Nee je kan gewoon in webstore claimenNoFearz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:07:
Je kan de PS4 games zeker alleen claimen als je daadwerkelijk over een PS4 beschikt? Ik heb een PS3, maar ik wacht nog 1 of 2 jaar voor een PS4.

Nee je kan gewoon in webstore claimenNoFearz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:07:
Je kan de PS4 games zeker alleen claimen als je daadwerkelijk over een PS4 beschikt? Ik heb een PS3, maar ik wacht nog 1 of 2 jaar voor een PS4.
Neen, is hier al vaker gepost. Via de web-store kan je probleemloos alle games kopen. Ik koop ook steevast alle Vita en PS4 content, al zal ik wellicht nooit een Vita kopen en is de PS4 ook niet voor direct.NoFearz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:07:
Al zo vaak aangegeven. Komt elke 2 pagina's terug.NoFearz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:07:
Zoveel heb je niet gemist. Ik heb contrast hooguit een half uurtje gespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Vond het echt een saai spel. Mischien dat je er van moet houden, ik weet het niet.NoFearz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:13:
Dus Contrast heb ik gemist? Kan deze terugkomen of is het altijd one time only?
Ik acht de kans dat hij terug komt bijna 0. Tot nu toe is nog geen enkele game herhaald.NoFearz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:13:
Dus Contrast heb ik gemist? Kan deze terugkomen of is het altijd one time only?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Cyleo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:58:
PS+ games voor volgende maand zijn uitgelekt: https://twitter.com/PSPlusEU/status/422766909906780160
PS+ for February has been leaked! Ps Vita: Modnation Racers and Dynasty Warriors, PS3: Bioshock Infinite and Metro: Last Light! Voor de PS4 zijn de geruchten Outlast.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Herhaling zou ook een beetje 'goedkoop' overkomen, en ik bangCyleo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Ik acht de kans dat hij terug komt bijna 0. Tot nu toe is nog geen enkele game herhaald.
[ Voor 22% gewijzigd door Nfear op 21-01-2014 09:26 ]
als je nog niet eens 3 posts terug kunt lezen voor je een vraag stelt....Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:11:
Wanneer worden de PSPLus spellen van aankomende maand bekend?
Dat is niet de officiële aankondiging.M a r c o schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:19:
[...]
als je nog niet eens 3 posts terug kunt lezen voor je een vraag stelt....
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Als er niks op ps blog staat, waarom moeten wij het dan wel weten? Ga er maar gewoon vanuit dat het deze week komt, lijkt mij realistisch.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:11:
Verwijderd
Kan niet, koop gewoon een abonnement voor 1 jaar.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:15:
Nou wil ik mijn gratis 14 dagen activeren alleen heb ik geen creditcard.
Alleen ideal. Iemand een oplossing?
Fly or Die
aangezien die 14 dagen gratis bij de PS4 zit, heb Plus voor meer dan alleen de ps plus games nodig.iPodKiller schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:33:
Idd, wat heb je aan trials, heb je games gedownload voor ps plus, kun je ze al na 14 dagen niet meer spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Roshnak op 21-01-2014 13:24 ]
In de comments van de PS EU blog staat dat ze proberen donderdag een update rond PS+ te doen. In de comments staat eveneens dat er geen games die tot morgen in sale zijn in de februari update zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:11:
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Thanks!!Benji87 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:41:
Er zijn nog 6 winkels van Dixons die de €50 PSN voucher voor €40 hebben.
Dan kan je dus in de PSN Store voor €50 PS+ aanschaffen en heb je maar €40 betaald.
Moet je wel 1 van die Dixons in de buurt hebben alleen..
Verwijderd
Alleen online kan dat.Shadow343 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:30:
Iemand nog een tip waar ik ps plus voor goedkoper dan 50e kan bemachtigen?
Verwijderd
Ik zie net een banner in de webstore staan met de gelekte games, denk dus toch dat het wel klopt (had ook mijn twijfels, vooral omdat het zolang duurdeWeAreLegion schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:31:
Ik denk trouwens dat die spellen niet kloppen of ze stappen van hun principe af van metacritic van 7 en hoger
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 16:54 ]
Ja zie hem toevallig net staan. Maar goed stappen ze er dus wel beetje af vanafVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:50:
[...]
Ik zie net een banner in de webstore staan met de gelekte games, denk dus toch dat het wel klopt (had ook mijn twijfels, vooral omdat het zolang duurde) Morgen zal het officieel zijn.
Zeer zeker. Zit er zelfs aan te denken om nog een PS3 erbij te halen voor op mijn studentenkamer. Heb door PS+ een enorme backlog en er is nog genoeg tofs op te spelen (meer dan op de PS4 atmdangerpaki schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:56:
Ik zit me te bedenken dat het helemaal niet een slecht idee was geweest om de PS3 nog te hebben liggen hier als je ziet wat er allemaal nog voorbij komt aan games wat ik niet gespeeld heb op de PS3 en nu bij PS+ wordt weggegeven.
Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:
* Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software
Is dit legit? Anders best interessant! Nog meer mensen ervaring met deze website?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:15:
[...]
Alleen online kan dat.
http://psncardplus.nl/Pla...KCwvpH9j7wCFYZa3godOEIACQ
Hier heb ik wel vaker een PS+ kaart gekocht.
PSN | Antiekepoepdoos
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 20:26 . Reden: link ]
[ Voor 20% gewijzigd door Twixie op 27-01-2014 20:42 ]
Staat ook op hun Twitter/Facebook, die vind ik altijd wat makkelijker in de gaten houdenTwixie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:41:
Ok tnx, maar waar zag je dit ergens ? Want bij mij start het gewoon niet op en krijg ik die foutmelding. Is wel zo dat ik dat game nog nooit opgestart had (wel geinstalleerd). Zie nu ook dat ook Guacamelee ook precies gewoon in demo-mode opstart.
EDIT: ok tnx, zal de blog wat beter in de gaten houden dan. Nu onze kleine sussen dat het niet meer voor vandaag zal zijn.
Verwijderd
Morgen even downloaden.PBP schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:46:
Nu officieel
Entering PS Plus:
29th January: Metro Last Light (PS3)
29th January: BioShock Infinite (PS3)
29th January: Dynasty Warriors Next (PSV)
29th January: ModNation Racers: Road Trip (PSV)
5th February: Outlast (PS4)
PSBLOG
Zo jammer dat er bij PLUS alleen van die indy games voor de PS4 komen.. Lijkt wel alsof ik voor niets een day-one PS4 heb bemachtigd.PBP schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:46:
Nu officieel
Entering PS Plus:
29th January: Metro Last Light (PS3)
29th January: BioShock Infinite (PS3)
29th January: Dynasty Warriors Next (PSV)
29th January: ModNation Racers: Road Trip (PSV)
5th February: Outlast (PS4)
PSBLOG
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Je dacht toch niet serieus dat ze gelijk BF4, AC:BF, FIFA 14 en dat soort spellen gratis gingen geven? Het is een commercieel bedrijf hè. Er moet wat verdiend worden. Bij de PS3 was het in die zin anders omdat PS+ pas veel later geïntroduceerd werd. Toen konden ze dus al vrij snel wat 'oude' AAA titels gratis geven.mr_zippey schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:30:
[...]
Zo jammer dat er bij PLUS alleen van die indy games voor de PS4 komen.. Lijkt wel alsof ik voor niets een day-one PS4 heb bemachtigd.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Natuurlijk dacht ik dat niet, want die zou ik ook niet kopen. Wat mij enigzins interessant leek heb ik gekocht.LuPo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:51:
[...]
Je dacht toch niet serieus dat ze gelijk BF4, AC:BF, FIFA 14 en dat soort spellen gratis gingen geven? Het is een commercieel bedrijf hè. Er moet wat verdiend worden. Bij de PS3 was het in die zin anders omdat PS+ pas veel later geïntroduceerd werd. Toen konden ze dus al vrij snel wat 'oude' AAA titels gratis geven.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Outlast kan ik nog niet over oordelen, nog niet gespeeld! Resogun is awesome, Contrast is euh, interessant, laat ik het daar op houdenmr_zippey schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:06:
[...]
Natuurlijk dacht ik dat niet, want die zou ik ook niet kopen. Wat mij enigzins interessant leek heb ik gekocht.
Jammer genoeg viel dat mij ook weer tegen, zoals bij Killzone en Need 4 Speed.
Resugun was (naar mijn mening) echt een aangename verassing, maar Don't Starve en nu Outlast, zijn in mijn ogen nogal magertjes.. Natuurlijk heeft iedereen andere voorkeuren..
Wat ik van Drive Club verwacht is dat ik hem eerst op PS+ kan spelen en als hij dan écht heel mooi is ik hem dan kan kopen als hij wat goedkoper is gewordenDinoPK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:26:
Ben benieuwd wat mensen eigenlijk verwachten van Driveclub op PS+. Dat gaat een aardig uitgeklede versie worden lijkt mij, welke je misschien met microtransactions aan kunt vullen. Ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er grote games volledig 'gratis' beschikbaar worden zoals de overvloed op de ps3 en de vita.
Al kwam er alvast maar een demo zoals bij GC o.i.d.DinoPK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:48:
Maar wat verwacht je te spelen dan? De hele game? Ik verwacht eigenlijk meer een veredelde demo.
Sony heeft het zo groots aangekondigd dat ik wel redelijk wat verwacht ja. Misschien een versie met wat minder tracks en auto's, maar verder wel volledig functioneel.DinoPK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:48:
Maar wat verwacht je te spelen dan? De hele game? Ik verwacht eigenlijk meer een veredelde demo.
[ Voor 51% gewijzigd door iPodKiller op 28-01-2014 18:33 ]
Geef het even wat tijd, de PS4 heeft nog niet echt een catalogus met uitgebloeide AAA titels die op PS+ kunnen. Dat zal ter zijner tijd heus wel gebeuren, al verwacht ik dat het nog wel even zal duren.mr_zippey schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:30:
[...]
Zo jammer dat er bij PLUS alleen van die indy games voor de PS4 komen.. Lijkt wel alsof ik voor niets een day-one PS4 heb bemachtigd.
Ik geloof sommige dingen niet direct. Maanden geleden werd ook bekend gemaakt dat we Drive Club zouden krijgen bij de launch van de PS4. Look how that turned outiPodKiller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:30:
Het is gewoon al maanden geleden bekend gemaakt door Sony (en hier ook al vaker gepost door o.a. mij en de tweakers hier) dat driveclub voor ps plus niet de volledige retail versie is. Een platinum trophy is wel te behalen dus het is een aangepaste versie speciaal voor ps plus de core gameplay is wel hetzelfde, enkel de content zal wss anders zijn. Het is iig een volledige game en geen demo.
Ze zouden ook vervolgens met een actie komen om voor 'minder' naar de volledige versie te kunnen upgraden.
Doe je research mensen...
Niet volledig nee, een ps plus versie noemden ze het.iPodKiller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:30:
Het is gewoon al maanden geleden bekend gemaakt door Sony (en hier ook al vaker gepost door o.a. mij en de tweakers hier) dat driveclub voor ps plus niet de volledige retail versie is. Een platinum trophy is wel te behalen dus het is een aangepaste versie speciaal voor ps plus de core gameplay is wel hetzelfde, enkel de content zal wss anders zijn. Het is iig een volledige game en geen demo.
Ze zouden ook vervolgens met een actie komen om voor 'minder' naar de volledige versie te kunnen upgraden.
Doe je research mensen...
Verwijderd
Rond 16 uur en al eerder op de Sony site.NoFearz schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:02:
Is er ook een gebruikelijke tijd wanneer de nieuwe games beschikbaar zijn?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Zoals ik -___-"XyritZz schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:43:
Anders ben ik straks aan 30 games tegelijk bezig.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Dat zeker
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat is het verschil tussen bewust een spel kopen en het "krijgen". Ik heb het ook, ik dl wel elke maand alle spellen maar speel ze lang niet allemaal. Far Cry 3 en NFS:MW die heb ik dan wel grijs gespeeld, daar heb ik de platinum van gehaald, maar dat zijn spellen die ik erg leuk vind. Ik pluk er alleen de spellen uit die ik leuk vind.XyritZz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:56:
[...]
Dat zeker. Merk ook wel dat ik anders kijk naar games.
Voorbeeld; Grid 2, en NFS Most Wanted. Normaal als ik die zou kopen zou ik ze uren en uren spelen. Nu rij ik 20 rondjes, vind het anders/minder dan bijv. een Gran Turismo en flikker ze er weer vanaf. Hitman heb ik me ook niet toe kunnen zetten om uit te spelen, na driekwart van de game gespeeld te hebben had ik het ook wel weer gezien...
PSN ID: Svennie-NL
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Verwijderd
ik zou kijken of je ingelogd bent in PSN (playstation network) als je de store kan benaderen dan weet je dat je goed zit.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:03:
Beste allemaal,
heb nu bijna een week een PS4 in huis voor mijn zoontje, heb bij Saturn 1 jaar lang PS Plus/online of zo iets gekocht, echter lukt het mijn zoontje niet om een wedstrijd online te spelen bij Fifa, mijn vraag aan jullie, wat doen wij fout en waar kunnen wij aan zien dat mijn zoon online is?
Ik zou eerst controleren of het PS+ lidmaatschap wel goed is geactiveerd:Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:03:
Beste allemaal,
heb nu bijna een week een PS4 in huis voor mijn zoontje, heb bij Saturn 1 jaar lang PS Plus/online of zo iets gekocht, echter lukt het mijn zoontje niet om een wedstrijd online te spelen bij Fifa, mijn vraag aan jullie, wat doen wij fout en waar kunnen wij aan zien dat mijn zoon online is?
[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 30-01-2014 15:21 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 03-02-2014 08:47 ]
Ik download vaak ook alleen de games die ik echt verwacht te gaan spelen; bijv. de indie games laat ik altijd links liggen. Pak alleen de grote titels mee en zelfs daarmee heb ik nog een grote backlogBad_Boy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:28:
Ik herken dit ook zo erg, echt zo`n luxe probleem. Ik krijg meer spellen dan ik tijd heb om te spelenMaar het is zo goedkoop dat het makelijk uit kan, om meer dan de helft alsnog niet te spelen. Heb zowel Far Cry 3, Kingdom of Amular (100 uur+), Need for Speed Most Wanted, Deus Ex Human Revolution helemaal grijs gespeeld. Op het moment bezig met Borderlands 2, en dan ook nu nog Bioshock en Metro wat beide ook games zijn die ik erg graag wou splen. Al met al heeft ps+ als effect gehad dat ik al een jaar ofzo geen game meer heb gekocht...en dat allemaal voor 35 euro!
Een vriend van me heeft NFS:MW gekocht nadat hij het bij mij gespeeld had, nu is dat niet direct omzet omdat de winkel het spel al had maar ze sturen het spel in ieder geval niet meer terug.XyritZz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Moet zeggen dat ontwikkelaars heel af en toe door PS+ ook extra omzet door mij hebben. Xcom bijvoorbeeld vond ik een zeer leuke game, maar niet om langdurig op de bank te spelen. Uiteindelijk besloten deze op iOS te kopen zodat ik in de trein of tijdens een weekendje weg af en toe eens een half uurtje kan spelen. Op deze manier vind ik 'm eigenlijk veel leuker.
PSN ID: Svennie-NL
Heeft ie al een EA Sports account?Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:03:
Beste allemaal,
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Aanvullend : wat heb je als leeftijd opgegeven bij zijn psn account?.. EA is helaas erg betuttelend. Onder 13 jaar mag je niet online, ook geen sportgames. En je moet daar echt 18 jaar opgeven voor bijv een Battlefield.On_E schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:12:
[...]
Heeft ie al een EA Sports account?
Die heb je ook nodig om online Fifa te kunnen spelen volgens mij.
Verwijderd
zeker, gaaf spel!Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:11:
Vergeet zeker niet Outlast te downloaden, staat nog niet in de lijst van ps+ maar wel al te vinden met de zoek functie.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Voor zover ik weet is er nog steeds geen releasedatum bekend gemaakt van Drive Club. Die verwacht ik eerlijk gezegd niet binnen een paar maanden. Samen met Watch_Dogs was dat de reden om een PS4 bij launch te kopen voor mijOxigeon schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 07:56:
Wat zullen we volgende maand gaan krijgen? DriveClub? Wordt eens tijd voor een "echte" titel ipv de indie games. Maar vermoed dat Sony het liever bij de indies houd.
Omdat 9/10 keer de gaphics minder zijn (outlast weet ik niet, nog niet gespeeld). Verder zijn deze games meestal ook in een iets snellere tijd uitgespeeld. Een Minecraft/Terraria zou wel mooi zijn. Zijn echte games voor mijVerstekbakker schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:10:
Dus een spel is alleen maar interessant voor jou als het door de massa gespeeld wordt? Ik begrijp niet goed wat het uitmaakt dat het indie is namelijk...
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is ook allemaal maar relatief!! Wat ik mis bij Terraria en Minecraft is kwa verhaal diepgang e.d.Oxigeon schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:50:
[...]
Omdat 9/10 keer de gaphics minder zijn (outlast weet ik niet, nog niet gespeeld). Verder zijn deze games meestal ook in een iets snellere tijd uitgespeeld. Een Minecraft/Terraria zou wel mooi zijn. Zijn echte games voor mij. Maar met "echte" titels bedoel ik meer games waar net wat meer werk in is gestoken met een heel team
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq