Deze achterkant beschermer blijft gewoon de bomb, zit er bij mij sinds het begin op en is echt super!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33956

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Werkt niet, hij herkent alleen foto bestanden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:09:
Opzich zou je met de camera kit meer opslag kunnen zorgen voor de ipad.
Je hangt er een usb stickje aan van 16 gb en je hebt meer ruimte!
heeft iemand al google docs gebruikt op de ipad want hy is er wel!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
werkt wel... wel een jailbreak nodig...Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:15:
[...]
Werkt niet, hij herkent alleen foto bestanden.
Niet dus. Misschien pas volgende week woensdag komt er weer een nieuwe levering binnenPalomar schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:20:
[...]
Ding teruggebracht naar Mediamarkt en hopelijk hebben ze morgen een nieuwe voor me...
[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 27-07-2010 10:46 ]
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Er zijn wel degelijk meldingen geweest van defecten, maar veelal zijn dit incidenteel en worden goed opgelost (direct een nieuwe als er eentje op voorraad is)Phuncz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:31:
Klopt, er zijn verdacht weinig defecten met de iPad gemeld. Meestal gaat heel de media op zijn dak over Apple toestellen waar 1% een probleem heeft, maar het ding krijgt geen aandacht. Misschien omdat de media al zijn aandacht spendeert aan de iPhone 4...
Een beheerapp voor Apple Airport Express zodat ik deze kan configureren zonder een laptop nodig te hebben....Tooooony schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:33:
Op welke apps zitten jullie te wachten?
Ik op een synology app en een van ftd
Ik zou wel spotjes willen zoeken en mijn nasje opdrachten willen geven....
Normaal zal ik met een sarcastische antwoord komen, maar aangezien je wat meer regels hebt geschreven dan de gemiddelde "wat moet ik er mee?"-poster.cool0 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:34:
Maar wat is nu echt de meerwaarde van de ipad? Ik zit nog te twijfelen of er echt apps zijn en features waarom ik de ipad zou moeten hebben. Heb net een nieuwe mac book pro i7 en een Ipad is wel geinig maar tja het moet wel een doel hebben. Iemand die misschien de voors en tegens kan zeggen?
[ Voor 38% gewijzigd door kmf op 27-07-2010 11:32 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Eigenlijk had ik hetzelfde, maar er is geen reden waarom je de iPad moet hebben. Het is gewoon een luxe product. Een tv heb je ook niet nodig, maar is toch wel prettig.cool0 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:34:
Maar wat is nu echt de meerwaarde van de ipad? Ik zit nog te twijfelen of er echt apps zijn en features waarom ik de ipad zou moeten hebben. Heb net een nieuwe mac book pro i7 en een Ipad is wel geinig maar tja het moet wel een doel hebben. Iemand die misschien de voors en tegens kan zeggen?
Troweuns, wat voor opdrachtjes wil je geven? Met de webinterface van synology kan ik al een hoop dingen doen. De webinterface van sabnzbd en transmission voldoen ook.Tooooony schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:33:
Op welke apps zitten jullie te wachten?
Ik op een synology app en een van ftd
Ik zou wel spotjes willen zoeken en mijn nasje opdrachten willen geven....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Haters everywhere but I don’t really care
dat heb ik dus ookmatthijst schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:28:
Gebruik sinds ik de iPad heb m'n laptop nauwelijks meer en PC eigenlijk vooral nog om te downloaden.
A wise man's life is based around fuck you
bwa, een externe schijf op aansluiten, bestanden downloaden via de browser e.d. kan je toch niet op een ipad hoorPowershell schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:42:
[...]
dat heb ik dus ookspiksplinternieuwe HP laptop ligt nu in de kast stof te vangen omdat ik alles op mijn ipad kan doen
![]()
laten we wel zijn, het enigste wat ik zon laptop deed wat internetten en mail lezen.. tja dat kan op een ipad ook
Jawel hoor. iCab mobile browser.pina schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:48:
[...]
bwa, een externe schijf op aansluiten, bestanden downloaden via de browser e.d. kan je toch niet op een ipad hoor
[ Voor 22% gewijzigd door kmf op 27-07-2010 12:01 ]
daar heb ik mijn 27inch imac voor die in de werkkamer staatpina schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:48:
[...]
bwa, een externe schijf op aansluiten, bestanden downloaden via de browser e.d. kan je toch niet op een ipad hoor
automation fanboy
Deze heb ik ook! Ik zeg een aanrader. Je IPAD blijft lekker vasthouden en er nog ook mooi uitzien.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:01:
Deze achterkant beschermer blijft gewoon de bomb, zit er bij mij sinds het begin op en is echt super!
[afbeelding]
The difference between men and boys is the size of their toys
Bedankt voor je reactie, maar ik heb de stappen uit de link gevolgd, maar helaas ik kom niet verder ...Vos schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:41:
[...]
Je moet even googlen op: Google Calendar sync iPad o.i.d. Dan krijg je links als: http://jkontherun.com/201...-calendar-sync-fix-google
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Ben het helemaal met je eens gebruik hem zelf ook als laptop vervanging werkt heerlijkCAFC1905 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:22:
Ik ben vooral blij dat ik de iPad ook vooral gebruik waarvoor ik hem heb aangeschaft: kranten/magazines/boeken lezen en casual games spelen. Dat daarnaast de web en email ervaring zo goed is dat je geen laptop meer nodig behalve voor het hele zware werk is een compliment voor Apple. Nu hopelijk snel wat meer nederlandse content qua kranten en magazines en het is helemaal perfect.
Ehm ja, het is meer zeggen, volgend jaar is er een Playstation 4, dus we maken niks meer voor de Xbox 360.HADES2001 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:09:
[...]
Ben het helemaal met je eens gebruik hem zelf ook als laptop vervanging werkt heerlijk
Heb ook net marvel en x comics gedownload denk dat ik zeker wel een aantal strips ga kopen ben vooral dol op de oude batmans en x-men strips.
Internetten werkt er vloeiend op en tot nu toe nog geen enkele site tegenkomen waarvoor ik flash mis.
kan apple daar ook wel in gebrijpen we moeten met de tijd mee gaan ik ga toch ook geen games meer maken voor de nintendo 64 ?
Verwijderd
Same here, ik krijg hier dezelfde melding (wordt niet ondersteund) en krijg het dus ook niet voor elkaar..pvdlaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:58:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar ik heb de stappen uit de link gevolgd, maar helaas ik kom niet verder ...
Ik heb deze link ook nog gevonden van google: http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=139206 ongeveer hetzelfde als wat Vos doorgestuurd heeft, maar ook hiermee kom ik niet verder.
Dit is de melding die ik krijg bij beide "oplossingen":
Apparaat niet ondersteund
Google Sync wordt niet ondersteund op uw apparaat.
Ga naar http://m.google.com voor andere Google-producten voor uw apparaat.
Vind het wel vervelend zo, aangezien ik op mijn ipod touch het probleem niet heb en de ipad eigenlijk de vervanger wordt van mijn ipod. En ik hierop mijn agenda bijhoud i.c.m. mijn samsung Galaxy S telefoon.
Ik hoop dat iemand nog een andere oplossing weet, ook voor het bewerken van Google Docs, in het bijzonder de tekst documenten, excel kan eventueel online.
Ik heb nog geen iPad, maar heb deze bookmark alvast in mijn favorieten staanIk hoop dat iemand nog een andere oplossing weet
die link is prima voor als je met 1 agenda wil werken, maar als je met meerder wilt werken heb je de link nodig onderaan de bladzijde en dan kom je niet verder ...LaptopSmurf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:16:
[...]
Ik heb nog geen iPad, maar heb deze bookmark alvast in mijn favorieten staan
vind ik niet helemaal een vergelijking flash is gewoon oud vroeger was het een goeie oplossing maar tijd gaat verder er zijn nu stukken betere oplossingen kwa programerenPhusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:12:
[...]
Ehm ja, het is meer zeggen, volgend jaar is er een Playstation 4, dus we maken niks meer voor de Xbox 360.
Verwijderd
Geen externe schijf, heeft de iPad te weinig stroom voor. Wel een externe USB stick.[message=,noline]kmf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:00[/message]:
[...]
Jawel hoor. iCab mobile browser.
En een externe schijf kan ook nog, met de camera connection kit. Mits je de bestanden in een dcim-directory gooit. En enkel image en filmbestanden accepteert ie.
Flash kan ook nog jaren mee, en wordt veelvuldig gebruikt. Ik heb genoeg sites waar ik niks mee kan omdat het flash is.HADES2001 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:21:
[...]
vind ik niet helemaal een vergelijking flash is gewoon oud vroeger was het een goeie oplossing maar tijd gaat verder er zijn nu stukken betere oplossingen kwa programeren
de vergelijking die jij maakt is met huidige apperaten wat nog jaren mee kan.
Had ik ook met mn ipod classic icm een jvc home cinema setje.Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:08:
Vind het eigenlijk best wel zuur dat ik een Pioneer set heb staan met een ipod connector, en dat de iPad vrolijk zegt dat dit niet ondersteunt wordt. Kom op zeg; dit kan toch niet zo moeilijk zijn, aangezien het gewoon een grote iPod touch is (min of meer dan).
Nee men wil zeker weer dat ik een nieuwe geluidsinstallatie koop die de iPad wel ondersteunt
Dat noem ik geen probleem oplossen, maar goed. Een set van 1100 euro die net een half jaar oud isshameete schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:32:
[...]
Had ik ook met mn ipod classic icm een jvc home cinema setje.
Probleem heeft zichzelf overigens opgelost door aankoop van een onkyo met een netwerkaansluiting, zo streamt ie zelf alles van mn NAS.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 27-07-2010 13:34 ]
Yep, helaas... Action heeft een lader verkocht die iPhones om zeep hielp, en van de goedkope autoladers (Dealextreme etc) is bekend dat er veel zijn die op een gegeven moment falen, waarbij de 12V primair direct op de USB-poort gezet wordt... RIP iPhone.Slashdotter schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:56:
Zijn er gevallen bekend dan van iPhones die kapot zijn gegaan door goedkope laders?
Door mechanisch slecht passende stekkertjes zijn wel degelijk dock connectors beschadigd, en als de toleranties niet kloppen zou je wellicht 5V op de verkeerde pin kunnen krijgen.En sowieso lijkt het me dat dit simpele dingetje gewoon de stroom doorlust van het bij de iPad meegeleverde kabeltje. Volgens mij is het ding een simpele doorlusser waar niets mis kan gaan. Correct me if i'm wrong.
Zoef
flash gaat verdwijnen zodra html5 eenmaal de standaard is.... yea ok dat duurt nog wel even maar tochPhusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:27:
[...]
Flash kan ook nog jaren mee, en wordt veelvuldig gebruikt. Ik heb genoeg sites waar ik niks mee kan omdat het flash is.
met goodreader kun je mappen indelen voor je pdf's, bladeren gaat sneller in grote pdf's, aantekeningen maken kan volgens mij niet met goodreader maar bv wel met readdledocs.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:13:
Klein vraagje over PDF readers. Ik heb een aantal tijdschriften via het grijze circuit verkregen en op mijn iPad gezet. In iBooks, staat verder prima. Leest ook gewoon goed. Er zijn talloze pdf readers, en nu vraag ik mij af : wat kunnen die nou méér dan iBooks? Aantekeningen maken? is dat het enige?
Ja dat duurt idd waarschijnlijk zo lang tot er een iPad 3 is... Maar goed, ik wist het toen ik hem kocht, genoeg consumenten die dit niet weten. Mag van mij wel verplicht een sticker op de doos; "LET OP: internetbrowser ondersteunt geen Adobe Flash". Aangezien flash tegenwoordig zo ingeburgerd is.Powershell schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:39:
[...]
flash gaat verdwijnen zodra html5 eenmaal de standaard is.... yea ok dat duurt nog wel even maar tochyoutube heeft al een html5 player bv: YouTube: Broadcast Yourself.
Het is zojuist alsnog gelukt, en wel via deze weg: http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=151674
Wat een onzin, hoe ga jij timeline gebaseerde animaties fatsoenlijk maken in html5? Hiervoor is flash gewoon de enige oplossing op dit moment. Ik zeg niet dat het ideaal is, maar je mag eens komen kijken wat ik in flash maak en dat ombouwen naar html5 / SVG of whatever. Dit is overigens wat ze bij youtube van html5 vinden: http://apiblog.youtube.com/2010/06/flash-and-html5-tag.htmlPowershell schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:39:
[...]
flash gaat verdwijnen zodra html5 eenmaal de standaard is.... yea ok dat duurt nog wel even maar tochyoutube heeft al een html5 player bv: YouTube: Broadcast Yourself.
Ow? En als je op de ipad de ipod aanzet voor muziek ? komt er dan ook niks uit? Volgens mij moet dat wel werken toch of zie ik dat verkeerd?Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:08:
Vind het eigenlijk best wel zuur dat ik een Pioneer set heb staan met een ipod connector, en dat de iPad vrolijk zegt dat dit niet ondersteunt wordt. Kom op zeg; dit kan toch niet zo moeilijk zijn, aangezien het gewoon een grote iPod touch is (min of meer dan).
Nee men wil zeker weer dat ik een nieuwe geluidsinstallatie koop die de iPad wel ondersteunt
Ik wil niet veel zeggen maar in elk huishouden staat wel een computer hoor. Beetje achterhaalde opmerking dit.Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:48:
[...]
Vraag me ook af of ze mensen er duidelijk op wijzen dat je zonder pc of laptop niks met dit ding kunt. Eigenlijk wel schandalig dat je gewoon zonder pc of laptop dit ding niet eens in gebruik kan nemen.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik ben erg benieuwd waar Apple jou aanraadt een schermfolie te gebruiken. Volgens mij is dat een verzinsel.Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:18:
Apple raadt aan een bescherming te gebruiken, maar het boeit ze verder niet dat je zo'n ding er niet goed op krijgt of dat je bezeikt wordt met screenprotectors van zeer slechte kwaliteit door resellers.
Zoef
Als het goed is heeft de Vimeo-website een linkje onder de video's geplaatst, waarmee je kunt switchen tussen de gewone en de HTML5-speler.zonoskar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:59:
Kan iemand filmpjes kijken op Vimeo? Ik begreep dat deze site omgezet was naar HTML5, maar ik kan geen filmpjes bekijken op de iPad. Alles laadt normaal, maar als ik filmpje start krijg ik alleen een zwart scherm. (bijvoorbeeld de external mic tutorial video die nu op de home page staat).
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Het werkt gewoon bij mij. Ik hoef ook niets in te stellen of om te zettenzonoskar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:59:
Kan iemand filmpjes kijken op Vimeo? Ik begreep dat deze site omgezet was naar HTML5, maar ik kan geen filmpjes bekijken op de iPad. Alles laadt normaal, maar als ik filmpje start krijg ik alleen een zwart scherm. (bijvoorbeeld de external mic tutorial video die nu op de home page staat).
Inderdaad en sterker nog... Apple is voor de introductie van de iPad helemaal gestopt met de verkoop van screenprotectors in de Apple Stores.Zpottr schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:00:
[...]
Ik ben erg benieuwd waar Apple jou aanraadt een schermfolie te gebruiken. Volgens mij is dat een verzinsel.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nope... iPad blijft steeds zeggen dat het apparaat niet ondersteunt wordt.SaURoN schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:56:
[...]
Ow? En als je op de ipad de ipod aanzet voor muziek ? komt er dan ook niks uit? Volgens mij moet dat wel werken toch of zie ik dat verkeerd?
Dat probleem had ik een tijdje geleden ook, ik geloof dat de oplossing was om je taal op m.google.com te wijzigen van Nederlands naar Engels.pvdlaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:58:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar ik heb de stappen uit de link gevolgd, maar helaas ik kom niet verder ...
Ik heb deze link ook nog gevonden van google: http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=139206 ongeveer hetzelfde als wat Vos doorgestuurd heeft, maar ook hiermee kom ik niet verder.
Dit is de melding die ik krijg bij beide "oplossingen":
Apparaat niet ondersteund
Google Sync wordt niet ondersteund op uw apparaat.
Ga naar http://m.google.com voor andere Google-producten voor uw apparaat.
Vind het wel vervelend zo, aangezien ik op mijn ipod touch het probleem niet heb en de ipad eigenlijk de vervanger wordt van mijn ipod. En ik hierop mijn agenda bijhoud i.c.m. mijn samsung Galaxy S telefoon.
Ik hoop dat iemand nog een andere oplossing weet, ook voor het bewerken van Google Docs, in het bijzonder de tekst documenten, excel kan eventueel online.
PSN: Bravia87
Het belangrijkste van goodreader bv is voor mij de snelheid. Deze cacht de volgende pagina's namelijk van tevoren, dus je kan er snel doorheen browsen. iBooks rendert de pagina pas bij tonen. (eerst blurry, dan scherp)Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:13:
Klein vraagje over PDF readers. Ik heb een aantal tijdschriften via het grijze circuit verkregen en op mijn iPad gezet. In iBooks, staat verder prima. Leest ook gewoon goed. Er zijn talloze pdf readers, en nu vraag ik mij af : wat kunnen die nou méér dan iBooks? Aantekeningen maken? is dat het enige?
Phusebox, ik krijg maar moeilijk hoogte van je comments en waarschijnlijk met mij vele anderen.Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:14:
[...]
Nope... iPad blijft steeds zeggen dat het apparaat niet ondersteunt wordt.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Volgens mij kan je applecare nemen zolang het binnen het eerste jaar is.mauwz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:28:
Wat is de iPad een fantastisch apparaat zeg!Ik heb 'm nu een paar dagen in gebruik en het werkt allemaal perfect naar behoren. Ik heb veel over Applecare gelezen hier op het forum. Bij mijn iPad heb ik niet gekozen om Applecare aan te schaffen, maar heb ik het goed begrepen dat ik de komende tijd nog steeds de mogelijkheid heb om dit aan te schaffen?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Het is niet dat mijn set de iPad niet ondersteunt, maar andersom. De iPad zegt dat het apparaat niet ondersteunt wordt.Joarie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:25:
[...]
Phusebox, ik krijg maar moeilijk hoogte van je comments en waarschijnlijk met mij vele anderen.
Maarre, dat jouw pre-iPad-release HiFi setje niet compatible is met je iPad (waarvan ik nog steeds niet zeker weet of je hem nou wel wou hebben) verbaast me niet heel veel. Misschien moet je bij Pioneer gaan vragen om een firmware upgrade. Waarschijnlijk zullen mensen met zo'n hippe iPod-aansluiting in hun auto hetzelfde probleem hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 27-07-2010 14:42 ]
Of gebruik goodreader in combinatie met Dropbox en de app Droptext. Met Droptext kan je tekstbestanden in je Dropbox account bewerken.StanTheMan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:41:
[...]
met goodreader kun je mappen indelen voor je pdf's, bladeren gaat sneller in grote pdf's, aantekeningen maken kan volgens mij niet met goodreader maar bv wel met readdledocs.
Dan ben ik gelukkig de uitzondering op de regel, de kritische nerd die wel een iPad heeft, en niet bang is om aan mensen toe te geven dat het tekortkomingen heeft.kmf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:41:
Nou, dat is duidelijk. Wij zijn selfish elites. En proud of it
http://www.wired.com/epic...pendent-geeks-says-study/
Ik ben het met je eens dat hij tekortkominge heeft. Het blijft echter wel een feit dat er geen enkel product is als de iPad tot nu toe. De tekortkominge zitten mij vooral in het huidige aanbod in de app store, het ontbreken van een camera en eventueel een nieuwe versie van het OS met multitasking etc.Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:44:
[...]
Dan ben ik gelukkig de uitzondering op de regel, de kritische nerd die wel een iPad heeft, en niet bang is om aan mensen toe te geven dat het tekortkomingen heeft.
Verwijderd
Ik ben inderdaad helemaal om. Dropbox samen met Goodreader werkt heerlijk. Dat langzame renderen was mij ook al opgevallen. Alleen de boekenplank van iBook vind ik nog wel erg mooi. Zeker met tijdschriften.Unomomentodado schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:41:
[...]
Of gebruik goodreader in combinatie met Dropbox en de app Droptext. Met Droptext kan je tekstbestanden in je Dropbox account bewerken.
Begrijp me goed, vooralsnog ben ik ook tevreden ermee. Alleen mijn bankrekening wat minder, ouch, 100 euro aan accesoires, nu al 50 euro aan apps in 3 dagen...mauwz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:46:
[...]
Ik ben het met je eens dat hij tekortkominge heeft. Het blijft echter wel een feit dat er geen enkel product is als de iPad tot nu toe. De tekortkominge zitten mij vooral in het huidige aanbod in de app store, het ontbreken van een camera en eventueel een nieuwe versie van het OS met multitasking etc.
Met de huidige opties ben ik méér dan conent, zéker gezien het feit dat de concurrentie alleen een simpele e-reader aanbied. De "fun" waarde van dit product is mijn inziens wel onovertroffen.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 27-07-2010 15:00 ]
Hmm....ik herken veel van die karaktereigenschappen in het stukjekmf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:41:
Nou, dat is duidelijk. Wij zijn selfish elites. En proud of it
http://www.wired.com/epic...pendent-geeks-says-study/
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
schijnbaar is fastpdf net zo goed, en die heeft ook een boekenplank. Ik had met de goodreaderdevver over gehad, die wilt geen bookshelf voor goodreader. Daarom flink aan het twijfelen of ik fastpdf wil kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:47:
[...]
Ik ben inderdaad helemaal om. Dropbox samen met Goodreader werkt heerlijk. Dat langzame renderen was mij ook al opgevallen. Alleen de boekenplank van iBook vind ik nog wel erg mooi. Zeker met tijdschriften.
We zouden eigenlijk een rijtje essentiele apps moeten maken. Want er zit nog best veel kaf tussen het koren, en goedkoop is het vaak ook niet om alles uit te proberen.
Top, thx!G-PHREAK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:57:
De store is weer online, heb er net een ipad besteld. Levertijd 7 tot 10 dagen.
Camera connection kit ook te bestellen. 2-3 weken levertijd. Ach.. vakantietijd is toch voorbij.G-PHREAK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:57:
De store is weer online, heb er net een ipad besteld. Levertijd 7 tot 10 dagen.
zolang kan ik nog wel wachten
Een nieuwe levering wat?G-PHREAK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:06:
Overigens na een belronde langs wat Apple resellers en Mediamarkten was de conclusie dat ook zij pas halverwege augustus een nieuwe levering krijgen
Vreemd...Dat doet me iPhone namelijk ook met me iPod wekker, maar hij speelt wel gewoon muziek af. Dus dacht misschien werkt dat hier ookPhusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:14:
[...]
Nope... iPad blijft steeds zeggen dat het apparaat niet ondersteunt wordt.
Verwijderd
Wij kunnen er ook niks aan doen dat Apple Sales niet weet wat Apple in Cupertino allemaal uitspookt. Als je dat van de sales-afdeling te horen krijgt, mag je er redelijkerwijs van uitgaan dat het klopt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:08:
De credibility van iPhoneclub ook weer : http://www.ipadplanet.nl/...en-belgische-apple-store/
En ze zijn nu lekker te koop. Wat een prutsers, hahahaha..
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Be the change you want to see in the world
Verwijderd
Ofwel, vooral mannen die het kunnen betalen kopen het.. Die omschrijving geldt waarschijnlijk ook voor de tweaker bezoekers en geenstijl bezoekersandromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:14:
Wij zijn "selfish elites", volgens een studie onder 20.000 iPad-owners: http://www.wired.com/epic...pendent-geeks-says-study/
"The firm's conclusion was that iPad owners tend to be wealthy, sophisticated, highly educated and disproportionately interested in business and finance, while they scored terribly in the areas of altruism and kindness. In other words, "selfish elites."
Een paar pagina's terug was nog de algemene beeld dat vandaag de nieuwe leveringen van iPads zijn
Tweakers, sure, GeenStijl.. denk 't niet.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:18:
[...]
Ofwel, vooral mannen die het kunnen betalen kopen het.. Die omschrijving geldt waarschijnlijk ook voor de tweaker bezoekers en geenstijl bezoekers
Be the change you want to see in the world
Verwijderd
Lees maarandromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:
[...]
Tweakers, sure, GeenStijl.. denk 't niet.
FreeReef.nl
Je moet nooit naar de saturn bellen....bartvb schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:41:
Hmm, fijn. Via de telefoon werd verteld dat ze uitverkocht waren.
Heb net maar via de online store besteld.
FreeReef.nl
Voor in het buitenland, aannemende dat je een lokale prepaid neemt, is juist tethering beter. Kans dat je een normale sim met data kan krijgen is groter dan dat je een microsim kan vinden.pina schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
gvd nu ben ik ook alweer aan het twijfelen of ik mijn 32GB wifi niet nog ga inwisselen voor een 16GB 3G grmbl en weet dat ik het niet noodzakelijk nodig heb die 3G nu, gezien ik kan tetheren met de gsm en de extra kostprijs van zo'n data-abo mij maandelijks de extra kosten niet waard zijn. Maar na verloop van tijd zullen die sowieso zakken. En voor in het buitenland kan het ook verdomd handig zijn
dan zit je wel met roaming hé, tenzij je echt een belabo zou nemen in het buitenland, maar dat is dan weer extra betalen als je er toch niet mee gaat bellen. Ik denk wel dat we binnenkort in het buitenland gemakkelijk prepaid data-abo's zullen terugvinden.kmf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:56:
[...]
Voor in het buitenland, aannemende dat je een lokale prepaid neemt, is juist tethering beter. Kans dat je een normale sim met data kan krijgen is groter dan dat je een microsim kan vinden.
en nu zijn die prepaid allemaal per maand, maar als het pakweg binnen een half jaar per 2 maand zou zijn, zou het pas écht interessant beginnen wordenDutch_Razor schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:01:
Juist dankzij de iPad hebben veel telecomoperators mooie microsim only aanbiedingen. In Zwitserland bijvoorbeeld 300 MB voor 15 euro de maand, ideaal als je er een weekje bent
Zulk soort prepaid aanbiedingen zijn bijna overal te vinden waar de iPad uit is.
Thanks, hiermee is het bij mij ook gelukt.wdekreij schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:55:
[...]
Het is zojuist alsnog gelukt, en wel via deze weg: http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=151674
Nee, ik bedoel dat je met tethering je een normale sim in je telefoon kan stoppen. En dan kan je in het buitenland makkeliker aan een prepaid normal sim komen dan een prepaid microsim.pina schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:00:
[...]
dan zit je wel met roaming hé, tenzij je echt een belabo zou nemen in het buitenland, maar dat is dan weer extra betalen als je er toch niet mee gaat bellen. Ik denk wel dat we binnenkort in het buitenland gemakkelijk prepaid data-abo's zullen terugvinden.
ik denk dat data-abo's standaard nu met microsims zullen werken. Want die data-abo's zijn net in het leven geroepen door de ipad... data-abo's met gewone sims ga je denk ik niet vinden... kan je een microsim in een gsm steken die met gewone sims werken?kmf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:14:
[...]
Nee, ik bedoel dat je met tethering je een normale sim in je telefoon kan stoppen. En dan kan je in het buitenland makkeliker aan een prepaid normal sim komen dan een prepaid microsim.
[ Voor 5% gewijzigd door pina op 27-07-2010 16:25 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Harmen op 27-07-2010 16:27 ]
Whatever.
Waar heb je deze besteld?oZe NL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:35:
Net een camera connection kit besteld ipv van 2-3 weken krijg ik hem in tien dagen !
Weet misschien 1 van jullie of de oplader die bij de composite av kabels zit een uitvoer heeft van 2A ?
[ Voor 10% gewijzigd door wdekreij op 27-07-2010 16:38 ]
ja, dat is wel zuur, bij mij ging het om 150 euro.Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:34:
[...]
Dat noem ik geen probleem oplossen, maar goed. Een set van 1100 euro die net een half jaar oud is
Op Apple.nlwdekreij schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:36:
[...]
Waar heb je deze besteld?
Edit: Nvm. Ik zie dat hij inmiddels wel op Apple.nl te bestellen is
Ik kocht een nieuwe Autoradio van JVC, met een stikker over de hele doos dat ALLE iPhones ondersteund worden. Met een nadere beschrijving 3, 3G, 3GSshameete schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:41:
[...]
ja, dat is wel zuur, bij mij ging het om 150 euro.
overigens heb ik die HCS van JVC niet weggedaan vanwege het probleem hoorvandaar dat ik ook melde dat het probleem zichzelf oploste
FreeReef.nl
Man man man, gelijk maar een adblocker geinstalleerd. Krijg je ineens z'n ranzige full size banner in je gezicht.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:08:
De credibility van iPhoneclub ook weer : http://www.ipadplanet.nl/...en-belgische-apple-store/
En ze zijn nu lekker te koop. Wat een prutsers, hahahaha..
Verwijderd
Heb hem ook rond 16:35 besteld, bij mij staat ie op verzenddatum 17 augustus, dat is dus exact 21 dagen. Loopt dus als een tierelier het aantal bestellingen schat ik zo in.[message=,noline]oZe NL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:35[/message]:
Net een camera connection kit besteld ipv van 2-3 weken krijg ik hem in tien dagen !
Weet misschien 1 van jullie of de oplader die bij de composite av kabels zit een uitvoer heeft van 2A ?
Nope, herken het beeld wat je schetst niet echt. Heb net weer even de dSLR foto's van mijn Canon 40D erbij gepakt die ik op de iPad heb staan (van RAW -> JPEG (middels LR2) -> iPad (via iTunes)) maar vind geen onscherpte die stoort. Misschien dat er wel wat compressieverliezen zijn, maar het is niet hinderlijk aangezien volledig ingezoomd bijvoorbeeld haartjes nog goed te onderscheiden zijn.KrL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:07:
Ik ben zoekende naar een manier om foto's zo snel/efficient/mooi mogelijk op m'n Ipad te zetten. Uiteraard kunnen ze direct vanaf full size JPG (3744 × 5616) via Itunes worden overgezet op de Ipad maar dit kost a) veel ruimte en b) wordt het niet zo mooi als wanneer ik zelf resize.
Als ik foto's bekijk op de Ipad die door Itunes zijn geresized vanaf volledig formaat dan lijken ze onscherp. Zoom ik in op zo'n foto dat zie ik 'm een fractie van een seconde later scherper worden en als ik weer uitzoom blijft hij scherp. Ik ga uiteraard niet bij al m'n foto's eerst inzoomen om ze mooi te zien.
Wie heeft hier al ervaring mee en wie herkent het probleem van de onscherpte?
[ Voor 6% gewijzigd door Joarie op 27-07-2010 17:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq