Blijf je je eigen youtube kanaaltje posten ja?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:59:
Dit is Mercenary Kings :
[video]
Een echte shootem-up.

Overigens is downloaden op PS3 inderdaad retetraag, wereld van verschil met de PS4.
Blijf je je eigen youtube kanaaltje posten ja?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:59:
Dit is Mercenary Kings :
[video]
Een echte shootem-up.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik laat ze nu vanaf mijn werk naar de PS4 en Vita downloaden, nog een handige feature van PS+ASNNetworks schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:23:
Zo! Mn PS+ games voor de PS4 en Vita zijn binnen. Zomaar ff spelen
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ja zeker. Ik heb de download gestart terwijl ik in de trein zit. Wanneer ik zo thuis ben kan ik gelijk aan de slagvoxxel schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:28:
[...]
Ik laat ze nu vanaf mijn werk naar de PS4 en Vita downloaden, nog een handige feature van PS+
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Komt later vandaag. Eerst zijn ze zoals hier gemeld alleen via search te vinden. Dit is altijd zo, later zullen ze er wel gewoon tussen staanMonkeySleeve schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:32:
Als ik naar http://store.sonyentertainmentnetwork.com/ ga en dan naar PS+ dan zie ik ze daar nog niet tussen staan terwijl ik toch echt 2 jaar PS+ nog heb
Of je bij een game de PS+ prijs ziet staan of niet, is totaal onafhankelijk van of je zelf PS+ hebt of niet. Idem met het feit of je een game ziet staan tussen de IGC of nite. Trouwens, je had ook zelf rechtsboven al bij je Avatar kunnen zien dat je nog altijd de gele Plus hebt.MonkeySleeve schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:32:
Als ik naar http://store.sonyentertainmentnetwork.com/ ga en dan naar PS+ dan zie ik ze daar nog niet tussen staan terwijl ik toch echt 2 jaar PS+ nog heb
Hoe zit het met de PS3, gaat de PS3 dan ook automatisch aan of moet deze echt aanstaan? Je kan wel de downloads aanzetten vanaf de store, maar volgens mij zet de store de PS3 dan niet aan.voxxel schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:28:
[...]
Ik laat ze nu vanaf mijn werk naar de PS4 en Vita downloaden, nog een handige feature van PS+
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Viel mij en een collega ook net op. Heb hem in de downloadrij voor de PS3 gegooid, zal vanavond eens kijken wat hij doetVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:08:
Is MotoGP ook cross-buy? Ik zie in mijn downloadlijst staan dat hij afspeelbaar is op PS3 en Vita.
Verwijderd
Ik ook... heb hetzelfde met FFX-2 HD. Die heb ik op de Vita, maar staat nu in downloadrij voor PS3ksborg schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:10:
[...]
Viel mij en een collega ook net op. Heb hem in de downloadrij voor de PS3 gegooid, zal vanavond eens kijken wat hij doet.
Verwijderd
Het is mogelijk dan al gefixt, want bij mij kost Moto GP '13 gewoon 49,99 euro.ksborg schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:10:
[...]
Viel mij en een collega ook net op. Heb hem in de downloadrij voor de PS3 gegooid, zal vanavond eens kijken wat hij doet.
Da's nou jammer. Stiekum had ik die game veel liever voor de PS3 gehad dan voor de Vita. Maar ach, het aanbod op Plus is nou niet echt om over te klagenVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:30:
[...]
Het is mogelijk dan al gefixt, want bij mij kost Moto GP '13 gewoon 49,99 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 03-04-2014 15:47 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
10 second ninja DONE
Dat klopt je krijgt er verschillende avatars bij. Ook krijg je een stadium pack, wat shirt packs en een online pass.Sagat schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:10:
Klopt het dat je ook allerlei avatars, en zelfs een season pass bij pes krijgt via psn plus?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Verwijderd
Ga naar de Playstation Plus sectie in de SEN Store en selecteer Thema's en avatars. Als het goed is, staan er een paar (een stuk of 30). Helaas worden deze niet zo vaak meer aangevuld. Dat is gebeurd na de herziening van PS+; kortweg meer games en minder extra's vanaf dat moment.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:22:
Ik ben nu Playstaion plus lid mijn vraag is. Kan ik nu ook tussen andere avatars kiezen in plaats van de standaard avatars. Waar vindt ik die avatars? kan iemand mij de stappen uitleggen. Ik heb zelf al gezocht maar vind ze niet.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb AC IV, Lego Marvel, Injustice en NBA2K14 gehaald voor tussen de 30-40 dollar per game via de US Store en/of Amazon US. Overigens was er ook een tijdje Killzone in de aanbieding en waren laats Thief en Tomb Raider voor €30 in de NL Store.....Oxigeon schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:40:
Begin me zo langzamerhand een beetje te ergeren op Sony waarom er nooit aanbiedingen komen voor de PS4. Dat je een grote game geen korting geeft ok, maar wat van die andere games zoals een flower/dont starve en wat van die pinball games ofzo kan toch ook geen kwaad.
Hotline Miami is nu toch gratis voor PS-plusleden? Heerlijke game trouwensAlphaBlack_NL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:41:
PSN Pasen Sale:
All offers run from 9th April 2014 until 30th April 2014.
Cross-Buy (PS3, PS Vita)
[...]
Hotline Miami
Was £6.49/€7.99/AU$11.75, now £2.39/€2.99/AU$4.35
Additional 20% discount for PS Plus members
[...]
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Eek2nd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:45:
Vond het eerst niks, Hotline Miami..
Maar toch ff doorgespeeld, en vind het nu best wel leuk.
weet alleen niet hoe ik die eerste eindbaas (?, die gast in de phone house) kan verslaan.
Hij is zo snel en een golfstick gooien heeft ook geen nut
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Dont starve was gratis via Ps plus....Oxigeon schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:40:
Begin me zo langzamerhand een beetje te ergeren op Sony waarom er nooit aanbiedingen komen voor de PS4. Dat je een grote game geen korting geeft ok, maar wat van die andere games zoals een flower/dont starve en wat van die pinball games ofzo kan toch ook geen kwaad.
ThnxFlotter schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:08:
[...]
spoiler:Ontwijken, na twee pogingen gooit hij zijn wapen naar je toe, als hij je mist (en je leeft nog) loopt hij op z'n wapen af en kun je hem slaan. Herhaal dit nog een keer en hij is verslagen.
Verwijderd
Er zijn wel een aantal aanbiedingen geweest en verder is het net zoals bij de PSVita. Er is een tijdje verstreken voordat de echte aanbiedingen komen. Verder zijn er geregeld games die direct met PS+ korting worden verkocht.Oxigeon schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:40:
Mensen verwachten teveel met PSplus @ PS4. Nou hypte Sony ook wel op door Driveclub weg te geven en een PS plus abbo aan te smeren om online te kunnen, maar de PS4 is pas respectievelijk een half jaartje oud, om nu al AAA titels te krijgen kan gewoon niet, dat willen uitgevers en studio's niet.KngfCnns schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:20:
Toen PSplus uitkwam duurde het ook een jaar of wat voordat ik van mening was dat er leuke content werd vrijgesteld voor de PS3.
Er was ook zo een actie toen ze 1 of 2 jaar bestonden, toen kreeg je tien games ineens gratis. Wie weet krijgen we voor de PS 4 ook een mooi aanbod bij een anniversery. Komt vast wel en als het gebeurt is iedereen het magere eerste jaar vergeten. We zijn alleen verwend/ongeduldig (onterecht). Ik heb zelf nog geen PS4, maar ben al blij zat al een selectie games te 'bezitten' voor het betreffende moment.
Verwijderd
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Mensen verwachten vanaf dag 1 veel meer van de PS4 dan er direct waargemaakt kan worden. De Vita viel ook even in een zwart gat na de release en er kwamen gewoon een aantal maanden vrijwel geen games voor uit. Het maken van games kost nu eenmaal tijd.iPodKiller schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:51:
[...]
Mensen verwachten teveel met PSplus @ PS4. Nou hypte Sony ook wel op door Driveclub weg te geven en een PS plus abbo aan te smeren om online te kunnen, maar de PS4 is pas respectievelijk een half jaartje oud, om nu al AAA titels te krijgen kan gewoon niet, dat willen uitgevers en studio's niet.
Hoe zou jij het vinden als jouw (miljoenen) AAA game waarvan je een paar jaar werk in hebt zitten, ineens gratis vrijkomt voor een abonnement op day 1 of in de 1e jaar na release. Ik zou dat imo pijnlijk vinden. Pas na 1 jaar zal de PS4 sterke launchgames krijgen van 13/14. De PS3 zit gewoon op z'n hoogtepunt, vandaar die leuke toppers van het afgelopen jaar.
Verwend kun je het niet noemen, maar ik word langzamerhand ook ziek van de PS4 fanboys/aanhang die steeds roept: PS4 release? Why not for PS4? Fuck off Sony no PS4!!!!?!?! Another shit month for PS4... *Sigh*
Nee, helaas niet.Eek2nd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:30:
Is het trouwens mogelijk om games uit de downloadlijst te deleten.. met demo's enzo wordt de lijst erg lang
OMG..
Verwijderd
Dat waren inderdaad ineens 10 PSN Games van Creat Games. Dat was een welkome aanvulling. Ik moet overigens aan de meesten nog steeds eens beginnen.KngfCnns schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:20:
Toen PSplus uitkwam duurde het ook een jaar of wat voordat ik van mening was dat er leuke content werd vrijgesteld voor de PS3.
Er was ook zo een actie toen ze 1 of 2 jaar bestonden, toen kreeg je tien games ineens gratis. Wie weet krijgen we voor de PS 4 ook een mooi aanbod bij een anniversery. Komt vast wel en als het gebeurt is iedereen het magere eerste jaar vergeten. We zijn alleen verwend/ongeduldig (onterecht). Ik heb zelf nog geen PS4, maar ben al blij zat al een selectie games te 'bezitten' voor het betreffende moment.
Ja, een of andere manier om die lijst te zien zou wel handig zijn. Soms heb ik zin in een game, maar om dan door alle voorgaande PS+ games te scrollen is nogal een opgave. Zeker omdat er ook allemaal meuk tussen zit (netwerkcodes, avatars etc).
Dat irriteerde me niet eens zo. Het feit dat ik ze allemaal apart moet installeren wel. Daarom heb ik ze maar gewoon links laten liggen. Heb genoeg auto's by defaultBeakzz schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:03:
Koop dan vooral niet Motorstorm RC complete, want dan heb je alle losse auto,'s voor de PS3 en Vita in je lijst staan. Meer dan 100 vermeldingen gok ik. Zo irritant dat ze zoiets simpels nog steeds niet hebben gefixt. Als je alleen maar een beetje kon sorteren
En dan wil de volgorde van de items ook nog wel eens wijzigen. Of de unlock-code staat een paar pagina's verder...Cyleo schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:48:
[...]
Ja, een of andere manier om die lijst te zien zou wel handig zijn. Soms heb ik zin in een game, maar om dan door alle voorgaande PS+ games te scrollen is nogal een opgave. Zeker omdat er ook allemaal meuk tussen zit (netwerkcodes, avatars etc).
Via de website. Gewoon via je laptop/smartphone/tablet of de webbrowser op de PS4.Flghter1982 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:32:
mischien een domme vraag maar hoe kan ik met een ps4 games in me download lijst zetten die elke maand via psplus beschikbaar komen om te spelen op een later tijdstip, zonder dat ik ze eerst volledig moet downloaden? op vita en ps3 kon je nog cancelen en dan was de game activated en dus aan je downloadhistory toegevoegd.
is er een makkelijke manier om zonder te downloaden psplus games toe te voegen aan je library?
Via de website kun je heel makkelijk elke maand voor alle platformen de games toevoegen aan je library.Flghter1982 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:32:
mischien een domme vraag maar hoe kan ik met een ps4 games in me download lijst zetten die elke maand via psplus beschikbaar komen om te spelen op een later tijdstip, zonder dat ik ze eerst volledig moet downloaden? op vita en ps3 kon je nog cancelen en dan was de game activated en dus aan je downloadhistory toegevoegd.
is er een makkelijke manier om zonder te downloaden psplus games toe te voegen aan je library?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Zou wel moeten:Shiverzz schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:37:
Hm, dacht dat Dead Nation voor de Vita een gratis download zou zijn indien je de PS3 versie had, maar hij blijft op €7,99 staan. Meer mensen die dat hebben?
Ik heb DN ook door die hack en kon hem voor de Vita gewoon downloaden deze week.Shiverzz schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:52:
Ja vreemd inderdaad. Heb DN PS3 destijds gekregen na de PSN hack, ms is het alleen voor mensen die er daadwerkelijk geld voor gelapt hebben..
Bedankt!LuPo schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 07:41:
[...]
Via de website kun je heel makkelijk elke maand voor alle platformen de games toevoegen aan je library.
https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games
Verwijderd
Dat had ik ook. Inmiddels is die wel gratis voor mij. Overigens is er ook een Dead Nation bundel, welke dan weer niet gratis is...(als je ze los hebt gekocht)Shiverzz schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:37:
Hm, dacht dat Dead Nation voor de Vita een gratis download zou zijn indien je de PS3 versie had, maar hij blijft op €7,99 staan. Meer mensen die dat hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 09:28 ]
Nope nog niet. Reddit staat er nog niets over en die zijn vaak er als de kippen bij :-)Remmetje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:51:
Zijn er al weer geruchten voor de gratis games in Mei? De laatste paar keren waren deze geruchten al redelijk op tijd uitgelekt en waren ze ook nog eens accuraat.
PS4
Stick it to the Man
PS3
Puppeteer
Tomb Raider
Lone Surivor: The Director Cut
The King of Fighter XIII
Sonic & All-Stars Racing Transformed
VITA
Real Boxing
Lone Surivor: The Director Cut
Sonic & All-Stars Racing Transformed
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ow, puppeteer zou erg vet zijn. Overigens hoeft dit niet echt veel te zeggen, tot nu toe zaten er altijd wel verschillen in tussen de verschillende regio's.
De PS4 game is wel altijd hetzelfde geweest dus ik verwacht Stick it to the Man ook voor ons.Cyleo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:22:
[...]
Ow, puppeteer zou erg vet zijn. Overigens hoeft dit niet echt veel te zeggen, tot nu toe zaten er altijd wel verschillen in tussen de verschillende regio's.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 23-04-2014 14:09 ]
Payday lijkt me zo te zien wel vermakelijk :-)Ike. schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:09:
Entering PS Plus:
30th April: Stick it to the Man PS4
30th April: Payday 2 PS3
30th April: Puppeteer PS3
30th April: Muramasa Rebirth Vita
30th April: Everybody’s Golf Vita
[ Voor 28% gewijzigd door Meneer iCy op 23-04-2014 14:13 ]
Verwijderd
PSN: Maichel
PSN: Space-o-saurus
Tsja dat is nou een launch maar voor mij vielen Killzone en Infamous : SS toch echt wel in die categorie en verder komt dit jaar nog Watch Dogs, Destiny, The Order, CoD(2014) http://www.ign.com/articl...2014-first-image-revealedFlghter1982 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:17:
ik begin langzaam maar zeker een beetje spijt te krijgen van mijn ps4.. heb het idee dat ik hem een jaar te vroeg gekocht heb. er is bijna geen content voor te krijgen en alle games die in psplus aangeboden worden zijn van die mobiele telefoon games imo.
nee ik verwacht geen AAA titels maar 1 titel in 3-4 maanden waar je van kan zeggen goh.. wat mooi die ps4 graphics zou niet teveel gevraagd zijn!
[ Voor 18% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 24-04-2014 11:44 ]
Killzone en Infamous zijn alleen niet via PS+ beschikbaar gesteld in de IGC. Watch Dogs, Destiny en die anderen hoef je daar ook binnen een jaar na release niet in te verwachten.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:21:
[...]
Tsja dat is nou een launch maar voor mij vielen Killzone en Infamous : SS toch echt wel in die categorie en verder komt dit jaar nog Watch Dogs, Destiny, The Order, CoD(2014) http://www.ign.com/articl...2014-first-image-revealed
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
ik doelde hier dan inderdaad ook op de Psplus titels.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:21:
[...]
Tsja dat is nou een launch maar voor mij vielen Killzone en Infamous : SS toch echt wel in die categorie en verder komt dit jaar nog Watch Dogs, Destiny, The Order, CoD(2014) http://www.ign.com/articl...2014-first-image-revealed
Nee, dat is een Slechte launch. laten we gewoon eerlijk zijn. Sony heeft gewoon een crap lineup gehad met de PS4 launch. Het idee "ach, er zit een shooter in dus het verkoopt wel" was erg duidelijk. Zelfde met de Xbone trouwens hoor. Ik wacht voorlopig tot er echt goede RPG's en echt leuke shooters zijn (aka geen lineare junk zoals iedereen tegenwoordig geweldig vind)AlphaBlack_NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:21:
[...]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik moet zeggen dat ik Resogun en Outlast wel geniale PS+ games vond. Om van Mercenary Kings (die overigens bij de intro behoorlijk hapert, maar daarna wel soepel speelt) nog maar te zwijgen. Maar ik ben het met je eens dat deze games ook op een PS3 hadden kunnen draaien.Flghter1982 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:17:
ik begin langzaam maar zeker een beetje spijt te krijgen van mijn ps4.. heb het idee dat ik hem een jaar te vroeg gekocht heb. er is bijna geen content voor te krijgen en alle games die in psplus aangeboden worden zijn van die mobiele telefoon games imo.
nee ik verwacht geen AAA titels maar 1 titel in 3-4 maanden waar je van kan zeggen goh.. wat mooi die ps4 graphics zou niet teveel gevraagd zijn!
Dan spreek je denk toch echt teveel uit je eigen voorkeur, als je de launch vergelijkt met bijvoorbeeld de ps3 is hij stukken beter en zijn alle titels die men tegenwoordig idd graag koopt gewoon beschikbaar. De exclusives komen later op stoom maar was toch aangenaam verrast door Infamous en heb me daar prima mee vermaakt.Op de grote RPG's is het helaas nog ff wachten.lanerios schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:36:
[...]
Nee, dat is een Slechte launch. laten we gewoon eerlijk zijn. Sony heeft gewoon een crap lineup gehad met de PS4 launch. Het idee "ach, er zit een shooter in dus het verkoopt wel" was erg duidelijk. Zelfde met de Xbone trouwens hoor. Ik wacht voorlopig tot er echt goede RPG's en echt leuke shooters zijn (aka geen lineare junk zoals iedereen tegenwoordig geweldig vind)
Teleurgesteld of niet, game uitstellen = beter, straks zijn het happy days wanneer jij drive club aan het spelen bent, zou niet weten hoe de game nu geweest zou zijn als deze geforceerd uitgebracht zou worden.ksborg schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:53:
[...]
Ik moet zeggen dat ik Resogun en Outlast wel geniale PS+ games vond. Om van Mercenary Kings (die overigens bij de intro behoorlijk hapert, maar daarna wel soepel speelt) nog maar te zwijgen. Maar ik ben het met je eens dat deze games ook op een PS3 hadden kunnen draaien.
Kwestie van tijd denk ik. Voor mij was de grootste tegenvaller dat Drive Club niet direct in de PS+ zat zoals toegezegd. Dat was wel de hoofdreden voor mij om de PS4 te kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 24-04-2014 12:16 ]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Sinds een paar dagen heb ik de SP van Killzone SF weer opgepakt, en ik moet zeggen, chapter 8 en 9 zijn echt briljant te noemen, en die 5 die de game van Polygon kreeg is gewoon lachwekkend. De SP ziet er ook nog eens absurd goed uit voor een lauchgame, full 1080p glory waarbij je de keuze krijgt tussen 30fps locked of 30fps unlocked. De MP heb ik inmiddels meer dan 100 uur in zitten, en is erg vermakelijk en volgens velen beter dan de SP.iPodKiller schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:15:
[...]
Teleurgesteld of niet, game uitstellen = beter, straks zijn het happy days wanneer jij drive club aan het spelen bent, zou niet weten hoe de game nu geweest zou zijn als deze geforceerd uitgebracht zou worden.
Maar goed, wie de PS4 op launch day kocht om vervolgens te denken dat ze meteen echte AAA next gen titels erop kunnen spelen, hebben uiteraard de plank volledig misgeslagen, enigste wat je zult spelen zijn doorontwikkelde games die upscaled zijn naar 1080p. Zal nog minimaal 1 jaar duren voordat we de echte PS4 AAA games zien.
En van de PS4 fanboys krijg ik als tegenreactie dit(zulke reacties heb ik op verschillende sites echt gekregen): ''Haha jij kon er geen bemachtigen tijdens release day, of jij bent veel te 'skeer' om er een te kopen. ''
Daarom vind ik launch day altijd overrated, met altijd alles. Alleen Infamous SS een goede game. Laat je nooit meeslepen met een hype.
Niks mis met je PS4 alvast inkopen, maar vind het doodzonde als mijn PS4 niks te doen heeft(en je garantie ook nog doorloopt, en het zou wat zijn als deze defect zou raken wanneer je mooie AAA games hebt gekocht), terwijl de PS3 juist op zijn hoogtepunt zit waar nog vele AAA titels tussen zitten, die ik nog niet heb aangeraakt.
Ik wacht het af met de E3.
Beetje raar dat 4 van de 5 nieuwe van vorige maand er nu alweer uit gaan.Entering PS Plus on 2nd April:
Mercenary Kings
Pro Evolution Soccer 2014
Sly Cooper Thieves in Time (Cross Buy)
Hotline Miami (Cross buy)
MotoGP 13
Sorry, ik snap de 5 wel. Mensen moeten echt leren dat een review een Mening is, en geen Feit. Wordt een beetje moe van "OMG EEN 5 IS FOUT LOL!". Nee, je kan het niet eens zijn met een mening, maar een mening blijft een mening. (en NEE. Een godwin is geen goede vergelijking, dus probeer het maar niet)Trishul schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:49:
[...]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Sinds een paar dagen heb ik de SP van Killzone SF weer opgepakt, en ik moet zeggen, chapter 8 en 9 zijn echt briljant te noemen, en die 5 die de game van Polygon kreeg is gewoon lachwekkend. De SP ziet er ook nog eens absurd goed uit voor een lauchgame, full 1080p glory waarbij je de keuze krijgt tussen 30fps locked of 30fps unlocked. De MP heb ik inmiddels meer dan 100 uur in zitten, en is erg vermakelijk en volgens velen beter dan de SP.
Nogmaals, Killzone SF SP wordt vaker onderschat. Tijdens Chapter 8 en 9 begreep ik de 9 die deze game van pu kreeg ineens beter.
Uh, ik heb nergens gezegd dat die 5 van Polygon fout is, maar wel dat het lachwekkend te noemen is. Een review is inderdaad een mening en geen feit, maar waar sommige reviewers toch de mist in gaan is door niet voldoende onderbouwing te geven aan hun mening, of door simpelweg totaal subjectief naar iets te kijken en objectiviteit uit het oog verliezen. Dat gebeurde in de Polygon review, de reviewer vond het spel gewoon niet leuk om te spelen en gaf het een 5. Dezelfde reviewer kreeg nare gevoelens bij het spelen van TLOU en gaf het na puntenaftrek daarvoor een 7,5. Tsja ik wordt er ook een beetje moe van dat mensen denken dat anderen niet begrijpen dat een review een mening is en geen feit. Echter, om serieus genomen te worden kun je je mening beter degelijk onderbouwen.lanerios schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:49:
[...]
Sorry, ik snap de 5 wel. Mensen moeten echt leren dat een review een Mening is, en geen Feit. Wordt een beetje moe van "OMG EEN 5 IS FOUT LOL!". Nee, je kan het niet eens zijn met een mening, maar een mening blijft een mening. (en NEE. Een godwin is geen goede vergelijking, dus probeer het maar niet)
Voor mij, en ja ik heb hem gespeeld.
1.) Standaard shooter gameplay
2.) Veel en veels te linear
3.) Saaie 13 in een dozijn Multiplayer
4.) Graphics boeien me geen flikker. Maar goed, blijkbaar is alles van de afgelopen jaren gelijk beter dan NES games, because graphics.
Ik zou het ook een 5 geven, weer een lineare shooter die je na een uur of 20 weer naast je neerlegd. Woot?
Verwijderd
Dat gebeurt elke maand, dus echt raar is dat niet.Twixie schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:28:
[...]
Beetje raar dat 4 van de 5 nieuwe van vorige maand er nu alweer uit gaan.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
[ Voor 17% gewijzigd door R0y. op 28-04-2014 12:53 ]
Thanks, dan ga ik voor de GOTY versie.majoh schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:47:
Je kan het blijkbaar verplaatsen tussen verschillende PS3's: link.
Lijkt me sterk dat het niet zou gaan werken op dezelfde PS3...
En iemand heeft hetzelfde gedaan als je wilt, dus moet lukken: link
Ik zou zelf voor een jaar PS+ gaan,maarja dat is persoonlijk. Als je PS+ abbonnement afloopt kun je de games idd niet meer spelen, dus dat kan alleen met een "lopend" abbonnement.R0y. schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:48:
Nu is het moeilijk om hier advies over te geven, maar zal ik PES via de store kopen (€15,-) of bijvoorbeeld een abbo voor een jaar pakken zodat ik wat meer games binnen kan halen?
Het is toch zo als het abbonoment afloopt dat je dan ook de games kwijt bent, of is het pas als je hem opnieuw wilt downloaden?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Er is nog DLC dat niet bij de GOTY Edition inbegrepen zit. Onlangs is pas de laatste DLC uitgebracht. Er zijn 5 aanvullende pakketjes uitgebracht voor een geringe prijs, die je kan aanschaffen als je nog niet genoeg hebt gespeeld met de game, maar er zijn bijvoorbeeld geen Trophies meer aan verbonden.XyritZz schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:08:
Ik zit met een dilemma en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
In dit topic is al een paar keer de vraag voorbij gekomen of je voor "game x" de savegame van de digital PSN editie kunt gebruiken in de retail versie of andersom. En als ik het goed lees is dit afhankelijk van de game zelf.
Nu vraag ik me af hoe dat met Borderlands 2 zit... Heb namelijk de digitale editie gekregen via PS+, maar vind het zo'n topgame dat ik de DLC wil hebben. Probleem is echter; Season pass + 2 extra characters + level cap verhoging kost bij elkaar een euro of 60. Voor dat geld kan ik ook de GOTY editie in de winkel halen waar nog meer DLC bij zit.
Heb echter net een character op een leuk level, dus zou graag m'n savegame willen behouden. Is er iemand die de game al had en toevallig ook de PS+ versie aan z'n account heeft gekoppeld die dit voor me kan/wil checken?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 08:20 . Reden: toevoeging. ]
Ben inderdaad voor een jaar PS+ gegaan, bedankt voor je advies !skreppiedoe schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:25:
[...]
Ik zou zelf voor een jaar PS+ gaan,maarja dat is persoonlijk. Als je PS+ abbonnement afloopt kun je de games idd niet meer spelen, dus dat kan alleen met een "lopend" abbonnement.
Ik zie nu inderdaad dat de Ultimate Vault Hunter Pack 2 en de Headhunter DLC's niet in de GOTY zitten. Maar blijft dat GOTY goedkoper is dan los die DLC er van kopen. Vermoed dat die Headhunter en UVH2 pack toch leuk zijn als je al dicht tegen de level cap van UVH1 aan zit, dus dat zie ik tegen die tijd wel als ik het geduld al heb om zo ver te komenVerwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:19:
[...]
Er is nog DLC dat niet bij de GOTY Edition inbegrepen zit. Onlangs is pas de laatste DLC uitgebracht. Er zijn 5 aanvullende pakketjes uitgebracht voor een geringe prijs, die je kan aanschaffen als je nog niet genoeg hebt gespeeld met de game, maar er zijn bijvoorbeeld geen Trophies meer aan verbonden.
EDIT: Het alternatief is wachten op een sale...
Denk niet dat je er spijt van krijgt,ik heb zelf al heel wat games uit de instant game collectie uitgespeeld die ik niet 1,2,3 zou kopen. Ben nu oa bezig met MotoGP 13 op de vita en vind het best wel een leuke game.R0y. schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:08:
[...]
Ben inderdaad voor een jaar PS+ gegaan, bedankt voor je advies !
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Vandaag even downloaden.Ike. schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:09:
Coming to PS Plus in May:
Entering PS Plus:
30th April: Stick it to the Man
30th April: Payday 2
30th April: Puppeteer
30th April: Muramasa Rebirth
30th April: Everybody’s Golf
http://blog.eu.playstatio...peteer-payday-2-muramasa/
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Zal pas vanmiddag om 12 of 1 uur zijn, was de vorige keer ook zo.pinokkia schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:57:
Is nog niets om te downloaden bij playstation plus
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq