Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
XyritZz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:12:
Is het zo'n korte game dan als jullie 'm nu al uitgespeeld hebben? Zo ja, dan schuif ik 'm wat naar voren in de queue, korte games kan ik snel wegwerken ;).

Van 't weekend toch nog maar "even" Uncharted 3 gedownload, vond 2 niet fantastisch omdat ik het te veel 'on rails' vond... maar goed aangezien het niets kost geef ik het derde deel een kans.
Ik heb er ca. 25 uur over gedaan (wel 100% uitgespeeld), maar dat is een maandje geleden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
XyritZz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:12:
Is het zo'n korte game dan als jullie 'm nu al uitgespeeld hebben? Zo ja, dan schuif ik 'm wat naar voren in de queue, korte games kan ik snel wegwerken ;).

Van 't weekend toch nog maar "even" Uncharted 3 gedownload, vond 2 niet fantastisch omdat ik het te veel 'on rails' vond... maar goed aangezien het niets kost geef ik het derde deel een kans.
Uncharted 3 is ook flink linear mocht je daar aan storen. Ik vond hem wel erg vet en heb mij er meer dan prima mee vermaakt maar als je 2 ook niet wat vond weet ik niet of deze je wel gaat bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En 100% tomb raider... Veels te simpel en kort. Erg jammer hoe ze de franchise verpest hebben, maar dat is een trend de laatste jaren. Doom 3, duke nukem, tomb raider, thief etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyromaniac82
  • Laatst online: 18-12-2024
Als ik mijn playstation plus abonnement laat aflopen en over een tijdje weer een abo pak kan ik dan nog steeds de spellen spelen die ik gratis heb gekregen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Pyromaniac82 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:18:
Als ik mijn playstation plus abonnement laat aflopen en over een tijdje weer een abo pak kan ik dan nog steeds de spellen spelen die ik gratis heb gekregen?

Alvast bedankt!
Zoals makkelijk op te zoeken in dit topic, ja dus. Maar ach, waarom de zoekfunctie ngebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:00
Wat nou als ik een grotere hdd plaats en mn 500gb disc vervang? Is alles wat ik gratis had gedownload ook weer gratis te downen?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:36
HertogJack schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:52:
Wat nou als ik een grotere hdd plaats en mn 500gb disc vervang? Is alles wat ik gratis had gedownload ook weer gratis te downen?
zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 14:22

RyuuPro

That Damn Fly

HertogJack schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:52:
De spellen die je download komen gewoon in je downloadlijst van je account te staan en kan je dus herdownloaden. (Zolang je abo loopt ofc.)

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:43

Copycat

Stamgast @ HGGCT

RyuuPro schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:32:
[...]

De spellen die je download komen gewoon in je downloadlijst van je account te staan en kan je dus herdownloaden. (Zolang je abo loopt ofc.)
Iemand die downloadlijst al gevonden op de PS4 ? ik kan hem nl. niet vinden. Nu nog niet zo'n probleem maar over een jaartje misschien wel.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Copycat schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:57:
[...]

Iemand die downloadlijst al gevonden op de PS4 ? ik kan hem nl. niet vinden. Nu nog niet zo'n probleem maar over een jaartje misschien wel.
Library gezien? En anders vanaf de website naar je PS4 sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Die downloadlijst staat bovenin bij Info of Meldingen ofzo, ik weet niet precies hoe het heet. Dat is het tweede icoon vanaf links, het icoon rechts naast de store.

Ik heb vanochtend nog even snel Awesomenauts gekocht voor €7,99. Ik ben erg benieuwd.

[ Voor 21% gewijzigd door HenkPatat op 11-03-2014 08:21 ]

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En de PS3 PS+ games completed, erg korte games :(

Wel One Piece: Pirate Warriors kunnen meepakken voor een paar euro. Erg grappig spel :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Cyleo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:05:
[...]

Uncharted 3 is ook flink linear mocht je daar aan storen. Ik vond hem wel erg vet en heb mij er meer dan prima mee vermaakt maar als je 2 ook niet wat vond weet ik niet of deze je wel gaat bekoren.
Ik ga 'm een kansje geven. In Uncharted 2 ergerde ik me kapot aan het lineair zijn van de game, maar bijv. in een Call of Duty stoor ik me er nauwelijks aan.... verschilt dus per game dus denk dat ik U3 gewoon even moet proberen :). Ik ben raar ;).

Hhmm, ze zeggen altijd dat je je console niet uit mag zeggen als ie aan het saven is.... kennelijk menen ze dat nog ook haha m'n Metro Last Light save is corrupt geraakt. Was voorbij een stuk en hij was bezig met saven maar moest weg en had geen geduld, gisteren verder gespeeld, moest dat stuk opnieuw spelen maar de enemies bleven gewoon staan als ik ze neerschoot. Melee kills waren onmogelijk, instant crash van de console. Gelukkig was het na dat stuk weer goed. Leuke game toch wel, hoewel ik er weinig van had gehoord toen het uit kwam.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:53:
kennelijk menen ze dat nog ook haha
Dat is toch de logica zelve ?! 8)7
XyritZz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:53:
Was voorbij een stuk en hij was bezig met saven maar moest weg en had geen geduld, gisteren verder gespeeld
Was het zo dringend dan ? Kon je toch gewoon Game Eindigen doen (PlayStation button ingedrukt houden) en deftig afsluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Twixie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:29:
[...]

Dat is toch de logica zelve ?! 8)7

[...]

Was het zo dringend dan ? Kon je toch gewoon Game Eindigen doen (PlayStation button ingedrukt houden) en deftig afsluiten ?
Nouja, 9 van de 10 keer zijn zulk soort meldingen bangmakerij en is er niets aan de hand als je 't toch een keer doet ;). Of wil je me gaan vertellen dat jij ooit wel corrupte data op je USB-stick hebt gehad nadat je 'm niet "veilig" had verwijderd uit je computer?

Moest nu eenmaal weg en had al tijd zitten te rekken, overigens wel via PS button ingedrukt houden en dan systeem afsluiten gekozen maar die breekt het saven dus gewoon af. Ben wel blij dat ik niet heel de game opnieuw hoef te spelen, ben bijna bij 't einde en wil door naar m'n nieuwe PS+ games. (Bioshock/Tomb Raider).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een USB uittrekt wanneer hij net aan het schrijven is, mag je er donder op zeggen dat er files corrupt gaan zijn ;). Uittrekken zonder expliciet Safely Remove Hardware kan inderdaad meestal geen kwaad als er op dat moment niets geschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Net een 14 dagen proefabonnement gehad op PS Plus. Nu kreeg ik laatst een mail met deze tekst: "Je proefabonnement op PS Plus is bijna verlopen. Maar maak je geen zorgen. Als je zorgt dat je gegevens up-to-date zijn, upgraden wij je abonnement automatisch naar een lidmaatschap van 1 maand wanneer je gratis proefabonnement verloopt. upgraden wij je abonnement automatisch naar een lidmaatschap van 1 maand wanneer je gratis proefabonnement verloopt."

Even wat gegevens gewijzigd. Proefabonnement loopt tot morgen. Iemand ook ervaring met de automatische verlenging? Ben bang dat als het niet goed gaat, ik alle eerdere content die niet maar in de maart bundel zit niet meer binnen kan halen, of maakt dat niet uit als je toch weer een ps plus abo voor een jaar neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:00
ikbenheelmoe schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:44:
Net een 14 dagen proefabonnement gehad op PS Plus. Nu kreeg ik laatst een mail met deze tekst: "Je proefabonnement op PS Plus is bijna verlopen. Maar maak je geen zorgen. Als je zorgt dat je gegevens up-to-date zijn, upgraden wij je abonnement automatisch naar een lidmaatschap van 1 maand wanneer je gratis proefabonnement verloopt. upgraden wij je abonnement automatisch naar een lidmaatschap van 1 maand wanneer je gratis proefabonnement verloopt."

Even wat gegevens gewijzigd. Proefabonnement loopt tot morgen. Iemand ook ervaring met de automatische verlenging? Ben bang dat als het niet goed gaat, ik alle eerdere content die niet maar in de maart bundel zit niet meer binnen kan halen, of maakt dat niet uit als je toch weer een ps plus abo voor een jaar neemt?
Als je die 2 weken trial kiest dan zet Sony automatische verlenging automatisch aan. Heel sneaky dus ;)

Gewoon uitzetten en handmatig code voor een jaar toevoegen dus.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is financieel gezien wat beter om je creditcard gegevens weg te halen, en los een abo voor een jaar te kopen.

De content blijft nog beschikbaar totdat de volgende content in de store wordt gezet; zo rond de 25e vermoed ik. Dus je hebt nog even, al zou ik wel de creditcard gegevens nu direct weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Als je die 2 weken trial kiest dan zet Sony automatische verlenging automatisch aan. Heel sneaky dus ;)

Gewoon uitzetten en handmatig code voor een jaar toevoegen dus.
De cc heb ik na het aanmelden voor de proef direct weer verwijderd. Nu las ik door de regels heen een "gratis maand", maar dat staat er dus niet haha. Ik heb al 50 euro tegoed met korting gekocht, ik zal een jaar afnemen, is dat ook geregeld. Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee of je ook zonder PS3 op te starten je PSN games kan activeren/kopen? :') Ik heb ruzie en kan niet inloggen en er komt geen foutmelding maar wil wel zsm die games in mijn library eigenlijks.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guntario
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:28
Touchdomex schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:52:
Iemand enig idee of je ook zonder PS3 op te starten je PSN games kan activeren/kopen? :') Ik heb ruzie en kan niet inloggen en er komt geen foutmelding maar wil wel zsm die games in mijn library eigenlijks.
Je kan er tegenwoordig ook via internet bij, moet je even google op playstation store. Ik kan hem nu niet zo snel vinden op werk, alles met games en playstation is geblokkerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Guntario schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:54:
[...]

Je kan er tegenwoordig ook via internet bij, moet je even google op playstation store. Ik kan hem nu niet zo snel vinden op werk, alles met games en playstation is geblokkerd :+
https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met Tomb Raider begonnen die in de PS+ collectie van maart zit, maar wat een verademing is dit ten opzichte van de games die ik recent speelde! Het leert me de toppers nog meer waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Is er al nieuws (of hardnekkinge geruchten) over de games van april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ik las schattingen over Dishonored voor de PS3.

[ Voor 34% gewijzigd door Nfear op 20-03-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:04
NoFearz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:29:
Ik las schattingen over Dishonored voor de PS3.
Secret Ponchos voor PS4?

http://www.polygon.com/20...gine-coming-to-ps-plus-in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secret Ponchos lijkt me ook maar zo zo, maar wellicht dat het zelf spelen met vrienden toch wel de nodige fun oplevert.

Voor de rest lees ik voornamelijk gok-topics. Veel genoemd worden Payday 2 en The Last of Us. Nu hoop ik eigenlijk dat die eerste niet waar is, omdat ik deze samen met Brothers in de januari sale al heb gekocht en de tweede is een titel die bij veel mensen op de wishlist staat, maar wat ik eigenlijk niet erg waarschijnlijk vind. Ik moet wel overigens opmerken (bijvoorbeeld in het Playstation community-topic), dat sommigen er meer een persoonlijke wensenlijst van maken dan dat ze echt kijken naar de voorgeschiedenis. Het is de laatste maanden steeds een mix van indie en big games en mensen presteren het om lijsten te maken met daarop Killzone: Shadow Fall, Tearaway, The Last of Us, Batman: Arkham Origins en The Walking Dead (Vita).

Mijn gok:

PS4: Secret Ponchos
PS3: Injustice: Gods Among Us
PS3: PS All-Stars: Battle Royale (Crossbuy?) / Terraria
PSVita: Doki Doki Universe (DLC in aantocht!)
PSVita: The Walking Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 12:04
Ziet er niet al te spectaculair uit inderdaad... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Secret Ponchos lijkt mij juist erg tof.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repost vanuit het Aanbieding / Vita-topic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
Net maar even 2 keer besteld. Voor de PS3 was het niet echt nodig geweest, maar voor de Vita dan weer wel. Toch een gemis dat er maar 1 account op dat apparaat kan.

Ben benieuwd of het gaat bevallen. Maar een jaar iig om te proberen. Zit toch doordeweeks in de metro half uur heen en half uur terug. Dus kan dan iig even lekker spelen.
Alleen mijn 16GB kaartje zal wel zo vol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:02:
Repost vanuit het Aanbieding / Vita-topic:
[...]
Super dat je dit bericht nog even herhaalt in dit topic! Heb 'm meteen besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4rl0rd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-08 19:15
Ik heb gister mijn playstation plus kaart voor een jaar binnen gehad, besteld bij bol.com
Hij is nu met de bulkdagen in de aanbieding voor 37,50 ipv 50€
zie: http://www.bol.com/nl/p/s...ita-psn/1004004012373408/

Ik vraag me alleen af wat ik er nu allemaal mee kan, ik ga nog even verder zoeken maar er wordt reclame gemaakt met elke maand 4 games blabla maar dat is voor de PS3 neem ik aan, want op mijn ps4 kan ik maar 1 PSN game downloaden, that's it. (oke ook online gamen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mensen.. geweldig dat jullie goedkoop die cards hebben. Maar lees de mod warning! Voordat er weer gezeik over komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
jeroen4488 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:31:
Ik heb gister mijn playstation plus kaart voor een jaar binnen gehad, besteld bij bol.com

Ik vraag me alleen af wat ik er nu allemaal mee kan, ik ga nog even verder zoeken maar er wordt reclame gemaakt met elke maand 4 games blabla maar dat is voor de PS3 neem ik aan, want op mijn ps4 kan ik maar 1 PSN game downloaden, that's it. (oke ook online gamen natuurlijk)
Op de PS4 is de meerwaarde ook nog niet zo groot als op de andere platforms. Als de (indie)games die tot nu toe zijn aangeboden je aanspreken dan is het leuk, maar ik heb persoonlijk nog nauwelijks gebruik gemaakt van de gratis games. En verder inderdaad de multiplayer, als je dat doet dan heb je weinig keus.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
jeroen4488 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:31:

Lees je ook überhaupt de ts Door?
Het is 1 ps4 game maar ook voor de ps3 en voor de vita en een psx classic. Al dan niet meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Geschatte collectie voor april in azië:

PS4: Mercenary Kings,
PS3: Sly Cooper: Thieves in Time, Soul Calibur 2 HD Online, NiGHTS into dreams
Vita: Sly Cooper: Thieves in Time, Dynasty Warriors Next

Sly cooper staat al op 0 euro maar nog niet beschikbaar voor aankoop in de store:
https://store.sonyenterta...00156_00-0000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Secret Poncho's was toch min of meer al bevestigd voor de ps4 door de devs zelf?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

voxxel schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:31:
Secret Poncho's was toch min of meer al bevestigd voor de ps4 door de devs zelf?
Tot ze een nieuwe engine gingen gebruiken voor de game en ie dus iets is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Nieuwe lijst :P

PS4: Mercenary Kings
PS3: Sly Cooper: Thieves in Time en Pro Evolution Soccer 2014
PS Vita: Hotline Miami en Moto GP13

m.a.w.
Het is nog steeds puur gokken.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
GamezMaster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:46:

m.a.w.
Je kan ook gewoon even je bron er bij zetten ;) https://www.gamepointsnow...tion-plus-europe-content/

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Mijn bron was een andere internet pagina, maar deze voldoet vast ook. al die game sites nemen alles toch over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Die site had het de vorige keren ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
On_E schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:11:
[...]

Die site had het de vorige keren ook goed.
Ik heb inmiddels meerdere bronnen voorbij zien komen...

Lijkt me weinig spectaculair overigens...

[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 26-03-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dishonored is in de PS sale, denk dat die wel volgende maand komt, zou me iig niets verbazen als die langskomt voor de IGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Geen verkeerde maand denk ik als het waar is, al mogen ze voor de PS4 wel eens iets kiezen wat de kracht van het apparaat laat zien. En eens geen shooter of horror.. of horrorshooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
DinoPK schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:49:
Geen verkeerde maand denk ik als het waar is, al mogen ze voor de PS4 wel eens iets kiezen wat de kracht van het apparaat laat zien. En eens geen shooter of horror.. of horrorshooter.
Ik vond het met Tomb Raider Definitive voor het eerst wel een beetje tot uiting komen en daarna met MGS en Second Son helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 17:43
Ik had payday 2 verwacht voor de ps3 in april update, omdat deze in de US PS+ store gratis te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:13

PBP

Tupac schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:52:
Ik had payday 2 verwacht voor de ps3 in april update, omdat deze in de US PS+ store gratis te downloaden is.
Komt vanzelf wel een keer langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Beetje bagger maand vind ik.. ow well, ik wacht maar langer op een goede rpg of ijshockey game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:32
Er zijn al zo veel RPG's geweest, al zou Ni No Kuni wel nice zijn.

Een ijshockey game lijkt me te ver gezocht voor Plus.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamezMaster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:46:

m.a.w.
Hoewel het een gerucht is, moet erbij gezegd worden dat deze website het de vorige twee keren bij het rechte eind had. PES 2014 is wel slim van Konami, denk ik. Wellicht dat het toch weer wat mensen kan overhalen om de overstap te maken voor editie 2015. Via de Option Files kun je bovendien via een omweg toch wel alle licenties krijgen (al vereist het enig geduld).

Helaas heb ik die game zelf al en was Hotline Miami in het verleden een niet te missen koopje. Redelijke maand voor mij dus.

Gameplay van Mercenary Kings:

linkje

Ik moest direct denken aan Metal Slug en dat vond ik altijd erg tof om te spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 07:40 . Reden: Video embedded krijg ik niet voor elkaar... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weinig interessants voor mij deze keer als de lijst klopt. Veel games heb ik ook al op de PC, die ga ik niet nog eens op de console spelen. Volgende maand weer beter.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
Moto GP13 :)

Heb er nu al zin in!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:28
En terecht. Leuke simracer die ik al een keer in de sale heb opgepakt. Wederom geen boeiende maand voor mij, maarja moet ik maar minder kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leaving PS Plus on 2nd April:

Dead Nation Apocalypse Edition
Tomb Raider
Borderlands 2
Smart As
Pixeljunk Monsters Ultimate HD
Entering PS Plus on 2nd April:

Mercenary Kings
Pro Evolution Soccer 2014
Sly Cooper Thieves in Time (Cross Buy)
Hotline Miami (Cross buy)
MotoGP 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dus bleek die ene onbekende website het opnieuw bij het rechte eind te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:02:

Tomb Raider
Borderlands 2
Smart As

Mercenary Kings
MotoGP 13
MotoGP , voor welk systeem is ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 23:51
MotoGP is voor de vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ga ik zeker eens opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

Tomb Raider
Borderlands 2
Smart As

Mercenary Kings
MotoGP 13
Wel tof dat ze 2 cross buy titels hebben ;) PES vind ik ook wel leuk om erbij te hebben. Ben absoluut geen voetbal fan, maar het is wel leuk om met z'n 2'en te doen. Ook een goede zet van Konami om PES weer eens wat onder de aandacht te krijgen na die dominantie van FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betekent die crossbuy juist ? Was me ook niet duidelijk op de EU Blog. Betekent dit dat Hotline Miami ook op de PS3 te spelen is ? En ik dus deze maand dan drie PS3 games heb ? (Heb zelf nl geen Vita noch PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 15-09 13:59
Twixie schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:34:
Wat betekent die crossbuy juist ? Was me ook niet duidelijk op de EU Blog. Betekent dit dat Hotline Miami ook op de PS3 te spelen is ? En ik dus deze maand dan drie PS3 games heb ? (Heb zelf nl geen Vita noch PS4).
Betekent dat je het spel kunt installeren op alle systemen waar deze geschikt voor is. Dus Vita/PS3/PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idd goeie zet van Sony en Konami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:32

Meneer iCy

swarma

Zo gisteren maar eens snel een ps plus abbonement aangeschaft. Dacht dat PES al beschikbaar was, maar lees nu dat het 2 april pas is.

Achja, Borderlands 2 is wel vermakelijk. :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Fez is nu crossbuy. 7,99. Is dat een instant buy als je van platformers houdt? Heb wel even de Viat-demo uitgeprobeerd.

Maakt het uit welke versie ik aanschaf als ik de crossbuy wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
w4rguy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:13:
[...]

Er zit ook een functie bij waarbij je je PS3 automagisch kunt laten updaten op voorafgestelde tijden. Je Ps3 boot vanzelf, download de update alleen je moet hem handmatig installeren (duurt maar paar minuutjes). Dit wil ik zelf even controleren voor ik het erin zet omdat ik daar weinig van hoor en weet.

[...]
Klopt. Mijn ps3 gaat elke avond om 8 uur even aan om:

1. Updates installeren
2. Trophies met server sychroniseren
3. Savegames met de server sychroniseren

Meestal is dit na 5 minuten al klaar.

Edit: Dacht dat ik de laatste berichten las (via telefoon. Zit ik een bericht van 4 jaar geleden te quoten, lekker bezig... laat m wel ff staan :))

[ Voor 10% gewijzigd door Kartale op 29-03-2014 19:17 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
maartend schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:03:
Fez is nu crossbuy. 7,99. Is dat een instant buy als je van platformers houdt? Heb wel even de Viat-demo uitgeprobeerd.

Insta buy is het zeker. Heerlijke puzzle platformer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Is het downloaden bij jullie ook net zo traag via PSN? Ben nu al 24 uur bezig om 8 games te downloaden. Inmiddels 7 van de 8 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
iCy schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:04:
Is het downloaden bij jullie ook net zo traag via PSN? Ben nu al 24 uur bezig om 8 games te downloaden. Inmiddels 7 van de 8 binnen.
Ik had Infamous met update binnen een half uur binnen en geïnstalleerd, dat is 30gb, dus nee gaat gewoon snel!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
Ligt eraan op welke playstation je download.
Gisteren een nieuwe harde schijf in mijn ps3 gedaan en 24 games hebben er ook 24 uur over gedaan om te downloaden.
Maar op mijn ps Vita doet hij 8 games in drie uur.
Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de verbinding met het playstation network gecodeerd is en de ps3 hier wat meer moeite mee heeft dan de nieuwere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Mr Ton schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:16:
[...]

Ik had Infamous met update binnen een half uur binnen en geïnstalleerd, dat is 30gb, dus nee gaat gewoon snel!
Je weet dat de game niet volledig gedownload is dan nog he? Je kan de game al spelen bij 5Gb download ofzo. Als je dan verder in het spel bent en de download is nog niet klaar dan krijg je een melding dat je even moet wachten.

30GB binnen 30 minuten kom je uit op 16,7MB/s constant. Zo snel gaat dat helaas niet via PSN. Ik heb zelf 150Mb/s van Ziggo en kan daarmee 18,5MB/s downloaden. Via de PS Store haalt hij bij lange na niet mijn maximum (via usenet etc wel, dus ja mijn internet haalt altijd de volle 150Mb/18,5MB). Het is ook erg wisselend per game/update. Soms zie ik dat hij gewoon 10-15MB/s gaat, en dan zie ik dat hij 3-5MB/s gaat via de Store.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
ASNNetworks schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:39:
[...]

Je weet dat de game niet volledig gedownload is dan nog he? Je kan de game al spelen bij 5Gb download ofzo. Als je dan verder in het spel bent en de download is nog niet klaar dan krijg je een melding dat je even moet wachten.

30GB binnen 30 minuten kom je uit op 16,7MB/s constant. Zo snel gaat dat helaas niet via PSN. Ik heb zelf 150Mb/s van Ziggo en kan daarmee 18,5MB/s downloaden. Via de PS Store haalt hij bij lange na niet mijn maximum (via usenet etc wel, dus ja mijn internet haalt altijd de volle 150Mb/18,5MB). Het is ook erg wisselend per game/update. Soms zie ik dat hij gewoon 10-15MB/s gaat, en dan zie ik dat hij 3-5MB/s gaat via de Store.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb ook de Final Fantasy beta gedownload, die was 45gb en na 45 minuten kon ik beginnen. Heb beide bijgehouden om te testen hoe snel het gaat. De volledige games komen bij mij gewoon erg snel binnen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 29-03-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Mr Ton schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:45:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb ook de Final Fantasy beta gedownload, die was 45gb en na 45 minuten kon ik beginnen. Heb beide bijgehouden om te testen hoe snel het gaat. De volledige games komen bij mij gewoon erg snel binnen. ;)
Die game is na installatie idd 45Gb. Maar je vergeet dat toen de beta gedownload was er nog veel bij kwam tijdens het opstarten van de game ;) Na de download via PS Store zat je nog lang niet aan 45Gb. In de main menu kreeg je toen ook een download die ook ff duurde. Overigens zijn er ook games die bestanden comprimeren voor download en tijdens install/opstarten groter worden (DC Universe o.a.)

Maar misschien ligt het aan mij en heb jij inderdaad een speciale Sony lijn tot aan je woning :+ ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 30-03-2014 01:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
ASNNetworks schreef op zondag 30 maart 2014 @ 01:09:
[...]

Die game is na installatie idd 45Gb. Maar je vergeet dat toen de beta gedownload was er nog veel bij kwam tijdens het opstarten van de game ;) Na de download via PS Store zat je nog lang niet aan 45Gb. In de main menu kreeg je toen ook een download die ook ff duurde. Overigens zijn er ook games die bestanden comprimeren voor download en tijdens install/opstarten groter worden (DC Universe o.a.)

Maar misschien ligt het aan mij en heb jij inderdaad een speciale Sony lijn tot aan je woning :+ ;)
Ja ok dat begrijp ik,maar gaat de download dan verder zonder dat je iets te zien krijgt? Want bij 'Downloads' staat niks meer bij mij dan hoor? En mijn PS4 mag niet met internet verbonden zijn tijdens standby dus dan kan hij het ook niet downloaden. Zelfde geldt voor Infamous, dit zijn de enige twee grote titels die ik gedownload heb.

Bij BF4 installatie vanaf disc bijvoorbeeld kon ik in het begin alleen maar single player doen, maar iets soortgelijks heb ik met die andere twee niet meegemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Ton op 30-03-2014 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Mr Ton schreef op zondag 30 maart 2014 @ 01:25:
[...]

Ja ok dat begrijp ik,maar gaat de download dan verder zonder dat je iets te zien krijgt? Want bij 'Downloads' staat niks meer bij mij dan hoor? En mijn PS4 mag niet met internet verbonden zijn tijdens standby dus dan kan hij het ook niet downloaden. Zelfde geldt voor Infamous, dit zijn de enige twee grote titels die ik gedownload heb.

Bij BF4 installatie vanaf disc bijvoorbeeld kon ik in het begin alleen maar single player doen, maar iets soortgelijks heb ik met die andere twee niet meegemaakt.
Jup, download gaat verder en het staat idd niet bij downloads. Als je de game selecteert met 'options' moet je op info klikken. Dan kan je zien wat de status is van de download en of hij al compleet is.

Final Fantasy Beta kon je niet direct spelen. Nadat je een account had aangemaakt kreeg je rechtsboven een vak waarin een download gestart werd. Dus ook daar ging hij nog verder, echter via de servers van FF zelf en niet via de PS Store meer.

Infamous kan je na ongeveer 5GB al spelen. Echter krijg je een melding dat je moet wachten tot de download klaar is ergens tijdens het spelen. Het kan zijn dat je die melding niet krijgt als je er langer over doet om tot dat punt te komen.

Verwijder maar Infamous en download het opnieuw en kijk dan bij status. Je zult zien dat je rond 5GB al kan spelen, maar hij nog niet compleet is. Als je lekker door speelt dan krijg je dus die melding dat je moet wachten tot meer binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Met kabel of via Wifi? Ik heb een PS3 Slim 320GB. Ik heb her en der gelezen dat het kan komen door Wifi gebruik.

Heb via de laptops/tablets/smartphones geen enkel probleem. Heb 60mbit van ziggo en zou dus echt sneller moeten gaan dan als het nu gaat, maar goed, na 32 uur zijn de 8 spellen binnen :)

Borderlands 2
Tomb Raider
Bioshock Infinite
Encharted 3
LBP Kart

en nog 3 die ik even niet meer weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:03:

Het zou niet mogen uitmaken, als het een crossbuy titel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercenary Kings
MotoGP 13
Morgen even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
iCy schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:52:
Met kabel of via Wifi? Ik heb een PS3 Slim 320GB. Ik heb her en der gelezen dat het kan komen door Wifi gebruik.

Heb via de laptops/tablets/smartphones geen enkel probleem. Heb 60mbit van ziggo en zou dus echt sneller moeten gaan dan als het nu gaat, maar goed, na 32 uur zijn de 8 spellen binnen :)

Borderlands 2
Tomb Raider
Bioshock Infinite
Encharted 3
LBP Kart

en nog 3 die ik even niet meer weet
Ik heb het idee dat psn afgeknepen wordt.

Ik heb ook ziggo, een flilmpje haal je zo binnen en voor 4gig via psn staat hij uren te ratelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:33:
[...]

PSN wordt niet afgeknepen, die is gewoon traag.
Op KPN kom ik niet sneller dan 1GB/u
De servers aan de andere kant zijn gewoon niet snel genoeg ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wii4all schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:33:
[...]

Ik heb ook ziggo, een flilmpje haal je zo binnen en voor 4gig via psn staat hij uren te ratelen.
Dat idee heb ik ook, maar anderen beweren weer het tegendeel.

Wou vanochtend PES2014 downloaden voordat ik naar het werk ging, maar stond nog nog niet in de instant buy grmbl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Sony heeft meerdere datacenters, echter hebben die niet allemaal een 1op1 kopie met alle games.
Minder populaire games komen dus uit een datacenter met een minder snelle verbinding naar ons toe.
Je zal zien dat de grote triple A titels veelal snel binnenkomen, de rest is een beetje hit and miss

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb het nu zelf getest:

Borderlands 2
Tomb Raider
Bioshock Infinite

Was hij een half dagje mee bezig, downloaden en installeren/updaten. Als in, ben om 2300 gaan slapen terwijl hij stond te downloaden, om 0700 was het klaar.

Dus totaal geen issues met downloaden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat hem altijd 's nachts updaten. Overdag/avond is het netwerk vaak beïnvloed door de buren (kabel). 's nachts haalt hij meestal de grotere downloads zo binnen. Onlangs ook gemerkt bij het downloaden van Far Cry 3.

EDIT: Overigens nog een kleine herinnering dat vandaag de nodige uitverkoopacties weer eindigen. Wil je dus nog iets kopen, wees er dan snel bij.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

lanerios schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:42:
Heb het nu zelf getest:

Borderlands 2
Tomb Raider
Bioshock Infinite

Was hij een half dagje mee bezig, downloaden en installeren/updaten. Als in, ben om 2300 gaan slapen terwijl hij stond te downloaden, om 0700 was het klaar.

Dus totaal geen issues met downloaden hier.
+- 20-25GB, zou in theorie in 1 uur al binnen moeten zijn met mijn 60mbit op volle snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
PSN is inderdaad gewoon traag, het wel altijd het idee dat wanneer je een dalmoment uitkiest om te downloaden het een stuk vlotter gaat.

PS+ game downloaden vlak nadat ie uit is gaat bij mij altijd langzaam, paar dagen wachten en 's nachts downloaden en het gaat een stuk vlotter hoewel het ook dan nog steeds niet op volle snelheid van mijn connectie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
iCy schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:05:
[...]

+- 20-25GB, zou in theorie in 1 uur al binnen moeten zijn met mijn 60mbit op volle snelheid.
congratz? Of heb ik iets gemist? Ik dacht dat dit het PS+ topic was, maar het is dus het "laat me graag even mn download snelheid boasten!" On topic blijven is blijkbaar echt heel moeilijk voor mensen.
Maar goed, verbaast me allang niet meer..

On topic:

Games die ik zelf hoop op PS+ te zien:

Arkham Origins
One Piece Pirate Warriors 2 (Gaat nooit gebeuren, appealed niet aan de PS3 crowd helaas)
Een goede horror game
Een goede RPG

Maar denk niet dat dat gaat gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
lanerios schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:45:
[...]

congratz? Of heb ik iets gemist? Ik dacht dat dit het PS+ topic was, maar het is dus het "laat me graag even mn download snelheid boasten!" On topic blijven is blijkbaar echt heel moeilijk voor mensen.

On topic:

Games die ik zelf hoop op PS+ te zien:

Arkham Origins
One Piece Pirate Warriors 2 (Gaat nooit gebeuren, appealed niet aan de PS3 crowd helaas)
Een goede horror game
Een goede RPG

Maar denk niet dat dat gaat gebeuren :(
Vond persoonlijk Amalur geen slechte RPG; hoewel ik sterk de indruk had dat de ontwikkeling van deze game wat gerushed is. Het begin was allemaal levendig, vol en mooi en de gebieden die je later unlockt vond ik erg leeg en verlaten aandoen en daardoor ook wat saai worden.

Verder volledig mee eens dat het weer eens tijd wordt voor een nieuwe goede RPG :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

lanerios schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:45:
[...]

Het ging om het downloaden van de instant games en die erg traag zijn..

Maar vanaf wanneer is PES2014 nu daadwerkelijk te downloaden? Lees overal 2 april, maar als ik de timer mag geloven op de PS website gaat Tombraider pas over 11 uur, 37 minuten uit de store en dus waarschijnlijk PES2014 als instant buy in de store. Oftwel, dan is het 3 april :)

Wat betreft, One Piece Pirate Warriors 2. Deze heeft geen IGN rating dus gok het van niet. Games met een 7.0+ rating komen in de instantbuy. One Piece Pirate Warriors 2 heeft enkel een community rating.

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 02-04-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep.. en het appealed niet aan de CoD/BF kneusjes (dus een groot deel van de Playstation gebruikers). Helaas een feit waar ik allang mee heb leren leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
iCy schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:24:
[...]
Maar vanaf wanneer is PES2014 nu daadwerkelijk te downloaden?
meestal zijn de games in de achtermiddag al gratis in de store, en staan ze begin van de avond officieel in de IGC.
Als je tussen 3 en 4 even handmatig PES14 zoekt in de store kun je hem misschien downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
De PS+ games zijn nu live als je ze in de webstore zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Binkie88 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:04:
De PS+ games zijn nu live als je ze in de webstore zoekt.
Thanks, aangezet en vrouwlief opdracht gegeven de PS3 aan te zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iCy schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:24:
[...]
Wat betreft, One Piece Pirate Warriors 2. Deze heeft geen IGN rating dus gok het van niet. Games met een 7.0+ rating komen in de instantbuy. One Piece Pirate Warriors 2 heeft enkel een community rating.
Volgens mij kijken ze naar de Metacritic rating, niet naar IGN. Met een score van 71 komt hij dus wel degelijk in aanmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is Mercenary Kings :

Een echte shootem-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch een beetje zonde dat titels als deze geen crossbuy zijn... Moet toch ook perfect draaien op een PS3 of Vita.
Pagina: 1 ... 25 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.