Wat is dit nu voor een fantastenopmerking? Draait mijn DX11 kaart de DX9 versie van BC2 niet goed genoeg en moet ik daarom zo'n prutsende console er naast zetten die mij grafisch nog verder achteruit laat gaan?maxers1973 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:34:
Iets forceren op een pc .. zorgt vaak voor ellende ,moet je niet doen ... gewoon een xdoos of ps3 er naast draaien.
De "PC" versie zoals daar staat aangegeven draait niet in DX11, dat kun je goed zien aan de schaduwen op het gezicht, erg blokkerig en de schaduw op de "PS3" versie is gewoon vloeiend.Nou idd .. mun mond viel open van verbazing ... man wat een beelden ,wat een verschil ..zag je zijn linker borstpartij ? tot 3 keer meer licht en effecten
Hier het verschil tussen DX10 en DX11: YouTube: Battlefield Bad Company 2: DX10 vs DX11
Op 720p is het verschil al duidelijk (belichting en rijkere schaduwen etc.) als je dit speelt op je PC zie je het verschil pas echt goed.
DX11 wordt in BC2 alleen gebruikt voor de schaduwen en belichting, wat verwacht jij precies van een game aan "extras" als de ontwikkelaar al heeft aangegeven dat dit het enige verschil is?
Zou het er niet gewoon mee te maken hebben dat ontwikkelaars nog maar een korte periode van hun ontwikkeling over DX11(Hardware) beschikken? Volgens mij is DX11 in Frostbite1.5 pas rond de HD5870 launch geïmplementeerd, dan praat je over een paar maanden op een engine die nooit bedoeld was om DX11 te draaien.tomcatha schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:17:
't is gewoon de law van diminishing returns denk ik
Beter zou zijn om DiRT2 / AvP er bij te pakken waar daadwerkelijk toevoegingen zijn buiten de belichting en schaduw om.
[ Voor 18% gewijzigd door neliz op 22-06-2010 22:46 ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen