Verwijderd
Wat betreft de jaarlijkse update, ik gok dat dit pas bekend wordt gemaakt tijdens E3.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 21:47 ]
Net als de xbox is het voor "gamers", en niet voor kinderen. Dat zie je ook terug in de games, waarbij de Wii meer een familie apperaat is.
Oh als dit waar is... Dragons Crown? Maar... Toen ik een tijdje terug keek was die nog steeds 40 Euro
Nou ja, mij zou je niet meer horen klagen. Die andere games zou ik opslag niet meer spelen
In het verleden zat er nog een Little Big Planet 2 en Little Big Planet Racing tussen.Twixie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:23:
Valt me trouwens wel op/tegen dat er zo weinig kindvriendelijke games in de IGC zitten. Heb nu toch al bijna 20 IGC games en daarvan hebben mijn kinderen (4 en 6) zich rot geamuseerd (en de papa eigenlijk ook) met Sly Cooper, maar helaas is dat ook de enige titel die ik voor hen kan spelen. Zit echt enorm veel 16+ of 18+ content bij.
Overigens als dit de nieuwe content is, dan is het wel erg treurig. Het lijkt met de maand steeds minder te worden, naast het feit dat Europa sinds een halfjaar één game minder heeft.
Shikata ga nai.
Zou zeggen gooi PS1/ PS2/ PSP games in de mix
Ook wat meer alternatieve themes e.d. voor de PS3 zou ook wel cool zijn. (Nieuwe dan of een andere selectie)
Verwijderd
De rest valt me deze maand ook een beetje tegen. Jammer, maar helaas.
Nog genoeg spellen uit de afgelopen tijd te spelen, dus je hoort mij sowieso niet klagen.
Het zal nog wel even duren voordat je volledige retail games gaat krijgen elke maand. Maar ik hoop nog op Knack of Killzone in de jaarlijkse games
Verwijderd
In bovenstaande banner zie ik maar één Vita spel trouwens. Weet iemand of we er wel gewoon twee blijven krijgen? Iemand een idee of Lone Survivor cross-buy is?
Dat zou ik niet eens erg vinden. Of van die HD collectionsPsyonara schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:33:
Merk wel dat ik veel eerder een abbo had moeten nemen laatste paar maand valt het toch tegen wat je krijgt aan gratis games![]()
Zou zeggen gooi PS1/ PS2/ PSP games in de mix
Ook wat meer alternatieve themes e.d. voor de PS3 zou ook wel cool zijn. (Nieuwe dan of een andere selectie)
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Tot nu toe is er nog geen enkele game herhaald. Ik zou er dus niet op hopen.BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:42:
Gooien ze eigenlijk wel eens games in de herhaling? Kan me voorstellen dat iedereen die al langer PS+ lid is zou balen als bijv. Resogun weer erin komt, maar voor de genen die hem niet hebben is het wel leuk. Ik zou hem best graag willen, maar niet graag genoeg om er 15 euro voor te lappen.
Het zal nog wel even duren voordat je volledige retail games gaat krijgen elke maand. Maar ik hoop nog op Knack of Killzone in de jaarlijkse games.
Nu alleen nog voor de PS4Daejji schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:30:
NBA2K14 vind ik wel een hele mooie dat hij ertussen zit..ga die sowieso meenemen dan. Top!
Zo denk ik dus ook, waarom wel voor PS3 maar niet voor PS4. Ze gooien er een beetje met de pet naar. De games worden steeds minder voor de PS4
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
https://twitter.com/playstationeu/status/471580759414046720
https://twitter.com/playstationeu/status/471582300615221248
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Kan me bijna niet voorstellen dat het beter wordt. Is op Resogun na eigenlijk alleen maar crap geweest. Lijken op zich bijna allemaal vita/mobile games.ASNNetworks schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:02:
Schijnt dat de gelekte lijst met PS+ games niet volledig is
https://twitter.com/playstationeu/status/471580759414046720
https://twitter.com/playstationeu/status/471582300615221248
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Maar dat is waarschijnlijk niet waar iedereen op zou zitten te wachten, dus dan zou het "sneak peak" een beetje overtrokken zijn.
Laatst hadden ze nog Jak & Daxter toch?Twixie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:23:
Valt me trouwens wel op/tegen dat er zo weinig kindvriendelijke games in de IGC zitten. Heb nu toch al bijna 20 IGC games en daarvan hebben mijn kinderen (4 en 6) zich rot geamuseerd (en de papa eigenlijk ook) met Sly Cooper, maar helaas is dat ook de enige titel die ik voor hen kan spelen. Zit echt enorm veel 16+ of 18+ content bij.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Motorstorm RC hadden we laatst ook, die kan ook prima voor kinderen
beter kan eigenlijk niet toch?Twixie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
dus ze laten de papa spelen en roepen dan zelf wat ik moet doen.
[ Voor 100% gewijzigd door Twixie op 28-05-2014 16:42 ]
4th June: Pixeljunk Shooter Ultimate (Cross Buy) - PS4
4th June: Trine 2: The Complete Story - PS4
4th June: NBA 2K14 - PS3
4th June: Lone Survivor (Cross Buy) - PS3
4th June: Dragon’s Crown - PSV
4th June: Surge Deluxe - PSV
PSBlog
Chris Owen (PS EU community manager) op Twitter:
Exciting news! From now on we will now be offering 2 games per platform on PlayStation Plus!
[ Voor 3% gewijzigd door PBP op 29-05-2014 16:36 ]
Wow, Pixeljunk, DCPBP schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:35:
Volledige lijst Juni
PSBlog
[...]
Zag het net ja, op zich niet verkeerd. Maar ik heb 2k13 al digitaalPBP schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:35:
Volledige lijst Juni
4th June: Pixeljunk Shooter Ultimate (Cross Buy)
4th June: Trine 2: The Complete Story
4th June: NBA 2K14
4th June: Lone Survivor (Cross Buy)
4th June: Dragon’s Crown
4th June: Surge Deluxe
PSBlog
[...]
Shikata ga nai.
PSN: Alvanosa

PSN ID: MrMichel_75
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is wel heel netjes.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Pixeljunk Shooter Ultimate combines the campaigns of Shooter 1 and 2 into a single package with new features and optimisations.Twixie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:16:
Pixeljunk Shooter bestaat ook voor PS3... zit die dan mee in de PS4 crossbuy?
Het is dus een complete editie, die alleen beschikbaar is voor PS4 en Vita.
Verwijderd
Zou die ook met cross-save werken?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:41:
[...]
Pixeljunk Shooter Ultimate combines the campaigns of Shooter 1 and 2 into a single package with new features and optimisations.
Het is dus een complete editie, die alleen beschikbaar is voor PS4 en Vita.
Verwijderd
Kan ik eindelijk aan mijn backlog werkenShinobi-vs-Gast schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:40:
Ik zie dat het nu - eindelijk - gelijkgetrokken is met Amerika; die verliezen een PS3 game.
Vind het zelf niet heel veel bijzonders dit keer, maar wel blij dat ik een poosje geleden een vita heb gekocht
Verwijderd
Tussen 16 en 19 uur in de PSStore.Psyonara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:37:
Wanneer is de store update exact?
Al eerder via de Sony website :
http://www.sonyentertainm...m/nl-nl/video-game-store/
Shikata ga nai.
Viel me ook al op ( gekeken via browser op mijn pc ). Maar zijn ze niet gratis als je ze in je winkelmand zet?Psyonara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:54:
laatste aantal uur 2x gechecked de nieuwe games die gratis horen te zijn nog niet gratis. Tenminste niet bij mij
Shikata ga nai.
Verwijderd
Straks FF downloaden allemaal.PBP schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:35:
Volledige lijst Juni
PSBlog
[...]
Alvast bedankt.
Verwijderd
Pixeljunk Shooter Ultimate zag ik zelfs nog helemaal niet in de Store staan.
PSN: Maichel
Verwijderd
Het is nog FF geduld hebben , PSN heeft wel vaker vertraging (Xbox Live trouwens ook)Maichel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:15:
Best gek...normaal stonden ze er rond deze tijd al lang, sowieso als je handmatig zocht. Nu nog niets, zal vast wel komen maar mijn ervaring is dat als je handmatig zocht je ze rond een uur of 14:00 altijd wel kon vinden.
Maar inderdaad waar, zolang mensen dingen doen, kan er altijd vertraging inzitten, zo simpel is het
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik heb met beide jaren ervaring , vandaar.lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:52:
toch nog ff die stab naar Microsoft, dat moest gewoon even toch?
Maar inderdaad waar, zolang mensen dingen doen, kan er altijd vertraging inzitten, zo simpel is het
Verwijderd
Vertraging met downloadable content.P. vd Loo schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:05:
ik ook en weet niet precies welke vertraging je bedoelt bij xbla?
Verwijderd
Dan heb je gewacht op andere content dan ik.P. vd Loo schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:06:
ik herken dat dus niet
Ja, behalve Dragon's Crown, die is nog steeds duur.lasharor schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:38:
Games zijn nu live en kunnen gevonden worden met de search.
Bij mij alles gewoon gratis al.BlackMage schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:49:
[...]
Ja, behalve Dragon's Crown, die is nog steeds duur.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
geen probleem hier, heb em al binnen.Twixie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:38:
Lone Survivor voor PS3, krijg ik : 'U bent niet gerechtigd om deze content te kopen'. Nog iemand met dit probleem ? De rest kan ik gewoon wel downloaden.
Ik dus ook. Wel voor de Vita binnenTwixie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:38:
Lone Survivor voor PS3, krijg ik : 'U bent niet gerechtigd om deze content te kopen'. Nog iemand met dit probleem ? De rest kan ik gewoon wel downloaden.
EDIT: het is overigens wel vreemd. Er zijn dus 2 versies van Lone Survivor, van respectievelijk 194M en 210M. Die van 210M is echter zowel voor PS3 als Vita, terwijl de andere PS3-only is.
[ Voor 31% gewijzigd door Twixie op 04-06-2014 19:00 ]
Dat is normaalTwixie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:38:
@twixie
Dat geld dus ook daarvoor
[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 04-06-2014 19:11 ]
Cheers
Die gratis games ben je kwijt zodra je abo afloopt. Je krijgt ze (voor zover ik weet) weer terug zodra je abo weer actief is.Joostje123 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:21:
Als ik die 14dagen gratis trial uitprobeer. Creditcard gegevens opgeven. Kan ik dan die gratis games downloaden en na de mijn gratis trial als ik mijn plus abo heb opgezegd nog steeds die gratis games spelen of heb ik daar geen recht toe?
Klopt,als je later weer een geldig PS Plus abo hebt dan kun je de games die je gedownload hebt gewoon weer spelen.MisterMichel schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:24:
[...]
Die gratis games ben je kwijt zodra je abo afloopt. Je krijgt ze (voor zover ik weet) weer terug zodra je abo weer actief is.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Gewoon prepaid kaartje, zit je ook niet met je CC gegevens te rommelenJoostje123 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:21:
Als ik die 14dagen gratis trial uitprobeer. Creditcard gegevens opgeven. Kan ik dan die gratis games downloaden en na de mijn gratis trial als ik mijn plus abo heb opgezegd nog steeds die gratis games spelen of heb ik daar geen recht toe?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ok bedankt dat hebben ze dus te slim opgelost om even daarvan te profiteren.MisterMichel schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:24:
[...]
Die gratis games ben je kwijt zodra je abo afloopt. Je krijgt ze (voor zover ik weet) weer terug zodra je abo weer actief is.
Heb op dit moment nog genoeg games die ik moet spelen dus wacht nog wel even.
Heb gewoon een CC dus prepaid is niet nodig voordat.Vrijdag schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:05:
[...]
Gewoon prepaid kaartje, zit je ook niet met je CC gegevens te rommelen
Maar ging mij vooral om of je ze later ook kon spelen zonder abo.
Maar die vraag is beantwoordt.
Je kan een tweede account erbij nemen. Je moet dan wel steeds van account wisselen op je ps3/4.Aws schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:09:
Heb op dit moment een Nederlandse PSN account, met PS Plus voor een jaar. Als ik een US account wil (ivm goedkopere games), zal ik mijn huidige account moeten opzeggen? Hoe werkt dit precies?
Cheers
Op de vita kan het ook, maar heb je een extra geheugenkaart nodig. En is het lastiger wisselen van accounts, maar wel mogelijk.
Leuk spelletje om even tussendoor te doen. Ach, en dat je 't bij een PSN abonnement is natuurlijk wel een mooie reden om 't toch maar even te proberen.
Je kunt een game toch downloaden, installatie afmaken en dan weer afloggen van je us account, inloggen en spelen met NL account?Xfade schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:32:
[...]
Je kan een tweede account erbij nemen. Je moet dan wel steeds van account wisselen op je ps3/4.
Op de vita kan het ook, maar heb je een extra geheugenkaart nodig. En is het lastiger wisselen van accounts, maar wel mogelijk.
Sterker nog. Inloggen met us account. Game kopen, daarna meteen weer uitloggen en inloggen op je nl account. De installatie loopt gewokn door. Dus je hoeft niet te wachten tot de installatie voltooid is.Confusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 09:13:
[...]
Je kunt een game toch downloaden, installatie afmaken en dan weer afloggen van je us account, inloggen en spelen met NL account?
Klopt het dat je zo een account met ze 2en kan delen?OcNewB schreef op zondag 08 juni 2014 @ 09:51:
[...]
Sterker nog. Inloggen met us account. Game kopen, daarna meteen weer uitloggen en inloggen op je nl account. De installatie loopt gewokn door. Dus je hoeft niet te wachten tot de installatie voltooid is.
Dan kan je echt heel goedkoop gamen
Niet waar. Je kan prima tegelijk online gamen.dutchgio schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:47:
Nee want je kunt volgens mij niet tegelijk (online?!) gamen
Was het niet zo dat je memory card gekoppeld zit aan je account?OcNewB schreef op zondag 08 juni 2014 @ 09:51:
[...]
Sterker nog. Inloggen met us account. Game kopen, daarna meteen weer uitloggen en inloggen op je nl account. De installatie loopt gewokn door. Dus je hoeft niet te wachten tot de installatie voltooid is.
http://www.ign.com/wikis/...ounts_on_PlayStation_Vita
Hij swapt zijn mem card om op z'n Japanse account verder te gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Xfade op 08-06-2014 12:37 ]
Dit geldt voor 2 personen? Of zitten er geen restricties opdangerpaki schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:28:
[...]
Niet waar. Je kan prima tegelijk online gamen.
Kan blijkbaar wel, zoals dangerpaki hierboven aangeeftConfusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:47:
[...]
Dit geldt voor 2 personen? Of zitten er geen restricties op
Geldt dit ook als je een abonnement voor een jaar hebt gehad nadat deze verlopen is? Mijn abonnement van 12 maanden is verlopen zonder dat ik er erg in had, kreeg er gister mail van. Baal nu als een stekker want ik had nog een aantal games die ik wilde spelen van de IGC. Maar nu ben ik dus me hele download geschiedenis kwijt. Zal dat terugkomen als ik hem weer koop?skreppiedoe schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:45:
[...]
Klopt,als je later weer een geldig PS Plus abo hebt dan kun je de games die je gedownload hebt gewoon weer spelen.
Ik vind het wel een naaistreek dat ze niet ff waarschuwen dat je abonnement bijna verlopen is ><
Ik dacht dat je van tevoren een mail kreeg als je Plus abbo op het punt staat te verlopen,maar dat weet ik niet zeker.Brainalyser1st schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 06:32:
[...]
Geldt dit ook als je een abonnement voor een jaar hebt gehad nadat deze verlopen is? Mijn abonnement van 12 maanden is verlopen zonder dat ik er erg in had, kreeg er gister mail van. Baal nu als een stekker want ik had nog een aantal games die ik wilde spelen van de IGC. Maar nu ben ik dus me hele download geschiedenis kwijt. Zal dat terugkomen als ik hem weer koop?
Ik vind het wel een naaistreek dat ze niet ff waarschuwen dat je abonnement bijna verlopen is ><
Mijn abbo heb ik 1 keertje te laat verlengd maar kon de games uit de IGC na verlengen gewoon weer spelen,geen idee of ze dan tijdelijk uit je downloadlijst verdwijnen want de games die me leuk lijken haal ik gelijk binnen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Thanks.Xfade schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:32:
[...]
Je kan een tweede account erbij nemen. Je moet dan wel steeds van account wisselen op je ps3/4.
Ik neem aan dat ik op mijn 2e US acc ook PS+ moet kopen?
Ik bedoel meer wat het maximum aantal spelers is dat gelijk een game kan spelen op verschillende PS4'sdutchgio schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:51:
[...]
Kan blijkbaar wel, zoals dangerpaki hierboven aangeeft
Ik heb het zelf nog niet voorgehad, maar ben het toch voor 99% zeker op basis van wat ik de afgelopen jaren her en der gelezen heb: je bent helemaal niets kwijt. Alle games die je ooit via IGC gratis aangekocht hebt, kan je gratis spelen met een actief PS+ abonnement. Een tijd zonder PS+ betekent gewoon een tijd dat je die games niet kan spelen. Ben ook vrij zeker dat je ze zelfs gewoon opnieuw kunt downloaden. Zou me zelfs niet verbazen dat je ze zelfs al opnieuw kunt downloaden terwijl je PS+ nog niet hernieuwd is, alleen zal je ze wel kunnen installeren maar niet spelen.Brainalyser1st schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 06:32:
Geldt dit ook als je een abonnement voor een jaar hebt gehad nadat deze verlopen is? Mijn abonnement van 12 maanden is verlopen zonder dat ik er erg in had, kreeg er gister mail van. Baal nu als een stekker want ik had nog een aantal games die ik wilde spelen van de IGC. Maar nu ben ik dus me hele download geschiedenis kwijt. Zal dat terugkomen als ik hem weer koop?
Het belangrijke is dus wel dat je ze 'aankocht' terwijl ze gratis in de IGC zaten. Als je bvb met PS+ enkele maanden inactief bent, ga je dus sowieso enkele games mislopen zijn die je ook niet meer gratis zult kunnen kopen, zelfs al had je al die tijd PS+. Omgekeerd kan je dus ook maar beter alle games aankopen, zelfs voor systemen die je niet hebt (bvb PS4). Je weet maar nooit dat je later toch die systemen hebt en dan gelijk ook al die aankopen kunt downloaden.
Verder lijkt me 'naaistreek' wel onwaarschijnlijk. Ik kan me echt niet inbeelden dat Sony je niet begint te herinneren aan het feit dat je abonnement bijna afgelopen is. Misschien zijn die mails gewoon bij je spam terecht gekomen.
Restricties zitten er zeker op. Het gaat als volgt:Confusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:47:
[...]
Dit geldt voor 2 personen? Of zitten er geen restricties op
1) Je kant als gebruiker 1 primary console hebben
2) Je kan meerdere non-primary consoles hebben (in principe elke PS4 waarop je inlogt met jouw account. Maar je kan maar 1 non-primary tegelijk hebben)
2) Op jouw primary console kan elke gebruiker (of dat nou de primary of non-primary console van diegene is) de door jou gekochte content gebruiken op zijn account
3) Op een non-primary console kan alleen de gekochte content onder jouw account gebruikt worden
Dus je kan als volgt delen met 1 persoon. Jouw primary console staat bij iemand anders die op zijn account op de PS4 speelt. Jij speelt zelf op een non-primary console op jouw account. Niemand anders kan op de non-primary console waarop jij speelt de content spelen.
Heeft enkele nadelen. Automatische download van aankopen die je via de browser doet werken alleen op je primary console bijvoorbeeld. En volgens mij ook vita remote play. Daarnaast is het zo dat de non-primary console wel een internetverbinding nodig heeft om een game te verifieren (en te verifieren dat je niet met 2 non-primary consoles probeert te sharen) voordat je kan spelen. Valt de verbinding weg dan kapt ie na een kwartier tenzij de verbinding weer online komt.
2 dus. Iemand op de primary account en 1 iemand op de non-primaryConfusius-nl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:55:
[...]
Ik bedoel meer wat het maximum aantal spelers is dat gelijk een game kan spelen op verschillende PS4's
Op dezelfde wijze is trouwens ook PSN+ te sharen.
Ik download inderdaad ook gewoon alles wat er te downloaden valt elke maand. Maar toen ik gister door mij downloadlijst heen ging nadat ik dat bericht kreeg toen stonden al die games er niet meer tussen dus ik was erg geschrokken.skreppiedoe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 07:42:
[...]
Ik dacht dat je van tevoren een mail kreeg als je Plus abbo op het punt staat te verlopen,maar dat weet ik niet zeker.
Mijn abbo heb ik 1 keertje te laat verlengd maar kon de games uit de IGC na verlengen gewoon weer spelen,geen idee of ze dan tijdelijk uit je downloadlijst verdwijnen want de games die me leuk lijken haal ik gelijk binnen.
Ik zou inderdaad verwachten dat je daar een mail van krijgt, aangezien je hem ook krijgt als je abonement verlopen is.
Als ik thuis ben dan ga ik hem direct verlengen en kijken of ik inderdaad weer alles terug heb. Ik hoop het wel want ik had nog een aantal games in de wacht staan uit de IGC.
Ik houd jullie op de hoogte! Ik verwacht straks met goed nieuws te komen gezien de reacties.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.