1333 c6 wilde ook niet booten bij mij. Ik heb m voor de zekerheid weer op 1333 c7 draaien, ik kreeg screenfreezes in MW2 op 1600 c8 en heb eerlijk gezegd ook niet fatsoenlijk gestressed. Kennelijk loopt het nog niet helemaal lekker. Ik ga het nog wel eens proberen met 1,8V maar vind dat wel veel prik voor budget modules. En ja, het maakt in wezen geen merkbaar verschil als je alleen af en toe een spelletje speelt.
Als ik weer in de stemming ben ga ik kijken of ik die b55 niet boven de 4Ghz kan tillen. Klok ik alleen op de multiplier, in principe heb ik nog 0,2V speling
Btw ik stoor me eraan dat ik met mn ASrock 870 maar 3 fans softwarematig (via speedfan) kan controllen, ik heb nu 2 Noctua fans gestild met een weerstandje vanwege het geblaas 's nachts, maar als ik ga stressen wil ik wel 100% snelheid. Vervelend, moet de kast weer open en ik kloten met draadjes. Weet iemand nog een praktisch progje of een instelling in BIOS die ik moet aanpassen zodat ik ALLE fans die op mn MoBo zijn aangesloten kan controllen?
edit: wat ook vervelend is, is dat Cool & Quiet niet aanslaat, ook al is het via BIOS enabled. Vind het toch een beetje zonde als mn CPU door blijft tikken op bijna 1,5V terwijl ik alleen een beetje op Tnet zit... Is dat nog op de een of andere manier te forceren?
[
Voor 11% gewijzigd door
Singular1ty op 01-10-2010 11:39
]