Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:13
PS4 wordt eind deze week geleverd. Iemand een adres waar ik Playstation Plus met korting kan krijgen?

edit: http://www.budgetgaming.n...r+365+dagen+(nl)_PS4.html

goedkoper zal het wel niet worden denk ik toch?

[ Voor 42% gewijzigd door supercop7373 op 09-12-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
maartend schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:27:
Er zijn oha 2 aanbiedingen.

15 maanden voor de prijs van 12.
Of 25% korting bij een shop op 1 jaar. Daar is door die code van Bol.com nog wat bijgekomen.

Mijn inziens gaan ze niet goedkoper worden dan waar je ze nu voor kunt krijgen bij bol
Goedkoper? Jazeker.
15,75 voor 20euro tegoed halen bij de wehkamp als deze in de aanbieding is, vervolgens met een 15maanden voor 12maanden of beter nog 25% korting op de ps store ps plus aanschaffen.

Ben je helemaal van de lange adem dat had je nu al wehkamp tegoed gescoord met 15% korting.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
supercop7373 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:29:
PS4 wordt eind deze week geleverd. Iemand een adres waar ik Playstation Plus met korting kan krijgen?

edit: http://www.budgetgaming.n...r+365+dagen+(nl)_PS4.html

goedkoper zal het wel niet worden denk ik toch?
Je kunt toch wel op zijn minst een pagina of drie teruglezen hoop ik...?

-edit- Gewoon een paar posts terug werd zelfs dezelfde vraag gesteld en beantwoord...

[ Voor 9% gewijzigd door Verstekbakker op 09-12-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Verstekbakker schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:39:
[...]

Je kunt toch wel op zijn minst een pagina of drie teruglezen hoop ik...?
Ok, duidelijk. Bol.com+code wordt het €35,- bedoel je toch?

Al zie ik dat die daar nu €40,- kost

http://www.bol.com/nl/p/s...bf92970065bba51d010000411

[ Voor 28% gewijzigd door supercop7373 op 09-12-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08 23:04
Je moet wel lang wachten op levering. Zojuist de 3e mail ontvangen van BOL.COM dat het product nog steeds vertraagd is.

Laatste alinea van de mail:
Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren wij uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren via uw account op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting of storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.

Ik heb geduld hoor dus automatisch annuleren na 3 maanden hoeft niet. Dat ze gaan leveren!
Zijn veel bestellingen geplaatst. Veel winkels met deze aanbieding kunnen ook niet leveren momenteel.
We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:45
Ze mogen wat mij betreft ook die code gewoon digitaal toesturen :p ben ik net zo blij mee, hoef dat doosje niet per se..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was er gelijk snel bij toen ze hem nog op voorraad hadden. Er schijnt een leuke aanbieding door Sony te zijn verzonnen zonder dat ze kaartjes op voorraad hadden. Of.. in ieder geval hadden ze niet dit succes verwacht. :P

Maar wat wil je met de PS4 en de verplichting om PS+ te hebben om online te kunnen gamen daarop. Dan gaan ze als warme broodjes natuurlijk. Beetje dom... :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:24:
Ik was er gelijk snel bij toen ze hem nog op voorraad hadden. Er schijnt een leuke aanbieding door Sony te zijn verzonnen zonder dat ze kaartjes op voorraad hadden. Of.. in ieder geval hadden ze niet dit succes verwacht. :P

Maar wat wil je met de PS4 en de verplichting om PS+ te hebben om online te kunnen gamen daarop. Dan gaan ze als warme broodjes natuurlijk. Beetje dom... :D
Volgens mij had het met de oude verpakking te maken waar de ps4 nog niet op stond oid en dus moesten ze er vanaf ofzo, dacht at hier gelezen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ach ik kan best een paar weken/maanden wachten tot mijn bestelling komt. Mijn 90 dagen zijn net pas ingegaan. Als het maar komt ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, duidelijk. Bol.com+code wordt het €35,- bedoel je toch?
Al zie ik dat die daar nu €40,- kost
Dat is ook wel vaag, want in een lokale folder van een andere winkel stond gewoon dat de korting van 25% geldt tot ergens begin januari. Aangezien verschillende winkels dezelfde korting aanbieden, vermoed ik dan ook dat het een actie van Sony zelf is.
EDIT: kaartje voor België is blijkbaar niet in prijs verhoogd.
wouzer1977 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:13:
Je moet wel lang wachten op levering. Zojuist de 3e mail ontvangen van BOL.COM dat het product nog steeds vertraagd is.
Dat zou wel klote zijn, want ik zit nu op 14d gratis en hoopte toch van zonder onderbreking PS+ te kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 10-12-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van 90 dagen is ook in de aanbieding, voor een euro of 11 dacht ik.

De intertoys was er als eerste mee, maar inmiddels voeren zo goed als alle winkels die korting en kijkt het me dus een actie van bovenaf.(sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
wouzer1977 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:13:

Laatste alinea van de mail:
Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren wij uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren via uw account op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting of storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.
die mail heb ik ook net gehad, ik wacht wel, PS+ loopt nog t/m juni, heb dus nog even de tijd.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Ik heb geen mail gehad, zou dat betekenen dat die van mij wel binnenkort verzonden wordt? (ik was er redelijk op tijd bij met bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:37:
Ik heb geen mail gehad, zou dat betekenen dat die van mij wel binnenkort verzonden wordt? (ik was er redelijk op tijd bij met bestellen)
Ik heb ook nog geen e-mail gehad. Was er als een van de eersten bij nadat het in dit topic was gemeld (heb het ook hier op Tweakers verder verspreid in het PS4 topic enzo, oeps.. :+ ). Maar die van mij kwam de dag erna al binnen. Het product was toen ook op voorraad.

Een paar dagen later heb ik nog maar een jaartje besteld aangezien het nu zo goedkoop is. Dan koop ik gewoon de komende tijd geen games en kan ik voor 35 euro per jaar 'onbeperkt' gamen. Prima! _/-\o_

Lang verhaal kort: de batches waarin de mails verstuurd worden zullen wel even wat tijd kosten tussendoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Mijn bol.com Playstation+ is eindelijk verzonden :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:42
HansAnders07 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:13:
Hier ook een verzendbevestiging ontvangen :) De eerst komende 2 jaar voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
Jup! BOL heeft verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Idem hier! Lekker ps+ tot feb 2017 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Vandaag maar bij Bart Smit gehaald voor 37,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 23:15
Ook maar bij de BS gehaald. Wacht nu al 2 weken op bol Zou die vandaag komen zie ik vanochtend: levering uitgesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Karimpie99 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:44:
Ook maar bij de BS gehaald. Wacht nu al 2 weken op bol Zou die vandaag komen zie ik vanochtend: levering uitgesteld :(
Nou ja, ze stacken dus het is geen ramp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Hier ook een verzendbevestiging van Bol.com.

Ik had er al één van Intertoys.

Tot 29-11-2014 heb ik die van Intertoys (€ 37,50);
Tot 29-11-2015 heb ik die van Bol.com (€ 25,00 met kortingsbonnen);

Ik ga er nu nog één bestellen (€ 37,50), dan ben ik tot 29-11-16 onder de pannen. De kaarten lijken allemaal t/m 31-12-2015 te activeren.

Kortom drie jaar Playstation Plus voor € 100,00, niet slecht. € 100,00 : 1095 dagen = € 0,09 per dag. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Oke, het is duidelijk, ze worden dus weer geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Als ik met PS Plus deze maand een gratis game download, en ik vervang die volgende maand door de nieuwe gratis titel van die maand (ivm ruimtegebrek). Kan ik dan binnen de abonnementsduur nog altijd die eerste titel weer downloaden gratis, of heb ik dan pech en moet ik weer betalen?

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 11-12-2013 19:17 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat had je toch vrij eenvoudig zelf moeten kunnen vinden hoor, en is al 100 keer gevraagd hier.
Maar eenmaal "aangeschaft" kun je ze altijd opnieuw gratis downloaden.
ze verlopen ook niet als je abonnement afloopt, alleen kun je ze dan niet spelen.
Neem je later opnieuw PSN, dan zijn ook de games uit je vorige abonnement periode weer speelbaar.

Dus je moet eigenlijk elke maand alles wat beschikbaar is "aanschaffen" (downloaden hoeft niet) ook van apparaten die je niet hebt (vita ofzo).
Als je die dan later toch koopt, heb je die games alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze blijven in je download lijst alsof je ze ooit gekocht hebt, dus later kan je ze gewoon weer downloaden. Daarom dat je bvb nu ook al beter de PS4 games koopt (via de web-versie van de PSN Shop) voor als je ooit later een PS4 zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Twixie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:24:
Ze blijven in je download lijst alsof je ze ooit gekocht hebt, dus later kan je ze gewoon weer downloaden. Daarom dat je bvb nu ook al beter de PS4 games koopt (via de web-versie van de PSN Shop) voor als je ooit later een PS4 zou kopen.
hoe doe je dat via de web versie stuff kopen? Ik kan met geen mogelijkheid mijn playstation plus gebruiken op de site. Kan wel inloggen en zie trophys etc. maar geen optie om een game te taggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
Tennisbal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:56:
[...]

hoe doe je dat via de web versie stuff kopen? Ik kan met geen mogelijkheid mijn playstation plus gebruiken op de site. Kan wel inloggen en zie trophys etc. maar geen optie om een game te taggen?
Via deze link log ik me altijd in en koop dan de items. https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

Succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
M a r c o schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:24:
Dat had je toch vrij eenvoudig zelf moeten kunnen vinden hoor, en is al 100 keer gevraagd hier.
Maar eenmaal "aangeschaft" kun je ze altijd opnieuw gratis downloaden.
ze verlopen ook niet als je abonnement afloopt, alleen kun je ze dan niet spelen.
Neem je later opnieuw PSN, dan zijn ook de games uit je vorige abonnement periode weer speelbaar.

Dus je moet eigenlijk elke maand alles wat beschikbaar is "aanschaffen" (downloaden hoeft niet) ook van apparaten die je niet hebt (vita ofzo).
Als je die dan later toch koopt, heb je die games alsnog.
Mijn excuses, bedankt ook voor de tip voor het aanschaffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Werkt die code bij bol.com voor 2,50 korting nog? Zoja, heeft iemand die misschien nog voor me? Met search vind ik niks.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
HansAnders07 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:13:
bij mij ook

@HertogJack: stond een paar pagina's terug, ik weet niet of hij nog werkt:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 11-12-2013 22:10 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 23:15
Cyleo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:48:
[...]

Nou ja, ze stacken dus het is geen ramp ;)
Klopt maar morgen loopt m'n ps+ af en wil toch graag online kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Nu online
Svennie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:06:
[...]

bij mij ook

@HertogJack: stond een paar pagina's terug, ik weet niet of hij nog werkt:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
De ingevoerde kortingscode is al alle toegestaande keren gebruikt en daarom helaas niet meer geldig Bekijk de actievoorwaarden

Balen.

psn: HertogJack

HertogJack schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:59:
[...]

De ingevoerde kortingscode is al alle toegestaande keren gebruikt en daarom helaas niet meer geldig Bekijk de actievoorwaarden

Balen.
Ben je zeker dat je zelf niet eerder die code al gebruikt hebt bij een andere aankoop ? Ik kreeg die foutmelding namelijk ook toen ik probeerde (niet dat ik dacht dat het ging werken) de code nogmaals te gebruiken bij een andere bestelling.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Is de OP een beetje outdated? Ik heb onlangs een PS3 aangeschaft en ik ben geïnteresseerd in PS Plus, maar ik wil geen gebruik maken van een creditcard. Iemand die een site weet waar ik het voordeligst een code kan aanschaffen?

Wordt de IGC elke eerste van de maand vernieuwd?

[ Voor 10% gewijzigd door Nfear op 12-12-2013 18:22 ]

NoFearz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:20:
Is de OP een beetje outdated? Ik heb onlangs een PS3 aangeschaft en ik ben geïnteresseerd in PS Plus, maar ik wil geen gebruik maken van een creditcard. Iemand die een site weet waar ik het voordeligst een code kan aanschaffen?

Wordt de IGC elke eerste van de maand vernieuwd?
Misschien kun je de laatste twee pagina's van het topic even doornemen? Dan had je gelezen dat hij nu bij veel winkels in de aanbieding is voor 37,50 (1 jaar PS+).

• supercop7373
bart smit, 37,50

[ Voor 89% gewijzigd door supercop7373 op 12-12-2013 18:47 ]

• Nfear
LuPo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:41:
[...]

Misschien kun je de laatste twee pagina's van het topic even doornemen? Dan had je gelezen dat hij nu bij veel winkels in de aanbieding is voor 37,50 (1 jaar PS+).
Ik zoek eerder iets dat instant delivery heeft.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:19
http://www.nedgame.nl/pla.../?utm_source=budgetgaming

In totaal 40 euro inclusief verzenden. Ik maak me niet zo druk om die 2,50 euro. Morgen hopelijk binnen. :)

• Nfear
BlackthunderAwf schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:02:
http://www.nedgame.nl/pla.../?utm_source=budgetgaming

In totaal 40 euro inclusief verzenden. Ik maak me niet zo druk om die 2,50 euro. Morgen hopelijk binnen. :)
Denk je dat dat ook de prijs in de fysieke winkel is?
NoFearz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:06:
[...]

Denk je dat dat ook de prijs in de fysieke winkel is?
Dat staat er notabene bij. |:(
Afhalen Wil je liever het product afhalen? Bekijk hier de actuele winkelvoorraad.

• Nfear
LuPo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:10:
[...]

Dat staat er notabene bij. |:(

[...]
Ja, maar het is niet de eerste keer dat er via de webshop andere prijzen worden gehanteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Morgen worden de nieuwe 'Instant Game Collection' games vermeld voor Januari 2014. Ben benieuwd welke spellen er tussen komen te staan. Sinds deze maand lid, dus heb dit jaar best wat gemist.

'January 2014 PlayStation Plus Free Games in Europe Being Revealed on Friday, You May be “Very Pleased” With the PS3 Games'

bron: http://www.playstationlifestyle.net

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vragen zijn misschien al 1000x gesteld maar kon ze zo snel niet terug vinden. Vergeef het me O-)

Stel je hebt 2 jaar kaarten en lost ze allebei in. Telt hij dat dan bij elkaar op (dus dat je 2 jaar ps + hebt)?

En waar kan ik zien hoeveel dag ps+ ik nog over heb?

Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
1. Telt bij elkaar op.

2. Je tweede vraag kan ik niet zo freestylo beantwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:44
Transactiebeheer ~ lijst van service

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:09:
Deze vragen zijn misschien al 1000x gesteld maar kon ze zo snel niet terug vinden. Vergeef het me O-)

Stel je hebt 2 jaar kaarten en lost ze allebei in. Telt hij dat dan bij elkaar op (dus dat je 2 jaar ps + hebt)?
Als het goed is krijg je er nog een gratis maand bij, want je koopt twee keer ps plus. Had voor mijn upgrade 3 maanden gekocht en er 1 jaar bij gedaan, nu heb ik een maand extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
wouzer1977 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:06:
[...]

Via deze link log ik me altijd in en koop dan de items. https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

Succes. ;)
Ideaal!!! niet meer die trage menu's door @ps3. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:09:

4-12-2013 heb ik een jaar PS+ genomen. Toen stond er bij Transactiebeheer -> Services dat ik tot 4-12-2014 PS+ heb. Vervolgens heb ik nog een kaart besteld en gisteren ingevoerd. Als ik nu kijk staat er 4-12-2015. Dus 2 losse kaarten dan telt hij het gewoon netjes op. :)
En waar kan ik zien hoeveel dag ps+ ik nog over heb?

Thx! :)
Zoals hierboven al aangegeven door een andere tweaker: Transactiebeheer - Services - Playstation Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
hoe zit het eigenlijk met ps4 en ps3 games? Draaien ze beter? Bij Pes 2013 vind ik het spel bijvoorbeeld erg stotteren hopelijk is dat de ps4 weg. (ik neem aan dat ps3 gewoon afgespeeld kan worden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tennisbal schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:34:
hoe zit het eigenlijk met ps4 en ps3 games? Draaien ze beter? Bij Pes 2013 vind ik het spel bijvoorbeeld erg stotteren hopelijk is dat de ps4 weg. (ik neem aan dat ps3 gewoon afgespeeld kan worden)?
Helaas kun je PS3 games niet op een PS4 afspelen, erg zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Wellicht is deze vraag ooit eens gesteld ( heb em niet kunnen vinden ).

Ik had de PS Plus 365 besteld via MM en het duurde uiteindelijk te lang waardoor ik gisteren bij BS een van 90 dagen gekocht heb. Na het activeren ( Bad Luck Brian hierzo ) kreeg ik een mailtje dat mijn PS Plus 365 onderweg is. Nu is mijn vraag als volgt :

Als ik mijn Ps PLus 365 wil activeren, gaan mijn 90 dagen dan weg, of wordt het erbij opgeteld?

Alvast bedankt jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Wordt opgeteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh nice, dan hoef ik me verder geen zorgen te maken. Dank je wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Die vraag stond 3 posts boven je al duidelijk beantwoord.
Even een stukje teruglezen is wel gewenst voor je vragen stelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:51:
Die vraag stond 3 posts boven je al duidelijk beantwoord.
Even een stukje teruglezen is wel gewenst voor je vragen stelt
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:

24th December: DmC Devil May Cry
24th December: Borderlands 2
24th December: Soul Sacrifice
24th December: Blazblue Continuum Shift Extend
8th January: Don’t Starve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Woop! Goede maand weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
DMC -> WOOT!
Borderlands 2 -> Heb ik al :p
Soul Sacrifice -> WOOT!
Blaz -> Vita of PS3? either way, WOOT!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
In hoeverre zijn die games ook beschikbaar voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:01
Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Echt, sinds ik PSN plus heb ben ik gestopt met het kopen van games (oke, ik heb tearaway gekocht, maar die was dan ook maar 20 euro bij Saturn). Er er zo totaal geen spijt van. Heb zelfs een PS3 aangeschaft.

Wow, don't starve.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 13-12-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Cool, zag vorige maand Borderlands 2 in de USA en had hier m'n hoop al uitgesproken deze ook in EU te krijgen :). Borderlands 1 ooit eens voor een paar tientjes in Goty edition gekocht en geen moment spijt van gehad.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:23:
Entering PS Plus:

24th December: DmC Devil May Cry
24th December: Borderlands 2
24th December: Soul Sacrifice
24th December: Blazblue Continuum Shift Extend
8th January: Don’t Starve
Leuke games weer! Heb Borderlands 2 GOTY net op de PC dus die zal ik op de PS3 niet echt geen spelen. In ieder geval het geld van PS Plus weer waard! 8)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooie maand! Tijd om toch echt eens een Vita te gaan halen! Zoveel Vita games gratis gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Don't Starve :9~ Die heb ik expres links laten liggen op de pc, omdat ik wist dat die naar de ps4 zou komen. Wel balen dat die pas in januari komt. Ik was van plan in de kerstvakantie hardcore te gaan gamen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou echt willen dat Borderlands 2 op de PS4 speelbaar was!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 13:33
HansAnders07 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:35:
In hoeverre zijn die games ook beschikbaar voor de PS4?
Don’t Starve is de PS4 titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Even een snelle vraag over deze gratis games. Als je ze eenmaal 'gekocht' hebt, blijven ze dan voor je beschikbaar om te downloaden, zelfs als je het spel uninstalled? Op een gegeven moment heb je namelijk geen ruimte meer voor nieuwe games, en het zou zonde zijn als je deze aanbiedingen mist omdat je nog bezig was met een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Metalkai schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:46:
Even een snelle vraag over deze gratis games. Als je ze eenmaal 'gekocht' hebt, blijven ze dan voor je beschikbaar om te downloaden, zelfs als je het spel uninstalled? Op een gegeven moment heb je namelijk geen ruimte meer voor nieuwe games, en het zou zonde zijn als je deze aanbiedingen mist omdat je nog bezig was met een ander spel.
waarom elke 2 pagina's deze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22
Metalkai schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:46:
Zolang je PS Plus hebt, kun je de games installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
maartend schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:50:
[...]

waarom elke 2 pagina's deze vraag?
Omdat misschien niet iedereen zin of tijd heeft om 75 pagina's te lezen? Het staat namelijk ook niet in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 10:03
Metalkai schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:52:
Omdat misschien niet iedereen zin of tijd heeft om 75 pagina's te lezen? Het staat namelijk ook niet in de OP.
Eén of twee pagina's lezen dan wel eventjes bovenin zoeken is echt teveel werk ja? Okay d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:53:
[...]

Eén of twee pagina's lezen dan wel eventjes bovenin zoeken is echt teveel werk ja? Okay d:)b
Het eventjes in de OP zetten is echt teveel werk ja? Okay d:)b

Kijk, ik kan ook waardeloze reacties geven

Modbreak:Wat eigen inzet wordt verwacht. Daarnaast is er ook een zoekfunctie.

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 13-12-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeterPan schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:30:
[...]

Don’t Starve is de PS4 titel.
1 tje maar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Battlefield 4 (PS3)
Was €69.99/AU$99.95/£59.99, now €34.99/AU$44.95/£24.99
met de 12 days actie dus
34,99 + 9,99 voor de upgrade is
44,99 voor Battlefield 4 (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 19-09 13:33
LIEF ZIJN VOOR ELKAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Alleen Dont Starve voor de PS4 dus in januari. Ze beginnen dus al in te krimpen bij Sony :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

MaDLiVe

.-Observer-.

Oxigeon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:09:
Alleen Dont Starve voor de PS4 dus in januari. Ze beginnen dus al in te krimpen bij Sony :P
Het is meer dat ze er nog een platform bij hebben.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Shoot. Ik dacht dat don't starve voor de ps3 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
De enige reden dat ik een Vita heb gekocht zijn ook die PSplus games die me wel aanstonden. Enige games die ik heb gekocht zijn Persona 4 en Velocity Ultra (C-Deal)

Jammer dat ik Borderlands (incl. DLC) bijna op pc heb uitgespeeld. DmC wilde ik al een tijdje proberen op PS3 dus weer een mooie maand. Ik ben ook mooi alle PS4 titels aan het reserveren in de online store, mocht ik later een PS4 halen. Vooralsnog te weinig games om over te gaan op een aankoop.

Velocity gehaald tijdens de C-sale, jammer genoeg Payday 2 gemist, twijfelde net iets te lang.

Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen tijdens de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks toch maar is een ps vita ophalen dan denk ik.
Bart Smit heeft nu een killzone mercenary pack met 16gb memcard voor maar 175. Tel daar het feit bij op dat ik al een poosje vita games zit te sprokkelen en dan heb je naar mijn mening echt waar voor je geld. Vinden jullie dit ook een goede deal? Lijkt me wel toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Hello mensen,

Heb even een aantal vragen. Ik heb sinds 29 nov de ps4 en heb mijn ps4 op mijn NL account staan. Nu wou ik inloggen op mijn USA account, maar kreeg een foutmelding dat ik niet kan inloggen op een andere account. Hoe los ik dit op zodat ik een amerikaanse game kan downloaden Hoe zit het ook met de game die ik download, krijg ik die alleen in mijn USA account of is het ook als ik switch naar mijn NL account dat mijn game ook in het lijstje staat.

Game On!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:24:
Bart Smit heeft nu een killzone mercenary pack met 16gb memcard voor maar 175. Tel daar het feit bij op dat ik al een poosje vita games zit te sprokkelen en dan heb je naar mijn mening echt waar voor je geld. Vinden jullie dit ook een goede deal? Lijkt me wel toch
Het is een voordelige bundel.

Ik zou zelf de 3g bij bs halen voor 129,99en een 32 gb kaart.
Met ps plus heb je te weinig aan 16 gb, althans dit merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan 3G heb je toch ook niet veel op zo'n Vita?
Voor online gaming is het te traag, al zal het toch al te veel MB's vreten..
En voor social media/browsen etc. Heb je een telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 gb lijkt me om mee te beginnen wel genoeg niet?
Als je klaar bent met een game kun je hem verwijderen en desnoods een xtje herdownloaden mocht je bepaalde titels later nog is willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:23:
Als je klaar bent met een game kun je hem verwijderen en desnoods een xtje herdownloaden mocht je bepaalde titels later nog is willen spelen
Ikzelf had ook 16gb maar dat gaat sneller dan je denkt hoor. Ik zou ook direct voor een 32gb variant gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:23:
In theorie klinkt dat eenvoudig,maar in de praktijk brengt dat irritaties op.

Killzone is bv al ongeveer 5gb. En dan kan je ongeveer 3~4 games erbij doen, relatief kleine.
Ook moet je 2x zoveel geheugen hebben om te downloaden en installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Je hebt niet meer 2x zoveel geheugen nodig.
Althans laatste tijd lukt het met net genoeg ruimte gewoon te downloaden.
Ik heb een 32GB trouwens en irriteer me mateloos aan het constant moeten opruimen.
Twijfel zelf voor een 64GB van playasia, maar ben bang dat ik over een half jaartje met dezelfde problemen zit.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik zie elke dag de kerstspecial van Ps+ voorbij komen op Facebook. Het spijt me zeer Sony, maar ik vind het echt schandalig hoe ps4 eigenaren hier afgeserveerd worden. Gewoon 0,0 acties voor ps4. Echt heel smerig vind ik dat jegens de nieuwe klanten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had je anders verwacht? Er zijn maar handjevol games voor de PS4, aantal zijn al gratis, wat PSN's moeten nog worden omgezet, dat gaat nog wel even duren :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Kaap schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:00:
Ik zie elke dag de kerstspecial van Ps+ voorbij komen op Facebook. Het spijt me zeer Sony, maar ik vind het echt schandalig hoe ps4 eigenaren hier afgeserveerd worden. Gewoon 0,0 acties voor ps4. Echt heel smerig vind ik dat jegens de nieuwe klanten :(
Wat verwacht je? Er zijn maar enkele PSN games voor de PS4. Dit komt echt wel goed de komende jaren. Op dit moment gaat Sony echt niet alle games waar ze het nu van moeten hebben, met grote kortingen weg doen. En de niet PSN games kan je met goed zoeken ook goedkoop vinden (BF4:China Rising Expansion Pack Edition heb ik voor € 44,45 en COD:G voor € 42,67 inclusief verzenden).

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 15-12-2013 18:42 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:47
Toch had ik zo'n Knack wel voor 30 willen zien deze maand bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Kaap schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:00:
Oplossing:

1. Op Ps3 Battlefield 3 kopen voor 35 euro en deze upgraden: tadaaa goedkoop Bf4 voor PS4 (gisteren gedaan)
2. Resogun installeren en snel gaan spelen.
3. Het charmante, maar niet super hoogstaande, Contrast gratis installeren.

Voor een console die nog geen maand uit is vind ik dat al genoeg deals =p :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, ze hadden NFS voor PS3 in de aanbieding voor 30euro. De PS4 versie was gewoon 70euro in de store. Voor een game die op zowel PS3 als op PS4 bijna gelijktijdig is gereleased, en enkel op de PS4 wat betere textures en hogere framerate heeft (I guess), vind ik het toch een beetje jammer dat de PS4-versie niet ook in de aanbieding was (ongeacht de prijs), ook al is van tevoren aangekondigd dat er geen PS4 deals zouden zijn.

Overigens heb ik tijdens de kerstdeal inderdaad ook BF4 gekocht voor PS3 en geupgrade naar PS4 versie, voor 45euro een digitale versie van BF4 vond ik dan wel weer een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Brutal1ty schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:13:
[...]
Oplossing:

1. Op Ps3 Battlefield 3 kopen voor 35 euro en deze upgraden: tadaaa goedkoop Bf4 voor PS4 (gisteren gedaan)
2. Resogun installeren en snel gaan spelen.
3. Het charmante, maar niet super hoogstaande, Contrast gratis installeren.

Voor een console die nog geen maand uit is vind ik dat al genoeg deals =p :D
Euhm ja :/ Resogun en Contrast waren gewoon de maandelijkse PSN games. Ik heb het over de kerstspecial waarbij elke Sony platform aanbiedingen krijgt, maar die niet gelden voor de PS4.
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:29:
[...]
Nouja, ze hadden NFS voor PS3 in de aanbieding voor 30euro. De PS4 versie was gewoon 70euro in de store. Voor een game die op zowel PS3 als op PS4 bijna gelijktijdig is gereleased, en enkel op de PS4 wat betere textures en hogere framerate heeft (I guess), vind ik het toch een beetje jammer dat de PS4-versie niet ook in de aanbieding was (ongeacht de prijs)
Dit is een goed voorbeeld van wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Voor wie nog PS Plus zoekt (goedkoop):
Nog op zoek naar PlayStation Plus?
365 Dagen voor €37,49
Bij de volgende winkels zijn ze nog steeds afgeprijsd en bestelbaar!
Bart Smit
Game Mania
Intertoys
Nedgame
http://www.psx-sense.nl/1...getdag-games-15-december/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:24:
Lijkt mij prima waarde voor je geld. PS Vita is vet, en 16 GB zou ik genoeg aan hebben daar ik maximaal een keer 3 games tegelijk speel (eigenlijk nog minder op de Vita. Die is voor mij echt erbij. Ook gekocht vanwege PS+ ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 08:16
Zijn er nog mensen die de laatste week hun Playstation Plus 365 dagen van Bol.com hebben binnengekregen? En zo ja, hoeveel tijd zat er tussen het plaatsen van de bestelling en de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrvH schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:39:
Zijn er nog mensen die de laatste week hun Playstation Plus 365 dagen van Bol.com hebben binnengekregen? En zo ja, hoeveel tijd zat er tussen het plaatsen van de bestelling en de levering?
YES, maar 2 dagen, had het wel pas om 8 uur besteld.
Pagina: 1 ... 19 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.