Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.770 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:30
XtinctHeD schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:21:
het is alweer een tijd geleden dat ik een filmpje/foto's heb gemaakt, dus bij deze een dikke update!

Collection room walkthrough
Part 1: YouTube: Dr. Retro's Video Game Collection Tour - Part 1
Part 2: YouTube: Dr. Retro's Video Game Collection Tour - Part 2
Part 3: YouTube: Dr. Retro's Video Game Collection Tour - Part 3

in overview pictures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe maar ruig ja!
8)7 Mijn hele verzameling past makkelijk in één van die foto's. Makkelijk!
Zult wel al lang verzamelen of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

euhm.. thanks but not thanks ;)

en ja inderdaad, 9 september organiseer ik weer een retro game beurs in deurne www.retrogamebeurs.nl !

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:09

painkill

Pain(k)(ill)

Net Super Bomberman 3 voor de snes gekocht, een prijs kon ik niet echt vinden online, maar het gaat van 40-80 euro. Wat is een goede prijs voor deze game los? Ben benieuwd of ik goed heb geboden :p

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:53
Frag_Zero schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:22:
@Marcel_EA - Je kabel even opengooien

http://gamesx.com/wiki/doku.php?id=av:nintendomultiav hier kan de pinout vinden voor je kabel! check even of deze juist is aangesloten.

Ik gebruik zelf RGB - pak beter dan composiet (beide via een iscan hd scaler)
Waar heb jij je RGB kabel voor de snes vandaan?
Zal van de week eens kijken als ik hem open heb.
Ben zelf alleen niet handig met de soldeerbout...
Maar maak wel wat foto's als ie open ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Laatst online: 05-09 20:04
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ebay dus - geen super afgeschermde kabel vrees ik maar het soldeerwerk intern is okay en alles is juist aangesloten!

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Exorcist schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:07:
Net een PS1 verkocht met 26 games, origineel. Gozer die hem kwam ophalen kocht hem voor een vriend die in de gevangenis zit; hij zei dat ze daar geen PS2 of PS3 mogen. Wie weet de reden? Makkelijker om er spullen in te verbergen, of wat?
DVD ;)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Van wat ik even zo heel snel zie denk ik dat het al ruim EUR 25.000,- aan spullen zijn zo niet meer. Mooi spul man :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Frag_Zero schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:30:
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ebay dus - geen super afgeschermde kabel vrees ik maar het soldeerwerk intern is okay en alles is juist aangesloten!
Thanks! Ik ga eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ken iemand die haar printplaat van de spelcart schoonmaakt met wasbenzine... Is dit schadelijk?
Zelf gebruik ik alcohol, maar ik weet dat WD40 eigenlijk nog beter zou zijn.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:43:
Ik ken iemand die haar printplaat van de spelcart schoonmaakt met wasbenzine... Is dit schadelijk?
Zelf gebruik ik alcohol, maar ik weet dat WD40 eigenlijk nog beter zou zijn.
WD40 kan ik je niet aanbevelen... WD40 gebruikt je niet om te reinigen. Het is een waterverdrijvende spray.
Zie ook de WIKI.

Ik gebruik reinigings alcohol. Daar gaat het wat mij betreft prima mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
painkill schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:43:
Net Super Bomberman 3 voor de snes gekocht, een prijs kon ik niet echt vinden online, maar het gaat van 40-80 euro. Wat is een goede prijs voor deze game los? Ben benieuwd of ik goed heb geboden :p
Ik zou zeggen dat ie cart only 12,50 - 15 euro is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Ik had nog een vraag mbt het verschil in PAL & NTSC snes. Misschien een beetje een domme vraag.
Maar mij is altijd geleerd dat er geen domme vragen zijn. ;-)

Pal draait op 50Hz en NTSC op 60Hz.

Ik heb sinds kort heb ik een US (NTSC) snes. Op de stroom adapter staat 110v 60Hz.
Ik heb daar een step-down converter (omvormer) voor gekocht.
Dit is een 50Hz omvormer. Ik krijg dus 110v 50Hz ipv 110v 60Hz.

Ik heb beeld. Dus de US snes werkt. Maar draait mijn US snes nu op 50Hz.
Of heeft de omvormer er totaal niks mee te maken en draait mijn snes gewoon op 60Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Kryptex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:12:
[...]

Ik zou zeggen dat ie cart only 12,50 - 15 euro is
Nee, dan heb ik wel wat meer betaald.. Maar ik denk dat je met 15 euro erg aan de lage kant zit, spel is nog redelijk lastig te vinden hoor..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Marcel_EA schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:20:
Ik had nog een vraag mbt het verschil in PAL & NTSC snes. Misschien een beetje een domme vraag.
Maar mij is altijd geleerd dat er geen domme vragen zijn. ;-)

Pal draait op 50Hz en NTSC op 60Hz.

Ik heb sinds kort heb ik een US (NTSC) snes. Op de stroom adapter staat 110v 60Hz.
Ik heb daar een step-down converter (omvormer) voor gekocht.
Dit is een 50Hz omvormer. Ik krijg dus 110v 50Hz ipv 110v 60Hz.

Ik heb beeld. Dus de US snes werkt. Maar draait mijn US snes nu op 50Hz.
Of heeft de omvormer er totaal niks mee te maken en draait mijn snes gewoon op 60Hz?
Heeft er niks mee te maken en je snes draait gewoon op 60Hz.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:07:
Net een PS1 verkocht met 26 games, origineel. Gozer die hem kwam ophalen kocht hem voor een vriend die in de gevangenis zit; hij zei dat ze daar geen PS2 of PS3 mogen. Wie weet de reden? Makkelijker om er spullen in te verbergen, of wat?
beetje laat maar toch xtra info
je mag een ps2 en ps3 en xbox en xbox 360 hebben in de gevangenis.Echter hij wordt helemaal uitelkaar gehaald om te zien over er iets inzit wat er niet in hoort.de unit en de controler.Bron zwager twee keer gezeten.
Je moet hem afgeven en zij openen de unit(dit gebeurdt niet zachtaardig)waarna de persoon als allles goed is hem mag ophalen met een sticker erop dat de unit gekeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
@Sp33dFr34k

Thanks. De 60Hz is natuurlijk de vernieuwings frequentie van het beeld en die verandert niet doordat ik mijn omvormer op 100v 50Hz heb. Toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:43:
[...]

beetje laat maar toch xtra info
je mag een ps2 en ps3 en xbox en xbox 360 hebben in de gevangenis.Echter hij wordt helemaal uitelkaar gehaald om te zien over er iets inzit wat er niet in hoort.de unit en de controler.Bron zwager twee keer gezeten.
Je moet hem afgeven en zij openen de unit(dit gebeurdt niet zachtaardig)waarna de persoon als allles goed is hem mag ophalen met een sticker erop dat de unit gekeurd is.
Thx! Las ook dat ze geen DVD speler mogen hebben, maar dat is dan onzin als de PS2 en 360 wel mogen.
Wel grappig in ieder geval.

Was nog even zweten, ik had de PS1 te koop staan met 26 originele games, gast mailt dat hij binnen 20 minuten bij me is. Ik sluit voor de zekerheid de PS1 aan, werken de controllers niet. Andere controllers, zelfde verhaal. Andere PS1, werken de controllers niet. Nog een andere PS1, blijft de klep openstaan. Andere PS1, werken de controllers niet. NOG een PS1, lijken de Memory Card sleuven uit het lood te staan :+

En toen had ik eindelijk een werkende uit de stapel van 21 waar er blijkbaar een aantal niet goed zijn. Niet werkende controllers lijken een probleem met een amp te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 17:53
Gister een stapeltje spellen opgehaald:

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-yCCr_D1dfGk/T8aJvOKJHYI/AAAAAAAAAIw/Qrf9B9QYcXQ/s640/IMG-20120529-WA0000.jpg

Hoesjes hebben rook en wat andere schades, maar voor deze prijs kon ik ze niet laten liggen!

Jurkje op de achtergrond is niet van mij! ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke prijs??

En wie behoorde dat jurkje te dragen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Marcel_EA schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:48:
@Sp33dFr34k

Thanks. De 60Hz is natuurlijk de vernieuwings frequentie van het beeld en die verandert niet doordat ik mijn omvormer op 100v 50Hz heb. Toch? :)
Nee, die frequentie verandert niet. Er wordt namelijk door de console gelijkspanning van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:08:
Welke prijs??

En wie behoorde dat jurkje te dragen??
156 spellen met een ps2 en een controller erbij: 120.

Jurkje behoort toe aan mijn wederhelft. Die vond dat mijn kamer wat vrouwelijks kon gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
Ik bied op dit moment via pricewatch een Atari Lynx 2 aan en wilde aan jullie experts vragen wat een mooie prijs is. Heb even rond gekeken bij andere veilingwebsites maar of ik er inderdaad 50 euro voor kan krijgen vraag ik me af. Indien dit soort vragen hier niet in thuis horen, mijn excuses op voorhand.

Linkje: Atari Lynx 2

Alvast bedankt :)

Edit: Iig bedankt :)

[ Voor 91% gewijzigd door Hunter23 op 31-05-2012 10:46 . Reden: hoorde er niet thuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Hunter23 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:13:
Ik bied op dit moment via pricewatch een Atari Lynx 2 aan en wilde aan jullie experts vragen wat een mooie prijs is. Heb even rond gekeken bij andere veilingwebsites maar of ik er inderdaad 50 euro voor kan krijgen vraag ik me af. Indien dit soort vragen hier niet in thuis horen, mijn excuses op voorhand.

Linkje: Atari Lynx 2

Alvast bedankt :)
Waarschuwing:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:55:
[...]

Thx! Las ook dat ze geen DVD speler mogen hebben, maar dat is dan onzin als de PS2 en 360 wel mogen.
Wel grappig in ieder geval.

Was nog even zweten, ik had de PS1 te koop staan met 26 originele games, gast mailt dat hij binnen 20 minuten bij me is. Ik sluit voor de zekerheid de PS1 aan, werken de controllers niet. Andere controllers, zelfde verhaal. Andere PS1, werken de controllers niet. Nog een andere PS1, blijft de klep openstaan. Andere PS1, werken de controllers niet. NOG een PS1, lijken de Memory Card sleuven uit het lood te staan :+

En toen had ik eindelijk een werkende uit de stapel van 21 waar er blijkbaar een aantal niet goed zijn. Niet werkende controllers lijken een probleem met een amp te zijn.
als je netjes en beleefd bent mag je een hele boel.loop je de boel te verzieken ben je het haasje :)
21 ps1 man das een beste stapel mijn vrouw vermoordt me als ik er zoveel had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik weet niet of jullie bekend zijn met BVA-Auctions maar deze site veilt inboedel van faillissementen.

Kwam toevallig uit bij deze kavel, een Vitrinekast. Misschien iets voor de verzamelaars die een fancy kast willen om hun goedies in te showen? LINK

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik verkoop zelden een PS1 console, maar als ik ze verkoop is het meestal iemand die er een met spoed moet hebben.. en dan weet je al hoe laat het is :p

Misschien is het per gevangenis anders? Ik heb denk ik 10+ ps1's aan gedetineerden verkocht en die zeiden allemaal dat de PS1 het nieuwste was wat ze mochten meenemen

nette stapel games voor 120 euro! maar zit er ook iets interessants tussen?
Oninteressante PS2 games (90% van de catalogus) verkopen heel slecht in mijn ervaring, het zijn eigenlijk alleen de obscure en zeldzame titels (voornamelijk rpg's) die een beetje verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
XtinctHeD schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:24:

nette stapel games voor 120 euro! maar zit er ook iets interessants tussen?
Oninteressante PS2 games (90% van de catalogus) verkopen heel slecht in mijn ervaring, het zijn eigenlijk alleen de obscure en zeldzame titels (voornamelijk rpg's) die een beetje verkopen..
Voor mij wel, gezien ik PS2 spellen aan het sparen ben.
Moet nog even goed door die stapels heen, maar ik heb deze stapel niet gekocht om weer door te verkopen.

Ik heb nu wel San Andreas 7 keer. Echt belachelijk hoevaak dat spel verkocht is! 8)7

Zeldzame RPG's koop ik gemiddeld voor 5-7 euro per stuk. Die achterlijke prijzen van 25-45 euro per spel doe ik niet aan.

Zoals Digital Devil Saga:

Ik heb beide titels voor 14 euro per stuk in seal uit de winkel gehaald dit weekend.
Op Marktplaats gaan ze voor 40 euro per stuk!

Gewoon een beetje moeite doen loont een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
painkill schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:27:
[...]

Nee, dan heb ik wel wat meer betaald.. Maar ik denk dat je met 15 euro erg aan de lage kant zit, spel is nog redelijk lastig te vinden hoor..
Voor 15 euro kan je em wel hebben, voor 20 euro kan je em instant kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
leech1984 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:26:
[...]

Voor mij wel, gezien ik PS2 spellen aan het sparen ben.
Moet nog even goed door die stapels heen, maar ik heb deze stapel niet gekocht om weer door te verkopen.

Ik heb nu wel San Andreas 7 keer. Echt belachelijk hoevaak dat spel verkocht is! 8)7

Zeldzame RPG's koop ik gemiddeld voor 5-7 euro per stuk. Die achterlijke prijzen van 25-45 euro per spel doe ik niet aan.

Zoals Digital Devil Saga:

Ik heb beide titels voor 14 euro per stuk in seal uit de winkel gehaald dit weekend.
Op Marktplaats gaan ze voor 40 euro per stuk!

Gewoon een beetje moeite doen loont een hoop!
Dat doet me er aan denken.
Ik zag een tijd geleden ook Shin Megami Tensei: Lucifer's Call voor de PS2 voor 20 euro liggen bij Media Markt in Rotterdam. En niet een enkele ofzo, maar meteen een stuk of 10-15 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

er zit een groot verschil tussen verkoopprijzen van winkels/verzamelaars/handelaren en de prijs waar je een game voor kan vinden

maar dat vinden gaat altijd gepaard met (veel) werk en een dosis geluk :)
Een complete minte Stadium Events (NES) kost tegenwoordig rond de 500-800 euro, dat wil niet zeggen dat je dat er voor moet betalen om hem te krijgen, je moet alleen ENORM veel geluk hebben om hem voor veel minder te vinden
Bij PS1/2 titels is dat wat makkelijker, maar nog steeds is de kans klein dat je een Castlevania SOTN, Tombi, Team Buddies etc vindt voor 2 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Zoals sommige van jullie al weten zijn we een tijdje geleden gestart met een Project genaamd RetroMarkt.

We hebben vandaag een Enquete gestart om jullie een aantal vragen te stellen over het Project, zoals: Welke functies zou je graag zien?

We zouden het geweldig vinden als geintresseerde deze Enquete invullen zodat wij zo veel mogelijk feedback krijgen.

Je kunt het Project topic hier vinden: [Project] RetroMarkt

En je kunt het Enquete topic hier vinden: [Enquete] RetroMarkt

Alvast bedankt!

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Net yoshi's cookie voor snes binnengekregen, klonk wel leuk, dus gekocht :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

XtinctHeD schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:49:
er zit een groot verschil tussen verkoopprijzen van winkels/verzamelaars/handelaren en de prijs waar je een game voor kan vinden

maar dat vinden gaat altijd gepaard met (veel) werk en een dosis geluk :)
Een complete minte Stadium Events (NES) kost tegenwoordig rond de 500-800 euro, dat wil niet zeggen dat je dat er voor moet betalen om hem te krijgen, je moet alleen ENORM veel geluk hebben om hem voor veel minder te vinden
Bij PS1/2 titels is dat wat makkelijker, maar nog steeds is de kans klein dat je een Castlevania SOTN, Tombi, Team Buddies etc vindt voor 2 euro
In mijn herinnering was Symphony of the Night ook heel slecht verkrijgbaar hier in Nederland. Stond wel in de Power Unlimited geadverteerd, maar heb `m maar in één of twee winkels zien liggen... kan dat kloppen?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Symphony of the Night was inderdaad moeilijk te vinden.
Ik ben een momenteel voor een redelijke prijs (~50 euro) aan het zoeken, maar hij is gewoon bijna nergens te vinden..
Alleen bij een Belgische gameshop voor 67,50 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

of hij toentertijd slecht te vinden was in de winkels weet ik eerlijk gezegd niet
ik weet wel dat bijvoorbeeld Suikoden II met dozen tegelijk gesealed te koop waren (en niet gekocht :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
XtinctHeD schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:42:
of hij toentertijd slecht te vinden was in de winkels weet ik eerlijk gezegd niet
ik weet wel dat bijvoorbeeld Suikoden II met dozen tegelijk gesealed te koop waren (en niet gekocht :( )
Dat is inderdaad tergend om nu te lezen :'(
Het zijn echt helemaal geen slechte spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Net 40 advertenties op marktplaats gezet, alles in 1 advertentie te koop zetten leverde 1 handelaar op welke niet hoog genoeg bood. Alleen van Super Mario varianten heb ik er al iets van 25..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Kennen jullie de Japanse tv show "Gamecenter CX"?

Best leuk om te zien hoe Arino oude games probeert uit te spelen.
Ook gaat Arino op zoek naar retrogames, speelhallen.

http://thepunkeffect.com/?p=5830

Op Youtube zijn heel veel shows te vinden waarvan veel met Engelse ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Net chrono trigger en final fantasy 6 gekocht, beide Jap versies. CIB, en voor 20 euro/ stk kon ik het niet laten liggen.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
mijn favoriete games in mn collectie:

Revenge of the Killer Tomatoes NES (geen idee of dat wat waard is)
Dark Souls/Demon's Souls PS3 (redelijk lastig te vinden, Demon's Souls tenminste)
Dark Cloud 1 en 2 PS2
Black PS2

kent iemand de waarde van Revenge? Kan hem niet echt ergens vinden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:41:
mijn favoriete games in mn collectie:

Revenge of the Killer Tomatoes NES (geen idee of dat wat waard is)
Dark Souls/Demon's Souls PS3 (redelijk lastig te vinden, Demon's Souls tenminste)
Dark Cloud 1 en 2 PS2
Black PS2

kent iemand de waarde van Revenge? Kan hem niet echt ergens vinden.
Mwa, Euro of 15 boxed, mint. Niet veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
painkill schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:26:
Net chrono trigger en final fantasy 6 gekocht, beide Jap versies. CIB, en voor 20 euro/ stk kon ik het niet laten liggen.
Als je Japans leest is dat natuurlijk geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Het menu kom ik uiteindelijk wel uit hoop ik :P Nu nog een converter regelen :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
painkill schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:06:
Het menu kom ik uiteindelijk wel uit hoop ik :P Nu nog een converter regelen :P
Het spel heeft een zeer gedetaileerd verhaal, succes met de vertalingen van de schermteksten.

[ Voor 4% gewijzigd door Zakkenwasser op 04-06-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Ik ga echt het verhaal niet volgen, gewoon spelen..
Mocht het echt leuk zijn dan maar een ntsc versie regelen, al zijn die tegenwoordig ook 70 euro oid..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
painkill schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:18:
Ik ga echt het verhaal niet volgen, gewoon spelen..
Mocht het echt leuk zijn dan maar een ntsc versie regelen, al zijn die tegenwoordig ook 70 euro oid..
Of geluk hebben, ik heb er ook 3 eu voor betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb zonet Darkstalkers 3 voor de PS1 voor 1,50 gekocht. Maar het viel me op dat het hoesje iets minder dik was dan dat ik was gewend en de achterkant is niet zwart (zoals ik ook ben gewend met PS1 games)

De disc heeft wel voelbare hoogte verschillen op de plekken waar tekst en art op staat.

Klopt dit wel, of pirated game?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BlYDe72aoggtXSguFJNNXdQN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wcLpW7T52sjvwiVJu2eAQiUt/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Mx8KwyBtXWJt7So0NtD3kWD6/full.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-06-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Zijn PS1 games niet op zwarte schijfjes gedrukt?
Ik kan mij niet zo snel herinneren dat er zilveren schijfjes waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 16:30
leech1984 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:58:
Zijn PS1 games niet op zwarte schijfjes gedrukt?
Ik kan mij niet zo snel herinneren dat er zilveren schijfjes waren.
Ik wou typen volgens mij zitten er ook zilvere bij, maar na het opendoen van een aantal doosjes hier kwam ik toch tot de conclusie dat ze allemaal zwart zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Als dat een pirated game is dan heeft hij wel een verdomd goede "labelprinter". Dat is inderdaad een CD Jewelcase, dat wil niet zeggen dat het een pirated game is, kan ook gewoon zijn dat zijn originele case beschadigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Is hij niet zilver omdat het een NTSC game is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
NTSC games zaten dacht ik sowieso in andere cases dan PAL games. En volgens mij ook zonder de zwarte achterkant. Als je het mij vraagt zeg ik met enige terughoudendheid, legit.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
PS1 games in Amerika hadden andere cases. Deze waren dunner dan de PAL variant. De PAL cases zijn uniek en een stuk dikker dan een normale CD case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Frerix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:05:
PS1 games in Amerika hadden andere cases. Deze waren dunner dan de PAL variant. De PAL cases zijn uniek en een stuk dikker dan een normale CD case
Toch zie ik geen enkele NTSC kopie waar dat zilver inzit op ebay of enig andere verkoop site, heb ik nu gewoon zo'n uniek zeldzame variant te pakken of professionele fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Het is inderdaad wel raar dat de disc zilver is....
Heb je hem al geprobeerd op een unmodded PS(2/3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Frerix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:34:
Het is inderdaad wel raar dat de disc zilver is....
Heb je hem al geprobeerd op een unmodded PS(2/3)?
Ik heb geen unmodded PS1's, heb hier wel een vrij nieuwe ps3 maar die pakt vast en zeker geen PS1 games.
En dan nog zijn unmodded Europese PS1's regio gebonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-06-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Elke PS3 kan PS1 games afspelen hoor :P
En als het een pirated game is zou hij niet moeten werken op een PS3, maar wel op een modded PS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Frerix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:54:
Elke PS3 kan PS1 games afspelen hoor :P
En als het een pirated game is zou hij niet moeten werken op een PS3, maar wel op een modded PS1
Klopt alleen werkt dat niet met NTSC spellen. Omdat die spellen wel een "lock" hebben blijkbaar (lees ik al verschillende fora). Het antwoord is nog steeds niet concreet. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-06-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:07:
[...]

Klopt alleen werkt dat niet met NTSC spellen. Omdat die spellen wel een "lock" hebben blijkbaar (lees ik al verschillende fora). Het antwoord is nog steeds niet concreet. :P
Succes met zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Sinds gisteren voor 150 euro aan snes games verkocht, in totaal misschien 20 euro winst..
Maar goed, het was kiezen tussen een goedkope prijs of moeilijk verkopen..
Sinds het weekend heb ik alleen wel al voor 150 euro gekocht..

Maar daar zit ook Mario kart CIB, Mario world CIB, samen met donkey kong country en nog 2 andere games bij voor een erg leuke prijs. 2 games daarvan houd ik, de rest gaat weer weg voor een leuke prijs aan andere gamers/verzamelaars.

Mario kart en donkey kong zijn trouwens ERG populair, de andere mario's is nog verassend weinig animo voor..

[ Voor 43% gewijzigd door painkill op 05-06-2012 21:32 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

die PS1 game is 100% pirated :)
er zijn wel enkele silver disc ps1 games, maar dat zijn rereleases van Square games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

XtinctHeD schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 01:20:
die PS1 game is 100% pirated :)
er zijn wel enkele silver disc ps1 games, maar dat zijn rereleases van Square games
En die bestaan ook als pirates (bijna niet te zien aan de drukkwaliteit)... heb ooit FF8 gespeeld en die was gaar dus op de laatste disc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Vandaag weer eens wat spellen binnen gehad. Alle spellen op de foto die in een doosje zitten, bezitten ook het boekje. Eén spel (laatste foto, 2de van onder) heeft een volledig Chinees of Japanse cover, is dit dan een pirate game? Het hoesje is namelijk ook dunner dan de originele Genesis games.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/o10pjm.jpg
(klik op de foto voor een grote versie)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/4ln6t5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/vmqcuw.jpg

Er zat trouwens ook nog een Sega Mega Drive II bij + een flight joystick. Morgen komt, als het goed is nog een pakketje aan met Sega MD spellen + 2 consoles :D

Hierbij trouwens ook nog wat betere foto's van die vage game.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/5z08x2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/dww21i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/4v1z4g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/n6vuz6.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door G-Meister op 06-06-2012 13:22 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jurassic park, Donald Duck malard, Comix Zone, mijn 3 favo genesis games samen! Zo hoort het :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

die sega game is ook 100% een pirate, zoiets herken je uit duizenden aan het label en de artwork etc

wat betreft ps1 bootlegs, die zijn soms ERG netjes en haast verzamelwaardig (ik ken mensen die specifiek deze bootlegs verzamelen), maar ze blijven fake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist een nieuwe 72-Pin Connector in mijn NES gebouwd en meteen alle cartridges even goed schoongemaakt.

Wat een verademing zeg. Eerst moest ik altijd een of meerdere keren blazen voordat een spel het deed, nu doet alles het meteen! :D

Ook nog een vraagje, ik heb een NES game waarvan de bovenkant van het label losgelaten is (dat gedeelte waar de titel op staat). Hoe kan ik deze het beste terug plakken, ik vrees dat ik met lijm het te nat maak.

[ Voor 31% gewijzigd door Preau op 06-06-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Misschien met een lijmstift?

Zit namelijk met dezelfde vraag en zat zelf hieraan te denken ;)

[ Voor 0% gewijzigd door G-Meister op 06-06-2012 17:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

nieuw speeltje binnen.

deze ff lichtjes aangepast :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Hubert schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:06:
nieuw speeltje binnen.

deze ff lichtjes aangepast :P

[video]
Aangepast als in?
Ik ben zelf nog op zoek naar de Famicom versie van deze SP... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

leech1984 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:33:
[...]

Aangepast als in?
Ik ben zelf nog op zoek naar de Famicom versie van deze SP... ;(
Nou de inhoud is van een advance sp plus dus met 2 standen backlight en niet het originele scherm wat alleen standje aan en uit kent. dit scherm is dus scherper en feller.

in dit filmpje zie je de originele:
http://youtu.be/2vHkBHqfDd4

[ Voor 8% gewijzigd door Hubert op 06-06-2012 20:37 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Weet iemand hoeveel een snes pal game ongeveer weegt?
Er zal wel verschil in zitten in gewicht, zeker met spellen welke al een 3D chip hebben. Maar wat is ongeveer het gewicht. Als ik van Postnl uit moet gaan weegt 1 spel+ envelop 100+ gram, maar minder dan 250 per 2 spellen. Zal 100-110 gram een mooi gemiddelde zijn?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Hubert schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:36:
[...]

Nou de inhoud is van een advance sp plus dus met 2 standen backlight en niet het originele scherm wat alleen standje aan en uit kent. dit scherm is dus scherper en feller.

Aha! Weer wat geleerd!
Ik hou mijn NES Edition wel origineel, zo handig ben ik nog niet. ;)
painkill schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:31:
Weet iemand hoeveel een snes pal game ongeveer weegt?
Er zal wel verschil in zitten in gewicht, zeker met spellen welke al een 3D chip hebben. Maar wat is ongeveer het gewicht. Als ik van Postnl uit moet gaan weegt 1 spel+ envelop 100+ gram, maar minder dan 250 per 2 spellen. Zal 100-110 gram een mooi gemiddelde zijn?
Kijk eens hier!

[ Voor 24% gewijzigd door leech1984 op 06-06-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Hubert schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:36:
[...]

Kan je die schermen los kopen, of heb je hem uit een SP 101 gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

leech1984 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Aha! Weer wat geleerd!
Ik hou mijn NES Edition wel origineel, zo handig ben ik nog niet. ;)

[...]

Kijk eens hier!
Ja, dat is ntsc en het zijn schattingen, ik heb Google echt wel geprobeerd hoor..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Orian schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:03:
[...]

Kan je die schermen los kopen, of heb je hem uit een SP 101 gehaald?
Ik vermoed dat er een AGS-101 als donor is gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Beste Retrogamers,

Ik zou nog één maal om jullie aandacht willen vragen voor de enquete die we zijn gestart vanuit het Project RetroMarkt topic.

Diegene die hem al ingevuld hebben, nogmaals bedankt voor het invullen van de enquête. We zitten momenteel op 29 ingevulde enquêtes!

Help ons om er nog een aantal bij te krijgen, je helpt ons hierbij enorm mee vooruit en je maakt kans op een retro game die we verloten.

Link: [Enquete] RetroMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Enquete zojuist ingevuld. :)

Aanstaande zondag is er 'rommelmarkt' bij ons in de buurt (de hele zomer heb je in Alkmaar in allerlei buurten dit soort marktjes) en daar ga ik eens lekker overheen struinen. Zal wel niets tussen liggen, maar het is in de straat dus waarom niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bij ons ook, marktfestival deze zondag, dus zal ik eens een rondje lopen in de vroege morgen. Maar ik moet zeggen dat ik op het marktfestival meestal alleen crap tegen kom en geen retro stuff, daarvoor moet ik echt op de rommelmarkt gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Michael Knight schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:26:
[...]

Klopt, had er eentje gescoord op de Beverwijker bazaar. En gezien ik die al in een nieuwe behuizing had gestopt dacht ik 1 + 1 is 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar trouwens hoe veel moeite/geld je hier moet investeren voor een retro game in doosje met boekje ed terwijl je in Japan winkels vol hebt met games in perfecte staat voor nog best redelijke prijzen. DKC3 daar in perfecte staat voor 9 euro weten te halen is daar een mooi voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ook ingevuld. Ben benieuwd hoe het straks gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:02:
Bizar trouwens hoe veel moeite/geld je hier moet investeren voor een retro game in doosje met boekje ed terwijl je in Japan winkels vol hebt met games in perfecte staat voor nog best redelijke prijzen. DKC3 daar in perfecte staat voor 9 euro weten te halen is daar een mooi voorbeeld van.
tsja meeste lui vragen ook woeker prijzen.

2x nes classic titels voor gba 10tje per stuk. zonder doosje boekje etc.
kijk bij een verkoper ligt er donky kong gba nes classic. uiteindelijke prijs 3 euro :P
alleen cart weliswaar maar goed toch een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Michael Knight schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:26:
[...]

Dat zou wel jammer zijn. Als je zo'n schermpje vanuit China kon halen en zelf inbouwen was het wel fijn geweest. AGS-101's zijn zo verdomde duur vergeleken met de AGS-001 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Mijn collectie tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O2yjUaduUtHh8BdMwc6ifqql/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t2XbPYWLiNrHLL0yVwP0Sw4s/medium.jpg
A-S
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P7xyhUeg2HbJktEfdAxoHat5/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d0Bzxr8yWs7GaeH2tLFwquiI/medium.jpg
S-Z
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/okzuucRbUaF1CKMkVvlKuqHe/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/raNITu1BFgidI83Zj1o3IBHT/thumb.jpg
60 dubbele games, vorige week nog 78 :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vWNRu5YcaBA9FCZoTbDqPBEO/medium.jpg
De enige 2 Famicon spellen

Sommige CIB zijn incl. Plastic cover, geeft ze echt een mooiere uitstraling, helaas heb ik er maar 25 en kan ik niet alle CIB's zo beschermen.

Voor een complete lijst klik HIER of HIER

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Japanse games zijn inderdaad heel makkelijk te vinden, maar zijn hier neit erg populair.. vandaar dat ze vaak geen drol kosten

complete PAL games zijn de duurste van alle games (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Ntsc's zijn in Amerika inderdaad ook 50% goedkoper dan pal's hier..
Zal wel te maken hebben met de enorme hoeveelheid rommelwinkels ze daar hebben..
Echt, als je die filmpjes soms ziet dan zitten er in 1 straat al een stuk of 10..

Tel daar bij op dat heel Amerika dezelfde versie heeft en je hebt een enorme stapel games..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vette collectie painkill, hoewel ik zelf niets om CIB geef ziet het er wel stukken mooier uit.

Ik zie dat die site een teller heeft, is je doel om ze alle 531 te verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Preau schreef op zondag 10 juni 2012 @ 00:44:
Vette collectie painkill, hoewel ik zelf niets om CIB geef ziet het er wel stukken mooier uit.

Ik zie dat die site een teller heeft, is je doel om ze alle 531 te verzamelen?
Nee, dat is onmogelijk, zeker als ik ze allemaal CIB wil hebben. En dan zijn er ook nog eens vele verschillende versies, van mario kart zijn er al een stuk of 25 (eur, neur, fah, hol, etc..).
En er zijn er sowieso meer dan 531, al dan niet niet goedgekeurd door nintendo..

Volgens mij zijn er een paar mensen die alle snes games hebben, maar dit zijn of mensen met veel geld of mensen met een eigen winkel. En zeker die met een eigen winkel zijn letterlijk door tienduizenden games gegaan om ook maar in de buurt te komen van de 100%. En ook zij hebben spellen moeten kopen, zeker de moeilijk te vinden games kunnen zo €200 kosten..

Mijn doel is gewoon de spellen te vinden voor een bedrag onder de marktprijs, dat vindt ik leuker dan de verzameling. Best wel verslavend om te zoeken naar goede deals :P

ps. Vandaag binnen: Mario is Missing CIB, wat een verschrikkelijk slecht spel, maar wel leuk om te hebben, nu Mario's Time Machine nog en dan ben ik klaar wat betreft mario :P

[ Voor 7% gewijzigd door painkill op 10-06-2012 01:32 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:08
Ik heb helaas niet de ruimte om zoveel consoles te verzamelen. Het enige wat ik nog heb aan retro consoles is een Dreamcast met 50 games. Verder heb ik nog een Panasonic game Q. Dat is de gene met die blauwe verlichting om de controller poorten. Hier heb ik nog een tiental games bij. Verder is de gamecube omgebouwd zodat je er amerikaanse/japanse games op kan draaien en er zit een regiovrije dvd speler in. Wat ik ook nog heb is een moeilijk verkrijgbare Blauwe kasumi xbox. Deze is japans en speelt dus ook alleen japanse games af. Ik heb nog wel alles wat er orgineel bij hoort. Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen, dus die moet ik jullie helaas onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
painkill schreef op zondag 10 juni 2012 @ 01:27:
[...]

Nee, dat is onmogelijk, zeker als ik ze allemaal CIB wil hebben. En dan zijn er ook nog eens vele verschillende versies, van mario kart zijn er al een stuk of 25 (eur, neur, fah, hol, etc..).
En er zijn er sowieso meer dan 531, al dan niet niet goedgekeurd door nintendo..

Volgens mij zijn er een paar mensen die alle snes games hebben, maar dit zijn of mensen met veel geld of mensen met een eigen winkel. En zeker die met een eigen winkel zijn letterlijk door tienduizenden games gegaan om ook maar in de buurt te komen van de 100%. En ook zij hebben spellen moeten kopen, zeker de moeilijk te vinden games kunnen zo €200 kosten..

Mijn doel is gewoon de spellen te vinden voor een bedrag onder de marktprijs, dat vindt ik leuker dan de verzameling. Best wel verslavend om te zoeken naar goede deals :P

ps. Vandaag binnen: Mario is Missing CIB, wat een verschrikkelijk slecht spel, maar wel leuk om te hebben, nu Mario's Time Machine nog en dan ben ik klaar wat betreft mario :P
Hehe, 200 is nog maar een walk in the park. Voor SNES complete CIB collectie ga je zeker heel veel moeten neertellen inderdaad. Zitten ook nog gewoon 20+ titels tussen van 300-1000 euro ofzo.

En dan nog een hele hoop van 100-200 ofzo inderdaad. Je hebt ook wel CIB's van 5 euro natuurlijk maar niet zo veel :P Ik ga zelf misschien voor een complete CIB collectie maar dat kan nog even duren, ben pas een jaartje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Ziet er goed uit painkill. Speel je ze ook allemaal? ;-)

Vandaag even de rommelmarkt over geweest en zowaar een Gameboy Advance op de kop getikt! Wel een beetje verkleurd en het batterijklepje mist (heeft iemand er toevallig één over voor me?). De kinderen vinden het geweldig (en ik stiekem ook). En daarbij bij een ander standje Peter Pan gekocht.

De GBA was een overweldigende €3 en het spel wel €2 (keurig in doos, met boekje etc. d:)b

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/xeiw7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee waar ik voor weinig Gameboy Linkkabels kan halen?

Wij gaan met een vriendengroep op vakantie deze zomer en wij willen allemaal gameboys meenemen met Pokemon.

Alleen willen wij ook gaan traden :D Lekker zoals vroeger alleen hebben wij die kabels niet bij de hand... Hoe kunnen wij hier nog goedkoop aan komen? :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Bootje schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:23:
Ziet er goed uit painkill. Speel je ze ook allemaal? ;-)
Ongeveer 60% heb ik gespeeld, de enige die ik echt leuk vond was super tennis, voor de rest is het naast mario, dk en wat rpg's eerlijk gezegd vooral een hoop poep :P
Er zitten wel leuke games tussen, maar de meeste hebben de tand des tijds niet overleefd.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
painkill schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:28:
[...]
Ongeveer 60% heb ik gespeeld, de enige die ik echt leuk vond was super tennis, voor de rest is het naast mario, dk en wat rpg's eerlijk gezegd vooral een hoop poep :P
Er zitten wel leuke games tussen, maar de meeste hebben de tand des tijds niet overleefd.
Hehehe, ik snap wat je bedoelt. Zelf heb ik weinig spellen voor de SNES en NES (stuk of 20 in totaal), maar wel allemaal leuke die ik ook speel.

Behalve Road Runner voor de SNES, die is ook poep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:24:
Iemand enig idee waar ik voor weinig Gameboy Linkkabels kan halen?

Wij gaan met een vriendengroep op vakantie deze zomer en wij willen allemaal gameboys meenemen met Pokemon.

Alleen willen wij ook gaan traden :D Lekker zoals vroeger alleen hebben wij die kabels niet bij de hand... Hoe kunnen wij hier nog goedkoop aan komen? :X
Kijk even op Ebay, daar heb je ze in overvloed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Over een aantal dagen krijg ik de sleutel van een nieuwe woning. 2 kamers. Ben er alleen nog niet uit waar ik mijn retro verzamling ga uitstallen. Waarschijnlijk gewoon de woonkamer vanwege mijn mediacenter en tv.

Overigens ook blij dat ik ook een mini opslagruimte erbij krijg voor oa mijn fiets en ook dubbele spellen.

Maar eerst schilderen en laminaat leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

G-Meister schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:57:
[...]

Kijk even op Ebay, daar heb je ze in overvloed :)
Ah daar wel dus... Nedgame al gehad, vriend gevraagd die in een electronicawinkel werkt (ja zo'n hobbywinkel ;) ) en heel Deal Extreme al afgegaan :+

Op Ebay eens zoeken dus :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Originele gameboy?

http://www.retrogamefreak...ltitap-four-player-adaper

En dan nog wat losse link kabels :0

Nieuwere gameboys?
http://www.retrogamefreak...oires/4-player-link-cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Het gaat om voor zover ik weet in ieder geval color of nieuwer. Dat is toch allemaal dezelfde? GBA/GBASP/GBC allemaal met dezelfde kabel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:52:
Het gaat om voor zover ik weet in ieder geval color of nieuwer. Dat is toch allemaal dezelfde? GBA/GBASP/GBC allemaal met dezelfde kabel of niet?
Nee, er zijn zover ik weet 2 'kabeltypes'. Je hebt die voor de originele/pocket/Color en die voor de advance. Bij de originele/pocket/color heb je twee aansluitingen (originele gameboy heeft een grotere aansluiting dan de andere twee), maar vaak zit er een verloopstukje aan de kabel hiervoor.
De GBA heeft een andere kabel.
Je kunt de GBA kabel niet gebruiken voor niet-gba games, ook niet als je ze op de gba speelt. Volgens mij (maar dat heb ik niet geprobeerd) kun je dan wel een originele/pocket/color kabel gebruiken.

Daarnaast is er ook een '4 speler' kabel (in ieder geval voor de advance). Zover ik weet (in ieder geval de versie die ik had, maar die was niet van nintendo zelf) kan die ook alleen voor 4 spelers tegelijk gebruikt worden. Als je dus met zijn 2en bent kun je die niet gebruiken...
Pagina: 1 ... 45 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod