[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPatrick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2022

iPatrick

The good old days

Phuncz schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:42:
[...]
Verspreid eens niet foute informatie alsjeblieft. De Camera Connection Kit heeft enkel USB om foto's in te lezen van camera's en mogelijk USB sticks en hardeschijven. Omdat er USB op zit wil niet zeggen dat alles zou gaan werken. De iPad heeft geen USB poort om een logische redene: men zou er alles met een USB plug in willen steken wat totaal niet zou werken. Bij Apple producten verwacht men dat iets zonder driverinstallaties werkt, maar een iPad werkt totaal niet met drivers. De iPad is geen volwaardige computer.
Valt wel mee hoor als je je informeert en ander gebruikerservaringen leest. Zelf heb ik al een simpel USB toetsenbord aangesloten en een USB drive aangesloten. Ja de iPad is geen computer met USB-aansluiting, maar op dit moment zit het ook (softwarematig nog) niet potdicht dus blijven alternatieven bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Decon Frost schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:00:
[...]

En weet je toevallig of daar de mogenlijkheid om met "console". Aan te melden in zit... ?
Zit er in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar downloaden jullie die stips, ik wil graag ook Asterix en misschien wel Donald duck downloaden. Is deze er alleen in het Amerikaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:01:
Waar downloaden jullie die stips, ik wil graag ook Asterix en misschien wel Donald duck downloaden. Is deze er alleen in het Amerikaans?
Links naar Warez zijn verboden op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
yeehaw schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:07:
[...]

Links naar Warez zijn verboden op dit forum.
waar vraagt ie naar warez dan?
lijkt mij een normale vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
shameete schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:13:
[...]

waar vraagt ie naar warez dan?
lijkt mij een normale vraag.
25GB aan legale comics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien is ie een strip verzamelaar? weet jij veel :)

Hopenlijk komen er snel nog wat meer NL apps uit voor de iPad, aanbod is nog klein beetje karig en hopenlijk veranderd die dure prijsstelling ook een beetje, alles is kost meer dan 6-7 euro bijna..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat me inderdaad niet direct om Warez. Wellicht staan op sommige sites wel strips gratis beschikbaar en ook betalen voor een goede strip vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• askyou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 00:35
Hier een linkje over digitale nederlandse strips. http://www.digistrip.nl/
Wat je hier NIET vind zijn de strips en comics zelf of links/informatie waar deze te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
Een aantal van mijn wachtwoorden bestaan enkel uit hoofdletters.
Is er een manier waarop ik -als het ware- de shift toets even vast kan zetten?
Want nu moet ik bij het intypen van een ww bij elke karakter eerst de shift toets indrukken. Bij een wachtwoord van 10 letters zijn dat 20 toetsaanslagen... Opzich geen probleem, maar het vastzetten van de shift toets zou een handigheidje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier het bewijs over de schandalige prijsafspraken van internet providers over de iPad:

http://www.gizmodo.com.au...versus-the-world-we-lose/

1 km over de oostgrens 1 euro, hier bijna 20 euro per gB.

En in hong kong en singapore waar het leven duurder is dan in nederland is het nog geen halve euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
deBennie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:54:
Een aantal van mijn wachtwoorden bestaan enkel uit hoofdletters.
Is er een manier waarop ik -als het ware- de shift toets even vast kan zetten?
Want nu moet ik bij het intypen van een ww bij elke karakter eerst de shift toets indrukken. Bij een wachtwoord van 10 letters zijn dat 20 toetsaanslagen... Opzich geen probleem, maar het vastzetten van de shift toets zou een handigheidje zijn :)
Dubbel tap, moet je wel ff in de instellingen aanzetten dacht ik, de shift knop word dan helemaal blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
SaURoN schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:01:
[...]

Dubbel tap, moet je wel ff in de instellingen aanzetten dacht ik, de shift knop word dan helemaal blauw :)
SUPER THX!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milmoor schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:08:
[...]

Ja, dat zit bij mijn HTC zelfs standaard in het Wifi menu. Heb je al eens de instellingen gekeken? Dit is trouwens niet echt een iPad vraag, het maakt niet uit vanaf waarmee je verbinding met je telefoon wil leggen, maar of die het aan kan bieden.
Hoi heb je dit al geprobeerd? En zo ja, werkt dit dan ook? Ik kan wel bluetooth verbinding maken met mjn bb athans hij vindt hem maar krijg voorderest geen connectie. Hj moet dus in nederland de htc touch pro2 als wifi punt zien (tethering?)

Nu een specifieke ipad vraag. Ik heb versie 3.2.1 (amerikaans) wat raden jullie aan jailbreaken of niet?

gr. Edo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:58:
Hier het bewijs over de schandalige prijsafspraken van internet providers over de iPad:

En in hong kong en singapore waar het leven duurder is dan in nederland is het nog geen halve euro...
Zo dan dat scheelt echt mega veel :| Dan is het nog wel leuk om een data abbo bij je 3G iPad te nemen, maar hier is het gewoon belachelijk duur

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Laatst online: 12-10 21:57
[...]

Hoi heb je dit al geprobeerd? En zo ja, werkt dit dan ook? Ik kan wel bluetooth verbinding maken met mjn bb athans hij vindt hem maar krijg voorderest geen connectie. Hj moet dus in nederland de htc touch pro2 als wifi punt zien (tethering?)
Het volgende zou je htc telefoon moeten veranderen in een wireless ap:
http://www.softsailor.com...-the-htc-touch-pro-2.html

[ Voor 38% gewijzigd door dhonline op 31-07-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 14:21

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:58:

Nu een specifieke ipad vraag. Ik heb versie 3.2.1 (amerikaans) wat raden jullie aan jailbreaken of niet?
volgens mij kan 3.2.1 nog niet gejailbreakt worden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Vreemd. Je zou toch zeggen dat dichtbevolkte gebieden als Nederland en België makkelijker van goedkoop 3G voorzien moet te zijn dan bijvoorbeeld Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-10 15:51
Ik heb een probleempje met mijn iPad. Als ik via tel2 webmail wil antwoorden op een email kan ik alleen bij het onderwerp iets intikken maar in de mail zelf niet.
zijn er meer Tele2 gebruikers met dit probleem?

Ben nu op vakantie maar kan mijn email wel lezen maar niet beantwoorden via webmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 19:33

Prijsafspraken... het gaat er gewoon om waar je op vergelijkt.

Als iets ongelimiteerd is, dan nemen ze 30GB als datalimiet. Dat lijkt me erg hoog. Daarnaast heeft vrijwel niemand zoveel nodig. Maar goed laten we hun vergelijking volgen. Vodafone heeft een onbeperkt data-abonnement van 25 euro (eerste jaar) en 50 euro (tweede jaar). Dat is 37,50 euro per maand. 37,50 / 30 =
1,25 euro per GB. Nou nou, wat is mobiel internet in Nederland belachelijk duur :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:22

Milmoor

Footsteps and pictures.

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:58:
Jawel, en het werk ook nog. Wifi is geen bluetooth. Bluetooth kan theoretisch ook internet toegang bieden, maar dat is veel meer gedoe. Maar als je hier meer van wilt weten: graag niet in het iPad topic.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:09
Met T-Mobile iPad prepaid heb je 200MB voor 10 euro.
Toch vrij prijzig, aangezien je met een beetje surfen zo 50MB wegbrowst, gok ik.
Dan zit je zo aan 40-50 euro per maand voor een beetje mobiel internetten.

Hoop dat het op niet al te lange termijn 10 euro per maand onbeperkt is...
Of een combinatiepakket met je normale provider, quadrupple play ofzo :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Hoedje schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:18[/message]:
[...]

Prijsafspraken... het gaat er gewoon om waar je op vergelijkt.

Als iets ongelimiteerd is, dan nemen ze 30GB als datalimiet. Dat lijkt me erg hoog. Daarnaast heeft vrijwel niemand zoveel nodig. Maar goed laten we hun vergelijking volgen. Vodafone heeft een onbeperkt data-abonnement van 25 euro (eerste jaar) en 50 euro (tweede jaar). Dat is 37,50 euro per maand. 37,50 / 30 =
1,25 euro per GB. Nou nou, wat is mobiel internet in Nederland belachelijk duur :P.
Prima, ik wil ongeveer 1gb per maand downloaden, welke provider heeft voor mij een abo for 1,25 euro per maand? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 12-10 21:22

Milmoor

Footsteps and pictures.

Dat hebben de Ieren beter geregeld:

Mobiel internet: You pay daily as you use the service, and you only pay for the days you use. Our standard rate is 99c for a 50MB daily usage allowance, and €1 per MB thereafter (0.1c per KB).

iPad specifiek: €3.99 per day 1 day plan for iPad
500MB data allowance 24 hours Micro SIM included

Meer info hier, dit tarief geldt voor de meeste landen in Europa, maar ik heb nog geen lijst kunnen vinden.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joppe113 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:13:
Ik heb een probleempje met mijn iPad. Als ik via tel2 webmail wil antwoorden op een email kan ik alleen bij het onderwerp iets intikken maar in de mail zelf niet.
zijn er meer Tele2 gebruikers met dit probleem?

Ben nu op vakantie maar kan mijn email wel lezen maar niet beantwoorden via webmail.
Heb het net geprobeerd en gewoon een mail naar mezelf gestuurd. Hier werkt het dus probleemloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
  • Laatst online: 03-07 13:38
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:22:
[...]

Heb het net geprobeerd en gewoon een mail naar mezelf gestuurd. Hier werkt het dus probleemloos...
Ik begrijp dat de flat fee abbonementen natuurlijk terug verdiend moeten worden, maar hoe maak je het de consument duidelijk dat ze eerst onbeperkt konden internetten en nu weer terug naar MB moeten?

If you see me running, try to catch up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
kan iemand me opweg helpen met hoe ik films van mn synology ds109 op mn ipad kan streamen? ik weet dat ik de films eerst moet omzetten met bv handbrake, maar hoe krijg ik ze gestreamed op de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
deBennie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:12:
kan iemand me opweg helpen met hoe ik films van mn synology ds109 op mn ipad kan streamen? ik weet dat ik de films eerst moet omzetten met bv handbrake, maar hoe krijg ik ze gestreamed op de ipad?
AirVideo al geprobeerd? Die kan ze on the fly omzetten

http://www.inmethod.com/a...1A4AC089C73E9F8BB56FB5B9D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel erg dure netwerk prijzen!
Heb je zo'n ipad vna 500/800 euro.
moet je nog apps kopen die je interesseert!

en dan ook nog een data abbo afsluiten voor overal internet!

Het is toch een dure grapje de ipad.

Veel mensen gebruiken de telefoon als een modem maar ik weet niet of dit echt de oplossing is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Heb in wat winkels met de iPad gespeeld. Wat mij opvalt, dat als je full screen foto's aan de onderkant sleept, de bovenkant er wat achteraan beweegt en andersom. Dat valt me eigenlijk een beetje tegen. Foto's zien er wel mooi uit. Zou het met het merk scherm te maken kunnen hebben? LG of Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Er klopt niks van dat onderzoek.. Ze gaan onterecht uit dat een alle unlimited plans een verbruik accepteren van 30GB per maand.. Bij de meeste providers zit er een limiet op van om en naar bij 5GB per maand.

Hoe realistisch is het verder om er van uit te gaan dat je 30GB aan data verbruikt met je ipad....

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 11:23

daar is het leven net een heel stuk goedkoper dan hier. Europa is een pokkeduur land om in te wonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Gaat dat 'on the fly' omzetten op een synology ds109 goed? Dat trekt zo'n nas toch niet?

Wat voor app moet ik gebruiken als ik een voor ipad omgezette film vanaf de nas op de ipad wil kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
deBennie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:02:
[...]

Gaat dat 'on the fly' omzetten op een synology ds109 goed? Dat trekt zo'n nas toch niet?

Wat voor app moet ik gebruiken als ik een voor ipad omgezette film vanaf de nas op de ipad wil kijken?
Hmm ja shit, bedenk me net dat AirVideo op je pc draait en dan de film omzet vanaf je nas...

Films speel je af via airvideo op je iPad..Hij kan ze omzetten offline maar dan moet je ze importeren in iTunes en syncen..

Dus denk niet dat AirVideo de oplossing is voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 19:22
Even kort,

Kijk ik op mijn Iphone dan heb ik de afgelopen 7 maanden 6GB verbruikt. Dat zal met de Ipad wl iets meer zijn gezien het gebruiksgemak. OTOH de Ipad gebruik ik het meete thuis en dan speelt mobiel dataverbruik geen rol. M.a.w. dat goedkope data-abootje van T-Mobile zal wel voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:12:
Media Link Player Lite for iPad (gratis) streamt audio/video/foto via UPnP en DLNA. PlugPlayer doet dit ook, maar deze is niet gratis

Video moet inderdaad natuurlijk wel in een goed formaat beschikbaar zijn (mp4, m4v).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 12-10 11:23
http://store.apple.com/hk...amily/ipad?mco=OTY2ODA0NQ

Daar kost de 64GB 3G versie slechts 640 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm!!
jammer dat het hier altijd duurder moet zijn maarja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is apple al gestart met het verzenden van de camera kits, ondanks de melding van een levertijd van 3 weken. Geen hoge ebay-marktplaats prijzen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Tja, maar een iPad is in HK geen enkele grens over geweest natuurlijk. Dat scheelt nogal in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-10 15:51
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:22:
[...]

Vreemd ik kan daag dus niet. Ik kan onderwerp intikken en adres maar kan niet in het vak van de email komen. Dan komt het toetsenbord niet te voorschijn.

Welke browser gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joppe113 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:59:
[...]

Vreemd ik kan daag dus niet. Ik kan onderwerp intikken en adres maar kan niet in het vak van de email komen. Dan komt het toetsenbord niet te voorschijn.

Welke browser gebruik je?
Ik gebruik gewoon Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 14:11
Krijg net een mailtje dat mijn camera connection kit verzonden is. Zo slecht leverbaar was ie dus toch niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
De mensen verdienen daar slechts iets minder als dat wij over het algemeen doen ;)

Kijk iedereen wil ruilen met de prijzen daar, maar ook met het loon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

GekkePrutser schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:46:
[...]

Alleen simpele audio interfaces (zoals headsets en speakers) natuurlijk, de iPad ondersteunt helemaal geen midi voor zover ik weet. Ik las het ergens op internet, het was vrij groot in het nieuws destijds.
De iPad ondersteunt wel midi. Line6 heeft een interface ontwikkeld. Echter was ik op zoek naar alternatieven. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:11:
Krijg net een mailtje dat mijn camera connection kit verzonden is. Zo slecht leverbaar was ie dus toch niet.
Zelfde hier. Prognose tijdens bestellen was ergens half augustus. Gaat dus aanzienlijk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Kan iemand al bevindingen over Frash melden? Ik ben met name benieuwd wat dit met de performance en batterijduur doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
wat is frash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Flash voor iOS:

Oftewel; niet langer een kreupele internetervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:44:
[..]

Oftewel; niet langer een kreupele internetervaring.
Sinds ik de iPad en iPhone heb heb ik Flash op mijn gewone computers weggeflikkerd. Stuk beter browsen zonder die crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben met een kleine backuptestje bezig. Ik heb Comiczeal weggegooid, en goodreader leeggemaakt, en vervolgens een backup laten doen.

Enige vertragende apps die over zijn gebleven zijn readitlater, zinio en ibooks. De backup heeft zo'n 8 uurtjes geduurd voordat het klaar was.

Toen had ik 1.6GB aan pdf-bestanden in goodreader gegooid. Nu is ie al een uur bezig om te backuppen en zit pas op 60%. Dat is gewoon echt vaag.
Het opgooien kost nauwelijks een minuut, en het backuppen duurt meer dan een uur? PDF bestanden zijn nou eenmaal geen kleine bestanden, dus vanwaar die traagheid?

Voor de mensen die gejailbreaked hebben. Kunnen jullie zien wat de ipad aan het doen is tijdens het backuppen? Is de ipad soms bezig om alle bestanden te hashen of zo? ipv dat de computer het doet?

Voor everyone else: gebruik deze utils om te checken hoeveel bestanden bij welke app horen. http://files.m4ko.de/applesync/ dan weet je hoe slecht het er aan toe gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door kmf op 31-07-2010 22:21 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 17:01
Roamor schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:54:
[...]

Tja, maar een iPad is in HK geen enkele grens over geweest natuurlijk. Dat scheelt nogal in de prijs.
behalve de grens van HK.

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Laatst online: 07:37
MaCure schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:18:
[...]

behalve de grens van HK.
HK=china, iPad is made in china...

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm iemand hier die een UK VPN heeft en eens wil kijken of bij hem/haar de BBC iPlayer wel de F1 kwalificatie van Hongarije wil afspelen? Ik krijg telkens "bestand niet gevonden"....grrrmph. Als ik nou flash had was ik niet al 3 uur aan het kloten om een filmpje te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 19:22
Phusebox schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:09:
Hmm iemand hier die een UK VPN heeft en eens wil kijken of bij hem/haar de BBC iPlayer wel de F1 kwalificatie van Hongarije wil afspelen? Ik krijg telkens "bestand niet gevonden"....grrrmph. Als ik nou flash had was ik niet al 3 uur aan het kloten om een filmpje te kijken...
Lijkt me dat ze alleen de audio uitzenden. Zal wel weer met k%#^&%dt rechten te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn camera connection kit is inmiddels verzonden sinds gisteren (zaterdag). Leuke verrassing, verwachtte 'm pas over 2 weken ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
gezocht maar niet gevonden - dan maar vraag:

Ik heb de iPhone 3GS en de iPad onder mijn account zitten in iTunes. Zodoende heeft de iPad ook alle apps die de iPhone heeft. Maar dat laatste wil ik nu juist niet: op de iPad wil ik een aantal apps niet hebben en op de iPhone allemaal wel. Kan ik dat bij allebei apart regelen via de tabbladen Programma's enz. of gaat dat dan ook weer voor allebei gelden ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
eeyore98 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 07:37:
gezocht maar niet gevonden - dan maar vraag:

Ik heb de iPhone 3GS en de iPad onder mijn account zitten in iTunes. Zodoende heeft de iPad ook alle apps die de iPhone heeft. Maar dat laatste wil ik nu juist niet: op de iPad wil ik een aantal apps niet hebben en op de iPhone allemaal wel. Kan ik dat bij allebei apart regelen via de tabbladen Programma's enz. of gaat dat dan ook weer voor allebei gelden ????
Is dat nou zo lastig even te proberen? Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
Sendy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 08:14:
[...]

Is dat nou zo lastig even te proberen? Ja, dat kan.
dank voor je antwoord - al begrijp ik niet waarom heul veul mensen hier zo geïrriteerd reageren - Apple is leuk - dan zijn vragen toch nooit te veel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
idd al gelukt trouwens: bij verwijderen apps van iPad en daarna aansluiten is het tabblad van de iPad meteen automatisch ingesteld op die apps die er nog wel op staan - de andere slaat ie over bij synchro. super ! zorgen maken was weer niet nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben blijkbaar een mentaliteitsverandering misgelopen. Vroeger lazen we de handleiding niet omdat we het zelf wel uitvogelden, nu lezen we niet omdat we het direct kunnen vragen!

[ Voor 54% gewijzigd door Sendy op 01-08-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
die eerste verandering heb ik ook al misgelopen: ik lees nog steeds de handleiding - heerlijk ! maar sommige dingen vind je niet (direct) maar zijn wel belangrijk voor je eerste gebruik, dus dan is vragen toch geen probleem... en zoals ik al zei: Apple spul is zooo leuk daar blijf je toch t liefst over praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zijn er hier mensen die last hebben van een kras/barst op het scherm van de ipad die er spontaan zijn ingekomen. Bij mijn ipad is sinds vannacht zonder dat ik hem gebruikt heb een kras/barst van ongeveer 3cm ingekomen. Zou je de ipad terug kunnen brengen naar de mediamarkt om het te laten herstellen?

Bedankt voor jullie reaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:38:
Hallo,

Zijn er hier mensen die last hebben van een kras/barst op het scherm van de ipad die er spontaan zijn ingekomen. Bij mijn ipad is sinds vannacht zonder dat ik hem gebruikt heb een kras/barst van ongeveer 3cm ingekomen. Zou je de ipad terug kunnen brengen naar de mediamarkt om het te laten herstellen?

Hmm dat is erg vreemd, waar heb je de iPad liggen? Niemand anders die eraan kan zijn geweest, temperatuurverschil kan het niet zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:45:
[...]

Hmm dat is erg vreemd, waar heb je de iPad liggen? Niemand anders die eraan kan zijn geweest, temperatuurverschil kan het niet zijn lijkt me?
Nee niemand is er aan geweest. Hij lag op mijn bureau aan het opladen. Kan dit dat er dan toch een barst in komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:49:
[...]

Nee niemand is er aan geweest. Hij lag op mijn bureau aan het opladen. Kan dit dat er dan toch een barst in komt?
Niks is onmogelijk denk ik, maar kan zo snel geen andere gevallen vinden op internet. Dus hoogst onwaarschijnlijk?

Is het echt het glas wat kapot is, of het scherm zelf?

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 01-08-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:56:
[...]

Niks is onmogelijk denk ik, maar kan zo snel geen andere gevallen vinden op internet. Dus hoogst onwaarschijnlijk?

Is het echt het glas wat kapot is, of het scherm zelf?
Het glas is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
ai, dat is a-relaxed!
misschien contact opnemen met apple en anders apple care kopen?

algmene vraag over het opladen, stel de accu staat op 56%, en je gaat een paar uur weg, is het dan beter de ipad op te laden naaar 100 of eerst de 56 opmaken en dan pas opladen?
Is het verstandig de ipad elke keer als je m niet gebruikt aan de lader te hangen?

[ Voor 60% gewijzigd door deBennie op 01-08-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, die van mij had dat ook! Zomaar ineens zat ie vol met deuken en had ie een grote scheur in het scherm. Vage shit!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

eeyore98 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 08:17:
[...]dank voor je antwoord - al begrijp ik niet waarom heul veul mensen hier zo geïrriteerd reageren - Apple is leuk - dan zijn vragen toch nooit te veel ??
Omdat je zelf aangeeft dat je weet waar je moet zoeken, maar je het zelf niet effe bekijkt en het aan ons vraagt om het voor je te bekijken. Apple is leuk maar het moet de mensen niet lui maken.
Kinderen ? Ja: zij zijn het geweest. Nee: vrouw/vriendin is het geweest.
Vervolgens werk je je agressiviteit op de respectievelijke persoon uit met een hamer.

(dat laatste was een grapje natuurlijk)

Ik kan je zowiezo vertellen dat GEEN ENKELE winkel een barst in een scherm terugneemt omdat een apparaat niet van zichzelf barst. Er zullen genoeg mensen zijn die "hebben gehoord" dat hun iPod van zichzelf kapot ging, onmogelijk.

De iPad flext niet, de materialen zetten niet uit. Dit heeft iets of iemand gedaan, maar niet je iPad. Naar de Mediamarkt gaan levert alleen een discussie op die eindigt zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

deBennie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:23:
algmene vraag over het opladen, stel de accu staat op 56%, en je gaat een paar uur weg, is het dan beter de ipad op te laden naaar 100 of eerst de 56 opmaken en dan pas opladen?
Is het verstandig de ipad elke keer als je m niet gebruikt aan de lader te hangen?
Niet teveel over nadenken. Die iPad is afgeschreven voordat de accu versleten is...

Gewoon opladen als ie voor jouw gevoel te leeg is voor jouw gebruik. Een accu helemaal laten leeglopen is voor geen enkel apparaat goed, maar 1 keer in de zoveel tijd is het wel goed voor een accu als je 'm dan ook meteen weer oplaadt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:36:
[...]

Ik kan je zowiezo vertellen dat GEEN ENKELE winkel een barst in een scherm terugneemt omdat een apparaat niet van zichzelf barst. Er zullen genoeg mensen zijn die "hebben gehoord" dat hun iPod van zichzelf kapot ging, onmogelijk.

De iPad flext niet, de materialen zetten niet uit. Dit heeft iets of iemand gedaan, maar niet je iPad. Naar de Mediamarkt gaan levert alleen een discussie op die eindigt zonder resultaat.
Ik zal dat niet zo hard zeggen. Er is tenminste 1 geval geweest waarbij de accu van de ipad flink was opgezwollen. Zo erg dat het scherm van binnen uit was gedrukt en defect was geraakt:

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=957628

Een deuk of barst van buitenaf kan ik begrijpen, maar om de ipad van binnenuit te duwen, dat is best een prestatie..

[ Voor 7% gewijzigd door kmf op 01-08-2010 10:47 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Phuncz schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:36:
[...]

Omdat je zelf aangeeft dat je weet waar je moet zoeken, maar je het zelf niet effe bekijkt en het aan ons vraagt om het voor je te bekijken. Apple is leuk maar het moet de mensen niet lui maken.

[...]

Kinderen ? Ja: zij zijn het geweest. Nee: vrouw/vriendin is het geweest.
Vervolgens werk je je agressiviteit op de respectievelijke persoon uit met een hamer.

(dat laatste was een grapje natuurlijk)

Het kon natuurlijk zijn dat er uberhaupt al teveel spanning op het glas stond en dat dit nu tot zijn uiting is gekomen. Maargoed, er zit wel een rubberen rand tussen het glas en het alluminium dan moet er wel heel erg veel druk op staan wil het stuk gaan...

Anyway, als ik hem was zou ik gewoon naar de winkel gaan en het voordragen, als je niks doet weet je zeker het resultaat al.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Laatst online: 12-10 09:48
Is het ook niet zo dat bij garantieaanspraken binnen een half jaar de bewijslast bij de leverancier ligt, en daarna pas bij de consument?

Zwart-wit gesteld:
- Klant komt binnen half jaar met dit verhaal, Apple zal moeten bewijzen dat dit de schuld van de klant is.
- Klant komt na half jaar met dit verhaal, klant zal zelf moeten bewijzen dat dit toch echt niet aan hem ligt.

[ Voor 0% gewijzigd door DivxLover op 01-08-2010 11:01 . Reden: typo ]

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Klopt helemaal.

Je kunt het in ieder geval proberen om naar de winkel terug te gaan, niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Batterijen goed opladen blijft verstand. Ik heb zelf de batterij de eerste drie keer pas opgeladen toen 'ie helemaal uitviel, net als met mijn iPhone (en eerdere mobieltjes).

Volgens mij hoeft dit niet eens meer tegenwoordig, maar het kan ook zeker geen kwaad. Daarna kun je hem wel bijladen zolang mogelijk is. Af en toe weer tot zijn eind is ook niet slecht.

Maar dit zijn mijn ervaringen.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

ai, dat is a-relaxed!
misschien contact opnemen met apple en anders apple care kopen?
Apple Care kopen? Waar is dat goed voor? Die iPad moet minimaal 2 jaar goed functioneren.
Als er niets abnormaals mee is gedaan, mag Apple het gewoon repareren, en wel kosteloos.
Maar als jij graag Apple wilt spekken, ga je gang. Dat is echter nergens voor nodig in dit geval.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
THE_BASE schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:15:
[...]

Batterijen goed opladen blijft verstand. Ik heb zelf de batterij de eerste drie keer pas opgeladen toen 'ie helemaal uitviel, net als met mijn iPhone (en eerdere mobieltjes).

Volgens mij hoeft dit niet eens meer tegenwoordig, maar het kan ook zeker geen kwaad. Daarna kun je hem wel bijladen zolang mogelijk is. Af en toe weer tot zijn eind is ook niet slecht.

Maar dit zijn mijn ervaringen.
Sterker nog, Apple heeft ergens een document staan, en daar in staat dat een full cycle eigenlijk niet de bedoeling is. Dat is slecht voor de accu. Zowel voor iPhone als iPad. De iDevices schakelen niet voor niks uit net voor ze leeg zijn.

Dit is het document van Apple: http://www.apple.com/batteries/
En ergens anders circuleert nog een beter document over het soort accu dat de iDevices gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
UltraSub schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:20:
[...]

Sterker nog, Apple heeft ergens een document staan, en daar in staat dat een full cycle eigenlijk niet de bedoeling is. Dat is slecht voor de accu. Zowel voor iPhone als iPad. De iDevices schakelen niet voor niks uit net voor ze leeg zijn.

Dit is het document van Apple: http://www.apple.com/batteries/
En ergens anders circuleert nog een beter document over het soort accu dat de iDevices gebruiken.
ah, thx!
Use Your iPad Regularly
For proper reporting of the battery’s state of charge, be sure to go through at least one charge cycle per month (charging the battery to 100% and then completely running it down).
http://www.apple.com/batteries/ipad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Vraagje over google maps, ik ben verhuisd naar een andere plaats maar als ik iets opzoek op google maps en vervolgens de route laat berekenen pakt ie automatisch mijn oude adres.
Kun je dat ergens instellen ?
Als ik mobiel data aanzet, pakt mijn Ipad wel automatisch mijn huidige positie...
Heeft google ergens opgeslagen wat mijn adres is ?
En zo ja is dit ergens te wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je PDF bestanden opslaan op de iPad zonder DropBox te gebruiken?
Ik wil standaard een aantal PDF bestanden bij mij hebben, maar ik zie geen manier om ze op te slaan. Iemand enig idee of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 19:03
arjan571 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:01:
Vraagje over google maps, ik ben verhuisd naar een andere plaats maar als ik iets opzoek op google maps en vervolgens de route laat berekenen pakt ie automatisch mijn oude adres.
Kun je dat ergens instellen ?
Als ik mobiel data aanzet, pakt mijn Ipad wel automatisch mijn huidige positie...
Heeft google ergens opgeslagen wat mijn adres is ?
En zo ja is dit ergens te wijzigen ?
De locatie is waarschijnlijk aan je wifi router gekoppeld (bij Skyhook/Apple?). Probeer 'es een paar keer je locatie via je iPhone op te zoeken bij Google Maps (via Wifi). Ik vermoed dat je locatie dan snel aangepast is waardoor hij het op je iPad ook weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:34:
Hoe kun je PDF bestanden opslaan op de iPad zonder DropBox te gebruiken?
Ik wil standaard een aantal PDF bestanden bij mij hebben, maar ik zie geen manier om ze op te slaan. Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Via iTunes. Gewoon in het onderdeel 'books' slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Gewoon toevoegen aan iTunes, die synct het dan met je iPad.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Maak even een paar goede foto's voordat je hem inlevert. Als de barst van binnen uit komt moet dat reproduceerbaar zijn voor een reparateur maar het is wel handig wat foto's te hebben voor het geval de reparatie-afdeling de schuld bij jou legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Ik zit sowieso nog met een vraagstuk waar ik veel verschillende zaken over lees. Ik heb zelf een Hi abo met Eindeloos Online erbij. Heb een ruk toestel welke ik alleen gebruik om te bellen. Stel dat ik een duo sim aanvraag, die micro sim in mijn iPad stop?

In welke volgorde moet ik e.a. aanzetten? Normaal gesproken staat mijn tel 24/7 aan. Wil dus gewoon de iPad daarnaast gaan gebruiken enkel voor data. Kan dit? Of moet ik gewoon een KPN iPad abo nemen voor 15 EUR p/maand? Zou zuur zijn aangezien ik de Hi Online nooit gebruik op mijn tel en ideaal zou zijn voor de iPad!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
Kun je een paar foto's van de barst maken? Het zal mij niet verbazen als een uitgezette batterij zo'n druk op het scherm zet dat deze barst.
Het vervelende is dat jiij blijkbaar een van de eerste bent die dit heeft. Je zal dus waarschijnlijk worden afgescheept als een fraudeur die zijn kapotte iPad onder garantie wilt laten repareren.
Maak heel veel foto's van de iPad en meld het direct bij de mediamarkt en mail en bel naar Apple.

Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Apple staat er niet om bekend dit soorrt vreemde gevallen goed af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de Camera Kit: Op Apple.nl stond op moment van bestellen 2-3 weken levertijd, maar ik heb 'm afgelopen dinsdagavond besteld en kreeg gister al een mailtje dat deze verzonden is en hij dinsdag aankomt. Geen 2-3 weken levertijd dus, maar (iig in mijn geval) één week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de mediamarkt in Deventer nog ipads op voorraad heeft? Bij de macinside zijn ze op, om de hoeveel dagen komen er nieuwe over het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:41:
[...]

Via iTunes. Gewoon in het onderdeel 'books' slepen.
WFG schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:42:
Gewoon toevoegen aan iTunes, die synct het dan met je iPad.
Maar er is niet iets wat ik over het hoofd zie om via DropBox te zeggen opslaan in Books of iets dergelijks? Of een ander programma die draadloos kan syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Vanuit Dropbox kan ik PDF openen in iBooks. Er zit rechtsboven een knop om de pdf in je pdf-compatible apps te openen. Misschien kijk je daar overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:48:
[...]

[...]

Maar er is niet iets wat ik over het hoofd zie om via DropBox te zeggen opslaan in Books of iets dergelijks? Of een ander programma die draadloos kan syncen?
Via Goodreader kan je documenten downloaden vanuit je dropbox.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[message=,noline]thomth schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:37[/message]:
weet iemand of de mediamarkt in Deventer nog ipads op voorraad heeft? Bij de macinside zijn ze op, om de hoeveel dagen komen er nieuwe over het algemeen?
Ik denk dat je de beste kans maakt om hem gewoon online te bestellen als je hem het snelste wilt hebben. Dat is mijn ervaring iig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
wdekreij schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:00:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de Camera Kit: Op Apple.nl stond op moment van bestellen 2-3 weken levertijd, maar ik heb 'm afgelopen dinsdagavond besteld en kreeg gister al een mailtje dat deze verzonden is en hij dinsdag aankomt. Geen 2-3 weken levertijd dus, maar (iig in mijn geval) één week :)
Ja maar dus niet verzonden met TNT of per post, maar gewoon met dat waardeloze UPS. Als ik dat had geweten.... ik verdom dus gewoon om vanuit Nijmegen naar bv. zo'n UPS toko in Utrecht voor een bestelling van 29 euro heen te rijden.

Volgens de Apple Store worden bestellingen < 50 euro per post verstuurd, dus ik ben wat puzzled.

Word altijd moe van die koeriers.. "ja maar is er dan niemand thuis ?", nee meneer ik werk.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Zo, ik heb vandaag mijn iPad (3.2) gejailbreakt. Het enige wat ik niet wist is dat je na het daadwerkelijk jailbreken (wat ik met Spirit heb gedaan) nog een aantal acties uit moet voeren. Ben er uiteindelijk toch wel een uur of 2 mee zoet geweest, maar nu staat m'n iPad ook vol met alles wat ik er op wilde hebben O+

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen met een barst/kras op het scherm? Bij mij zie en voel je een barst van ong 3 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:01:
Vanuit Dropbox kan ik PDF openen in iBooks. Er zit rechtsboven een knop om de pdf in je pdf-compatible apps te openen. Misschien kijk je daar overheen?
Ik kan ze wel openen en ook wel onderweg gezien de 3G optie, maar ik wil ze altijd kunnen openen, ongeacht ik wel of geen internet verbinding heb.

Graag zonder het syncen via iTunes, want dan is het redelijk wat werk, zou fijn zijn dat je via DropBox kunt zeggen "lokaal opslaan" op je iPad i.p.v. elke keer weer opnieuw te downloaden.
LuCarD schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:16:
[...]

Via Goodreader kan je documenten downloaden vanuit je dropbox.
Dat kan met de default vanaf iPad ook, maar kun je ze dan ook opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:13:
Zijn er nog meer mensen met een barst/kras op het scherm? Bij mij zie en voel je een barst van ong 3 cm.
dat vroeg je een aantal reactopies terug toch ook al?

Heb je mss een foto van de kras/barst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Laatst online: 12-10 09:48
timowouters schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:59:

Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Apple staat er niet om bekend dit soorrt vreemde gevallen goed af te handelen.
Hij hoeft helemaal niet met Apple in gevecht te gaan, die is geen contractpartij in deze. Hij heeft hem gekocht bij de MediaMarkt, dus de Mediamarkt moet het ook oplossen voor hem.
Ik weet dat er vaak van kastje naar muur verwezen wordt en dat mensen zich dat ook aan laten leunen, maar het gaat hier gewoon om consumentenrecht, en dat is daar heel duidelijk over.

Je claimt je garantie bij de verkopende partij en zij zijn verplicht dat voor je op telossen, hoe ze dat doen is aan hun.
En ten tweede ligt binnen 6 maanden na aankoop de bewijslast bij de andere kant. Als er dus een deuk aan de achterkant zit en een barst in het scherm, dan kunnen zij bijvoorbeeld stellen dat je hem hebt laten vallen en daardoor is het scherm beschadigd. Zit er echter geen enkele andere beschadiging, dan kunnen zij ook niet stellen dat het door misbruik van de klant is gebeurd.

Consumentenrecht bestaat niet voor niets mensen, maak er dan ook gebruik van.

Wil je meer info, lees dan eens op Consuwijzer.
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:13:
@Bobpsv: Je kunt dezelfde vraag nu wel opnieuw stellen, maar zou je het erg vinden om eens netjes te reageren op alle adviezen die je van je mede-tweakers hebt gekregen? Vind ik persoonlijk wel zo respectvol.

[ Voor 6% gewijzigd door DivxLover op 01-08-2010 20:25 ]

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de adviezen. Op de foto's is de barst niet duidelijk te zien.
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid