xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Haal ze gewoon bij DealExtreme, ben je klaar voor 4 euro.SanderPS3 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:06:
[...]
Ik heb er eentje bij Appelhoes voor 24 euro inclusief verzenden, een iPhone 4 SwitchEasy Nude (Transperant)
Misschien moet je toch eens even in oplossingen denken, en niet alleen maar in problemen.Phusebox schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:46:
[...]
Werkt helaas niet, ik kan het 720p profiel niet importeren. Krijg een foutmelding.
De workaround voor windows werkt ook niet.
Waar denk je dat het fout gaat?
hoe kan je het oplossen?
Wat heb je geprobeerd?
Waarom gaat het bij anderen wel goed en bij jou niet?
Zie ook de faq van tweakers
# Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
# Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
# Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
# Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
# Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
# Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
http://itunes.apple.com/nl/app/buienradar-hd/id383311434
http://www.nu.nl/gadgets/...iftabonnementen-ipad.html
PSN: TDBtje
Je poll heeft geen optie voor "folio cases" of "andere cases", nogal kut zo...[message=,noline]davidgilmour schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:40[/message]:
Poll: Welke protection voor je iPad?
• Screenprotector
• Back cover
• Sleeve
• Geen
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
\o/
Samsung S23 Ultra 256GB
De workaround werk prima! Ik heb het zelf ook moeten doen om mijn Win 7 machine...dus dat het niet werkt lijkt me stug. Omschrijf eens wat je gedaan hebt en omschrijf ook eens je foutmelding!Phusebox schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:46:
[...]
Werkt helaas niet, ik kan het 720p profiel niet importeren. Krijg een foutmelding.
De workaround voor windows werkt ook niet.
Opbouwende kritiek werkt veelal een stuk effectiever en zorgt er voor dat mensen zoals ik jou niet gaan aanspreken op je taalgebruik en de nutteloosheid van je post. Ergo, probeer het eens wat vriendelijker en kom met optiesPhuncz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:33:
[...]
Je poll heeft geen optie voor "folio cases" of "andere cases", nogal kut zo...
[ Voor 7% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-07-2010 11:05 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Had misschien ook beter hier gepast: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926/lastPhuncz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:33:
[...]
Je poll heeft geen optie voor "folio cases" of "andere cases", nogal kut zo...
Al vind ik de omschrijving wat minder subtiel.
[ Voor 6% gewijzigd door 2be op 30-07-2010 11:01 ]
Goed nieuws!TDB schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:14:
En AKO komt met tijdschriften voor de iPad op de markt
http://www.nu.nl/gadgets/...iftabonnementen-ipad.html
niet omdat dit nu van die spannende titels zijn, maar dat is het teken voor de uitgevers om te volgen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit soort vragen over beschikbaarheid zijn niet de bedoelingChrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:29:
Is de iPad wel gewoon overal te krijgen of is deze ook zeer beperkt verkrijgbaar??
Je kan gewoon contact opnemen met een winkel in de buurt als je een iPad wilt kopen. Mochten ze daar geen voorraad hebben en ook niet weten wanneer ze weer binnenkomen, dan kun je via de online store van Apple bestellen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Loop eens wat winkels in zou ik zeggenChrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:29:
Is de iPad wel gewoon overal te krijgen of is deze ook zeer beperkt verkrijgbaar??
Mijn backcase van switcheasy past net niet goed ( wellicht door het zwarte 3G gedeelte)
Er zit ietsje speling op dat punt.
Zou zoiets terug te brengen/ ruilen zijn bij een apple reseller?
Sta ik er zo om bekend joh?LuNaTiC schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:31:
[...]
Hoop dat je dit niet verkeerd opvat maar die uitspraak verbaast me niet zoveel uit jouw mond als ik je verleden op got een beetje in m'n achterhoofd heb (hypochonder topics).
Vingerafdrukken en vette plekken krijg je nu eenmaal. Om de zoveel tijd veeg ik het gewoon even schoon, zeker als ie echt helemaal volzit en het bv in het zonlicht extra opvalt. Met zo'n doekje van de opticien, werkt prima.
Verder zou ik er niet al te moeilijk over doen, anders blijf je bezig
Het is meer dat ik die randen niet vol stof wil laten komen net als bij mijn telefoon. Die heeft wel een screenprotector en die randen zien er niet uit. Maar misschien is het idd een tik.
Ik heb hem gisteren voor het eerst mee naar buiten genomen, mijn vriendin en zusje gingen squashen en ik zat achter het raam met de IPad te spelen.
Kwam er ineens een medewerker aan die kwam vragen of dat het een boek of een computer was. Hij wilde ook weten hoe duur die was. Hij had nog nooit van de IPad gehoord.
Dat hou je nog wel denk ik.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik ga eens langsrijden bij Mediamarkt, kijken of ik er daar 1 mag vasthouden en kijken of het iets is voor mij. Ik twijfel namelijk heel erg.shameete schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:44:
[...]
Loop eens wat winkels in zou ik zeggen![]()
Mijn backcase van switcheasy past net niet goed ( wellicht door het zwarte 3G gedeelte)
Denk niet dat je met terugbrengen iets oplevert..ik zelf heb ook een 3G versie en de nude case en ook bij mij zit er op dat punt iets speling... Volgens mij niet iets om je zorgen over te maken!shameete schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:44:
[...]
Laat ik eerst maar eens goed m'n best doen op school en dan kijken we na m'n eerste rapport wel weer verder. Dan kan ik hem als een soort van beloning aanschaffen. Maar ja, over 3 maanden krijg ik natuurlijk wel een stuk minder terug voor m'n iPod touch.
één vraag is, of het mogelijk is om de foto's die ik op m'n Windows server heb staan, te bekijken op m'n iPad; of moet je hiervoor iTunes syncen en zo de foto's lokaal op de iPad te kopieren?
Ik neem aan dat je 18 bent?syltheboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:02:
Gisteren had ik m'n iPod touch op internet gezet, omdat ik hem wilde verkopen. Het was de bedoeling dat ik een iPad aan ging schaffen, maar diezelfde avond krijg ik te horen van m'n ouders dat het niet mag. Dan ben ik eindelijk volwassen, mag ik nog niks. Er zit dus denk ik niets anders op dan hem er maar weer af te gooien en gewoon tevreden te zijn met wat ik heb.
Laat ik eerst maar eens goed m'n best doen op school en dan kijken we na m'n eerste rapport wel weer verder. Dan kan ik hem als een soort van beloning aanschaffen. Maar ja, over 3 maanden krijg ik natuurlijk wel een stuk minder terug voor m'n iPod touch.
Als het je eigen geld is, vind ik het vreemd dat je ouders zich daar nog mee bemoeien.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Met Teamviewer kan je remote communiceren met je server, maar of dat is wat je wil?mawi schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:08:
Ik zit momenteel in de 'overwegingsfase' om een iPad aan te schaffen, maar heb hier nog wel wat vragen over:
één vraag is, of het mogelijk is om de foto's die ik op m'n Windows server heb staan, te bekijken op m'n iPad; of moet je hiervoor iTunes syncen en zo de foto's lokaal op de iPad te kopieren?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Ja, ik ben 18 en woon nog thuis. Misschien dat dat ook gewoon meespeelt.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:11:
[...]
Ik neem aan dat je 18 bent?
Als het je eigen geld is, vind ik het vreemd dat je ouders zich daar nog mee bemoeien.
Nee, ik wil door de foto's heen browsen met de iPad, dus eigenlijk dat je door een netwerk share browsed.Met Teamviewer kan je remote communiceren met je server, maar of dat is wat je wil?
Ze hebben vast het beste met je voor, wat betreft financiën.syltheboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:16:
[...]
Ja, ik ben 18 en woon nog thuis. Misschien dat dat ook gewoon meespeelt.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ach ja, ze bedoelen het ook goed. Ze willen gewoon dat ik later niet met geld problemen zit, doordat ik teveel koop.THE_BASE schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:36:
[...]
Ze hebben vast het beste met je voor, wat betreft financiën.
Haha ja, dat zou mooi zijn. Alleen denk ik niet dat het gauw gaat gebeuren. Een tweedehandse misschien en da's misschien niet eens zo gek om tegen die tijd een tweedehandse te kopen.deBennie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:46:
En ach, over 3 maanden is die ipad vast ook 200 euro goedkoper
[ Voor 37% gewijzigd door syltheboy op 30-07-2010 14:50 ]
Ik denk dat je ouders heel tevreden zouden zijn, als je hetgeen wat je uit wilt geven nog een keer extra op je rekening hebt staan... dus koop je iets van 25 euro, dan moet je 50 euro op je rekening hebben...syltheboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:47:
[...]
Ach ja, ze bedoelen het ook goed. Ze willen gewoon dat ik later niet met geld problemen zit, doordat ik teveel koop.
[...]
Haha ja, dat zou mooi zijn. Alleen denk ik niet dat het gauw gaat gebeuren. Een tweedehandse misschien en da's misschien niet eens zo gek om tegen die tijd een tweedehandse te kopen.
Dat hebben mijn ouders mij geleerd, en ik hanteer het nog steeds.... Je budget groeid dan ook makkelijker.
[ Voor 7% gewijzigd door World Citizen op 30-07-2010 14:55 ]
FreeReef.nl
Over 3 maanden niet en ook niet 2ehands.. meestal blijft dat Apple spul wel redelijk waardevast, dus diegene die m voor 200 euro minder gaat aanbieden (in normale goede staat) is niet zo handig bezig tenzij die er wel heel snel vanaf wilsyltheboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:47:
[...]
Ach ja, ze bedoelen het ook goed. Ze willen gewoon dat ik later niet met geld problemen zit, doordat ik teveel koop.
[...]
Haha ja, dat zou mooi zijn. Alleen denk ik niet dat het gauw gaat gebeuren. Een tweedehandse misschien en da's misschien niet eens zo gek om tegen die tijd een tweedehandse te kopen.
Tja da's handig, maar zo heb ik het niet geleerd. Ik vraag altijd eerst aan m'n ouders of het mag en dan krijg ik meestal met pijn en moeite toestemming om iets te kopen. En dan vooral duurdere dingen.Decon Frost schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:55:
[...]
Ik denk dat je ouders heel tevreden zouden zijn, als je hetgeen wat je uit wilt geven nog een keer extra op je rekening hebt staan... dus koop je iets van 25 euro, dan moet je 50 euro op je rekening hebben...
Dat hebben mijn ouders mij geleerd, en ik hanteer het nog steeds.... Je budget groeid dan ook makkelijker.
Ik denk dat je hem tegen die tijd voor tussen de 100-150 euro goedkoper tweedehands wel zult hebben. En weet je, ik wil wel een eerlijke iPad en niet opgelicht worden.BlizzarD schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:55:
[...]
Over 3 maanden niet en ook niet 2ehands.. meestal blijft dat Apple spul wel redelijk waardevast, dus diegene die m voor 200 euro minder gaat aanbieden (in normale goede staat) is niet zo handig bezig tenzij die er wel heel snel vanaf wil
[ Voor 28% gewijzigd door syltheboy op 30-07-2010 15:05 ]
:0 periode heb ik ook gehad hoor... maar dat motiveerd tot een bijbaantje.syltheboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:02:
[...]
Tja da's handig, maar zo heb ik het niet geleerd. Ik vraag altijd eerst aan m'n ouders of het mag en dan krijg ik meestal met pijn en moeite toestemming om iets te kopen. En dan vooral duurdere dingen.
[...]
Ik denk dat je hem tegen die tijd voor tussen de 100-150 euro goedkoper tweedehands wel zult hebben. En weet je, ik wil wel een eerlijke iPad en niet opgelicht worden.
FreeReef.nl
Haha, wat herkenbaarsyltheboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:02:
Gisteren had ik m'n iPod touch op internet gezet, omdat ik hem wilde verkopen. Het was de bedoeling dat ik een iPad aan ging schaffen, maar diezelfde avond krijg ik te horen van m'n ouders dat het niet mag. Dan ben ik eindelijk volwassen, mag ik nog niks. Er zit dus denk ik niets anders op dan hem er maar weer af te gooien en gewoon tevreden te zijn met wat ik heb.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Maar wat ik vooral goed vindt aan de iPad is het volgende. Ik had de iPad begin van de avond bij mijn ouders neergelegd zodat ze de iPad konden proberen. Rond 2:30 's nachts kreeg ik een belletje ze waren nog met de iPad bezig lol! Mijn ouders vooral mijn ma heeft haar laptop na 30 min. wel gezien
Verwijderd
dat sommigen academici/artsen zelfs zover gaan door na een uitgebreide uitleg
en vertoning van de de iPad mogelijkheden het nog presteren om als commentaar
te geven Ik wacht wel tot er een Windows tablet uitkomt vraagt soms om een
regelrecht projectiel naar hun hoofd.
Men zit op het werk tijdens eten naast twee artsen die zeer geïnteresseerd zijn in
de iPad en diens mogelijkheden. Men laat als goede collega even zien wat de iPad
allemaal kan en toont dit ook aan middels het starten van allerlei applicaties en andere
opties. De ogen worden steeds groter naarmate de demonstratie vordert en vooral
de iBook store met alle boeken erin die wanneer je die openslaat als een echt leesboek
oogt(vooral als je de bladzijdes keert) maakt dat men,na eerst allerlei kinderachtige
opmerkingen te hebben gemaakt ( maar dat pad ding kan toch niks...het is toch alleen
maar een gadget?...je kan er toch alleen maar spelletjes opspelen?...je kan toch niks
downloaden daarop etc) zo tegen het einde toch nog redelijk enthousiast is.
Maar dan,tijdens het afscheid nemen : Ik wacht wel tot er een windows tablet uitkomt
want dat Mac OSX lijkt me veel te ingewikkeld en niet compatible maakt dat je je als een
oetlul voelt behandeld.
Nope.....wellicht een andere app aanschaffen die de truc doet?et36s schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:57:
Is het mogelijk om een wachtwoord op de mail applicatie te zetten? Ik vind het prima om mijn iPad te delenmaar email is persoonlijk net als post dus kan ik die App afschermen?
http://www.tuaw.com/2010/...y-app-mailboxes-for-ipad/
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
EDIT
mAdvlock werkt wel
[ Voor 8% gewijzigd door et36s op 30-07-2010 16:23 ]
Die komen er vanzelf wel op terugVerwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:02:
Dat oudere mensen (60+) eigenwijs en halsstarrig kunnen zijn weet iedereen maar dat sommigen academici/artsen zelfs zover gaan door na een uitgebreide uitleg en vertoning van de de iPad mogelijkheden het nog presteren om als commentaar te geven Ik wacht wel tot er een Windows tablet uitkomt vraagt soms om een regelrecht projectiel naar hun hoofd.
Men zit op het werk tijdens eten naast twee artsen die zeer geïnteresseerd zijn in de iPad en diens mogelijkheden. Men laat als goede collega even zien wat de iPad allemaal kan en toont dit ook aan middels het starten van allerlei applicaties en andere opties. De ogen worden steeds groter naarmate de demonstratie vordert en vooral de iBook store met alle boeken erin die wanneer je die openslaat als een echt leesboek oogt(vooral als je de bladzijdes keert) maakt dat men,na eerst allerlei kinderachtige opmerkingen te hebben gemaakt ( maar dat pad ding kan toch niks...het is toch alleen maar een gadget?...je kan er toch alleen maar spelletjes opspelen?...je kan toch niks downloaden daarop etc) zo tegen het einde toch nog redelijk enthousiast is.
Maar dan,tijdens het afscheid nemen : Ik wacht wel tot er een windows tablet uitkomt want dat Mac OSX lijkt me veel te ingewikkeld en niet compatible maakt dat je je als een oetlul voelt behandeld.
enter, enter, enter...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Bij elke MM kan je naar hartenlust spelen met iPads. Wel even wachten af en toe maar over het algemeen hebben ze er een stuk of drie "liggen". De meesten hebben een verscheidenheid aan apps dus je kunt meteen kijken of het wat voor je is.mawi schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:08:
Ik zit momenteel in de 'overwegingsfase' om een iPad aan te schaffen, maar heb hier nog wel wat vragen over:
Maar ik kan je het antwoord al geven; Als je hem in je handen gehad hebt wil je hem hebben
Zeker geen eigen huis gekocht...LOLDecon Frost schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:55:
[...]
Ik denk dat je ouders heel tevreden zouden zijn, als je hetgeen wat je uit wilt geven nog een keer extra op je rekening hebt staan... dus koop je iets van 25 euro, dan moet je 50 euro op je rekening hebben...
Samsung S23 Ultra 256GB
Lol, het is misschien flauw, maar als iemand even met mijn ipad wil spelen. Dan zeg ik er echt bij dat als ze niet van plan zijn zo een ding te kopen dat ze er ook niet mee moeten gaan spelen. Want ik heb nog geen 1 keer meegemaakt, dat iemand zei... pff wat een gadget. Daar heb je ook niets aan.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:28:
[...]
Bij elke MM kan je naar hartenlust spelen met iPads. Wel even wachten af en toe maar over het algemeen hebben ze er een stuk of drie "liggen". De meesten hebben een verscheidenheid aan apps dus je kunt meteen kijken of het wat voor je is.
Maar ik kan je het antwoord al geven; Als je hem in je handen gehad hebt wil je hem hebben
Mijn ouders, mijn outdoorgenoten, mijn baas, 2 man op werk.... wilde er geen, en kochten hem toch na een 30 min spelen.
jawel maar dat gaat daar niet op inderdaad...
[ Voor 64% gewijzigd door World Citizen op 30-07-2010 16:47 ]
FreeReef.nl
Nu weet ik wel dat je de backup kan overslaan, maar wilde toch ff 1 keer die backup hebben gedaan.
Hij staat al sinds vanochtend 10 uur ofzo te backuppen maar als ie op 1/5e is, is het veel
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Via windows of Mac,LuNaTiC schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:45:
Enige wat me nog irriteert is het trage backuppen en syncen.
Nu weet ik wel dat je de backup kan overslaan, maar wilde toch ff 1 keer die backup hebben gedaan.
Hij staat al sinds vanochtend 10 uur ofzo te backuppen maar als ie op 1/5e is, is het veelik denk dat ik hem zo toch weer ga wegklikken (met 50 van de 64 gig erop trouwens).
via windows gaat mijn iPhone en touch ook tering traag... apple leek sneller te gaan. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen.
FreeReef.nl
Tweede tip is om google sync in stellen om je agenda en contacten synchroon te houden (zoek maar even via google). Dit werkt ook perfect.
Wie heeft er nog meer goede tips?
Even een theorie testen: heb je ComicZeal erop staan met veel .cbz comics?LuNaTiC schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:45:
Hij staat al sinds vanochtend 10 uur ofzo te backuppen maar als ie op 1/5e is, is het veelik denk dat ik hem zo toch weer ga wegklikken (met 50 van de 64 gig erop trouwens).
Als ik even rondspeur op google lijkt het eerder aan bepaalde applicaties te liggen dan aan de hoeveelheid content op je iPad.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Yup, heb ontzettend veel strips er opstaan (24,5 GB aan "other", wat voornamelijk strips voor ComicZeal zijn ja).Joarie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:52:
[...]
Even een theorie testen: heb je ComicZeal erop staan met veel .cbz comics?
Als ik even rondspeur op google lijkt het eerder aan bepaalde applicaties te liggen dan aan de hoeveelheid content op je iPad.
Waren er ook nog workarounds daarvoor toevallig?
edit: ik zie het al, voorlopig valt er niet zoveel aan te doen... liggen bug reports bij Apple om er een oplossing voor te verzinnen. Nou voorlopig sla ik de backup wel ff over dan
[ Voor 15% gewijzigd door LuNaTiC op 30-07-2010 17:03 ]
Strips weggooien, backuppen en weer importeren.[message=,noline]LuNaTiC schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:57[/message]:
[...]
Yup, heb ontzettend veel strips er opstaan (24,5 GB aan "other", wat voornamelijk strips voor ComicZeal zijn ja).
https://comiczeal.tendera...es-sync-possible-solution
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Zo ver ging helaas mijn search nog nietLuNaTiC schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:57:
[...]
Yup, heb ontzettend veel strips er opstaan (24,5 GB aan "other", wat voornamelijk strips voor ComicZeal zijn ja).
Maar interessant om te horen aangezien ikzelf iets van 2 GB aan comics heb staan en ook ongeveer 2 uur aan het syncen ben (met slechts 16 GB content).
Kunnen andere mensen mét en zónder ComicZeal deze theorie bevestigen?
edit. Thx kmf voor de link...het is dus wachten op een update
[ Voor 6% gewijzigd door Joarie op 30-07-2010 17:08 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En hoeveel ruimte heb je nog vrij?Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:06:
Ik heb geen ComicZeal en bij mij gaat het syncen inderdaad razendsnel. Ik denk een minuut of een paar minuten.
FreeReef.nl
Ik heb nog 4 van de 16 GB vrij. Gaat wel hard met de ruimte
ik gebruik 7 gmail emailadressen en heb daarvoor een nieuw gmail emailadres aangemaakt en forward de mail van die 7 gmail emailadressen naar dat nieuwe emailadres en lees dat emailadres uit op mn ipad.raweimer schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:49:
even een tip voor mensen die hotmail gebruiken op pc, phone en ipad en die niet 3x berichten willen verwijderen. Foreward je hotmail door naar je gmail ! Werkt perfect. Dus eerst in hotmail instellen dat hij de mail foreward naar je gmail zonder dat hij een backup bewaard op de server en op je ipad en phone instellen da berichten ook echt verwijderd worden vd server als je ze verwijderd (via advanced).
Tweede tip is om google sync in stellen om je agenda en contacten synchroon te houden (zoek maar even via google). Dit werkt ook perfect.
Wie heeft er nog meer goede tips?
Ik heb in dat ene gmail emailadres labels aangemaakt voor elk van de 7 emailadressen en heb de mail op mn ipad daardoor lekker gesorteerd. Op deze manier hou ik mn mail in de 7 emails als backup en kan ok de mailtjes in het nieuwe emailadres gewoon verwijderen zodat ik uiteindelijk geen ipad met een bak vol mail heb
Niet water proof, spatje zou wel kunnen denk ik. Qua vochtige lucht moet het gewoon werken. Gewoon zorgen dat je je ipad altijd in bv. een koffer of tas opbergt.joppe113 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:32:
Weet iemand hoe waterdicht een ipa is? Wij gaan volgende week camperen en een tent is een redelijk vochtige omgeving! Is het wel verstandig om de iPad mee te nemen?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kan zijn dat Apple geen specifiek US of UK keyboard heeft. Valt me wel op dat er een pound en een euro symbool op zitten.
Ik heb hem sinds vandaag ook, tweede hands uit Engeland, werkt wel aardig. Snap alleen niet waarom buttons niet worden geselecteerd als je bv. op enter drukt.
Ik heb nu ook de losse 10W adapter. Mijn hemel moet daar nou echt zo'n grof geaard snoer aan ?
[ Voor 11% gewijzigd door loekf2 op 30-07-2010 18:53 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
HP/De Tijd, Vriendin, AvantGarde en Weekend
Ik zit natuurlijk echt te wachten op de Weekend ;-)
Wel weer vaag natuurlijk dat de Persgroep (Volkskrant, AD) met een eigen app komt. Ik vind PressReader prima werken. Waarom yet another app ?
De in app reclames leveren geld op... Dit gaat nu naar persgroep en niet naar pressreader.....loekf2 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:56:
Nog niet gelezen hier. Schijnt dat volgende maand AKO met tijdschriften op de iPad komt:
HP/De Tijd, Vriendin, AvantGarde en Weekend
Ik zit natuurlijk echt te wachten op de Weekend ;-)
Wel weer vaag natuurlijk dat de Persgroep (Volkskrant, AD) met een eigen app komt. Ik vind PressReader prima werken. Waarom yet another app ?
FreeReef.nl
Filmpjes op youtube..... Onder de kraan houden gaat niet lukken.. . En glas water er over het scherm... Zodat het niet je dock connector poort of speaker poort of headphone poort binnen loopt is geen probleemloekf2 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:40:
[...]
Niet water proof, spatje zou wel kunnen denk ik. Qua vochtige lucht moet het gewoon werken. Gewoon zorgen dat je je ipad altijd in bv. een koffer of tas opbergt.
Vallen is wel een big issue.... 30 cm boven de grond laten vallen op het scherm... Is douchen.
[ Voor 9% gewijzigd door World Citizen op 30-07-2010 19:19 ]
FreeReef.nl
ik kijk nogal graag muziek video's op youtube en het zou natuurlijk mooi zijn dat ik de video op de ipad kijkt maar dat het geluid wordt gestreamd naar een A2DP ontvanger die gekoppeld is aan m'n AV-receiver.
kan dat wat ik wil of ondersteunt de iPad geen A2DP ?
in de tech specs kan ik het niet terug vinden, behalve dat het BT 2.1 + EDR is.
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen zonder belachelijk hoge verzendkosten uiteraard (de officiele site valt dus af).
Apple Store heeft de mijne net verzonden ;-))
deze wel, als ik het goed heb begrepen...Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:16:
Zal de iPad werken in combinatie met dit:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding] ?
http://www.ilounge.com/in...to-dock-connector-design/

Ik heb 'm hier af en toe gekoppeld aan mijn marantz sr-6004 receiver via Bluetooth en dat werkt primashameete schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:31:
heeft iemand ervaring met de ipad en A2DP ?
ik kijk nogal graag muziek video's op youtube en het zou natuurlijk mooi zijn dat ik de video op de ipad kijkt maar dat het geluid wordt gestreamd naar een A2DP ontvanger die gekoppeld is aan m'n AV-receiver.
kan dat wat ik wil of ondersteunt de iPad geen A2DP ?
in de tech specs kan ik het niet terug vinden, behalve dat het BT 2.1 + EDR is.
Vooral 3voor12 luisterpaal werkt super !
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Hier zit ik ook naar te zoeken maar het is nog niet beschikbaar. Iemand meer info???deBennie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:41:
[...]
deze wel, als ik het goed heb begrepen...
http://www.ilounge.com/in...to-dock-connector-design/
[afbeelding]
Andere optie is met de Camera Connection kit (USB) en die koppelen aan de Apple USB-Ethernet-adapter (standaard Mac accessoire) van 29 euro. Is goedkopere oplossing dan een Airport Express.. maar of het werkt?
Verwijderd
Sorry als 't in een verkeerde topic zit.
teamviewer misschien? of airdisplay?Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:11:
Zo, iPadje aangeschaft via Apple.com Store, was er zo binnen. Nu ben ik alleen al een paar dagen bezig om een Desktop Remote te maken, zodat ik met m'n iPadje lui in m'n bedje m'n laptop kan bedienen. Wat adviseert men en hoe? VLC Remote for iPad al geprobeerd, maar het crasht steeds. Valt dus af. Heb Search functie gebruikt, maar ik vind er niet zo snel wat
Maar face it (tenzij iemand me van het tegendeel kan overtuigen), werkt rdp/vnc gewoon behoorlijk bagger
diverse doeleinden
is het mogelijk in de standaard ipad mail app aliassen aan te maken? Ik heb nu namelijk dan wel dat ene emailadres waarop ik de mail van die 7 andere emailadressen op forward, maar als ik reply, wil ik graag een afzenders-profiel (naam en emailadres) kunnen selecteren...
Verwijderd
Ja, nog niet beschikbaar terwijl het al een half jaar oud nieuws is, vaporware dus, hoe moeilijk is zoiets nu te maken? Tja, 58 euro voor 2 kabeltjes is ook niet mis, nee, dan maar een Airport Express van 89 euro als bridge, dan blijf je tenminste wireless.[message=,noline]iPatrick schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:05[/message]:
[...]
Hier zit ik ook naar te zoeken maar het is nog niet beschikbaar. Iemand meer info???
Andere optie is met de Camera Connection kit (USB) en die koppelen aan de Apple USB-Ethernet-adapter (standaard Mac accessoire) van 29 euro. Is goedkopere oplossing dan een Airport Express.. maar of het werkt?
Mis ik iets of is dit niet in te stellen in iOS? Het is zo irritant om iedere keer de meldingtijd op 1 dag te zetten. In Outlook kan dit bijvoorbeeld wel.
De iPad is verder echt een briljant apparaat voor internetten op de bank, foto's en video.
Jaap
Deze misschien?Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:11:
Zo, iPadje aangeschaft via Apple.com Store, was er zo binnen. Nu ben ik alleen al een paar dagen bezig om een Desktop Remote te maken, zodat ik met m'n iPadje lui in m'n bedje m'n laptop kan bedienen. Wat adviseert men en hoe? VLC Remote for iPad al geprobeerd, maar het crasht steeds. Valt dus af. Heb Search functie gebruikt, maar ik vind er niet zo snel wat
Oelala die werkt zalig! De iPad vind ik steeds leuker worden
39
LogMeIn is echt geweldig. Kost wat, maar dan heb je ook wel wat!Fietsbel schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:34:
[...]
Oelala die werkt zalig! De iPad vind ik steeds leuker worden
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
maakt de ipad het eigenlijk niet overbodig ?
Verwijderd
ik wil goed kunnen photoshopen weet niet of het echt kan op de ipad
Dat is trouwens een dock adapter naar seriele kabel (waarbij de seriele poort met een RJ45 stekker zit aangesloten, lijkt dus een netwerk poort). Heb je dus niks aan voor LAN.
Overigens denk ik wel dat het theoretisch zou moeten kunnen met de camera connector + macbook air ethernet adapter, als je de iPad jailbreakt en vervolgens een driver voor de ethernet adapter installeert. Edit: Zo'n driver bestaat op dit moment niet, dus het is op dit moment natuurlijk niet mogelijk.Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld een USB audio interface op die manier aan te sluiten dus kennelijk ondersteunt het een bepaalde vorm van drivers. Er is ook een open-source interface voor sommige USB ethernet interfaces, dat weet ik nog van de tijd dat ik met hackintoshes bezig was. Dus die zou je in theorie moeten kunnen hercompileren voor de iPad. Ik weet alleen niet of je zelf zomaar drivers kan compileren, zelfs met jailbreak.
Maargoed het is maar de vraag of dat allemaal gaat werken en of iemand er genoeg zin/tijd voor heeft om zo'n driver te bouwen.
[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 31-07-2010 00:50 . Reden: Verduidelijkt dat ik het had over een theoretische mogelijkheid, niet iets wat op dit moment kan. ]
Verspreid eens niet foute informatie alsjeblieft. De Camera Connection Kit heeft enkel USB om foto's in te lezen van camera's en mogelijk USB sticks en hardeschijven. Omdat er USB op zit wil niet zeggen dat alles zou gaan werken. De iPad heeft geen USB poort om een logische redene: men zou er alles met een USB plug in willen steken wat totaal niet zou werken. Bij Apple producten verwacht men dat iets zonder driverinstallaties werkt, maar een iPad werkt totaal niet met drivers. De iPad is geen volwaardige computer.[message=,noline]iPatrick schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:05[/message]:
[...]
Hier zit ik ook naar te zoeken maar het is nog niet beschikbaar. Iemand meer info???
Conclusie: de USB Network Adapter werkt niet op een iPad. Airport Express of eender welke accesspoint is de enige oplossing.
Dat is waar, en een ethernet interface werkt out of the box inderdaad niet.Phuncz schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:42:
[...]
Verspreid eens niet foute informatie alsjeblieft. De Camera Connection Kit heeft enkel USB om foto's in te lezen van camera's en mogelijk USB sticks en hardeschijven. Omdat er USB op zit wil niet zeggen dat alles zou gaan werken.
Maar het lijkt wel een echte USB interface te zijn, want bijvoorbeeld standaard USB audio apparaten werken er wel op (ook out of the box). Het lijkt me dus wel een software probleem, geen hardware.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Ik hoor het graag.
Gestuurd vanaf DE ipad
Gr. Edo
24,5GB aan comics? Very nice
De Zinio app is ook berucht wat betreft het backuppen langzaam maken.LuNaTiC schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:45:
[ Voor 7% gewijzigd door Slashdotter op 31-07-2010 03:28 ]
Alleen simpele audio interfaces (zoals headsets en speakers) natuurlijk, de iPad ondersteunt helemaal geen midi voor zover ik weet. Ik las het ergens op internet, het was vrij groot in het nieuws destijds.mOrPhie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:32:
Welke audio interfaces werken erop en waar heb je dat gelezen? Ik ben zelf aan het kijken naar de mogelijkheden om midi te koppelen bijvoorbeeld. Al een aantal opties gezien, maar als jij wat meer info hebt over audiointerfaces via die USB, dan ben ik één en al oor.
Even gegoogled: hier bijvoorbeeld
Iemand een idee?
FreeReef.nl
Sterker nog, ik denk dat de ipad vergelijkbaar is met de introductie van de game&watch game consoles begin jaren 80. Destijds een revolutie, want je had een persoonlijk 'entertainment' handheld. Daarvoor had je enkel game-kasten.deBennie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:06:
Ik vind dit apparaat echt een herdefinitie van het computergebruik waarbij de ontwikkelaars hebben vastgehouden aan een aantal doelen en daar niet vanaf geweken zijn. Dat mag dan deels uit commercieel oogpunt zijn, maar dat terzijde. Het doet me denken aan de begintijd van de computer zoals de atari 800xl's en commodore 64's van vroeger. Ik vind het knap.
sorry dat ik mezelf quote
Wyse is heel goed! Beste rdp die er is zonder dat je dingen op hosts moet installeren (gewoon native rdp dus). Daarnaast doettie ook vmware view environments.Decon Frost schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 08:20:
Het zou inderdaad wel erg tof zijn als MS een rdp app maakt... Die we nu hebben zijn niet best. Ik heb in overleg gelukkig logmein in mijn werkplek mogen installeren, en een session time van onbeperkt... Logmein gaat erg !!!! Goed op een ipad.
Als je alle collecties van suske&wiske, Asterix, lucky ,uke,sjors&sjimmie en ga zo maar door erop zet gaat het hard jaet36s schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 02:53:
@LuNaTiC
24,5GB aan comics? Very niceik denk dat ik nog wat beter moet gaan zoeken .. Maar nu weet ik in elk geval waarom er geen einde kwam aan mijn laatste backup.
Ja, dat zit bij mijn HTC zelfs standaard in het Wifi menu. Heb je al eens de instellingen gekeken? Dit is trouwens niet echt een iPad vraag, het maakt niet uit vanaf waarmee je verbinding met je telefoon wil leggen, maar of die het aan kan bieden.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:38:
Vraagje, ik heb inmiddels mijn ipad gekocht, vandaag in Amerika. Het instap model. Ik wil graag weten of het mogelijk is om van mijn telefoon, backberry/HTC Touch pro 2 een wifi "accespoint" kan maken zodat de ipad de telefoon als wifi verbinding ziet. Zijn hier proggies voor?
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
En weet je toevallig of daar de mogenlijkheid om met "console". Aan te melden in zit... ?UltraSub schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 08:58:
[...]
Wyse is heel goed! Beste rdp die er is zonder dat je dingen op hosts moet installeren (gewoon native rdp dus). Daarnaast doettie ook vmware view environments.
FreeReef.nl
Verwijderd
Ligt er maar net aan waar je de iPad gebruikt, ik gebruik deze alleen thuis en hoef niet snel bang te zijn voor lelijke beschadigingen. Als je de iPad veel meeneemt is een hoes wel zo handig, zand op een tafel kan de achterkant natuurlijk snel doen krassen, maar dat zal je denk ik op de duur toch wel krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:11:
hoe kras bestendig is de achterkant van de iPad? Is het nodig om een hoesje er bij te kopen? En de voorkant is daar een folie voor nodig?
39
Haters everywhere but I don’t really care
ik heb 'm nu een week intensief gebruikt en ik kan er nog geen krasje op ontdekken.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid