Sorry, kon het niet vinden hoe het precies werkt, dus wil wat vragen
Via de PSN plus website kan je een proefabbo van 14 dagen nemen, die daaarna automatisch wordt verlengd tenzij je opzegt (Geen idee hoe je moet opzeggen, maar nog niet helemaal in verdiept).
Maar als ik daarna losse psn plus vouchers koop, moet ik dan alsnog eerst opzeggen? of kan ik gewoon verlengen met de voucher?
En na die periode van de voucher, wordt het dan weer automatisch verlengd? (doordat ze je betaalgegevens hebben van de proef abbo).
Verder ben ik dit tegen gekomen:
Van sony site
Verlies ik de toegang tot mijn PlayStation Plus-games als mijn lidmaatschap afloopt?
Je kunt de content houden waarvoor je hebt betaald in aanvulling op de lidmaatschapskosten, bijvoorbeeld een game die je met korting hebt gedownload. De games die je zonder extra kosten hebt gedownload, kun je blijven gebruiken zolang je lid bent van PlayStation Plus.
Ik neem dus aan dat als ik een game koop met plus korting (evt via proef abbo) dat als ik stop met PSN Plus, dat ik de met korting betaalde games gewoon blijft houden zonder bijbetaling (snap wel dat de gratis games dan wel verloren gaat)