Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
iPodKiller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:36:
[...]

Je Ps plus abbonnement is altijd aan je account gebonden.. Daarom geven ze nu ook resogun en contrast voor de ps4 weg bij psplus...
Of... je leest de vraag goed! 8)7

Klopt, je kan ze inderdaad niet zien bij de instant game collectie zolang je de PS4 niet hebt. Echter als je gewoon zoekt op de namen kan je ze wel vinden en zo toevoegen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:07
Jay-K schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:11:
Bij Bol.com is de kaart ook voor €37,50 te bestellen.
iPodKiller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:22:
[...]

Dank voor het melden, voor 35,- besteld met deze kortingscode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Wilde dit net hier online gaan zetten. Dacht dat ik een nieuwtje had: dat bol.com ze verkocht voor €37,50 en dat je een kortingscode kan gebruiken. Mooi om te zien dat het hier al staat! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor die code en tip voor bestellen bij bol.com ;)
Meteen maar 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/ps-voor-paupers/ Hier leggen ze uit hoe je bij Amazon een jaar PS+ kan krijgen voor 22 euro( i.v.m. black friday) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
iPodKiller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:22:
[...]

Dank voor het melden, voor 35,- besteld met deze kortingscode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
d:)b Besteld met de kortingscode :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
falcon123 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:13:
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/ps-voor-paupers/ Hier leggen ze uit hoe je bij Amazon een jaar PS+ kan krijgen voor 22 euro( i.v.m. black friday) :o
Gaat dit werken op een EU account? met games kan deze methode maar vraag me af of die PS+ code wel werkt op een EU account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Wonderlijk genoeg werkt die kortingscode hier niet, is al te vaak gebruikt staat er. Oh well.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
wingsofgold schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:23:
[...]

Gaat dit werken op een EU account? met games kan deze methode maar vraag me af of die PS+ code wel werkt op een EU account...
Nee dat zeggen ze er blijkbaar ff niet bij |:( werkt sws alleen op US account ;)

zie ook hier in rood : http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=724021

[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-11-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Je kan op de PS3 wel inloggen met je US account; de games downloaden en spelen met je EU account. Ik weet echter niet of en hoe dit werkt op PS4/Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08 23:04
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:25:
[...]

Wonderlijk genoeg werkt die kortingscode hier niet, is al te vaak gebruikt staat er. Oh well.
Zojuist ook besteld. met die code:

Bol.com (2.5euro korting= bestellingen boven de 25e)
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7

Werkt welliswaar alleen voor bestellingen die BOL zelf verkoopt. Is ook maar 1 keer te gebruiken per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 17:13
Ik wilde via de site van psn de 14-dagen trial aanvragen, krijg ik een pop-up: ''je hebt al Playstation Plus''..
Terwijl ik dit nooit heb aangeschaft. Hierdoor kan ik dus ook geen trial aanschaffen.

Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Het staat op psx-sense... met de kortingscode er ook nog bij. Gelukkig dat ik vroeg heb besteld.. Nu gaat het wel heel snel denk ik met de voorraad ervan. Staat al op 3-5 werkdagen (die van mij wordt al morgen geleverd), dus mocht je nog twijfelen, twijfel niet en bestel nu..

[ Voor 19% gewijzigd door iPodKiller op 29-11-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
ook besteld (incluis kortingscode), 35,- netjes

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zie nog steeds helemaal geen PS4 content op PSN+. Komt dit nog of dien je eerst een PS4 console aan je account te linken oid?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:17:
Ik zie nog steeds helemaal geen PS4 content op PSN+. Komt dit nog of dien je eerst een PS4 console aan je account te linken oid?
Paar Posts boven je: zoek op de titel van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:55

RKD

Arrghh wil ik net alvast wat games kopen voor mijn PS4. Schrijft hij 14,99 af voor resogun terwijl er als prijs staat dat hij gratis is ivm PS Plus.... Zucht... Nu wachten tot klantenservice het in orde maakt.

Meer mensen last van gehad?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
wouzer1977 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:10:
[...]

Zojuist ook besteld. met die code:

Bol.com (2.5euro korting= bestellingen boven de 25e)
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7

Werkt welliswaar alleen voor bestellingen die BOL zelf verkoopt. Is ook maar 1 keer te gebruiken per account.
2x 37,50€ ( 5€ korting ) 2 jaar voor 70€ - mooi meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
RKD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:51:
Arrghh wil ik net alvast wat games kopen voor mijn PS4. Schrijft hij 14,99 af voor resogun terwijl er als prijs staat dat hij gratis is ivm PS Plus.... Zucht... Nu wachten tot klantenservice het in orde maakt.

Meer mensen last van gehad?
Is het iemand wel gelukt? Of 'klopt' het dat je de games niet kan downloaden als je geen PS4 hebt geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
pelt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:23:
[...]

Is het iemand wel gelukt? Of 'klopt' het dat je de games niet kan downloaden als je geen PS4 hebt geregistreerd?
Ik heb via de http://www.sonyentertainm...m/nl-nl/video-game-store/ de games "gekocht".
Bij Instant Game collection staan ze er niet bij. Ik heb gezocht op Resogun en Contrast. Bij de games zelf de Gratis + versie geselecteerd en aan mijn winkelwagen toegevoegd en 0,- euro betaald.
Ik heb (nog) geen PS4 in mijn bezit.

[ Voor 3% gewijzigd door wouzer1977 op 29-11-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
FreshMaker schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:23:
[...]

2x 37,50€ ( 5€ korting ) 2 jaar voor 70€ - mooi meegenomen ;)
Ik hoorde net dat de goedheiligman ook een kaartje heeft voor mij. Haha.
2 jaar voor 25,-. (had nog een 10,-e BOL-bon :o )

Sorry voor mijn 2 posts achter elkaar :$

[ Voor 8% gewijzigd door wouzer1977 op 29-11-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 19-09 13:33
Weet iemand hoe je gebruik kunt maken van de 1 jaar PS+ voor $30 actie van Amazon.com vandaag?
Als ik 'm probeer te kopen met mijn normale Amazon account vraagt 't eerst nog eens om verificatie van mijn creditcard gegevens om bij het afrekenen te melden dat het alleen geldig is de V.S. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
PeterPan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:38:
Weet iemand hoe je gebruik kunt maken van de 1 jaar PS+ voor $30 actie van Amazon.com vandaag?
Als ik 'm probeer te kopen met mijn normale Amazon account vraagt 't eerst nog eens om verificatie van mijn creditcard gegevens om bij het afrekenen te melden dat het alleen geldig is de V.S. :(
En dde code is daar ook enkel geldig. Enkel voor een US account van PSN. Geld dus niet aan verspelen. Is hier al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Ja dat weet ik, ik heb ook al een Amerikaans PS+ account.

Edit: opgelost. Eerst een adres in Amerika invullen bij je Amazon account en deze default zetten en dat de PS+ aanbieding aan je mandje toevoegen. Vraagt nogmaals om je CC verificatie maar dan gaat het wel goed.

[ Voor 65% gewijzigd door PeterPan op 29-11-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Wilde alvast de PS4 games van Plus veilig stellen maar is een beetje druk daar met PS4 bezitters waarschijnlijk want aanmelden mislukt de hele tijd. Volgende week nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
PSN is inderdaad heel traag bij mij op de PS4 nu. Inloggen duurt een paar minuten of lukt helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Waar staat de 14 dagen trial op je ps4 doos of KZ spel?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Nee, als je naar de PSN store gaat op je PS4 zie je dat volgens mij pas. Moet je dus wel eerst een account hebben aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:05
Te koop: Plus Abonnement USA 365 Dagen PS3 + PS Vita + PSN + PS4
Verkeerde code gekocht bij Amazon USA, is niet geldig voor Nederland. (dacht dat hij ook in Nederland werkte :( )
Voor 22 euro te koop, code wordt direct gemaild, na ontvangst aankoopbedrag.

VERKOCHT

[ Voor 11% gewijzigd door zargo op 29-11-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 08:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Ben ik nu zo dom of werkt het gewoon niet zoals ik denk?
Net PSN abbo gehaald (voucher) die ik gewoon in de store kan invullen onder 'codes inwissele'.
Na een heel kort laadscherm wordt ik naar het homescreen gemikt en als ik dan in de store kijk voor Resogun dan mag ik die afrekenen. Na invullen code geen goed of foutmelding te zien.

:|

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Laatst online: 19-09 14:11
Saffie_time schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:06:
Net PSN abbo gehaald (voucher) die ik gewoon in de store kan invullen onder 'codes inwissele'.
Na een heel kort laadscherm wordt ik naar het homescreen gemikt en als ik dan in de store kijk voor Resogun dan mag ik die afrekenen. Na invullen code geen goed of foutmelding te zien.

Heb ik ook met de BF4 code, denk dat PSN nog niet helemaal 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Saffie_time schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:06:

Ik heb hetzelfde probleem met PSN+

Kan geen codes inwisselen want wordt terug gegooid naar Home screen en heb geen PSN+ erna. Ow en de code invullen via de site geeft mooi aan "Deze code kunt u niet inwisselen op een PC"

[ Voor 71% gewijzigd door WiXX op 29-11-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Als ik killzone opstart en dan online wil zegt hij dat dit niet kan, omdat ik geen psn+ heb. Vervolgens kan ik voor een trial kiezen van 2 dagen. Hier heb je geen cc voor nodig dus ik kan alvast 2 dagen vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
zargo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:44:
Te koop: Plus Abonnement USA 365 Dagen PS3 + PS Vita + PSN + PS4
Verkeerde code gekocht bij Amazon USA, is niet geldig voor Nederland. (dacht dat hij ook in Nederland werkte :( )
Voor 22 euro te koop, code wordt direct gemaild, na ontvangst aankoopbedrag.
Ik wil de code wel van je overnemen maar ik kan je niet PMen. Zet je PM even aan en stuur me je gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiXX schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:15:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met PSN+

Kan geen codes inwisselen want wordt terug gegooid naar Home screen en heb geen PSN+ erna. Ow en de code invullen via de site geeft mooi aan "Deze code kunt u niet inwisselen op een PC"
Codes inwisselen is tijdelijk uitgeschakeld door de serverproblemen met PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik heb playstation plus gekocht voor een jaar. Eerst geld via ideal op mijn account gezet (op de laptop) en vervolgens op de playstation 12 maanden gekocht. Ik had echter wel wat meer interactie verwacht wanneer het gekocht is. Zo zie ik bijvoorbeeld nog steeds reclame in de ps store over ps plus (''eis nu je gratis 14 dagen op'' enz) gelukkig doet hij het wel perfect (games, korting enz) maar jammer dat het echt een abonnement is naast de store ipv goed geïntegreerd. er staat nog steeds ''meld je aan voor ps plus''

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaWierie op 30-11-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02:58
AlphaWierie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:22:
Ik heb playstation plus gekocht voor een jaar. Eerst geld via ideal op mijn account gezet (op de laptop) en vervolgens op de playstation 12 maanden gekocht. Ik had echter wel wat meer interactie verwacht wanneer het gekocht is. Zo zie ik bijvoorbeeld nog steeds reclame in de ps store over ps plus (''eis nu je gratis 14 dagen op'' enz) gelukkig doet hij het wel perfect (games, korting enz) maar jammer dat het echt een abonnement is naast de store ipv goed geïntegreerd. er staat nog steeds ''meld je aan voor ps plus''
Maar hoe deed jij dit zonder creditcard dan? Ik heb 35 euro in mijn Sony account en bij de PS3 kon ik aankopen doen maar nu kan ik niks kopen dus ook geen trial en PS plus :/

[ Voor 8% gewijzigd door AMARONE op 30-11-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:14:
[...]

Maar hoe deed jij dit zonder creditcard dan? Ik heb 35 euro in mijn Sony account en bij de PS3 kon ik aankopen doen maar nu kan ik niks kopen dus ook geen trial en PS plus :/
PNS aankoopen en invoeren codes en dat soort gedoe ligt er uit momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
maartend schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:27:
[...]

PNS aankoopen en invoeren codes en dat soort gedoe ligt er uit momenteel.
Daarom deze melding?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5xF3k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Geen idee. Ik kreeg op mijn Vita een foutmedlings code en zo kwam ik op de PS site en daar weer op een forum en daar weer in een bericht dat me doorverwees naar een ander beriicht en daar stond het.

Of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
maartend schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:30:
Geen idee. Ik kreeg op mijn Vita een foutmedlings code en zo kwam ik op de PS site en daar weer op een forum en daar weer in een bericht dat me doorverwees naar een ander beriicht en daar stond het.

Of zoiets.
Ja ik wist dat al inderdaad maar die melding hier slaat nergens op omdat ik 35 euro heb :P Mja, misschien is dat een andere manier van hetzelfde vertellen bij Sony :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:34:
[...]

Ja ik wist dat al inderdaad maar die melding hier slaat nergens op omdat ik 35 euro heb :P Mja, misschien is dat een andere manier van hetzelfde vertellen bij Sony :+
Kan. Ik kreeg ook gewoon een of andere code en dan moest ik echt nog een paar stappen uitvoeren voor ik de betekenis pas had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 23:08
Heb alleen een PS3 en Vita. Zojuist wilde ik de PS4 games veiligstellen voor wanneer ik over een paar maanden de PS4 heb. Echter de games komen niet naar voren via de PS3. Wanneer ik naar de games ga zoeken via de pc zie ik ze wel. Ik kan ze ook in het winkelwagentje doen en afrekenen.
Is het nu gelukt? Of is er een PS4 nodig is om ze te kunnen "kopen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RobbieN schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:14:
Heb alleen een PS3 en Vita. Zojuist wilde ik de PS4 games veiligstellen voor wanneer ik over een paar maanden de PS4 heb. Echter de games komen niet naar voren via de PS3. Wanneer ik naar de games ga zoeken via de pc zie ik ze wel. Ik kan ze ook in het winkelwagentje doen en afrekenen.
Is het nu gelukt? Of is er een PS4 nodig is om ze te kunnen "kopen"?
Same here. Net naar huis gegaan om Contrast en Resogun alvast aan te klikken maar niet gratis te vinden. Resogun vond ik helemaal niet en Contrast kostte 14.99 Euro (PS3 versie). Niets m.b.t. PS4 te vinden.

Misschien omdat er nu grootschalige PSN-problemen zijn, anders snap ik er ook niets van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:23:
[...]
Same here. Net naar huis gegaan om Contrast en Resogun alvast aan te klikken maar niet gratis te vinden. Resogun vond ik helemaal niet en Contrast kostte 14.99 Euro (PS3 versie). Niets m.b.t. PS4 te vinden.

Misschien omdat er nu grootschalige PSN-problemen zijn, anders snap ik er ook niets van :)
ik denk niet dat je PS4 games via de PS3 kan "aanschaffen".
Gewoon ff via de PC naar de store gaan, en je kunt ze al vastleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
M a r c o schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:31:
ik denk niet dat je PS4 games via de PS3 kan "aanschaffen".
Gewoon ff via de PC naar de store gaan, en je kunt ze al vastleggen.
Snap ik wel en uiteraard reeds gedaan maar dit soort posts zijn vreselijk onduidelijk/incorrect dan hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Brad Pitt schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:38:
[...]

Snap ik wel en uiteraard reeds gedaan maar dit soort posts zijn vreselijk onduidelijk/incorrect dan hè :)
Dit werkte bij mij wel, moet hierbij wel zeggen dat ik het via de website heb gedaan en niet via store op de PS3.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:14:
[...]

Op de website van sony kan je geld toevoegen aan je account dit via ideal of paypal
Dit wordt realtime bijgewerkt. Ik heb daarna op de ps4 de 12maanden aangeschaft en hij deed het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Alles lijkt weer te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:23:
[...]

Ja, dat was het probleem dus, vanochtend alles zonder problemen gekocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Ik heb dus playstation plus aangeschaft en het werkt allemaal (de gratis games speel ik al).

2 vragen.

1 In de PSN store staat nog steeds overal ''wordt nu lid van ps plus, schaf nu ps plus aan ect'' Gaat deze reclame ook weg hoe ik het nu heb aangeschaft?

2 Waar kan ik de ps plus avatars vinden ? ik wil deze graag als avatar instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
AlphaWierie schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:57:
Ik heb dus playstation plus aangeschaft en het werkt allemaal (de gratis games speel ik al).

2 vragen.

1 In de PSN store staat nog steeds overal ''wordt nu lid van ps plus, schaf nu ps plus aan ect'' Gaat deze reclame ook weg hoe ik het nu heb aangeschaft?

2 Waar kan ik de ps plus avatars vinden ? ik wil deze graag als avatar instellen.
1. Blijft staan al koop je tot 2016.

2. Search gebruiken in de store op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben wel heel erg benieuwd of we de volgende maand ook al nieuwe PS4 content kunnen verwachten, ik neem aan dat de huidige content voor december is en dat we in januarie iets nieuws kunnen verwachten? Ben wel benieuwd hoe Sony dit aan gaat pakken aangezien er nog nauwelijks content is :p

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Games uit de PSN store konden altijd gedeeld worden met maximaal 5 ps3's dit was teruggebracht naar 2 ps3's.
weet iemand of dit ook met de ps4 zo werkt dat je meerdere accounts kan maken op een ps4 en dus een game kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50

MonkeySleeve

It's just Monkey business

bartburg schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:01:
Games uit de PSN store konden altijd gedeeld worden met maximaal 5 ps3's dit was teruggebracht naar 2 ps3's.
weet iemand of dit ook met de ps4 zo werkt dat je meerdere accounts kan maken op een ps4 en dus een game kan delen?
Dat kan; http://www.reddit.com/r/P...e_ps4_and_tried_the_game/

Je stelt dus je account in op een PS4 als primairy of secundary account. Kan dus wel maar op max 2 PS4's.

[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySleeve op 02-12-2013 13:10 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Hmm ging bij de ps3 wel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even ter mededeling: Wie de 2 dagen PS plus verzilverd door een game als Battlefield of Kilzone te starten en naar de multiplayer te gaan zonder dat je zelf al PS plus hebt, kan de 14 dagen gratis actie uit de Store niet meer gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:03:
Even ter mededeling: Wie de 2 dagen PS plus verzilverd door een game als Battlefield of Kilzone te starten en naar de multiplayer te gaan zonder dat je zelf al PS plus hebt, kan de 14 dagen gratis actie uit de Store niet meer gebruiken...
Klopt, maar als je die 2 wkn doet ben je gek. Is een lokkertje om je CC gegevens te hebben. Er komt een dag dat je die auto renewal vergeet en dan is het byebye X aantal euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:30:
Klopt, maar als je die 2 wkn doet ben je gek. Is een lokkertje om je CC gegevens te hebben. Er komt een dag dat je die auto renewal vergeet en dan is het byebye X aantal euro.
?

PS4 zonder PSN Plus is nogal kaal imho. Zou niet zonder kunnen. Al is het maar vanwege de gratis content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:30:
[...]

Je kunt meteen daarna je CC gegevens weghalen en auto-renew uitzetten... :*)
Ik heb hier mn 365 day psn kaart al liggen, maar nog niet opengemaakt en ingevoerd door de psn-code problematiek en ik had nog 2 dagen gratis via bovengenoemde methode, maar vanavond kreeg ik helaas de melding dat ik geen Plus meer had.
Ik ben maar singleplayer van BF4 gaan spelen, die code voer ik morgen wel in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Chaoss schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:58:
Ik ben wel heel erg benieuwd of we de volgende maand ook al nieuwe PS4 content kunnen verwachten, ik neem aan dat de huidige content voor december is en dat we in januarie iets nieuws kunnen verwachten? Ben wel benieuwd hoe Sony dit aan gaat pakken aangezien er nog nauwelijks content is :p
Voor december krijgen we nog wat leuks. De content nu is van November.

Wikipedia: Instant Game Collection

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Trouwens ben ik nou al mijn PS1 spellen kwijt die ik op de PSN (PS3 tijdperk) gekocht had? :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alionfire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:54:
Trouwens ben ik nou al mijn PS1 spellen kwijt die ik op de PSN (PS3 tijdperk) gekocht had? :P
Ik denk dat ze in je gedownloade lijst blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Hier nog even een leuk overzicht wat ik allemaal gemist heb :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9L97fKm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

alionfire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:53:
[...]

Wat komt er dan voor de EU eind december? Ik zie alleen maar dat er Borderlands 2 en Dyad voor Noord Amerika komt. Voor de rest zie ik niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De meest recente update met o.a. Resogun en Grid 2 was de update voor December, deze is inderdaad wel al beschikbaar geworden eind November. Vroeger werden de nieuwe games online gezet aan het begin van de maand, de laatste keren is het steeds aan het einde van de maand ervoor. Daardoor is het een beetje onduidelijk.

'In' Januari krijgen we weer een PS+ update, maar deze zou inderdaad eind deze maand gewoon online kunnen staan.
iPodKiller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:27:
[...]

Wat komt er dan voor de EU eind december? Ik zie alleen maar dat er Borderlands 2 en Dyad voor Noord Amerika komt. Voor de rest zie ik niks nieuws.
De nieuwe games worden meestal halverwege de maand bekend gemaakt, dus wat we voor Januari krijgen is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Ik hoop dat we in de EU ook nog eens Borderlands 2 krijgen. Eerste deel met veel plezier gespeeld :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:18
Zijn er mensen die digitaal PSN Plus hebben gekocht waarbij je meteen een code krijgt? Zoja via welke website kan ik het betrouwbaarste bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:00
[...]

er staat toch alleen dat we nu resogun en contrast hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
MonkeySleeve schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:55:

[afbeelding]
Same here, ik heb altijd heel erg veel plezier van mijn Xbox 360 gehad maar baal toch wel dat ik dit gemist heb. Hopelijk zet Sony deze traditie voort op de PS4!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Mr Ton schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:47:
[...]

Same here, ik heb altijd heel erg veel plezier van mijn Xbox 360 gehad maar baal toch wel dat ik dit gemist heb. Hopelijk zet Sony deze traditie voort op de PS4!
Het wordt sowieso doorgetrokken naar de PS4. PS+ geldt nu gewoon voor PS Vita, PS3 en PS4 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeySleeve schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:06:
[...]

Het wordt sowieso doorgetrokken naar de PS4. PS+ geldt nu gewoon voor PS Vita, PS3 en PS4 :9~
Duurt alleen nog even voordat men de echt goede games kan weggeven, ik verwacht komend jaar alleen nog maar indies. En dat kost ze natuurlijk ook niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 15-09 13:59
dutchgio schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:28:
[...]

Duurt alleen nog even voordat men de echt goede games kan weggeven, ik verwacht komend jaar alleen nog maar indies. En dat kost ze natuurlijk ook niets...
Nou ja, ook indies krijgen betaald natuurlijk :) En zodra deze uitkomt wordt Drive club in de Plus gegooid dus verwacht al heel snel niet indies in de PS4 kant van Plus. Kijk maar naar de Vita. Toen deze in de Plus kwam hadden we al redelijk snel grote titels op PS+

[ Voor 9% gewijzigd door NoMoreMusic op 04-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:07
dutchgio schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:28:
[...]

Achja, bij de Xbox krijg je ook niets extra's voor online gaming. Dus alles wat we krijgen is mooi meegenomen dacht ik. ;)
Zeker als je bedenkt dat PS+ 1 jaar aan te schaffen is voor 35 euro. Als je dan een PS3, Vita en PS4 hebt krijg je toch wel flink wat hoor. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
de geruchtenmolen is terug! En we zijn al weer bezig met "Volgens site X gaan we binnenkort A of B krijgen"

Heerlijke tijden. Ik wacht gewoon wel af ;)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
MonkeySleeve schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:55:

[afbeelding]
Gaaf overzicht. Baal wel dat ik RDR gemist heb. Verder heb ik er verbazingwekkend veel gelukkig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repvak
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Ik heb via iDeal een bedrag toegevoegd aan mijn portomonnee. Nu wil ik via de ps store een ps plus abonnement aanschaffen, staat er dat ik creditcard gegevens moet toevoegen. Iemand enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Repvak schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:55:
Ik heb via iDeal een bedrag toegevoegd aan mijn portomonnee. Nu wil ik via de ps store een ps plus abonnement aanschaffen, staat er dat ik creditcard gegevens moet toevoegen. Iemand enig idee wat ik moet doen?
Niet de gratis 2 weken optie kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repvak
dutchgio schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:03:
[...]

Niet de gratis 2 weken optie kiezen
Doe ik ook niet. Ik kies voor een maandabonnement. Dan krijg ik nog steeds die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem hier. De gratis variant als de betaalde geven die melding bij mij. Heb genoeg geld in de knip maar hij blijft om die cc gegevens vragen.
Zit je dan met je gloednieuwe ps3 -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Probeer dat account van Playstation op Twitter eens. @PlaystationNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Repvak schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:06:
[...]

Doe ik ook niet. Ik kies voor een maandabonnement. Dan krijg ik nog steeds die melding
En je kunt niet via de pc store ook plus kopen?!
Net als dat je via de pc store wel ideal kunt gebruiken, en op de console zelf niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
Caneezy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:56:
Zijn er mensen die digitaal PSN Plus hebben gekocht waarbij je meteen een code krijgt? Zoja via welke website kan ik het betrouwbaarste bestellen
Je kan via BS geloof ik online code voor tegoed (PSNcard) kopen, maar tegenwoordig kan je ook met paypal/ideal op de site je tegoed op je account aanvullen en dan plus kopen in de store. https://account.sonyenter...payment-instrument.action

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via de site geld toegevoegd. Staat ook gewoon 10 euro tegoed. dit heb ik betaald via paypal. Tegoed staat er, maar zodra ik op abboneren klik staat er : We hebben een geregistreerde creditcard nodig zodat je dit item kunt kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Dat klopt, had ik gisteren ook. Wat ik gewoon heb gedaan is een 3V-voucher kopen (google maar eens) en dan die creditcard gegevens invullen. Dat werkt gewoon, en het geld op die voucher gebruik ik gewoon voor eBay oid.

Alleen ik krijg de melding dat ik al 2 PS3-systemen heb geregistreerd ofzo? En dat ik die moet uitschakelen? :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit om precies te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/x16zj1871/psn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:33:
Ik heb via de site geld toegevoegd. Staat ook gewoon 10 euro tegoed. dit heb ik betaald via paypal. Tegoed staat er, maar zodra ik op abboneren klik staat er : We hebben een geregistreerde creditcard nodig zodat je dit item kunt kopen"
Vreemd dit, is nog maar sinds kort zo.. Heb zelf ook even geprobeerd (heb al plus) krijg die zelfde foutmelding.
daan56666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:34:
Dat klopt, had ik gisteren ook. Wat ik gewoon heb gedaan is een 3V-voucher kopen (google maar eens) en dan die creditcard gegevens invullen. Dat werkt gewoon, en het geld op die voucher gebruik ik gewoon voor eBay oid.

Alleen ik krijg de melding dat ik al 2 PS3-systemen heb geregistreerd ofzo? En dat ik die moet uitschakelen? :@
Kan je ook via je account doen, met de link die ik hierboven al postte, gewoon alle registraties deactiveren en daarna de juiste activeren.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die voucher is opzich wel een leuk id, maar het mgaat mij er om dat ik al 10 euro heb uitgegeven en dus nu 10 euro kwijt ben. Voor ps plus zal ik dus nu nog een x 20 euro uit moeten geven ivm die voucher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:41:
Die voucher is opzich wel een leuk id, maar het mgaat mij er om dat ik al 10 euro heb uitgegeven en dus nu 10 euro kwijt ben. Voor ps plus zal ik dus nu nog een x 20 euro uit moeten geven ivm die voucher
Je geld ben je niet kwijt. Je kan er alleen nu even weinig mee.
Misschien kun je uit de lijst bij bugetgaming een winkel zoeken voor de 90 dagen plus voucher
http://www.budgetgaming.n...er+90+dagen+(nl)_PS4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt!
Kennelijk werkt alleen die van 1 maand niet. Via de website kon ik de 3 maand ps plus wel gewoon aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repvak
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:50:
Gelukt!
Kennelijk werkt alleen die van 1 maand niet. Via de website kon ik de 3 maand ps plus wel gewoon aanschaffen
Dat is wel vreemd. Het zijn drie abonnementen waar je uit kan kiezen. Alleen die van 1 maand zijn er cc gegevens vereist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben allang blij dat die het doet. Baal er wel van dat ik kennelijk die jak en daxter trilogy heb gemist :P
Ben nu grid 2, uncharted 3 en remember me aan het downloaden. gaat wel ff duren, maar die 15 euro heb je er nu al weer uit haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In mijn Store staan er blijkbaar 2 gratis versies van Grid 2. Een met thumbnail en eentje zonder. Iemand een idee of daar verschil in zit, of is het een quirk in de PSN Store?

EDIT: baal er ook wel van dat ik nu pas op de PS+ kar gesprongen ben. De laatste jaren wel zeer weinig gegamed, maar toch... Ben dan nu ook maar direct ook alle Vita en PS4 dingen aan het bestellen via de browser, zelfs al heb ik nu nog totaal geen plannen om er een te kopen :p.

[ Voor 44% gewijzigd door Twixie op 06-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al een Playstation plus jaar abonnement voor €35,- euro. Twijfel alleen of ik er nog een zal nemen. Denken jullie dat de prijs nog meer zal dalen of zal het de komende jaren op hetzelfde bedrag aankomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Mijn ervaring is dat €35 echt de bodem is bij dit soort acties. Er is ergens een post van mij waar ik de boel omreken naar prijs per dag. Even zoeken, dan heb je een indicatie van wat goedkoop is.

-edit- Verstekbakker in "[PS] Playstation Plus"

Hier staat het. Reken maar even uit hoeveel 35/365 is, dan heb je jouw prijs per dag. (9,6 ct/dag, dus het kan goedkoper, je hebt een jaar om daarop te wachten)

[ Voor 43% gewijzigd door Verstekbakker op 06-12-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Er zijn oha 2 aanbiedingen.

15 maanden voor de prijs van 12.
Of 25% korting bij een shop op 1 jaar. Daar is door die code van Bol.com nog wat bijgekomen.

Mijn inziens gaan ze niet goedkoper worden dan waar je ze nu voor kunt krijgen bij bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

Ik vermoed dat het maandabonnement automatisch verlengd wordt, zoals het 90-dagenabonnement voorheen. Elke drie maand wilden ze 15 euro van me hebben, daar is de creditcardinformatie voor nodig (tegenwoordig koop ik PS+ ook gewoon per jaar, da's veel goedkoper).

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Probeer het nu nog eens dan? PSN heeft wat problemen gehad de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Ik zat er ook eens aan te denken PS+ te proberen, aangezien ik Shadow of the colossus graag weer eens wil spelen zag ik dat je die gratis bij PS+ krijgt? Maar niet in NL??

Ook loopt de store telkens vast na de laatste update en kan ik dus niks.. (ook even gemeld in het playstation topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:27:

Mijn inziens gaan ze niet goedkoper worden dan waar je ze nu voor kunt krijgen bij bol
Zodra ze het weer gaan leveren :+
Ik heb al 2 mails gekregen dat het niet ging lukken ... gelukkig wel 2 onderweg, dus nog 750 dagen de tijd voor de volgende actie-korting ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Mutatie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:26:
Ik zat er ook eens aan te denken PS+ te proberen, aangezien ik Shadow of the colossus graag weer eens wil spelen zag ik dat je die gratis bij PS+ krijgt? Maar niet in NL??

Ook loopt de store telkens vast na de laatste update en kan ik dus niks.. (ook even gemeld in het playstation topic).
Hij was een poosje geleden op PS+, ik denk dat je nu te laat er voor bent.
Pagina: 1 ... 18 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.