Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken , maar ik ben gestopt met wachten op een goede deal. Mooie deal hierboven bijvoorbeeld, maar uit eindelijk scheelt het ongeveer € 1,25 per maand als je als jaarlijkse uitgave ziet.
Injustice en First Light wil ik geen indie noemenVerstekbakker schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:27:
[...]
Dan leg mij eens uit: wat is het verschil met indies? Want ik zie het verschil echt niet...
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Het zal vandaag wel bekend gemaakt worden wat er nog meer bij de PSPlus collectie zit voor december.
Verwijderd
Ik hoop het ook, maar vorige maand duurde het ook erg lang voordat de officiële bevestiging er was. Ik had begrepen dat de update allereerst op het Amerikaanse PS Blog stond. Er volgde een enorme hoeveelheid aan negatieve reacties. Vervolgens kwam de update alsnog rond het uitbrengen en kwamen ze als bonus met info over december en januari. Dat weekje extra hebben ze wat mij betreft goed gebruikt, maar ik zie het ook wel als een compensatie voor de magere november update zonder aansprekende, bekende namen.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:38:
Het zal vandaag wel bekend gemaakt worden wat er nog meer bij de PSPlus collectie zit voor december.
Wat is dan het verschil?Bellerophon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:29:
[...]
Injustice en First Light wil ik geen indie noemen
Grote ontwikkelaar vs kleine ontwikkelaar
Groot budget vs klein budget
Volgens mij kan je het lijstje zelf wel afmaken
Dan vraag ik me af wat ze met dat grote budget gedaan hebben... Vooral bij dat Injustice. Maar volgens mij gaat het allemaal alleen maar om het stempel "AAA", en het boeit verder niet dat je een boutspel met minder beweging dan een 2D side-scroller krijgt en een slap aftreksel uitbreiding van een kinderspel. Net als dat Knack waar iedereen om staat te springen, ik snap niet wat daar beter aan moet zijn tov een indie.Bellerophon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:17:
[...]
Grote ontwikkelaar vs kleine ontwikkelaar
Groot budget vs klein budget
Volgens mij kan je het lijstje zelf wel afmaken
Ik vind die spellen complete bagger, maar dat is mijn eigen mening, daar gaat het niet om ook. Als ik objectief naar die spellen kijk, kan ik geen verschil met een indie ontdekken. Misschien dat ze minder vernieuwing hebben dan een indie. Voor Injustice heeft zelfs niemand iets nieuws hoeven verzinnen. Dus ik krijg het idee dat iedereen maar een beetje in de kleren van de keizer zit te geloven. Mijn vraag blijft onbeantwoord, wat is nou werkelijk het verschil...
Enige tijd geleden was mijn PS+ verlopen. Gisteren €50,- gestort in mijn portemonnee omdat ik ergens gelezen heb dat ik dan een voucher krijg van €10,- en daarme PSN+ weer aangeschaft. Deze (de voucher) heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Heeft iemand enig idee wanneer ik die kan verwachten?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik vraag me eigenlijk af of die actie nog loopt, kon er niks meer over vinden...Oxigeon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:49:
Enige tijd geleden was mijn PS+ verlopen. Gisteren €50,- gestort in mijn portemonnee omdat ik ergens gelezen heb dat ik dan een voucher krijg van €10,- en daarme PSN+ weer aangeschaft. Deze (de voucher) heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Heeft iemand enig idee wanneer ik die kan verwachten?
Infamous en Injustice hebben beide een duidelijk voorbeeld van het voordeel van een groot budget.Verstekbakker schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:32:
[...]
Dan vraag ik me af wat ze met dat grote budget gedaan hebben... Vooral bij dat Injustice. Maar volgens mij gaat het allemaal alleen maar om het stempel "AAA", en het boeit verder niet dat je een boutspel met minder beweging dan een 2D side-scroller krijgt en een slap aftreksel uitbreiding van een kinderspel. Net als dat Knack waar iedereen om staat te springen, ik snap niet wat daar beter aan moet zijn tov een indie.
Ik vind die spellen complete bagger, maar dat is mijn eigen mening, daar gaat het niet om ook. Als ik objectief naar die spellen kijk, kan ik geen verschil met een indie ontdekken. Misschien dat ze minder vernieuwing hebben dan een indie. Voor Injustice heeft zelfs niemand iets nieuws hoeven verzinnen. Dus ik krijg het idee dat iedereen maar een beetje in de kleren van de keizer zit te geloven. Mijn vraag blijft onbeantwoord, wat is nou werkelijk het verschil...
Infamous: Haalt meer uit de grafische capaciteit van de PS4 dan een indie zal doen. Dat kan omdat door het hoge budget, dan kan er meer aandacht besteed worden aan het aanschaffen/bouwen van een engine en natuurlijk de assets. Natuurlijk kan het zijn dat jou dat niet boeit, maar velen wel.
Injustice: Vol met licenced characters. Zo'n beetje de halve DC universe zit in dat spel. Ik, en vele anderen, spelen liever met een superman character dan een character die alleen speelt zoals superman. Zelfde met racing games, ik rijd liever in een echte ferrari dan een namaak die een beetje doet suggereren dat je erin rijd, ook al handled ie precies het zelfde. Alles om het gevoel erbij. Wederom, persoonlijk.
Wat een frustratie zegVerstekbakker schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:32:
[...]
Dan vraag ik me af wat ze met dat grote budget gedaan hebben... Vooral bij dat Injustice. Maar volgens mij gaat het allemaal alleen maar om het stempel "AAA", en het boeit verder niet dat je een boutspel met minder beweging dan een 2D side-scroller krijgt en een slap aftreksel uitbreiding van een kinderspel. Net als dat Knack waar iedereen om staat te springen, ik snap niet wat daar beter aan moet zijn tov een indie.
http://nl.playstation.com...weldige-deal-verzilveren/Trishul schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:39:
[...]
Ik vraag me eigenlijk af of die actie nog loopt, kon er niks meer over vinden...
Alstu, kan alleen de algemene voorwaarden niet vinden
Interessant want ook ik heb onlangs mijn PSN lidmaatschap verlengd. Ik heb geen voucher ontvangen nog (en wist ook niet van deze actie). Ik ben benieuwd wanneer de vouchers dan uitgereikt gaan worden. Ik kan me voorstellen dat ze de uitkering na november doen (om zo in een keer iedereen te kunnen voorzien).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb vanmorgen playstation Nederland via facebook een bericht gestuurd, maar helaas nog niks terug.
Er staat dus wel dat je echt €50,- op je account moet zetten. Verlengen van PSN+ komt uit op €49,99 en is dus geen €50,00.
EDIT; Krijg net een bericht terug dat ik binnen 14 dagen een email ontvang met een voucher erin. Afwachten dus.
Er staat dus wel dat je echt €50,- op je account moet zetten. Verlengen van PSN+ komt uit op €49,99 en is dus geen €50,00.
EDIT; Krijg net een bericht terug dat ik binnen 14 dagen een email ontvang met een voucher erin. Afwachten dus.
[ Voor 54% gewijzigd door Oxigeon op 26-11-2014 13:27 ]
Als je via ideal betaald kun je alleen ronde bedragen doen dacht ik. Dan kom je dus wel op €50,- uit.
Leuk dat Injustice erbij zit, deze game heb ik nog niet, maar hij lijkt me verder wel leuk om eens te proberen. Infamous FL heb ik helaas zelf al uitgespeeld, maar voor de mensen die de game nog niet hebben is het wel een aanrader. De andere 2 games zien er overigens ook wel goed uit moet ik zeggen.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:43:
[...]
Staat gewoon in dit topic. In december krijgt de PS4 Injustice en Secret Ponchos en in januari Infamous: First Light (dus niet Second Son) en The Swapper.
Ben erg benieuwd wat de PS3 gaat krijgen, nog ff het jaar alsluiten met een toppertje zodat ik met een goed gevoel naar PS4 over kan switchen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Geen frustratie, maar ik vind het grappig om te zien hoe dat de massa hysterie toeneemt als er geen AAA titel bij zit. Maar dan komt er een AAA titel bij die gewoon echt niet beter is dan de gemiddelde indie (het is blijkbaar alleen beter door graphics of aangekochte licenties...) en is het ineens wel hoge kwaliteit gaming. Het is lachwekkend om te zien gebeuren.
Mij maakt het niet zoveel uit zoals ik al eerder heb gezegd, met een PS4, PS3 en PS Vita zit er altijd wel iets leuks bij. En anders kan ik in de bus altijd nog een boek lezen.
Op zich natuurlijk wel weer mooi getimed door Sony. De PS4 abo's lopen tegen het einde van het jaar af omdat de meeste mensen nu exact een jaar de PS4 hebben. Dus ze moeten nu verlengen. Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition is gewoon een volwaardig spel. Kreeg gemiddeld een 8+ op de gamesites dus dit is gewoon de eerste grote titel die Sony vrijgeeft. InFamous: First Light is volgens mij een standalone uitbreiding van InFamous Second Son waar je zo'n 5 uurtjes zoet mee bent en die ook gewoon een gemiddeld cijfer een 8+ kreeg.
Al met al kun je nu dus gewoon zeggen dat ze eindelijk eens spellen aanbieden die gewoon in de winkel hebben gelegen en IMO het downloaden wel waard zijn.
Al met al kun je nu dus gewoon zeggen dat ze eindelijk eens spellen aanbieden die gewoon in de winkel hebben gelegen en IMO het downloaden wel waard zijn.
Verwijderd
De volledige lijst voor december:
3rd December: Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition (PS4)
3rd December: Secret Ponchos (PS4)
3rd December: Hitman Trilogy HD (PS3)
3rd December: Deadly Premonition: The Director’s Cut (PS3)
3rd December: Final Horizon (PS Vita)
3rd December: Titan Attacks (PS4/PS3/PS Vita)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 18:48 ]
Voor degene die nog opzoek zijn naar een abonnement. Bij Mycom nu 'Black Friday' korting, met de onderstaande codes welke je tegelijk kan invoeren krijg je €15 korting. Jaartje PS+ voor €35...
- BFH2014
- BFS2014
De BFS2014 werkt niet meerArieR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:12:
Voor degene die nog opzoek zijn naar een abonnement. Bij Mycom nu 'Black Friday' korting, met de onderstaande codes welke je tegelijk kan invoeren krijg je €15 korting. Jaartje PS+ voor €35...
- BFH2014
- BFS2014
* JeroenNietDoen is not amused
Vorig jaar toen ik mijn PS4 kocht, was er bij de GameMania ook een aanbieding van PSN kaarten, 12 maanden lang PS Plus, hele goede aanbieding. Dat heb ik toe meegenomen. Ik doe nooit iets met PS Plus, speel ook niet online enzo.
Vanmorgen ontvang ik een email van PSN dat het Playstation Plus abonnement automatisch verlengt, en dat mijn creditcard gecharged is. Pardon? Zon pre-paid kaartje in de winkel is juist handig om niet een doorlopend abonnement te hoeven hebben. Dat er dan ook, zonder goedkeuring, zomaar van mijn creditcard afgeboekt wordt vind ik op zijn minst opmerkelijk. Ook het feit dat er vooraf geen enkele reminder is gestuurd dat het abonnement af zou lopen vind ik vreemd.
Ik heb dus bezwaar ingediend en geeist dat de 49,- teruggeboekt worden, ben je nou helemaal...
Vorig jaar toen ik mijn PS4 kocht, was er bij de GameMania ook een aanbieding van PSN kaarten, 12 maanden lang PS Plus, hele goede aanbieding. Dat heb ik toe meegenomen. Ik doe nooit iets met PS Plus, speel ook niet online enzo.
Vanmorgen ontvang ik een email van PSN dat het Playstation Plus abonnement automatisch verlengt, en dat mijn creditcard gecharged is. Pardon? Zon pre-paid kaartje in de winkel is juist handig om niet een doorlopend abonnement te hoeven hebben. Dat er dan ook, zonder goedkeuring, zomaar van mijn creditcard afgeboekt wordt vind ik op zijn minst opmerkelijk. Ook het feit dat er vooraf geen enkele reminder is gestuurd dat het abonnement af zou lopen vind ik vreemd.
Ik heb dus bezwaar ingediend en geeist dat de 49,- teruggeboekt worden, ben je nou helemaal...
Tja vervelend, maar weinig kans aangezien het in de voorwaarden staat. Precies de reden dat ik geen CC aan mijn PSN gelinkt heb staan (en door de grote CC fuckup van een paar jaar geleden )
Je moet het verlengen helaas nog zelf stop zetten.
Je moet het verlengen helaas nog zelf stop zetten.
Kan kun je de PS+ kaart misschien beter bij de InterToys voor 40 euro kopen:Razkin schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:34:
Werkt nog steeds, echter niet tegelijk met die andere...
http://www.intertoys.nl/g...d=623082&utm_source=zanox
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Crap, ineens is ps+ op meerdere plekken met leuke korting te krijgen. Gisteren had ik al verlengd, gewoon via de store, wel met ideal, dus hopen dat ik die voucher krijg.
Quote uit de voorwaarden, hoofdstuk 10:Kaap schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:31:
* ksborg is not amused
Daar ben je dus gewoon mee akkoord gegaan en zul je zeer waarschijnlijk niets van kunnen halen. Desondanks succes(iii)Uw abonnementen worden aan het einde van elke abonnementsperiode automatisch verlengd, vooropgesteld dat we uw SEN-portemonnee voor het abonnementsgeld kunnen belasten,
Bron: http://www.sonyentertainm...m/nl-nl/terms-of-service/
Je krijgt trouwens gewoon een mailtje van SEN hoor. Bij mij belandde die in de reclame map van mn gmail, dus met een beetje degelijk geordende mailbox heb je dat mailtje dus ook gezien. In dit geval dus niet de schuld van het bedrijf, maar wellicht van de mailbox. Ik had naar aanleiding van het betreffende mailtje dan ook direct auto-verlengen uitgeschakeld (anders wordt je creditcard automatisch gecharged) dus ik had eventjes 8 uurtjes geen ps+, maar daarna direct gebruik gemaakt van de ideal actie. Auto portemmonee aanvullen met cc heb ik wel nog steeds aanstaan, vind ik wel fijn werken. Kan allemaal ingesteld worden bij accountinstellingen.
In heel gmail gewoon echt niks van terug te vinden hoor, en mijn trash/spam map gaat gewoon tot 6 maanden terug.Trishul schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:27:
Je krijgt trouwens gewoon een mailtje van SEN hoor. Bij mij belandde die in de reclame map van mn gmail, dus met een beetje degelijk geordende mailbox heb je dat mailtje dus ook gezien. In dit geval dus niet de schuld van het bedrijf, maar wellicht van de mailbox.
Ik vind het vreemd dat als je een prepaid kaart gebruikt, ze een automatische verlenging aanzetten. Om dan ook meteen weer een jaar abonnement af te sluiten vind ik nogal wat.ksborg schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:09:
[...]
Quote uit de voorwaarden, hoofdstuk 10:
[...]
Daar ben je dus gewoon mee akkoord gegaan en zul je zeer waarschijnlijk niets van kunnen halen. Desondanks succes
Bron: http://www.sonyentertainm...m/nl-nl/terms-of-service/
Maar komt wel goed, creditcard maatschappij stelt de klant altijd in het gelijk, maandag even bellen voor blokkering van betaling.
Misschien dat je psn dan met een ander mailadres gelinkt is, want zulke mails worden automatisch verstuurd, bij elk bedrijf gaat dat zo. Is ook noodzakelijk, wettelijk gezien. Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen.Kaap schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:45:
[...]
In heel gmail gewoon echt niks van terug te vinden hoor, en mijn trash/spam map gaat gewoon tot 6 maanden terug.
[...]
Ik vind het vreemd dat als je een prepaid kaart gebruikt, ze een automatische verlenging aanzetten. Om dan ook meteen weer een jaar abonnement af te sluiten vind ik nogal wat.
Maar komt wel goed, creditcard maatschappij stelt de klant altijd in het gelijk, maandag even bellen voor blokkering van betaling.
Annuleren, want een abonnement is geen digital content, en dus mag je die als klant beeindigen binnen een bepaalde termijn. Even opgezocht, binnen 14 dagen volgens Sony.Martinspire schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:51:
Erg klantvriendelijk is het inderdaad niet, maar blijkbaar hebben ze de gegevens en je akkoord. Ik vraag me dan af wat je eraan kunt doen.
Als ik inlog bij playstation network website, staat ook daar mijn email adres geregistreerd. Ik heb ook gewoon geen ander emailadres trouwens. Het is tevens het emailadres waarmee ik inlog. Ik heb ook geen subaccounts of iets dergelijks.Trishul schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:51:
[...]
Misschien dat je psn dan met een ander mailadres gelinkt is
Dit dus NIET doen als je PSN account je lief is, ze bannen hem zonder pardon en dan kan je al je al gekochte content gedag zeggen.Kaap schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:45:
[...]
Gelijk maar eens gaan kijken wanneer mijn PSN+ afloopt en of mijn creditcardgegevens aan het account hingen. April en nee waaren de antwoorden.
Schrok wel van twee dingen, Allereerst had ik de PSN+ games van November nog niet geclaimed. (Nu inmiddels wel, Game de laatste tijd zeer weinig op de Ps3 en Vita.) En ik was inmiddels ook bijna vergeten dat ik nog geld op mijn account heb staan.
Waarbij ik mij gelijk afvroeg dat PSN tegoed wat je zelf hebt toegevoegt kan verlopen?
Zou niet moeten mogen uiteraard, Maar het zou zomaar ergens in de voorwaarden hebben kunnen staan die ik inmiddels wel vergeten ben.
Schrok wel van twee dingen, Allereerst had ik de PSN+ games van November nog niet geclaimed. (Nu inmiddels wel, Game de laatste tijd zeer weinig op de Ps3 en Vita.) En ik was inmiddels ook bijna vergeten dat ik nog geld op mijn account heb staan.
Waarbij ik mij gelijk afvroeg dat PSN tegoed wat je zelf hebt toegevoegt kan verlopen?
Zou niet moeten mogen uiteraard, Maar het zou zomaar ergens in de voorwaarden hebben kunnen staan die ik inmiddels wel vergeten ben.
Shit, die paypal reclame in de slider verwarde me.. nu heb ik met paypal 50 euro er op gezet ipv iDealOxigeon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:20:
[...]
http://nl.playstation.com...weldige-deal-verzilveren/
Alstu, kan alleen de algemene voorwaarden niet vinden

This space is occupied
Wat gekeken, maar kan nou niet zeggen dat die BF aanbiedingen zo boeiend zijn.
Nu moet ik wel zeggen dat ik enkel voor de PS3 en de Vita heb gekeken.
Hoopte op een leuke korting van Minecraft.
Nu moet ik wel zeggen dat ik enkel voor de PS3 en de Vita heb gekeken.
Hoopte op een leuke korting van Minecraft.
Verwijderd
Same here, maar gelukkig telt die ideal bonus lekker door!Trishul schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:53:
Crap, ineens is ps+ op meerdere plekken met leuke korting te krijgen. Gisteren had ik al verlengd, gewoon via de store, wel met ideal, dus hopen dat ik die voucher krijg.
Wel benieuwd wanneer we het krijgen, actie loopt tot begin december door, ik heb nog niks gehad.
Hopelijk binnen nu en een week? Gaat bij mij om 40 euro...
edit:
Sato schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:48:
Gelijk maar eens gaan kijken wanneer mijn PSN+ afloopt en of mijn creditcardgegevens aan het account hingen. April en nee waaren de antwoorden.

dat ff instellen.
PSN tegoed wat je toevoegt verloopt niet.
Als dat zo zou zijn, zouden ze je hier eenmaal per jaar, gedurende 7 jaar van op de hoogte moeten stellen.
Mocht het wel verlopen, stuur mij een DM en ik claim het voor je terug.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2014 13:17 ]
Wat en waar? Kan in de store niet echt iets vindenTrishul schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:53:
Tegoed verloopt na twee jaar.Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:11:
[...]
PSN tegoed wat je toevoegt verloopt niet.
Als dat zo zou zijn, zouden ze je hier eenmaal per jaar, gedurende 7 jaar van op de hoogte moeten stellen.
Mocht het wel verlopen, stuur mij een DM en ik claim het voor je terug.
Ongebruikte kraskaarten verlopen na een jaar.
Na aankoop kun je het uitgeven dus maximaal drie jaar rekken.
Na aankoop kun je het uitgeven dus maximaal drie jaar rekken.
[ Voor 41% gewijzigd door rdjnl op 30-11-2014 19:41 ]
Even beetje gegoogled:
En dit is wat Sony er zelf over te zeggen heeft.
Mijn huidige wallet tegoed bestaat geheel uit dat soort kaarten, Zal wel goed zitten dus.Playstation netwerk cards FAQ
Do the cards have an expiry date?
You must redeem the cards within 12 months of purchase. Once redeemed, funds will remain in your PlayStation Network wallet until spent.
Weet niet of ze een en ander aangepast hebben, maar ik werd er duidelijk op gewezen dat PS+ automatisch verlengd wordt en heb daarom bewust gekozen voor prepaid kaarten ipv koppelen van credit card aan mijn account.Martinspire schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:51:
Erg klantvriendelijk is het inderdaad niet, maar blijkbaar hebben ze de gegevens en je akkoord. Ik vraag me dan af wat je eraan kunt doen.
Komt nog bij dat rond het moment van mijn aanschaf van de PS3 net die grote PSN hack was geweest waarbij CC gegevens waren gestolen. Nog een extra reden om die creditcard zo min mogelijk aan online accounts te koppelen
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat is inmiddels verouderde informatie (uit 2009). Het verlopen van tegoed is nog niet zolang geleden ingevoerd. Ik zou het niet gaan uittesten...Sato schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:50:
Even beetje gegoogled:
[...]
die aktie van de mediamarkt 3 halen 2 betalen gaat niet echt goed op hun website.. ondanks dat ik de actiecode 3is2 invoer krijg ik gewoon het bedrag van 3 volledige psplus jaar abbo.
edit: kom er net eachter dat deze weer excluded zijn... oh well. wachten tot de kerst aanbiedingen dan maar.
edit: kom er net eachter dat deze weer excluded zijn... oh well. wachten tot de kerst aanbiedingen dan maar.
[ Voor 25% gewijzigd door Flghter1982 op 01-12-2014 14:18 ]
Zojuist gebeld met Playstation Nederland. Het PS Plus abonnement is stopgezet en het bedrag wordt teruggestort op mijn portemonnee. Dus niet terug naar mijn creditcard, maar zo kan ik er in ieder geval een game van kopen i.p.v. een jaar PS Plus waar ik gewoon echt niks mee doe.
Kijk, dat is heel netjes dan! En ook netjes van je om de uitkomst hier even te melden.Kaap schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:11:
Zojuist gebeld met Playstation Nederland. Het PS Plus abonnement is stopgezet en het bedrag wordt teruggestort op mijn portemonnee. Dus niet terug naar mijn creditcard, maar zo kan ik er in ieder geval een game van kopen i.p.v. een jaar PS Plus waar ik gewoon echt niks mee doe.
PSN ID: MrMichel_75
Kun je mij laten zien waar en wanneer dat gezegd is? (Bron.)rdjnl schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:26:
[...]
Dat is inmiddels verouderde informatie (uit 2009). Het verlopen van tegoed is nog niet zolang geleden ingevoerd. Ik zou het niet gaan uittesten...
Want ik kan daar namelijk niets over vinden.
Waar kan je eigenlijk zien wanneer je PS+ abbo afloopt?
gewoon opties op 1 van je psplus game en dan kijken bij Geldig tot!
Ik kan uberhaupt niet vinden waar je die kortingscode kunt invoeren..Flghter1982 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:04:
die aktie van de mediamarkt 3 halen 2 betalen gaat niet echt goed op hun website.. ondanks dat ik de actiecode 3is2 invoer krijg ik gewoon het bedrag van 3 volledige psplus jaar abbo.

Ik heb geen PS+ games, ik heb alleen games op disc.Flghter1982 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:40:
gewoon opties op 1 van je psplus game en dan kijken bij Geldig tot!
Oh wacht, ik heb een paar van die domme spelletjes gedownload. Zal daar wel ff kijken. Thanks
[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 02-12-2014 14:45 ]
Flghter1982 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:04:
Er staat dat de code niet te gebruiken is op actie artikelen. De PSN abbo is een MEGA DEAL... lijkt mij een actie
Dat kan je doen als je verder klikt na het kiezen van de betaalmethode.BamSlam_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:41:
[...]
Ik kan uberhaupt niet vinden waar je die kortingscode kunt invoeren..
[ Voor 5% gewijzigd door Tranzy op 02-12-2014 15:21 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Hoeveel maanden gratis ps plus kreeg je ook alweer als je gaat 'stacken' met je huidige abbonnement? 1 maand toch?
Dank je wel!Tranzy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:20:
Dat kan je doen als je verder klikt na het kiezen van de betaalmethode.
[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 02-12-2014 18:26 ]
Wanneer kan ik de gratis PSN games verwachten?
Elke maand?Peterrtt schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:43:
Wanneer kan ik de gratis PSN games verwachten?
Nickname does not reflect reality
Thanks! Altijd de derde van de maand?Klor schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:24:
Die van december kan je morgen "kopen" rond 18 uur meestal geloof ik.
Verwijderd
Vandaag even downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:35:
Ik heb gisteren helaas een bericht ontvangen van MyCom dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik had 365 dagen Playstation+ gekocht op black friday voor €34,99 dankzij twee kortingscodes van 7,50. De argumentatie was dat de codes niet mochten worden gestapeld. Het bericht zat overigens in mijn spam.
Nu maar weer opzoek naar de volgende aanbieding.
Edit: Zojuist maar besteld bij MediaMarkt voor €39,99.
Nu maar weer opzoek naar de volgende aanbieding.
Edit: Zojuist maar besteld bij MediaMarkt voor €39,99.
[ Voor 12% gewijzigd door HenkPatat op 03-12-2014 09:14 ]
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Niet altijd
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Klopt preciesXyritZz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:52:
[...]
Niet altijd. Volgens mij is het de woensdag na de eerste dinsdag van de maand, dus als de 1e van de maand op woensdag valt moet je een week extra wachten.
PSN: Maichel
een matige maand, maar toch te druk met dragon age inquistion en gta5Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:35:
[video]
nothing stops this train
Altijd dit quasi kritische verwende blazé negatieve geblér.....Kol Nedra schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:43:
[...]
een matige maand, maar toch te druk met dragon age inquistion en gta5

Dit vind jij netjes van Sony? Ze retourneren niet het geld, maar je krijgt er tegoed op je SEN account voor terug. Kortom, ze houden alsnog het geinde bedrag. Niet echt netjes hoor. Dat de betreffende persoon het niet erg vindt, maakt nog niet dat ik het behoorlijk onfatsoenlijk vind dat ze je een tegoed geven ipv een normale refund. Zeker omdat hij aangaf geen email te hebben ontvangen. Het zorgt er bij mij in elk geval voor dat ik nog even ga checken of m'n CC gegevens op m'n account staan, ik dacht (en hoop nu) van niet.MisterMichel schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:07:
[...]
Kijk, dat is heel netjes dan! En ook netjes van je om de uitkomst hier even te melden.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Volgende maand hopelijk gratis Uncharted 4 en GT7. Maar ja, als je niet van adventure of racegames houdt is dat ook een brakke maandPsychoBoyJack schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:53:
Altijd dit quasi kritische verwende blazé negatieve geblér.....![]()
![]()
Nickname does not reflect reality
Ja. Zo'n stand alone DLC van Infamous ss, niet eens de originele game....tssssssssssssssss
En weer zo'n goedkope indi game

Enkel en alleen de PS4 content.
PSN: Alvanosa
ik hoop voor januari weer een toppper voor de psvita 
infamous first light is idd geen game, meer een addon. hopelijk dat we vanaf februari weer 2 indies krijgen per keer
infamous first light is idd geen game, meer een addon. hopelijk dat we vanaf februari weer 2 indies krijgen per keer
nothing stops this train
Voor de PS3 zit er deze keer weinig interessants voor mij tussen. De PS4 lineup lijkt met Injustice: Gods Among Us een stuk interessanter te worden. Ik ben ook benieuwd naar de lineup van januari voor de PS3.
*Sarcastische mode uit*Kol Nedra schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:34:
ik hoop voor januari weer een toppper voor de psvita
Ik vind het zelf wel een slimme zet om First Light aan te bieden. Soort uitgebreide demo dan, en als je het bevalt, kun je later nog eens een keer Second Son kopen (nu al ergens gezien voor 13,50 ofzo geloof ik). En the Swapper lijkt me erg bijzonder. Dat vind ik ook het leuke.... vaak zijn het nou niet games waar ik mn geld aan uit zou geven, maar omdat ik er verder niets voor hoef te betalen neem ik toch ff een kijkje en ontdek toch vaak een leuk en fris spelleke. Ben zodoende benieuwd naar Secret Ponchos, en Injustice lijkt me supervet!
Valt me nu pas op dat Injustice itt de versie die ik op de 360 had 6 nieuwe karakters heeft en 30 nieuwe skins.
Zin in! Echt een hele toffe fighter, gratis helemaal een no-brainer.
Zin in! Echt een hele toffe fighter, gratis helemaal een no-brainer.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
idd, alleen:Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:12:
De helft is al te downloaden via de website nu.
nog niet gratis in store
nothing stops this train
Final Horizon staat er nu ook op 
alleen Deadly Premonition is nog 30 euro, de rest is gratis nu te downloaden.
vergeet trouwens niet de nieuwe thema's voor ps3/ps4 en psvita 20y playstation thema te downloaden
alleen Deadly Premonition is nog 30 euro, de rest is gratis nu te downloaden.
vergeet trouwens niet de nieuwe thema's voor ps3/ps4 en psvita 20y playstation thema te downloaden
nothing stops this train
Werkt die van PS3 bij jou ? Ik kon die niet eens aanschaffen in de Store. Hij staat er wel, maar geen knop op hem aan te schaffen. De PS4 theme daarentegen wel.vergeet trouwens niet de nieuwe thema's voor ps3/ps4 en psvita 20y playstation thema te downloaden
Injustice is een fighter, heb ik niks mee. Dan maar secret ponchos downloaden dus....
Is een mp only game. Half uur geprobeerd een game te vinden, niet gelukt. 1 keer met 4 man in een lobby gezeten, meer niet. Frustrerend.
Gameplay filmpjes gekeken op YT, vervolgens ook dit ps plus spel maar weer snel van mijn harde schijf afgehaald. Volgende maand beter...
Is een mp only game. Half uur geprobeerd een game te vinden, niet gelukt. 1 keer met 4 man in een lobby gezeten, meer niet. Frustrerend.
Gameplay filmpjes gekeken op YT, vervolgens ook dit ps plus spel maar weer snel van mijn harde schijf afgehaald. Volgende maand beter...
Secret Ponchos moet je imo echt wel een kans geven. Sowieso even een keer met alle characters een game spelen. Vind het best vermakelijk. Eigenlijk beter dan injustice. Die fighter is eigenlijk best wel slecht. Had eigenlijk een soort Mortal Combat verwacht maar de controls zijn heel anders en de animaties niet vloeiend etc.
Is het iemand al een keer gelukt om Tomb Raider and the Temple of Osiris te downloaden uit PSN? Die staat al maanden in mijn overzicht, ik wil 'm graag kopen/spelen, maar hij heeft gewoon geen download knop... ???
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Huh?
Final Horizon omschrijving.
Final Horizon is een gezicht tempo vol actie strategische tower defence spel zoals je nog nooit eerder gezien. Space Invaders net draaide smerig.
Final Horizon omschrijving.
Final Horizon is een gezicht tempo vol actie strategische tower defence spel zoals je nog nooit eerder gezien. Space Invaders net draaide smerig.
Releasedate is nog niet geweest? Is volgens mij 9 december.spaceboy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:52:
Is het iemand al een keer gelukt om Tomb Raider and the Temple of Osiris te downloaden uit PSN? Die staat al maanden in mijn overzicht, ik wil 'm graag kopen/spelen, maar hij heeft gewoon geen download knop... ???
LOL. Effen een typo maken ('face' ipv 'fast') en dat dan nog eens door Google Translate halen :maartend schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:35:
https://translate.google....s%20just%20turned%20nasty.
Inderdaad, is gewoon nog niet uit...gek he dat je m nog niet kan downloaden danSafaci schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:39:
[...]
Releasedate is nog niet geweest? Is volgens mij 9 december.
http://www.laracroft.com/
VITAL INFO
Name: Lara Croft and the Temple of Osiris
Developer: Crystal Dynamics
Platforms: Xbox One / PlayStation 4 / PC
Genre: Action Adventure
Players: Single player
4-player co-op (offline/online)
Release: December 9, 2014
Rating: N/A
PSN: Maichel
Sinds gister ook PS Plus. Moet je die games gewoon elke maand downloaden om te hebben, mis je ze anders volledig? En als je ze download en weer wist, kun je ze dan later nogmaals downloaden?
Gewoon 1 keer in de maand de games 'kopen" is genoeg, dan kun je ze op elk moment downloaden. Zolang je Plus hebt kun je de games blijven spelen en opnieuw verwijderen.
Vind het wel een aardige maand. Injustice is leuk offline met vrienden, maar met name Deadly Premonition: The Director’s Cut is echt mijn ding.
De Vita spellen vind ik helemaal niets, maar ik hou sowieso niet van sci-fi/space achtige spellen.
De Vita spellen vind ik helemaal niets, maar ik hou sowieso niet van sci-fi/space achtige spellen.
Heb je wel de games van november gisteren kunnen unlocken?Tom schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:10:
Sinds gister ook PS Plus. Moet je die games gewoon elke maand downloaden om te hebben, mis je ze anders volledig? En als je ze download en weer wist, kun je ze dan later nogmaals downloaden?
nothing stops this train
Nee, volgens mij niet.Kol Nedra schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:07:
[...]
Heb je wel de games van november gisteren kunnen unlocken?
ouch, dan mis je the binding of isaaac rebirth
beste free game of 2014 imo

nothing stops this train
Daar zijn de meningen over verdeeld, ik vond er helemaal niks aan.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.