Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrvH schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:39:
Zijn er nog mensen die de laatste week hun Playstation Plus 365 dagen van Bol.com hebben binnengekregen? En zo ja, hoeveel tijd zat er tussen het plaatsen van de bestelling en de levering?
Besteld op 6 december, en net uit de brievenbus geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:52:
[...]

YES, maar 2 dagen, had het wel pas om 8 uur besteld.
Maar 2 dagen? Bizar.. ik wacht nu 5 werkdagen (nog steeds conform aangegeven levertijd), maar was even benieuwd of er al vertragingen bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
MrvH schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:56:
Maar 2 dagen? Bizar.. ik wacht nu 5 werkdagen (nog steeds conform aangegeven levertijd), maar was even benieuwd of er al vertragingen bekend zijn.
Duurde hier ook ruim een week. Dacht eerst niets meer te gaan krijgen maar is alsnog goed gekomen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Heb onlangs een abonnement geregeld en heb nu de waarde er alweer uit :) Dragon's Dogma: Dark Arisen is een verrassend leuke game. DmC haal ik ook binnen op de 24e, Borderlands 2 heb ik al op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:52:
[...]

YES, maar 2 dagen, had het wel pas om 8 uur besteld.
6-12 besteld, nogsteeds niet in huis. Volgens een mail van gisteren kan ik de kaart morgen verwachten. Niet dat ik het erg vind, mijn 90 dagen zijn net pas in gegaan.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesls
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:07
Ik heb een vraagje, Ik moet waarschijnlijk wachten tot volgend jaar op mijn PS4, Hoop begin januari. Ik heb wel alvast playstation plus gekocht voor 37.50. Mijn vraag is kan ik die al activeren zo dat nog steeds gratis game mee kan pakken? Of moet daar perse playstation 4 voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Je kan via de website inloggen en de games voor 0 euro "kopen", dan kan je ze gewoon spelen zodra je console er is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien heb ik mazzel gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

Waarschijnlijk wel, 9 december besteld en zojuist een mail gehad dat deze is vertraagd tot 20 december. Vertraging valt mee, aangegeven levertijd, tijdens bestellen, was 18 december.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik snap eigenlijk niet dat dit winstgevend kan zijn voor Sony. Heel veel mensen kopen nu een jaar ps+ voor 35-40 euro. Ik heb zelf in een halfjaar tijd voor ruim 200 euro aan "gratis" games binnen gehaald via dit systeem en daardoor nauwelijks iets in de winkel gehaald. Ik neem aan dat de uitgever/devs ook een iets krijgen per download. Hoe kunnen ze hier geen verlies op maken?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan pas van verlies spreken als het hen meer kost dan dat het hen opbrengt. Bvb dat ze op jaarbasis meer uitgeven aan de uitgevers van de Instant Game Collection games, dan dat ze aan inkomsten hebben van PS+. No way dat dat het geval is, zelfs als je de kosten van PS+ zelf (servers, netwerk, beheer) meetelt. Voor de uitgevers is het wellicht een leuke eenmalige inkomst die gegarandeerd meer is dan wat ze nog zouden binnenhalen met de verkoop van het game.

Vergeet ook niet dat meeste van die games überhaupt niet meer zou gekocht worden door de PS+ leden. Je hebt wel een punt dat veel PS+'ers voor de rest wel minder games zullen kopen en dat daar dus een stuk omzetverlies gebeurt. Weet niet hoeveel Sony zelf int per 3rd party titel, maar de op deze manier gemiste inkomsten zullen toch ook wel niet in de buurt liggen van een PS+ abonnement.

Dus tussen Sony en de gamers is het m.i. een win-win operatie. Voor de uitgevers zelf zal het wel wat omzet kosten, maar hoeveel juist is enorm moeilijk te becijferen. EDIT: met uitgevers bedoel ik de uitgevers van alle games buiten PS+ om, de uitgevers van de PS+ games delen immers mee in de koek.

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 18-12-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony betaald die uitgevers natuurlijk ook een deel ter compensatie voor het gratis weggeven van de game.
En het zijn vaak relatief oude games of indies die toch al geen miljoenen meer op zouden leveren, en vaak al in de budget bak liggen bij je plaatselijke gameshop.
Dus ik denk dat het voor alle partijen win-win-win is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Heb het al vaker gezegd, maar ik denk dat de kosten voor uitgevers ook vaak onder het marketing budget van een game vallen. Daarnaast verdienen ze ook wel aan de DLC die mensen alsnog kopen. (Als ik even naar mezelf kijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel vaag dat BOL.com de prijs verhoogd heeft naar 40 euro. Vorige week leek dat alleen voor NL, maar zie dat dat nu ook de prijs voor BE is. Je zou al bijna gaan denken dat dat met opzet is omwille van die 2.50 euro korting die iedereen blijkbaar aan het gebruiken is. Ik kan me immers ook goed inbeelden dat BOL niet eens 2.50 euro marge heeft op dergelijke producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46
nemesls schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:49:
Ik heb een vraagje, Ik moet waarschijnlijk wachten tot volgend jaar op mijn PS4, Hoop begin januari. Ik heb wel alvast playstation plus gekocht voor 37.50. Mijn vraag is kan ik die al activeren zo dat nog steeds gratis game mee kan pakken? Of moet daar perse playstation 4 voor hebben?
Ja dat kan. Hier inloggen en in je accountinstellingen de code activeren. Vervolgens kun je in de PS+ sectie alle games al gratis aanschaffen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesls
LuPo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:40:
[...]

Ja dat kan. Hier inloggen en in je accountinstellingen de code activeren. Vervolgens kun je in de PS+ sectie alle games al gratis aanschaffen.
Moet ik dan bij Prepaidcard verzilveren? Als ik dat namelijk doe, krijg ik melding
"Deze prepaidcard kan niet verzilverd worden op een PC."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 10:03
nemesls schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:26:
Moet ik dan bij Prepaidcard verzilveren? Als ik dat namelijk doe, krijg ik melding
Die melding kreeg ik ook ja. Moest hem fysiek op de PS3 intikken anders gebeurde er niéts.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
nemesls schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:26:
[...]

Klopt als je nu al wil profiteren van ps+ zonder console moet je het direct in de SEN store kopen, normale prepaid PS+ codes kan je niet online redeemen :(

SEN store : https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

je kan dan als je je ps4 hebt die code die je al hebt gekocht er achteraan plakken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 18-12-2013 20:51 ]

Verwijderd

Twixie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:28:
Toch wel vaag dat BOL.com de prijs verhoogd heeft naar 40 euro. Vorige week leek dat alleen voor NL, maar zie dat dat nu ook de prijs voor BE is. Je zou al bijna gaan denken dat dat met opzet is omwille van die 2.50 euro korting die iedereen blijkbaar aan het gebruiken is. Ik kan me immers ook goed inbeelden dat BOL niet eens 2.50 euro marge heeft op dergelijke producten.
7 December besteld en levering was uitgesteld tot vandaag, krijg ik de volgende mail:

"Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer 8224871190 kunnen wij helaas nog niet leveren.

Titel: Sony PlayStation Plus Abonnement Nederland 365 Dagen PS4 + PS3 + PS Vita + PSN - Sony Computer Entertainment Europe
Aantal: 1

Het door u bestelde artikel blijkt moeilijk leverbaar via onze huidige leverancier. Wij doen ons uiterste best om dit artikel elders voor u in te kopen. Zodra wij het artikel kunnen leveren, sturen wij het naar u toe. U wordt dan per e-mail op de hoogte gesteld van de verzending van het artikel.

Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren wij uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren via uw account op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting of storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

bol.com"

Daar heb ik op geantwoord dat ik daar niet van gecharmeerd was en ook niet mee akkoord ging. Belachelijk vind ik het. Mijn proefabo loopt 1 januari af dus ik ben benieuwd.

• Svennie
  • Laatst online: 18-09 10:18
je kan het er niet mee eens zijn en het zelfs belachelijk vinden, ze hebben het product nu eenmaal niet, daar kunnen ze niks aan doen. Het komt zo snel mogelijk. Je had hier in het topic kunnen zien dat het wat langer kan duren op het moment, ik heb een week of 3 moeten wachten.

Je kan een fysieke winkel proberen en dan als ze het daar hebben deze afzeggen bij bol, of ook laten komen dan heb je meteen 2 jaar.

PSN ID: Svennie-NL

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:10
Maandag bij de MM nog een Playstation Plus 365 dagen kaart opgepikt voor € 37,49. Gewoon aangeven dat hij overal deze prijs heeft en je krijgt hem mee voor de aanbiedingsprijs. Ik heb er drie gekocht (Intertoys, Bol en nu bij MM), voorlopig daar geen omkijken meer naar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Op de site van Game Mania zag ik die aanbieding ook staan. Loop gewoon zo'n winkel in en cancel daarna bij Bol.com. Dan kun je weer een jaar op een aanbieding jagen.

Verwijderd

Ik zal me nader toelichten. Die dingen zijn overal te vinden zoals jullie zelf aangeven, dus Bol moet het maar regelen ook al maken ze er verlies op door de kortingscodes. Ik vind het het statement van 3 maanden vertraging en dan maar annuleren dus belachelijk. Zeker als je ziet dat ze overal vrij verkrijgbaar zijn.

Langere levertijd heb ik geen problemen mee voor die prijs.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:42:
Ik zal me nader toelichten. Die dingen zijn overal te vinden zoals jullie zelf aangeven, dus Bol moet het maar regelen ook al maken ze er verlies op door de kortingscodes. Ik vind het het statement van 3 maanden vertraging en dan maar annuleren dus belachelijk. Zeker als je ziet dat ze overal vrij verkrijgbaar zijn.

OMG.

• Jumpman

Vrij verkrijgbaar valt vies tegen. Ik heb voor mijn derde kaart behoorlijk gezocht (nergens was voorraad), alleen bij de MM, maar daar waren ze € 49,99. Na overleg met de verkoper dus € 37,49.

• Svennie
  • Laatst online: 18-09 10:18

lezen is ook een vak zeg. Er staat in die mail dat als ze het product niet binnen 3 maanden kunnen leveren ze gaan annuleren, er staat nergens dat het 3 maanden gaat duren.

PSN ID: Svennie-NL

Meer zelfs: dat statement over 3 maand is gewoon een standaard/automatisch bericht dat je krijgt bij gelijk welk artikel dat je koopt bij BOL en dan niet gelijk leverbaar blijkt.

Ik vind het feit dat ze ineens 40 euro vragen ipv 37.50 al veel bedenkelijker...

[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 19-12-2013 10:23 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
grappig, ik dacht toch echt dat dit het PS+ topic was, en niet het "janken over bol.com" topic.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

<OFFTOPIC>
Ben ik de enige die het euro symbool niet kan gebruiken op het forum ? Als ik ALTGR+E intyp springt mijn browser naar het overzicht van mijn threads. Heel vaag.
</OFFTOPIC>

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 19-12-2013 10:36 ]

• Jumpman
Twixie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:35:
[...]

<OFFTOPIC>
Ben ik de enige die het euro symbool niet kan gebruiken op het forum ? Als ik ALTGR+E intyp springt mijn browser naar het overzicht van mijn threads. Heel vaag.
</OFFTOPIC>
Ik gebruik CTRL + ALT + 5.

Probleem opgelost: Twixie in "Euro-toets behavior"
Blijkbaar heeft Tweakers een hoop standaard ALTGR key shortcuts. Die voor Mijn Topics is blijkbaar ALTGR+E wat voor de Belgen samenvalt met de combo voor het euro-symbool. Vandaar dat Nederlanders er geen last van hebben.

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:12:
[...]

lezen is ook een vak zeg. Er staat in die mail dat als ze het product niet binnen 3 maanden kunnen leveren ze gaan annuleren, er staat nergens dat het 3 maanden gaat duren.
Commentaar geven ook. Ik schrijf ook nergens dat ik onder de indruk ben dat het 3 maanden gaat duren. Enkel dat ik dat statement belachelijk vind. En uiteraard is dit een standaard mail die bol eruit gooit, maakt het niet minder goed een uiting van hun kant.

Genoeg geleuterd over bol, zodra het de ps4 betreft komen de pubers weer klagen in alle topics merk je.

Ben benieuwd of de komende maanden wel toppers op psn plus voor de ps4 komen.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Twixie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:44:
Probleem opgelost: Twixie in "Euro-toets behavior"
Blijkbaar heeft Tweakers een hoop standaard ALTGR key shortcuts. Die voor Mijn Topics is blijkbaar ALTGR+E wat voor de Belgen samenvalt met de combo voor het euro-symbool. Vandaar dat Nederlanders er geen last van hebben.
Ik ben Nederlander en ik gebruik ook normaal die shortcut ;)

• nemesls
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:50:
[...]

Klopt als je nu al wil profiteren van ps+ zonder console moet je het direct in de SEN store kopen, normale prepaid PS+ codes kan je niet online redeemen :(

SEN store : https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

je kan dan als je je ps4 hebt die code die je al hebt gekocht er achteraan plakken ;)
Bedankt!

• Jumpman
PSN Plus actie: Killzone: Shadow Fall Multiplayer gratis te spelen (van 28-12-13 00:00 - 01-01-12 00:00): https://store.sonyenterta...00002_00-KZ4RELEASEOPENWE

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:47
Jumpman schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:20:
PSN Plus actie: Killzone: Shadow Fall Multiplayer gratis te spelen (van 28-12-13 00:00 - 01-01-12 00:00): https://store.sonyenterta...00002_00-KZ4RELEASEOPENWE
Mooie actie, jammer dat ik hem al heb :P Ik had liever Knack gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem bij de intertoys en gamemania ook voor 37,50 halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Er is nu een aktie op 365 dagen ps plus de (duitsland dus). Kunnen wij als nlers ook gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik heb inmiddels t/m 2015 ps+ en ga nog een jaartje voor €37,50 kopen. Dan kan ik wel ff vooruit. :)

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 22-12-2013 10:16 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:29
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:25:
Je kan hem bij de intertoys en gamemania ook voor 37,50 halen!
Ook bij Nedgame 37,50.... maar ze zijn overal erg lastig leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bol.com besteld voor €40.00. Levertijd 5 tot 7 werkdagen. Heb geen haast, PS4 is er toch nog niet :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel0672 schreef op zondag 22 december 2013 @ 09:14:
[...]

Ook bij Nedgame 37,50.... maar ze zijn overal erg lastig leverbaar.
Klopt, je kan het het beste in een winkel proberen. Ik heb hem bij de gamemania gehaald op utrecht centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49
Is het alleen mogelijk om via de website van Sony Entertainment Network (SEN) geld toe te voegen aan je portemonnee middels iDeal en/of PayPal? In de PlayStation Store (PS4) is alleen de optie CC mogelijk. Ik heb nu dus via de website geld toe kunnen voegen, maar dat vind ik zo omslachtig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
jup

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49
Duidelijk. :) Hopelijk wordt de optie iDeal snel (weer) toegevoegd. Ik kan mij namelijk herinneren dat het op de PS3 gewoon mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Waar kun je de games vinden voor het volgende tijdvak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:14
Pff blijkbaar was AC4 in de aanbieding de afgelopen 2 dagen. Weer net te laat.
Toch mooi zuur dat je maandelijks betaalt zonder echt op de hoogte te worden gehouden.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorco schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:01:
Toch mooi zuur dat je maandelijks betaalt zonder echt op de hoogte te worden gehouden.
Die deals hadden imho helemaal niets met PS+ te maken en waren voor iedereen beschikbaar. Toegegeven, ze hadden er wel wat meer/beter reclame voor moeten maken. In de mailings werd enkel aangekocht dat er kerstdeals waren, niet dewelke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Twixie schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:28:
[...]

Die deals hadden imho helemaal niets met PS+ te maken en waren voor iedereen beschikbaar. Toegegeven, ze hadden er wel wat meer/beter reclame voor moeten maken. In de mailings werd enkel aangekocht dat er kerstdeals waren, niet dewelke.
Idd, heeft niks met ps plus te maken..

Maar als je toch al weet dat er 12 kerstaanbiedingen zijn, dan neem ik toch ook aan dat je elke dag even een paar seconden in de ps store, ps blog of zelfs game sites gaat bekijken die zoiets melden. Ook op twitter geeft playstation eu dat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ik wacht nog steeds op die kerstdeal musicunlimited voor een jaar met een prijs van 12 euro. Vorig jaar kwam die ergens in december.

Weet iemand of die nog komt?

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krishhh schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:11:
Ik wacht nog steeds op die kerstdeal musicunlimited voor een jaar met een prijs van 12 euro. Vorig jaar kwam die ergens in december.

Weet iemand of die nog komt?
Morgen is de laatste deal (vd 12) dus dan weten we het. Zelf denk ik het niet, vorig jaar zat blijkbaar ook PS+ abo in de deals, maar dit jaar zit deze er niet bij en zal die niet meer langs komen (aangegeven op eu blog).

Misschien dat er nog een aparte kerstsale oid is, maar dit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:23:
Entering PS Plus:

24th December: DmC Devil May Cry
24th December: Borderlands 2
24th December: Soul Sacrifice
24th December: Blazblue Continuum Shift Extend
8th January: Don’t Starve
Morgen alvast een deel downloaden.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 19-09 13:33
Jorco schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:01:
Je kunt je inschrijven op de mailinglist van de Playstation blog, dan krijg je alle blog posts met dit soort aankondigingen elke dag in je mailbox.

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=sceeblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:23
Kan je met tegoed op je account ook playstation plus kopen? Dus zonder creditcard te koppelen? Want wil het liefste een losse maand nu even kopen en de rest van zon 20€ kaart voor iets anders gebruiken.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Ja dat kan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agonynl
  • Laatst online: 01-12-2022
Krijg je op de PS4 met een PS plus + abbonement op alle aankopen nou 10% korting? Ook op bijv fifa 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
agonynl schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:01:
Krijg je op de PS4 met een PS plus + abbonement op alle aankopen nou 10% korting? Ook op bijv fifa 14?
Nee niet alle aankopen, alleen als games daarvoor geselecteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Wel raar dat ik nu, als ik te weinig tegoed heb, een maand wil kopen ik een creditcard moet koppelen, als ik dan op nee klik gaat hij weer terug..

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik heb zojuist een Amerikaanse PSN account aangemaakt. Nu weet ik dat je dan spellen gewoon kan kopen, maar geldt dit dan ook voor PSN+? Is dit dan gewoon geldig voor al mijn accounts op de PS4?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:58
Maikjuh schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:09:
[...]

Wel raar dat ik nu, als ik te weinig tegoed heb, een maand wil kopen ik een creditcard moet koppelen, als ik dan op nee klik gaat hij weer terug..
Je hebt wel een credit card nodig voor 1 maand PS+, alleen voor 3 maanden en 1 jaar PS+ heb je geen credit card nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

The_Worst schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:56:
Ik heb zojuist een Amerikaanse PSN account aangemaakt. Nu weet ik dat je dan spellen gewoon kan kopen, maar geldt dit dan ook voor PSN+? Is dit dan gewoon geldig voor al mijn accounts op de PS4?
Ja, als het goed is wel, tenzij je ps plus abbo over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 19-09 13:33
The_Worst schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:56:
Als je van de US PS+ gratis games en aanbiedingen gebruik wilt maken zult je ook een US PS+ abonnement moeten kopen.
Games die je met je US PSN account koopt kun je wel gewoon met elk account op je PS4 spelen, je moet ze alleen de eerste keer starten met het US PSN account ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Duidelijk, beiden bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles voor vandaag gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:30:
Ik heb alles voor vandaag gedownload.
Jammer dat die geheugenkaarten voor de Vita zo prijzig zijn, anders had ik dat ook gedaan. Maar nu toch eerst even de dingen uitspelen waar ik nu mee bezig ben voor ik weer aan het downloaden sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:05:
[...]

Jammer dat die geheugenkaarten voor de Vita zo prijzig zijn, anders had ik dat ook gedaan. Maar nu toch eerst even de dingen uitspelen waar ik nu mee bezig ben voor ik weer aan het downloaden sla.
Je kunt de spellen alvast in je downloadlijst zetten op :

https://store.sonyenterta...!/nl-nl/home/games/psplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
PSN heeft weer een flinke aanbieding, met best vaak extra korting voor PS+ leden. Overzicht: http://www.psx-sense.nl/1...tion-store-start-vandaag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep dat heb ik dan ook gedaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 09:38
Cyleo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:04:
PSN heeft weer een flinke aanbieding, met best vaak extra korting voor PS+ leden. Overzicht: http://www.psx-sense.nl/1...tion-store-start-vandaag/
Dacht dat ik nooit mijn psn tegoed zou opmaken... (had 15 euro) maar denk dat ik weer wat meer geld op mn account moet zetten ;)

Ni no Kuni: Wrath of the White Witch gekocht maar wil nog een aantal andere games kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Ok dit is dus lullig. Ik heb net een code ingevoerd voor playstation plus van 3 maanden, kreeg ik tussen een stap de een connectie foutmelding. Gooit hij me uit de store. Wil ik de code opnieuw invoeren zegt hij dat de code al gebruikt is. Maar ik heb geen ps+.... Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:47
Cyleo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:04:
Maar vooral voor PS3 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Geen PS4 ? Zomaar een vraagje :) CoD:Ghosts is wel leuk als het voor de PS4 is.

edit:
Niet dus

[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 25-12-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Maikjuh schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:16:
Ok dit is dus lullig. Ik heb net een code ingevoerd voor playstation plus van 3 maanden, kreeg ik tussen een stap de een connectie foutmelding. Gooit hij me uit de store. Wil ik de code opnieuw invoeren zegt hij dat de code al gebruikt is. Maar ik heb geen ps+.... Wat nu?
http://nl.playstation.com/contact-us/

Telefoonnummer: 0495 574 817

Ze zitten ook op Twitter en er is daar een forum, maar daar reageert ook haast nooit iemand. Dus probeer het via de telefoon, dan reageren ze sowieso.

Hier hebben ze ook geen tijd voor support ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
Ja maar je kan toch upgraden naar de PS4 versie, zo kan je bvb FIFA 14 kopen voor 34.99 + 10 euri upgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik merk net een potentieel nadeel aan Plus. Op dit moment lopen de nieuwjaarskoopjes (https://store.sonyenterta...STORE-MSF75508-JANSALEPS3). Nu staan daar dus ook games tussen die deel uitmaken van de Instant Game Collection. Die staan echter al als 'Gekocht'. Dat lijkt dan ook te betekenen dat wie Plus heeft, maar niet van plan is dat te verlengen, dus eigenlijk die games niet kan aanschaffen aan de huidige solden-prijs... Op het moment dat je Plus afloopt kun je je IGC games niet meer spelen en moet je ze dus aanschaffen, maar op dat moment zal de prijs dus wellicht terug duurder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
RedHat schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:16:
Geen PS4 ? Zomaar een vraagje :) CoD:Ghosts is wel leuk als het voor de PS4 is.

edit:
Niet dus
Je kan wel upgraden toch? Ik had dat met BF4 gedaan... die ik nu dus weer op de PS3 speel :+ (geloof me, totaal ander spel met die generatie kloof er tussen) Kocht Ps3 BF4, geupgrade naar Ps4 BF4: in totaal 44 euro kwijt ipv 60 of 70 ofzo vooor nieuw.

[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 25-12-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 07-09 12:01
Als ik de playstation store wil openen om te kijken of om codes in te wisselen krijg ik steeds dat de store in maintenance is of dat er een error opgetreden is :S wtf??

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bryanvan schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:17:
Als ik de playstation store wil openen om te kijken of om codes in te wisselen krijg ik steeds dat de store in maintenance is of dat er een error opgetreden is :S wtf??
Ben je nou gewoon heel dom of snap je niet wat het woord 'maintenance' betekent? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:45:
[...]

Ben je nou gewoon heel dom of snap je niet wat het woord 'maintenance' betekent? 8)7
Een beginnersfout inderdaad , de store is dan voor bepaalde tijd onbereikbaar.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Vanavond Brothers a tale of two sons gekocht in de aanbieding (met extra PS+ korting) en gelijk in 1 ruk uitgespeeld. Mag ook wel met 3 uur gameplay, maar deze game is het bewijs dat een goede game niet lang hoeft te zijn. Serieuze aanrader voor mensen die van een goed verhaal en mooie (Fable achtige) werelden houden. Echt 1 van de beste games die ik dit jaar heb gespeeld !

Minpunten zijn af en toe een framedrop en dat er geen replaywaarde is. Al ga ik deze zeker nog ff samen met mijn vriendin op 1 controller proberen :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pleaseeee, laat voor februari Bioshock komen!!!!

(voor noord amerika)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BcbTTHTCcAAMcNd.jpg:large

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
iPodKiller schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:05:
Pleaseeee, laat voor februari Bioshock komen!!!!

(voor noord amerika)
[afbeelding]
Infinte zou heel welkom zijn :P. DMC hebben we hier al dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Borderlands 2 kwam vorige maand ook al naar Amerika, dit zou dus niet zo heel gek zijn mocht deze naar EU komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
En dan ook nog Brothers, a tale erbij. Dan ben ik wel even klaar voro het nieuwe jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Briljante game inderdaad. Van het weekend in de sale gekocht , maar geen spijt van ondanks dat hij nu waarschijnlijk gratis wordt. 1 van de beste game ervaringen die ik dit jaar heb gehad.

Het is natuurlijk niet te vergelijken met een GTA V , AC4 en BF4 aangezien het spel maar 3 uur is , maar in die tijd had ik wel heel de tijd mijn mond half open hangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Brothers staat ook nog op mijn verlanglijstje. Koop em alleen liever op PC. Vraag me af of ie nog voor 75% off langskomt op steam, dan neem ik em mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Brothers heeft me ook verrast, beste 5 euro(afgerond met ps plus korting) ever. Helaas geen platinum trophy als je alle trophys hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ik vroeg me pas 10 minuten na het uitspelen af waarom ik geen enkele trophy had gehad :) Zijn allemaal niet echt voor de hand liggende trophies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RKD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:51:
Arrghh wil ik net alvast wat games kopen voor mijn PS4. Schrijft hij 14,99 af voor resogun terwijl er als prijs staat dat hij gratis is ivm PS Plus.... Zucht... Nu wachten tot klantenservice het in orde maakt.

Meer mensen last van gehad?
hiero... altijd fijn zulke ongein.
is dit destijds bij jouw verholpen door de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PS+ blijft een geweldige investering. Zeker met de PS3, Vita en PS4 in huis is het meer dan het geld waard. Reeds bezig in Borderlands 2, disc laat ik nu in het plastic. DMC is ook een goed spel, zeker als je GoW leuk vindt. Brothers mag wat mij betreft ook komen, had hem bijna gekocht maar wacht nu nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog mensen problemen met DMC? Bij mij loopt het geluid helemaal niet lekker. Zelfs de muziek stokt regelmatig. Eigenlijk nauwelijks te spelen zo zelfs al stokt de gameplay zelf niet.
Met Grid 2 ook al gemerkt dat de intro scène niet 100% vloeiend loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Twixie schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:11:
Ik ook. Maar enkel bij vooropgenomen filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Twixie schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:11:
Nog mensen problemen met DMC? Bij mij loopt het geluid helemaal niet lekker. Zelfs de muziek stokt regelmatig. Eigenlijk nauwelijks te spelen zo zelfs al stokt de gameplay zelf niet.
Hier ook. Af en toe kapt het geluid ermee voor 0.5 sec ongeveer :/ , dacht al dat het aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb effen gegoogled en het is dus duidelijk een wijd verspreid probleem. Ik vermoed dat het toch iets met de audio-settings van de PS3 te maken moet hebben. Kan me niet inbeelden dat iedereen het probleem heeft, laat staan dat dit door de Quality Assurance geraakt is. Zal straks eens wat experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PS+ verliep blijkbaar vandaag bij mij. Had automatisch aanvullen via CC al uitgezet, dus net voor 37,50 bij de Bart Smit besteld. Kan alleen direct niet meer bij mijn content, uiteraard :+.

Zijn er wellicht nog maandcodes voor 5 Euro ergens of trials van een week? Kan nergens iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Laatst online: 09-09 16:12
Waar kan je eigenlijk zien dat je PS+ verloopt? Krijg je daar bericht van ofzo? Want als die is verlopen kan je toch gelijk alle games die je met PS+ hebt gekregen niet meer spelen? Of kan je die automatisch weer spelen als je PS+ weer koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Brainalyser1st schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:19:
Of kan je die automatisch weer spelen als je PS+ weer koopt?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je eigelijk een proeftijd van Playstation Plus als je een PS4 koopt vo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Indien je jouw creditcard gegevens invult dan krijg je twee weken gratis toegang tot PS-Plus. Overigens kreeg ik ook twee dagen van Killzone.

Pagina: 1 ... 20 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.