Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Paasuitverkoop is ook afgelopen vandaag. Ik ben benieuwd of er direct een nieuwe sale tegenaan wordt gegooid. Er zijn mijns inziens wel wat PSN games die vrijwel nooit in de aanbieding zijn geweest, dus wie weet vandaag. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan Gatling Gears, Matt Hazard, Zen Pinball 2 tafels en andere flippergames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:48
iCy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:09:
[...]

Zal pas vanmiddag om 12 of 1 uur zijn, was de vorige keer ook zo.
Vorige keer was het rond 16:00, als je handmatig zocht in plaats van kijken bij het kopje "Instant Game Collection". Handmatig zoeken is vaak (iets) eerder.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:04
Stick it to the men is te downloaden. 1.5 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Alles nu ja, behalve Everybody’s Golf voor de Vita is totaal spoorloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Maichel schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:01:
[...]

Vorige keer was het rond 16:00, als je handmatig zocht in plaats van kijken bij het kopje "Instant Game Collection". Handmatig zoeken is vaak (iets) eerder.
Handmatig werkt nu:
Puppeteer: https://store.sonyenterta...00439_00-GPUPPETEER000001

Stick it to the man https://store.sonyenterta...00539_00-STICKITP40000001

Payday 2: https://store.sonyenterta...01784_00-PPAYDAY2XX000000

Murasama: https://store.sonyenterta...00404_00-OBOROMURAMASA000

Everybody golf: https://store.sonyenterta...00006_00-0011223344556677

[ Voor 7% gewijzigd door Cyleo op 30-04-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:33:
De Paasuitverkoop is ook afgelopen vandaag. Ik ben benieuwd of er direct een nieuwe sale tegenaan wordt gegooid.
Ubisoft heeft een sale: http://blog.eu.playstatio...ins-creed-far-cry-rayman/

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 07:47
hmmm....ik heb plots problemen met downloaden vanuit psplus.
Ik heb een ps3 en ps4, met een eigen account. Ook een account voor een van de kinderen. Die heeft psplus en kon dus de "gratis" games downloaden.
Nu wil ik op zijn account nog even snel PES binnen halen, staat nog steeds gratis met plus account maar zo gauw ik daarop klik zie ik alleen de 14,99 optie.
Ik ben wel ingelogd met de psplus account want ik zie het plusje onder het scherm staan naast de naam.

Storing of is er iets veranderd waardoor het niet meer zo werkt?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PES is al terug uit de IGC sinds vandaag. Dus tenzij je vorige maand die 'aangekocht' had onder de account van je zoon, dan vrees ik dat je net te laat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 07:47
Ja klopt helaas. inmiddels is het verdwenen en staat er een andere die ik weer probleemloos kan downloaden. Balen dat ik PES nu mis. Maar dus ook een maandje niet op psplus gekeken kom ik nu achter.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
/sarcasme kan iemand me ook al weer vertellen waarom ik een ps4 gekocht heb i.p.v. een amiga / comodore 64.. de content lijkt grafisch toch echt voor die laatste 2 uit te komen..

/sarcasme uit:

hoop niet dat ps4 volgepropt wordt met van die indie games die ook op me ps2 nog prima zouden draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Stick it geprobeerd op de PS4, niet echt mijn ding. Maar goed, mag niet klagen.

Waar ik wel over klaag: Payday 2 gedownload op de PS3, 4GB. Start net het spel om "snel" even te kijken of het even vermakelijk is als 1, weer een update (update? Geheel spel + patch) van 4GB binnen te trekken. Dat op PSN snelheden zonder installatie betekent dus een no-go om nog voor middernacht eea te bezien.

Dat had de Xbox veel en veel beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Exorcist schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:03:

Waar ik wel over klaag: Payday 2 gedownload op de PS3, 4GB. Start net het spel om "snel" even te kijken of het even vermakelijk is als 1, weer een update (update? Geheel spel + patch) van 4GB binnen te trekken. Dat op PSN snelheden zonder installatie betekent dus een no-go om nog voor middernacht eea te bezien.

Sowieso is dat op PSN slecht geregeld, je zou verwachten dat het juist eenvoudig zou moeten zijn om bij een digitale download een up to date versie aan te bieden zodat je niet te maken krijgt met een grote backlog aan updates die nog gedownload moeten worden.

Nog bedankt trouwens voor de tips een paar dagen terug; zag gisteren dat de Borderlands 2 GOTY in prijs is gedaald van 60 euro voor 35 nu; Meteen maar besteld :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:03:

De enige tip, die ik je kan geven, is om de game op te starten en dan via auto-update 's nachts de updates binnen te halen. Dan heb je er relatief het minst last van.

Ik heb de PS+ games inmiddels ook even aan mijn account toegevoegd. De maand is snel voorbijgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:18:
[...]

De enige tip, die ik je kan geven, is om de game op te starten en dan via auto-update 's nachts de updates binnen te halen. Dan heb je er relatief het minst last van.

Ik heb de PS+ games inmiddels ook even aan mijn account toegevoegd. De maand is snel voorbijgegaan...
Staat al aan op m'n andere PS3, dus dat kan bij deze niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had mijn PS3 verkocht toen de PS4 eraan kwam. Niet wetende dat je via de webstore ook je maandelijkse games binnen kunt halen. Heb daardoor ook flink wat leuke titels gemist. :(
Inmiddels heb ik namelijk toch weer een PS3 tweedehands gekocht omdat ik GTAV en The Last of Us nog graag wilde spelen. Plus alle gratis games die je krijgt via PS+.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:56
Dat downloaden gaat wel langzaam zeg van games... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja vind je het gek als iedereen dat probeert :+

Overigens zijn mijn games vannacht binnengekomen en vanochtend eventjes gestart.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Ik dacht dat er 2 gratis games waren? Op dit moment zie ik er maar 1tje .

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:50:
Ik dacht dat er 2 gratis games waren? Op dit moment zie ik er maar 1tje .
Waar ben je aan het kijken ?
Normaal zijn er altijd 5: 2x PS3, 2x Vita, 1x PS4. In de Store moet je gewoon onder PlayStation Plus bij Instant Game Collection kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 14:40
Everybody's Golf is eigenlijk best wel briljant :). Net zo cheerful als Neo Turf Masters. Heeft alleen een tragere gameplay, maar da's niet per sé vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 21:03
Je kan weer extra goedkoop PSN tegoed halen bij de Wehkamp met kortingscode : mei. Zo heb je dan bijvoorbeeld 50 euro voor 39.50 (20% korting!) :) Als je dan ook nog is wacht op een mooie PSN sale heb je dubbel voordeel :)

Code is geldig tot 14 mei

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-05-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Laatst online: 16:36
XyritZz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:07:
[...]

Sowieso is dat op PSN slecht geregeld, je zou verwachten dat het juist eenvoudig zou moeten zijn om bij een digitale download een up to date versie aan te bieden zodat je niet te maken krijgt met een grote backlog aan updates die nog gedownload moeten worden.
Ik heb het idee dat het te maken heeft met o.a je systeemversie. Wat je ook kan doen , is de game starten zonder internet verbinding en meteen gaan spelen. Met disc based games werkt dit best goed. Na het spelen internet verbinding weer activeren en met automatic updates alles in de nacht binnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:15:
[...]

Het heeft niets met wisfull thiniking te maken, maar alles met het feit dat PSN+ geld kost, voor zo wel de Sony klant als Sony zelf. Het punt is dat mensen moeten betalen voor een dienst waar ze dat in het verleden nooit hebben hoeven te doen.
Sorry maar hier klopt gewoon geen hout van. Psn+ is altijd betaald geweest. Heb jij wel het verschil door tussen psn+ en psn ?
Sony wil dol graag het niveau van PSN+ opkrikken na dat van haar directe concurrentie. Het kan dan niet zijn dat ondanks toespelingen in het verleden dat dingen in eens gratis blijven. Je kan grof weg stellen dat PSN(+) Sony grof weg het zelfde kost als XBL dat MS kost.
Hoe weet jij dat het hetzelfde kost . Je hebt geen idee hoeveel Sony moet betalen voor de games op IGC.

En opkrikken naar niveau van directe concurrent :? Dan heb je het waarschijnlijk alleen over de stabiliteit van het netwerk. Daar heeft MS een licht voordeel. Maar psn+ is wel iets meer dan dat. Want verder mag live niet tippen aan de voordelen die psn+ biedt. Die games for gold op Live zijn een lachertje vergeleken bij het psn+ aanbod
Sony heeft de community gek gemaakt met de belofte van gratis AAA games, nu de aap uit de mouw komt blijkt DriveClub PSN+ niets meer dan een cashcow waarbij je ook nog eens extra moet betalen wil je het volledige spel spelen.
Aap uit de mouw ? We krijgen al jarenlang AAA titels bij psn+. Omdat 1 game nu tegen valt komt er opeens een aap uit de mouw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
DaTimMan schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Ik heb het idee dat het te maken heeft met o.a je systeemversie. Wat je ook kan doen , is de game starten zonder internet verbinding en meteen gaan spelen. Met disc based games werkt dit best goed. Na het spelen internet verbinding weer activeren en met automatic updates alles in de nacht binnen halen :)
Hij bedoelt dat als je game X van 4GB binnenhaalt, je daarna weer aan 4GB kan updaten. In plaats van dat ze de initiële download updaten, moet het weer in twee stappen. Is nogal omslachtig

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Sorry maar hier klopt gewoon geen hout van. Psn+ is altijd betaald geweest. Heb jij wel het verschil door tussen psn+ en psn ?
Ik heb het over de periode van voor de PS4
[...]

En opkrikken naar niveau van directe concurrent :? Dan heb je het waarschijnlijk alleen over de stabiliteit van het netwerk. Daar heeft MS een licht voordeel. Maar psn+ is wel iets meer dan dat. Want verder mag live niet tippen aan de voordelen die psn+ biedt. Die games for gold op Live zijn een lachertje vergeleken bij het psn+ aanbod
Nee, niet alleen de stabiliteit, overigens iets wat wel een triviale, alles valt of staat met een betrouwbare en stabiele netwerkservice. Maar veder is het jouw mening tegen over die van mij, prima.... moet kunnen toch?
[...]

Aap uit de mouw ? We krijgen al jarenlang AAA titels bij psn+. Omdat 1 game nu tegen valt komt er opeens een aap uit de mouw :?
Al jaren? Zolang is PSN+ er nog niet eens...... Ik denk dat de situatie met DriveClub de eerste is van velen die gaan komen. Dat bedoel ik met de aap uit de mouw.....

Sony zal er opgebrand meer centjes uit de zakken van haar klanten te slaan, niets is gratis.... Overigens, dat is bij MS net zo...... Anders begin je daar weer over.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:29
Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:53:

Al jaren? Zolang is PSN+ er nog niet eens.
PS+ is er al sinds Juni 2010, dus dat is al bijna 4 jaar. Dat vind ik wel al een vrij lange periode dus mogen we al spreken over jaren daarnaast hebben we sinds die lancering al direct elke maand AAA titels gehad.

Raar dat als het één keer mis gaat, om wat voor reden dan ook, dat dat gelijk moet kunnen betekenen dat dit vaker gaat gebeuren. Een beetje voorbarig, vind je niet?
Chaoss schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:53:
[modbreak]Dit veranderd in een persoonlijke discussie richting een andere user, als je problemen hebt met de post van een ander dan doe je een topic report of je stuurt die user een DM[/modbreak]

edit: Post van BM gemist :P
Ja zeg, kunnen we dat spammen van modbreaks even beperken? :P ;)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Ik snap best ook dat mensen die komen van een ander platform, naar de PS4 wat hebben aan te merken op het PS+ aanbod. Maar dat gaat alleen maar groeien. Ik heb naast mijn PS4 ook nog een PS3 en een PSVita. Dus voor mij persoonlijk krijg ik heel veel voordeel en gratis games. Dat is mijn PS+ abbo geld meer dan waard. }:O

Zie hier volledige PAN PS+ aanbod.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

SacreBleu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:59:
[...]

PS+ is er al sinds Juni 2010, dus dat is al bijna 4 jaar. Dat vind ik wel al een vrij lange periode dus mogen we al spreken over jaren daarnaast hebben we sinds die lancering al direct elke maand AAA titels gehad.

Raar dat als het één keer mis gaat, om wat voor reden dan ook, dat dat gelijk moet kunnen betekenen dat dit vaker gaat gebeuren. Een beetje een vertekent beeld, niet?
Natuurlijk, 4 jaar is een hele poos, maar ik doelde op het verschil met een andere dienst, welke al meer dan 11 jaar op de markt is, dan is 4 jaar natuurlijk niet zo lang. AAA titels of niet, wanneer dit iets is van je smaak is natuurlijk maar afwachten. Dit geld overigens ook bij de gratis games van de concurrentie.

Het gaat met deze gratis games dan ook niet om het gratis krijgen, maar hoe relevant deze gratis games voor iemand zijn denk ik.

Overigens, jij schrijft dat het één keer mis gaat, ik ben van mening dat dit in lijn van de commerciële strategie van Sony is. Natuurlijk misschien trekken ze hun keutel wel in, of doen ze veranderingen aan het beleid dat DriveClub in beide gevallen na aanschaf ook te spelen is zonder PSN+, het kan allemaal. Echter betekend de plannen zoals ze er nu voor liggen met DriveClub wel dat Sony aan het kijken is om extra te verdienen aan games dan alleen maar PSN(+) en de aanschaf van een game in welke vorm dan ook.

De PS4 divisie is een monycow die alleen maar meer uitgebuit gaat worden, waarom? Omdat Sony dit als concern nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SuperflipNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:05:
Ik snap best ook dat mensen die komen van een ander platform, naar de PS4 wat hebben aan te merken op het PS+ aanbod. Maar dat gaat alleen maar groeien. Ik heb naast mijn PS4 ook nog een PS3 en een PSVita. Dus voor mij persoonlijk krijg ik heel veel voordeel en gratis games. Dat is mijn PS+ abbo geld meer dan waard. }:O
Het 'erg veel voordeel' hebben is in mijn geval pas gekomen toen ik geen enkele game meer kocht voor de PS3.

Uit die lijst kan ik een berg games opnoemen die ik gewoon tegen volle pond heb gekocht, dat gaat beetje richting de totaalkosten die ik tot heden van PS+ heb betaald. Tot zelfs 2 games die krap 3 weken later PS+ gratis werden, maar je geld terugkrijgen.. ho maar.
(wat random recente games, PD2, DOA5, Mafia2, MK, dat is al bijna 200 euro bij elkaar).

He auto-update en cloud-saving, dat was voor mij weer de extra van PS+

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2014 14:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:48:
[...]

Het 'erg veel voordeel' hebben is in mijn geval pas gekomen toen ik geen enkele game meer kocht voor de PS3.

Uit die lijst kan ik een berg games opnoemen die ik gewoon tegen volle pond heb gekocht, dat gaat beetje richting de totaalkosten die ik tot heden van PS+ heb betaald. Tot zelfs 2 games die krap 3 weken later PS+ gratis werden, maar je geld terugkrijgen.. ho maar.
(wat random recente games, PD2, DOA5, Mafia2, MK, dat is al bijna 200 euro bij elkaar).

He auto-update en cloud-saving, dat was voor mij weer de extra van PS+
Story of my life too! o/ \o

Ik kocht zo achterlijk veel digitaal dat vrijwel alles waar ik werkelijk interesse in had op PS+, ik helaas al had :( Die welcome back actie was nog misselijker: van de 10 vrienden hadden er 6 niet eens door dat PSN er 1,5 maand uit lag en die hebben 2 gratis games gehad, ik had al die games al uit dat lijstje en had er 1,5 maand de pest in dat ik mijn geld niet kon uitgeven.

Nu maar weer afgesloten sinds ik vandaag een Vita heb ontvangen :D

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:09:
[...]
Overigens, jij schrijft dat het één keer mis gaat, ik ben van mening dat dit in lijn van de commerciële strategie van Sony is. Natuurlijk misschien trekken ze hun keutel wel in, of doen ze veranderingen aan het beleid dat DriveClub in beide gevallen na aanschaf ook te spelen is zonder PSN+, het kan allemaal. Echter betekend de plannen zoals ze er nu voor liggen met DriveClub wel dat Sony aan het kijken is om extra te verdienen aan games dan alleen maar PSN(+) en de aanschaf van een game in welke vorm dan ook.
Maar het enige wat Sony nu doet is het aanbieden van een slechte deal voor psn+ bezitters. Slecht strategie in dat geval.

Je kunt de game ook altijd nog los kopen. Als je de keuze hebt tussen een game voor 50 euro gekoppeld aan je psn+ abo, of 60 euro voor een game zonder restricties zullen niet veel mensen happen. Ik zie niet in hoe dit Sony bergen met geld moet gaan opleveren zoals door sommigen wordt beweerd. Ze gaan hooguit psn+ leden verliezen als dit de nieuwe standaard wordt. Dat merk je wel aan de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Je begrijpt toch wel dat niet alles wat Sony doet in het voordeel van haar abonnees is? Ze moeten gewoon geld van je hebben, zo simpel is het. Je betaald eerst 50 euro voor PSN+, krijg een gratis uitgeklede versie van een DriveClub, wil je meer dan moet je nog eens 50 of 60 euro neer legen voor het volledige spel.

De abonnementskosten van PSN+ geven toch geen recht op een volledige DriveClub versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:27:
Je begrijpt toch wel dat niet alles wat Sony doet in het voordeel van haar abonnees is? Ze moeten gewoon geld van je hebben, zo simpel is het. Je betaald eerst 50 euro voor PSN+, krijg een gratis uitgeklede versie van een DriveClub, wil je meer dan moet je nog eens 50 of 60 euro neer legen voor het volledige spel.

De abonnementskosten van PSN+ geven toch geen recht op een volledige DriveClub versie?
Nee dat zegt toch niemand. Die 50 euro voor die upgrade zou dat alleen wel moeten doen en dat is niet het geval. Dat is het hele punt maar daar lijk je overheen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Naja het komt misschien niet overeen met wat ze eerst vertelde, maar ze bieden nooit korting op een nieuwe game, en nu kun je je psn+ editie voor 50 euro upgraden wat opzich netjes is mits de game goed is.
En aangezien we nu een gratis demo krijgen(hellemaal top want krijgen haast nooit meer demo's voor een release) kun je hem uittesten en beslissen tot aankoop te gaan of niet.
Ik zelf was eerst ook redelijk beledigd, maar opzich is er niet zo veel mis met deze regeling.
Maar dan moeten ze wel recht trekken dat als je psn+ verloopt je de game niet kan spelen.
Staat ook in de overeenkomst van psn plus dat items gekocht met een korting altijd van jou zullen zijn met of zonder psn plus, dus denk dat dit wel recht getrokken wordt :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:33:
[...]

Nee dat zegt toch niemand. Die 50 euro voor die upgrade zou dat alleen wel moeten doen en dat is niet het geval. Dat is het hele punt maar daar lijk je overheen te lezen.
Nee, maar schijnbaar ziet Sony dat anders, de PSN+ een upgrade van 50 euro geeft alleen recht op het spel zolang je een PSN+ abo hebt. Dus of je houd je PSN+ abonnement aan, of je koopt het volledige spel.....

Sony pusht op de manier PSN+ gewoon door de strot van haar klanten, iets wat we vaker gaan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:43:
[...]
Sony pusht op de manier PSN+ gewoon door de strot van haar klanten, iets wat we vaker gaan zien...
Hoe dan ?? Je kan gewoon de normale versie van Driveclub kopen voor vrijwel hetzelfde bedrag. Dit is gewoon iets aanbieden waar weinig vraag voor zal zijn. Hoe moet dit psn+/Sony ten goede komen ? Hoe levert dit extra geld op ? Ik snap die logica echt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:18
Hij bedoelt er mee..
Je koopt op PSN store de game volledig.. maar na je PSN abo heb je er niets aan...
Terwijl het verschil tussen retail versie maar een tientje is.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:47:
[...]

Hoe dan ?? Je kan gewoon de normale versie van Driveclub kopen voor vrijwel hetzelfde bedrag. Dit is gewoon iets aanbieden waar weinig vraag voor zal zijn. Hoe moet dit psn+/Sony ten goede komen ? Hoe levert dit extra geld op ? Ik snap die logica echt niet.
Zoals hier boven, maar......

Het feit dat je met PSN+ min of meer een abonnementvorm aan gaat is Sony dit ook iets waard, ze hopen gewoon dat veel mensen die PSN+ afsluiten dit elk jaar verlengen. Ze geven je dan dus 10 euro korting t.o.v. een retail game zonder PSN+

Feitelijk zegt Sony dit, wanneer je PSN+ abonnee bent ben je ons 10 euro korting waard t.o.v. de normale retailprijs per game, sluit dus allemaal de PSN+ dienst af, en blijf dit af nemen, dan krijg je korting op AAA titels.

PSN+ members hebben zo iets, van ik betaal 50 euro voor PSN plus, dus ik heb recht om een upgrade altijd (ook zonder PSN+) te gebruiken, terwijl Sony aanvoert dat je 10 euro korting krijg bij gebruik van PSN+. Sony koppelt de games gewoon aan een abonnement, zo simpel is het.... Nogmaals, dit ga je veel vaker zien.... Wees blij indien je PSN+ niet wil aanhouden je ook nog de volledige retail versie kan aanschaffen en dat ze DriveClub niet helemaal aan PSN+ hebben gehangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik verwacht dat de full versie van DriveClub vrij snel voor rond de 50 euro te koop zal zijn via internet...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

SToRM666 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:21:
Ik verwacht dat de full versie van DriveClub vrij snel voor rond de 50 euro te koop zal zijn via internet...
Dan zal de uitgever eerst iets aan in inkoopprijs moeten doen, wanneer ik nu bij sommige games bekijk hoe weinig er overblijf zal dit dus niet vanzelf gaan. Ook hier geld dus dat de games pas goedkoper worden als de uitgevers dit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:56:
[...]

Zoals hier boven, maar......
Die opmerking was volgens mij richting jou
Het feit dat je met PSN+ min of meer een abonnementvorm aan gaat is Sony dit ook iets waard, ze hopen gewoon dat veel mensen die PSN+ afsluiten dit elk jaar verlengen. Ze geven je dan dus 10 euro korting t.o.v. een retail game zonder PSN+
Ja natuurlijk is dat Sony veel waard. Dat is het hele idee achter de IGC. Je wordt lid van psn+ omdat de dienst toegevoegde waarde biedt. Als dat niet meer het geval is raken ze leden kwijt. Als dit de nieuwe standaard wordt (wat niet het geval gaat zijn) dan zullen ze veel psn+ leden kwijt raken. Ik ga iig geen abo afsluiten voor een minieme korting met daarbij ook nog eens de verplichting van psn+ om de game te spelen.
Feitelijk zegt Sony dit, wanneer je PSN+ abonnee bent ben je ons 10 euro korting waard t.o.v. de normale retailprijs per game, sluit dus allemaal de PSN+ dienst af, en blijf dit af nemen, dan krijg je korting op AAA titels.
En dan zeg ik als consument nice try maar daar trap ik niet in. Deze strategie moet volgens jou nieuwe leden lokken ?
PSN+ members hebben zo iets, van ik betaal 50 euro voor PSN plus, dus ik heb recht om een upgrade altijd (ook zonder PSN+) te gebruiken, terwijl Sony aanvoert dat je 10 euro korting krijg bij gebruik van PSN+. Sony koppelt de games gewoon aan een abonnement, zo simpel is het.... Nogmaals, dit ga je veel vaker zien.... Wees blij indien je PSN+ niet wil aanhouden je ook nog de volledige retail versie kan aanschaffen en dat ze DriveClub niet helemaal aan PSN+ hebben gehangen....
Wow, de lat lig bij jou niet erg hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de vraag gesteld naar PlayStation support hoe ik de automatische verlenging van PS+ stopzet.

Hun FAQ klopt niet meer http://faq.nl.playstation...nnementsservice-annuleren bij Media > Games zie ik alleen spellen staan die ik heb aangeschaft, geen PlayStation+ lidmaatschap.

Het enige spel wat ik leuk vind, is Tomb Raider. De rest v/d PS+ spellen niet zo. Weinig zinvol om dan door te gaan met PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:40:

[...]

Wow, de lat lig bij jou niet erg hoog
Wat heeft dit nou weer met een "lat die hoog ligt" te maken?

Ik ben de gene die steeds schrijft dat PSN+ een monycow is. Jij bent loopt alleen maar kritiek te geven dat het PSN+/DriveClub verhaal op deze manier geen meer waarde heeft. Dat strookt dan toch alleen maar met het feit dat ik schrijf dat Sony gewoon aan het hele verhaal wil verdienen en mensen richting een plus abonnement dwingt? Dat je hier in mee gaat is natuurlijk het tweede, maar toch.

Je kan er ook donder op zeggen dat Sony de PSN+ dienst gewoon duurder gaat maken, al was het maar omdat ze er dan extra omzet in draaien. Iets wat ze met bij behorende winsten op het moment wel kunnen gebruiken.

Natuurlijk heeft PSN+/Driveclub nauwelijks voordeel op een losse Driveclub versie, maar dat boeit toch niet? Sony heeft in win-win in beide...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:04:
[...]

Wat heeft dit nou weer met een "lat die hoog ligt" te maken?
Ja als je zegt dat we blij moeten zijn dat deze game uberhaubt speelbaar is zonder psn+, dat noem ik dat inderdaad een lage lat.
Ik ben de gene die steeds schrijft dat PSN+ een monycow is. Jij bent loopt alleen maar kritiek te geven dat het PSN+/DriveClub verhaal op deze manier geen meer waarde heeft. Dat strookt dan toch alleen maar met het feit dat ik schrijf dat Sony gewoon aan het hele verhaal wil verdienen en mensen richting een plus abonnement dwingt? Dat je hier in mee gaat is natuurlijk het tweede, maar toch.
Maar Sony dwingt mensen niet richting psn+ door gare kortingen te bieden. Weinig mensen zullen die upgraded psn+ versie kiezen, als je voor het zelfde geld de losse versie hebt. Dus Sony bindt helemaal geen extra klanten aan psn+ op deze manier.
Je kan er ook donder op zeggen dat Sony de PSN+ dienst gewoon duurder gaat maken, al was het maar omdat ze er dan extra omzet in draaien. Iets wat ze met bij behorende winsten op het moment wel kunnen gebruiken.
Jij doet net of Sony van alles kan veranderen en dat de leden alles maar als makke lammetjes slikken. Zo werkt het niet. Als de consument niet tevreden is over de dienst/product raak je ze kwijt.
Natuurlijk heeft PSN+/Driveclub nauwelijks voordeel op een losse Driveclub versie, maar dat boeit toch niet? Sony heeft in win-win in beide...
Hoezo natuurlijk ? Als je klanten aan je wil binden boeit dat wel degelijk. Jij noemt alle kritiek die nu is ontstaan een win situatie voor Sony ? Ik zie dat iig heel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie net een Update op Facebook van de officiele PlayStation account dat wie de $50 DriveClub upgrade koopt via PSN ook nog zal kunnen blijven spelen nadat je PSN abonnement afgelopen is.

Blijkbaar hebben ze dus toch ook zelf ingezien dat het redelijk absurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Een shitstorm helpt dus goed om het weer helder te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Nu online
(jarig!)
Link naar de update: http://blog.eu.playstatio...playstation-plus-edition/

Mijn inziens de enige juiste keus, gelukkig luistert Sony naar hun klanten.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Helaas moet het wel na dit soort acties.. beetje jammer zo. Ja ze luisteren, maar het feit dat ze uberhaupt dit soort dingen bedenken laat zien dat ze niet slim zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 14:40
Sowieso, als je $50 moet betalen voor een upgrade naar de volledige versie dan ga je er vanuit dat je hem daarna ook gewoon kan spelen. Beetje lullig, dat oorspronkelijke idee.

Bovendien, als ik $50 moet betalen voor een download dan koop ik de disc wel bij een winkel waar ie op dat moment goedkoop is. Dan staat er ook nog eens iets leuks in de kast en kan het waarschijnlijk na een paar maanden wachten nog goedkoper zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:45:
Helaas moet het wel na dit soort acties.. beetje jammer zo. Ja ze luisteren, maar het feit dat ze uberhaupt dit soort dingen bedenken laat zien dat ze niet slim zijn.
Klopt, maar goed.... Vraag me ook af waarom ze in eerste instantie de upgrade versie exclusief voor PSN+ wouden houden. Het is toch een teken dat ze op een of andere manier ook met drm-achtige praktijken bezig willen. Afijn, deze storm is weer voorbij, op naar de volgende! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar hadden ze die 'Online werkt enkel met PS+' regel op Driveclub behouden was het per saldo toch hetzelfde gebleven? Ze kunnen natuurlijk simpel schuiven met die 'PS+ verplicht voor online' als een game niet zo bijzonder goed aanslaat onder de niet-PS+ mensen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:23:
Bovendien, als ik $50 moet betalen voor een download dan koop ik de disc wel bij een winkel waar ie op dat moment goedkoop is. Dan staat er ook nog eens iets leuks in de kast en kan het waarschijnlijk na een paar maanden wachten nog goedkoper zijn ook.
+1. Nog een groter probleem met digital downloads is dat je gewoon nooit zeker bent hoe lang het zal blijven werken, of op zijn minst nog downloadbaar zal zijn. Als in 2020 je PS3 hard disk crasht, is het niet denkbeeldig dat je geen enkele van je games nog zult kunnen downloaden.

Met de IGC heb ik minder een probleem, aangezien je het gewoon moet zien als een huurdienst en je dus wel weet dat je vroeg of laat al je games terug kwijt bent. Maar daarom zijn ze dan ook gewoon inbegrepen in je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Twixie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:02:
[...]

+1. Nog een groter probleem met digital downloads is dat je gewoon nooit zeker bent hoe lang het zal blijven werken, of op zijn minst nog downloadbaar zal zijn. Als in 2020 je PS3 hard disk crasht, is het niet denkbeeldig dat je geen enkele van je games nog zult kunnen downloaden.

Met de IGC heb ik minder een probleem, aangezien je het gewoon moet zien als een huurdienst en je dus wel weet dat je vroeg of laat al je games terug kwijt bent. Maar daarom zijn ze dan ook gewoon inbegrepen in je abonnement.
Dit is allemaal wel zeer hypothetisch.... Er van uitgaande dat de huidige consoles weer zo'n 5 a 7 jaar mee gaan verwacht ik niet zo veel problemen. Neuh, ik zie die digitale aankopen niet zo somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Iemand al gokjes voor de next IGC games? Ik zelf denk Worms, aangezien het een typische IGC game is, en die een dag voor de nieuwe IGC update uitkomt. Is maar een gok he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 21:03
Maichel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:55:
Iemand al gokjes voor de next IGC games? Ik zelf denk Worms, aangezien het een typische IGC game is, en die een dag voor de nieuwe IGC update uitkomt. Is maar een gok he :)
Werd die niet €24,99? :X Kleine kans dan denk ik :/ ik hoop zelf op Octodad, ziet er wel komisch uit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Nu online
(jarig!)
Ik zag volgens mij deze week in een comment op de Playstation Blog dat Sleeping Dogs van Plus is verdwenen. Net even een kijkje genomen en het is waar, de enige optie is om 'm te kopen voor €9,99,-

Ik heb 'm nog steeds op m'n HDD staan en zo is die nog wel speelbaar.

Beetje jammer, ik dacht dat die Plus games voor altijd in je downloadlijst bleven staan.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dan mag ik hopen dat het een fout is, want ze hebben altijd duidelijk gemaakt dat je de spellen kan blijven downloaden zoalng je maar betaald voor plus. Sleeping dogs staat gelukkig nog op de schijf, want die wil ik nog eens aanpakken. Ik heb net Mafia 2 uitgespeeld dus ik loop nog weleens achter (vooral omdat ik nieuw blijf kopen :p)

Nu ik er wat langer over nadenk heb ik trouwens wel eersder gezien dat een game die ik bij plus had "gekregen"wel een prijs had in de store tot je hem echt wilt aankopen. Dan staat er ineens downloaden. Ik denk dat dit anders al een nieuwsbericht was op een aantal gamesites. Die smullen van dit soort nieuwtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Nu online
(jarig!)
Nee, blijft nog steeds hetzelfde. Ik heb 'm net via de browser in m'n winkelwagentje gezet en de prijs ging niet weg.

Er zijn verder ook geen andere versies aanwezig, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:17:
Nee, blijft nog steeds hetzelfde. Ik heb 'm net via de browser in m'n winkelwagentje gezet en de prijs ging niet weg.

Er zijn verder ook geen andere versies aanwezig, dus daar kan het ook niet aan liggen.
En als je op de PS3 naar je downloadlijst gaat en op downloaden klikt, ik kan alle Plus games terugvinden in die lijst en gewoon gratis downloaden. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skreppiedoe schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:46:
[...]

En als je op de PS3 naar je downloadlijst gaat en op downloaden klikt, ik kan alle Plus games terugvinden in die lijst en gewoon gratis downloaden. :)
Die lijst is alleen heel lang en onoverzichtelijk bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Yep, Sleeping Dogs staat bij mij gewoon (zij het zonder plaatje) in de downloadlijst.

Dus gewoon nog te downloaden als je hem destijds ook hebt "gekocht" toen hij in de PS+ zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:10:
[...]

Hij is bij mij ook redelijk lang,maarja je moet er wat voor over hebben he :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skreppiedoe schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:23:
[...]

Hij is bij mij ook redelijk lang,maarja je moet er wat voor over hebben he :+
Ze zouden eigenlijk een zoekfunctie in die downloadlijst moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:24:
[...]

Ze zouden eigenlijk een zoekfunctie in die downloadlijst moeten maken.
Ja, of iets van sorteren. Nu werkt het echt grondig irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Je kan via je transactieoverzicht altijd je psplus games blijven downloaden. Je moet alleen zorgen dat je ze wel in de betreffende maand hebt "aangeschaft". Dan kun je ze jaten erna nog gewoon gratis downloaden.

Ik snap die heisa om psplus niet. Je betaald 4€ per maand om online te gamen en je krijgt er gratis games bij. En nog is het voor velen niet goed. In 2005 betaalde ik al 7€ voor xbl en daar klaagde niemand over.... Niet zoals nu in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Nu online
(jarig!)
NoMoreMusic schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:15:
Yep, Sleeping Dogs staat bij mij gewoon (zij het zonder plaatje) in de downloadlijst.

Dus gewoon nog te downloaden als je hem destijds ook hebt "gekocht" toen hij in de PS+ zat.
Je hebt gelijk, net ook even gezocht en hij staat nog steeds in m'n downloadlijst.

Je moet het weliswaar met een grote omweg doen, maar ze hebben gelukkig hun woord gehouden.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
kbloem schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:18:
Je kan via je transactieoverzicht altijd je psplus games blijven downloaden. Je moet alleen zorgen dat je ze wel in de betreffende maand hebt "aangeschaft". Dan kun je ze jaten erna nog gewoon gratis downloaden.

Ik snap die heisa om psplus niet. Je betaald 4€ per maand om online te gamen en je krijgt er gratis games bij. En nog is het voor velen niet goed. In 2005 betaalde ik al 7€ voor xbl en daar klaagde niemand over.... Niet zoals nu in elk geval.
Bij de Xbox (360) was het voor iedereen dood normaal dus op een paar na die heel af en toe online wilde gamen klaagde niemand. Op de Ps2 en Ps3 is online gamen altijd gratis geweest dus mensen hebben kennis gemaakt door plus met maandelijks betalen. Als je dan langzaam steeds iets minder gaat geven krijg je gezeik.

Zodra het idee van online betalen is ingeburgerd bij de Ps4 zal het aantal games per maand vanzelf minder worden en betaal je gewoon vooral om online te spelen. Dat laatste is wat ik verwacht en kan heel anders lopen natuurlijk. Ik verwacht gewoon niet dat als de Ps3 uit de running is Sony 3 games voor de Ps4 gaat weg geven per maand. Misschien via PS now oudere games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Beakzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:28:
[...]

Bij de Xbox (360) was het voor iedereen dood normaal dus op een paar na die heel af en toe online wilde gamen klaagde niemand. Op de Ps2 en Ps3 is online gamen altijd gratis geweest dus mensen hebben kennis gemaakt door plus met maandelijks betalen. Als je dan langzaam steeds iets minder gaat geven krijg je gezeik.

Zodra het idee van online betalen is ingeburgerd bij de Ps4 zal het aantal games per maand vanzelf minder worden en betaal je gewoon vooral om online te spelen. Dat laatste is wat ik verwacht en kan heel anders lopen natuurlijk. Ik verwacht gewoon niet dat als de Ps3 uit de running is Sony 3 games voor de Ps4 gaat weg geven per maand. Misschien via PS now oudere games ?
Dat is 100% speculatie. Mischien heb je gelijk en mischien niet maar het heeft voor nu geen nut om daar ook maar een woord aan vuil te maken.

In de tijd van de 360 en de ps3 droop het kwaliteitsverschil er vanaf. Het leek wel of Sony zich zwaar verkeken had op de kosten en technieken die online gamen met zich mee brachten. Ik had een jaar of 8 geleden graag 5€ per maand betaald als dat de dienst ten goede was gekomen.

Nu er inkomsten zijn voor het online gamen is de kwaliteit van psn al omhoog gegaan en ook lijken ze vaker verbeteringen door te voeren. Iets wat de vorige generatie gewoon niet gebeurde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:10:
[...]

Hier zo'n 700 items :'( . En dan download ik al een hele lange tijd geen demo's meer omdat het anders nog onoverzichtelijker wordt |:(

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een gerucht gespot voor de games van de IGC in juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:49:
Heeft er iemand al een gerucht gespot voor de games van de IGC in juni?
Meestal komen de geruchten rond deze tijd van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
ik zou graag 1 van de volgende in de komende maanden zien welke jullie?
1 Heavy Rain
2 Disney Epic Mickey 2: The Power of Two
3 L.A. Noire
4 SoulCalibur 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winstgevend is Ps Plus in elk geval wel; Sony verdient meer dan 14 miljoen(!) per maand aan de PS plus members ;)
Dan zou je toch wel wat betere games verwachten, met name voor de ps4 waar het vooralsnog alleen maar indies zijn en ze dus goed winst maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
dutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:43:
Winstgevend is Ps Plus in elk geval wel; Sony verdient meer dan 14 miljoen(!) per maand aan de PS plus members ;)
Dan zou je toch wel wat betere games verwachten, met name voor de ps4 waar het vooralsnog alleen maar indies zijn en ze dus goed winst maken :+
Het is volgens mij niet echt verdienen, maar omzet als ik het bericht goed heb gelezen. Nogal een verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 15:48
bartburg schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:40:
ik zou graag 1 van de volgende in de komende maanden zien welke jullie?
1 Heavy Rain
2 Disney Epic Mickey 2: The Power of Two
3 L.A. Noire
4 SoulCalibur 5
Ik zou zelf graag nog Killzone willen zien voor de PS4 (A)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 00:30

Oxigeon

En zo is dat!

Is de lijst voor de volgende maand eigenlijk al bekend? Normaal gesproken komt die toch ergens rond de 20e online? Of heb ik het mis? Hopelijk eens een keertje eens iets grotere game.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zie paar posts boven je. Nog niet

Ik hoop zelf op een leuke freeroam game

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 00:30

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:22:
Zie paar posts boven je. Nog niet

Ik hoop zelf op een leuke freeroam game
idd, moet eerst uit de doppen kijken. Ik heb ook wel zin in een free-roam. Maar kan me denk ik de eerstkomende tijd toch wel ff met Watch_Dogs amuseren

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik ben hopelijk morgen in bezit van een PS Vita en wil daarvoor een PS+ abbo hebben zodat ik de instant game collection kan gebruiken.

Ik las ergens dat in Juni ook de "jaarlijkse" games wisselen. Dus als ik nog in mei begin met PS+ dat ik dan in een paar dagen tijd de games van Mei, Juni, jaarlijks 2013 en jaarlijks 2014 kan gebruiken. Zit daar waarheid in?

Ook ben ik benieuwd of het mogelijk is om met een PS Vita de PS3 en PS4 games "te kopen". Ik snap dat ze niet te spelen zijn, maar als ik een PS3 of PS4 aanschaf, dat ik wel direct toegang heb tot de collectie van het verleden en niet pas vanaf dat moment begin te sparen. Gaat dat werken of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
BlackMage schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:12:
Ik ben hopelijk morgen in bezit van een PS Vita en wil daarvoor een PS+ abbo hebben zodat ik de instant game collection kan gebruiken.

Ik las ergens dat in Juni ook de "jaarlijkse" games wisselen. Dus als ik nog in mei begin met PS+ dat ik dan in een paar dagen tijd de games van Mei, Juni, jaarlijks 2013 en jaarlijks 2014 kan gebruiken. Zit daar waarheid in?

Ook ben ik benieuwd of het mogelijk is om met een PS Vita de PS3 en PS4 games "te kopen". Ik snap dat ze niet te spelen zijn, maar als ik een PS3 of PS4 aanschaf, dat ik wel direct toegang heb tot de collectie van het verleden en niet pas vanaf dat moment begin te sparen. Gaat dat werken of niet? :)
Jaarlijkse games weet ik niet om eerlijk te zijn; er zijn inderdaad wel games die zeer lang in de IGC staan dus zou goed kunnen dat je die net nog mee kunt pakken als je in mei afsluit. Sowieso zou je de laatste dagen van mei mee kunnen pakken voor de maandelijkse games.

Via de online store kun je alles aan je account koppelen, dus je kunt PS3/PS4 kopen zonder dat je de console in je bezit hoeft te hebben.

Dit ben ik ook van plan te gaan doen voor de PS4. Eerst eens een stuk of 4 a 5 goede games in de IGC, en dan pas koop ik de console ;).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
BlackMage schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:12:

je kan de ps3/ps4 gewoon via de site kopen(gratis) en dan later als je 1 van de consoles bezit downloaden maar zou elke maand gewoon alles wat je krijgt even aanklikken als koop.
dit kan dus gewoon via de psn store site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:33
Ik heb nu sinds kort een playstation 4 en ook gelijk playstation plus gehaald.
Moet ik elke maand de gratis games "kopen" om ze de volgende maand nog te hebben of blijven die voor altijd als gratis staan?

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:22
Henri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:22:
Ik heb nu sinds kort een playstation 4 en ook gelijk playstation plus gehaald.
Moet ik elke maand de gratis games "kopen" om ze de volgende maand nog te hebben of blijven die voor altijd als gratis staan?
maandelijx aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:33
Oke dank u, zal ik dat gelijk doen.

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
XyritZz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:14:
[...]

Jaarlijkse games weet ik niet om eerlijk te zijn; er zijn inderdaad wel games die zeer lang in de IGC staan dus zou goed kunnen dat je die net nog mee kunt pakken als je in mei afsluit. Sowieso zou je de laatste dagen van mei mee kunnen pakken voor de maandelijkse games.

Via de online store kun je alles aan je account koppelen, dus je kunt PS3/PS4 kopen zonder dat je de console in je bezit hoeft te hebben.

Dit ben ik ook van plan te gaan doen voor de PS4. Eerst eens een stuk of 4 a 5 goede games in de IGC, en dan pas koop ik de console ;).
Kijk, goed nieuws :)

De PS4 komt vast wel een keer, momenteel nog te weinig leuke betaalbare games (plus Sony "logistiek"). Maar zo kan ik wel alvast sparen voor de IGC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:06

Pykow

Angelo OTR

Als je de game aanschaft wanneer ze gratis zijn.
kan je ze dan alleen in de desbetreffende maand de game spelen ? of zijn ze voor eeuwig gratis daarna te downloaden na "aanschaf" ?

Momenteel heb ik nog geen Playstation Plus, hoewel ik toch een PS4 en PS Vita tot mijn beschikking heb.
Ik ben vrij slecht met een controller en speel me games daarom altijd op Easy/Normal.
Alleen Fifa en racegames speel ik makkelijk met een controller, maar open world games en shooters gaan niet best. Van origine ben ik ook gewoon een PC gamer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Als je de game aanschaft wanneer ze gratis zijn.
kan je ze dan alleen in de desbetreffende maand de game spelen ? of zijn ze voor eeuwig gratis daarna te downloaden na "aanschaf" ?
Je kan ze alleen spelen zolang je Plus actief is, als dat afloopt kan je ze niet meer spelen. Zodra je weer plus neemt komt hele lijst met gekochte games weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
WeAreLegion schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:31:
[...]

Je kan ze alleen spelen zolang je Plus actief is, als dat afloopt kan je ze niet meer spelen. Zodra je weer plus neemt komt hele lijst met gekochte games weer beschikbaar.
Hoe zit dat met de Vita? Moet de Vita online zijn voordat je PS+ games kan spelen? Of is periodiek aanmelden voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
BlackMage schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:39:
[...]

Hoe zit dat met de Vita? Moet de Vita online zijn voordat je PS+ games kan spelen? Of is periodiek aanmelden voldoende?
Zover ik weet moet hij afentoe online zijn om de status van je plus te kunnen updaten. Als dat bekend is kan die weer offline. Maar als je bij informatie van het spel kijkt zie je wel een datum staan waar op je plus afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Gerucht is nu voor de PS4 2 games (wel, dat deel lijkt wel bevestigd....) en als games Knack en Killzone. Knack was altijd al "beloofd" als future IGC game, en Killzone....dat zou de epic prijs-drop verklaren....

Ik heb ze beide al :( hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Maichel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:37:
Gerucht is nu voor de PS4 2 games (wel, dat deel lijkt wel bevestigd....) en als games Knack en Killzone. Knack was altijd al "beloofd" als future IGC game, en Killzone....dat zou de epic prijs-drop verklaren....

Ik heb ze beide al :( hehe
Oh, als het waar is zou ik dat niet erg vinden. Wou van de week zelf al Killzone aanschaffen maar nog niet gedaan. Nu maar afwachten en hopen dat het waar is.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone heb ik al, zat in de bundel met de ps4 ;)
Knack zou wel een welkome aanvulling zijn, net als dat ze elke maand wel 2 games voor de PS4 mogen weggeven.... En dan niet alleen maar van die indies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gaat hem niet worden. Zolang de game library van Non indies zo klein is, zal je het er mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Het zou me al behoorlijk verbazen als ze nu Knack en Killone in ée'n maand stoppen.Misschien om de reden dat Knack niet aan de 70 metascoregrens zit die ze zelf ooit hebben benoemd. Als ze nu 2 retailgames weggeven dan verwacht een heel deel elke maand zoiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn ze in een paar maanden door de hele clps4 game collectie heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Duurt wel lang deze maand voor ze bekend maken welke games er in de ps plus zitten of is dit normaal voor Juni zo vlak voor de E3 of staat dit er ook los van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:11

PBP

Content voor Juni
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BoppKn0IAAEZ23q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat zou (imho) wel teleurstellend zijn. Voor mij zit er geen enkele interessante game bij in die lijst.

[ Voor 45% gewijzigd door Bor op 27-05-2014 19:13 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Juli, of Juni? Er staat Juli... Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pixeljunk zouden ze voor de PS3 moeten doen, niet voor de PS4 :(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1 ... 27 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.