[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]davidgilmour schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:55[/message]:
[...]

Op vakantie kom ik helaas te vaak hotels tegen die geen wifi maar alleen ethernet hebben, vandaar.
Zie daar de reden van een airport express

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
Decon Frost schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:43:
[...]

En geen ventilator. Daardoor alleen mag hij al dubbel zo duur zijn ten opzicht van een laptop met dubbel de hoeveelheid specificaties.
Ja, en een limo mag ook alleen om de beenruimte al 5x zo duur zijn als een taxi met dubbele snelheid. Nog even en het "die stakkers kunnen toch geen Apple betalen" argument komt voorbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
Weet iemand of het ook mogelijk is mijn iPad als tekentablet voor Photoshop te gebruiken?

Ik kan het zo snel niet vinden.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
yeehaw schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:34:
Weet iemand of het ook mogelijk is mijn iPad als tekentablet voor Photoshop te gebruiken?

Ik kan het zo snel niet vinden.. :|
Niet voor photoshop, maar er is wel een gratis experimentele teken app van Adobe - naast andere betaalde (en meer complete) apps van andere bedrijven.

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een goede pen/stylus. Als iemand nog tips heeft (liefste te koop in NL)?

EDIT: Je zou natuurlijk Photoshop op je Mac/PC kunnen draaien en dan met een remote desktop app via je ipad erop kunnen tekenen. Maar dat lijkt me niet echt ideaal..

[ Voor 14% gewijzigd door Cheeky op 28-07-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]kmf schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:05[/message]:
[...]

Zie daar de reden van een airport express
Werkt dat ook in hotels waar je een password moet instellen?
Anyway, misschien dat de iBoard voldoende ruimte heeft voor een ethernet poort.
Afbeeldingslocatie: http://www.techinfoclub.com/wp-content/uploads/2010/03/iboard-imat-ipad-iphone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
Cheeky schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:39:
[...]

Niet voor photoshop, maar er is wel een gratis experimentele teken app van Adobe - naast andere betaalde (en meer complete) apps van andere bedrijven.

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een goede pen/stylus. Als iemand nog tips heeft (liefste te koop in NL)?
Dit is voor het eerst dat ik dit lees. Er zijn teken-tablet apps?

Heb je misschien een linkje naar die experimentele teken appa van adobe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
deBennie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:45:
[...]

Dit is voor het eerst dat ik dit lees. Er zijn teken-tablet apps?

Heb je misschien een linkje naar die experimentele teken appa van adobe?
Adobe Ideas:

http://itunes.apple.com/u...for-ipad/id364617858?mt=8

Verder is PhotoPad gratis. En even op "draw" zoeken in de app store en je hebt de rest van de teken apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Super, thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 11:23
als ik via de ipad in safari een pdf download, waar wordt die dan geplaatst? Het zal zeker niet mogelijk zijn om dan die pdf automatisch in een goodreader-folder te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:53

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Handbrake is super voor iPad video transcoding. Erg snel en de nieuwste versie heeft standaard een iPad preset. Erg handig en de kwaliteit is fenomenaal, zeker als je een 720p transcoded naar iPad formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:37
Deze link is ook al eens langsgekomen, zeker de moeite waard om ff te checken:

http://iphone.appstorm.ne...-designers-and-creatives/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Bij mij werkt de auto brightness niet naar behoren.
Als ik van donkere omgeving naar buiten loop en terug gebeurd er niks.
Ook niet als ik mn vinger op de sensor leg.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:59
moet bij het ontgrendelen checkt die de brigthness.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Adobe Ideas erg goed uitgevoerd. De opties om te wisselen van kleur of dikte/opacity vind ik soms nog wat lastig omdat dit een aantal drukken nodig heeft.

Verder is de kwaliteit goed (vector based), genoeg tekenruimte om in te zoomen en te panne nzoals op foto's, en aardig wat mogelijkheden. Voor de schetsen die ik af en toe maak bij klanten is dit ideaal om iets te visualiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]davidgilmour schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:44[/message]:
[...]

Werkt dat ook in hotels waar je een password moet instellen?
Ja. Bridge mode is gewoon ethernetdraadje over wifi

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Wow, goeie tip die Airport Express...
Zat me ook al af te vragen hoe ik dat in de vakantie op moest lossen met iPad :)
Router meenemen gaat wat ver, maar die AE is mooi compact :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
[...]

EDIT: Je zou natuurlijk Photoshop op je Mac/PC kunnen draaien en dan met een remote desktop app via je ipad erop kunnen tekenen. Maar dat lijkt me niet echt ideaal..
Ik zat inderdaad meer aan een wat 'professionelere' oplossing te denken ;)
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:29:
Ik vind Adobe Ideas erg goed uitgevoerd. De opties om te wisselen van kleur of dikte/opacity vind ik soms nog wat lastig omdat dit een aantal drukken nodig heeft.

Verder is de kwaliteit goed (vector based), genoeg tekenruimte om in te zoomen en te panne nzoals op foto's, en aardig wat mogelijkheden. Voor de schetsen die ik af en toe maak bij klanten is dit ideaal om iets te visualiseren.
Toch vindt ik Sketchbook Pro fijner werken :)

[ Voor 30% gewijzigd door yeehaw op 28-07-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
[...]
Geen idee of ie goed is, maar dat horen we hier wel van jou :)
http://www.mycom.nl/Products/View/Styluspennen/291101.aspx

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeehaw schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:30:
[...]

Ik zat inderdaad meer aan een wat 'professionelere' oplossing te denken ;)

[...]

Toch vindt ik Sketchbook Pro fijner werken :)
Toch ook maar eens proberen. Die is niet gratis dus daarom nog niet geprobeerd. Is er een lite/free versie van?

Btw; kent iemand een app die zoekt naar aanbiedingen specifiek voor de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:54
Ik zou eigenlijk willen dat itunes mijn ipad apps niet meer synced. Maar als ik dit uitvink als de ipad aan de mac zit dan wil hij alles verwijderen. Moet ik dit nu gewoon eerst uitzetten en dan syncen ? Of kan dit niet/werkt dit anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Je kan toch de autosync uitzetten zonder probleem. Dan met je namelijk zelf op de sync knop drukken.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
[Neron schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 00:20[/message]:
[...]

Btw; kent iemand een app die zoekt naar aanbiedingen specifiek voor de iPad?
ik gebruik zelf AppDeals deze zoekt naar tijdelijke afgeprijsde apps waaronder ook gratis apps. ;)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:31
Q schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:14:
[...]

Handbrake is super voor iPad video transcoding. Erg snel en de nieuwste versie heeft standaard een iPad preset. Erg handig en de kwaliteit is fenomenaal, zeker als je een 720p transcoded naar iPad formaat.
Hmm ik heb hem gisteren geinstalleerd via de officiele site, zelfs geupdate daarna maar geen ipad profiel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:54
Phusebox schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:01:
[...]

Hmm ik heb hem gisteren geinstalleerd via de officiele site, zelfs geupdate daarna maar geen ipad profiel.
http://lifehacker.com/557...your-new-ipad-or-iphone-4

Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Dennis_dude schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 07:04:
[...]

ik gebruik zelf AppDeals deze zoekt naar tijdelijke afgeprijsde apps waaronder ook gratis apps. ;)
Ik gebruik http://appshopper.com/ipad/ RSS-feeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

kmf schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:33:
[...]
Voor plaatsen en maps moeten je foto's geolocationdata hebben. Gooi maar wat iphone foto's er in, of een paar geotagged foto's.
Geotagged foto's kan je trouwens ook via Aperture op de iPad krijgen ipv alleen via iPhoto. Mijn Aperture-database was een jaar geleden al voorzien van GPS-coordinaten maar nu zie ik dus ook op de iPad die lokaties moeiteloos terug.

De integratie is fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
matthijst schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:43:
Wow, goeie tip die Airport Express...
Zat me ook al af te vragen hoe ik dat in de vakantie op moest lossen met iPad :)
Router meenemen gaat wat ver, maar die AE is mooi compact :)
inderdaad, nooit aan gedacht. Heb er hier twee liggen die stof happen. Die gaan dus de koffer in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Punkbuster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:27:
moet bij het ontgrendelen checkt die de brigthness.
Uiteraard ook geprobeerd ontgrendelen ... NIKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:01:
[...]

Tja ik ga er niet nog eens ruim 20 euro tegenaan gooien... Het gaat mij toch niet lukken. Dan maar leven met een bekrast scherm (dat zeker gaat gebeuren). Vind het wel goed geweest. Ben zo al 100 euro aan accesoires kwijt :S
Voor ongeveer €2,- kan je dit proberen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36239

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Jpjedi schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:21:
[...]

inderdaad, nooit aan gedacht. Heb er hier twee liggen die stof happen. Die gaan dus de koffer in. :)
Is het dan mogelijk om de Airport Express te benaderen vanuit de iPad om bijv een wachtwoord in te geven van een hotel alvorens je kunt internetten? Of heb je dan toch echt eerst een laptop nodig om de WiFi op te zetten?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Phusebox schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:01:
[...]
Dan maar leven met een bekrast scherm (dat zeker gaat gebeuren). Vind het wel goed geweest. Ben zo al 100 euro aan accesoires kwijt :S
Misschien is het jezelf nog niet opgevallen maar de helft van jouw comments zijn trolls.

Als je je zorgen maakt over je scherm van glas (geen plastic) en geen screenprotector wil gebruiken, moet je je afvragen wat alternatieven er zijn. Krassen door hem bij je sleutels te steken in je broek zal niet gebeuren overduidelijk dus de enige andere manier is hem met zijn scherm op een ondergrond plaatsen. Dan zou er stof tussen kunnen komen en als je daarmee schuift kan er een krasje ontstaan. Dus wat kan je doen om dit tegen te gaan ? Een bescherming rond het toestel die de rand rond het scherm verhoogt, zoals de meeste covers:

Afbeeldingslocatie: http://www.ipcovers.com/pictures/silicone-ipad-cover-123.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ipcovers.com/pictures/silicone-ipad-cover-107.jpg

(Voorbeelden, geen adviezen)

Dan maakt je scherm minstens 1-2mm geen contact meer met de ondergrond en kan je hem dus in normale omstandigheden veilig op zijn scherm leggen.

Als je dat nog niet ziet zitten, raad ik je aan om hem nooit te verplaatsen en in een dock te plaatsen of aan iemand te verkopen die een apparaat gebruikt ipv. het koestert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phuncz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:19:
[...]

Misschien is het jezelf nog niet opgevallen maar de helft van jouw comments zijn trolls.

Als je je zorgen maakt over je scherm van glas (geen plastic) en geen screenprotector wil gebruiken, moet je je afvragen wat alternatieven er zijn. Krassen door hem bij je sleutels te steken in je broek zal niet gebeuren overduidelijk dus de enige andere manier is hem met zijn scherm op een ondergrond plaatsen. Dan zou er stof tussen kunnen komen en als je daarmee schuift kan er een krasje ontstaan. Dus wat kan je doen om dit tegen te gaan ? Een bescherming rond het toestel die de rand rond het scherm verhoogt, zoals de meeste covers:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dan maakt je scherm minstens 1-2mm geen contact meer met de ondergrond en kan je hem dus in normale omstandigheden veilig op zijn scherm leggen.

Als je dat nog niet ziet zitten, raad ik je aan om hem nooit te verplaatsen en in een dock te plaatsen of aan iemand te verkopen die een apparaat gebruikt ipv. het koestert.
Het is gewoon een illusie dat er nooit iets, per ongeluk, kan gebeuren waardoor je krassen krijgt, ook al ben je nog zo voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:04
Phusebox schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:30:
[...]

Het is gewoon een illusie dat er nooit iets, per ongeluk, kan gebeuren waardoor je krassen krijgt, ook al ben je nog zo voorzichtig.
Precies, hetgeen je niet kunt veranderen, moet je accepteren.

Of nog een iPad erbij kopen voor in de vitrinekast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:22
Had ook eerst de wat duurdere, maar ik kreeg deze niet goed op het scherm, bubbels die achterbleven.

Deze aangeschaft voor de paar euro en zit nu (niet meer) op m'n iPad, zat er wel goed op, alleen deze protector kraste alleen heel erg.

Mijn advies zou zijn.....lekker geen protector gebruiken, als je op die manier zoals bedoeld (met je vingertoppen dus :) ) krijg je er toch geen krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:22

Milmoor

Footsteps and pictures.

Joarie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:57:
Is het dan mogelijk om de Airport Express te benaderen vanuit de iPad om bijv een wachtwoord in te geven van een hotel alvorens je kunt internetten? Of heb je dan toch echt eerst een laptop nodig om de WiFi op te zetten?
Je kan de Airport Express niet configureren vanuit de iPad. Gelukkig is dat ook niet nodig. Zet hem via een PC in bridgemode, en het is dan effectief een bedraad ethernet naar Wifi converter. Niet vergeten WPA2 te gebruiken. Je kan in het hotel inlognaam en wachtwoord via je browser ingeven.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Milmoor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Je kan de Airport Express niet configureren vanuit de iPad. Gelukkig is dat ook niet nodig. Zet hem via een PC in bridgemode, en het is dan effectief een bedraad ethernet naar Wifi converter. Niet vergeten WPA2 te gebruiken. Je kan in het hotel inlognaam en wachtwoord via je browser ingeven.
Dus stel he, ik was laatst op vakantie in een landal-huisje. Er was internet in dat huisje, alleen dat ging via 1 of andere decorder waarbij je de (in dit geval: ) laptop en decorder moest verbinden met een netwerkkabel.

In het geval van een ipad, zou je dan de airport express via een netwerk kabel met de internet-decorder moeten aansluiten zodat die airport express dan het internet via wifi doorgeeft aan de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Milmoor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Thx. Dan zal ik voor de volgende buitenlandse reis nog maar een AE aanschaffen (de andere wordt thuis gebruikt om muziek te streamen in de woonkamer). Kostte me echter wel 1 1/2 uur worstelen om uberhaupt die bridge-modus aan te zetten :X
Hopelijk gaat de 2e keer configureren me beter af :)
Enige nadeel is wel dat het thuis meteen goed gedaan moet worden want de laptop die meegaat is helaas zo'n eentje die nul-komma-nul admin rechten heeft...

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

deBennie: jawel.

Joarie: hij stelde het bij mij direct voor nadat ik de AE in een poort van een werkend netwerk (met DHCP) had geprikt. Een klikje en klaar. Tenzij er mensen thuis blijven zou ik de AE gewoon meenemen.

Let op:
Dit werkt niet als je ook nog software moet installeren op je PC, of als het inlogscherm alleen met Internet Explorer werkt.
In bridge modus is er geen NAT, wat betreft het hotel connect je met evenveel computers als er via Wifi toegang hebben. Het is alsof je je apparatuur via een switch/hub aan sluit. Je hebt kans dat je dan ook meerdere keren moet betalen als je met meerdere apparaten internet toegang hebt. Dat hangt van hun configuratie af.
Zonder bridge modus kan het zeer waarschijnlijk ook werken, maar de kans op gedoe is groter.

[ Voor 6% gewijzigd door Milmoor op 29-07-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat het antwoord al ergens vermeld is maar ik kan het niet gemakkelijk vinden;

Wat is de daadwerkelijke capaciteit van een iPad 16G? Met andere woorden, is er nog 16G vrij voor eigen bestanden of neemt het besturingsysteem ook nog een aantal gigs in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:57
Besturingssysteem neemt +- 500 MB in, maar dmv de verschil in weergave (1000 bytes / 1024 bytes) zie je in iTunes 14,x GB staan (althans volgens mij).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Phuncz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:19:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Pff, al die lelijke covers/hoesjes. Dan heb je zo'n mooi apparaat en dan verneuk je het design compleet door er zo'n ding omheen te doen, en dat dan in de naam van het "mooi" houden van het apparaat.

Ik heb een sleeve voor transport, en verder geen screenprotectors erom of andere hoesjes. Ik gebruik het en als er dan een krasje opkomt, so be it.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Milmoor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:22:

Joarie: hij stelde het bij mij direct voor nadat ik de AE in een poort van een werkend netwerk (met DHCP) had geprikt. Een klikje en klaar. Tenzij er mensen thuis blijven zou ik de AE gewoon meenemen.

Let op:
Dit werkt niet als je ook nog software moet installeren op je PC, of als het inlogscherm alleen met Internet Explorer werkt.
Even een aanvulling hierop. Software installatie is inderdaad niet mogelijk (alhoewel je moet afvragen of je wel op zo'n netwerk wilt die iets laat installeren op je PC)
Inlogschermen die enkel op IE werken ben ik al heel lang niet meer tegengekomen, maar je kan dit omzeilen door simpelweg in iCab je user agent naar IE te veranderen.

In de ander 99,9% gevallen van inlogschermen, zal je gewoon je ipad/iphone verbinding met de AE moeten laten maken, je krijgt dan na een tijd een inlogscherm te zien waarmee je de condities kan accepteren. Krijg je dit scherm niet te zien, dan kan je gewoon beginnen te browsen met je ipad/iphone en krijg je bij het eerste bezoek wel het inlog/acceptatiescherm (zoals je hier in NL bij mcdonald's te zien krijgt).

In 99,9% van de gevallen zal je niet eens een inlogscherm krijgen, je kan gewoon internetten. lukt dat niet, dan kan het liggen aan het feit dat meerdere apparaten (iphone+ipad) een ip willen krijgen, en op dat ene ethernetpoort kan maar 1 ip komen.
Dus doe voor de zekerheid eerst wifi op iphone en ipad uit. Doe 1 wifi aan, en probeer te verbinden. En als dat goed lukt, probeer dan ook de 2e en 3e apparaat te laten connecten. Lukt het, dan lukt het.

En als je terug bent, dan kan je je AE instellen om je wifi-netwerk thuis te extenden. Handig als je geen goed bereikt hebt. Ik doe het niet, omdat de AE best warm wordt...

[ Voor 5% gewijzigd door kmf op 29-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Milmoor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:22:

Je had hem thuis dan al in bridge stand gezet met de bijgeleverde software? Bedankt voor de andere waarschuwing. Wellicht misschien toch even handig om de Airport software te installeren op mijn werkpc (al moet ik dan eerst leuren bij IT om dit voor elkaar te krijgen).
De hotels die ik bezoek bieden meestal beide vormen van internet gratis aan, maar de dekking van de WiFi is naadje pet. Het hangt er echt vanaf op welke etage je zit. Dus wil een zekerheid inbouwen dat ik de iPad niet alleen in de lobby kan gebruiken.

@KMF
Thanks voor de aanvulling & tips. Idd, ik ben nog geen hotel tegengekomen die alleen maar IE accepteerde voor de inlogscherm. Echter elk hotel had wel zo'n beginpagina. Software installeren van een hotel zou ik ook al helemaal niet willen. Thuis is de AE niet nodig om te extenden (appartement, niet overdreven groot) en wordt alleen gebruikt om muziek door te geven.

[ Voor 17% gewijzigd door Joarie op 29-07-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple's iPad case is zojuist afgegeeven door de UPS. IPad past er zeer goed in, logisch maar zit er goed vast in. Perfecte Angle om te typen en ben nu al erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Joarie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:06:
Je had hem thuis dan al in bridge stand gezet met de bijgeleverde software? Bedankt voor de andere waarschuwing. Wellicht misschien toch even handig om de Airport software te installeren op mijn werkpc (al moet ik dan eerst leuren bij IT om dit voor elkaar te krijgen).
Hij was gloednieuw, nog helemaal niets geconfigureerd. Hij zit trouwens op "internet/internet connection/connection sharing". Wat mij betreft goed te vinden, mits je weet dat bridge mode bestaat en wat het doet.

Een nadeel van bridging mode: je hangt plat aan het hotel netwerk, NAT houdt een hoop ellende tegen. Ik zou hem dan ook alleen zo instellen als je alleen een iPad bij je hebt. Bij een laptop etc. zou ik connection sharing wel aan zetten, zelfs al had ik maar een enkele computer bij me. Het is erg vervelend als je PC wat oploopt omdat hij zonder bescherming intiem contact met andere PC's heeft ;).

Net opgemeten: een Airport Express past prima in een Nintendo DS hoesje als je de stekker losklikt. Nu nog een extra compacte netwerkkabel en ik heb alles bij me.

[ Voor 7% gewijzigd door Milmoor op 29-07-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik heb sinds 2 dagen een iPad Keyboard Dock, en ben er nog erg ambivalent over.
Behalve typen en bedienen van de ipod/helderheid/Spotlight/geluid voegt het volgens mij niet veel toe.
Zo werken bijvoorbeeld de cursors niet om het scherm te schuiven, dingen te kiezen in vervolglijsten, etc.
Of zie ik iets over het hoofd?

Kan ook nergens een fatsoenlijke handleiding vinden. Bijgeleverd zat welgeteld 1 pagina met uitleg over de (op zich al begrijpelijke) functietoetsen.....

[ Voor 0% gewijzigd door wvexeltweakers op 29-07-2010 13:35 . Reden: typo ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Milmoor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:29:
[...]

Net opgemeten: een Airport Express past prima in een Nintendo DS hoesje als je de stekker losklikt. Nu nog een extra compacte netwerkkabel en ik heb alles bij me.
Hoewel het wel offtopic begint te worden: mijn travelpack bestaat tegenwoordig uit:

1) iPad
2) iPad lader
3) AirPort express
4) Retractable network cable van minder dan 1,50 euro welke getest is op werking <- ;)
5) Een reisstekker. Maar je kan natuurlijk ook je complete apple adapters-set meenemen

[ Voor 10% gewijzigd door kmf op 29-07-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:34:
Misschien dat het antwoord al ergens vermeld is maar ik kan het niet gemakkelijk vinden;

Wat is de daadwerkelijke capaciteit van een iPad 16G? Met andere woorden, is er nog 16G vrij voor eigen bestanden of neemt het besturingsysteem ook nog een aantal gigs in beslag?
Bij mij blijft 14 GB over om zelf te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
wvexeltweakers schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:35:
Ik heb sinds 2 dagen een iPad Keyboard Dock, en ben er nog erg ambivalent over.
Ambivalentie ten top! Het on-screen keyboard tikt al als een tierelier. Maar door de missende nummers is het huilen met de pet op. Dan is de keyboard dock alsof u zwarte sneeuw gezien hebt. Ben er ook erg ambivalent over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Cheeky schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:02:
[...]
Ambivalentie ten top! Het on-screen keyboard tikt al als een tierelier. Maar door de missende nummers is het huilen met de pet op. Dan is de keyboard dock alsof u zwarte sneeuw gezien hebt. Ben er ook erg ambivalent over..
Waar slaat dit cynisme nu weer op?
Ik vraag gewoon of er tips over zijn.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cheeky schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:02:
[...]
Inderdaad, waarom geen long-press voor cijfers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
wvexeltweakers schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:08:
[...]

Waar slaat dit cynisme nu weer op?
Ik vraag gewoon of er tips over zijn.
Niks cynisme. Geef gewoon mijn ambivalente mening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:11:
[...]

Inderdaad, waarom geen long-press voor cijfers :S
Of een rijtje erboven? Emoji's kunnen er ook nog boven volgens mij! Al wordt het scherm wel klein dan!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cheeky schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:14:
[...]

Niks cynisme. Geef gewoon mijn ambivalente mening..
Heb je een nieuw woord geleerd? Waar dat autocomplete al niet goed voor is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Is er ook een goede alternatieve email client? Ik begin en beetje gek te worden van alle emails die ik moet verwijderen (of als gelezen moet aanmerken) terwijl ik ze al lang op mijn pc heb staan (en ze niet meer op de server staan).

Het heen en weer hoppen tussen inkomende email boxes begint ook oud te worden. Kunnen de inboxes niet gewoon onder elkaar staan? Het wachten op de universele inbox in iOS 4 duurt lang..

Of zijn alternatieve email clients verboden door Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Cheeky schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:24:
Is er ook een goede alternatieve email client? Ik begin en beetje gek te worden van alle emails die ik moet verwijderen (of als gelezen moet aanmerken) terwijl ik ze al lang op mijn pc heb staan (en ze niet meer op de server staan).

Het heen en weer hoppen tussen inkomende email boxes begint ook oud te worden. Kunnen de inboxes niet gewoon onder elkaar staan? Het wachten op de universele inbox in iOS 4 duurt lang..

Gmail account opzetten, al je mail daar naartoe laten forwarden (zonder copy) en vervolgens je iPad laten exchangen met Gmail?
Althans, das bij mij de manier om PC/iPhone/iPad dezelfde mailstatus te laten hebben.

@alle airport express tips
Thx, ik ga binnenkort maar weer eens prutsen voordat ik op reis ga. Thuis staat het ding al standaard in de bridge modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Cheeky schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:24:

ik heb me.com en exchange van het werk. Exchange synct perfect binnen 3 seconden. Als ik bijvoorbeeld een mail open staat deze bijna instant op ipad of iphone als gelezen. Me.com kan nog wel eens wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik was vanmiddag even bij de MM en MacMe.
Gewoon even kijken hoe ze werken en of het mij zal bevallen.
Het was erg druk in de MM, alle 4 de iPad's waren in gebruik.
Bij de MacMe had ik iets meer geluk, kon er mooi mee spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Harmen op 29-07-2010 20:17 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 20:54

World Citizen

FreeReef.nl

Dat word de mijne.... icm BT tobo... nice.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik heb een gmail account en dat gmail account toegevoegd aan m'n ipad. Nu wil ik eigenlijk dat als ik een mailtje op m'n ipad weggooi het mailtje niet in m'n 'echte' gmail account wordt verwijderd.
Ken dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
deBennie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:10:
Ik heb een gmail account en dat gmail account toegevoegd aan m'n ipad. Nu wil ik eigenlijk dat als ik een mailtje op m'n ipad weggooi het mailtje niet in m'n 'echte' gmail account wordt verwijderd.
Ken dat? :)
Yep, ik meen dat dat kon door in de instellingen van gmail (online) de IMAP functie uit te schakelen. But correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Als je Gmail alleen via de webinterface benaderd moet je POP aanzetten. Op je iPad stel je in dat je Gmail als POP is ingesteld klik

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
CycloneX schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:16:
Als je Gmail alleen via de webinterface benaderd moet je POP aanzetten. Op je iPad stel je in dat je Gmail als POP is ingesteld klik
hmm, dat heb ik nu. Alleen heb ik de mailtjes die op de gmail adres binnenkomen altijd geforward naar een ander emailadres. Het geval wil nu dus dat in m'n gmail account (inloggen op gmail.com) al m'n mailtjes als niet-gelezen staan, zo'n 6000 mailtjes. Stel ik m'n gmail emailadres op m'n ipad als pop in, dan gaat ie al die 6000 ongelezen mails binnenhalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Je kan ook instellen bij Gmail: POP alleen inschakelen voor berichten die vanaf nu worden ontvangen. Misschien is dit de oplossing?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappenees
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:21
Whoehoee

Net nog een 64 GB 3G model kunnen vinden bij de Media Markt in Utrecht

Heerlijk mee spelen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
CycloneX schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:54:
Je kan ook instellen bij Gmail: POP alleen inschakelen voor berichten die vanaf nu worden ontvangen. Misschien is dit de oplossing?
Jep, dat gaat goed, thx. :)
Wel vreemd dat de radiobutton op die optie niet blijft staan na het saven.

Maar wat ik ook graag zou willen is dat een mailtje van m'n gmail account wat ik in m'n ipad delete in m'n gmail account gewoon nog blijft bestaan. Is dat ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Volgens mij moet je dan zowel POP als IMAP aanzetten in Gmail. Je logt met je iPad via POP in, je kan dan op je iPad er mee doen wat je wil. Zodra je via het web op Gmail inlogt staat alles er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vanochtend even langs geweest bij iFactor in rotterdam.
omdat ik de achterkant toch wel graag wil beschermen heb ik een switcheasy nude gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/images/switcheasy-nude-ipad-ultraclear.jpg
incl. een handig beugeltje om 'm horizontaal / verticaal neer te zetten.
er zit ook een screenprotector bij, maar die plak ik er niet op.

helaas hadden ze geen mooie carrying case meer, ik denk dat ik die online ga kopen, daar heb je afaik toch het meeste keus. (i-luv, case-mate, easecase)

en ik heb er nog een extra oplader bij genomen, dat is toch wel erg handig aangezien de originele lader al netjes is weggewerkt achter de kast. toch handig zo'n verjaardag en een vrijgevige vriendin :D

bijkomend voordeel is dat je 'm met deze skin gewoon op het dock kan zetten, het is wel een betje pielen maar soit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 20:54

World Citizen

FreeReef.nl

Net toch maar even mijn iphone gejailbreakt.

iso 4.0.1
redsnow 0.9...

klik and play...

Meteen myWi gekocht en kan nu "tetheren" via wifi.... Vodafone onbeperkt internet... 200 kbps down.

Werkt goed, als je af en toe bv in het buitenland je mail op wil halen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
CycloneX schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:42:
Volgens mij moet je dan zowel POP als IMAP aanzetten in Gmail. Je logt met je iPad via POP in, je kan dan op je iPad er mee doen wat je wil. Zodra je via het web op Gmail inlogt staat alles er nog.
Dus op de ipad alle instellingen onder POP invoeren, IMAP en POP op gmail enablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

deBennie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:52:
[...]

Dus op de ipad alle instellingen onder POP invoeren, IMAP en POP op gmail enablen?
Ja bij de instellinge van je Gmail account (web) IMAP en POP aanzetten. Op de iPad alleen verbinden via POP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:44:
vanochtend even langs geweest bij iFactor in rotterdam.
omdat ik de achterkant toch wel graag wil beschermen heb ik een switcheasy nude gekocht.
En wat koste dat grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Even schaamteloos crossposten: ik heb wat pics geplaatst van de Belkin Grip Vue, erg tevreden mee zover ik nu kan beoordelen.

Phusebox in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protector..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
fijn te horen dat ie bevalt, die nude bevalt me ook goed, alleen jammer dat ie niet doorschijnend is, nu kan ik niet patsen met m'n 3G :P
mij niks, aangezien het een verjaardagscadeau is.
ze had eerst een in-ear koptelefoon voor me gekocht, maar die kwam slecht uit de reviews.
dus die ingeruild op bovenstaande spulletjes, en toen was er nog geld over 8)7
dus heb ik dat op een tegoedbon laten zetten, voor als de camera connection kit ooit eens te koop wordt aangeboden :+

[ Voor 12% gewijzigd door Shanquish op 29-07-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:31
Ik heb er eentje bij Appelhoes voor 24 euro inclusief verzenden, een iPhone 4 SwitchEasy Nude (Transperant)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
wat ik me wel realiseer, op forums wil ik nog wel eens fotos posten die ik op een ander forum of een andere plek tegenkom. Dat zal met een ipad een stuk lastiger gaan. copy-pasten is niet zo easy als op een laptop.
Verder valt me op dat je vingerafdrukken wat gelig afsteken op een witte achtergrond.
En verder realiseer ik me dat ik er nu meer op let dat m'n vingers schoon zijn,tegelijkertijd chips eten en ipatten is er niet bij.
Is er al een werkwoord voor het ipatten?
Ook een karakter in een reeds getypte tekst pas je niet zomaar even aan, je hebt geen pijltjes toetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
jawel hoor, tekst met je vinger vasthouden, dan verschijnt er een vergrootglaasje en dan 'neem' je de cursor mee.
copy pasten idem dito.

ik geef toe dat pijltjestoetsen handiger is (ben het immers gewend) maar dat geld ook voor bijv. 0 - 9 toetsen...
long- press zou erg welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:54
shameete schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:44:
bijkomend voordeel is dat je 'm met deze skin gewoon op het dock kan zetten, het is wel een betje pielen maar soit. :)
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan 'm met de nude wel op het dock zetten, maar laden doet ie dan niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
deBennie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:30:
Verder valt me op dat je vingerafdrukken wat gelig afsteken op een witte achtergrond.
En verder realiseer ik me dat ik er nu meer op let dat m'n vingers schoon zijn,tegelijkertijd chips eten en ipatten is er niet bij.
Ik weet dat de iPad een gebruikersvoorwerp is, maar ook ik kijk of mijn handen wel schoon zijn voor gebruik.
Ik vind het al erg als er stof op valt, die probeer ik dan ook goed weg te blazen zodat ze niet tussen de randen komen. :P

Ben ik nou zo zeikerd of ben ik gewoon erg zuinig op mijn spullen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:47:
[...]

Ik weet dat de iPad een gebruikersvoorwerp is, maar ook ik kijk of mijn handen wel schoon zijn voor gebruik.
Ik vind het al erg als er stof op valt, die probeer ik dan ook goed weg te blazen zodat ze niet tussen de randen komen. :P

ik gebruik voor mn werk een tekentablet en heb daar een scheerapparaat-borsteltje om zooi wat tussen de randjes komt weg te vegen, mss hetzelfde zou handiv kunnen zijn bij een ipad? ;)

maar verder vind ik dit ding werkelijk briljant. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:52
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/2meehso.jpg

Vandaag maar aangeschaft, de BookArc van Twelve South voor de iPad. Ziet er mooi uit en is goed stevig. En een 'inkeping' voor de home button mits je je iPad verticaal in de BookArc plaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
[message=,noline]henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:47[/message]:
[...]

De microvezeldoekjes van de Appie zijn echt briljant om vingerafdrukken van de glasplaat te verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:47:
[...]

Hoop dat je dit niet verkeerd opvat maar die uitspraak verbaast me niet zoveel uit jouw mond als ik je verleden op got een beetje in m'n achterhoofd heb (hypochonder topics).

Vingerafdrukken en vette plekken krijg je nu eenmaal. Om de zoveel tijd veeg ik het gewoon even schoon, zeker als ie echt helemaal volzit en het bv in het zonlicht extra opvalt. Met zo'n doekje van de opticien, werkt prima.

Verder zou ik er niet al te moeilijk over doen, anders blijf je bezig ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik moet trouwens zeggen dat ik het af en toe een rare gewaarwording vind als ik na uren klooien met m'n iPod ineens weer op m'n iPhone zit.

Men zei bij de launch van de iPad honend dat het een vergrote iPhone is, maar nu heb ik het eerder de ervaring dat het andersom is. De iPhone lijkt dan ineens een soort miniatuur iPad. Al die kleine icoontjes, typen op een micro keyboard :+

eigenlijk best vreemd :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 07:53
LuNaTiC schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:38:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het af en toe een rare gewaarwording vind als ik na uren klooien met m'n iPod ineens weer op m'n iPhone zit.

Men zei bij de launch van de iPad honend dat het een vergrote iPhone is, maar nu heb ik het eerder de ervaring dat het andersom is. De iPhone lijkt dan ineens een soort miniatuur iPad. Al die kleine icoontjes, typen op een micro keyboard :+

eigenlijk best vreemd :P
Haha grappig ik ervaar exact hetzelfde :) kabouter telefoon lijkt de iPhone na een uurtje iPadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:31:
[...]
Verder zou ik er niet al te moeilijk over doen, anders blijf je bezig ;)
Ik had dat in het begin met m'n 16 GB iPod touch 1G. Toen zat ik telkens maar te poetsen en te poetsen. Later stoorde ik me er niet meer aan en poetste ik ze af en toe weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
stormfly schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:55:
[...]

Haha grappig ik ervaar exact hetzelfde :) kabouter telefoon lijkt de iPhone na een uurtje iPadden.
Ik ook! Piel iphone.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve heeft toch ook gezegd dat ze eerst bezig waren met n tablet en toen ineens een idee kregen voor een telefoon ivm de multi touch display, en toen die er eenmaal was zijn ze verder gegaan met t tablet... Dus het is eigenlijk een beetje van beide denk ik.
Maar toch was het de bedoeling om eerst een tablet te maken dus zullen ze met die gedachte begonnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:54
Is er geen mogelijkheid dat itunes je apps niet meer synced ? Als ik dit namelijk uit wil zetten in itunes geeft hij de melding alle apps dan van de ipad af te halen. Probleem is namelijk dat hij nu nogal eens programma's verwijderd zonder dat ik dat wil ! (zal wel door jailbreak komen of dat de programma's niet vanuit de officiele store komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 23:39
Op de website van SwitchEasy was ik 34,99 euro (incl.verzending) kwijt....De verzendkosten vallen hoger uit dan hun homepage vermeld... wat wel HEEL raar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iphone pielen ? Al eens een SE X10 mini geprobeert met een qwerty toetsenbord. (of vloek ik nu in de kerk hier... O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Dat is wel raar ja, ik heb die gewoon bij ifactors gekocht, bespaart je die verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iROG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-11-2024

iROG

thug

Gpeweldig apparaatje hoor! Ik heb de iPad 16 gb vanochtend van de UPS gekregen (eergisteren besteld uit de Apple store)! Heerlijk gebruiksvriendelijk en sexy behuizing! Expres geen 3G genomen ivm bezit iPhone met de MyWi app ;-)

Bij extremedeals nog even een siliconenhoesje besteld, verder geen screen oid.

Echter de hoeveelheid NL aps vallen me nog tegen, maar dit gaat vast goed komen!

Typen in landscape gaat super, boven mijn verwachtingen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:50:
Steve heeft toch ook gezegd dat ze eerst bezig waren met n tablet en toen ineens een idee kregen voor een telefoon ivm de multi touch display, en toen die er eenmaal was zijn ze verder gegaan met t tablet... Dus het is eigenlijk een beetje van beide denk ik.
Maar toch was het de bedoeling om eerst een tablet te maken dus zullen ze met die gedachte begonnen zijn...
Dus de ontwikkelingen aan de ipad gaan terug naar voor het moment dat de iphone werd geintroduceerd? Zelfs daarvoor nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik vind dit apparaat echt een herdefinitie van het computergebruik waarbij de ontwikkelaars hebben vastgehouden aan een aantal doelen en daar niet vanaf geweken zijn. Dat mag dan deels uit commercieel oogpunt zijn, maar dat terzijde. Het doet me denken aan de begintijd van de computer zoals de atari 800xl's en commodore 64's van vroeger. Ik vind het knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
deBennie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 06:44:
Dus de ontwikkelingen aan de ipad gaan terug naar voor het moment dat de iphone werd geintroduceerd? Zelfs daarvoor nog?
Leuk artikel: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2364498,00.asp
Jobs said he actually started work on a tablet first, long before the iPhone. He said he had the idea in the early 2000's for typing on a glass display, and took the idea to people on his team who invented things like inertial scrolling. But the company was working on a phone at the time, so he applied that to the phone, and put the tablet "on the shelf." Once the iPhone business was established, they took the tablet project off the shelf, and that became the iPad.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Welke protection voor je iPad?
Screenprotector
Back cover
Sleeve
Geen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=360637&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Ik heb screenprotector gestemt, maar ik heb ook een sleeve :)

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ikzelf vond de keyboard dock niet handig, ik werk liever met de iPad dwars, dus ik heb gewoon een standaard logitech keyboard met usb aan de photo kit hangen. Keyboard laat ik op mn werk liggen, dus lompheid maakt niet uit. Koop ooit wel een bluetooth keyboardje.

Inmiddels heb ik met deze setup al zo'n 20 krantjes gemaakt bestaande uit veel foto's en een lap tekst. Mijn iPad trekt het beter en is flexibeler dan de vaste pc die we hebben staan!

[ Voor 26% gewijzigd door sebastius op 30-07-2010 08:48 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid