Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 108 Laatste
Acties:
  • 570.116 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:04
G-Meister schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:14:
[...]

Een beetje offtopic, maar dit zit er uit alsof je het zelf hebt getypt. Want als je dit echt zo van PostNL heb gekregen dan mogen ze de beste man / vrouw ook meteen ontslaan voor het versturen van zulke pruts e-mails.

Daarnaast is ongeveer 1,5 jaar geleden een aangetekende brief van mij kwijt geraakt bij PostNL. Voordat ik überhaupt een vergoeding hiervoor kreeg was ik alweer 5 weken verder omdat ze het gingen onderzoeken en toen kreeg ik pas een formulier voor een vergoeding. En dan nog ging alles per brief, niets ging per email. Dus niet om lullig te zijn maar ik twijfel een beetje aan je verhaal ;)
Naar mijn idee ook.

1. Die functie bestaat helemaal niet binnen TNT/PostNL volgens het functiehuis;
2. Baas? Honden hebbben een baas.

Pics or it didn't happen. Xbox2go heeft in het verleden al vaker in de schijnwerpers gestaan vanwege aandacht (PS4/Xbox One Topic).

Hier ook ervaring met beschadigde/vermiste pakketten (drie weken terug nog), en de procedure verloopt heel anders, zeker voor niet verzekerde pakketten.

Laten we vanaf nu nog echt alleen zelf gemaakte foto's plaatsen, dit is ook veel leuker om te zien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Ach ja het is soms sowieso een pauper topic hier :)

Iedereen heeft alles voor 5 euro, alles mint, de beste deals, Marktplaats is kut, oplichters gepakt, spellen binnen 10 minuten uitgespeeld met 1 hand op de rug en een biertje in de andere....

Haha welkom op het internet :P

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
offtopic:
baas (de; m; meervoud: bazen)
1
hogergeplaatste, chef, directeur enz.; eigenaar van een hond, kat enz.: de baas spelen heersen; hij is mij de baas overtreft mij; de moeilijkheden de baas kunnen ze aankunnen

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=baas&lang=nn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-04 09:56
GOUDSBS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:15:

Iedereen heeft alles voor 5 euro, alles mint, de beste deals, Marktplaats is kut, oplichters gepakt, spellen binnen 10 minuten uitgespeeld met 1 hand op de rug en een biertje in de andere....

Voor niks gaat de zon op :o
Voor 12 Euro kocht ik Road Avenger voor de Mega CD recentelijk :)
Marktplaats is geniaal, vooral voor regionale koopjes!
Spellen uitspelen, wat is dat ook alweer?
Biertje in de hand, bij voorkeur ja :).

Tot zover mijn samenvatting :P.

De laatste tijd wat minder fanatiek met games verzamelen. Vooral omdat ik hier in de regio de laatste tijd erg weinig nuttige zaken tegenkom. Of ik ben al te laat en de biedingen zijn alweer veel te hoog. Heb toch wel het idee dat er heel wat mensen zijn die het oude spul nog wel verzamelen. Leuk, maar ook weer lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-04 21:04
GOUDSBS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:15:

Waarom een pauper topic? Iemand mag toch trots/blij zijn dat een bepaalde game/console of wat dan ook is gekocht voor een goeie prijs? :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 17:11

Blaasvis

Cidora \o/

Ik voel zelf weinig om te pochen met wat ik gekocht heb. Persoonlijk mag het wel wat meer over mods en hacks gaan binnen de hobby.
Als ik ooit verhuist ben wil ik de arcade kasten hoek ook mee gaan pakken.Dat lijkt me echt te vet.
Het deel met die SNES die brakke elco's heeft is echt leuk om te zien :)

Bij mij gaat het ook minder hard. Komt vooral door gebrek aan ruimte. Meeste van de games komen hier uit amerika. Ik ga eigenlijk meestal het liefste voor NTSC.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Blaasvis schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:44:
Ik voel zelf weinig om te pochen met wat ik gekocht heb. Persoonlijk mag het wel wat meer over mods en hacks gaan binnen de hobby.
Als ik ooit verhuist ben wil ik de arcade kasten hoek ook mee gaan pakken.Dat lijkt me echt te vet.
Het deel met die SNES die brakke elco's heeft is echt leuk om te zien :)

Bij mij gaat het ook minder hard. Komt vooral door gebrek aan ruimte. Meeste van de games komen hier uit amerika. Ik ga eigenlijk meestal het liefste voor NTSC.
Voor de meeste games gaat mijn voorkeur uit naar Japanse games. Qua packaging gewoon simpeler, vaak gewoon cd doosjes. Wanneer er dan één kapot is, issie ook makkelijk te vervangen. Vind vooral de Europese Sega Saturn doosjes ronduit lelijk. De lijmlaag laat los, waardoor je een paar stukken hebt op den duur... Zit er één in m'n collectie die is geplakt met veel teveel lijn, waardoor het complete doosjes nu eigenlijk gewoon kapot is...

Ow ja, en als je weinig ruimte hebt zijn de Japanse doosjes sowieso een verademing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
ksborg schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:12:
[...] Je wil vast niet delen waar je dit soort pareltjes vandaan haalt? 8)
Het merendeel is afkomstig van Japanse veilingsites.

Ik vind de Japanse Gamecube-doosjes erg tof. Niet een volledig formaat DVD-hoes zoals in NL, maar mooi passend op het formaat van de schijfjes + ruimte voor een geheugenkaartje. Mooi kartonnen hoesje eromheen. Daar wordt ik wel blij van. :-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
c4ke schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Ik vind de Japanse Gamecube-doosjes erg tof. Niet een volledig formaat DVD-hoes zoals in NL, maar mooi passend op het formaat van de schijfjes + ruimte voor een geheugenkaartje. Mooi kartonnen hoesje eromheen. Daar wordt ik wel blij van. :-)
Ah ok nice. Ik heb destijds een keer een game gekocht van private-import-japan via Ebay, maar blijkt dat die ook een eigen site hebben. Met een beetje google translate en common sense kan je er wel doorheen navigeren :). Alleen later nooit meer wat besteld.

Als ik zie naar dat spul wat jij hebt gekocht dan is het wel echt in topstaat (als in, nagenoeg nieuw of gewoon nieuw). Dat maakt mij dan weer vrolijk :). Ik zie games wel als gebruiksvoorwerpen, bedoel het blijft eenieders hobby om z'n games zoveel mogelijk te spelen. Maar vind het toch altijd jammer wanneer doosjes eruit zien alsof ze 15 jaar lang op een grindpad hebben gelegen waar dagelijks honderden auto's overheen zijn gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
ksborg schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Maar vind het toch altijd jammer wanneer doosjes eruit zien alsof ze 15 jaar lang op een grindpad hebben gelegen waar dagelijks honderden auto's overheen zijn gereden.
Ergens heeft t naar mijn mening ook wel z'n charme. Wanneer bijvoorbeeld een big box er ietwat gehavend uitziet (als in niet compleet kapot maar de hoekjes bijvoorbeeld 0,5 cm ingescheurd) ziet dat er voor m'n gevoel meer retro uit dan een doos in nieuwstaat.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Jumpman schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:57:
[...]

Naar mijn idee ook.

1. Die functie bestaat helemaal niet binnen TNT/PostNL volgens het functiehuis;
2. Baas? Honden hebbben een baas.

Pics or it didn't happen. Xbox2go heeft in het verleden al vaker in de schijnwerpers gestaan vanwege aandacht (PS4/Xbox One Topic).

Hier ook ervaring met beschadigde/vermiste pakketten (drie weken terug nog), en de procedure verloopt heel anders, zeker voor niet verzekerde pakketten.

Laten we vanaf nu nog echt alleen zelf gemaakte foto's plaatsen, dit is ook veel leuker om te zien.
Niet zo oordelen:

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/30abb60.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Heel mijn collectie is Japans, en inderdaad van die GameCube doosjes word ik ook blij :)

De wauw factor is zeer hoog als je ze voor het eerst ziet, zelfde had ik met Famicom Disk System spellen :P

Alle Japanse shit is gewoon wat fijner... je moet het proeven om te begrijpen!

[ Voor 8% gewijzigd door DLX op 12-03-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
GOUDSBS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:26:
[...]

Alle Japanse shit is gewoon wat fijner... je moet het proeven om te begrijpen!
LOL :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
c4ke schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Misschien zin om die sites te noemen :+ ? Ik zoek nog de japanse uitgave van het eerste Fire Emblem deel voor de GBA (nooit hier uitgekomen), maar via ebay is die belachelijk duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Settlers II
- Settlers II mission CD
- Settlers IV
- Empire Earth
- Civilization II
- Age of Empires
- Age of Empires II
- Age of Empires II, the conquerors expansion
- Alpha Centauri
- Dark Reign
- Time Lapse
- X2, the Threat
- X3, Reunion
- Outpost 2
- X, Beyond the Frontier
-X, Beyond the Frontier, extension
- Battlecruiser 3000AD
- Battlecruiser Millenium
- Band in a Box 8
- Sim Life
- Light and Darkness, the Prophecy
- Stronghold
- Ceasar III

Totaal 5 euro _/-\o_ Allemaal big boxes :D

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzIwWDk2MA==/z/hE0AAOxyrM5TILZq/$_85.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 12-03-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 20:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

nieuws: Analogue Interactive brengt aluminium NES uit

Weet iemand of in deze nu gewoon gerefurbishte zaken in zitten of nieuwe?
Wat is jullie mening of een dergelijk apparaat. Het mist wel wat de retro-feel maar het is geen emulatie en dat is toch een pluspunt.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik zag hem idd voorbij komen en vermoed dat het gebruik maakt van nieuwe onderdelen gezien oude steeds scharser worden maar dat die nieuwe onderdelen de exact zelfde functies hebben als de oude onderdelen en dat er dingen aantoe zijn gevoegd zoals nesRGB bordje en meerdere controller poorten.

het zou zonde zijn als ze oude (goede) hardware zouden slopen om deze vervolgens in een nieuwe behuizing te stoppen en het als nieuw te verkopen? daarnaast dan zouden ze als ze er 1000 verkopen ook even 1000 oude werkende nessen ergens vandaan moeten halen om te strippen ?

dus ik denk reversed engineerd in een goede manier!

en zie deze dan graag aan de verzameling toe worden gevoegd als de prijs er ook naar is ;)

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga deze week 's op zoek naar Doom voor de SNES voor een leuk prijsje. Lijkt me een leuke om te vergelijken met Doom op de Saturn, PS1 en 32x. Doom voor de N64 heb ik ook maar is te verschillend dacht ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 13-03-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Auredium schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:57:

Wat is jullie mening of een dergelijk apparaat. Het mist wel wat de retro-feel maar het is geen emulatie en dat is toch een pluspunt.
Ik vind hem er lelijk uit zien, lijkt op mijn oude dvd-speler. Daarnaast vroeg ik me af waarom er 2 slots in lijken te zitten? Alle regio's speelbaar?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:37
The_Bird schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:05:
[...]

Ik vind hem er lelijk uit zien, lijkt op mijn oude dvd-speler. Daarnaast vroeg ik me af waarom er 2 slots in lijken te zitten? Alle regio's speelbaar?
Speelt Famicom en NES games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Flozem schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:23:
[...]

Speelt Famicom en NES games.
Kijk dat is dan wel weer interessant aangezien ik daar een aantal van heb. Heb er ook wel een converter voor maar die steekt zo'n eind uit mn NES.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-04 21:18
Auredium schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:57:

Zolang mijn originele NES en SNES het nog doen en ik overal wel een tweedehands kan kopen, zie ik het nut niet van zo'n aluminium NES.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 01:49
Voordelen van die alu nes: betere beeld- en geluidskwaliteit, ingebouwde four score en regio vrij.
De prijs zal wel een nadeel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-04 13:28
copywizard schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:22:
ik zag hem idd voorbij komen en vermoed dat het gebruik maakt van nieuwe onderdelen gezien oude steeds scharser worden maar dat die nieuwe onderdelen de exact zelfde functies hebben als de oude onderdelen en dat er dingen aantoe zijn gevoegd zoals nesRGB bordje en meerdere controller poorten.

het zou zonde zijn als ze oude (goede) hardware zouden slopen om deze vervolgens in een nieuwe behuizing te stoppen en het als nieuw te verkopen? daarnaast dan zouden ze als ze er 1000 verkopen ook even 1000 oude werkende nessen ergens vandaan moeten halen om te strippen ?

dus ik denk reversed engineerd in een goede manier!

en zie deze dan graag aan de verzameling toe worden gevoegd als de prijs er ook naar is ;)
Er zijn inderdaad een aantal mensen die een NES hebben nagemaakt op een FPGA, of gewoon via een emulator. Het is nog steeds niet 100% accuraat natuurlijk.

YouTube: My FPGA based RGB NES with EverDrive N8

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 14-03-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Als er FDS support in zat zou ik het wel interessanter vinden zit ik net te denken.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Chrizzly schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:00:
Voordelen van die alu nes: betere beeld- en geluidskwaliteit, ingebouwde four score en regio vrij.
De prijs zal wel een nadeel zijn
En vergeet de WAF niet mocht je hem in de woonkamer bij de tv willen plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-03 11:31
hallo allemaal.

ik ben een beetje nieuw in dit topic.
dus ik denk dat we het dan hebben over je collectie te showen.
Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag84/kaykok23/629506_zpscce0cfa9.jpg

Ik heb dan Pokemon blue en silver die ik op dit moment speel (al is bij silver de Batterij overleden)
heb voor 30$ een Ez kaartje aangeschaft (link mag ik niet delen sorry) die ik vanmiddag bij het postkantoor ga ophalen, heeft iemand tips on een GameBoy color spel te repareren/trouble shooten?
en waar ik een batterijtje kan vinden die in Gameboy color games passen

Who`s afraid of a little thunder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-03 22:37

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Doe mij maar een mat-zwarte aluminium versie. Helaas gaat de prijs veel te hoog zijn.

@Kaykok23:
Je kunt die save batterijen kopen op Ebay, voor Silver is dat een CR2025. Het beste is batterijen te kopen met clips zodat je de oude batterij alleen maar los hoeft te solderen en de nieuwe terug te plaatsen.

Ik heb deze batterijen hier nog een heleboel liggen en als je niet zelf wil solderen kan ik dit ook wel voor je doen.

Je kunt in de winkel ook losse batterijen kopen en deze met tape in je cartridge plakken maar dit vind ik persoonlijk zo'n slechte oplossing en erg onbetrouwbaar.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
@Wahloh

Bedankt voor de tip.

zelf heb ik 2 linker handen als het om solderen gaat dus als u het zou willen doen that would be great :D .
alleen Eindhoven is niet bepaald om de hoek voor mij.
miscchien via de post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hee wahloh hij zegt u tegen je !!! klinkt weer geheel als die macdonalds reclame :)

https://www.youtube.com/watch?v=J3_6aHY9Wp0

[ Voor 5% gewijzigd door copywizard op 14-03-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
Off-topic
@copywizard

het woord u is commonsense bij mij.
Ik neem aan dat hij het woord "U" vreselijk vind,
Btw: die reclame is ook al weer zwaar verjaard... maar ik houd het in mijn achterhoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Was ook meer als grapje bedoeld don,t worry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Zit een beetje op Marktplaats te kijken naar wat big box games, kom toch weer een hoop dingen tegen die ik graag zou willen hebben :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ChokingHazard schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:44:
Zit een beetje op Marktplaats te kijken naar wat big box games, kom toch weer een hoop dingen tegen die ik graag zou willen hebben :)
Ik verplaats de laatste tijd m'n prioriteiten (en dus geld) even ergens anders naartoe. Het beste is dan om in z'n geheel niet meer op Marktplaats en Ebay te kijken :+.

Iets met huis kopen en verbouwen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ksborg schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Ik verplaats de laatste tijd m'n prioriteiten (en dus geld) even ergens anders naartoe. Het beste is dan om in z'n geheel niet meer op Marktplaats en Ebay te kijken :+.

Iets met huis kopen en verbouwen, etc...
Ik zit in hetzelfde bootje.
Meer reden om snel het huis af te maken (en de gamekamer natuurlijk)!!

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Hahaha gelukkig ben ik dus niet de enige pffft ik zit in het zelfde schuitje ! heb momenteel me geld harder nodig voor zaken als energie jaar nota en belasting enzo.

maar is verdomd lastig om niet op mp of ebay rond te neuzen en anders doet me vriendin dat wel lol krijg ik weer een doos vol gameboy games CIB als kado :)

[ Voor 32% gewijzigd door copywizard op 14-03-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Hah... Kan me ook moeilijk beheersen. Iedere keer als ik wat op mp zet, kijk ik wat de concurrentie doet, blijft wat aan mijn handen plakken. Hoewel ik meer regionaal kijk tegenwoordig om te sparen op transportkosten en te kunnen controleren of ik geen bootlegs koop.

Gelukkig heb ik het eigen huis kopen en verbouwen al achter de rug. Maar een beetje matigen zou de spaarrekening ten goede komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Flozem op 15-03-2014 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:39
Een aantal pagina's terug postte ik over problemen met m'n SNES i.c.m. een scart RGB kabel. Een vreselijke brom (wordt erger bij een helderder beeld) en een raar patroon in het beeld. Heb hetzelfde gepost op het forum van nfggames.com en daar kwam iemand met de stelling dat de verkeerde pin voor sync gebruikt werd in de SNES multi out connector. Deze opengebroken en draadje verplaatst van pin 9 naar pin 7 et voila:

Voor:
Afbeeldingslocatie: https://s3.yimg.com/so/7434/12683644945_6a92ea4488_n.jpg

Na:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2651/13149457513_7557289a42_n.jpg

Daar wordt een mens gelukkig van :) Nu nog iets verzinnen voor de audio. Misschien wel een losse cinch kabel ertussen solderen.

[ Voor 8% gewijzigd door PluueeR op 14-03-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat is een aardig verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Randen van de meeste doosjes zijn afgeplakt met plakband om de kwaliteit te waarborgen.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Xyphoid schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:57:
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Randen van de meeste doosjes zijn afgeplakt met plakband om de kwaliteit te waarborgen.

8)7
Deze verkoper is al een keer voorbij gekomen op dit forum. _O-
Vraag me af of mensen daadwerkelijk de spellen zo zouden willen kopen.

Volgens mij had Dr. retro in een van z'n filmpjes ook zo'n "afgeplakte", van Mega Man als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Bangsa schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:05:
[...]

Volgens mij had Dr. retro in een van z'n filmpjes ook zo'n "afgeplakte", van Mega Man als ik me niet vergis.
Die heb ik gemist dan.
Dit is net als dat je je strips of bijzondere boeken gaat intapen...
Als je een beetje logisch nadenkt, dan ga je niet zelf dingen habiebabie "repareren" en dan nog zoveel geld vragen.
Zou wat zijn als ik een eerste druk van een boek met tape ga beplakken en dan de hoofdprijs er voor ga vragen.
Maar goed, ik ben me weer aan het opwinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ChokingHazard schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:44:
big boxen zijn geweldig :D Ik heb deze week een gigantische set toppers binnen gekregen, o.a. sealed Wolfenstein 3D
Bangsa schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:05:
[...]

ja ik had een afgeplakte Mega Man X2 (NTSC), was hem wel vrij snel kwijt ondanks dat

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een hekel aan titels van 1 letter of cijfer. Probeer "D" maar eens te vinden voor de PS1/Saturn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Dr. Retro schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:57:
[...]

big boxen zijn geweldig :D Ik heb deze week een gigantische set toppers binnen gekregen, o.a. sealed Wolfenstein 3D
Klopt, en dat jij dat ook vind wist ik al :p Een kerel waar ik regelmatig iets van heb gekocht handelt volop met je. Ik zit trouwens al lange tijd te azen op die Need for Speed SE van je :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor 3 hele dollars :P

Afbeeldingslocatie: http://pics.mobygames.com/images/covers/large/1027018793-00.jpg

Voor 50 cent CIB

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/DMQAAOxyXzxTJHML/$_57.JPG

Dit alles voor 5 euro en alles CIB

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2ldk1vt.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 15-03-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
@ Xbox2go
Netjes,

ik had mijn oude N64 van zolder gehaald en ben wat games kwijt.
op de zwarte mark heb je ook wel eens wat leuke games, maar op konining's dag heb ik waarschijnlijk meer mazzel. zoek nog super smash op N64cardrigde.

Afbeeldingslocatie: http://www.rarityguide.com/museum/images/video_game_consoles/nintendo_64_n64__1996_/n64_super_smash_bros.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Niet erg retro, maar wel erg nice :) Een PSP-3004 compleet in doos, in nieuwstaat met alle boekjes en 2 games :o die zijn dan weer 3x niks, maar ik mag niet zeuren. Cadeautje voor m'n verjaardag 8)

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/v07wuh2kr/IMG_20140315_195044.jpg

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-04 20:39
Me vriendin heeft een Sony Bravia KDL-32BX300 daarsluit ik de GameCube op aan met RGB of Scart. Ik kan games spelen van 60hz zonder problemen maar de 50hz heb ik problemen. Namelijk beeld is niet zuiver. Hoe kan ik dit probleem oplossen, vind geen instelling in tv meteen om het aan te passen. Me tv (Samsung) die thuis staat had geen problemen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
mijn oude GBA lopen over te bouwen,
Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag84/kaykok23/IMG_20140316_123350_zpsca8501dd.jpg

heb een gekocht van ebay, schermpie vervangen en alle knoppen(en de case ofcourse), werkt weer prima.
heb ik helaas geen backlight gekocht (Friking 30 dollars!).

wachten op koninings dag wie weet vind ik een super nintendo voor een leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-04 13:06
@Xbox2Go, jij was toch van de PS2 spellen? Die heb je volgens mij laatst nog weg gedaan omdat je ruimte nodig had in verband met gezinsuitbreiding. En nu koop je big boxed PC games wat nog meer ruimte inneemt ;)

Vanwaar ineens de omslag? Kan trouwens ook de verkeerde persoon voor me hebben :X

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee joh heb maar paar big boxen hoor (had 500+ PS2 games) maar ik had naast de PS2 nog meer en dat heb ik nog steeds denk aan 3DS etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
vind ik net een oude snes met ductape in een doos in de schuur :) eens kijken of die ik weer aan de praat kan krijgen.
Nu zit er ook een fire converter bij en Super mario 2 Yoshi's island (ntsc)
Mocht ik de gehavende snes niet meer aan de praat krijgen, zouden het spel en converter nog wat doen op de markt?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jq4OeNU.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Exorcist schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:42:
Ik heb een hekel aan titels van 1 letter of cijfer. Probeer "D" maar eens te vinden voor de PS1/Saturn :+
ik heb D voor zowel PS1 als Saturn liggen, een prijsindicatie vinden daarvoor is ook geen pretje :p

Heb deze week best wel een prima weekje gehad, met o.a. een sealed big box Wolfenstein 3D, Radiant Silvergun voor de Saturn, een Mega Man 3 big box en nog veel meer..

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dr. Retro schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:23:
[...]

ik heb D voor zowel PS1 als Saturn liggen, een prijsindicatie vinden daarvoor is ook geen pretje :p

Heb deze week best wel een prima weekje gehad, met o.a. een sealed big box Wolfenstein 3D, Radiant Silvergun voor de Saturn, een Mega Man 3 big box en nog veel meer..

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 121
Nice inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Vandaag het vriendje van mijn dochter voor de verjaardag blij gemaakt met een Supercard Mini + leuke spellen voor een zesjarige er op gezet. Ik had eerder dit jaar wat boxed en cib spellen gekregen, dus was het me de investering dubbel en dwars waard. Niet te betalen die grijns op zijn gezicht... ;)

Omdat ik in de buurt was, meteen 11 spellen opgehaald voor een tientje in Maastricht. Helaas was de nds lite + flashkaart niks. Anders had ik die ook nog meegenomen.

Titels (bold = voor de verzameling)

Gameboy Classic: Megalit, Smurfen, Startrek Next Generation, Batman Return of the Joker
Gameboy Color: Heroes of Might and Magic, Duke Nukem
Gameboy Advance: Lost Vikings, Batman Vengeance, Yu gi oh Dungeon Dice Monsters, Spyro 2, Crash & Spyro Fusion (Vol 3)

[ Voor 13% gewijzigd door Flozem op 16-03-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uuX62hgREqgEz4iIKS4BA0Hm/thumb.jpg

M'n RE verzameling weer wat uitgebreid, mis niet veel meer nu. Verder alleen nog Doom op de Jaguar en dan heb ik die ook compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen komt mijn CIB Master System 2 binnen. Iemand ergens een lijst van alle releases voor de Master System? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Anoniem: 244101 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:59:
Morgen komt mijn CIB Master System 2 binnen. Iemand ergens een lijst van alle releases voor de Master System? :P
Mischien op dé site voor Master System fans? http://www.smspower.org/ :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Gh0stw4lk3r schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:00:
vind ik net een oude snes met ductape in een doos in de schuur :) eens kijken of die ik weer aan de praat kan krijgen.
Nu zit er ook een fire converter bij en Super mario 2 Yoshi's island (ntsc)
Mocht ik de gehavende snes niet meer aan de praat krijgen, zouden het spel en converter nog wat doen op de markt?
[afbeelding]
Die converter zal niet veel opbrengen maar SMW2 is dacht ik wel aardig wat waard.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb een probleem en een vraag. Het probleem is dat ik Chronotrigger NTSC en een losse converter heb. Ik kreeg hem echter niet aan de praat op mijn SNES. PAL games doen het wel op de SNES. Ik heb echter geen adnere NTSC game en ook geen andere converter. Woont er iemand in de buurt van Houten met een werkende converter waar ik even langs kan komen om mijn spullen uit te proberen? Dan weet ik namelijk welke van de twee kapot is (hopelijk niet alle twee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
JBrennan schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:44:
Ik heb een probleem en een vraag. Het probleem is dat ik Chronotrigger NTSC en een losse converter heb. Ik kreeg hem echter niet aan de praat op mijn SNES. PAL games doen het wel op de SNES. Ik heb echter geen adnere NTSC game en ook geen andere converter. Woont er iemand in de buurt van Houten met een werkende converter waar ik even langs kan komen om mijn spullen uit te proberen? Dan weet ik namelijk welke van de twee kapot is (hopelijk niet alle twee).
Domme vraag misschien, maar heb je de contactpuntjes al gereinigd met alcohol en een wattenstaafje? Zo heb ik namelijk mijn snes gameboy adapter e.d. aan de praat gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Nee, dat heb ik niet. Goed idee, dat ga ik thuis doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
@flozem

Je moet contact puntjes niet reinigen met alcohol. Een gum werkt het beste. Op en schroeven en gummen Met die hap (heb het een keer gebrobeert met alcohol en dat liep wat minder goed af ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Ik gum en gebruik daarna wat WD40 op een wattenstaafje.
Dan goed poetsen en 99% van de tijd starten mijn nes games de eerste keer al :)
Ik gebruik de manier van NESComplex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Okay, geen alcohol dus. Gewoon een standaard gum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Zo'n blauw rode gum heb je het meeste aan. Geen idee overigens welke kant je dan weer het beste kunt gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://discountoffice.nl/kimages/groot/AR-87440.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 17-03-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Ik gebruik gewoon een witte gum van de action van ongeveer 30 cent.Afbeeldingslocatie: http://www.greatthingsoflife.nl/wp-content/uploads/2012/10/DSC_1183.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Blaasvis op 17-03-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Ik maak mijn carts al sinds jaar en dag met contactspray of wasbenzine schoon en dat werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Wasbenzine dopen in een schoonmaakdoek? Vervolgens langs de contacten smeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:39
Contacten doe ik met wattenstaafje met 96% alcohol van de Kruitvat. Kunstof maak ik schoon met glassex op een keukenpapiertje of tandenborstel. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
allemaal ff lachen ???

V&A aangeboden: Collectors item -Gameboy Color Mickey's Speedway

duurste op ebay is ooit voor 6,99 dollar compleet in doos verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:22
copywizard schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:39:
allemaal ff lachen ???

V&A aangeboden: Collectors item -Gameboy Color Mickey's Speedway

duurste op ebay is ooit voor 6,99 dollar compleet in doos verkocht :)
Sowieso oppassen bij hem, ik heb geen goede ervaring met bij hem kopen. Als je zeker wil weten wat je koopt altijd vergrootte foto's vragen was mijn les bij hem.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-03 18:56
Ik had een tijd terug wat pc-spellen gekocht zonder doos bij hem, o.a. Turok 1.. geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hij beweerd dat dit een versie is met sterren? en die is wel 50 dollar waard?

edit: ik kan er geen listing van vinden op ebay maar het zou te maken hebben met de sterren die te behalen zijn in de game om extras te unlocken oftewel meer (veel meer) betalen voor een uigespeelde game? daarnaast is het toch weer weg zodra de batterij op is?

[ Voor 63% gewijzigd door copywizard op 17-03-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:14:
Ga deze week 's op zoek naar Doom voor de SNES voor een leuk prijsje. Lijkt me een leuke om te vergelijken met Doom op de Saturn, PS1 en 32x. Doom voor de N64 heb ik ook maar is te verschillend dacht ik.
Ben benieuwd wat je er van vind, ik weet wel dat ik hem destijds vreselijk vond tegenvallen, maar ik was toen de pc versie algewend (als speelde ik die desijds met een digitale joystick........daarom de snes versie geprobeerd want joypad leek me veel fijner.........pas bij quake geswitched naar tobo en muis :X)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:46:
[...]

Ben benieuwd wat je er van vind, ik weet wel dat ik hem destijds vreselijk vond tegenvallen, maar ik was toen de pc versie algewend (als speelde ik die desijds met een digitale joystick........daarom de snes versie geprobeerd want joypad leek me veel fijner.........pas bij quake geswitched naar tobo en muis :X)
Gaat me niet zozeer om de gameplay, heb niets met Doom an sich. Het vergelijken tussen systemen vind ik echter wel leuk. En Doom hoort sowieso ook in m'n SNES collectie :).

Had hem vroeger als kind ook, maar weet nog steeds niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
PluueeR schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:07:
Contacten doe ik met wattenstaafje met 96% alcohol van de Kruitvat. Kunstof maak ik schoon met glassex op een keukenpapiertje of tandenborstel. Werkt prima!
Dit dus... alleen gebruik ik voor de plastic billenpoetsdoekjes... en voor de ernstig met pen of lijm besmeurde plekken alcohol (met beleid).

Heb er al heel extreme gevallen speelbaar en toonbaar mee gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 17-03-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

copywizard schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:40:
hij beweerd dat dit een versie is met sterren? en die is wel 50 dollar waard?

edit: ik kan er geen listing van vinden op ebay maar het zou te maken hebben met de sterren die te behalen zijn in de game om extras te unlocken oftewel meer (veel meer) betalen voor een uigespeelde game? daarnaast is het toch weer weg zodra de batterij op is?
ik heb er nog nooit van gehoord, lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Zelfs als het een variant zou zijn denk ik nog niet dat iemand daar wakker van ligt en voor wil betalen :)
Flozem schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:37:
[...]

Dit dus... alleen gebruik ik voor de plastic billenpoetsdoekjes... en voor de ernstig met pen of lijm besmeurde plekken alcohol (met beleid).

Heb er al heel extreme gevallen speelbaar en toonbaar mee gemaakt.
contacten maak ik schoon met een wattenstaafje met contactspray / wasbenzine
carts gewoon met een katoenen doek en wat wasbenzine/water (niet op het label!)
als ergens watervaste stift op zit, is Axe deo een wondermiddel (YouTube: Tutorial How To Remove Permanent Marker From Video Games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Magic erasers werken ook goed mits de plastic geen structuur heeft en je niet als een gek schuurt. Maar nooit op bedrukte oppervlakten gebruiken...

De meeste labels kun je voorzichtig met een licht vochtig (klam, niet nat) doekje reinigen. Vanaf gameboy color cartridges niet meer doen, want die zijn niet geplastificeerd. En inderdaad met alcohol niet aan de labels komen.

Maar het geeft je wel te denken wat er in die axe deospray zit. Die permanent marker gaat er even makkelijk / moeilijk mee af als met alcohol op de plastic. :)
kaykok23 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:03:
@flozem

Je moet contact puntjes niet reinigen met alcohol. Een gum werkt het beste. Op en schroeven en gummen Met die hap (heb het een keer gebrobeert met alcohol en dat liep wat minder goed af ;) )
Je moet de kaart ook niet onderdompelen... ;)

Maar puur uit interesse: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik gebruik vanaf dag 1 alcohol en alle 280 cartridges werken nog.

[ Voor 57% gewijzigd door Flozem op 17-03-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
Flozem schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:40:
Magic erasers werken ook goed mits de plastic geen structuur heeft en je niet als een gek schuurt. Maar nooit op bedrukte oppervlakten gebruiken...

De meeste labels kun je voorzichtig met een licht vochtig (klam, niet nat) doekje reinigen. Vanaf gameboy color cartridges niet meer doen, want die zijn niet geplastificeerd. En inderdaad met alcohol niet aan de labels komen.

Maar het geeft je wel te denken wat er in die axe deospray zit. Die permanent marker gaat er even makkelijk / moeilijk mee af als met alcohol op de plastic. :)

[...]

Je moet de kaart ook niet onderdompelen... ;)

Maar puur uit interesse: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik gebruik vanaf dag 1 alcohol en alle 280 cartridges werken nog.
@flozem

het was een gba spel dat ik uit Amerika kocht, het was al niet in een "goede staat" maar die alchol maakte het helemaal af. (geen idee eigelijk hoe maar hij ging niet meer aan) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Vreemd... Alcohol zou normaliter moeten verdampen voordat het uberhaupt schade kan veroorzaken. Misschien een te lage oplossing en te veel gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een Pioneer VSX 1015TX gekocht als vervanger van mijn Pioneer VSX 516, in de gameroom. De Onkyo 509 heb ik voorlopig nog in de woonkamer en wilde niet wachten om die te vervangen en te verplaatsen. Met de nieuwe (tweedehands) 1015 heb ik gelijk een component-switch hetgeen makkelijk is voor de Xbox, PS2 en straks Wii (wanneer ik deze verplaats) en sowieso meer aansluitmogelijkheden.

Denk dat ik de composiet aangesloten apparaten (Saturn, Dreamcast, N64, NES, CDi) ook op de versterker ga aansluiten om de hoeveelheid kabels ernstig te verminderen.

Ding is wel enorm groot, maar het verschil tussen de 516 en 1015:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/grRc6WTvyinveBmxphgAqIrj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oVhSJIOIpn0nslfI7AEw2JI9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Nice, hoewel ik me dan weer druk zou maken over het electriciteitsverbruik. Maar met zoveel consoles zit er niet veel anders op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flozem schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:20:
Nice, hoewel ik me dan weer druk zou maken over het electriciteitsverbruik. Maar met zoveel consoles zit er niet veel anders op...
Ik zit hier (gameroom) een avond of vier per week. Met vrienden, vrouw en soms alleen. Meestal staat het aan maar het volume beperkt (scheelt verbruik) en verder maak ik me niet druk. Kreeg 1000 Euro terug van mijn energieleverancier dit jaar, ondanks (in mijn hoofd) stijgend gebruik van gas en energie. Vind het best :)

De elektrische kachel hier (2000W max.) staat ook veel minder aan dan ik verwacht had, deels door de zachte winter en deels doordat ik/we geen koukleumen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke website gebruiken jullie om games te ruilen? En ik zoek nog iemand uit Amerika die mij kan helpen aan mijn Dragonball DVD collectie, waar vind ik zo'n ''hunter''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:28:
Welke website gebruiken jullie om games te ruilen? En ik zoek nog iemand uit Amerika die mij kan helpen aan mijn Dragonball DVD collectie, waar vind ik zo'n ''hunter''?
Die DVD's kan je gewoon via Amazon.co.uk bestellen en anders.com

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds te duur helaas. Bij Yard Sales etc zijn ze vaak goedkoper te vinden, maar daar heb ik een hunter voor nodig. Ik weet dat veel collectors een hunter hebben alleen waar vind je zo iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Waarom ga je in een Goeie oude retro consoles topic vragen om DVD hunters ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:09:
Nog steeds te duur helaas. Bij Yard Sales etc zijn ze vaak goedkoper te vinden, maar daar heb ik een hunter voor nodig. Ik weet dat veel collectors een hunter hebben alleen waar vind je zo iemand?
maar als je een 'hunter' vind, en die vind vervolgens de game die jij wilt hebben. Denk je dan echt dat ie het voor een euro aan je gaat verkopen? En dan nog niet te spreken over shipping cost van USA naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

nooblowstar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:29:
[...]

maar als je een 'hunter' vind, en die vind vervolgens de game die jij wilt hebben. Denk je dan echt dat ie het voor een euro aan je gaat verkopen? En dan nog niet te spreken over shipping cost van USA naar Nederland.
Plus doueaneheffingen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Laatst online: 16-04 16:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Tijd... voor een nieuw deel! :)

Goeie oude (retro) consoles deel 12
Pagina: 1 ... 107 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod