Als je een map-actie invoert op een map met de gewenste verkleining hoef je alleen de foto's erin te slepen en vervolgens naar je iTunes te sturen. (wat je ook nog kan automatiseren)
Test het eens met foto's van mensen op full res (heb zelf ook 5d2). Blader naar een foto en kijk naar de scherpte van de ogen: tap 2x op de foto om in te zoomen en je ziet hem vergroten en na een fractie van een seconde scherper worden. Zoom dan weer eens uit en hij houdt de scherpte (zichtbaar en bij nog een keer dubbeltappen zie je m niet scherper worden).Joarie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:18:
[...]
Nope, herken het beeld wat je schetst niet echt. Heb net weer even de dSLR foto's van mijn Canon 40D erbij gepakt die ik op de iPad heb staan (van RAW -> JPEG (middels LR2) -> iPad (via iTunes)) maar vind geen onscherpte die stoort. Misschien dat er wel wat compressieverliezen zijn, maar het is niet hinderlijk aangezien volledig ingezoomd bijvoorbeeld haartjes nog goed te onderscheiden zijn.
edit:
Zal vanavond even een test uitvoeren met foto's van een full frame (5DII) aangezien die wat grotere resolutie hebben. Wellicht dat hij zich daar wel in verslikt
Op zich is na inzoomen de kwaliteit prima, ziet niet perse compressieverliezen. Maar bovenstaande fenomeen waarbij dus je foto's standaard niet scherp worden weergegeven stoort me.
cool, zal er eens naar googlen. Zou je ook een maximale breedte/hoogte kunnen aangeven (1024) waarbij het niet uitmaakt of de foto's portrait of landscape zijn? Heb je ergens een voorbeeld onder de knop?Als je een map-actie invoert op een map met de gewenste verkleining hoef je alleen de foto's erin te slepen en vervolgens naar je iTunes te sturen. (wat je ook nog kan automatiseren)
Net ook maar een camera kit besteld. Wel handig die gratis shipping, als ze dat nou gewoon altijd even doen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Net getest geen last van !!KrL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:08:
[...]
Test het eens met foto's van mensen op full res (heb zelf ook 5d2). Blader naar een foto en kijk naar de scherpte van de ogen: tap 2x op de foto om in te zoomen en je ziet hem vergroten en na een fractie van een seconde scherper worden. Zoom dan weer eens uit en hij houdt de scherpte (zichtbaar en bij nog een keer dubbeltappen zie je m niet scherper worden).
Op zich is na inzoomen de kwaliteit prima, ziet niet perse compressieverliezen. Maar bovenstaande fenomeen waarbij dus je foto's standaard niet scherp worden weergegeven stoort me.
Ook maar even gedaan, de camera kit bestellen. Ti's dat verzending gratis is...
Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2010
Verwachte leverdatum: 19 Aug, 2010
(handig dat Apple store ook gewoon goed werkt met de iPad)
Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2010
Verwachte leverdatum: 19 Aug, 2010
(handig dat Apple store ook gewoon goed werkt met de iPad)
[ Voor 48% gewijzigd door kmf op 27-07-2010 19:20 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Ik heb zojuist de case van Apple besteld. Ik zag dat de camerakit 2-3 weken levertijd had. Was dit vanmiddag ook al zo?
Is er ook een optie om te betaling zonder creditcard op de online storen van Apple? Krijg het niet voor elkaar?
JaVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:38:
Ik heb zojuist de case van Apple besteld. Ik zag dat de camerakit 2-3 weken levertijd had. Was dit vanmiddag ook al zo?
Je kan ook gewoon overmaken.AkTje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:39:
Is er ook een optie om te betaling zonder creditcard op de online storen van Apple? Krijg het niet voor elkaar?
Verwijderd
Thanks, ik verwacht dat ze tegen die tijd ook wel voorradig zullen zijn...
Even over hierboven, ik heb een 40D en ook veel foto's in de iPad. Ik vind het niet heel storend, ik denk dat het veel geheugen vergt om alle foto's in 1 keer scherp te laten weergeven. Dat zou dan ten kosten gaan van de look en feel. Mijn nieuwe MBP heeft dit ook in voorvertoning.
Even over hierboven, ik heb een 40D en ook veel foto's in de iPad. Ik vind het niet heel storend, ik denk dat het veel geheugen vergt om alle foto's in 1 keer scherp te laten weergeven. Dat zou dan ten kosten gaan van de look en feel. Mijn nieuwe MBP heeft dit ook in voorvertoning.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 19:50 ]
Ligt het misschien aan een ouder account dat ik dit niet kan? Met alle andere producten ging het wel maar met de iPad niet?
Kreeg net een mail dat de ipad nu ook online ( via apple ) te verkrijgen is, levertijd 7-10 dagen bij alle modellen, al weet ik niet hoe lang dat al bekend is
Vanmiddag rond 14:57thijszor schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:21:
Kreeg net een mail dat de ipad nu ook online ( via apple ) te verkrijgen is, levertijd 7-10 dagen bij alle modellen, al weet ik niet hoe lang dat al bekend is
Geeft toch niet? Even bijknippen en klaar ben je.kmf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:14:
[...]
Nee, ik bedoel dat je met tethering je een normale sim in je telefoon kan stoppen. En dan kan je in het buitenland makkeliker aan een prepaid normal sim komen dan een prepaid microsim.
Overigens verwacht ik dat die doordruk simkaarten waarbij microsim is voorgevormd snel gemeengoed worden.
Verwijderd
Verdoemme, zie nu pas dat ook de iPad accessoires in de Store staan. Dit staat niet in de "nieuw in de store" kolom. Lame.
Nu meteen maar even een camera connection kit gekocht. Ik maak erg veel foto's met mijn dSLR's en het is op dit moment erg vervelend om eerst alle foto's in Aperture te laden en dan vervolgens de iPad weer te syncen met iTunes. Dat duurt allemaal erg lang, als ik 'snel even' wat foto's wil laten zien die ik net genomen heb.
Toch blijft de vraagprijs voor twee van die adapters wel belachelijk hoog. €29.. en ik zat nog te twijfelen over de Apple case, maar €39 is toch echt meer dan ik kan rechtvaardigen voor een hoes. (m.u.v. de DODO case, die vind ik echt prachtig). Dan maar geen hoes.
Nu meteen maar even een camera connection kit gekocht. Ik maak erg veel foto's met mijn dSLR's en het is op dit moment erg vervelend om eerst alle foto's in Aperture te laden en dan vervolgens de iPad weer te syncen met iTunes. Dat duurt allemaal erg lang, als ik 'snel even' wat foto's wil laten zien die ik net genomen heb.
Toch blijft de vraagprijs voor twee van die adapters wel belachelijk hoog. €29.. en ik zat nog te twijfelen over de Apple case, maar €39 is toch echt meer dan ik kan rechtvaardigen voor een hoes. (m.u.v. de DODO case, die vind ik echt prachtig). Dan maar geen hoes.
Apple hoes is het IMHO wel waard.
Dat ding is superdun, maar wel heel erg stevig, dus goed beschermd als je hem in een tas meeneemt.
Rubberige buitenkant, dus goeie grip en de 'flap' kan je als je de iPad gebruikt naar achteren klappen.
Dat ding is superdun, maar wel heel erg stevig, dus goed beschermd als je hem in een tas meeneemt.
Rubberige buitenkant, dus goeie grip en de 'flap' kan je als je de iPad gebruikt naar achteren klappen.
Haters everywhere but I don’t really care
Ebay alternatief voor weinigToch blijft de vraagprijs voor twee van die adapters wel belachelijk hoog. €29..
Ondertussen dus de 16GB 3G uitvoering besteld voor m'n vriendin maar nu zitten we toch wat te twijfelen over 16 of 32GB
Wat is wijsheid... Bij mijn iPhone dacht ik ook dat ik die 16GB nooit vol ging krijgen maar dat is ondertussen aardig gelukt 
Reden om voor de 16GB te gaan is dat er eigenlijk bijna geen muziek op de iPad hoeft, daar gebruik je je iPhone voor lijkt me? 16GB is dus vooral nodig voor Apps, PDFs en andere documenten, foto's en een paar films of afleveringen van series.
Hoe ver vol staan de iPads van de mensen die al een tijdje zo'n apparaat hebben, moet je moeite doen om die 16 vol te krijgen of zit je daar zo aan?
Reden om voor de 16GB te gaan is dat er eigenlijk bijna geen muziek op de iPad hoeft, daar gebruik je je iPhone voor lijkt me? 16GB is dus vooral nodig voor Apps, PDFs en andere documenten, foto's en een paar films of afleveringen van series.
Hoe ver vol staan de iPads van de mensen die al een tijdje zo'n apparaat hebben, moet je moeite doen om die 16 vol te krijgen of zit je daar zo aan?
Denk zelf eigenlijk dat 16GB wel aardig genoeg is. Juist omdat je met de iPad iets minder mogelijkheden hebt dan met de iPhone heb je bij de iPad denk ik ook minder nodig. Bijv. op mn 16GB iPhone heb ik Navigon wat 2,5GB in beslag neemt. Dat heb je op de iPad al niet. Foto's en filmpjes nemen ook al een paar gig in beslag. Dat heb je met de iPad ook niet (geen camera). En qua games zijn alleen de grootste een paar 100MB. Muziek hoef je idd ook niet zoveel op je iPad te hebben naar mijn mening (bovendien heb ik Spotify, waarmee je kunt streamen).
Alleen als je het ding helemaal vol wilt zetten met films dan kun je beter zoveel mogelijk GB's hebben. Zelf zal ik dat bij een paar films houden en bovendien zal ik hem het meeste thuis gebruiken, waardoor je films kan streamen vanaf je pc (is ook makkelijker dan de film eerst omzetten en naar de iPad kopieren).
Dit zijn voor mij zo'n beetje de beweegredenen om voor de goedkoopste 16GB te gaan en niet 100 of 200 euro bij te leggen voor extra opslag.
Alleen als je het ding helemaal vol wilt zetten met films dan kun je beter zoveel mogelijk GB's hebben. Zelf zal ik dat bij een paar films houden en bovendien zal ik hem het meeste thuis gebruiken, waardoor je films kan streamen vanaf je pc (is ook makkelijker dan de film eerst omzetten en naar de iPad kopieren).
Dit zijn voor mij zo'n beetje de beweegredenen om voor de goedkoopste 16GB te gaan en niet 100 of 200 euro bij te leggen voor extra opslag.
[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 27-07-2010 22:50 ]
Ik wilde ook de 16GB. Heb besloten niet op 100 euro te gaan bezuinigen op zo'n apparaat. Ik had geen zin om muziek handmatig te gaan sorteren na twee jaar 8GB op mijn iPhone.bartvb schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:39:
Ondertussen dus de 16GB 3G uitvoering besteld voor m'n vriendin maar nu zitten we toch wat te twijfelen over 16 of 32GBWat is wijsheid... Bij mijn iPhone dacht ik ook dat ik die 16GB nooit vol ging krijgen maar dat is ondertussen aardig gelukt
Heb nu 32GB 3G, gebruik hem dus ook onderweg, dus wellicht ook voor muziek. Kan beter voorlopen dan spijt hebben. Plus dat hij meer waard is bij eventuele verkoop. 3GB is al foetsie door software, al mijn muziek en foto's erop is 15GB en 2GB, dan nog apps en boeken en een film. Houd ik 12 GB over. Je ziet dus hoe snel dat gaat.
Als je 100 euro kunt missen, doe dan ruimer! Ik neem ook een iPhone 4 32GB om exact dezelfde reden.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
Hoeveel ruimte is er over op een nieuwe 16gb versie?[message=,noline]Palomar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:46[/message]:
Denk zelf eigenlijk dat 16GB wel aardig genoeg is. Juist omdat je met de iPad iets minder mogelijkheden hebt dan met de iPhone heb je bij de iPad denk ik ook minder nodig. Bijv. op mn 16GB iPhone heb ik Navigon wat 2,5GB in beslag neemt. Dat heb je op de iPad al niet. Foto's en filmpjes nemen ook al een paar gig in beslag. Dat heb je met de iPad ook niet (geen camera). En qua games zijn alleen de grootste een paar 100MB. Muziek hoef je idd ook niet zoveel op je iPad te hebben naar mijn mening (bovendien heb ik Spotify, waarmee je kunt streamen).
Kan 100 eur makkelijk missen maar de prijs voor een beetje extra gb's is voor mij echt te bizar. Je koopt er een 500gb hard disc voor die iets groter is dan een bankpas...
Heb om mijn 16gb nauwelijks muziek staan daar heb ik een ipod voor. En het is voor mij echt een online device. Zoals nu even snel een post plaatsen of streaming video van de abc player of bbc iplayer kijken. Ik heb dus niet zoveel data nodig. Ik heb zelf een wifi versie maar als ik toch 100 eur extra uit zou geven dan liever aan de 3g module.
Heb natuurlijk apps en een paar uur video op mijn ipad maar meer dan 10gb heb ik nog niet in gebruik na twee maanden.
Heb om mijn 16gb nauwelijks muziek staan daar heb ik een ipod voor. En het is voor mij echt een online device. Zoals nu even snel een post plaatsen of streaming video van de abc player of bbc iplayer kijken. Ik heb dus niet zoveel data nodig. Ik heb zelf een wifi versie maar als ik toch 100 eur extra uit zou geven dan liever aan de 3g module.
Heb natuurlijk apps en een paar uur video op mijn ipad maar meer dan 10gb heb ik nog niet in gebruik na twee maanden.
Verwijderd
Ik ben ook gewoon voor de 16GB wifi gegaan, daar heb ik genoeg aan.
3G zou ik alleen nemen als ik iedere dag lang onderweg zou zijn met het openbaar vervoer, dan is het natuurlijk fantastisch.
Wat betreft de hoeveelheid geheugen, al zou er 500GB in zitten, die krijg je ook wel vol.
Ik heb nu 5GB aan stripboeken op dat ding maar eigenlijk is dat belachelijk, dat zijn echt honderden stripboeken, honderden uren lezen dus maar wel erg leuk moet ik zeggen.
Hoe meer ruimte je hebt hoe meer je er op pleurt, zo werkt het bij mij in ieder geval.
Het geld dat je "bespaart" stop ik liever in wat leuke apps.
3G zou ik alleen nemen als ik iedere dag lang onderweg zou zijn met het openbaar vervoer, dan is het natuurlijk fantastisch.
Wat betreft de hoeveelheid geheugen, al zou er 500GB in zitten, die krijg je ook wel vol.
Ik heb nu 5GB aan stripboeken op dat ding maar eigenlijk is dat belachelijk, dat zijn echt honderden stripboeken, honderden uren lezen dus maar wel erg leuk moet ik zeggen.
Hoe meer ruimte je hebt hoe meer je er op pleurt, zo werkt het bij mij in ieder geval.
Het geld dat je "bespaart" stop ik liever in wat leuke apps.
TomTom komt na de iPad IO4 update van de herfst met haar navigatie software, dus ook 2GB ruimte.Palomar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:46:
Als je Pressreader gebruikt en een abo hebt op meerdere kranten kan je rustig 25MB per krant optellen.
Dus als jij via Pressreader het NRC en Volkskrant leest heb je per dag al 50MB. Lees je er wat meer, een stuk of 6 titels bijvoorbeeld (het aanbod is 1200+ overigens) dan heb je elke dag al 150MB aan kranten die erbij komen. Laat je het een week staan dan heb je al 6x150=900MB aan ruimte.
videoclips: de iPad is ideaal voor muziek videoclips dus daar heb je ook vast wel 10 stuks van 150MB: 1,5GB ruimte.
spelletjes: de kwaliteit en dus HD ruimte van spelletjes zullen vrij snel groeien. Zijn ze nu max 100MB, over een jaar zal waarschijnlijk al de eerste 1GB verschijnen (dezelfde trend had je met xbox live games).
muziek luister je idd vanaf je iPod of andere mp3 speler.
films, als er een player komt die gewoon divx/xvid bestanden kan afspelen dan kan ik mooi een paar seizoenen van Seinfeld op m'n iPad gooien. 5 a 10GB ruimte.
strips, ik heb hier tien jaargangen liggen van een zeker vrolijk weekblad, als ik die er allemaal opgooi is er weer 5 a 10GB weg.
Google Maps en Earth: er worden kaarten gecached, toch ook wel meerdere MB's.
Het kan dus vrij hard gaan met de HD ruimte
[ Voor 5% gewijzigd door Slashdotter op 27-07-2010 23:53 ]
En voor 110€ koop je een 10TB hard disc die iets groter is dan een M&M ! Of nee, toch niet....CoUk schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:19:
Kan 100 eur makkelijk missen maar de prijs voor een beetje extra gb's is voor mij echt te bizar. Je koopt er een 500gb hard disc voor die iets groter is dan een bankpas...

In de iPad zit MLC NAND flash geheugen van Samsung en dat kost niet een paar cent per GB. Realistisch is een prijsverschil van 16GB naar 32GB van 30€ voor de fabrikant, exclusief andere kosten zoals ontwikkeling, fabricage, verpakking, shipping en marketing.
Meerderheid van de GeenStijl bezoekers is hoogopgeleid met een goede baan, klopt aardig lijkt meandromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:
[...]
Tweakers, sure, GeenStijl.. denk 't niet.
Gaan we nog goed praten dat Apple 100 euro voor 16GB vraagt ook... En dat 3G chipje is zeker ook ongelofelijk duur en daar gaat ook zoveel fabricage, verpakking, shipping en marketing in zitten dat het ook wel 100 euro waard is.Phuncz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:59:
[...]
En voor 110€ koop je een 10TB hard disc die iets groter is dan een M&M ! Of nee, toch niet...![]()
In de iPad zit MLC NAND flash geheugen van Samsung en dat kost niet een paar cent per GB. Realistisch is een prijsverschil van 16GB naar 32GB van 30€ voor de fabrikant, exclusief andere kosten zoals ontwikkeling, fabricage, verpakking, shipping en marketing.
Sorry hoor. Ik vind het prima dat ze het ervoor vragen. Ze kunnen het doen en zoveel bedrijven doen het. Maar die meerprijs is netzo overpriced als de macbook die $150 duurder was in het zwart (ipv wit), de simpele plastic docking station waar je 30 euro voor moet neertellen en de (voor minder dan $1 door een onderbetaalde Foxconn medewerker in elkaar gezette) camera connection kit van 30 euro.
Zo gaan we ze nog motiveren om deze prijzen te hanteren ook.. Want owee als ze straks niet meer het grootste technologie bedrijf ter wereld zijn (qua market cap).
Gisteren heb ik een ipad besteld via de apple store, de verwachte verzenddatum is 10 Augustus, de verwachte leverdatum is 12 Aug.
Nu net zie ik dat ik de bestelling niet meer kan annuleren (zat gewoon even te klikken
).
Klik ik op annuleren dan krijg ik het volgende:
Nu net zie ik dat ik de bestelling niet meer kan annuleren (zat gewoon even te klikken
Zou dit betekenen dat ik 'm eerder ga ontvangen, aangezien m'n bestelling al is klaargemaakt voor verzending? Iemand een idee?Uw bestelling is al klaargemaakt voor verzending en kan daarom niet meer worden geannuleerd. Zodra uw bestelling is verzonden, kunt u echter een retourzending aanvragen via de pagina met bestelinformatie.
Nee, die leverdatum klopt altijd wel.deBennie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:23:
Gisteren heb ik een ipad besteld via de apple store, de verwachte verzenddatum is 10 Augustus, de verwachte leverdatum is 12 Aug.
Nu net zie ik dat ik de bestelling niet meer kan annuleren (zat gewoon even te klikken).
[...]
Zou dit betekenen dat ik 'm eerder ga ontvangen, aangezien m'n bestelling al is klaargemaakt voor verzending? Iemand een idee?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Buiten dat ik het uber vind dat het apparaat alteid aan staat... . Wat erg lekker werkt. Is het ook zo fijn dat er geen ventilator in zit. Wat was mijn oude netbooko toch eigenlijk een onding, ik deed er niets anders mee dan wat ik op mijn ipad doe, en dan kan ik hier nog op gamen.
FreeReef.nl
Dat is als je het wint ja, anders is het gewoon 55 dollar
http://stores.ebay.com/Tr...5?_nkw=ipad&submit=Search
Zou dat ding net zo goed werken als een origineel?Slashdotter schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:19:
[...]
Dat is als je het wint ja, anders is het gewoon 55 dollar
http://stores.ebay.com/Tr...5?_nkw=ipad&submit=Search
Volgens mij koop je over een tijdje dat soort third party spul voor veel minder, dan is de hype eraf.
Voor de fotografen onder ons
Het is nu mogelijk (als je een router/mifi hebt) om via eye-fi direct je foto's op de ipad te krijgen. Oftwel, je maakt foto met een camera, en je kan het direct checken op je ipad zonder ook maar je kaart uit de camera te halen.
Perfect voor studiowerken natuurlijk, maar on-the-field ook wel handig. No luck voor 3G ipads though, je zal toch een mifi/3Gmodem of wat dan ook moeten hebben.
http://gizmodo.com/559691...r-ipad-with-shuttersnitch
Het is nu mogelijk (als je een router/mifi hebt) om via eye-fi direct je foto's op de ipad te krijgen. Oftwel, je maakt foto met een camera, en je kan het direct checken op je ipad zonder ook maar je kaart uit de camera te halen.
Perfect voor studiowerken natuurlijk, maar on-the-field ook wel handig. No luck voor 3G ipads though, je zal toch een mifi/3Gmodem of wat dan ook moeten hebben.
http://gizmodo.com/559691...r-ipad-with-shuttersnitch
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hou er wel rekening mee dat zo'n interactief magazine ongeveer 500MB groot is... dus dat kan rap gaan als je er een paar op hebt staan.bartvb schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:39:
Ondertussen dus de 16GB 3G uitvoering besteld voor m'n vriendin maar nu zitten we toch wat te twijfelen over 16 of 32GBWat is wijsheid... Bij mijn iPhone dacht ik ook dat ik die 16GB nooit vol ging krijgen maar dat is ondertussen aardig gelukt
Bah... de metro PDFs zijn te groot/complex voor goodreader of fastpdf om te lezen, na een paar pagina's crashen ze.
http://www.readmetro.com/en/
Alleen ibooks kan ze goed lezen
Verwijderd
Als men toch eens af kwam van het dogma dat de waarde van een product of dienst gebaseerd is op de productiekosten dan zou dat een hoop schelen.Cheeky schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 02:16:
[...]
Gaan we nog goed praten dat Apple 100 euro voor 16GB vraagt ook... En dat 3G chipje is zeker ook ongelofelijk duur en daar gaat ook zoveel fabricage, verpakking, shipping en marketing in zitten dat het ook wel 100 euro waard is.
Sorry hoor. Ik vind het prima dat ze het ervoor vragen. Ze kunnen het doen en zoveel bedrijven doen het. Maar die meerprijs is netzo overpriced als de macbook die $150 duurder was in het zwart (ipv wit), de simpele plastic docking station waar je 30 euro voor moet neertellen en de (voor minder dan $1 door een onderbetaalde Foxconn medewerker in elkaar gezette) camera connection kit van 30 euro.
Zo gaan we ze nog motiveren om deze prijzen te hanteren ook.. Want owee als ze straks niet meer het grootste technologie bedrijf ter wereld zijn (qua market cap).

Verwijderd
Een vraagje,
ik gebruik de ipad mail applicatie welke gekoppeld is aan mn hotmail-account. Als ik een mail verstuur (met name reply-all) dan verstuurd het een enorme partij meuk mee aan References.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Thanks!
ik gebruik de ipad mail applicatie welke gekoppeld is aan mn hotmail-account. Als ik een mail verstuur (met name reply-all) dan verstuurd het een enorme partij meuk mee aan References.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Thanks!
Inderdaad want tja het moet tegen KOST prijs verkocht worden want zo is de wereldVerwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:42:
[...]
Als men toch eens af kwam van het dogma dat de waarde van een product of dienst gebaseerd is op de productiekosten dan zou dat een hoop schelen.
Uiteraard zijn sommige dingen bij apple wel overpriced kijk maar naar de antiglare optie van de macbook je krijgt die plastic plaat niet en je moet er meer voor betalen.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Dat kan ook liggen aan het feit dat er tijdens het productieproces extra handelingen uitgevoerd moeten worden aangezien het een optie is en dus afwijkt van de standaard productielijn.cool0 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:58:
[...]
Inderdaad want tja het moet tegen KOST prijs verkocht worden want zo is de wereld![]()
Uiteraard zijn sommige dingen bij apple wel overpriced kijk maar naar de antiglare optie van de macbook je krijgt die plastic plaat niet en je moet er meer voor betalen.
Zijn er mogelijkheden, met JB bijvoorbeeld, om je mail te pass protecten?
Want dat is mijns inziens het grootste nadeel van een iPad. Het is een multiuser device (iedereen gebruikt het in huis), maar eigenlijk is het device softwarematig singleuser. En dat zuigt big time.
Want dat is mijns inziens het grootste nadeel van een iPad. Het is een multiuser device (iedereen gebruikt het in huis), maar eigenlijk is het device softwarematig singleuser. En dat zuigt big time.
ik vind wel dat de usb-kabel niet lekker in de ipad-uitgang zit. Vooral als je de kabel er wilt uittrekken, kan het wel eens stroef verlopen
Verwijderd
Lees dit eens door, wellicht staat daar wat voor je tussen http://www.ipadplanet.nl/...-wachtwoorden-op-de-ipad/UltraSub schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:15:
Zijn er mogelijkheden, met JB bijvoorbeeld, om je mail te pass protecten?
Ik ben "zo gek geweest" om de iPad 3G 64 Gb aan te schaffen, afgelopen vrijdag.bartvb schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:39:
Naar aanleiding van jouw vraag heb ik net eens even gekeken naar mijn verbruik.
Van de 64 Gb heb ik er nu nog 51 over, oeps.
Heb ik gekke dingen gedaan? Nee, volgens mij niet.
Ik heb een aantal apps er op gezet, laten we zeggen een stuk of 15. (1 Gb)
Ik heb de muziek die op mijn iPod stond er ook op gezet. (2 Gb)
Er staan een paar films op voor onderweg, de rest stream ik wel. (3 Gb)
Enige idioterie, er staat een wereld aan Epub eBooks op. (1,5 Gb)
Dan staat er nog een postje overig in iTunes. (0,5 Gb)
Bij elkaar levert dat dan 8 Gb eigen spul op, de rest zal, neem ik eigenlijk dan maar aan, door het iOS ingenomen worden (kan iemand bevestigen dat het systeem zelf zo'n 5 Gb inneemt?).
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Verwijderd
Normaal ben ik helemaal niet zo. Maar sinds ik getraacht heb een nieuw Vodafone abo af te sluiten in de MM Utrecht heb ik mijn mening bij moeten stellen. Ben serieus 4x terug geweest, en 6 personeelsleden verbruikt:thijszor schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:04:
[...]
tss, wat is dat hier met MM dissen, iedereen komt wel braaf naar alle sterke acties, maar o wee als er eens eens iets fout gaat, heel tweakers zit er meteen op met hun vooroordelen, prachtig
Keer 1: Abo aanvragen. Totaal mislukt zou geannuleerd worden niets aan de hand. Paar dagen later blijkt dat de aanvraag niet geannuleerd is. Totale tijd in MM geweest, 3 uur
Keer 2: Terug met melding dat ze het af moeten handelen. Kon niet, moeilijk moeilijk, moest maar weer terug komen. Totale tijd: 1,5 uur
Keer 3: Terug, met veel geluk de telefoon van het abo gekregen. De simkaart, ja dat was moeilijk moeilijk. Ze zouden me gaan terugbellen. Totale tijd: 2 uur
Keer 4: Oh hebben we niet gebeld, en dat is al een week terug? Wat vreemd.. Maar niet heus. Maar na lang lullen met MM, Vodafone en weet ik wie allemaal toch maar een simkaart gehad die ik zelf kan activeren als het abo over is. Totale tijd, slechts 1 uur.
Ofwel, ik ben serieus 7,5 !! uur in de MM geweest voor een abo aanvraag. Sorry, maar dan ben je echt niet capabel. En ik snap dat mensen alleen zeuren als het mis gaat, maar dit soort dingen mogen niet mis gaan. En anders moet je geen mobiele abo's verkopen
Er zit geen plastic laag erover, maar simpelweg een coating. Waarschijnlijk is het een ander soort plastic beschermlaag in ene weg maar er zit geen tweede plastic plaat voor die weggenomen wordt. Maar zoals al gezegd werd is er een verschil tussen standaard lineup en aangepaste modellen.cool0 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:58:
[...]
Inderdaad want tja het moet tegen KOST prijs verkocht worden want zo is de wereld![]()
Ik gok dat er weer zo'n bit vs byte addertje onder het gras zit in je berekening.DivxLover schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:37:
[...]
Bij elkaar levert dat dan 8 Gb eigen spul op, de rest zal, neem ik eigenlijk dan maar aan, door het iOS ingenomen worden (kan iemand bevestigen dat het systeem zelf zo'n 5 Gb inneemt?).
Ikzelf had meer de impressie dat het besturingssysteem rond de 500 MB omvatte.
Waar ik me wel een beetje aan stoor is de snelheid waarmee je je backup uitvoert over USB 2.0. M'n 64 GB bevat slechts 15 GB content en toch duurt het nu al bijna een uur aan backuppen als je hem zijn gang laat gaan via iTunes. Heeft iemand al geprobeerd of de iPad compatible is met een Apple-Firewire kabel?
[ Voor 72% gewijzigd door Joarie op 28-07-2010 10:59 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
bit-byte kost je in geval van 64Gb inderdaad zo'n 4 Gb. HeerlijkJoarie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:52:
[...]
Ik gok dat er weer zo'n bit vs byte addertje onder het gras zit in je berekening.
(64*1000^3)/(1024^3) = 59,6
Ik denk niet dat het flash geheugen in de iPad USB 2.0 bijhoud, en dat het flashgeheugen dus de bottleneck is ipv de USB poort.Joarie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:52:
[...]
Ik gok dat er weer zo'n bit vs byte addertje onder het gras zit in je berekening.
Waar ik me wel een beetje aan stoor is de snelheid waarmee je je backup uitvoert over USB 2.0. M'n 64 GB bevat slechts 15 GB content en toch duurt het nu al bijna een uur aan backuppen als je hem zijn gang laat gaan via iTunes. Heeft iemand al geprobeerd of de iPad compatible is met een Apple-Firewire kabel?
Aaiiiii......nou Phusebox, hier heb je nog een puntje wat je aan je kritische lijst kunt toevoegenZpAz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:03:
[...]
Ik denk niet dat het flash geheugen in de iPad USB 2.0 bijhoud, en dat het flashgeheugen dus de bottleneck is ipv de USB poort.
Het enige wat nu werkbaar is, is je iPad 's nachts een keertje aan de pc te laten backuppen.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Gebruik jij toevallig een andere kabel daarvoor dan de meegeleverde?Joarie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:52:
Op het forum van Apple is dit namelijk een veel voorkomende klacht (langzaam syncen en backuppen) totdat men de kabel van de "oude" iPod/iPhone omruilt voor de "nieuwe" iPad-kabel.
Nope, gebruik gewoon die nieuwe stugge USB-kabel die erbij geleverd is. Zal vanavond eens kijken of het nog verschil uitmaakt of ik mijn front- of backUSB gebruikDivxLover schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:08:
[...]
Gebruik jij toevallig een andere kabel daarvoor dan de meegeleverde?
Op het forum van Apple is dit namelijk een veel voorkomende klacht (langzaam syncen en backuppen) totdat men de kabel van de "oude" iPod/iPhone omruilt voor de "nieuwe" iPad-kabel.
[quote]Slashdotter schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:45:
[...]
Meerderheid van de GeenStijl bezoekers is hoogopgeleid met een goede baan, klopt aardig lijkt me
[/quote]
Dat was vroeger waarschijnlijk, maar met het huidige niveau van artikelen zal dat wel snel zijn afgelopen. Las het vroeger dagelijks, tegenwoordig is het niet meer dan een grote razernij van makkelijk populistisch gezeik.
[...]
Meerderheid van de GeenStijl bezoekers is hoogopgeleid met een goede baan, klopt aardig lijkt me
[/quote]
Dat was vroeger waarschijnlijk, maar met het huidige niveau van artikelen zal dat wel snel zijn afgelopen. Las het vroeger dagelijks, tegenwoordig is het niet meer dan een grote razernij van makkelijk populistisch gezeik.
Typisch weer Amerika ten top.. iets voldoet niet, dus gaan we maar (naar alle waarschijnlijkheid) een miljoenenclaim indienenconsole schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:12:
En de eerste aanklagers staan al op de stoep![]()
http://www.nu.nl/gadgets/...eschikt-als-e-reader.html

Ik heb nog geen echt mooie standaard voor de iPad gevonden. Vandaar de volgende tussenoplossing:
http://desmond.yfrog.com/...k.jpg&xsize=640&ysize=640
[ Voor 12% gewijzigd door Interfico op 28-07-2010 12:42 ]
Gaaf. Ik heb het net ook even geprobeerd, maar het valt nog niet mee om hem èn stabiel èn elegant te maken.Interfico schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:42:
Ik heb nog geen echt mooie standaard voor de iPad gevonden. Vandaar de volgende tussenoplossing:
[ Voor 59% gewijzigd door Milmoor op 28-07-2010 13:13 ]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Ik zeg toch niet dat ze het voor de kostprijs moeten verkopen (was natuurlijk te verwachten dat er weer een verdraaide realiteit als tegenargument wordt ingegooid). Ik hou er gewoon niet van om te weten dat ik flink word afgezet. En Apple is daar natuurlijk niet alleen in. Third-party accessoires zoals sleeves van 100 euro zijn het mijns inziens ook niet waard. Net als de Daily Edition reader van Sony die voor $399 op de markt kwam laatst (maar inmiddels al gezakt is naar $249 door concurrentie).Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:42:
[...]
Als men toch eens af kwam van het dogma dat de waarde van een product of dienst gebaseerd is op de productiekosten dan zou dat een hoop schelen.
Heb je iRead PDF ook geprobeerd? Daar lees ik de Pers nog wel eens in en de meeste edities crashen niet..kmf schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:52:
Bah... de metro PDFs zijn te groot/complex voor goodreader of fastpdf om te lezen, na een paar pagina's crashen ze.
ach en het is niet alleen bij dat. Kledij is uiteindelijk ook zo: koop ik enkele maanden geleden een trui in korting aan 15 euro. Nu kost hij in de solden amper 3 euro

Of de Mediamarkt in Duitsland even over de grens bij Roermond?Joarie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:25:
[...]
Wellicht even doorrijden naar Duisburg ofzo? Vanuit Roermond is dat niet echt ver.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Welke is dat dan?Phusebox schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:47:
[...]
Of de Mediamarkt in Duitsland even over de grens bij Roermond?
25 km http://www.mediamarkt.de/...erzogenrath/hueckelhoven/
Vanuit Roermond is dat het dichtste bij in Duitsland.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2010 13:56 ]
Hardcell, kijk meteen even voor alle andere Tweakers of ze daar ook die Camera Connection Kits hebben liggen 
Tja, dat was wel zo'n beetje het enige voordeel van wonen in (Noord) Limburg: je bent zo in Duitsland/Belgie voor dit soort zaken. Je moet je er alleen wel op instellen dat bijv de IKEA dichter om de hoek zit in Duitsland dan in NL.
Tja, dat was wel zo'n beetje het enige voordeel van wonen in (Noord) Limburg: je bent zo in Duitsland/Belgie voor dit soort zaken. Je moet je er alleen wel op instellen dat bijv de IKEA dichter om de hoek zit in Duitsland dan in NL.
haha, ook alInterfico schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:42:
mijn tussenoplossing:

Sterker nog, ik koop normaal vrij weinig in Nederland, ga meestal naar Aken (vanuit zuid-limburg dan), daar ligt een Saturn en een Mediamarkt. Stuk uitgebreider assortiment dan in Nederland.Joarie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:03:
Hardcell, kijk meteen even voor alle andere Tweakers of ze daar ook die Camera Connection Kits hebben liggen
Ik kan van het weekend wel kijken in Dusseldorf en Keulen voor de camera kit, maar ik ben er bang voor.
Ik vind deze wel aardig!Interfico schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:42:
http://www.bigdennis.com/...-p-16043.html?language=nl
Verwijderd
Is het jullie trouwens opgevallen dat die reclamebanner met al die iPads en bijbehorende
prijzen(boveaan de pagina) gigantisch in prijs,i.v.g met 2 maanden geleden,zijn aangepast?
prijzen(boveaan de pagina) gigantisch in prijs,i.v.g met 2 maanden geleden,zijn aangepast?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 15:22 ]
Een aantal berichten zijn verplaatst. Levertijden, beschikbaarheid en aanverwante zaken mogen besproken worden in [iPad] Levertijden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Mja, maar alsnog veel te hoog.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:22:
Is het jullie trouwens opgevallen dat die reclamebanner met al die iPads en bijbehorende
32GB 3g kost ruim 880 euro

Zou toch verwachten dat de pricewatch inmiddels wel is aangepast?
Verwijderd
Hoe is het mogelijk om een startpagina in te stellen op je ipad. Zodat je elke x als je safari opent automatisch naar die pagina gaat?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 16:15 ]
Ehm, niet volgens mij... Ook op een macbook start Safari blank.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:14:
Hoe is het mogelijk om een startpagina in te stellen op je ipad. Zodat je elke x als je safari opent automatisch naar die pagina gaat?
Democratie kost een Fortuyn
Pak dan browser iCab, daar kan het wel mee (alhoewel ik die ook meteen op about:blank heb gezet)
Verwijderd
ik heb een ipad 16 gb wifi. Nu heb ik het volgende probleem: Als ik op internet zit opent safari na enige tijd geen pagina s meer. Het lijkt dan alsof wifi vastslaat. Het blauwe balkje in het adressenbalkje stopt ook met laden. Na verloop van tijd zegt hij: safari kan pagina niet openen, verbinding met de server is verbroken. Ook mail, app store etc doet het dan niet.
Als ik in instellingen wifi afzet en daarna weer aan, doet hij het weer.
Dit gebeurt op willekeurige momenten. Ik heb firmware 3.2.1.
Als ik in instellingen wifi afzet en daarna weer aan, doet hij het weer.
Dit gebeurt op willekeurige momenten. Ik heb firmware 3.2.1.
Had gisteren een vraag hier gepost. Helaas heb ik nog geen antwoord gehad.
Is het volgende mogelijk?
Een mass storage device aansluiten en daar iets opslaan?
Whatever.
Alleen als je iPad jailbroken is.Harmen schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:57:
Had gisteren een vraag hier gepost. Helaas heb ik nog geen antwoord gehad.
In Safari voor OSX kan je gewoon een startpagina instellenEdjaaah schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:19:
[...]
Ehm, niet volgens mij... Ook op een macbook start Safari blank.
Hmm, bummer. Daar was ik al bang voor.
In zulke gevallen met je aangewezen op jailbraken of een 'laptop'.
Whatever.
Een Laptop? Is dat iets nieuws van Apple?Harmen schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:14:
Hmm, bummer. Daar was ik al bang voor.
Klopt, ik ben "standaard" vergetenG-PHREAK schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:12:
In Safari voor OSX kan je gewoon een startpagina instellen
Democratie kost een Fortuyn
Weet iemand een goed programma om video's mee te converteren zodat ze geschikt zijn voor de iPad? Ik heb van alles geprobeerd maar iTunes lust niks.
En dan niet airvideo, want die werkt niet bij mij. Krijg steeds video's zonder geluid.
En dan niet airvideo, want die werkt niet bij mij. Krijg steeds video's zonder geluid.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2010 19:03 ]
Zoals wel vaker ligt dat toch echt niet aan het apparaat of de software maar aan jouw 'pech' bij anderen werkt het namelijk wel probleemloosPhusebox schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:09:
[...]
Thanks, maar die kan weer geen wmv aan... pff wat een zeik om gewoon een filmpje te converteren.
Alleen als de software van de ipad het ondersteund. neem dus maar aan van niet.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:16:
Zal de iPad werken in combinatie met dit:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding] ?
[ Voor 36% gewijzigd door Collaborator op 28-07-2010 19:17 ]
This space is occupied
Ik wil niet streamen, wil ze op mijn ipad hebben, en als ik ze dan door airvideo laat converteren heb ik geen audio.Collaborator schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:16:
[...]
Zoals wel vaker ligt dat toch echt niet aan het apparaat of de software maar aan jouw 'pech' bij anderen werkt het namelijk wel probleemloos. Zelf gister ook bergen video's probleemloos gestreamd.
Verwijderd
Na een week gebruik van de Wi-Fi iPad besloten om die maar te verkopen en zodra die verkocht is maar een 3G versie te kopen. Zie het wel voor me, overal lekker internetten met de iPad.
http://computer-software....16gb-wi-fi-ipad-dock.html
Dat lijkt me zo en zo niet, maar waarom zou je het willen, je iPad heeft draadloos internet, waarom er dan een kabel inhangen voor het internet.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:16:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding] ?

Verwijderd
Je begrijpt me nog steeds verkeerd, de waarde van iets hangt niet af van wat er in zit aan waarde, maar wat het voor de koper waard is. Het klinkt als een open deur maar veel vraag en beperkt aanbod verantwoordt die prijzen. Die prijzen van sleeves enzo gaan wel dalen, ben ik van overtuigdCheeky schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:38:
[...]
Ik zeg toch niet dat ze het voor de kostprijs moeten verkopen (was natuurlijk te verwachten dat er weer een verdraaide realiteit als tegenargument wordt ingegooid). Ik hou er gewoon niet van om te weten dat ik flink word afgezet. En Apple is daar natuurlijk niet alleen in. Third-party accessoires zoals sleeves van 100 euro zijn het mijns inziens ook niet waard. Net als de Daily Edition reader van Sony die voor $399 op de markt kwam laatst (maar inmiddels al gezakt is naar $249 door concurrentie).
Probeer dvd fab eens, dat werkt bijxonder goed als je een dvd wilt omzetten.Phusebox schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:58:
Weet iemand een goed programma om video's mee te converteren zodat ze geschikt zijn voor de iPad? Ik heb van alles geprobeerd maar iTunes lust niks.
Of Super decoder, werkt ook goed.
Ik kreeg vandaag weer een mailtje van appel met een bedankje dat ik de ipad had gekocht, uiteraard stikte het weer van de aanbiedingen, maar er stond wel een hele mooie standaard bij, de Twelve South BookArc voor iPad, erg mooi, behalve de prijs voor het beugeltje, slechts 40 euro.

Wel heel mooi zeg!shameete schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:48:
[...]
Ik kreeg vandaag weer een mailtje van appel met een bedankje dat ik de ipad had gekocht, uiteraard stikte het weer van de aanbiedingen, maar er stond wel een hele mooie standaard bij, de Twelve South BookArc voor iPad, erg mooi, behalve de prijs voor het beugeltje, slechts 40 euro.
[afbeelding]
Maar ik heb de iPad Dock van Apple en die is ook prima, neemt weinig ruimte in en laadt direct.
Ik heb mijn ipad uit houston en krijg een mail van Apple NL. Zucht, dat big brother gedoe is soms best creapy!
Verwijderd
In de Foto applicatie heb je als het goed is bovenin 5 tabjes: foto's, albums, gebeurtenissen, gezichten en kaart of map of zoiets. Nou is het zo dat ik op m'n iPad maar 2 tabjes heb: foto's en albums, that's it!
Heeft iemand dit ook? Zag bij de APR wel alle tabjes. Hoe zorg ik ervoor dat ik ook alle tabjes heb of is dit gewoon een fout in de software?
Heeft iemand dit ook? Zag bij de APR wel alle tabjes. Hoe zorg ik ervoor dat ik ook alle tabjes heb of is dit gewoon een fout in de software?
Kijk, daarom heb ik er nog geen één gekocht, er zijn altijd spijtoptanten waar ik wellicht zaken mee kan doenVerwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:33:
Na een week gebruik van de Wi-Fi iPad besloten om die maar te verkopen en zodra die verkocht is maar een 3G versie te kopen. Zie het wel voor me, overal lekker internetten met de iPad.
Ja, die heb ik ook, werkt prima, ook voor muziek afspelen via mn receiver.THE_BASE schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:58:
[...]
Wel heel mooi zeg!
Maar ik heb de iPad Dock van Apple en die is ook prima, neemt weinig ruimte in en laadt direct.
Die twelve dock heeft overigens niet eens een aansluiting.
Voor plaatsen en maps moeten je foto's geolocationdata hebben. Gooi maar wat iphone foto's er in, of een paar geotagged foto's.[message=,noline]hakhakhak schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:04[/message]:
In de Foto applicatie heb je als het goed is bovenin 5 tabjes: foto's, albums, gebeurtenissen, gezichten en kaart of map of zoiets. Nou is het zo dat ik op m'n iPad maar 2 tabjes heb: foto's en albums, that's it!
Voor gezichten moet je de foto's in iPhoto of zo verwerkt hebben. Die scant je foto's op gezichten.
Ik heb daar ook naar gekeken een maand geleden, en die komt op verschillende sites niet goed uit de reviews! Let dus op!shameete schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:48:
[...]
[afbeelding]
Precies... Als ze honderd euro meer vroegen had ik hem nog gekocht.... Voor mij zit de waarde in het " instant on". En geen ventilator. Daardoor alleen mag hij al dubbel zo duur zijn ten opzicht van een laptop met dubbel de hoeveelheid specificaties.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:43:
[...]
Je begrijpt me nog steeds verkeerd, de waarde van iets hangt niet af van wat er in zit aan waarde, maar wat het voor de koper waard is. Het klinkt als een open deur maar veel vraag en beperkt aanbod verantwoordt die prijzen. Die prijzen van sleeves enzo gaan wel dalen, ben ik van overtuigd
FreeReef.nl
DAt eerste ding denk ik wel... Dat tweede ding?!?! Waar wil je dat op aansluiten, een ipad heeft geen RJ aansluiting of usbVerwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:16:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding] ?
FreeReef.nl
Blijkbaar op dat eerste dingDecon Frost schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:45:
[...]
DAt eerste ding denk ik wel... Dat tweede ding?!?! Waar wil je dat op aansluiten, een ipad heeft geen RJ aansluiting of usb
Verwijderd
Op vakantie kom ik helaas te vaak hotels tegen die geen wifi maar alleen ethernet hebben, vandaar.[message=,noline]ZpAz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:40[/message]:
[...]
Dat lijkt me zo en zo niet, maar waarom zou je het willen, je iPad heeft draadloos internet, waarom er dan een kabel inhangen voor het internet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid