"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Jay-K schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:11:
Bij Bol.com is de kaart ook voor €37,50 te bestellen.
Wilde dit net hier online gaan zetten. Dacht dat ik een nieuwtje had: dat bol.com ze verkocht voor €37,50 en dat je een kortingscode kan gebruiken. Mooi om te zien dat het hier al staat!iPodKiller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:22:
[...]
Dank voor het melden, voor 35,- besteld met deze kortingscode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Meteen maar 1 besteld.
iPodKiller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:22:
[...]
Dank voor het melden, voor 35,- besteld met deze kortingscode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Gaat dit werken op een EU account? met games kan deze methode maar vraag me af of die PS+ code wel werkt op een EU account...falcon123 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:13:
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/ps-voor-paupers/ Hier leggen ze uit hoe je bij Amazon een jaar PS+ kan krijgen voor 22 euro( i.v.m. black friday)
Wonderlijk genoeg werkt die kortingscode hier niet, is al te vaak gebruikt staat er. Oh well.
Nickname does not reflect reality
Nee dat zeggen ze er blijkbaar ff niet bijwingsofgold schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:23:
[...]
Gaat dit werken op een EU account? met games kan deze methode maar vraag me af of die PS+ code wel werkt op een EU account...

zie ook hier in rood : http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=724021
[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-11-2013 11:31 ]
Zojuist ook besteld. met die code:Brad Pitt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:25:
[...]
Wonderlijk genoeg werkt die kortingscode hier niet, is al te vaak gebruikt staat er. Oh well.
Bol.com (2.5euro korting= bestellingen boven de 25e)
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Werkt welliswaar alleen voor bestellingen die BOL zelf verkoopt. Is ook maar 1 keer te gebruiken per account.
Terwijl ik dit nooit heb aangeschaft. Hierdoor kan ik dus ook geen trial aanschaffen.
Iemand hier ervaringen mee?
[ Voor 19% gewijzigd door iPodKiller op 29-11-2013 14:13 ]
PSN ID: Svennie-NL
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Paar Posts boven je: zoek op de titel van de games.Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:17:
Ik zie nog steeds helemaal geen PS4 content op PSN+. Komt dit nog of dien je eerst een PS4 console aan je account te linken oid?
Meer mensen last van gehad?
2x 37,50€ ( 5€ korting ) 2 jaar voor 70€ - mooi meegenomenwouzer1977 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:10:
[...]
Zojuist ook besteld. met die code:
Bol.com (2.5euro korting= bestellingen boven de 25e)
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Werkt welliswaar alleen voor bestellingen die BOL zelf verkoopt. Is ook maar 1 keer te gebruiken per account.
Is het iemand wel gelukt? Of 'klopt' het dat je de games niet kan downloaden als je geen PS4 hebt geregistreerd?RKD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:51:
Arrghh wil ik net alvast wat games kopen voor mijn PS4. Schrijft hij 14,99 af voor resogun terwijl er als prijs staat dat hij gratis is ivm PS Plus.... Zucht... Nu wachten tot klantenservice het in orde maakt.
Meer mensen last van gehad?
Ik heb via de http://www.sonyentertainm...m/nl-nl/video-game-store/ de games "gekocht".pelt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:23:
[...]
Is het iemand wel gelukt? Of 'klopt' het dat je de games niet kan downloaden als je geen PS4 hebt geregistreerd?
Bij Instant Game collection staan ze er niet bij. Ik heb gezocht op Resogun en Contrast. Bij de games zelf de Gratis + versie geselecteerd en aan mijn winkelwagen toegevoegd en 0,- euro betaald.
Ik heb (nog) geen PS4 in mijn bezit.
[ Voor 3% gewijzigd door wouzer1977 op 29-11-2013 15:30 ]
Ik hoorde net dat de goedheiligman ook een kaartje heeft voor mij. Haha.FreshMaker schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:23:
[...]
2x 37,50€ ( 5€ korting ) 2 jaar voor 70€ - mooi meegenomen
2 jaar voor 25,-. (had nog een 10,-e BOL-bon
Sorry voor mijn 2 posts achter elkaar
[ Voor 8% gewijzigd door wouzer1977 op 29-11-2013 15:34 ]
Als ik 'm probeer te kopen met mijn normale Amazon account vraagt 't eerst nog eens om verificatie van mijn creditcard gegevens om bij het afrekenen te melden dat het alleen geldig is de V.S.
En dde code is daar ook enkel geldig. Enkel voor een US account van PSN. Geld dus niet aan verspelen. Is hier al voorbij gekomen.PeterPan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:38:
Weet iemand hoe je gebruik kunt maken van de 1 jaar PS+ voor $30 actie van Amazon.com vandaag?
Als ik 'm probeer te kopen met mijn normale Amazon account vraagt 't eerst nog eens om verificatie van mijn creditcard gegevens om bij het afrekenen te melden dat het alleen geldig is de V.S.
Edit: opgelost. Eerst een adres in Amerika invullen bij je Amazon account en deze default zetten en dat de PS+ aanbieding aan je mandje toevoegen. Vraagt nogmaals om je CC verificatie maar dan gaat het wel goed.
[ Voor 65% gewijzigd door PeterPan op 29-11-2013 16:57 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verkeerde code gekocht bij Amazon USA, is niet geldig voor Nederland. (dacht dat hij ook in Nederland werkte
Voor 22 euro te koop, code wordt direct gemaild, na ontvangst aankoopbedrag.
VERKOCHT
[ Voor 11% gewijzigd door zargo op 29-11-2013 21:40 ]
Net PSN abbo gehaald (voucher) die ik gewoon in de store kan invullen onder 'codes inwissele'.
Na een heel kort laadscherm wordt ik naar het homescreen gemikt en als ik dan in de store kijk voor Resogun dan mag ik die afrekenen. Na invullen code geen goed of foutmelding te zien.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Heb ik ook met de BF4 code, denk dat PSN nog niet helemaal 100% is.Saffie_time schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:06:
Ben ik nu zo dom of werkt het gewoon niet zoals ik denk?
Net PSN abbo gehaald (voucher) die ik gewoon in de store kan invullen onder 'codes inwissele'.
Na een heel kort laadscherm wordt ik naar het homescreen gemikt en als ik dan in de store kijk voor Resogun dan mag ik die afrekenen. Na invullen code geen goed of foutmelding te zien.
Ik heb hetzelfde probleem met PSN+Saffie_time schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:06:
Ben ik nu zo dom of werkt het gewoon niet zoals ik denk?
Kan geen codes inwisselen want wordt terug gegooid naar Home screen en heb geen PSN+ erna. Ow en de code invullen via de site geeft mooi aan "Deze code kunt u niet inwisselen op een PC"
[ Voor 71% gewijzigd door WiXX op 29-11-2013 20:25 ]
Ik wil de code wel van je overnemen maar ik kan je niet PMen. Zet je PM even aan en stuur me je gegevens.zargo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:44:
Te koop: Plus Abonnement USA 365 Dagen PS3 + PS Vita + PSN + PS4
Verkeerde code gekocht bij Amazon USA, is niet geldig voor Nederland. (dacht dat hij ook in Nederland werkte)
Voor 22 euro te koop, code wordt direct gemaild, na ontvangst aankoopbedrag.
Codes inwisselen is tijdelijk uitgeschakeld door de serverproblemen met PSN.WiXX schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:15:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met PSN+
Kan geen codes inwisselen want wordt terug gegooid naar Home screen en heb geen PSN+ erna. Ow en de code invullen via de site geeft mooi aan "Deze code kunt u niet inwisselen op een PC"
[ Voor 4% gewijzigd door AlphaWierie op 30-11-2013 00:24 ]
Maar hoe deed jij dit zonder creditcard dan? Ik heb 35 euro in mijn Sony account en bij de PS3 kon ik aankopen doen maar nu kan ik niks kopen dus ook geen trial en PS plusAlphaWierie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:22:
Ik heb playstation plus gekocht voor een jaar. Eerst geld via ideal op mijn account gezet (op de laptop) en vervolgens op de playstation 12 maanden gekocht. Ik had echter wel wat meer interactie verwacht wanneer het gekocht is. Zo zie ik bijvoorbeeld nog steeds reclame in de ps store over ps plus (''eis nu je gratis 14 dagen op'' enz) gelukkig doet hij het wel perfect (games, korting enz) maar jammer dat het echt een abonnement is naast de store ipv goed geïntegreerd. er staat nog steeds ''meld je aan voor ps plus''

[ Voor 8% gewijzigd door AMARONE op 30-11-2013 13:15 ]
PNS aankoopen en invoeren codes en dat soort gedoe ligt er uit momenteel.AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:14:
[...]
Maar hoe deed jij dit zonder creditcard dan? Ik heb 35 euro in mijn Sony account en bij de PS3 kon ik aankopen doen maar nu kan ik niks kopen dus ook geen trial en PS plus
Daarom deze melding?maartend schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:27:
[...]
PNS aankoopen en invoeren codes en dat soort gedoe ligt er uit momenteel.

Of zoiets.
Ja ik wist dat al inderdaad maar die melding hier slaat nergens op omdat ik 35 euro hebmaartend schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:30:
Geen idee. Ik kreeg op mijn Vita een foutmedlings code en zo kwam ik op de PS site en daar weer op een forum en daar weer in een bericht dat me doorverwees naar een ander beriicht en daar stond het.
Of zoiets.
Kan. Ik kreeg ook gewoon een of andere code en dan moest ik echt nog een paar stappen uitvoeren voor ik de betekenis pas had.AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:34:
[...]
Ja ik wist dat al inderdaad maar die melding hier slaat nergens op omdat ik 35 euro hebMja, misschien is dat een andere manier van hetzelfde vertellen bij Sony
Is het nu gelukt? Of is er een PS4 nodig is om ze te kunnen "kopen"?
Same here. Net naar huis gegaan om Contrast en Resogun alvast aan te klikken maar niet gratis te vinden. Resogun vond ik helemaal niet en Contrast kostte 14.99 Euro (PS3 versie). Niets m.b.t. PS4 te vinden.RobbieN schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:14:
Heb alleen een PS3 en Vita. Zojuist wilde ik de PS4 games veiligstellen voor wanneer ik over een paar maanden de PS4 heb. Echter de games komen niet naar voren via de PS3. Wanneer ik naar de games ga zoeken via de pc zie ik ze wel. Ik kan ze ook in het winkelwagentje doen en afrekenen.
Is het nu gelukt? Of is er een PS4 nodig is om ze te kunnen "kopen"?
Misschien omdat er nu grootschalige PSN-problemen zijn, anders snap ik er ook niets van
ik denk niet dat je PS4 games via de PS3 kan "aanschaffen".Brad Pitt schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:23:
[...]
Same here. Net naar huis gegaan om Contrast en Resogun alvast aan te klikken maar niet gratis te vinden. Resogun vond ik helemaal niet en Contrast kostte 14.99 Euro (PS3 versie). Niets m.b.t. PS4 te vinden.
Misschien omdat er nu grootschalige PSN-problemen zijn, anders snap ik er ook niets van
Gewoon ff via de PC naar de store gaan, en je kunt ze al vastleggen.
Snap ik wel en uiteraard reeds gedaan maar dit soort posts zijn vreselijk onduidelijk/incorrect dan hèM a r c o schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:31:
ik denk niet dat je PS4 games via de PS3 kan "aanschaffen".
Gewoon ff via de PC naar de store gaan, en je kunt ze al vastleggen.
Dit werkte bij mij wel, moet hierbij wel zeggen dat ik het via de website heb gedaan en niet via store op de PS3.Brad Pitt schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:38:
[...]
Snap ik wel en uiteraard reeds gedaan maar dit soort posts zijn vreselijk onduidelijk/incorrect dan hè
Before me there were many, after me there will be none
Op de website van sony kan je geld toevoegen aan je account dit via ideal of paypalAMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:14:
[...]
Maar hoe deed jij dit zonder creditcard dan? Ik heb 35 euro in mijn Sony account en bij de PS3 kon ik aankopen doen maar nu kan ik niks kopen dus ook geen trial en PS plus
Dit wordt realtime bijgewerkt. Ik heb daarna op de ps4 de 12maanden aangeschaft en hij deed het gewoon.
Ja, dat was het probleem dus, vanochtend alles zonder problemen gekocht :-)Brad Pitt schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:23:
[...]
Same here. Net naar huis gegaan om Contrast en Resogun alvast aan te klikken maar niet gratis te vinden. Resogun vond ik helemaal niet en Contrast kostte 14.99 Euro (PS3 versie). Niets m.b.t. PS4 te vinden.
2 vragen.
1 In de PSN store staat nog steeds overal ''wordt nu lid van ps plus, schaf nu ps plus aan ect'' Gaat deze reclame ook weg hoe ik het nu heb aangeschaft?
2 Waar kan ik de ps plus avatars vinden ? ik wil deze graag als avatar instellen.
1. Blijft staan al koop je tot 2016.AlphaWierie schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:57:
Ik heb dus playstation plus aangeschaft en het werkt allemaal (de gratis games speel ik al).
2 vragen.
1 In de PSN store staat nog steeds overal ''wordt nu lid van ps plus, schaf nu ps plus aan ect'' Gaat deze reclame ook weg hoe ik het nu heb aangeschaft?
2 Waar kan ik de ps plus avatars vinden ? ik wil deze graag als avatar instellen.
2. Search gebruiken in de store op de PC.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:11
Professioneel boekemantsje
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
weet iemand of dit ook met de ps4 zo werkt dat je meerdere accounts kan maken op een ps4 en dus een game kan delen?
Dat kan; http://www.reddit.com/r/P...e_ps4_and_tried_the_game/bartburg schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:01:
Games uit de PSN store konden altijd gedeeld worden met maximaal 5 ps3's dit was teruggebracht naar 2 ps3's.
weet iemand of dit ook met de ps4 zo werkt dat je meerdere accounts kan maken op een ps4 en dus een game kan delen?
Je stelt dus je account in op een PS4 als primairy of secundary account. Kan dus wel maar op max 2 PS4's.
[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySleeve op 02-12-2013 13:10 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Klopt, maar als je die 2 wkn doet ben je gek. Is een lokkertje om je CC gegevens te hebben. Er komt een dag dat je die auto renewal vergeet en dan is het byebye X aantal euro.dutchgio schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:03:
Even ter mededeling: Wie de 2 dagen PS plus verzilverd door een game als Battlefield of Kilzone te starten en naar de multiplayer te gaan zonder dat je zelf al PS plus hebt, kan de 14 dagen gratis actie uit de Store niet meer gebruiken...
?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:30:
Klopt, maar als je die 2 wkn doet ben je gek. Is een lokkertje om je CC gegevens te hebben. Er komt een dag dat je die auto renewal vergeet en dan is het byebye X aantal euro.
PS4 zonder PSN Plus is nogal kaal imho. Zou niet zonder kunnen. Al is het maar vanwege de gratis content.
Je kunt meteen daarna je CC gegevens weghalen en auto-renew uitzetten...Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:30:
[...]
Klopt, maar als je die 2 wkn doet ben je gek. Is een lokkertje om je CC gegevens te hebben. Er komt een dag dat je die auto renewal vergeet en dan is het byebye X aantal euro.
Ik heb hier mn 365 day psn kaart al liggen, maar nog niet opengemaakt en ingevoerd door de psn-code problematiek en ik had nog 2 dagen gratis via bovengenoemde methode, maar vanavond kreeg ik helaas de melding dat ik geen Plus meer had.
Ik ben maar singleplayer van BF4 gaan spelen, die code voer ik morgen wel in
Voor december krijgen we nog wat leuks. De content nu is van November.Chaoss schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:58:
Ik ben wel heel erg benieuwd of we de volgende maand ook al nieuwe PS4 content kunnen verwachten, ik neem aan dat de huidige content voor december is en dat we in januarie iets nieuws kunnen verwachten? Ben wel benieuwd hoe Sony dit aan gaat pakken aangezien er nog nauwelijks content is
Wikipedia: Instant Game Collection
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Verwijderd
Ik denk dat ze in je gedownloade lijst blijven.alionfire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:54:
Trouwens ben ik nou al mijn PS1 spellen kwijt die ik op de PSN (PS3 tijdperk) gekocht had?

Wat komt er dan voor de EU eind december? Ik zie alleen maar dat er Borderlands 2 en Dyad voor Noord Amerika komt. Voor de rest zie ik niks nieuws.alionfire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:53:
[...]
Voor december krijgen we nog wat leuks. De content nu is van November.
Verwijderd
De meest recente update met o.a. Resogun en Grid 2 was de update voor December, deze is inderdaad wel al beschikbaar geworden eind November. Vroeger werden de nieuwe games online gezet aan het begin van de maand, de laatste keren is het steeds aan het einde van de maand ervoor. Daardoor is het een beetje onduidelijk.alionfire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:53:
[...]
'In' Januari krijgen we weer een PS+ update, maar deze zou inderdaad eind deze maand gewoon online kunnen staan.
De nieuwe games worden meestal halverwege de maand bekend gemaakt, dus wat we voor Januari krijgen is nog niet bekend.iPodKiller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:27:
[...]
Wat komt er dan voor de EU eind december? Ik zie alleen maar dat er Borderlands 2 en Dyad voor Noord Amerika komt. Voor de rest zie ik niks nieuws.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
er staat toch alleen dat we nu resogun en contrast hebben?alionfire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:53:
[...]
Same here, ik heb altijd heel erg veel plezier van mijn Xbox 360 gehad maar baal toch wel dat ik dit gemist heb. Hopelijk zet Sony deze traditie voort op de PS4!MonkeySleeve schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:55:
Hier nog even een leuk overzicht wat ik allemaal gemist heb
[afbeelding]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Het wordt sowieso doorgetrokken naar de PS4. PS+ geldt nu gewoon voor PS Vita, PS3 en PS4Mr Ton schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:47:
[...]
Same here, ik heb altijd heel erg veel plezier van mijn Xbox 360 gehad maar baal toch wel dat ik dit gemist heb. Hopelijk zet Sony deze traditie voort op de PS4!
Duurt alleen nog even voordat men de echt goede games kan weggeven, ik verwacht komend jaar alleen nog maar indies. En dat kost ze natuurlijk ook niets...MonkeySleeve schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:06:
[...]
Het wordt sowieso doorgetrokken naar de PS4. PS+ geldt nu gewoon voor PS Vita, PS3 en PS4
Nou ja, ook indies krijgen betaald natuurlijkdutchgio schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:28:
[...]
Duurt alleen nog even voordat men de echt goede games kan weggeven, ik verwacht komend jaar alleen nog maar indies. En dat kost ze natuurlijk ook niets...
[ Voor 9% gewijzigd door NoMoreMusic op 04-12-2013 14:14 ]
Achja, bij de Xbox krijg je ook niets extra's voor online gaming. Dus alles wat we krijgen is mooi meegenomen dacht ik.dutchgio schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:28:
[...]
Duurt alleen nog even voordat men de echt goede games kan weggeven, ik verwacht komend jaar alleen nog maar indies. En dat kost ze natuurlijk ook niets...
Zeker als je bedenkt dat PS+ 1 jaar aan te schaffen is voor 35 euro. Als je dan een PS3, Vita en PS4 hebt krijg je toch wel flink wat hoor.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Heerlijke tijden. Ik wacht gewoon wel af
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gaaf overzicht. Baal wel dat ik RDR gemist heb. Verder heb ik er verbazingwekkend veel gelukkigMonkeySleeve schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:55:
Hier nog even een leuk overzicht wat ik allemaal gemist heb
[afbeelding]
Niet de gratis 2 weken optie kiezenRepvak schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:55:
Ik heb via iDeal een bedrag toegevoegd aan mijn portomonnee. Nu wil ik via de ps store een ps plus abonnement aanschaffen, staat er dat ik creditcard gegevens moet toevoegen. Iemand enig idee wat ik moet doen?
Doe ik ook niet. Ik kies voor een maandabonnement. Dan krijg ik nog steeds die melding
Verwijderd
Zit je dan met je gloednieuwe ps3 -.-
En je kunt niet via de pc store ook plus kopen?!Repvak schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:06:
[...]
Doe ik ook niet. Ik kies voor een maandabonnement. Dan krijg ik nog steeds die melding
Net als dat je via de pc store wel ideal kunt gebruiken, en op de console zelf niet..
Je kan via BS geloof ik online code voor tegoed (PSNcard) kopen, maar tegenwoordig kan je ook met paypal/ideal op de site je tegoed op je account aanvullen en dan plus kopen in de store. https://account.sonyenter...payment-instrument.actionCaneezy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:56:
Zijn er mensen die digitaal PSN Plus hebben gekocht waarbij je meteen een code krijgt? Zoja via welke website kan ik het betrouwbaarste bestellen
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Verwijderd
Alleen ik krijg de melding dat ik al 2 PS3-systemen heb geregistreerd ofzo? En dat ik die moet uitschakelen?
Vreemd dit, is nog maar sinds kort zo.. Heb zelf ook even geprobeerd (heb al plus) krijg die zelfde foutmelding.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:33:
Ik heb via de site geld toegevoegd. Staat ook gewoon 10 euro tegoed. dit heb ik betaald via paypal. Tegoed staat er, maar zodra ik op abboneren klik staat er : We hebben een geregistreerde creditcard nodig zodat je dit item kunt kopen"
Kan je ook via je account doen, met de link die ik hierboven al postte, gewoon alle registraties deactiveren en daarna de juiste activeren.daan56666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:34:
Dat klopt, had ik gisteren ook. Wat ik gewoon heb gedaan is een 3V-voucher kopen (google maar eens) en dan die creditcard gegevens invullen. Dat werkt gewoon, en het geld op die voucher gebruik ik gewoon voor eBay oid.
Alleen ik krijg de melding dat ik al 2 PS3-systemen heb geregistreerd ofzo? En dat ik die moet uitschakelen?
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Verwijderd
Je geld ben je niet kwijt. Je kan er alleen nu even weinig mee.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:41:
Die voucher is opzich wel een leuk id, maar het mgaat mij er om dat ik al 10 euro heb uitgegeven en dus nu 10 euro kwijt ben. Voor ps plus zal ik dus nu nog een x 20 euro uit moeten geven ivm die voucher
Misschien kun je uit de lijst bij bugetgaming een winkel zoeken voor de 90 dagen plus voucher
http://www.budgetgaming.n...er+90+dagen+(nl)_PS4.html
Verwijderd
Kennelijk werkt alleen die van 1 maand niet. Via de website kon ik de 3 maand ps plus wel gewoon aanschaffen
Dat is wel vreemd. Het zijn drie abonnementen waar je uit kan kiezen. Alleen die van 1 maand zijn er cc gegevens vereistVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:50:
Gelukt!
Kennelijk werkt alleen die van 1 maand niet. Via de website kon ik de 3 maand ps plus wel gewoon aanschaffen
Verwijderd
Ben nu grid 2, uncharted 3 en remember me aan het downloaden. gaat wel ff duren, maar die 15 euro heb je er nu al weer uit haha
EDIT: baal er ook wel van dat ik nu pas op de PS+ kar gesprongen ben. De laatste jaren wel zeer weinig gegamed, maar toch... Ben dan nu ook maar direct ook alle Vita en PS4 dingen aan het bestellen via de browser, zelfs al heb ik nu nog totaal geen plannen om er een te kopen
[ Voor 44% gewijzigd door Twixie op 06-12-2013 13:38 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 14:11 ]
-edit- Verstekbakker in "[PS] Playstation Plus"
Hier staat het. Reken maar even uit hoeveel 35/365 is, dan heb je jouw prijs per dag. (9,6 ct/dag, dus het kan goedkoper, je hebt een jaar om daarop te wachten)
[ Voor 43% gewijzigd door Verstekbakker op 06-12-2013 14:31 ]
15 maanden voor de prijs van 12.
Of 25% korting bij een shop op 1 jaar. Daar is door die code van Bol.com nog wat bijgekomen.
Mijn inziens gaan ze niet goedkoper worden dan waar je ze nu voor kunt krijgen bij bol
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Probeer het nu nog eens dan? PSN heeft wat problemen gehad de afgelopen dagen.
Ook loopt de store telkens vast na de laatste update en kan ik dus niks.. (ook even gemeld in het playstation topic).
Zodra ze het weer gaan leverenmaartend schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:27:
Mijn inziens gaan ze niet goedkoper worden dan waar je ze nu voor kunt krijgen bij bol
Ik heb al 2 mails gekregen dat het niet ging lukken ... gelukkig wel 2 onderweg, dus nog 750 dagen de tijd voor de volgende actie-korting ...
Hij was een poosje geleden op PS+, ik denk dat je nu te laat er voor bent.Mutatie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:26:
Ik zat er ook eens aan te denken PS+ te proberen, aangezien ik Shadow of the colossus graag weer eens wil spelen zag ik dat je die gratis bij PS+ krijgt? Maar niet in NL??
Ook loopt de store telkens vast na de laatste update en kan ik dus niks.. (ook even gemeld in het playstation topic).
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.