook superstabiel.
But oh well uiteindelijk komt het wel binnen
Oh, Vita gaat hier juist sneller dan PS3. PS3 is hier echt dramatisch (100/100 glasvezel, daar zit het probleem niet).ksborg schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:15:
[...]
Dat zijn lekkere snelheden. Op PS3 haal ik meestal maximaal 5 tot 6mbit. Op de vita nauwelijks 1mbit. Het is echt dramatisch
Internetsnelheid thuis is 30mbit en ook superstabiel.
But oh well uiteindelijk komt het wel binnen.
Verwijderd
De PS4 download bij mij het snelste , daarna de PSVita en als langzaamste de PS3.Cyleo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:37:
[...]
Oh, Vita gaat hier juist sneller dan PS3. PS3 is hier echt dramatisch (100/100 glasvezel, daar zit het probleem niet).
Het verschild per console ook nog eens per game.
Ik vermoed dat ze in japan een volledige dump van alle games hebben.
In datacentre hier in europa staan alleen de high volume games.
Dus als je wat ouders of minder populairs zoekt dan zie je vaak dat de snelheden dramatisch zijn.
Ik vermoed dat ze in japan een volledige dump van alle games hebben.
In datacentre hier in europa staan alleen de high volume games.
Dus als je wat ouders of minder populairs zoekt dan zie je vaak dat de snelheden dramatisch zijn.
Download even pauzeren, dan gaat het installeren opeens stukken sneller.MartijnS72 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:46:
[...]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Het klopt dat background downloaden het installeren een stuk trager maakt.MeNTaL_TO schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:08:
[...]
Download even pauzeren, dan gaat het installeren opeens stukken sneller.
Mijn constatering was echter gebaseerd op het downloaden/installeren op de voorgrond; de PS3 kan dan nergens anders voor gebruikt worden en na het downloaden start automatisch de installatie.
Volgens mij is dat de snelste (en saaiste) manier van installeren: 10 minuten downloaden betekent in mijn geval 20 minuten installeren. Na 30 minuten kan ik het spel dus starten. (Gevolgd door download en installatie van eventuele updates/patches.)
Overigens hoef je updates/patches meestal niet onmiddellijk te installeren; dat kan PS Plus via automatisch updaten doen. Helaas moet je het spel wel al een keer opgestart hebben om automatisch updaten te kunnen gebruiken.
Verwijderd
Gelukkig gaat het installeren veel sneller op de PS4.
Op de PS3 was dat tergend langzaam.
Op de PS3 was dat tergend langzaam.
lego batman is gefixd volgens mij.
Ik heb hem net op mijn vita handmatig opgezocht, en daar stond hij nu gratis.
Hij is nu aan het installeren.
Bij mij stond hij op 24,99 maar als je verder gaat met de aankoop is hij opeens gratis
Ik heb heel lang een xbox 360 gehad, nu sinds een jaar een PS3, maar in gebruikers ervaring heb ik de PS3 altijd als de wat tragere console beschouwd (niet qua games/fps etc) maar puur qua interface. Vooral de store is met vlagen haatbaar langzaam, zowel de interface als daadwerkelijk iets downloaden/naar background download zetten. Dat ging op de 360 echt een stuk sneller. Blij te horen dat het nu ook goed werkt op de PS4
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
klopt, ze hebben het in 24 uur sinds de tweet gefixt, huldeM a r c o schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:39:
lego batman is gefixd volgens mij.

Wel een geinig spel, maar je ziet wel dat het een 3ds port is, de cutscenes zijn echt youtube 240p kwaliteit zeg maar. Wel fijn dat je geen tweede stick nodig hebt, lekker auto-aimen
Dat! Dat vind ik dus moeilijk irritant. Heb je je PS3 een dag aan laten staan omdat dat downloaden zo tergent gaat, kom je thuis, wil je de game starten. Wordt je vriendelijk verzocht nog even 1.3 GB aan patches binnen te harken.MartijnS72 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:20:
[...]
Overigens hoef je updates/patches meestal niet onmiddellijk te installeren; dat kan PS Plus via automatisch updaten doen. Helaas moet je het spel wel al een keer opgestart hebben om automatisch updaten te kunnen gebruiken.

Ps3 zijn xmb is er later snel bij gegooid. in dat opzicht was de xbox superieur aan de ps.
Nu met de ps4 vind ik ze nagenoeg identiek.
Nu met de ps4 vind ik ze nagenoeg identiek.
'deze download kan niet in de achtergrond uitgevoerd worden'Cyleo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:45:
[...]
Dat! Dat vind ik dus moeilijk irritant. Heb je je PS3 een dag aan laten staan omdat dat downloaden zo tergent gaat, kom je thuis, wil je de game starten. Wordt je vriendelijk verzocht nog even 1.3 GB aan patches binnen te harken.
Verwijderd
Er staan behoorlijk toffe game in de Big in Japan Sale. Ik heb mezelf in ieder geval de Resident Evil Chronicles cadeau gedaan. Uiteraard ook de PS+ games weer aan mijn downloadlijst toegevoegd.
Overigens had ik ook onlangs wat avatar packs toegevoegd, maar deze worden per avatar aan de downloadlijst toegevoegd. Hierdoor wordt de lijst ellenlang. Ik heb nu al bijna 1800 items in de lijst staan. Daar scroll je niet even doorheen.
Overigens had ik ook onlangs wat avatar packs toegevoegd, maar deze worden per avatar aan de downloadlijst toegevoegd. Hierdoor wordt de lijst ellenlang. Ik heb nu al bijna 1800 items in de lijst staan. Daar scroll je niet even doorheen.
Zitten hier nog Belgen? Bij mij is Lego Batman 2 blijkbaar een Franse versie *zucht*.
Op welke systeemtaal staat je vita?
Dat wil nog wel eens uitmaken.
Dat bepaalde bij unit 13 ook je ingame taal.
Dat wil nog wel eens uitmaken.
Dat bepaalde bij unit 13 ook je ingame taal.
Vraagje, ik kom binnenkort over naar PS4 (oud xbox fan
), alleen nu wil ik er natuurlijk wel een online abonnement bij. Bij de xbox had je gold/silver, is plus gewoon te vergelijken met een gold abonnement? Of heeft plus zo zijn beperkingen? Als ik het zo lees lijkt het wel op gold, je kan online gamen en krijgt maandelijks keuze uit een paar gratis games? Mijn vraag is dus heb ik aan plus voldoende of zijn er verschillende abonnementen

Er bestaat alleen een PS Plus abonnement. Er is geen brons, zilver of goud onderscheid.
Er is geen keuze uit de gratis games per maand. Deze worden namelijk per maand vastgesteld en je hebt de vrijheid ze te kopen voor 0 Euro.
Er is geen keuze uit de gratis games per maand. Deze worden namelijk per maand vastgesteld en je hebt de vrijheid ze te kopen voor 0 Euro.
Gold/Silver heb je bij PSN ook hoor
Silver = geen abo
Gold = wel abo
Zo was het bij de Xbox ook
Silver = geen abo
Gold = wel abo
Zo was het bij de Xbox ook
PS plus is te vergelijken met gold, je krijgt 6 gratis games per maand (ook al heb je ps3/vita niet) je kan ze wel unlocken en wie weet in de toekomst haal je nog een ps3 of vita.
PS plus is 10 euro goedkoper per jaar als gold
Ik was ook oud xbox fan, ik ben zeer tevreden met plus.
enige nadeel tov gold vind ik dat de store trager werkt en dat er af en toe onderhoud gedaan wordt aan PSN.
PS plus is 10 euro goedkoper per jaar als gold
Ik was ook oud xbox fan, ik ben zeer tevreden met plus.
enige nadeel tov gold vind ik dat de store trager werkt en dat er af en toe onderhoud gedaan wordt aan PSN.
nothing stops this train
Ik betaal 30 euro voor een jaar gold, dus ik mag niet klagen
Plus neem ik alleen als er leuke games tussen zitten. (dus ik hoop nog steeds op een RPG oid)
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.