Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Voor de bigbudget titels voor de ps4 op ps plus komen kan je nog wel even wachten denk ik. Sowieso moeten er eerst maar eens wat games uitkomen :+

Voor maart hoop ik op Trine 2 (of Knack, maar dat zie ik nog niet gebeuren).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of driveclub...
Maar dat zal wel op zn vroegst april worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij de February sale een aantal aanbiedingen staan die, in tegenstelling tot de rest die vanaf nu al geldig zijn, pas ingaan op 19 februari. Dit zijn:
Knack (PS4)
Last of Us (PS3)
Tearaway (Vita)

Ervan uitgaande dat in week 2 of 3 de update voor PS+ maart bekend wordt gemaakt (iig voor de 19e), zou het misschien mogelijk zijn dat we deze games in maart krijgen? (Zodat members niet de game kopen terwijl ze ze misschien gratis krijgen bij Plus)
Waarschijnlijk is het veel te snel, vooral voor Knack en Tearaway, om in maart naar PS+ te komen, en misschien ook wel iets teveel wishful thinking van mijn kant :P, maar het zou natuurlijk mooi zijn mochten deze games in maart naar PS+ komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:26:
Ik zie bij de February sale een aantal aanbiedingen staan die, in tegenstelling tot de rest die vanaf nu al geldig zijn, pas ingaan op 19 februari. Dit zijn:
Knack (PS4)
Last of Us (PS3)
Tearaway (Vita)

Ervan uitgaande dat in week 2 of 3 de update voor PS+ maart bekend wordt gemaakt (iig voor de 19e), zou het misschien mogelijk zijn dat we deze games in maart krijgen? (Zodat members niet de game kopen terwijl ze ze misschien gratis krijgen bij Plus)
Waarschijnlijk is het veel te snel, vooral voor Knack en Tearaway, om in maart naar PS+ te komen, en misschien ook wel iets teveel wishful thinking van mijn kant :P, maar het zou natuurlijk mooi zijn mochten deze games in maart naar PS+ komen
Zou kunnen, maar ik denk dat ze pas de 19e korting krijgen omdat ze de games niet een volle maand met korting willen aanbieden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:24
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier het antwoord weet.

Ik heb op mijn PS3 Slim een stuk of 10 ps+ games geinstalleerd. Als ik mijn ps3 verkoop, en iemand anders logt in op een andere ps account en koopt ps+, kan hij dan de games spelen die ik op de harde schijf geïnstalleerd heb?

Heb even rondgekeken of dat zou kunnen maar kan het niet vinden.

Bedankt!

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Mitchell-CWD schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:51:
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier het antwoord weet.

Ik heb op mijn PS3 Slim een stuk of 10 ps+ games geinstalleerd. Als ik mijn ps3 verkoop, en iemand anders logt in op een andere ps account en koopt ps+, kan hij dan de games spelen die ik op de harde schijf geïnstalleerd heb?

Heb even rondgekeken of dat zou kunnen maar kan het niet vinden.

Bedankt!
Alleen als JOU account ook nog op die PS3 blijft staan. Is niet aan te raden omdat je account maar op max 5 PS3's actief mag zijn.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie vraag... Het zou me verbazen als dat zou werken. Volgens mij kijken ze bij het opstarten van een game niet óf je PS+ hebt, maar wel welke games je 'gekocht' (voor €0 dus) hebt.

Dit brengt bij mij overigens een andere vraag op: kan een ander gezinslid eigenlijk de PS+ IGC games spelen ? Of moet ieder gezinslid dan PS+ hebben ? Zal het effen zelf googlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:26:
Knack (PS4)
Last of Us (PS3)
Tearaway (Vita)

Ik denk het niet. De Last of Us wordt nog wel aan verdient, en Tearaway is net uit. Zou wel tof zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:24
Ja lijkt mij ook dat het niet zou werken, maar je weet maar nooit haha. Maar helaas kijkt de ps3 dus naar het account en niet alleen of ps+ actief is als ik monkeysleeve mag geloven. Bedankt voor de reacties!

@twixie, volgens mij kunnen er wel andere mensen de PS+ games spelen als jij je account er gewoon op hebt staan, zoals monkeysleeve ook zegt.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, met Google viel wel effen tegen. Zeer weinig over te vinden, en bijna steeds slaat het op PS4 wat mogelijks een ander model heeft. Uiteindelijk toch 1 post gevonden die inderdaad lijkt te bevestigen dat elk account (hoeft zelfs geen sub-account te zijn) op hetzelfde PS3 systeem elk game kan spelen waarvan 1 van de accounts de 'koper' is.

En nu valt ineens ook mijn euro dat ik het zelfs al zelf toegepast heb, welliswaar niet met PS+... Toen destijds PSN een grote panne had, kreeg elke PSN user 2 gratis games. Mijn vrouw had dus ook PSN en op die manier eigenlijk 4 gratis games gekregen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:01:
[...]

Ik denk het niet. De Last of Us wordt nog wel aan verdient, en Tearaway is net uit. Zou wel tof zijn natuurlijk :)
Zou wel wat zijn inderdaad, maar zoals al gezegd: Tear away is net uit, The Last Of Us wordt nog wel verkocht, en Knack is ook nog vrij recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 12:31

Rincewind

Take me in your arms tonight

Twixie schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:12:
Uiteindelijk toch 1 post gevonden die inderdaad lijkt te bevestigen dat elk account (hoeft zelfs geen sub-account te zijn) op hetzelfde PS3 systeem elk game kan spelen waarvan 1 van de accounts de 'koper' is.
Ik kan dat bevestigen. Op onze PS3's ben ik het PSN+ lid waardoor mijn zoon ook met zijn eigen account 'mijn' gratis games kan spelen.Inclusief eigen trophies etc.

Op onze VITA's werkt dat weer niet. Daar moet je je aanmelden onder mijn naam wil je mijn spellen kunnen spelen want de VITA is echt persoons/account gebonden. Je kunt daar niet meerdere accounts op hebben (helaas).

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 15-09 13:59
Cyleo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:01:
[...]

Ik zou er niet van opkijken ook niet waar het Knack op de PS4 betreft. Als je kijkt naar hoe het met de PS Vita en PS+ is gegaan zou het zo maar kunnen. De Vita kreeg toch ook uncharted golden abyss en zero gravity in de Plus erbij toen dat games waren die redelijk recent uitgekomen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik mag het niet hopen, ga namelijk vanmiddag The Last of Us ophalen als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje gek (op de goede manier)van het PSplus , net zoals die te gekke aanbiedingen..

Ik heb al een grote backlog liggen , alleen door al die gratis spellen en aanbiedingen word mijn backlog sneller groter dan kleiner.

Van mij mag trouwens dark souls wel de next free game worden(als doe nog niet is geweest tenminste)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:30:
Ik word een beetje gek (op de goede manier)van het PSplus , net zoals die te gekke aanbiedingen..

Ik heb al een grote backlog liggen , alleen door al die gratis spellen en aanbiedingen word mijn backlog sneller groter dan kleiner.

Van mij mag trouwens dark souls wel de next free game worden(als doe nog niet is geweest tenminste)..
Is al geweest, bij mij staat hij op gekocht en heb geen flauw idee wat het is.

Verwijderd

Verstekbakker schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:12:
Is al geweest, bij mij staat hij op gekocht en heb geen flauw idee wat het is.
Volgens mij zit je verkeerd, Demon's Souls is wel al geweest, echter Dark Souls is niet langs geweest. Althans niet in de Nederlandse/Europese IGC. Wel is de Dark Souls 2 beta toegankelijk geweest voor Plus members als ik het goed heb.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
NoMoreMusic schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:32:
[...]

Ik zou er niet van opkijken ook niet waar het Knack op de PS4 betreft. Als je kijkt naar hoe het met de PS Vita en PS+ is gegaan zou het zo maar kunnen. De Vita kreeg toch ook uncharted golden abyss en zero gravity in de Plus erbij toen dat games waren die redelijk recent uitgekomen waren.
Knack verwacht ik ook nog wel een keer. Volgens mij was het niet helemaal waar Sony op had gehoopt. Persoonlijk vind ik hem wel vermakelijk, maar wordt na een tijdje toch wel wat saai.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 21:02

On_E

Housemusic

Oxigeon schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 07:56:
Wat zullen we volgende maand gaan krijgen? DriveClub? Wordt eens tijd voor een "echte" titel ipv de indie games. Maar vermoed dat Sony het liever bij de indies houd.
De verwachting is :

YouTube: Basement Crawl Gameplay (PS4 Exclusive)

En in april:

YouTube: PS4's Spaghetti Western Fighting Game: Secret Ponchos

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:06:
[...]

Volgens mij zit je verkeerd, Demon's Souls is wel al geweest, echter Dark Souls is niet langs geweest. Althans niet in de Nederlandse/Europese IGC. Wel is de Dark Souls 2 beta toegankelijk geweest voor Plus members als ik het goed heb.
Ah, zo zie je dus hoe goed ik weet wat het precies is, ik weet niet eens wat het precies is! :P

In dat geval heb ik niks gezegd.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
dutchgio schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:02:
Ja want de graphics van Minecraft zijn geweldig...
Ga Outlast maar eens spelen; daar is echt wel werk in gestoken.
Als je durft... :+
Ik woon aan de rand van het bos en heb hem laatst midden in de nacht gespeeld en ik geef toe het was vrij eng-ig op sommige stukjes:P

Gear | Last.fm | twitch.tv

• voxxel
"De" verwachting of jouw verwachting? En in het eerste geval, heb je daar een bron van? Ik hoop namelijk dat je ongelijk hebt :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste lijkt wel een variant op Bomberman. Dat is altijd tof. De tweede spreekt me eerlijk gezegd nog niet heel erg aan op basis van het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

voxxel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:09:
[...]

"De" verwachting of jouw verwachting? En in het eerste geval, heb je daar een bron van? Ik hoop namelijk dat je ongelijk hebt :P
Heb 't uit het PSN topic op NeoGAF, daar werden de laatste 2 ook goed geraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
NoMoreMusic schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:32:
[...]

Knack zie ik binnenkort ook nog wel een keer verschijnen. Toch tegenvallende resultaten maar wel hoge anticipatie van de gamers. Zou een prima game zijn voor PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt tijd dat de PSPlus content van maart bekend wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:26:
Beetje vroeg vind je zelf ook niet? Bovendien verwacht ik deze maand iets minder qua games, Metro last light en bioshock zijn niet echt te overtreffen zomaar, hoop wel op iets leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:26:
Dit gebeurd zo rond de 20-24e als ik het goed heb. Vorige maand was het alleen vroegtijdig uitgelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bartske schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Dit gebeurd zo rond de 20-24e als ik het goed heb. Vorige maand was het alleen vroegtijdig uitgelekt.
Van dezelfde bron als vorige maand :

PS4: Dead Nation
PS3: Tomb Raider, Brothers a tale of two sons
Vita:Smart As, Pixeljunk Monsters Ultimate HD

https://www.gamepointsnow...udes-dead-nation-for-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Dead Nation voor de PS4? Misschien ben ik blind, maar ik kan niks vinden over die game op de PS4. Wel over een vervolg.

Verder wel een prima line up zo weer :)

[ Voor 15% gewijzigd door voxxel op 14-02-2014 16:12 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:51:
[...]
Dat zou toch echt wel weer vet zijn. Van Brothers gaat het gerucht al een tijdje, maar TR zou toch wel weer een vette A-titel zijn. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

On_E schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:51:
[...]

Van dezelfde bron als vorige maand :

PS4: Dead Nation
Vita:Smart As, Pixeljunk Monsters Ultimate HD

https://www.gamepointsnow...udes-dead-nation-for-ps4/
Brothers zou zeer goed kunnen(helaas heb ik die al gekocht :(), kwam ook al langs voor psplus @USA. Tomb Raider zou ook netjes zijn, ook realistisch.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 14-02-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop geen tomb raider , die heb ik eergisteren gekocht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:11:
Ik hoop geen tomb raider , die heb ik eergisteren gekocht haha
Snel terugbrengen :+
Gezien de eerdere juistheid van de voorspelling lijkt het me redelijk aannemelijk dat deze lijst klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Tomb Raider, Dead Nation en Brothers heb ik al... Smart As lijkt me niets Matig maandje. :P

Dan blijft Pixeljunk Monsters HD over voor de Vita. Prima game, die ik gelukkig niet in een of andere sale heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:36
Geloofwaardig rijtje, erg mooi ook. Brothers heb ik al, mooie game met nog mooier einde. Tombraider is ook al een topper, een rollercoaster. Speel ik graag nog een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tomb Raider op de PC gespeeld, maar dat spel is echt heel vet. Zou weer een topper op PS+ betekenen. Two Brothers goede dingen over gehoord en lijkt mij erg intressant, zou leuk zijn dus. Voor de Vita ben ik niet zo overtuigd, maar daar is de catalogus om uit te kiezen ook wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik zal wel een azijnzeiker zijn maar van mij hoeft TR niet echt (al zou ik zo even geen alternatief kunnen bedenken). Mijn vriendin heeft het op de X360 en ik vond het op een gegeven moment toch wel heel erg Gears of Raider worden. Maar goed, downloaden doe ik toch wel :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromefox
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-09 22:24
Zal ook hier al wel gemeld zijn maar een psn card van 50 euro voor 41.95 bij de wehkamp met kortingscode februari kan je ook gebruiken om ps plus mee te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:24:
Hmm, Tomb Raider, Dead Nation en Brothers heb ik al... Smart As lijkt me niets Matig maandje. :P

Dan blijft Pixeljunk Monsters HD over voor de Vita. Prima game, die ik gelukkig niet in een of andere sale heb gekocht.
Hmm, ik had de Pixeljunk Monsters ook al in de uitverkoop gekocht. :X Ik zal ze wel even 'kopen', maar dat is het dan wel weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 12:44

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

voxxel schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:10:
Dead Nation voor de PS4? Misschien ben ik blind, maar ik kan niks vinden over die game op de PS4. Wel over een vervolg.

Verder wel een prima line up zo weer :)
Ben ook benieuwd. Had Dead Nation al op PS3 via Plus abo. Zou jammer zijn dat ik precies hetzelfde spel weer krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
majoh schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:22:
[...]
Ben ook benieuwd. Had Dead Nation al op PS3 via Plus abo. Zou jammer zijn dat ik precies hetzelfde spel weer krijg..
Die game gaf men gratis weg na de lange downtime van PSN door die hack.

Daarnaast ook nog inFamous 1 dacht ik, kan me niet herinneren dat ik die had gekocht, en Plus had ik destijds op mn PS3 ook niet. Wellicht dat inFamous 2 ook nog eens de PS Plus game wordt :9~

Dead Nation is verder niet echt bijzonder, had het misschien een paar keer gespeeld, maar verder niet meer aangeraakt. Ik had stiekem toch gehoopt op Driveclub.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 19:50
Weet iemand ook hoe je al ps4 games kunt kopen in de psn plus als je de ps4 nog niet hebt(bijv Outlast en resogun). Heb wel een ps3 met psn plus abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasper2603 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:14:
Weet iemand ook hoe je al ps4 games kunt kopen in de psn plus als je de ps4 nog niet hebt(bijv Outlast en resogun). Heb wel een ps3 met psn plus abo?
http://www.sonyentertainm...m/nl-nl/video-game-store/

Hier , voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Dank je. Klopt het dat er maar 1 game in de instant buy collection zit op de ps4? (outlast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasper2603 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:39:
Dank je. Klopt het dat er maar 1 game in de instant buy collection zit op de ps4? (outlast)
Ja, voorlopig is de verdeling zo, dat er 1 PS4 game, 2 PS3 games en 2 PSVita games in zitten. Sommige daarvan zijn eventueel nog crossbuy voor meerdere platformen. Dat zal waarschijnlijk pas veranderen op het moment dat het PS4 aanbod flink gegroeid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:47:
[...]

Ja, voorlopig is de verdeling zo, dat er 1 PS4 game, 2 PS3 games en 2 PSVita games in zitten. Sommige daarvan zijn eventueel nog crossbuy voor meerdere platformen. Dat zal waarschijnlijk pas veranderen op het moment dat het PS4 aanbod flink gegroeid is.
Wat jammer, wilde resogun ook gelijk toevoegen, maar deze kost nu 15 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
jasper2603 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:49:
[...]

Wat jammer, wilde resogun ook gelijk toevoegen, maar deze kost nu 15 euro..
Jep, Resogun is eruit gehaald, volgens mij met de introductie van Outlast. Collega van me wilde hem ook pakken, maar was ineens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Heb een pre order lopen van de ps4, maar zit erover te denken om deze te annuleren en wachten op een bundel en hopelijk met minder kinderziektes en een iets grotere harddisk. Misschien dat de metal gear of infamous bundel hieraan voldoen eind maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

dutchgio schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:47:
[...]

Daarnaast ook nog inFamous 1 dacht ik, kan me niet herinneren dat ik die had gekocht, en Plus had ik destijds op mn PS3 ook niet. Wellicht dat inFamous 2 ook nog eens de PS Plus game wordt :9~
[...]
Infamous 2 is al eens langsgekomen (6 juni 2012 - 12 juni 2013).

Tomb Raider vind ik niet echt een logische keus, zouden er veel mensen zijn die 'm voor de PS4 kopen nadat ze hem voor de PS3 gekregen hebben?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flotter schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:01:
[...]

Infamous 2 is al eens langsgekomen (6 juni 2012 - 12 juni 2013).

Tomb Raider vind ik niet echt een logische keus, zouden er veel mensen zijn die 'm voor de PS4 kopen nadat ze hem voor de PS3 gekregen hebben?
Ik bedoelde eigenlijk de nog te verschijnen inFamous second son, ik dacht dat dat de 2e inFamous was 8)7

Als je kijkt naar de huidige line-up van de ps4 zou dat wel de eerste game zijn van een third-party developer om weg te geven.
Er zijn ook genoeg mensen die wel een ps4 hebben maar geen ps3 (meer), waar ik zelf ook onder val. In dat opzicht zou de verkoop van Tomb Raider voor die doelgroep nog wel effect hebben.

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Nu mogen ze de content voor volgende maand toch al gaan bekendmaken vind ik :+

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:43:
Ach kan nog genoeg vermaken met de andere:
- RememberMe
- MetalGearRising (ben ik net mee begonnen)
- Metro (helaas doet deze het (nog) niet, de input die ik doe vanaf controller word niet herkend oid)
- Grid 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:43:
Dat bericht zal vandaag wel volgen. Het gebeurt meestal namelijk op de vrijdag aan het einde van de maand. Het zou wel bizar zijn als het wederom klopt met de uitgelekte lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou eerder raar zijn als het niet zo is, want dan hebben ze het na het lekken aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Jammer dat het voor PS4 alweer zo'n horror game zou zijn ... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Dead nation is het beeld van bovenaf gepositioneerd, het is meer een shoot-em up dan een horror, ondanks dat je wel op zombies schiet.
Maar echt schrikken zoals in outlast doe je er niet van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
dutchgio schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:38:
Bij Dead nation is het beeld van bovenaf gepositioneerd, het is meer een shoot-em up dan een horror, ondanks dat je wel op zombies schiet.
Maar echt schrikken zoals in outlast doe je er niet van ;)
Ok, is doenbaar dan :-) thx voor de feedback! Die outlast is toch niet echt m'n ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Matey schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:26:
Jammer dat het voor PS4 alweer zo'n horror game zou zijn ... :-(
Tja ik vind PS Plus het op de PS4 ook niet waard op dit moment. Ik speel verder ook geen multiplayer. Gelukkig heb ik net een vita waarbij ik ook dik kan profiteren van de instant game collection. Ik hoop dat er snel iets tofs bij zit op de PS4, maar ik vrees dat het nog wel een paar maanden of zelfs een jaar gaat duren. Drive club is de enige "grote" game die ik verwacht voorlopig. Bij de indie/kleine games is het vaak toch maar hopen dat het iets voor je is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een fantastische dienst, maar voor de PS4 hoefde ik het niet te doen de afgelopen maanden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
voxxel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:03:
[...]

Tja ik vind PS Plus het op de PS4 ook niet waard op dit moment. Ik speel verder ook geen multiplayer. Gelukkig heb ik net een vita waarbij ik ook dik kan profiteren van de instant game collection. Ik hoop dat er snel iets tofs bij zit op de PS4, maar ik vrees dat het nog wel een paar maanden of zelfs een jaar gaat duren. Drive club is de enige "grote" game die ik verwacht voorlopig. Bij de indie/kleine games is het vaak toch maar hopen dat het iets voor je is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een fantastische dienst, maar voor de PS4 hoefde ik het niet te doen de afgelopen maanden.
Inderdaad - net daarom heb ik gisterenavond een PS Vita besteld, 129 euro leek me een mooie prijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Sorry, kon het niet vinden hoe het precies werkt, dus wil wat vragen

Via de PSN plus website kan je een proefabbo van 14 dagen nemen, die daaarna automatisch wordt verlengd tenzij je opzegt (Geen idee hoe je moet opzeggen, maar nog niet helemaal in verdiept).

Maar als ik daarna losse psn plus vouchers koop, moet ik dan alsnog eerst opzeggen? of kan ik gewoon verlengen met de voucher?
En na die periode van de voucher, wordt het dan weer automatisch verlengd? (doordat ze je betaalgegevens hebben van de proef abbo).

Verder ben ik dit tegen gekomen:
Van sony site
Verlies ik de toegang tot mijn PlayStation Plus-games als mijn lidmaatschap afloopt?
Je kunt de content houden waarvoor je hebt betaald in aanvulling op de lidmaatschapskosten, bijvoorbeeld een game die je met korting hebt gedownload. De games die je zonder extra kosten hebt gedownload, kun je blijven gebruiken zolang je lid bent van PlayStation Plus.
Ik neem dus aan dat als ik een game koop met plus korting (evt via proef abbo) dat als ik stop met PSN Plus, dat ik de met korting betaalde games gewoon blijft houden zonder bijbetaling (snap wel dat de gratis games dan wel verloren gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Games die je met korting via ps plus hebt gekocht, zijn ook echt gekocht en verloopt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Thnx.
Dat maakt het dan wel interessant om PSN+ uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet het wel houden; zonder ps plus kun je ze niet meer spelen. Verloopt het en Koop je daarna opnieuw een abonnement dan kun je ze wel weer spelen.

Zolang je dus ps plus hebt kun je ze onbeperkt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:43:
Je moet het wel houden; zonder ps plus kun je ze niet meer spelen. Verloopt het en Koop je daarna opnieuw een abonnement dan kun je ze wel weer spelen.

Zolang je dus ps plus hebt kun je ze onbeperkt spelen.
Hij heeft het niet over gratis games uit de instant games collection,
Maar over betaalde games waar je als plus lid extra korting op krijgt.
Hierbij heeft je plus abonnement na aankoop niks meer mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Thnx voor jullie reactie.
ging idd over de gekochte games..
Tearaway lijkt mij nl wel interessant momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:49:
[...]

Hij heeft het niet over gratis games uit de instant games collection,
Maar over betaalde games waar je als plus lid extra korting op krijgt.
Hierbij heeft je plus abonnement na aankoop niks meer mee te maken.
My bad, overheen gelezen..
Het is inderdaad zoals jij zegt; plus is alleen nodig voor de (goedkopere) aanschaf, daarna maakt het niet meer uit voor het spelen van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Griffin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:57:
[...]

- Metro (helaas doet deze het (nog) niet, de input die ik doe vanaf controller word niet herkend oid)
Had ik ook; bleek dat mijn ps3 afstandsbediening wel signalen naar het spel gaf, die zit op controllerchannel 7. Nadat ik mijn DualShock controller op channel 7 zette kon ik het spel gewoon spelen zonder problemen.

Denk dat jij jouw DualShock ook gewoon ff op een ander kanaal moet gaan zetten?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:46:
...
Via de PSN plus website kan je een proefabbo van 14 dagen nemen, die daaarna automatisch wordt verlengd tenzij je opzegt (Geen idee hoe je moet opzeggen, maar nog niet helemaal in verdiept).

Maar als ik daarna losse psn plus vouchers koop, moet ik dan alsnog eerst opzeggen? of kan ik gewoon verlengen met de voucher?
En na die periode van de voucher, wordt het dan weer automatisch verlengd? (doordat ze je betaalgegevens hebben van de proef abbo).
...
Bij dat gratis proefabonnement van 14 dagen is het doorgeven van je creditcardgegevens een vereiste. Ze verlengen inderdaad automatisch met 1 maand, dus superduur. Dat doen ze door geld van je creditcard af te halen. Deze functie (bij te weinig tegoed aanvullen vanuit creditcard) kun je uitzetten. Ik heb dat in december gedaan en toen liep mijn Plus gewoon af omdat ze de betaling niet konden uitvoeren. Bij een abonnement door een voucher zelfde verhaal.

Je moet dat automatisch verlengen dus wel op die manier uit zetten als je vouchers koopt. Al kun je natuurlijk wel in de looptijd van je proef abo zo'n voucher activeren, die dan gewoon je plus verlengt, en dan is die automatische verlenging pas veel later van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Eek2nd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:46:
Sorry, kon het niet vinden hoe het precies werkt, dus wil wat vragen

Verder ben ik dit tegen gekomen:

[...]

Ik neem dus aan dat als ik een game koop met plus korting (evt via proef abbo) dat als ik stop met PSN Plus, dat ik de met korting betaalde games gewoon blijft houden zonder bijbetaling (snap wel dat de gratis games dan wel verloren gaat)
Ik zou niet moeilijk doen en in de winkel of een site gewoon een drie maanden trial nemen. Dan komt er geen CC bij kijken en je kan dus altijd zelf beslissen of je het wat vindt. Heb ik ook gedaan en na drie maanden gewoon een jaarabbo genomen. Hoewel ik de PS+ spellen amper heb gespeeld kán ik dat wel doen als ik wil en hoef ook niet bang te zijn dat er tot in den treuren mijn CC gekoppeld is.

Hier kan je ze bijvoorbeeld kopen:
http://psncardsdirect.nl/psn-plus
http://psncardplus.nl/?gclid=CPjjt8TM37wCFYMfwwod0zMACQ
Of via Budgetgaming: http://www.budgetgaming.n...5+dagen+%28nl%29_PS4.html

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te twijfelen om hier ( http://psncardsdirect.nl/...ement-nederland-365-dagen ) mijn ps4 online te halen, is dit te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ze zijn onderdeel van Online gamecard diensten: http://www.onlinegamecarddiensten.nl/
Dus als het echt verkeerd gaat kan je altijd nog daar een receptioniste over de balie sleuren ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:35:
Ze zijn onderdeel van Online gamecard diensten: http://www.onlinegamecarddiensten.nl/
Dus als het echt verkeerd gaat kan je altijd nog daar een receptioniste over de balie sleuren ofzo :P
als ze knap is anders laat ik der mooi zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Thnx voor jullie reacties..
Het is denk ik idd wat 'veiliger' om gewoon die 14 dagen proef te laten lopen (dat is ook maar ong 2 euro waard ofzo)
En gwn een 90 dagen voucher activeren. (Heb er net 1 ontvangen van Bart Smit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik zie net dat Resogun nog te downloaden is 4 free op de USA PSN store.
In de europese store kost deze gewoon weer 15 euro.
Maar hoe zit dat met me europese PS plus account.
Telt deze ook voor de USA store??
Hij logt daar niet automatisch in met me PS plus account.

[ Voor 10% gewijzigd door Theo27 op 23-02-2014 03:50 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Theo27 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 03:49:
Ik zie net dat Resogun nog te downloaden is 4 free op de USA PSN store.
In de europese store kost deze gewoon weer 15 euro.
Maar hoe zit dat met me europese PS plus account.
Telt deze ook voor de USA store??
Hij logt daar niet automatisch in met me PS plus account.
USA en EU hebben ieder hun eigen PSN Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:55:
Het zou eerder raar zijn als het niet zo is, want dan hebben ze het na het lekken aangepast ;)
Het is alsnog niet bekend gemaakt afgelopen vrijdag, dan komt het ergens deze week pas naar buiten. Ik weet niet hoe het precies werkt, maar ik weet niet of ze die updates nog last minute kunnen wijzigen. De afspraken worden gemaakt en er wordt iets aan gekoppeld (vergoeding in de vorm van geld/artikelen op PS Blog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu wel tijd aan het worden om de nieuwe content bekend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://blog.us.playstatio...ad-trip-free-for-members/

That's it? Een (toffe) game?

edit: nvm us US ps plus :+ *opgelucht*

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 24-02-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 15:26

RyuuPro

That Damn Fly

Road Trip is 1 van de huidige Vita games die al in de IGC zit.
Zou beetje lastig zijn dezelfde game 2x tegelijkertijd gratis te maken. :P

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Het begint inmiddels toch wel tijd te worden voor een update.. Ik vraag me af of er misschien problemen zijn met een van de games die gepland stond en dat ze nu snel een vervanger moeten regelen oid.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 20-09 19:57
Of ze zijn er klaar mee dat de geruchten steeds kloppen en doen nu iets heel onverwachts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Dat zou ook goed zijn! De games uit de geruchten boeien mij toch niet, dus slechter kan het (voor mij) niet worden :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rushen om Driveclub op tijd af te krijgen en onverwachts te releasen :+
Maar misschien heeft men de kritiek gehoord en zijn ze druk bezig met een alternatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 20:23
Op http://m.neogaf.com/showthread.php?t=614511&page=100000 staat dat Sony waarschijnlijk morgen de titels bekendmaken. Ze trekken dan de data van ps4 en de rest gelijk. Dus ik denk dat ze geen games veranderen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leaving PS Plus on 5th March:

Outlast/Sound Shapes
Metro Last Light
Guacamelee! (Cross Buy)
Dynasty Warriors Next
ModNation Racers Road Trip

Entering PS Plus on 5th March:

Dead Nation Apocalypse Edition
Tomb Raider
Brothers A Tale of Two Sons
Pixeljunk Monsters Ultimate HD
Smart As

http://blog.eu.playstatio...ation-apocalypse-edition/

Tomb Raider :D De leak was dus waar! Alweer!

[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 27-02-2014 15:03 ]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

TR en Brothers zijn zeker goede games, mooi om te zien dat deze op plus verschijnen.
Zal ze voorlopig nog niet spelen, maar alvast claimen zal ik zeer zeker.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• spaceboy
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Huh? DE Tombraider? Die nu gewoon 60 euro kost?.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

spaceboy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:13:
Huh? DE Tombraider? Die nu gewoon 60 euro kost?.
Hoe kom je op 60 euro? Het gaat over Tomb Raider 2013 voor de PS3, geen PS4.
Niet dat het mij iets uitmaakt: maar Metro er al terug uit ? Die was vorige maand toch nog maar nieuw ? Het is dus blijkbaar niet telkens de 2 oudste eruit...

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Jammer weer geen topper voor ps4, zal hem vast wel ff gaan spelen, maar toch.
Die pixeljunk monsters ultimate HD, die mag wel naar de ps4 geport worden, das echt een pareltje.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Beakzz
  • Laatst online: 20-09 19:57
Hmm de vorige update was 29 januari en nu dus 5 maart.. Gaan ze op weg naar 11 updates per jaar ipv de 13 die we vorig jaar kregen ? Jammer dat de leak klopte , want er zit geen spel bij wat ik wil spelen of nog niet heb. Op naar de volgende maand.

• voxxel
http://blog.eu.playstatio...ation-apocalypse-edition/

Eindelijk!

Oeps even gemist dat die er al stond :X

Wel een goede maand weer voor ps3 bezitters!.

[ Voor 29% gewijzigd door voxxel op 27-02-2014 15:46 ]

Zonnepanelen

• spaceboy
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

iPodKiller schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:18:
[...]

Hoe kom je op 60 euro? Het gaat over Tomb Raider 2013 voor de PS3, geen PS4.
Ah. Duh. :-P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Beide erg goede games voor de PS3, helaas beide al gekocht, gespeeld en geplat :p

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• ksborg
Vind het een erg leuke selectie. Pixeljunk kan ik me denk ik ook wel mee vermaken op de Vita. Tomb Raider bijna gekocht voor de PS4. Nu toch blij dat ik het niet heb gedaan. Voor opgepoetse graphics is 40 Euro toch wel wat veel.

• Cyleo
Prima games, Tomb Raider is erg vet (heb hem al gespeeld). Brother is erg intressant en Pixeljunk en Smart As zijn mooie manier om tijd te verdrijven op de Vita.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

hoe kan je 14 dagen proef activeren zonder creditcard gegevens :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Prepaid CC aanmaken :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste Plus-maand dat ik relatief weinig aan heb. Tomb Raider heb ik al, Dead Nation heb ik voor PS3 en de games Brothers en Pixeljunk heb ik in december/januari sale gekocht. In ieder geval heb ik Smart As nog over om te ontdekken. ^^
Pagina: 1 ... 23 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.