Ik heb sinds gisterenavond wss 1 van de laatste beschikbare
pricewatch: Asus N53SV-SZ016V vermits deze blijkbaar niet meer leverbaar zijn. Ik had deze in het weekend voor de bekendmaking van het bekende Sandy Bridge systeem besteld bij Komplett.nl. Maandag, toen bekend werd dat er een probleem was met de chipsets van de nieuwe Sandy Bridge lijn, verdween die Asus van de Komplett site, maar blijkbaar hadden ze de laptop al doorgestuurd naar hun afhaalpunt in Tilburg, want dinsdag kreeg ik een mail dat ik de laptop kon komen ophalen in Tilburg. Door tijdsgebrek heb ik dit pas gisteren kunnen doen, maar ik ben dus heel blij dat ik er toch nog 1 te pakken heb gekregen

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de laptop, hij werkt een heel stuk sneller dan mijn vorige (C2D T8100, 8600m gs, 4gb ram, 250gb hdd 5400rpm). Ik heb hem nog niet echt kunnen testen op snelheid, maar mijn indruk is alvast zeer goed.
Ik vind het scherm heel aangenaam om op te werken, de kleuren zijn behoorlijk goed (mss wel iets te blauw maar dat valt vast wel aan te passen), ook het contrast en de helderheid zijn goed naar mijn mening. Ik vergelijk met mijn vorige laptop scherm, een 17'' 1440x900 van AUO (heb het typenummer niet meteen bij de hand nu), het contrast is veel beter en het scherm is veel helderder.
Als er iemand nog extra informatie wilt ivm de laptop, fire away
Ik heb nog een aantal vraagjes voor diegenen die de
pricewatch: Asus N53SV-SZ016V ook hebben, wanneer gebruikt hij nu de IGP en wanneer de nvidia 540m? Is dit wanneer het lampje blauw of wit is?
Dan heb ik nog een probleem, zo nu en dan stoppen mijn hotkeys (fn+...) te werken, als ik ATK dan opnieuw installeer werkt het terug, maar na een tijdje stopt het terug, iemand tips?