Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Hey PSN offline?

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Awww yeah, Brothers wou ik nog heel graag spelen. Mooi dat 'ie nu gratis wordt voor PS+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Tombraider is ook een mooie :). Bewust niet gekocht omdat m'n PS+ backlog groot is dus nu alsnog aan de collectie toe voegen is mooi meegenomen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:20
Wat is het verschil tussen de Tomb Raider die nu op PS+ gaat komen en de Tomb Raider Definitive Edition voor PS4? Los van het platform ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 17:12
Verbeterde graphics (1080p), TressFX (realistisch haar voor Lara) en een framerate van 60FPS;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
XyritZz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:55:
Tombraider is ook een mooie :). Bewust niet gekocht omdat m'n PS+ backlog groot is dus nu alsnog aan de collectie toe voegen is mooi meegenomen.
Heb TR een tijd geleden voor de 360 gekocht, zit nog in plastic..laat hem daar ook maar even in. Twijfelde nog over de PS4 versie, maar ga hem nu gewoon 's voor de PS3 proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:25:
[...]

Heb TR een tijd geleden voor de 360 gekocht, zit nog in plastic..laat hem daar ook maar even in. Twijfelde nog over de PS4 versie, maar ga hem nu gewoon 's voor de PS3 proberen :)
Snel op marktplaats zetten en dan woensdag de ps plus versie downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:31:
[...]

Snel op marktplaats zetten en dan woensdag de ps plus versie downloaden ;)
Neuh, verzamel graag.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:20
superjona schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:46:
Verbeterde graphics (1080p), TressFX (realistisch haar voor Lara) en een framerate van 60FPS;
Maar dus wel zelfde storyline etc...

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
ja natuurlijk :P

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verzamel ook graag. Nummertjes op mn bankrekening. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
superjona schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:46:
En alle DLC ook toch? Eigenlijk krijg je de PC-versie van Lara Croft dus met de DLC :P. De PS4 versie ziet er wel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:17:
[...]

En alle DLC ook toch? Eigenlijk krijg je de PC-versie van Lara Croft dus met de DLC :P. De PS4 versie ziet er wel erg goed uit.
Dat verschil juist ten opziende van wat je krijgt met de ps4 versie, niet de ps3 IGC versie.
Lijkt mee niet dat die gelijk is aan de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Vraagje.. Morgen komt m'n PS4 binnen en nu moet ik kiezen voor welke PSN plus abo ik ga.
EU of US

Is er tot op heden nog een duidelijke voorkeur ?

Ik ben wel van plan via amazon.com wat spellen te gaan aanschaffen. (digital code)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

markklok schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:01:
Vraagje.. Morgen komt m'n PS4 binnen en nu moet ik kiezen voor welke PSN plus abo ik ga.
EU of US

Is er tot op heden nog een duidelijke voorkeur ?

Ik ben wel van plan via amazon.com wat spellen te gaan aanschaffen. (digital code)
US = shit met ps plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Kan je een spel via amazon.com kopen en via de EU PSN online spelen ? (zonder updates want daarvoor moet je weer in de US store zijn)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
markklok schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:07:
Kan je een spel via amazon.com kopen en via de EU PSN online spelen ? (zonder updates want daarvoor moet je weer in de US store zijn)
voor ps3/vita:

Digitaal (download code): Weet ik niet.

Retail:
Ja. Voor de game updates krijg je ook gewoon een melding en zijn te downloaden.
Game updates hebben niets met PSN te maken. Als je geen PSN account hebt kan je game patches downloaden

DLC uit de NL Store is meestal niet te gebruiken bij een USA game.

[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 03-03-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:59
Dat was , maar is helaas allang niet meer zo. De US krijgt nu per maand een PS3 game extra en volgens mij zelfs 2 PS4 games ? Verder zijn de kortingen bij sales veel hoger (tot 50 %) en dat zal hier nooit hoger dan 20 % zijn.

Hier in Europa is zonder aankondiging een Ps3 game verdwenen (nu nog 1 retail en de 2e meestal een PSN game) , de vaste games van de Vita zijn niet meer veranderd sinds het begin (zou jaarlijks gebeuren) en zijn we van 13 naar 12 updates gegaan en nu waarschijnlijk al onderweg naar 11.(al 2 maal 5 weken tussen de updates)

Het is blijkbaar een succes hier en de US markt is waar Sony's focus nu ligt. Ik heb altijd al voorspeld dat dit een "val"is die steeds minder te bieden heeft. Mensen beginnen aan plus en als je stopt kan je niet meer bij al je "geleende" games. Bij de PS4 heb je het hoe dan ook nodig om online te gamen dus al we straks nog maar 2 games krijgen per update blijven mensen toch lid om het online en de backlog aan games die je nu op spaart.

Zou voor de gein even het Playstation blog (eu) bekijken. Onder elk onderwerp wordt Sony nu bestookt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Titels voor de IGC in EU en US zijn hetzelfde;
3 voor de ps3, 2 voor vita en 1 voor de ps4. (Februari)

In maart is Dead Nation voor de ps4 gratis, en tomb raider voor ps3. Komt wederom overeen met de content voor europa.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 03-03-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nee het is niet hetzelfde de laatste maanden. Even deze maand als voorbeeld.

North America – Instant Game Collection

Dead Nation: Apocalypse Edition (PS4)
Tomb Raider (PS3)
Thomas Was Alone (PS3)
Lone Survivor: The Director’s Cut (PS3)
Unit 13 (PS Vita)
Monster Hunter: Freedom Unite (PS Vita)

Europe – Instant Game Collection

Dead Nation: Apocalypse Edition (PS4)
Tomb Raider (PS3)
Brothers: A Tale of Two Sons (PS3)
Pixeljunk Monsters Ultimate HD (PS Vita)
Smart As! (PS Vita)

De US is een inhaalslag aan het maken dus kan het nu gewoon een betere keuze zijn om voor de US te gaan. Vooral omdat hier niet zoveel games in plus blijven hangen als in de us.

US free games op het moment : (20 stuks)

https://store.sonyenterta...-MSF77008-PSPLUSFREEGAMES

Eu free games op het moment : (13 stuks)

https://store.sonyenterta...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Neem daarbij de betere sales en kortingen en je kan volgens mij concluderen dat het nu op het moment interessanter is om de US PS+ service te joinen.

Als je al lang PS+ hebt ga je natuurlijk niet meer switchen en ik vind de service nog steeds top. Het is alleen jammer dat ze eerst beloven 3 Ps3 games te behouden en de PS4 game een extra zou worden en het nu toch anders blijkt te zijn. Zo ook met de Vita wissel en het verminderen van updates.

Wees er dan gewoon eerlijk en informeer je betalende leden in plaats van sneaky je service verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:08:
[...]

Dat was , maar is helaas allang niet meer zo. De US krijgt nu per maand een PS3 game extra en volgens mij zelfs 2 PS4 games ? Verder zijn de kortingen bij sales veel hoger (tot 50 %) en dat zal hier nooit hoger dan 20 % zijn.

Hier in Europa is zonder aankondiging een Ps3 game verdwenen (nu nog 1 retail en de 2e meestal een PSN game) , de vaste games van de Vita zijn niet meer veranderd sinds het begin (zou jaarlijks gebeuren) en zijn we van 13 naar 12 updates gegaan en nu waarschijnlijk al onderweg naar 11.(al 2 maal 5 weken tussen de updates)

Het is blijkbaar een succes hier en de US markt is waar Sony's focus nu ligt. Ik heb altijd al voorspeld dat dit een "val"is die steeds minder te bieden heeft. Mensen beginnen aan plus en als je stopt kan je niet meer bij al je "geleende" games. Bij de PS4 heb je het hoe dan ook nodig om online te gamen dus al we straks nog maar 2 games krijgen per update blijven mensen toch lid om het online en de backlog aan games die je nu op spaart.

Zou voor de gein even het Playstation blog (eu) bekijken. Onder elk onderwerp wordt Sony nu bestookt :)
Dat laatste heb ik ook gezien inderdaad. Alles wordt compleet genegeerd. Dat kan resulteren in een enorme afname aan Plus abonnees.

Tbh, het is dat ik te weinig tijd heb om alles te spelen, maar de laatste maanden zijn we echt wel verwend en hebben we hele vette games gekregen. Ik maal er niet om als het een maandje wat minder is. Het wordt natuurlijk wel vervelend als zaken structureel worden zoals de ontbrekende PS3 game.

Ik zag overigens iets over de korting die middels PS+ wordt verstrekt. Deze zou maximaal 20% zijn, maar volgens mij wordt Europa niet anders behandeld dan de VS. Ik heb diverse games gekocht waarop 50-75% korting zat dankzij PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Voor een PS4 bezitter is PS+ bijna verplicht vanwege de multiplayer.
Ik heb op de PS3 nooit plus gehad, maar heb het sinds ik een PS4 bezit. De grap is alleen dat ik nu meer op een PS3 speel dan op mijn PS4, vanwege de gratis games. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De games die ze weggeven zijn ook gewoon first-party, bij de ps4 zijn het alleen maar indies omdat ze nog geen hoogwaardige games kunnen weggeven, maar dat komt nog wel.

De prijzen in de US store zijn wel beter; 60/70 dollar is beter te doen dan de 70 euro die men hier vraagt, waar je de disc versie voor 50 euro wel kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Grappige is; PS+ is voor mij dé reden om voor PlayStation te gaan ipv Xbox, terwijl PS+ voor mij op dit moment ook nog de reden is om te wachten met de aanschaf van een PS4 omdat er nog geen grote titels voorbij komen in de instant game collection. Dus Sony haalt me met PS+ binnen als klant, maar schrikt me op dit moment nog af van een nieuwe aankoop...

Gaat wel de goede kant op met m'n todo list; Saints Row 3 uitgespeeld, Far Cry 3 ben ik bij de laatste missie, Metro bijna uitgespeeld... denk dat ik volgende week aan Bioshock kan gaan beginnen :).

Hoop nu alleen nog op AC Black Flag, want die wil ik toch ook nog graag wel spelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Loop denk onderhand al 6 maanden achter op PSN+ games uitspelen.
Is wel de voornaamste reden dat ik meer op de PS3 te vinden ben dan de X360.
PS4 gaat er zeker komen maar moet die eerst wel normaal verkrijgbaar zijn.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ik heb een PS3 en er is een downloadlijst van de geactiveerde producten op je account. Is er een manier om makkelijk te kunnen zien welke content al is geïnstalleerd zonder alles handmatig bij langs te gaan? In de downloadlijst staan namelijk ook meerdere instanties van één game (met verschillende grootte) en van meerdere platformen.

[ Voor 23% gewijzigd door Nfear op 04-03-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
XyritZz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:45:
Grappige is; PS+ is voor mij dé reden om voor PlayStation te gaan ipv Xbox, terwijl PS+ voor mij op dit moment ook nog de reden is om te wachten met de aanschaf van een PS4 omdat er nog geen grote titels voorbij komen in de instant game collection. Dus Sony haalt me met PS+ binnen als klant, maar schrikt me op dit moment nog af van een nieuwe aankoop...
Ik heb eigenlijk geen spel meer gekocht sinds ik PSplus heb, alleen GTA 5 kan ik niet laten. :P Sony zal er niet wakker van liggen dat mensen nog geen ps4 willen hebben omdat ze nog een backlog hebben op de PS3, de 4 is toch nauwelijks normaal te krijgen. Het zal mij niet verbazen dat ze zodra de PS4 normaal te verkrijgen is ze echte volwaardige games gratsi op PSplus gaan aanbieden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Op welke datum wordt Dead Nation gratis beschikbaar op de PS4? Ik zoek me helemaal rot, maar kan gewoon geen enkele normale nieuws-site vinden waar dit duidelijk vermeld staat.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen, in de middag er ergens kun je m dan downloaden via de zoekfuncie in de PSN Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
EricNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:57:
Op welke datum wordt Dead Nation gratis beschikbaar op de PS4? Ik zoek me helemaal rot, maar kan gewoon geen enkele normale nieuws-site vinden waar dit duidelijk vermeld staat.
5 maart inderdaad, later in de middag meestal. Maar ik ben met je eens dat het lastig is om een fatsoenlijk overzicht te vinden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het beste gewoon op de officiële blog van PlayStation (EU) kijken. Hier staat ook een speciaal gedeelte voor Plus waar de informatie te vinden is: http://blog.eu.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Gewoon bij de bron checken http://blog.eu.playstatio...ation-apocalypse-edition/

edit : wat ^ hij zegt dus :+

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 04-03-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:02:
Entering PS Plus on 5th March:

Dead Nation Apocalypse Edition
Tomb Raider
Brothers A Tale of Two Sons
Pixeljunk Monsters Ultimate HD
Smart As
Vandaag FF downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:18:
De games die ze weggeven zijn ook gewoon first-party, bij de ps4 zijn het alleen maar indies omdat ze nog geen hoogwaardige games kunnen weggeven, maar dat komt nog wel.
Dus de prijs bepaald of een game hoogwaardig is of niet ? Ik snap die redenering echt niet. Kijk op metecritic, en je zult zien dat de top 10 voor de helft uit indie titels bestaat. Games als Resogun, Outlast, Don't Starve, Dead Nation scoren ook allemaal aanzienlijk hoger op metacritic dan de exclusieve "hoogwaardige games" Knack en Killzone. Het zijn ook gewoon goede games. Sony mag op dit moment de handjes dicht knijpen met de indies i.m.o.

Het feit dat die indie titels direct vanaf launch beschikbaar zijn op psn+ zorgt er ook voor dat je zeker weet dat je de game nog niet hebt op de ps4. Dat is bij de full priced games altijd maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 06:47:
[...]

Dus de prijs bepaald of een game hoogwaardig is of niet ? Ik snap die redenering echt niet. Kijk op metecritic, en je zult zien dat de top 10 voor de helft uit indie titels bestaat. Games als Resogun, Outlast, Don't Starve, Dead Nation scoren ook allemaal aanzienlijk hoger op metacritic dan de exclusieve "hoogwaardige games" Knack en Killzone. Het zijn ook gewoon goede games. Sony mag op dit moment de handjes dicht knijpen met de indies i.m.o.

Het feit dat die indie titels direct vanaf launch beschikbaar zijn op psn+ zorgt er ook voor dat je zeker weet dat je de game nog niet hebt op de ps4. Dat is bij de full priced games altijd maar de vraag.
Ach, is weer standaard gezeur "OMG indiegames zuigen, geef me triple A titles, die zijn zoveel beter altijd!" Grappige is alleen dat als je kijkt naar de afgelopen jaren de indie scene (Binding of Isaac, Spelunky, Stanley Parable, Gone Home etc etc) er gewoon een stuk hoger niveau in zit dan de gemiddelde high end game.
De industrie moet echt gaan vernieuwen. Constante shooters, pseudo RPG's (ik bedoel, in het niveau FF6 t/m 9 zijn er al jaren niet meer), en "horror" games, dat hebben we nu wel gehad.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is dat door PS plus dat je games kan uitproberen?

Zie bijv:
https://store.sonyenterta...E-MSF75508-PLUSGAMETRIALS

Stel bijv assasins creed staat er voor 19,99 bij.

Ik kan hem dan gewoon gratis downloaden en 1 dag proberen ofzo?

Of kan dit ook zonder ps plus?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
Wii4all schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:38:
Is dat door PS plus dat je games kan uitproberen?

Zie bijv:
https://store.sonyenterta...E-MSF75508-PLUSGAMETRIALS

Stel bijv assasins creed staat er voor 19,99 bij.

Ik kan hem dan gewoon gratis downloaden en 1 dag proberen ofzo?

Of kan dit ook zonder ps plus?
Jup. Ik geloof dat je x aantal uur kan uitproberen. Is idd een feature van PS+ voor bepaalde games.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
oh ok mooi, thx

Kan ik eindelijk is kijken of dat assasins creed wat voor me is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het niet 1 dag, maar 1 uur. Toen ik pas + had (enkele maanden terug) heb ik in elk geval enkele van die games gezien en ze waren toch allen 1 uur uit te proberen. Vond dat wel belachelijk kort eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Heeft iemand hier al eens geprobeerd om zowel een EU als US abonnement te nemen op PSN ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:22

RyuuPro

That Damn Fly

markklok schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:28:
Heeft iemand hier al eens geprobeerd om zowel een EU als US abonnement te nemen op PSN ?
Heeft een vriend van me.
1 van zijn accounts heeft een EU adres, de andere op een US adres.
Heeft abo's op allebei.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Handig om te weten.. Mocht ik nou echt een keer samen met iemand willen gamen neem ik ook wel een abo op mijn NL account.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
Twixie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:21:
Volgens mij is het niet 1 dag, maar 1 uur. Toen ik pas + had (enkele maanden terug) heb ik in elk geval enkele van die games gezien en ze waren toch allen 1 uur uit te proberen. Vond dat wel belachelijk kort eigenlijk.
Maar ik dacht wel een ingame-uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
edit: verkeerde topic :+

[ Voor 98% gewijzigd door ASNNetworks op 05-03-2014 12:41 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

beetje off topic maar nieuwe sale:

http://blog.eu.playstatio...s-god-war-rain-uncharted/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus God Of War HD in een van de volgende IGC ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Twixie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:21:
Ach, ze hadden tijdje ook Battlefield 3 draaien, tijdens patchen was ik wat anders gaan doen, kwam uurtje later terug. Was vergeten op X te drukken om te patchen. Uur voorbij, kan niet meer proberen. YAY!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
PlayStation+ members krijgen daar ook nog eens 10% korting bovenop, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

De games uit IGC zijn reeds te downloaden (zoals meestal) als je op titel zoekt.
Binnen aan het halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WOOT! tijd om tomb raider binnen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
NoFearz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:14:
Ik heb een PS3 en er is een downloadlijst van de geactiveerde producten op je account. Is er een manier om makkelijk te kunnen zien welke content al is geïnstalleerd zonder alles handmatig bij langs te gaan? In de downloadlijst staan namelijk ook meerdere instanties van één game (met verschillende grootte) en van meerdere platformen.
Nee jammer genoeg niet. Wat ook jammer is, dat je niet kunt zoeken.. Heb inmiddels 600+ items in die download lijst staan.. en als je PLUS abbo verlengt verspringt alle in de lijst dat je ooit via PLUS hebt binnen gehaald.. (komt doordat de geldig tot datum dan aangepast wordt)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

lanerios schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:19:
WOOT! tijd om tomb raider binnen te halen
Dacht ik ook, vind hem niet direct als gratis versie (Brothers: A Tale of Two Sons & Dead Nation wel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Same.. darnit, maar ja, Brothers schijnt ook leuk te zijn. En anders toch maar keer beginnen aan Ni No Kuni, ook al tijdje liggen

Oh, en doorgaan naar kassa geeft bij brothers 15 euro als prijs.. Dus werkt nog niet helemaal :)

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 05-03-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Nog even geduld en Tomb Raider zal ook wel te vinden zijn ;)
Ze zijn waarschijnlijk middenin de update.

Had bij Brothers geen probleem, gaf mooi 0,00 EUR aan

[ Voor 22% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 05-03-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Zo alle games (behalve de ps3 games) alvast "gratis gekocht". Ik moest ze wel allemaal handmatig zoeken. Ik denk alleen niet dat ik iets ook daadwerkelijk ga downloaden. Heel misschien Dead Nation als ik me verveel.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zonde als je Brothers laat liggen. Uurtje of 3 lang, maar een toffe wereld en een goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EffeRondhangen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 05:48
Dead nation is echt een geweldig spel. Ook leuk met local co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Brothers even gespeeld, wel een leuke game, maar wat kleine irritaties:

1.) controls, is gewoon heel erg wegnnen
2.) de taal van de characters. Ik had er in de sims al een hekel aan, die made up taaltjes irriteren me mateloos. Doe dan gewoon geen Voice Acting, maar tekst, want dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Vanavond dan maar eens Brothers gaan spelen :)

Was Dead Nation trouwens niet al eens gratis, toen met die actie omdat PSN een tijdje down was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
daan56666 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:24:
Was Dead Nation trouwens niet al eens gratis, toen met die actie omdat PSN een tijdje down was?
klopt, na de PSN hack downtime. dit was toen 1 van de 5 games waar je er 2 van mocht kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

daan56666 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:24:
Vanavond dan maar eens Brothers gaan spelen :)

Jups, maar dan wel de ps3 versie, nu istie voor ps4.

Maakt mij niet, uit had toen met de PSN-down actie Infamous gekozen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
je kon er toen 2 kiezen. Ik had zowel infamous als dead nation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Ah, dit is de PS4-versie, daar had ik niet eens aan gedacht. Maakt mij niet uit, was toch niet van plan om het serieus te gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:23:
Nog even geduld en Tomb Raider zal ook wel te vinden zijn ;)
Ze zijn waarschijnlijk middenin de update.

Had bij Brothers geen probleem, gaf mooi 0,00 EUR aan
Ik heb de meeste games al toegevoegd aan mijn lijst. Voor zover ik ze nog niet gekocht had. Tomb Raider is op dit moment nog niet aangepast, maar ik zag wel dat de game 12,7 GB groot zou zijn. :o

Dat betekent dat je het dubbele daarvan aan ruimte op je harde schijf zal moeten vrij hebben. Ik kan dus weer aan de slag om wat GB's vrij te maken. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Dead Nation al , geweldig spel :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Ik had Tomb Raider 2013 eerst gekocht voor de PC, en daarna voor weinig ook nog de PS3-versie erbij gekocht voor de trophies en omdat het gewoon een gaaf spel is. En nu is hij gratis op PS+ :') Goeie timing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:31:
je kon er toen 2 kiezen. Ik had zowel infamous als dead nation.
Die had ik ook allebei ;)
Aan InFamous toch iets meer gehad dan aan Dead Nation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb een tijd geleden Brothers gekocht in de sale, maar die vond ik persoonlijk wat tegenvallen. Erg simpele puzzels en het verhaal vond ik ook niet echt boeiend.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje raar, hier kan ik nog helemaal niet aan de nieuwe IGC content. Als ik zoek op bvb Tomb Raider, zie ik die gewoon voor €24.99 staan.
EDIT: Brothers is dan weer wel gratis.

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 05-03-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Twixie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:44:
Beetje raar, hier kan ik nog helemaal niet aan de nieuwe IGC content. Als ik zoek op bvb Tomb Raider, zie ik die gewoon voor €24.99 staan.
Dat is de enige die je nog niet kan vinden nee, de andere allemaal al wel. Even geduld...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De IGC staat nu ook officieel in de Store blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk hier toevallig dat in mijn Downloadlijst op de PSN Store al die PS Vita games ook gemerkt staan als afspeelbaar op PS3 ?! Of is dat gewoon dat je ze naar de PS3 kunt downloaden om ze dan van daar naar een Vita te transferen ?
Zal wellicht wel dat laatste zijn, zou anders te mooi zijn :).

EDIT: inderdaad dat laatste, of noem het maar een bug van de 'Downloadlijst' want als je op de game klikt in de Downloadlijst zie je met dezelfde layout ook 'Afspeelbaar op' maar is het ineens enkel 'PS Vita'.

[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 05-03-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Hm stond er bij mij niet bij. Ik heb ze in de DL lijst gezet op de PC.

Ik moest alles wat ik wou hebben via de PC doen, want mijn Vita zag ze niet als gratis.
Ook Tombraider voor de PS3 werkt pas sinds een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Off-topic of niet, Söldner-X en X2 bij elkaar voor nog geen 5 Euro is toch erg leuk. Eindelijk heb ik eens een goede Shmup voor de PS3 :).

Overigens de Vita games ook even binnengehaald (nadat ik ze "gekocht" had via de website, downloaden via de Vita lukte niet direct...)

Pixel Junk is gewoon erg leuk om even snel tussendoor te spelen. Een ronde duurt ongeveer 10 minuten en je kan eigenlijk bijna op elk moment stoppen. De humor in Smart As is eigenlijk leuker dan het "spel" zelf. Maar voor de afwisseling wel een keer leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door ksborg op 05-03-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Vind het absoluut niet off-topic, zitten wat leuke dingen tussen. Had al een poosje gekeken naar Beyond Good and Evil, maar voor deze prijs ga je er niet de fout mee in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomb Raider is nu wel gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Tomb Raider: QTE edition? Tot nu toe nogal teleurstellend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:52:
Tomb Raider: QTE edition? Tot nu toe nogal teleurstellend :(
Dan kunnen ze nog wel wat verdienen aan de DLC en bijvoorbeeld de overige Tomb Raider games die op dit moment in de aanbieding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
neh, ik doel meer op het feit dat er achtelijk veel quick time events in zitten.. en zombies. Kom op zeg ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:28:
neh, ik doel meer op het feit dat er achtelijk veel quick time events in zitten.. en zombies. Kom op zeg ><
Ik heb me er goed mee vermaakt, prima gameplay. En die QTE's, tja.. 3 keer klikken en je bent er weer voorbij. Wat betreft de zombies (spoiler btw..), elke tomb raider heeft dit soort onrealistische vijanden gehad. Dus niks nieuws aan de horizon, dit hoort gewoon bij de serie.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is zeker waar. Moet wel zeggen dat het spel wel leuk is, buiten de obvious plotholes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:40:
Dat is zeker waar. Moet wel zeggen dat het spel wel leuk is, buiten de obvious plotholes :P
Die worden opgevuld door ( . Y . ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:28:
neh, ik doel meer op het feit dat er achtelijk veel quick time events in zitten.. en
spoiler:
zombies
. Kom op zeg ><
Daar is de spoiler tag voor, houd het leuk voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
zojuist smart ass gespeeld maar waarom kan je gewoon maar 1 gebruiker spelen. hoe moeilijk is het nu om meerdere personen te kunnen toevoegen. dat kon je zelfs bij de ds met brain training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Hahaha, ik moest lachen :D Maar inderdaad, wel jammer.

Heb gisteren trouwens Brothers gedownload en gespeeld, het is best leuk, maar toch af en toe te simpele puzzels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
NoFearz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:14:
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Volgens mij is dat niet mogelijk, aangezien je ook je content op meerdere PlayStation-apparaten kan downloaden. Dan zou je dus per item zien "Geinstalleerd op: PS3 1, PS3 2, PSVita 1, PSVita 2" etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nochtans moet het zeker beter kunnen dan wat het vandaag is. Ik ben niet eens zo een actieve gamer en mijn Downloadlijst is ook al rond de 100 items lang. Gebruiksvriendelijk is anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 15-09 13:59
Pixel Junk Monsters: Ultimate HD staat bij mij nog voor Euro 10,39 alle andere IGC downloads staan als gratis (en inmiddels in mijn download lijst :) )

[ Voor 3% gewijzigd door NoMoreMusic op 06-03-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Cyleo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
[...]

Daar is de spoiler tag voor, houd het leuk voor anderen.
Jep.. want iets uit de eerste 30 minuten heeft echt een spoiler nodig... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat doet dat er nu toe of het uit de eerste 30' is of uit de laatste 30' ?!!! Meer zelfs: als het uit de eerste 30' is, zijn veel meer mensen impacted aangezien niet iedereen tot op het einde geraakt of het al lang vergeten is als ze zover geraken.
Als iets verklapt wordt wat niet algemeen geweten is, moet het gewoon gespoilerd worden. Logica zelve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
NoMoreMusic schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:59:
Pixel Junk Monsters: Ultimate HD staat bij mij nog voor Euro 10,39 alle andere IGC downloads staan als gratis (en inmiddels in mijn download lijst :) )
Bij mij ook. Via de vita store 10,99 via de webstore gratis

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 15-09 13:59
Wii4all schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:19:
[...]

Bij mij ook. Via de vita store 10,99 via de webstore gratis
Heb nog niet via de Vita gekeken maar bij is het juist in de webstore dat hij het nog steeds niet als gratis aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zelf geen Vita, maar hier (BE) is hij toch echt al sinds eergisteren deel van IGC, en in mijn downloadlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Twixie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:55:
Wat doet dat er nu toe of het uit de eerste 30' is of uit de laatste 30' ?!!! Meer zelfs: als het uit de eerste 30' is, zijn veel meer mensen impacted aangezien niet iedereen tot op het einde geraakt of het al lang vergeten is als ze zover geraken.
Als iets verklapt wordt wat niet algemeen geweten is, moet het gewoon gespoilerd worden. Logica zelve.
Ok, paar spoilers dan voor je:

Er zit een main menu in
Er zit een options menu in
Er zit een opening cutscene in
Lara komt op een eiland terecht.

/gasp

Spel uitgespeeld

spoiler:
Wat is het een ruk einde zeg. Jezus.. "Hier is een bossfight van 2 seconden die gewoon een quick time event is. Ow credits? Ow ja, verhaal sluiten we totaal niet af. Nu kunnen we incashen met DLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begrijpend lezen is blijkbaar ook niet je sterkste kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Oh, jawel hoor. Maar de eerste 30 minuten, en mijn "spoiler" waren al bekend in previews, screenshots, en official trailers. Dus zijn het totaal geen spoilers meer. Daar zit het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn reactie was op je "eerste 30 minuten" niet op Tomb Raider. Over dat laatste kan ik niet oordelen want heb het zelf nog niet gespeeld. Maar stellen dat iets geen spoiler hoeft omdat het in de eerste 30' van een spel voorkomt is nogal ongelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
lanerios schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:14:
[...]

Ok, paar spoilers dan voor je:

Er zit een main menu in
Er zit een options menu in
Er zit een opening cutscene in
Lara komt op een eiland terecht.

/gasp

Spel uitgespeeld

spoiler:
Wat is het een ruk einde zeg. Jezus.. "Hier is een bossfight van 2 seconden die gewoon een quick time event is. Ow credits? Ow ja, verhaal sluiten we totaal niet af. Nu kunnen we incashen met DLC!
Ik ben het met je eens over het eind, maar over de DLC klopt niet. Er is verder geen story DLC toegevoegd en die gaat er ook niet komen. Eerder een deel 2.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Is het zo'n korte game dan als jullie 'm nu al uitgespeeld hebben? Zo ja, dan schuif ik 'm wat naar voren in de queue, korte games kan ik snel wegwerken ;).

Van 't weekend toch nog maar "even" Uncharted 3 gedownload, vond 2 niet fantastisch omdat ik het te veel 'on rails' vond... maar goed aangezien het niets kost geef ik het derde deel een kans.

Pagina: 1 ... 24 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.