De meeste mensen die ik hier zie gebruiken nu een vodafone terwijl ze eerst tmobile hadden.. dus tenzij ze daar op letten is het appels met peren..ZpAz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Daarnaast hebben meerdere review sites aangegeven dat ze op meer plekken kunnen bellen met de iPhone 4 dan met voorgaande.
Bij de reviewsites gaat het bijna altijd om AT&T.
Dat was het! En ik heb wel 10x door die schermen gekeken, blijkt toch gewoon onder Opties te staan op blad Samenvatting (misschien toch maar eens langs Hans Anders....)smeerbartje schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Waarschijnlijk moet je even aanvinken dat je je iPhone handmatig wilt beheren.
Bedankt!!
Samsung S23 Ultra 256GB
Even een vraagje voor de iPhone 3G(s) bezitters:
Ik heb sinds ruim 3 maanden een 3GS in bezit en heb vaak "last" van een batterijindicator die de percentage's niet goed weergeeft. Ik heb hem eergister opgeladen 's avonds laat, en zet hem dan op flight mode.
Als ik dan smorgens vroeg de telefoon weer aan zet dan staat hij op 80%, en dat terwijl hij op flight mode staan en ik er de hele nacht niets mee doe.
Vanmorgen ook, gisteravond maar weer opgeladen, en op flight mode gezet bij het slapen gaan, en vanmorgen druk ik op de homeknop, en zie het percentage van 100% naar 84% gaan in een blink.
Herkenbaar voor mensen?
Ik heb sinds ruim 3 maanden een 3GS in bezit en heb vaak "last" van een batterijindicator die de percentage's niet goed weergeeft. Ik heb hem eergister opgeladen 's avonds laat, en zet hem dan op flight mode.
Als ik dan smorgens vroeg de telefoon weer aan zet dan staat hij op 80%, en dat terwijl hij op flight mode staan en ik er de hele nacht niets mee doe.
Vanmorgen ook, gisteravond maar weer opgeladen, en op flight mode gezet bij het slapen gaan, en vanmorgen druk ik op de homeknop, en zie het percentage van 100% naar 84% gaan in een blink.
Herkenbaar voor mensen?
Elect a clown, expect a circus.
Ja, erg herkenbaar. Had ik ook de eerste dagen dat ik hem had.
Mijn tip: Percentages weergeven zo snel mogelijk uitzetten, niet naar je batterij kijken en gewoon om de 2 dagen opladen.
ter verduidelijking: Die percentages zijn niet nauwkeurig. Gewoon je indicatie aflezen van het batterijtje werkt 10x beter. Ook is het bij deze accu's niet goed om ze helemaal leeg te draaien, dus je kan hem beter een keer teveel opladen dan te weinig.
Mijn tip: Percentages weergeven zo snel mogelijk uitzetten, niet naar je batterij kijken en gewoon om de 2 dagen opladen.
ter verduidelijking: Die percentages zijn niet nauwkeurig. Gewoon je indicatie aflezen van het batterijtje werkt 10x beter. Ook is het bij deze accu's niet goed om ze helemaal leeg te draaien, dus je kan hem beter een keer teveel opladen dan te weinig.
[ Voor 40% gewijzigd door virtualJac op 08-07-2010 09:07 ]
there's no tweak without the tweaker
Je hebt je Iphone geupdate, en geen Tmobile?Rebbelx schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:38:
Volgend vraagje: sindskort krijg ik, wanneer ik een sms wil versturen altijd de melding:
"Cannot activate cellular data network"
Ik heb al eens gegoogled en sommigen hebben dit probleem ook, elke oplossing die ik online heb gelezen heb ik geprobeerd, telkens mislukte het.
Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet ?
Dan zijn je cellular data gegevens verwijderd, en moet je die opnieuw toevoegen
Settings---General---Network--Cellular Data Network....
Daar instellen.. Gegevens even google.
FreeReef.nl
Misschien dat er momenteel weer meer kennis aanwezig is dus ik ga de vraag nogmaals stellen:
Ik heb als provider BEN
iPhone 3GS
iOS 4.0 erop
Ik kan niet MMSen omdat BEN wel z'n eigen MMS instellingen vereist.
Maar omdat BEN via het T-mobile netwerk belt denkt mijn iPhone dat ik T-mobile klant ben en kan ik dus niet mijn MMS instellingen aanpassen.
Simpelweg omdat ik geen toegang heb tot instellingen - algemeen - netwerk - mobiel data netwerk
Hoe kan ik nou toch de juiste MMS instellingen invoeren?
Ik heb als provider BEN
iPhone 3GS
iOS 4.0 erop
Ik kan niet MMSen omdat BEN wel z'n eigen MMS instellingen vereist.
Maar omdat BEN via het T-mobile netwerk belt denkt mijn iPhone dat ik T-mobile klant ben en kan ik dus niet mijn MMS instellingen aanpassen.
Simpelweg omdat ik geen toegang heb tot instellingen - algemeen - netwerk - mobiel data netwerk
Hoe kan ik nou toch de juiste MMS instellingen invoeren?
there's no tweak without the tweaker
Probeer de batterij eens te calibreren. Laat hem een keer helemaal leeglopen tot die uitgaat. En laad hem daarna weer 100% op.Slasher schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:03:
Herkenbaar voor mensen?
Vergeet hem dan niet na het leeg laten lopen een paar uur te laten rusten, het liefst een hele nacht. Daarna weer helemaal opladen en nadat hij vol is nog minimaal 2 uur aan de stroom laten. Dat is wat ze bij de Macbook's adviseren. Leeg laten lopen en gelijk weer opladen heb ik hele slechte ervaringen meeBosmonster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:56:
[...]
Probeer de batterij eens te calibreren. Laat hem een keer helemaal leeglopen tot die uitgaat. En laad hem daarna weer 100% op.
[ Voor 3% gewijzigd door Xiqum op 08-07-2010 15:46 ]
http://www.marketingfacts..._als_je_hem_laat_vallen1/

Ik had er nog niet 1 in deze staat gezien
Wou hem jullie niet onthouden.

Ik had er nog niet 1 in deze staat gezien
Jah ehh,.. met Ios4 kan iedreen zo een achtergrond krijgen....418O2 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:02:
[afbeelding]
Ik had er nog niet 1 in deze staat gezienWou hem jullie niet onthouden.
(
FreeReef.nl
Heb een probleem met m'n 3GS. Zodra 3G aan staat vallen mijn gesprekken na een paar seconden weg.
Als ik zonder 3G zit, gewoon op GPRS dus, heb ik nergens last van en kan ik gewoon bellen.
Zit sinds 2 weken op IOS4.0 (origineel, geen JB (meer))
Zal straks een restore doen om te kijken of het probleem blijft.
Als ik zonder 3G zit, gewoon op GPRS dus, heb ik nergens last van en kan ik gewoon bellen.
Het probleem wat ik er mee heb is het feit dat je er zo hard van die streepjes uit gaat terwijl algemeen bekend is dat die dingen zo onnauwkeurig als de pest zijn en nu zelfs blijkt dat er voor de 2e maal een probleem is waarbij het aantal streepjes niet overeenkomt met de signaalsterkte. Daardoor is zo'n test gewoon zonde van je tijd, er zal uiteindelijk toch geen moer van kloppen vanwege al die onnauwkeurigheid en onbetrouwbaarheid.GS2K1 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:15:
[...]
Waarom ik denk dat de iPhone 4 traag is? omdat ik het vergelijk met een iPhone 3G met iOS 4.
Die bouwt vele malen sneller de steepjes op (en ja ik weet dat het niet onderbouwd is met cijfers, maar als we uitgaan van de officiele verklaring van Apple dat het bij alle iPhones door zelfde algoritme fout zit, dan moet je zoeken naar verschil in toestel).
Natuurlijk totaal niet met cijfers onderbouwd of wetenschappenlijk aangetoond, het is gewoon wat ik ervaar/zie als gebruiker.
Yep en daarom doet Apple er ook wat aan. De vraag is of dit genoeg is en ook daadwerkelijk de problemen gaat oplossen. We need more scientific tests!En hoe dan ook; het klopt niet. Het is niet dat ik er last van zal hebben met gebruikt, maar het is niet ok.
Mja, ik heb wel vaker van die dingen gehad waarbij ik me ook al afvroeg hoe ze er in hemelsnaam bij kwamenTourniquet schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:06:
[...]
Toetsenbord staat dan inderdaad op Nederlands. Ik gebruik vaak bandnamen in Nederlandstalige teksten en die beginnen vaak met "The".Om voor 1 woord de taal te wisselen denk ik nooit aan. Vind het ook vaag waarom er in het Nederlands THE van wordt gemaakt. Is toch geen bekende afkorting ofzo? En vind het ook vreemd waarom hij na een x-aantal correcties niet doorheeft dat je daarna die suggestie niet meer wil hebben.
Sloop je iPhone open, trek die umts chip eruit en probeer dan nog maar eens te bellen... Een beetje een idee hebben hoe een telefoon in elkaar zit qua techniek is wel een must wil je hierover kunnen discussieren. De techniek beperkt zich echt niet tot een stukje metaal met een draadje (ook wel antenne).rohit schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:25:
Ligt het nou aan mij of is het antenne probleem van de Iphone 4 helemaal niet softwarematig?
waarom zou Apple dit ons doen geloven??
Oooowwww maar daar zijn al diverse plaatjes van te vinden op internet. Is al zo vanaf de allereerste iPhone (beter bekend als iPhone 2G). Je moet telefoons die niet zijn gemaakt om te vallen gewoon niet laten vallen418O2 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:02:
[afbeelding]
Verwijderd
Juh maar dat was al langer bekend. Werd duidelijk gemaakt door een journalist (van Engadget of GIzmodo, weet niet meer zeker hebt het artikel een paar pagina's terug gepost) die de Apple store uitliep en voor de winkel zijn telefoon liet vallen. Hij heeft er nog niet eens 5 minuten plezier van gehad.418O2 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:02:
[afbeelding]
Je moet hem dan ook niet laten vallen. Ik heb mijn iPhone 3G al 2 jaar en heb hem nog nooit laten vallen. Zo moeilijk is het niet.
Ook al ben ik wel heel zuinig op m'n telefoon (altijd in een tasje, niet zomaar ergens neerleggen maar alleen op zacht oppervlak en de iPhone 4 gebruik ik ook niet meer als ik ergens sta) ik kan er niet 100% zeker van zijn dat ik hem nooit laat vallen. Dat is bij m'n 3G in ieder geval een keer gebeurd, zonder veel gevolgen gelukkig.
Als ik die foto zie, ben ik dus wel heel blij met m'n kostbaarhedenverzekering.
Als ik die foto zie, ben ik dus wel heel blij met m'n kostbaarhedenverzekering.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hmmm... na restore nog steeds dezelde problemen, ook met een compleet lege telefoon.Gumball schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:28:
Heb een probleem met m'n 3GS. Zodra 3G aan staat vallen mijn gesprekken na een paar seconden weg.
Overigens heb ik hier alleen thuis last van.
Lijkt toch en IOS4.0 probleem.
Dit wil ik jullie ook niet onthouden, dit gebeurd er als je niet goed stuurt met je auto.418O2 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:02:
[afbeelding]
w00t
Zo bedoelde ik het niet. Vond het erg lelijk om een iPhone4 kapot te zien. Het is logisch dat hij niet tegen een val op stenen kan.FireStarter schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:11:
[...]
Dit wil ik jullie ook niet onthouden, dit gebeurd er als je niet goed stuurt met je auto.
[afbeelding]
Is dat zo? Apple heeft anders in de marketing flink ingezet op de sterkte van het glas. Als je niet zoveel weet van het verschil tussen kras- en barstbestendigheid van glas krijg je zeker de indruk dat het glas praktisch onverwoestbaar is.418O2 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:16:
[...]
Zo bedoelde ik het niet. Vond het erg lelijk om een iPhone4 kapot te zien. Het is logisch dat hij niet tegen een val op stenen kan.
PSN: Shiver23
Elk glas gaat kapot als je het laat vallen, behalve kogelvrij glas
. Maarja, laat je dat op de juiste manier vallen dan zul je daar ook wel een barst inkrijgen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Maar z'n telefoon doet het nog wel!FireStarter schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:11:
[...]
Dit wil ik jullie ook niet onthouden, dit gebeurd er als je niet goed stuurt met je auto.
[afbeelding]
Study everything, You'll find something you can use
Ik woon in belgie en heb mobistar als provider. Krijg telkens dit bericht als ik wil smsen. Gegevens staan blijkbar goed want ik kan wel mms versturenDecon Frost schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:34:
[...]
Je hebt je Iphone geupdate, en geen Tmobile?
Dan zijn je cellular data gegevens verwijderd, en moet je die opnieuw toevoegen
Settings---General---Network--Cellular Data Network....
Daar instellen.. Gegevens even google.
De iPhone 2g van een collega van me heeft ook een gebroken glas maar hij kan zijn iPhone nog gewoon gebruiken, geeft zelfs geen splinters af terwijl het glas toch voor 50% gebroken is...
Bumper is binnen voor de iphone 4. Ziet er een stuk beter uit dan verwacht, behoorlijk minimalistisch.
edit: bumper dus
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2010 18:49 ]
Verwijderd
Mwah appels en peren. Als je een auto crasht zijn de gevolgen veel groter dan als je je telefoon laat vallen. En laten we eerlijk zijn, iedereen laat zijn telefoon wel eens vallen maar omdat meteen af te straffen met een kapotte telefoon...FireStarter schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:11:
[...]
[afbeelding]
Sowieso valt er niet veel te zeggen over de breekbaarheid van de schermen. Er is nog een "pech factor" die mee speelt 
Mijn 2g is al tig keer gevallen. Hoogtepunt een keer vanaf minstens 2 meter hoogte op straat (stapte uit een hoge auto die bovenop een auto ambulance stond en hij gleed uit een ondiepe broekzak).
M'n baas stoot zijn 2g van het aanrecht af op een tegelvloer en *pats* een mooie ster in het glas.
Mijn 2g is al tig keer gevallen. Hoogtepunt een keer vanaf minstens 2 meter hoogte op straat (stapte uit een hoge auto die bovenop een auto ambulance stond en hij gleed uit een ondiepe broekzak).
M'n baas stoot zijn 2g van het aanrecht af op een tegelvloer en *pats* een mooie ster in het glas.
I served in a company of heroes.
Mijn 3G viel gister van driekwart meter op de grond ( tegel )
Ik raapte hem op, draaien hem om. Heel het scherm naar de klote.. En dat, nu ik nog een maand moet met deze...
Ik zal dalijk eens een foto uploaden...
Is het verstandig om hem nog voor 57 euro te laten maken, aangezien ik de Iphone 4 nu heb gereserveerd?
Ik raapte hem op, draaien hem om. Heel het scherm naar de klote.. En dat, nu ik nog een maand moet met deze...
Ik zal dalijk eens een foto uploaden...
Is het verstandig om hem nog voor 57 euro te laten maken, aangezien ik de Iphone 4 nu heb gereserveerd?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Een telefoon moet het echt wel blijven doen als je hem van een meter hoog laat vallen of wil jij soms zeggen dat Apple slechte kwaliteit levert want dan denk je het zelfde als mijFireStarter schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:11:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door madmaxnl op 09-07-2010 18:24 ]
Als je een reserve telefoon hebt zou ik het niet doen.
Ik kreeg vandaag een e-mail waarin ze toch wel doen wekken dat ze iets aan gaan kondigen maar toch allemaal onzin is.
Ik kreeg vandaag een e-mail waarin ze toch wel doen wekken dat ze iets aan gaan kondigen maar toch allemaal onzin is.
Ben ook benieuwd naar het dik gedrukte stukje, hebben ze nou alleen de introductie die exclusief is of de hele verkoop?iPhone en T-Mobile. De ideale combinatie.
Beste Thom,
Sinds juli 2008 is de iPhone in Nederland alleen bij T-Mobile verkrijgbaar met het unieke iPhone abonnement. Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4.
iPhone abonnement
Om iPhone gebruikers optimaal gebruik te laten maken van alle mogelijkheden die de iPhone biedt, hebben we vier speciale abonnementen voor de iPhone.
Je belt, sms’t en internet supersnel op je iPhone uit één abonnement.
Bovendien kun je ook gratis onbeperkt en snel mobiel internetten via alle Hotspots binnen Nederland.
Visual Voicemail
Om nog eenvoudiger je voicemails te kunnen beheren, worden met Visual Voicemail op je iPhone je berichten in een overzichtelijke lijst getoond.
Je kunt ze dan in elke gewenste volgorde beluisteren of verwijderen.
Visual Voicemail is een unieke functionaliteit die alleen in combinatie met een iPhone abonnement bij T-Mobile te gebruiken is.
Kortom, bestel binnenkort iPhone 4 in combinatie met een iPhone abonnement zodat je profiteert van alle voordelen die dit abonnement te bieden heeft.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Verwijderd
Bij de introductie zal T-Mobile de enige aanbieder zijn, ik denk dat in oktober Vodafone volgt. Zie ook alle andere berichtgevingen over dit onderwerpbatumulia schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:16:
[...]
Ben ook benieuwd naar het dik gedrukte stukje, hebben ze nou alleen de introductie die exclusief is of de hele verkoop?
Ik vind bij de witte iPhone de gekleurde bumbers nog best wat hebben, als je er een aantal hebt kan je het leuk stylen aan de hand van wat je op dat moment leuk vindBosmonster schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:55:
Bumper is binnen voor de iphone 4. Ziet er een stuk beter uit dan verwacht, behoorlijk minimalistisch.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Die heb ik dus niet echt eigenlijk.batumulia schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:16:
Probleem is meer dat als hij niet voor de 25ste komt, ik er nog 3 weken mee op vakantie moet... Als hij wel voor de 25ste komt, dan is het geen probleem...
Klote dus dat er nog niks offcieel bekent is gemaakt.
Owja, mijn 3G ziet er nu zo uit..

Ik kan hem nog wel prima gebruiken... Alleen lezen is wat lastig af en toe.
[ Voor 30% gewijzigd door Kuhr89 op 09-07-2010 19:37 ]
Dat is best lastig. Wat je kan proberen is er een stuk vershoudfolie over heen te doen zodat het scherm niet verder gaat splinteren. Zo heeft een vriend van mij het volgehouden tot de 3GS kwam (ongeveer 2½ week).Kuhr89 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:30:
[...]
Die heb ik dus niet echt eigenlijk.
Probleem is meer dat als hij niet voor de 25ste komt, ik er nog 3 weken mee op vakantie moet... Als hij wel voor de 25ste komt, dan is het geen probleem...
[afbeelding]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Echt zuur... Ben al 2 jaar echt zuinig op de telefoon. Er zitten wat haarscheurtjes op de achterkant maar dat is niet mijn schuld. En dan net als de nieuwe eraan zit te komen gebeurt dit...
Ik was al niet meer zo blij met de 3G i.v.m. de snelheid i.c.m. iOS4.. Maar dan had ik hem nog liever zelf tegen de muur gegooid dan dat hij lullig ergens afviel en verkeerd terecht komt..
Ik was al niet meer zo blij met de 3G i.v.m. de snelheid i.c.m. iOS4.. Maar dan had ik hem nog liever zelf tegen de muur gegooid dan dat hij lullig ergens afviel en verkeerd terecht komt..
Zo duur is het vervangen van een digitizer niet. Als hij verder nog werkt zou ik je toestel zeker niet afschrijven.Kuhr89 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:39:
Echt zuur... Ben al 2 jaar echt zuinig op de telefoon. Er zitten wat haarscheurtjes op de achterkant maar dat is niet mijn schuld. En dan net als de nieuwe eraan zit te komen gebeurt dit...
PSN: Shiver23
Inderdaad, wat hierboven ook wordt gezegd. Een originele digitizer is niet heel duur en is redelijk makkelijk te vervangen.Kuhr89 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:39:
offtopic:
Anders wil ik hem wel overnemen, DM/mail dan maar
[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 09-07-2010 21:26 ]
Voor die prijs zou ik hem zeker laten maken.. Kan daarna nog perfect dienen als reservetoestel en het brengt, moest je hem later verkopen, zeker meer op dan een iPhone met gebroken scherm.Kuhr89 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:09:
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Gisteren even naar duistland geweest om te shoppen en maar eens op zoek gegaan naar een APR (of iets dergelijks).
Daar heb ik kennis gemaakt met de iPad en de iPhone 4. Tot mijn verbazing was ik echter niet bijzonder onder de indruk. De iPhone, prachtig design en de kleuren waren erg mooi. Maar vond het beeldscherm net een tikkeltje te klein (heb nooit een iPhone/iPod touch gehad), het formaat van de Desire bevalt me net een stukje beter. Daarnaast vond ik het nieuwe iOS 4 leuk maar niet fantastisch. Ik vind de widgets op android toch wel erg mooi uitzien en daarnaast ook nog een functioneel. Ik had de verkoper ook even over het signaal-probleem aangesproken en hij kon bevestigen dat er wel degelijk een probleem was en dat er redelijk wat klachten over binnen waren gekomen. Ook de glazen achterkant had al wat gebruikers sporen (krasjes...), hoewel je dit natuurlijk wel kunt verwachten bij een demo model maar toch, het viel op.
Over de iPad had ik al niet zo'n hoge verwachtingen, heb het altijd gezien als eens grote iPod touch, en zo zie ik het nog steeds. Alhoewel als je geld over hebt is het een leuke gadget.
Daar heb ik kennis gemaakt met de iPad en de iPhone 4. Tot mijn verbazing was ik echter niet bijzonder onder de indruk. De iPhone, prachtig design en de kleuren waren erg mooi. Maar vond het beeldscherm net een tikkeltje te klein (heb nooit een iPhone/iPod touch gehad), het formaat van de Desire bevalt me net een stukje beter. Daarnaast vond ik het nieuwe iOS 4 leuk maar niet fantastisch. Ik vind de widgets op android toch wel erg mooi uitzien en daarnaast ook nog een functioneel. Ik had de verkoper ook even over het signaal-probleem aangesproken en hij kon bevestigen dat er wel degelijk een probleem was en dat er redelijk wat klachten over binnen waren gekomen. Ook de glazen achterkant had al wat gebruikers sporen (krasjes...), hoewel je dit natuurlijk wel kunt verwachten bij een demo model maar toch, het viel op.
Over de iPad had ik al niet zo'n hoge verwachtingen, heb het altijd gezien als eens grote iPod touch, en zo zie ik het nog steeds. Alhoewel als je geld over hebt is het een leuke gadget.
Tsja, over dat laatste, dat kan natuurlijk, maar een 'zwembad' is ook maar een grote 'badkuip' en een 'park' ook maar een 'grote tuin' e.d. dat er een 'vergelijkbaar OS' op draait betekend niet omdat het scherm vergroot is hij alleen maar 'groter' is en de ervaring voorderest niet anders kan zijn.
Maar als je er mee gespeeld hebt en het is nog steeds je mening, dan moet je hem vooral niet halen.
Maar als je er mee gespeeld hebt en het is nog steeds je mening, dan moet je hem vooral niet halen.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Wat is de richtprijs van zo'n digitizer? (op Marktplaats staat er eentje voor €25,-)?? <-is dit betrouwbaar, weet bij god niet of het om een orginele gaat???barzi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:22:
[...]
Inderdaad, wat hierboven ook wordt gezegd. Een originele digitizer is niet heel duur en is redelijk makkelijk te vervangen.
offtopic:
En waar kan ik deze het beste kopen? (behalve op MP dan als die prijs klopt)
gr
[ Voor 3% gewijzigd door Demazelen op 10-07-2010 10:32 ]
komt nog wel!.... hoop ik!nexhil schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:35:
Jammer nog dat TomTom (W Europe) nog steeds opnieuw moet opstarten als je "Multitasking" gebruikt
Ja ik laat hem wel maken volgende week.
Mijn moeder wil hem straks gaan gebruiken zodra ik de iPhone 4 heb.
Ik hoop dat hij snel komt en dat de prijzen een beetje meevallen... Ik wil toch wel graag 32GB. Ik heb mijn 16 nu bijna vol en dan heb ik niet eens HD filmpjes gemaakt of eropstaan..
Mijn moeder wil hem straks gaan gebruiken zodra ik de iPhone 4 heb.
Ik hoop dat hij snel komt en dat de prijzen een beetje meevallen... Ik wil toch wel graag 32GB. Ik heb mijn 16 nu bijna vol en dan heb ik niet eens HD filmpjes gemaakt of eropstaan..
Raar dat je van driekwart meter zoveel scheuren in je telefoon hebt als je hem 1 keer laat vallen. De impact zit ook nog eens links onder in de hoek.Kuhr89 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:30:
[...]
Die heb ik dus niet echt eigenlijk.
[afbeelding]
Glas barst als je hem laat vallen, laat een glas vallen op de stoep, en er blijft ook niets vanover, hetzelfde hier.
Heb het zelf twee keer gehad
[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 10-07-2010 14:12 ]
iPhone 4 zou erg sterk glas moeten hebben, dus we zullen het zien. Bovendien ben ik niet zo dom om mijn telefoon te laten vallen, ook niet per ongeluk, dat is me nog nooit gebeurd.ZpAz schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:12:
Glas barst als je hem laat vallen, laat een glas vallen op de stoep, en er blijft ook niets vanover, hetzelfde hier.
per ongeluk heeft niets te maken met of je dom bent of dat je er onvoorzichtig mee omgaat..daarom heet het per ongeluk...Kethij schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:53:
[...]
iPhone 4 zou erg sterk glas moeten hebben, dus we zullen het zien. Bovendien ben ik niet zo dom om mijn telefoon te laten vallen, ook niet per ongeluk, dat is me nog nooit gebeurd.
Het harde glas is tegen krassen, niet tegen barsten. Met vallen moet je een beetje geluk hebben. Hij kan goed vallen of hij kan fout vallen
Verwijderd
Dat klopt niet echt helemaal. Lang verhaal kort een object met een bepaalde massa verdeling zal altijd consistent op een bepaalde manier vallen en terecht komen.Bosmonster schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:33:
Het harde glas is tegen krassen, niet tegen barsten. Met vallen moet je een beetje geluk hebben. Hij kan goed vallen of hij kan fout vallen
Ik moet ineens denken aan de Nokia Quality Labs waar ze allerlei mechanische tests doen waardoor (of zoals Nokia ons wil doen geloven) dit soort dingen niet kunnen gebeuren.
YouTube: Nokia Test Centre: Megawhat
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2010 20:08 ]
Wou net zeggen...Kethij schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:53:
[...]
iPhone 4 zou erg sterk glas moeten hebben, dus we zullen het zien. Bovendien ben ik niet zo dom om mijn telefoon te laten vallen, ook niet per ongeluk, dat is me nog nooit gebeurd.
Als je iets laat vallen wil niet zeggen dat je dom bent.. Aangezien ik mijzelf niet dom reken...
Het is niet voor niets per-ongelijk...
NPIKuhr89 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:06:
[...]
Wou net zeggen...
Als je iets laat vallen wil niet zeggen dat je dom bent.. Aangezien ik mijzelf niet dom reken...
Het is niet voor niets per ongeluk...
Hoi!
I know.. deed meer als een statement
Inmiddels is de 3FM app geüpdatet voor iOS 4.0 met multitasking
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb mijn 3Gs ook 3 maanden maar dit komt mij niet bekend voor.Slasher schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:03:
Herkenbaar voor mensen?
Ik doe het op dezelfde manier, 's avonds gaat hij op flight modus en 's ochtends haal ik hem daar weer vanaf. Ik zie dan geen verschil in percentage tussen de avond er voor en dat moment.
2 dagen op een batterij lading kan ik halen maar dan moet ik hem wel zeer terughoudend gebruiken. Zodra ik een spelletje speel gaat het toch wel hard met de batterij lading. Laat ik spelletjes achterwegen en gebruik ik hem alleen voor bellen, muziek luisteren en wat surfen dan zijn 2 dagen op een lading te halen.
Maar goed, geen probleem toch om hem iedere avond op te laden?
Dus je wilde me dom noemen, niet bestKethij schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:53:
[...]
2 vragen over mijn iPhone 3G 8GB:
- als ik die upgrade naar OS 4.0 via iTunes, kan ik dan nog terug naar 3.x (mijne is niet gejailbreakt);
- ik heb al een paar keer Windows opnieuw moeten installeren, en nu de laatste keer moest ik de computer ook weer opnieuw machtigen voor mijn iPhone. Daarbij kreeg ik de melding dat ik al 4 computers (van de max 5) gemachtigd heb. Kom ik na de volgende keer dan in de problemen?
- als ik die upgrade naar OS 4.0 via iTunes, kan ik dan nog terug naar 3.x (mijne is niet gejailbreakt);
- ik heb al een paar keer Windows opnieuw moeten installeren, en nu de laatste keer moest ik de computer ook weer opnieuw machtigen voor mijn iPhone. Daarbij kreeg ik de melding dat ik al 4 computers (van de max 5) gemachtigd heb. Kom ik na de volgende keer dan in de problemen?
Samsung S23 Ultra 256GB
Als er 5 gemachtigd zijn kun je alles in 1 keer weer intrekken. Dan begin je dus weer opnieuw bij 1. Dit kan maar 1 keer per jaar trouwens. Ik heb het gister ook gedaan
Duidelijk.Executor16 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:30:
Als er 5 gemachtigd zijn kun je alles in 1 keer weer intrekken. Dan begin je dus weer opnieuw bij 1. Dit kan maar 1 keer per jaar trouwens. Ik heb het gister ook gedaan
En dat kun je gewoon via iTunes, of moet je dat via de klantenservice laten doen?
Samsung S23 Ultra 256GB
Stel nou dat ik een Iphone 4g koop via via, waarvan ik eigenlijk van uit ga dat deze niet legaal is, omdat de prijs gewoon zeer gunstig is. Wat voor consequenties heeft dat dan voor mijn telefoon m.b.t. software upload e.d.?
Ik ben normaal gesproken helemaal niet van deze praktijken, maar de telefoon die ik gezien heb, simlockvrij en alles, zag er gewoon super uit.
Ik ben normaal gesproken helemaal niet van deze praktijken, maar de telefoon die ik gezien heb, simlockvrij en alles, zag er gewoon super uit.
Grote kans dat het toestel wordt geblokkeerd (via IMEI) en je er dan helemaal niets aan hebt.Basjuuh schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:54:
Stel nou dat ik een Iphone 4g koop via via, waarvan ik eigenlijk van uit ga dat deze niet legaal is, omdat de prijs gewoon zeer gunstig is. Wat voor consequenties heeft dat dan voor mijn telefoon m.b.t. software upload e.d.?
Nice, maar het liefst zou ik er een hebben die meerdere radio zenders kan afspelenCyBeR schreef op zondag 11 juli 2010 @ 04:27:
Inmiddels is de 3FM app geüpdatet voor iOS 4.0 met multitasking
Dat kan. De 3FM app heet dan wel '3FM' en de Radio 1 app 'Radio 1', maar als je even 'terug' gaat in die app dan kom je bij een lijst waar je de landelijke publieke zenders (Radio 1 tot en met 6 en FunX) kunt luisteren. De commerciele zenders kun je natuurlijk niet luisteren hiermee, maar die zijn toch prut.Mag schreef op zondag 11 juli 2010 @ 12:27:
[...]
Nice, maar het liefst zou ik er een hebben die meerdere radio zenders kan afspelen
[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 11-07-2010 13:30 ]
Nog 1 vraag over mijn iPhone 3G 8GB:
- als ik die upgrade naar OS 4.0 via iTunes, kan ik dan nog terug naar 3.x (de mijne is niet gejailbreakt);
- als ik die upgrade naar OS 4.0 via iTunes, kan ik dan nog terug naar 3.x (de mijne is niet gejailbreakt);
Samsung S23 Ultra 256GB
De consequentie dat je je geld kwijt bent en helemaal geen iPhone 4 krijgt, is overigens veel waarschijnlijker.Basjuuh schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:54:
En anders is het of een fake, of gewoon heling.
[ Voor 4% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 11-07-2010 15:43 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Nee dat kan alleen als je hem JB'd. Het is niet profiterend om met een 3G te upgraden naar iOS4.wvexeltweakers schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:29:
Nog 1 vraag over mijn iPhone 3G 8GB:
Dingen als multitasking, achtergrond en film-mogelijkheden(ja inderdaad zelfs dat beweerden sommige mensen te hebben na een upgrade naar iOS4) zul je allemaal niet krijgen. Blijf lekker bij iOS3 je mist er bijna niks mee.
[ Voor 29% gewijzigd door batumulia op 11-07-2010 15:45 ]
Morgen ga ik naar spanje op vakantie. Om te voorkomen dat ik veel kosten maak wil ik ervoor zorgen dat mijn iPhone geen verbinding maakt met het internet, ook de apps niet. Wat moet ik dan uitzetten in de instellingen? Ik wil wel gewoon kunnen bellen, gebeld worden en smsjes sturen en ontvangen.
Data roaming.
Scheelt me in elk geval weer extra hoofdpijn...batumulia schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:45:
[...]
Nee dat kan alleen als je hem JB'd. Het is niet profiterend om met een 3G te upgraden naar iOS4.
Dingen als multitasking, achtergrond en film-mogelijkheden(ja inderdaad zelfs dat beweerden sommige mensen te hebben na een upgrade naar iOS4) zul je allemaal niet krijgen. Blijf lekker bij iOS3 je mist er bijna niks mee.
Bedankt voor je antwoord!
Samsung S23 Ultra 256GB
Tja, ik ben het dus niet eens met batumulia. Hier is mijn ervaring.wvexeltweakers schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:43:
Scheelt me in elk geval weer extra hoofdpijn...
Bedankt voor je antwoord!
Vorige week heb ik iOS4 op mijn 3G gezet en hem ingesteld in iTunes als een nieuwe iPhone. Dan krijg je een volledig schone als "nieuw" functionerende iPhone. Al mijn gegevens, zoals contacten, agenda, muziek, foto's e.d. staan al standaard op mijn iMac. Het enige wat je dan kwijt raakt zijn sms-berichten en wat instellingen.
Mijn 3G was toen zeker niet traag; net zo snel / traag als met OS 3.1.2. Dus geen snelheidsverlies.
Daarna heb ik hem gejailbreakt met redsnow en en daarna met Rock mijn jailbreak-applicaties terug laten zetten. Ook hier moest ik wat instellingen opnieuw instelen.
Na dit alles was ik zeer tevreden en wat de snelheid nog steeds zoals vóór de jailbreak.
Heb toen in iTunes een backup gemaakt en ben toen gaan proberen of ik tethering ook weer kon instellen.
Dat lukte dus niet, maar hierdoor was mijn iPhone toch wel ongesteld geraakt. Hij reageerde niet meer zo snel en kwam regelmatig in een respring.
Daarna de backup van iTunes terug laten zetten in de hoop dat alles weer hersteld zou zijn. Helaas dit bleek niet het geval. Hij was wel weer stabiel, maar ineens een flink stuk trager. Ook de jailbreak daarna bracht hier geen verandering in.
Toen heb ik iOS4 wéér geinstalleerd als nieuwe iPhone. Daarna was het probleem van de traagheid helemaal weg. Net zoals de 1e keer.
Ook na de jailbreak met redsnow bleek alles nog steeds prima te werken. Net zo stabiel en snel als onder 3.1.2
Mijn conclusie: als je hem opnieuw instelt als nieuwe iPhone wordt hij door iOS4 niet trager.
Het enige nadeel is dat je je sms-jes en wat instellingen kwijt bent.
Have Fun Funske
Het kan wel! Alleen is de vraag of je wel iOS4 op je 3G wilt draaien, extra features zoals MT en wallpapers achter apps krijg je niet en hij is ook niet meer vooruit te branden...wvexeltweakers schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:29:
Ik ben teruggegaan door handmatig de firmware 3.1.3 te downloaden en met alt/option op "restore" te klikken. Je moet wel een backup hebben van iOS3 om hem terug te zetten en het programma Recboot
klik hier verder voor instructies.
op het net is veel te vinden over het disablen van gsm gprs of edge op een iPhone. Geen concreet antwoord echter. Heb een abbo van het werk met een duur dataplan. kan men nu alle datatraffiek enkel over wifi laten lopen zonder jailbreak of iets dergelijks? wifi heb ik op de plaatsenwaar ik vaak kom. Zou om een belgische phone gaan. Bedoeling zou dus zij 0 traffiek over het gsm netwerk te sturen, zonder illegale acties
Er is gewoon een schuifje om mobiele data uit te zetten
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
LOL kan niemand dat dan gewoon posten ?Hoedje schreef op zondag 11 juli 2010 @ 19:39:
Er is gewoon een schuifje om mobiele data uit te zetten
Thanks! Ook op de 3G en 3Gs trouwens ? dan snap ik al helemaal niet waarom google me dit niet gewoon kan zeggen
Instellingen -> Algemeen -> Netwerk
En daar Mobiele Data & Dataroaming uitzetten, dan ben je zeker
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Afgelopen zaterdag wat raars meegemaakt. Stond lekker los te gaan in de Arena met mijn 3GS in mijn zak. Zoals iedereen wel weet was het die avond vrij warm (en onweer enzo) en het dak van de Arena was dicht waardoor het zo'n 30 graden was binnen. Op een gegeven moment wilde ik even iemand smsen en pakte ik mijn 3GS erbij. Na een druk op de homeknop gebeurde er niets. Sleep knop deed het wel en ik kon de sms app opstarten. Smsje verstuurd en toen wilde ik weer terug naar het springboard maar deed de homeknop het nog steeds niet. Verder heeft die knop het de hele avond niet gedaan (ook niet na opnieuw starten) en soms startte hij vanuit het niets Voicecontrol op (dus alsof hij lang werd ingedrukt, terwijl dit niet zo was). Ik al bijna over de pis en bij thuiskomst ding in de hoek gegooid en gaan slapen. Na een uurtje of 6 wakker en weer geprobeerd en toen deed hij het ineens weer!
Lijkt wel alsof hij door de warmte of het vocht zo raar deed. Ik hou mijn hart vast!
Lijkt wel alsof hij door de warmte of het vocht zo raar deed. Ik hou mijn hart vast!
PSN: Sluuz
Mobiele data hoef je niet uit te zetten, alleen data-roaming.bibi2205 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 22:07:
Instellingen -> Algemeen -> Netwerk
Verwijderd
Heeft er hier iemand met de 3G/3Gs wel eens last gehad van zijn mute knop die lam lijkt? Ik heb het laten repareren bij iPhoneworld en nu is het weer stuk.
iPhoneworld wilt me wel kosteloos nog een keer helpen.
Het gaat om een zogenaamde flex-cable. Ik gebruik een colcasac hoesje (origineel). Ik vraag me af of de binnenkant van dat hoesje (wol of zo?) misschien de oorzaak is van de steeds kapot gaande kabel binnenin.
Ik doe gewoon en zit niet onnodig aande mute-knop.
iPhoneworld wilt me wel kosteloos nog een keer helpen.
Het gaat om een zogenaamde flex-cable. Ik gebruik een colcasac hoesje (origineel). Ik vraag me af of de binnenkant van dat hoesje (wol of zo?) misschien de oorzaak is van de steeds kapot gaande kabel binnenin.
Ik doe gewoon en zit niet onnodig aande mute-knop.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2010 10:10 . Reden: typfout ]
Data roaming stond bij mij al uit, dus dat is niet waarmee die naar het internet verbind. Moet ik dan 3G uitzetten en alleen mobiele data aanlaten?
Als je roaming al uitstaat heb je in het buitenland geen probleem. Als je 3G uitzet en mobiele data voor de zekerheid ook uitzet spaar je ook nog je batterij.
Elect a clown, expect a circus.
3G -> gebruik UMTS ipv alleen gsm/gprs. In het buitenland nuttig als je toch geen data gebruikt. Beter voor bereik en batterij.
Data roaming -> gebruik wel of geen data in het buitenland. Onafhankelijk van het bovenstaande.
Cellular data -> gebruik überhaupt geen data, ook niet op het eigen netwerk. Alleen wifi kan dan.
Data roaming -> gebruik wel of geen data in het buitenland. Onafhankelijk van het bovenstaande.
Cellular data -> gebruik überhaupt geen data, ook niet op het eigen netwerk. Alleen wifi kan dan.
Is er eigenlijk ook bekend hoe snel die iPhone 4 draait?
Ik weet dat die snel is en vergelijkbaar met de iPad, maar wil toch het wel eens weten.
Heb zelf niks voorbij zien komen namelijk....
Ik weet dat die snel is en vergelijkbaar met de iPad, maar wil toch het wel eens weten.
3G kan je gewoon altijd weer downgraden! Bij de 3GS moet je wel een jailbrake hebben!batumulia schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:45:
[...]
Nee dat kan alleen als je hem JB'd. Het is niet profiterend om met een 3G te upgraden naar iOS4.
Je kan dus wel degelijk terug naar iOS 3 met een 3G, want daarvan hoeft de firmware niet gecheckt te worden bij Apple. Je kan, als je wilt, zelfs nog terug naar iOS 2.wvexeltweakers schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:29:
En inderdaad, als je 5 computers gemachtigd hebt, kun je ze één keer per jaar allemaal intrekken. Ik zat wel met hetzelfde probleem als jij, ik had maar 1 computer en 5 machtigingen (en ik had ze dat jaar als eens allemaal ingetrokken). Dat waren dus allemaal nieuwe installaties van Windows. Als je dat gewoon per mail even uitlegt dan kun je ze gewoon weer laten intrekken door hen. Dat aardige mevrouwtje van de klantenservice heeft me wel nog een tip gegeven: Trek de machtiging in voordat je Windows opnieuw installeert.
De iPhone 4 draait lang niet zo snel als een iPad, aangezien de chip een heel stuk kleiner is.Tha BasZ schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:31:
Is er eigenlijk ook bekend hoe snel die iPhone 4 draait?
Persoonlijk merk ik geen snelheidsverschil tussen mijn 3GS en 4. Verschil tussen 3G en 3GS is dan wel weer huge.
Overigens zou ik niet weten waar die sneller in moest worden. Alles is praktisch instant en super snappy en dat was met de 3GS niet anders.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2010 12:38 ]
Ik heb genoeg filmpjes gezien op Youtube dat die net wat sneller is dan de 3GS.
Kom zelf van een 3G vandaan dus dat zou wel een stuk lekkerder werken indien ik mijn iPhone 4 in mijn handen heb.
Was meer benieuwd naar gewoon de cijfertjes:
3G -> 412MHz CPU met 128MB of RAM
3Gs -> 600MHz CPU met 256MB of RAM
4G -> ???Mhz CPU met 512MB of RAM
1Ghz??
Kom zelf van een 3G vandaan dus dat zou wel een stuk lekkerder werken indien ik mijn iPhone 4 in mijn handen heb.
Was meer benieuwd naar gewoon de cijfertjes:
3G -> 412MHz CPU met 128MB of RAM
3Gs -> 600MHz CPU met 256MB of RAM
4G -> ???Mhz CPU met 512MB of RAM
1Ghz??
Het snelheidsverschil met de iPad is niet zo groot. Maar je weet niet wat de invloed is van iOS 3.2 vs. iOS 4. Daarbij zijn er nog zoveel andere factoren. Maar waarschijnlijk draait de processor van de iPhone 4 op 800+ Mhz.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je hebt helemaal gelijk, ik zat inderdaad met de 3GS in m'n hoofd waarvan je de SHSH waarden nodig hebt wil je downgraden.jjbstolk schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:34:
[...]
3G kan je gewoon altijd weer downgraden! Bij de 3GS moet je wel een jailbrake hebben!
Verwijderd
Ik twijfel nog tussen 2 cases.
Full body cases zeggen mij niets aangezien deze het design verbergen. Ik denk er dan ook aan om een Sena UltraSlim "pouch" te kopen. Nu had ik graag eens wat meningen hieromtrent gehad.
Zou dit voldoende bescherming bieden? Ik vrees er namelijk een beetje voor dat bij het voortdurend in- en uitschuiven van het toestel ik krassen zou kunnen maken. Al bestaat de binnenkant uit een zachtere stof.
Een ZAGG invisibleSHIELD is ook een optie, en op deze manier ben ik 100 % zeker dat er geen krassen op mijn scherm komen.
Ervaringen iemand?
Full body cases zeggen mij niets aangezien deze het design verbergen. Ik denk er dan ook aan om een Sena UltraSlim "pouch" te kopen. Nu had ik graag eens wat meningen hieromtrent gehad.
Zou dit voldoende bescherming bieden? Ik vrees er namelijk een beetje voor dat bij het voortdurend in- en uitschuiven van het toestel ik krassen zou kunnen maken. Al bestaat de binnenkant uit een zachtere stof.
Een ZAGG invisibleSHIELD is ook een optie, en op deze manier ben ik 100 % zeker dat er geen krassen op mijn scherm komen.
Ervaringen iemand?
Ik heb ervaring met de invisible shield op mn oude htc touch diamond. Echt ze laten het heel makkelijk klinken op hun website het aanbrengen. En dat je zogenaamd elk hoekje zou bedekken, en dat het elastisch is en dus uitrekbaar etcetc. Ik kan je vertellen daar klopt niets van. Heb toentertijd mn eerste kras op mn telefoon gekregen toen ik dat ding probeerde goed erop te krijgen en elk hoekje te bedellen. En uiteindelijk bedekte dat ding nog steeds niet alles. Het zijn echt krengen om erop te krijgen. Maar goed ze bieden wel iets van bescherming natuurlijk. Laat zo'n ander merk full body shield van m'n 3gs afgehaald omdat de randen begonnen los te raken en vuil vast te houden. Was ook weer uitermate lastig om die erop te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:08:
Ik twijfel nog tussen 2 cases.
Ervaringen iemand?
Hier is een ander topic voor. Weliswaar niet recent bijgewerkt, maar boordevol info.dangerpaki schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:44:
[...]
Ik heb ervaring met de invisible shield op mn oude htc touch diamond. Echt ze laten het heel makkelijk klinken op hun website het aanbrengen. En dat je zogenaamd elk hoekje zou bedekken, en dat het elastisch is en dus uitrekbaar etcetc. Ik kan je vertellen daar klopt niets van. Heb toentertijd mn eerste kras op mn telefoon gekregen toen ik dat ding probeerde goed erop te krijgen en elk hoekje te bedellen. En uiteindelijk bedekte dat ding nog steeds niet alles. Het zijn echt krengen om erop te krijgen. Maar goed ze bieden wel iets van bescherming natuurlijk. Laat zo'n ander merk full body shield van m'n 3gs afgehaald omdat de randen begonnen los te raken en vuil vast te houden. Was ook weer uitermate lastig om die erop te krijgen.
Of dit topic: [InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
loeberce schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:56:
[...]
Hier is een ander topic voor. Weliswaar niet recent bijgewerkt, maar boordevol info.
Excuus, maar was meer een reactie op of iemand ervaringen had met de shields.
Verwijderd
Beste Tweakers,
Ik ben zojuist een dag terug van vakantie, op vakantie is er in de headphone jack van m'n Iphone een klein steentje teruggekomen (grind van het strand) en ik had enkele borrels op en toen heb ik hem verder vast lopen duwen.
Nu passen m n Headphones er dus niet meer in, ik heb al met een paperclip,stofzuiger en een pincet geprobeerd. Pincet was te groot, en de rest tevergeefs.
Ik zat te denken om ff langs de juwelier te gaan, of eventueel het steentje kapot te boren met een hele klein boor. Maar dit lijkt me wel wat riskant.
Hebben jullie misschien tips, of zelfs een oplossing?
Ik hoor het zeeeeeeer graag.
Ik ben zojuist een dag terug van vakantie, op vakantie is er in de headphone jack van m'n Iphone een klein steentje teruggekomen (grind van het strand) en ik had enkele borrels op en toen heb ik hem verder vast lopen duwen.
Nu passen m n Headphones er dus niet meer in, ik heb al met een paperclip,stofzuiger en een pincet geprobeerd. Pincet was te groot, en de rest tevergeefs.
Ik zat te denken om ff langs de juwelier te gaan, of eventueel het steentje kapot te boren met een hele klein boor. Maar dit lijkt me wel wat riskant.
Hebben jullie misschien tips, of zelfs een oplossing?
Ik hoor het zeeeeeeer graag.
Hoewel risicovol: ik zou een paperclip pakken, een klein beetje secondelijm op de punt en die erin steken. Even een minuutje wachten en daarna eruit proberen te trekken.
Verwijderd
Dankje voor je reactie, ik noteer hem en uiteindelijk kies ik er enkele mogelijkheden uit!
Nu blijkt dat de Bumper-cases die meneer Jobs zo mooi aanprijst ook niet helpen tegen het tegenvallende bereik. (Bron: iPhoneclub)
Je kunt het hier inschakelen:
Settings -> General -> Passcode Lock
Of syncen met een Exchange-server waarop security policies worden afgedwongen, dan krijg je het vanzelfXental schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:07:
Je kunt het hier inschakelen:
Gelukkig heb ik wel de versie met alleen cijfers.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.