PSN gamertag: H3nk13024
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Heb TR een tijd geleden voor de 360 gekocht, zit nog in plastic..laat hem daar ook maar even in. Twijfelde nog over de PS4 versie, maar ga hem nu gewoon 's voor de PS3 proberenXyritZz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:55:
Tombraider is ook een mooie. Bewust niet gekocht omdat m'n PS+ backlog groot is dus nu alsnog aan de collectie toe voegen is mooi meegenomen.
Snel op marktplaats zetten en dan woensdag de ps plus versie downloadenExorcist schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:25:
[...]
Heb TR een tijd geleden voor de 360 gekocht, zit nog in plastic..laat hem daar ook maar even in. Twijfelde nog over de PS4 versie, maar ga hem nu gewoon 's voor de PS3 proberen
Neuh, verzamel graag..dutchgio schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:31:
[...]
Snel op marktplaats zetten en dan woensdag de ps plus versie downloaden
Maar dus wel zelfde storyline etc...superjona schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:46:
Verbeterde graphics (1080p), TressFX (realistisch haar voor Lara) en een framerate van 60FPS;
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik verzamel ook graag. Nummertjes op mn bankrekening.
En alle DLC ook toch? Eigenlijk krijg je de PC-versie van Lara Croft dus met de DLCsuperjona schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:46:
Verbeterde graphics (1080p), TressFX (realistisch haar voor Lara) en een framerate van 60FPS;
Dat verschil juist ten opziende van wat je krijgt met de ps4 versie, niet de ps3 IGC versie.Cyleo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:17:
[...]
En alle DLC ook toch? Eigenlijk krijg je de PC-versie van Lara Croft dus met de DLC. De PS4 versie ziet er wel erg goed uit.
Lijkt mee niet dat die gelijk is aan de PC versie.
EU of US
Is er tot op heden nog een duidelijke voorkeur ?
Ik ben wel van plan via amazon.com wat spellen te gaan aanschaffen. (digital code)
Legion 7i i9 3080 32gb
US = shit met ps plus.markklok schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:01:
Vraagje.. Morgen komt m'n PS4 binnen en nu moet ik kiezen voor welke PSN plus abo ik ga.
EU of US
Is er tot op heden nog een duidelijke voorkeur ?
Ik ben wel van plan via amazon.com wat spellen te gaan aanschaffen. (digital code)
Legion 7i i9 3080 32gb
voor ps3/vita:markklok schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:07:
Kan je een spel via amazon.com kopen en via de EU PSN online spelen ? (zonder updates want daarvoor moet je weer in de US store zijn)
Digitaal (download code): Weet ik niet.
Retail:
Ja. Voor de game updates krijg je ook gewoon een melding en zijn te downloaden.
Game updates hebben niets met PSN te maken. Als je geen PSN account hebt kan je game patches downloaden
DLC uit de NL Store is meestal niet te gebruiken bij een USA game.
[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 03-03-2014 19:45 ]
Dat was , maar is helaas allang niet meer zo. De US krijgt nu per maand een PS3 game extra en volgens mij zelfs 2 PS4 games ? Verder zijn de kortingen bij sales veel hoger (tot 50 %) en dat zal hier nooit hoger dan 20 % zijn.
Hier in Europa is zonder aankondiging een Ps3 game verdwenen (nu nog 1 retail en de 2e meestal een PSN game) , de vaste games van de Vita zijn niet meer veranderd sinds het begin (zou jaarlijks gebeuren) en zijn we van 13 naar 12 updates gegaan en nu waarschijnlijk al onderweg naar 11.(al 2 maal 5 weken tussen de updates)
Het is blijkbaar een succes hier en de US markt is waar Sony's focus nu ligt. Ik heb altijd al voorspeld dat dit een "val"is die steeds minder te bieden heeft. Mensen beginnen aan plus en als je stopt kan je niet meer bij al je "geleende" games. Bij de PS4 heb je het hoe dan ook nodig om online te gamen dus al we straks nog maar 2 games krijgen per update blijven mensen toch lid om het online en de backlog aan games die je nu op spaart.
Zou voor de gein even het Playstation blog (eu) bekijken. Onder elk onderwerp wordt Sony nu bestookt
3 voor de ps3, 2 voor vita en 1 voor de ps4. (Februari)
In maart is Dead Nation voor de ps4 gratis, en tomb raider voor ps3. Komt wederom overeen met de content voor europa.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 03-03-2014 21:05 ]
North America – Instant Game Collection
Dead Nation: Apocalypse Edition (PS4)
Tomb Raider (PS3)
Thomas Was Alone (PS3)
Lone Survivor: The Director’s Cut (PS3)
Unit 13 (PS Vita)
Monster Hunter: Freedom Unite (PS Vita)
Europe – Instant Game Collection
Dead Nation: Apocalypse Edition (PS4)
Tomb Raider (PS3)
Brothers: A Tale of Two Sons (PS3)
Pixeljunk Monsters Ultimate HD (PS Vita)
Smart As! (PS Vita)
De US is een inhaalslag aan het maken dus kan het nu gewoon een betere keuze zijn om voor de US te gaan. Vooral omdat hier niet zoveel games in plus blijven hangen als in de us.
US free games op het moment : (20 stuks)
https://store.sonyenterta...-MSF77008-PSPLUSFREEGAMES
Eu free games op het moment : (13 stuks)
https://store.sonyenterta...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
Neem daarbij de betere sales en kortingen en je kan volgens mij concluderen dat het nu op het moment interessanter is om de US PS+ service te joinen.
Als je al lang PS+ hebt ga je natuurlijk niet meer switchen en ik vind de service nog steeds top. Het is alleen jammer dat ze eerst beloven 3 Ps3 games te behouden en de PS4 game een extra zou worden en het nu toch anders blijkt te zijn. Zo ook met de Vita wissel en het verminderen van updates.
Wees er dan gewoon eerlijk en informeer je betalende leden in plaats van sneaky je service verminderen.
Verwijderd
Dat laatste heb ik ook gezien inderdaad. Alles wordt compleet genegeerd. Dat kan resulteren in een enorme afname aan Plus abonnees.Beakzz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:08:
[...]
Dat was , maar is helaas allang niet meer zo. De US krijgt nu per maand een PS3 game extra en volgens mij zelfs 2 PS4 games ? Verder zijn de kortingen bij sales veel hoger (tot 50 %) en dat zal hier nooit hoger dan 20 % zijn.
Hier in Europa is zonder aankondiging een Ps3 game verdwenen (nu nog 1 retail en de 2e meestal een PSN game) , de vaste games van de Vita zijn niet meer veranderd sinds het begin (zou jaarlijks gebeuren) en zijn we van 13 naar 12 updates gegaan en nu waarschijnlijk al onderweg naar 11.(al 2 maal 5 weken tussen de updates)
Het is blijkbaar een succes hier en de US markt is waar Sony's focus nu ligt. Ik heb altijd al voorspeld dat dit een "val"is die steeds minder te bieden heeft. Mensen beginnen aan plus en als je stopt kan je niet meer bij al je "geleende" games. Bij de PS4 heb je het hoe dan ook nodig om online te gamen dus al we straks nog maar 2 games krijgen per update blijven mensen toch lid om het online en de backlog aan games die je nu op spaart.
Zou voor de gein even het Playstation blog (eu) bekijken. Onder elk onderwerp wordt Sony nu bestookt
Tbh, het is dat ik te weinig tijd heb om alles te spelen, maar de laatste maanden zijn we echt wel verwend en hebben we hele vette games gekregen. Ik maal er niet om als het een maandje wat minder is. Het wordt natuurlijk wel vervelend als zaken structureel worden zoals de ontbrekende PS3 game.
Ik zag overigens iets over de korting die middels PS+ wordt verstrekt. Deze zou maximaal 20% zijn, maar volgens mij wordt Europa niet anders behandeld dan de VS. Ik heb diverse games gekocht waarop 50-75% korting zat dankzij PS+.
Ik heb op de PS3 nooit plus gehad, maar heb het sinds ik een PS4 bezit. De grap is alleen dat ik nu meer op een PS3 speel dan op mijn PS4, vanwege de gratis games.
De prijzen in de US store zijn wel beter; 60/70 dollar is beter te doen dan de 70 euro die men hier vraagt, waar je de disc versie voor 50 euro wel kunt bestellen.
Gaat wel de goede kant op met m'n todo list; Saints Row 3 uitgespeeld, Far Cry 3 ben ik bij de laatste missie, Metro bijna uitgespeeld... denk dat ik volgende week aan Bioshock kan gaan beginnen
Hoop nu alleen nog op AC Black Flag, want die wil ik toch ook nog graag wel spelen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
[ Voor 23% gewijzigd door Nfear op 04-03-2014 10:15 ]
Ik heb eigenlijk geen spel meer gekocht sinds ik PSplus heb, alleen GTA 5 kan ik niet laten.XyritZz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:45:
Grappige is; PS+ is voor mij dé reden om voor PlayStation te gaan ipv Xbox, terwijl PS+ voor mij op dit moment ook nog de reden is om te wachten met de aanschaf van een PS4 omdat er nog geen grote titels voorbij komen in de instant game collection. Dus Sony haalt me met PS+ binnen als klant, maar schrikt me op dit moment nog af van een nieuwe aankoop...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
5 maart inderdaad, later in de middag meestal. Maar ik ben met je eens dat het lastig is om een fatsoenlijk overzicht te vinden.EricNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:57:
Op welke datum wordt Dead Nation gratis beschikbaar op de PS4? Ik zoek me helemaal rot, maar kan gewoon geen enkele normale nieuws-site vinden waar dit duidelijk vermeld staat.
Verwijderd
Je kunt het beste gewoon op de officiële blog van PlayStation (EU) kijken. Hier staat ook een speciaal gedeelte voor Plus waar de informatie te vinden is: http://blog.eu.playstation.com/EricNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:57:
Op welke datum wordt Dead Nation gratis beschikbaar op de PS4? Ik zoek me helemaal rot, maar kan gewoon geen enkele normale nieuws-site vinden waar dit duidelijk vermeld staat.
Gewoon bij de bron checken http://blog.eu.playstatio...ation-apocalypse-edition/EricNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:57:
edit : wat ^ hij zegt dus
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 04-03-2014 16:01 ]
Verwijderd
Vandaag FF downloaden.iPodKiller schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:02:
Entering PS Plus on 5th March:
Dead Nation Apocalypse Edition
Tomb Raider
Brothers A Tale of Two Sons
Pixeljunk Monsters Ultimate HD
Smart As
Verwijderd
Dus de prijs bepaald of een game hoogwaardig is of niet ? Ik snap die redenering echt niet. Kijk op metecritic, en je zult zien dat de top 10 voor de helft uit indie titels bestaat. Games als Resogun, Outlast, Don't Starve, Dead Nation scoren ook allemaal aanzienlijk hoger op metacritic dan de exclusieve "hoogwaardige games" Knack en Killzone. Het zijn ook gewoon goede games. Sony mag op dit moment de handjes dicht knijpen met de indies i.m.o.dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:18:
De games die ze weggeven zijn ook gewoon first-party, bij de ps4 zijn het alleen maar indies omdat ze nog geen hoogwaardige games kunnen weggeven, maar dat komt nog wel.
Het feit dat die indie titels direct vanaf launch beschikbaar zijn op psn+ zorgt er ook voor dat je zeker weet dat je de game nog niet hebt op de ps4. Dat is bij de full priced games altijd maar de vraag.
Ach, is weer standaard gezeur "OMG indiegames zuigen, geef me triple A titles, die zijn zoveel beter altijd!" Grappige is alleen dat als je kijkt naar de afgelopen jaren de indie scene (Binding of Isaac, Spelunky, Stanley Parable, Gone Home etc etc) er gewoon een stuk hoger niveau in zit dan de gemiddelde high end game.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 06:47:
[...]
Dus de prijs bepaald of een game hoogwaardig is of niet ? Ik snap die redenering echt niet. Kijk op metecritic, en je zult zien dat de top 10 voor de helft uit indie titels bestaat. Games als Resogun, Outlast, Don't Starve, Dead Nation scoren ook allemaal aanzienlijk hoger op metacritic dan de exclusieve "hoogwaardige games" Knack en Killzone. Het zijn ook gewoon goede games. Sony mag op dit moment de handjes dicht knijpen met de indies i.m.o.
Het feit dat die indie titels direct vanaf launch beschikbaar zijn op psn+ zorgt er ook voor dat je zeker weet dat je de game nog niet hebt op de ps4. Dat is bij de full priced games altijd maar de vraag.
De industrie moet echt gaan vernieuwen. Constante shooters, pseudo RPG's (ik bedoel, in het niveau FF6 t/m 9 zijn er al jaren niet meer), en "horror" games, dat hebben we nu wel gehad.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zie bijv:
https://store.sonyenterta...E-MSF75508-PLUSGAMETRIALS
Stel bijv assasins creed staat er voor 19,99 bij.
Ik kan hem dan gewoon gratis downloaden en 1 dag proberen ofzo?
Of kan dit ook zonder ps plus?
Burp
Jup. Ik geloof dat je x aantal uur kan uitproberen. Is idd een feature van PS+ voor bepaalde games.Wii4all schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:38:
Is dat door PS plus dat je games kan uitproberen?
Zie bijv:
https://store.sonyenterta...E-MSF75508-PLUSGAMETRIALS
Stel bijv assasins creed staat er voor 19,99 bij.
Ik kan hem dan gewoon gratis downloaden en 1 dag proberen ofzo?
Of kan dit ook zonder ps plus?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Legion 7i i9 3080 32gb
Heeft een vriend van me.markklok schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:28:
Heeft iemand hier al eens geprobeerd om zowel een EU als US abonnement te nemen op PSN ?
1 van zijn accounts heeft een EU adres, de andere op een US adres.
Heeft abo's op allebei.
Kaze Ni Nare
Legion 7i i9 3080 32gb
Maar ik dacht wel een ingame-uurTwixie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:21:
Volgens mij is het niet 1 dag, maar 1 uur. Toen ik pas + had (enkele maanden terug) heb ik in elk geval enkele van die games gezien en ze waren toch allen 1 uur uit te proberen. Vond dat wel belachelijk kort eigenlijk.
[ Voor 98% gewijzigd door ASNNetworks op 05-03-2014 12:41 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ach, ze hadden tijdje ook Battlefield 3 draaien, tijdens patchen was ik wat anders gaan doen, kwam uurtje later terug. Was vergeten op X te drukken om te patchen. Uur voorbij, kan niet meer proberen. YAY!Twixie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:21:
Volgens mij is het niet 1 dag, maar 1 uur. Toen ik pas + had (enkele maanden terug) heb ik in elk geval enkele van die games gezien en ze waren toch allen 1 uur uit te proberen. Vond dat wel belachelijk kort eigenlijk.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
PlayStation+ members krijgen daar ook nog eens 10% korting bovenop, toch?iPodKiller schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:12:
beetje off topic maar nieuwe sale:
http://blog.eu.playstatio...s-god-war-rain-uncharted/
Binnen aan het halen
Nee jammer genoeg niet. Wat ook jammer is, dat je niet kunt zoeken.. Heb inmiddels 600+ items in die download lijst staan.. en als je PLUS abbo verlengt verspringt alle in de lijst dat je ooit via PLUS hebt binnen gehaald.. (komt doordat de geldig tot datum dan aangepast wordt)NoFearz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:14:
Ik heb een PS3 en er is een downloadlijst van de geactiveerde producten op je account. Is er een manier om makkelijk te kunnen zien welke content al is geïnstalleerd zonder alles handmatig bij langs te gaan? In de downloadlijst staan namelijk ook meerdere instanties van één game (met verschillende grootte) en van meerdere platformen.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Dacht ik ook, vind hem niet direct als gratis versie (Brothers: A Tale of Two Sons & Dead Nation wel..)lanerios schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:19:
WOOT! tijd om tomb raider binnen te halen
Oh, en doorgaan naar kassa geeft bij brothers 15 euro als prijs.. Dus werkt nog niet helemaal
[ Voor 27% gewijzigd door corset op 05-03-2014 14:23 ]
Ze zijn waarschijnlijk middenin de update.
Had bij Brothers geen probleem, gaf mooi 0,00 EUR aan
[ Voor 22% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 05-03-2014 14:45 ]
1.) controls, is gewoon heel erg wegnnen
2.) de taal van de characters. Ik had er in de sims al een hekel aan, die made up taaltjes irriteren me mateloos. Doe dan gewoon geen Voice Acting, maar tekst, want dit werkt niet.
Was Dead Nation trouwens niet al eens gratis, toen met die actie omdat PSN een tijdje down was?
klopt, na de PSN hack downtime. dit was toen 1 van de 5 games waar je er 2 van mocht kiezen.daan56666 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:24:
Was Dead Nation trouwens niet al eens gratis, toen met die actie omdat PSN een tijdje down was?
Jups, maar dan wel de ps3 versie, nu istie voor ps4.daan56666 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:24:
Vanavond dan maar eens Brothers gaan spelen![]()
Maakt mij niet, uit had toen met de PSN-down actie Infamous gekozen
Verwijderd
Ik heb de meeste games al toegevoegd aan mijn lijst. Voor zover ik ze nog niet gekocht had. Tomb Raider is op dit moment nog niet aangepast, maar ik zag wel dat de game 12,7 GB groot zou zijn.Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:23:
Nog even geduld en Tomb Raider zal ook wel te vinden zijn
Ze zijn waarschijnlijk middenin de update.
Had bij Brothers geen probleem, gaf mooi 0,00 EUR aan
Dat betekent dat je het dubbele daarvan aan ruimte op je harde schijf zal moeten vrij hebben. Ik kan dus weer aan de slag om wat GB's vrij te maken. ^^
Die had ik ook allebeiM a r c o schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:31:
je kon er toen 2 kiezen. Ik had zowel infamous als dead nation.
Aan InFamous toch iets meer gehad dan aan Dead Nation...
PSN id: NL_SToRM
EDIT: Brothers is dan weer wel gratis.
[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 05-03-2014 16:46 ]
Dat is de enige die je nog niet kan vinden nee, de andere allemaal al wel. Even geduld...Twixie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:44:
Beetje raar, hier kan ik nog helemaal niet aan de nieuwe IGC content. Als ik zoek op bvb Tomb Raider, zie ik die gewoon voor €24.99 staan.
PSN: Maichel
Zal wellicht wel dat laatste zijn, zou anders te mooi zijn
EDIT: inderdaad dat laatste, of noem het maar een bug van de 'Downloadlijst' want als je op de game klikt in de Downloadlijst zie je met dezelfde layout ook 'Afspeelbaar op' maar is het ineens enkel 'PS Vita'.
[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 05-03-2014 19:49 ]
Ik moest alles wat ik wou hebben via de PC doen, want mijn Vita zag ze niet als gratis.
Ook Tombraider voor de PS3 werkt pas sinds een uurtje.
Off-topic of niet, Söldner-X en X2 bij elkaar voor nog geen 5 Euro is toch erg leuk. Eindelijk heb ik eens een goede Shmup voor de PS3iPodKiller schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:12:
Overigens de Vita games ook even binnengehaald (nadat ik ze "gekocht" had via de website, downloaden via de Vita lukte niet direct...)
Pixel Junk is gewoon erg leuk om even snel tussendoor te spelen. Een ronde duurt ongeveer 10 minuten en je kan eigenlijk bijna op elk moment stoppen. De humor in Smart As is eigenlijk leuker dan het "spel" zelf. Maar voor de afwisseling wel een keer leuk.
[ Voor 7% gewijzigd door ksborg op 05-03-2014 23:34 ]
Vind het absoluut niet off-topic, zitten wat leuke dingen tussen. Had al een poosje gekeken naar Beyond Good and Evil, maar voor deze prijs ga je er niet de fout mee in.iPodKiller schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:12:
Verwijderd
Dan kunnen ze nog wel wat verdienen aan de DLC en bijvoorbeeld de overige Tomb Raider games die op dit moment in de aanbieding zijn.lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:52:
Tomb Raider: QTE edition? Tot nu toe nogal teleurstellend
Ik heb me er goed mee vermaakt, prima gameplay. En die QTE's, tja.. 3 keer klikken en je bent er weer voorbij. Wat betreft de zombies (spoiler btw..), elke tomb raider heeft dit soort onrealistische vijanden gehad. Dus niks nieuws aan de horizon, dit hoort gewoon bij de serie.lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:28:
neh, ik doel meer op het feit dat er achtelijk veel quick time events in zitten.. en zombies. Kom op zeg ><
Die worden opgevuld door ( . Y . )lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:40:
Dat is zeker waar. Moet wel zeggen dat het spel wel leuk is, buiten de obvious plotholes
Daar is de spoiler tag voor, houd het leuk voor anderen.lanerios schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:28:
neh, ik doel meer op het feit dat er achtelijk veel quick time events in zitten.. enspoiler:. Kom op zeg ><zombies
Hahaha, ik moest lachenRenaldoN schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:00:
zojuist smart ass gespeeld
Heb gisteren trouwens Brothers gedownload en gespeeld, het is best leuk, maar toch af en toe te simpele puzzels...
Iemand?NoFearz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:14:
Ik heb een PS3 en er is een downloadlijst van de geactiveerde producten op je account. Is er een manier om makkelijk te kunnen zien welke content al is geïnstalleerd zonder alles handmatig bij langs te gaan? In de downloadlijst staan namelijk ook meerdere instanties van één game (met verschillende grootte) en van meerdere platformen.
Volgens mij is dat niet mogelijk, aangezien je ook je content op meerdere PlayStation-apparaten kan downloaden. Dan zou je dus per item zien "Geinstalleerd op: PS3 1, PS3 2, PSVita 1, PSVita 2" etc
[ Voor 3% gewijzigd door NoMoreMusic op 06-03-2014 17:00 ]
Jep.. want iets uit de eerste 30 minuten heeft echt een spoiler nodig... zuchtCyleo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Daar is de spoiler tag voor, houd het leuk voor anderen.
Als iets verklapt wordt wat niet algemeen geweten is, moet het gewoon gespoilerd worden. Logica zelve.
Bij mij ook. Via de vita store 10,99 via de webstore gratisNoMoreMusic schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:59:
Pixel Junk Monsters: Ultimate HD staat bij mij nog voor Euro 10,39 alle andere IGC downloads staan als gratis (en inmiddels in mijn download lijst)
Burp
Heb nog niet via de Vita gekeken maar bij is het juist in de webstore dat hij het nog steeds niet als gratis aangeeft.Wii4all schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:19:
[...]
Bij mij ook. Via de vita store 10,99 via de webstore gratis
Ok, paar spoilers dan voor je:Twixie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:55:
Wat doet dat er nu toe of het uit de eerste 30' is of uit de laatste 30' ?!!! Meer zelfs: als het uit de eerste 30' is, zijn veel meer mensen impacted aangezien niet iedereen tot op het einde geraakt of het al lang vergeten is als ze zover geraken.
Als iets verklapt wordt wat niet algemeen geweten is, moet het gewoon gespoilerd worden. Logica zelve.
Er zit een main menu in
Er zit een options menu in
Er zit een opening cutscene in
Lara komt op een eiland terecht.
/gasp
Spel uitgespeeld
Ik ben het met je eens over het eind, maar over de DLC klopt niet. Er is verder geen story DLC toegevoegd en die gaat er ook niet komen. Eerder een deel 2.lanerios schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:14:
[...]
Ok, paar spoilers dan voor je:
Er zit een main menu in
Er zit een options menu in
Er zit een opening cutscene in
Lara komt op een eiland terecht.
/gasp
Spel uitgespeeld
spoiler:Wat is het een ruk einde zeg. Jezus.. "Hier is een bossfight van 2 seconden die gewoon een quick time event is. Ow credits? Ow ja, verhaal sluiten we totaal niet af. Nu kunnen we incashen met DLC!
Van 't weekend toch nog maar "even" Uncharted 3 gedownload, vond 2 niet fantastisch omdat ik het te veel 'on rails' vond... maar goed aangezien het niets kost geef ik het derde deel een kans.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.