Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het multiplayer gedeelte van Battlefield of killzone opstarten levert 2 dagen gratis op, als alternatief voor als je geen creditcard hebt om 2 weken gratis te krijgen is dat best handig, en het geeft je wat tijd om te zoeken naar de goedkoopste ps plus kaartjes ;)
Want vroeg of laat zul je daar toch aan moeten, wil je online kunnen gamen.
Maar bij de release van Driveclub heb je die 37,50-40 euro al weer terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
In de Playstation store zie ik gratis Killzone staan.

Bij exclusieve kortingen kan je het spel downloaden.

Edit: Ik zie nu dat het tot 31 december gratis te spelen is.

[ Voor 56% gewijzigd door Styx_ op 29-12-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Vraagje, is het mogelijk als ik nu een ps plus abo koop ik deze pas over een x aantal weken activeer? Ik neem aan van wel?

[ Voor 16% gewijzigd door René90 op 30-12-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RKD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:51:
Arrghh wil ik net alvast wat games kopen voor mijn PS4. Schrijft hij 14,99 af voor resogun terwijl er als prijs staat dat hij gratis is ivm PS Plus.... Zucht... Nu wachten tot klantenservice het in orde maakt.

Meer mensen last van gehad?
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:23:
[...]

hiero... altijd fijn zulke ongein.
is dit destijds bij jouw verholpen door de klantenservice?
zojuist gebeld met de KS van PS+.

Resogun had nooit van mn CC afgeboekt mogen worden na aankoop van 12 maanden PS+.
Het aankoop bedrag wordt "als het goed is" teruggeboekt op mijn CC, maar het eea loopt via Engeland en het blijkt bijzonder druk te zijn :F

ook werd mij geadviseerd mijn n CC gegevens van mijn account te verwijderen. bij een maand abbo is een CC nodig, maar bij een jaar abbo niet. Er zijn veiligere manieren op aankopen op PS+ te doen bv doodmiddel van Ideal of Giftcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:13
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:17:

zojuist gebeld met de KS van PS+.

Resogun had nooit van mn CC afgeboekt mogen worden na aankoop van 12 maanden PS+.
Het aankoop bedrag wordt "als het goed is" teruggeboekt op mijn CC, maar het eea loopt via Engeland en het blijkt bijzonder druk te zijn :F

ook werd mij geadviseerd mijn n CC gegevens van mijn account te verwijderen. bij een maand abbo is een CC nodig, maar bij een jaar abbo niet. Er zijn veiligere manieren op aankopen op PS+ te doen bv doodmiddel van Ideal of Giftcard.
Veel vertrouwen in je beveiliging die tip :z Ik vind het fijn werken via CC, geen iDeal geneuzel of kopen van gift cards etc. Ik zal mijn afschriften goed in de gaten houden, want heb Resogun en Contrast 'gekocht' met PS+ en nog een Vita spel voor als er ooit zo'n ding komt :)

Het geld zal vast wel eens terugkomen maar de snelheid ervan kan zo maar eens tegenvallen. Als eea via separate afdelingen in andere landen loopt kan het zomaar een stroperig proces zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Verwachten jullie dat de ps plus abbonemten nog in een blauw ps4 doosje komt. Ziet er wat mooier uit en past bij me verzameling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zullen eerst de oude batch wel willen slijten.
Ik twijfel nog om er nog 1 voor 37,50 te kopen, dan ben ik voor de komende 2 jaar klaar en valt dat 'betalen voor online' wel mee....
Maar wel een dure decembermaand dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Ik denk dat de prijzen ongv zo blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jayesh schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:08:
Verwachten jullie dat de ps plus abbonemten nog in een blauw ps4 doosje komt. Ziet er wat mooier uit en past bij me verzameling
En waarom zou je dat doosje houden ? Abonnement is uiteindelijk maar een code. Enige nut voor het doosje is eventueel nog als reserve, er staat overigens 'BluRay' ingeprent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:26
Ik kreeg vandaag een entertainmentcard met €5,- tegoed nav het feit dat ik op Saturn.nl op 02/12 Fifa14 voor de PS4 heb besteld. Tegoed wordt alleen morgen pas bijgeschreven.

ga denk ik nog maar een extra PS+ bestellen bij Nedgame of Gamemania. Voor €32,50 in dit geval.

meer mensen die zoiets ontvangen hebben?

edit: Zojuist lokale gamemania maar even gebeld en 1 PS+ apart laten leggen voor vrijdag. Kan ik in ieder geval tot 13/12/2015 vooruit.

[ Voor 23% gewijzigd door supercop7373 op 31-12-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
supercop7373 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:24:
Ik kreeg vandaag een entertainmentcard met €5,- tegoed nav het feit dat ik op Saturn.nl op 02/12 Fifa14 voor de PS4 heb besteld. Tegoed wordt alleen morgen pas bijgeschreven.

ga denk ik nog maar een extra PS+ bestellen bij Nedgame of Gamemania. Voor €32,50 in dit geval.

meer mensen die zoiets ontvangen hebben?

edit: Zojuist lokale gamemania maar even gebeld en 1 PS+ apart laten leggen voor vrijdag. Kan ik in ieder geval tot 13/12/2015 vooruit.
bij wehkamp heb je hem voor 35 euro zonder verzendkosten, 1 jaar PS+

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
bij wehkamp heb je hem voor 35 euro zonder verzendkosten, 1 jaar PS+
Met verzendkosten van 5,95 erbij in totaal €40,94

[ Voor 28% gewijzigd door supercop7373 op 31-12-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
supercop7373 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:36:
[...]

Met verzendkosten van 5,95 erbij meer dan €40,-
ja ik bedoel exclusief verzendkosten... maar dan nog 40,95 is niet veel, bij bol.com kost ie ook zoveel

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Dan kun je beter bij oa. gamemania, bartsmit, nedgame kopen voor 37,50

Bol.com is idd 40, maar met de kortingscode van 2,50 ook 37,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Zijn er in januari nieuwe voordelen/gratis games voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Gezien 24 dec de games weer zijn gewisseld, verwacht ik dat dat ook pas rond 24 jan weer gebeurt ;)

Ik hoop dat rainbow moon voor de vita ertussen zit. Gisteren de trail gespeeld, en hij trekt me wel, maar weet nog niet of ik er weer 12 euro aan kwijt wil. Heb nog teveel ongespeelde games :P (thx ps+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dio22 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:04:
Zijn er in januari nieuwe voordelen/gratis games voor de PS4?
Don't starve is voor PS PLUS gratis te downloaden, zoals hierboven aangegeven wisselt de store waarschijnlijk de 24e en kun je m dan downloaden.

Het gerucht gaat dat Driveclub PS PLUS edition de gratis game van februari of maart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:21
dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:25:
[...]

Don't starve is voor PS PLUS gratis te downloaden, zoals hierboven aangegeven wisselt de store waarschijnlijk de 24e en kun je m dan downloaden.

Het gerucht gaat dat Driveclub PS PLUS edition de gratis game van februari of maart wordt.
Don't Starve is vanaf 8 januari gratis te downloaden met Playstation Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Don't Starve komt 8 januari voor PS+. Deze loopt dus niet gelijk met Instant Game Collection voor de PS3/Vita. Die komen beide maandelijks de 24e.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
kan ik de psplus abbonement niet verlengen op de pc? moet dit perse op de ps3/ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:03
bartburg schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:40:
kan ik de psplus abbonement niet verlengen op de pc? moet dit perse op de ps3/ps4?
Dat was hier inderdaad wel zo ja. Verraste mij wel. Store op de PS3 is zó friggin traag dus liever via de PC :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Brad Pitt schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:43:
[...]

Dat was hier inderdaad wel zo ja. Verraste mij wel. Store op de PS3 is zó friggin traag dus liever via de PC :)
Ja, die store is echt vreselijk. Daarom koop ik meestal codes (en het is ook nog eens goedkoper). Ook heb ik dan weer een hoesje er bij om wat mindere op te lappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb nu een proefabo maar haal ook voor die 37,50 een abonnement :)

Het werkt best prima :D Daarnaast heb ik weinig ruzie met de playstation store :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:25:
[...]

Maar dat wordt niet de volledige versie dus ben heel benieuwd wat er ontbreekt en wat je dan moet bijbetalen voor de volledige versie. Niet dat je een uitgebreide demo krijgt en dan nog € 40,- kan neerleggen.

Het spel ligt namelijk wel gewoon in de schappen straks terwijl het volledig gericht is op online racen. En aangezien je PS+ nodig hebt om online te kunnen racen gaat niemand die game nog kopen. Denk dus dat we nog wel een addertje tegen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 19-09 10:23
Touchdomex schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:52:
Ik heb nu een proefabo maar haal ook voor die 37,50 een abonnement :)

Het werkt best prima :D Daarnaast heb ik weinig ruzie met de playstation store :+
Welke consoles heb je? Vergeet ook niet om altijd alle (gratis, plus) spellen te kopen, ook voor consoles die je niet hebt. Ik heb er spijt van dat ik niet al 1 of 2 jaar eerder ben begonnen met ps plus, dan had ik een hoop spellen die ik nu alsnog wil kopen voor de vita (en ps3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

warcow schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:54:
[...]

Welke consoles heb je? Vergeet ook niet om altijd alle (gratis, plus) spellen te kopen, ook voor consoles die je niet hebt. Ik heb er spijt van dat ik niet al 1 of 2 jaar eerder ben begonnen met ps plus, dan had ik een hoop spellen die ik nu alsnog wil kopen voor de vita (en ps3).
Ik heb een PS3 slim.

Geen Vita maar zou het zoveel schelen? Hoeveel brengen die dingen nu op?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:54:
[...]

Maar dat wordt niet de volledige versie dus ben heel benieuwd wat er ontbreekt en wat je dan moet bijbetalen voor de volledige versie. Niet dat je een uitgebreide demo krijgt en dan nog € 40,- kan neerleggen.

Het spel ligt namelijk wel gewoon in de schappen straks terwijl het volledig gericht is op online racen. En aangezien je PS+ nodig hebt om online te kunnen racen gaat niemand die game nog kopen. Denk dus dat we nog wel een addertje tegen komen ;)
Minder auto's en maps volgens mij, zoiets is al aangekondigd.
Het is in ieder geval niet de volledige versie.
Maar de volledige versie aanschaffen voor een paar auto's extra ga ik ok niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
zojuist met inlevering van de entertainment card met 5 euro tegoed (nav saturn.nl aankoop) bij gamemania in Arnhem maar een extra PS plus aangeschaft voor 32,50. Kreeg te horen dat de prijs per 5/1 weer naar 49,99 gaat en dat hij zelf ook al een extra exemplaar thuis had liggen. De code is namelijk toch onbeperkt houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:03:
[...]

Minder auto's en maps volgens mij, zoiets is al aangekondigd.
Het is in ieder geval niet de volledige versie.
Maar de volledige versie aanschaffen voor een paar auto's extra ga ik ok niet doen.
Ja klopt inderdaad. Als ze een upgradepakket aanbieden van €10 - 15 dan vind ik het niet erg (mits het spel wat is natuurlijk :p)

Waar ik alleen bang voor ben is dat het net even wat meer auto's en track mist dan leuk is en het upgraden net even te duur is. Dus een uitgebreide demo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23
supercop7373 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:38:
zojuist met inlevering van de entertainment card met 5 euro tegoed (nav saturn.nl aankoop) bij gamemania in Arnhem maar een extra PS plus aangeschaft voor 32,50. Kreeg te horen dat de prijs per 5/1 weer naar 49,99 gaat en dat hij zelf ook al een extra exemplaar thuis had liggen. De code is namelijk toch onbeperkt houdbaar.
Hebben ze die entertainment kaart nagestuurd? Ik heb ook online bij saturn.nl een bestelling gedaan (2x FIFA14 en AC:BF) in de actieperiode.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Beakzz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Ja klopt inderdaad. Als ze een upgradepakket aanbieden van €10 - 15 dan vind ik het niet erg (mits het spel wat is natuurlijk :p)

Waar ik alleen bang voor ben is dat het net even wat meer auto's en track mist dan leuk is en het upgraden net even te duur is. Dus een uitgebreide demo..
The PS Plus version may be missing some tracks and cars, but the team says "you can buy any/all of the content that you want. You could download the PS Plus version and then decide that you want to convert this to the full digital version, then you can pay a sum of money and everything else will be delivered to you."
van CVG

Als dit een bedrag van rond de 15 euro zal zijn, dan zal het de upgrade wel idd waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
LuPo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:58:
[...]

Hebben ze die entertainment kaart nagestuurd? Ik heb ook online bij saturn.nl een bestelling gedaan (2x FIFA14 en AC:BF) in de actieperiode.
op 02/12 Fifa14 besteld voor PS4 voor 42,67. Op 31/12 kreeg ik de kaart met de post thuis gestuurd, wist niet eens dat ik er recht op zou hebben of zo. Zat een begeleidend briefje bij van Saturn.

Was aangenaamd verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Ps4 fifa 14 en cod via saturn ook 2 entertainment kaart ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:57:
[...]

Ik heb een PS3 slim.

Geen Vita maar zou het zoveel schelen? Hoeveel brengen die dingen nu op?
Vandaag gekocht *O* Had toch nog een tegoedbon bij Bol.com :+ Dus dan maar daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 11:37
supercop7373 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:38:
Sorry, maar dat is niet waar. Op je PS+ card staat een vervaldatum. In mijn geval is dat als ik het goed heb 31/12/2015...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerard v.d. Horst schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:55:
[...]

Sorry, maar dat is niet waar. Op je PS+ card staat een vervaldatum. In mijn geval is dat als ik het goed heb 31/12/2015...
De code vervalt wel, maar als jij vandaag 2 codes inlost is jouw ps+ 2 jaar langer geldig. Dus die vervaldatum is alleen potentieel problematisch als jij er meer dan 2 hebt liggen en strategische gaten laat vallen tussen je abo's... Zoals ik op dit moment aan het doen ben... Eind van de maand weer activeren is vroeg genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Weet iemand toevallig of er nog ps plus abbonemten on zoetermeer worden verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Ik heb nog geen PS4..dat duurt nog even maar wat ik me eigenlijk afvraag:

Bij een PS+ abbo krijg je verschillende downloads waaronder Vita, PS3 en PS4. Kunnen de PS3 downloads ook gespeeld worden op de PS4? Er zitten soms echt klassiekers tussen als ik het zo nu en dan zie. Zou best leuk zijn!
Heb mijn PS3 ondertussen verkocht, vandaar deze vraag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nee en gaat helaas niet gebeuren ook. Hoogstens als het streamen een beetje werkt , maar dan nog op zijn vroegst 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:10:
[...]

De code vervalt wel, maar als jij vandaag 2 codes inlost is jouw ps+ 2 jaar langer geldig. Dus die vervaldatum is alleen potentieel problematisch als jij er meer dan 2 hebt liggen en strategische gaten laat vallen tussen je abo's... Zoals ik op dit moment aan het doen ben... Eind van de maand weer activeren is vroeg genoeg :D
Ik heb ook nog één extra liggen, maar het maakt volgens mij niet uit of je een maandje wacht. De dagen worden gewoon opgetelt bij je huidige aantal dagen. Dus als je een jaar abbo hebt en je wacht twee maanden om de volgende code te activeren krijg je geen gat van 2 maanden maar wordt er gewoon weer een jaar aan toegevoegd.

Wat ik wel zou willen weten is wat er gebeurd als je abbo afloopt en zeg na een maand toch weer activeert. Heb je al je games etc dan weer terug?

(en wat is jouw strategische reden voor de gaten ? 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerard v.d. Horst schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:19:
[...]

Ik heb ook nog één extra liggen, maar het maakt volgens mij niet uit of je een maandje wacht. De dagen worden gewoon opgetelt bij je huidige aantal dagen. Dus als je een jaar abbo hebt en je wacht twee maanden om de volgende code te activeren krijg je geen gat van 2 maanden maar wordt er gewoon weer een jaar aan toegevoegd.

Wat ik wel zou willen weten is wat er gebeurd als je abbo afloopt en zeg na een maand toch weer activeert. Heb je al je games etc dan weer terug?

(en wat is jouw strategische reden voor de gaten ? 8) )
Dit is mijn eerste verlenging maar ik laat dus een gat vallen omdat ik op dit moment geen spellen speel die ik via plus heb, en ook nog even niks ga aanschaffen waar ik de korting voor kan gebruiken. Ik heb geen PS4 dus heb het niet nodig voor online gaming. De laatste nieuwe plus spellen heb ik al aan mijn account toegevoegd en het duurt nog wel even voor de volgende komen. Aangezien je weer toegang krijgt tot de plus spellen die je eerder al had uit de instant game collectie als je je weer aanmeldt heb ik nu dus even een plus-loze periode. Niet interessant voor mij op dit moment, dus zou zonde zijn als ik het eerder activeer dan gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:34:
[...]

Dit is mijn eerste verlenging maar ik laat dus een gat vallen omdat ik op dit moment geen spellen speel die ik via plus heb, en ook nog even niks ga aanschaffen waar ik de korting voor kan gebruiken. Ik heb geen PS4 dus heb het niet nodig voor online gaming. De laatste nieuwe plus spellen heb ik al aan mijn account toegevoegd en het duurt nog wel even voor de volgende komen. Aangezien je weer toegang krijgt tot de plus spellen die je eerder al had uit de instant game collectie als je je weer aanmeldt heb ik nu dus even een plus-loze periode. Niet interessant voor mij op dit moment, dus zou zonde zijn als ik het eerder activeer dan gebruik.
Duidelijk, en je krijgt dus alle games weer terug. Dank je voor deze informatie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, zie ook hier, laatste vraag: http://nl.playstation.com...en-over-PlayStation-Plus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Beetje jammer dat we op de PS4 nou nog niet echt veel moois krijgen qua games. Resogun is wel vet en speel ik nog regelmatig. Maar als je vergelijkt wat je aan content krijgt in januari tussen de PS4 en de PS3 dan is het toch om te huilen. Ik begrijp wel dat er nog weinig content is wat ze weg kunnen geven. Maar beloof het dan ook niet als je weet dat je in het begin geen content hebt voor de PS4.

Ik hoop overigens wel dat ze de volledige versie van driveclub gaan aanbieden en dat we niet langzaam richting het gebeuren gaan dat je PSN uitgekleed wordt en je elke keer een soort van verijdelde demo krijg die je dan weer kunt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dangerpaki schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:36:

Ik hoop overigens wel dat ze de volledige versie van driveclub gaan aanbieden en dat we niet langzaam richting het gebeuren gaan dat je PSN uitgekleed wordt en je elke keer een soort van verijdelde demo krijg die je dan weer kunt upgraden.
Heb je wel gelezen de afgelopen maanden? Je krijgt Driveclub voor ps plus, alleen je krijgt maar een beperkte aantal auto's en tracks, je kunt de volledige versie voor een lagere prijs kopen daarna. De core gameplay blijft hetzelfde, de content die je krijgt is beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch ook niet zo gek?
Er is nog niks.
Ps3 krijgt oude games die toch al niet meer gekocht worden, en ze dus wel weg kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik vind dat mensen wel kunnen overdrijven hoor.. iedereen weet gewoon dat de PS3 op dit moment een groter publiek en aanbood heeft dan de PS4, voordat de PS4 gebruikers goede content gelijkwaardig aan die van de PS3 gaat zien, duurt zeker nog maanden. De PS3 heeft nog altijd tientallen miljoenen gebruikers, of je het nou leuk vindt of niet.

Alle PS3 games die we krijgen zijn minimaal een half jaartje oud of ouder. Het is echt niet zo dat NFS Rivals bijvoorbeeld in februari al naar ps plus komt.

[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 03-01-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
@iPodKiller: ik weet dat dat het plan is. Ik ben er alleen principieel tegen. Omdat men daarmee toch een stap zet om de games die ze gratis aanbieden bij PSN plus uit te kleden. En dat kan op termijn alleen maar leiden tot dat je straks alleen maar rotzooi krijgt bij de PSN plus.
Jij mag wel vinden dat er overdreven gereageerd wordt, maar het enige overdreven tot zover is de reclame die Sony gemaakt heeft en dingen die ze nog niet waar hebben gemaakt. Bedoel als ze zich aan hun woord hadden willen houden hadden ze ook KZ of NFS als hele vette game kunnen geven ipv Driveclub bij PSN plus.

@dutchgio: nee is ook niet gek. Maar waarom belooft Sony dan dingen? Of mag Sony dat dan maar zomaar omdat het eigenlijk wel logisch is dat er vrij weinig games zijn nog. Bedoel zij hebben zelf hard geroepen dat er bij release een hele vette racegame bij PSN plus zou zitten. En uiteindelijk zijn ze terug gekrabbel. Wat ze nu in januari willen slijten aan members kan je bijna geen game noemen. Laat staan een hele vette.

En natuurlijk komt driveclub er wel, en straks als er content is dan komt de rest er ook wel. Maar Sony mag dat ook wel op die manier brengen ipv reclame maken met we gaan alleen maar hele vette dingen doen. En er is natuurlijk niets mis met het jammer vinden dat het nog even gaat duren voordat dat er allemaal is.

[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 03-01-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Driveclub wordt uitgekleed omdat het de enige titel is die direct na de release voor ps plus gebruikers komt, het zou dan ook raar zijn als ps plus gebruikers de identieke versie krijgen voor mensen die hem in de winkel kopen voor de volle prijs. Ergens snap ik het wel van Evolution Studio's en Sony, je kunt nog wel gewoon de platinum trophy en etc. halen, als ze dus een upgrade voor 15 euro o.i.d. aanbieden, dan is het zo slecht nog niet.

En EA doet vast en zeker niet aan zulke ps plus acties, die willen eerst nog minimaal 1 jaar cashen met fysieke en digitale aankopen ;) Killzone zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar Guerrilla zou dat dan ook niet leuk vinden zo kort na de release. Wees eigenlijk blij dat Sony Driveclub gelijk beschikbaar wilt gaan stellen, ze hadden het net zo goed niet kunnen doen. Sowieso, verwacht maar niet dat je de komende maanden AAA titels zult verschijnen voor de PS4 ps plus.

Het is jammer, maar ook wel te verwachten, daarom koop ik de PS4 pas zelf rond maart als Watch Dogs en MGS V: GZ uit zijn, dan is de OS ook flink verbeterd. Consoles vanaf de launch halen is echt 10x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Gerard v.d. Horst schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:55:
[...]

je hebt idd gelijk, op beide PS+ kaarten staat onder de code die je moet wegkrassen 31/12/2015. Maar goed als ik na 13/12/2015 online wil gamen moet ik verlengen.

Als ik jullie goed begrijp kan ik net zo goed de code nu direct invullen? Die telt die dan gewoon op bij mijn lopende PS+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vervaldatum is alleen voor activatie van de code lijkt me. Zo werkt dat normaal toch met zulke dingen? Dus als jij die op 30 dec 2015 gebruikt kun je nog tot 30 dec 2016 van je ps plus gebruikmaken.

En ja het telt gewoon op bij je lopende abo. Staat ook in deze FAQ als je het wil checken: http://nl.playstation.com...en-over-PlayStation-Plus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Kwam vandaag niet de nieuwe game Dont Starve naar de PS4?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
8ste toch pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 19-09 10:23
Bij de wehkamp is tot de 13e met de code "MEERVOORMINDER" 10 euro korting te krijgen vanaf 50 euro bestelbedrag. De code werkt alleen als je voor het eerst besteld met een nieuwe account. Als je een nieuwe account aanmaakt, wis dan even de cookies of zo. (Bij mij deed hij eerst moeilijk, incognito werkte het)

Waarom ik dit meld --> 20 euro Playstation Network kaartjes, 3 stuks voor totaal een kleine 45 euro. Komt neer op een dikke 25% korting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Waar kan ik het goedkoopst aan een PSN plus komen ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:05:
Waar kan ik het goedkoopst aan een PSN plus komen ?
1 pagina terug vind je het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

dutchgio schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:10:
[...]

1 pagina terug vind je het antwoord.
ik zie hem voor 50 euro staan, maar is hij niet goedkoper te verkrijgen ?
bij xbox kon ik 1 jaar al voor 35 euro krijgen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Een post boven je staat het antwoord!

Koop voor 45 bij wehkamp voor 60 euro tegoed, koop ps+ vervolgens met dat tegoed. Goedkoper kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Verstekbakker schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:35:
Een post boven je staat het antwoord!

Koop voor 45 bij wehkamp voor 60 euro tegoed, koop ps+ vervolgens met dat tegoed. Goedkoper kan echt niet.
HOe bedoel je koop voor 45 euro 60 tegoed? "Wehkamp tegoed"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:04
dat @wehkamp 20euro tegoed @ psn je 17,5euro kost..
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Maak een nieuw account aan met een nieuwe naam, zonder je telefoonnummer, dan kun je de code MEERVOORMINDER gebruiken, krijg je 10 euro korting.

Werkt alleen bij nieuwe accounts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Iemand enig idee wanneer er vanuit Sony zelf weer een aanbieding komt voor Playstation plus?
Heb net mijn Playstation Network tegoed binnen van bij Wehkamp (60 euro betaald voor 80 euro tegoed) en wilde dit gebruiken voor mijn Playstation Plus abonnement. Op dit moment loopt mijn Playstation Plus tot begin 2014, dus het heeft geen haast, maar een leuke aanbieding is nooit mis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
De nieuwe gratis playstation plus games komen altijd aan het eind van de maand. Verder zit er bij sommige games in de januari uitverkoop nog wat extra korting op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mediamarkt Den-Haag had gisteren nog playstation plus liggen voor 37,50, volgens mij lag er wel een stapeltje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
gajus26 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:19:
Iemand enig idee wanneer er vanuit Sony zelf weer een aanbieding komt voor Playstation plus?
Heb net mijn Playstation Network tegoed binnen van bij Wehkamp (60 euro betaald voor 80 euro tegoed) en wilde dit gebruiken voor mijn Playstation Plus abonnement. Op dit moment loopt mijn Playstation Plus tot begin 2014, dus het heeft geen haast, maar een leuke aanbieding is nooit mis ;).
Het is inmiddels wel al 'begin 2014'.

Gewoon wachten tot ze weer 90 dagen gratis doen, dan heb je de beste deal. Alleen jammer dat je 80 euro hebt gekocht in plaats van 60, dan is het toch net weer een paar cent per dag minder voordelig.

Ik heb zojuist ook even een accountje aangemaakt en voor 60 euro besteld. Ik had ook nog eens een cadeaubon van 10 euro voor het invullen van enquetes, dus voor 34,45 heb ik nu 60 euro tegoed. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Verstekbakker schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:33:
[...]

Het is inmiddels wel al 'begin 2014'.

Gewoon wachten tot ze weer 90 dagen gratis doen, dan heb je de beste deal. Alleen jammer dat je 80 euro hebt gekocht in plaats van 60, dan is het toch net weer een paar cent per dag minder voordelig.

Ik heb zojuist ook even een accountje aangemaakt en voor 60 euro besteld. Ik had ook nog eens een cadeaubon van 10 euro voor het invullen van enquetes, dus voor 34,45 heb ik nu 60 euro tegoed. :9
Probleem was dat ie bij 60 niet werkt bij mij... 8)7 Dan werd de 10 euro korting niet geaccepteerd.
Maar goed, 20 euro korting ben ik ook al blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Hmm dacht dat vandaag Dont starve voor PS4 zou uitkomen maar ik zie nog niks in de app storen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen pas toch?
Vandaag is US store, morgen EU??

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 08-01-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De update is altijd pas rond een uur of 4 dus even geduld. En als het goed is gewoon vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don't Starve is via de zoekfunctie in de webstore al te vinden, heb hem zo'n halfuur geleden aangezet. In de loop van de dag zal de game inderdaad ook onder het Plus-gedeelte van de store staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Don't starve is inmiddels gratis te downloaden! Ik heb hem via de PC "gekocht" in de store en door de ps4 laten downloaden. Alleen de ps+ pagina zelf is nog niet bijgewerkt, dus je moet gewoon even op de game zelf zoeken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ps Plus is hier de goedkoopste:

http://www.mediamarkt.nl/...83,405169.html?langId=-11

Alsjeblieft geen dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:30
Die PSN plus aanbiedingen in Nederlandse winkels of onlineshops, kan je die ook gebruiken als je in Belgie woont? Ik meen hier eens gelezen te hebben dat die alleen in Nederland werken maar dat is toch dezelfde store, niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
botech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:38:
Die PSN plus aanbiedingen in Nederlandse winkels of onlineshops, kan je die ook gebruiken als je in Belgie woont? Ik meen hier eens gelezen te hebben dat die alleen in Nederland werken maar dat is toch dezelfde store, niet? :?
Nee, je moet dan de versie met een Belgisch vlaggetje hebben, niet met een NL vlaggetje. Volgens mij heb ik vorige week iemand gezien die de Belgische gekocht had, maar een NL nodig had, die had pech. Misschien kun je die van hem overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:30
Verstekbakker schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:51:
[...]

Nee, je moet dan de versie met een Belgisch vlaggetje hebben, niet met een NL vlaggetje.
OK, het was me nog niet opgevallen dat er vlaggetjes opstaan.
Volgens mij heb ik vorige week iemand gezien die de Belgische gekocht had, maar een NL nodig had, die had pech. Misschien kun je die van hem overnemen.
Heb ik niet gezien en ik kijk hier toch regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
botech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:03:
[...]

OK, het was me nog niet opgevallen dat er vlaggetjes opstaan.

[...]

Heb ik niet gezien en ik kijk hier toch regelmatig.
Het kan ook het PS4 of BF4 of Vita of PS3 of iets anders van Playstation topic geweest zijn. Ik houd dat allemaal niet meer uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Vreemde game dont starve erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Heb hem ooit eens op de PC gespeeld. Je wordt gewoon HOP in het diepe gegooit. Vind ik persoonlijk ook minder.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Zijn er meer mensen die iedere dag gespamt worden dat PS Plus bijna afloopt terwijl dit niet zo zou moeten zijn?
Mijn abonnement loopt tot 2015, althans dit wordt aangegeven wanneer ik dit bekijk bij PSN, maar ik krijg iedere dag een e-mail dat mijn abonnement bijna afloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
gajus26 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:09:
Zijn er meer mensen die iedere dag gespamt worden dat PS Plus bijna afloopt terwijl dit niet zo zou moeten zijn?
Mijn abonnement loopt tot 2015, althans dit wordt aangegeven wanneer ik dit bekijk bij PSN, maar ik krijg iedere dag een e-mail dat mijn abonnement bijna afloopt...
Nee, mijn abbo loopt ook nog ruim anderhalf jaar maar hier geen mailtjes, alleen degene waarvoor ik mijzelf heb opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
PS+ games voor volgende maand zijn uitgelekt: https://twitter.com/PSPlusEU/status/422766909906780160

PS+ for February has been leaked! Ps Vita: Modnation Racers and Dynasty Warriors, PS3: Bioshock Infinite and Metro: Last Light! Voor de PS4 zijn de geruchten Outlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://gathering.tweaker...message/41487404#41487404

Bioshock zagen we al eigenlijk aankomen ;), de rest is echt mooi mocht dit waar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Update
Via Facebook heeft de ontwikkelaar van Outlast definitief bekend gemaakt dat de indie-game onderdeel zal zijn van de instant-game collection van PlayStation Plus in de maand februari. De horror-game zal gratis te downloaden zijn voor leden van PlayStation Plus. Hiermee kun je je gamecollectie voor de PlayStation 4 weer iets uitbreiden

Lees ik net op gamequarter.be

Lijkt me echt tof deze game. Lekker mn HMZ-T1 opzetten en gaan >:)

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 13-01-2014 22:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Had stiekem gehoopt op de Driveclub PS+ versie voor februari. Lijkt er dus op dat die game niet voor maart uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:19:
Update
Via Facebook heeft de ontwikkelaar van Outlast definitief bekend gemaakt dat de indie-game onderdeel zal zijn van de instant-game collection van PlayStation Plus in de maand februari. De horror-game zal gratis te downloaden zijn voor leden van PlayStation Plus. Hiermee kun je je gamecollectie voor de PlayStation 4 weer iets uitbreiden

Nice! Ik geef toe dat ik dit soort spellen liever niet alleen speel, maar heb een maat die dit ook leuk () vindt, dus hij mag het doen terwijl ik toekijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
kazuka schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:30:
Had stiekem gehoopt op de Driveclub PS+ versie voor februari. Lijkt er dus op dat die game niet voor maart uit gaat komen.
DriveClub zou het denk ik nooit worden. De PS4 PS+ game komt de 8e van de maand. Dan zou de game over 3 weken al uit moeten zijn, terwijl dit nog niet eens bekend is gemaakt. Lijkt me niet handig om de game uit het niets uit te brengen zonder marketing of wat dan ook. Mocht dat zo zijn dat komt het waarschijnlijk 8 maart voor PS+

update: even snel wat uitgezocht: PlayStation Japan heeft de game op 22-02-2014 staan als release. Wilt niet per se zeggen dat ie dan ook in EU uit komt, maar de kans is vrij groot aangezien Evolution Studios een UK studio is.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6773600/Screen%20Shot%202014-01-13%20at%2023.37.19.png

Verder kan je van hierboven uitmaken dat de game Singleplayer is (geen splitscreen) en ze 12 player online als doelstelling hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 13-01-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Exorcist schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:34:
[...]

Nice! Ik geef toe dat ik dit soort spellen liever niet alleen speel, maar heb een maat die dit ook leuk () vindt, dus hij mag het doen terwijl ik toekijk O-)
En dat zegt Exorcist, iemand wijzig zijn username!! _/-\o_

Wat toekijken, lekker om 4 uur 's nachts (met de lichten uit en geluid op hard)helemaal alleen spelen jonge! >:) })

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 13-01-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:35:
[...]

DriveClub zou het denk ik nooit worden. De PS4 PS+ game komt de 8e van de maand.
Volgens mij is het niet standaard dat de PS4 game uitkomt op de 8e van de maand. Dit is nu eenmaal gebeurd met Don't Starve, maar dit kwam omdat deze game ook pas gereleased werd op de 8e. Contrast en Resogun waren tegelijkertijd met de andere PS+ games.

Ik heb even opgezocht en de releasedatum van Outlast schijnt 5 Februari te zijn (Bron), en dat is een woensdag dus denk dat we Outlast dan mogen verwachten.
Driveclub blijft sowieso afwachten, is alweer een tijdje geleden dat ze wat footage e.d. hebben geshowed dacht ik, zou mooi zijn als ie bij PS+ zit in de Maart update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:44:
[...]

En dat zegt Exorcist, iemand wijzig zijn username!! _/-\o_

Wat toekijken, lekker om 4 uur 's nachts (met de lichten uit en geluid op hard)helemaal alleen spelen jonge! >:) })
Gaat mijn game ook niet worden denk ik...
Ik wilde net een stukje gameplay/trailer kijken maar toen ik een screenshot zag ben ik afgehaakt. :'(
De F.E.A.R. Reeks vond ik wel grappig om te spelen, maar dan vooral met meerderen in een donkere kamer waarbij je de pleuris schrikt als je dat meisje ineens tevoorschijn ziet komen. Dat werd afgewisseld met first-person-shooter elementen. :+

Driveclub voor maart moet denk ik wel lukken, als het een beetje meezit tenminste. :o

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 14-01-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:03:
[...]

Volgens mij is het niet standaard dat de PS4 game uitkomt op de 8e van de maand. Dit is nu eenmaal gebeurd met Don't Starve, maar dit kwam omdat deze game ook pas gereleased werd op de 8e. Contrast en Resogun waren tegelijkertijd met de andere PS+ games.

Ik heb even opgezocht en de releasedatum van Outlast schijnt 5 Februari te zijn (Bron), en dat is een woensdag dus denk dat we Outlast dan mogen verwachten.
Driveclub blijft sowieso afwachten, is alweer een tijdje geleden dat ze wat footage e.d. hebben geshowed dacht ik, zou mooi zijn als ie bij PS+ zit in de Maart update.
Contrast en Resogun waren niet gelijk met andere PS+ games. Voor de Vita en PS3 kwamen ze namelijk 27 november, voor PS4 (Contrast, Resogun) kwamen ze de 29e. Ik was zelf inderdaad iets te voorbarig dat hij altijd de 8e uit komt, dat was toevallig nu het geval inderdaad. Echter zie ik dat Outlast een release date heeft van 5 februari (of dat écht zo is durf ik niet te zeggen), kleine kans dat er 2x een PS+ titel voor de PS4 in dezelfde maand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:11:
[...]
Contrast en Resogun waren niet gelijk met andere PS+ games. Voor de Vita en PS3 kwamen ze namelijk 27 november, voor PS4 (Contrast, Resogun) kwamen ze de 29e.
Je hebt gelijk, echter was dit alleen niet helemaal gelijk omdat de PS4 hier nog niet gelanceerd was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hmm.. Ik kan dus lekker op de PS3 blijven spelen. Outlast lijkt me helemaal niks en dont starve doet me ook al niet veel ( ben pas tot dag 2 gekomen dus dat kan nog veranderen)

De PS4 staat hoe dan ook niet zo vaak meer aan dus eigenlijk veranderd er niet veel. Tijd voor een nieuwe sp ervaring in de lijn van AC4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:27:
[...]

Je hebt gelijk, echter was dit alleen niet helemaal gelijk omdat de PS4 hier nog niet gelanceerd was :+
In US was hij echter ook niet gelijk met de PS3/Vita content ;) Daar kwam het de 15e uit, tegelijk met de PS4 release. Als je de lijst (EU, US) goed bekijkt zie je dat het eigenlijk heel random is. Zo komen de 2 Vita en 2 PS3 games ook niet altijd tegelijk. Soms komt de ene Vita game eerder dan de andere Vita game voor die maand.

Maar goed, genoeg hierover:p

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 14-01-2014 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
kazuka schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:30:
Het is toch al aangekondigd dat hij er alsnog aan gaat komen als Driveclub eens is uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, mogelijk is dat dus de gratis ps plus game van maart, aangezien driveclub was uitgesteld en in 'begin' 2014 zou uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:19:
Update

Outlast is geweldig! Doodenge game. Absoluut verplichte kost voor de horror liefhebber. Ik heb hem in Steam maar denk dat ik 'm nogmaals ga spelen op de PS als ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:58:
PS+ games voor volgende maand zijn uitgelekt: https://twitter.com/PSPlusEU/status/422766909906780160

PS+ for February has been leaked! Ps Vita: Modnation Racers and Dynasty Warriors, PS3: Bioshock Infinite and Metro: Last Light! Voor de PS4 zijn de geruchten Outlast.
Het zou mooi zijn, wanneer deze geruchten kloppen. Meestal volgt de bevestiging pas rond het einde van de maand (eind volgende week?). Twee games heb ik helaas al, maar dat is nu eenmaal het risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Outlast is in elk geval bevestigd door de makers zelf via facebook. Die andere geruchten zullen ook wel kloppen. Elke keer als de games te vroeg bekend worden, dan kloppen ze voor zover ik me kan herinneren.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Over driveclub:
“We’ve yet to officially announce a release for any territory yet, so any dates out there are currently are not accurate.”
“Until there is an official press release please consider all dates to be incorrect.”
http://www.dualshockers.c...nd-japanese-release-date/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Je kan de PS4 games zeker alleen claimen als je daadwerkelijk over een PS4 beschikt? Ik heb een PS3, maar ik wacht nog 1 of 2 jaar voor een PS4.
Pagina: 1 ... 21 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.