Anoniem: 244101
Heb alleen die set gekocht. Z en GT volgen nog (aardig duurChokingHazard schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:12:
[...]
Ik vind het aardig retrogeen game, maar wel lekker oldschool. Heb je alle 9 de seizoenen gekocht?
Had net trouwens een oplichter te pakken op Marktplaats met een NES + games. De pannekoek stuurde wel foto's die duidelijk van hem waren, alleen gaf hij twee keer een verschillend rekeningnummer op met 2 totaal verschillende namen. Dan mag hij het lekker eerst versturen maak ik het daarna wel over
Jammer dat Z niet meer uncut te koop is. Nu heb je van die fake 16:9 boxen waarbij dus 20% van het beeld weggeknipt is. Ik ben blij dat ik een paar jaar terug de Dragon Boxen kon kopen, inclusief de nu super dure Box 2.Anoniem: 244101 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:16:
[...]
Heb alleen die set gekocht. Z en GT volgen nog (aardig duur).
Had net trouwens een oplichter te pakken op Marktplaats met een NES + games. De pannekoek stuurde wel foto's die duidelijk van hem waren, alleen gaf hij twee keer een verschillend rekeningnummer op met 2 totaal verschillende namen. Dan mag hij het lekker eerst versturen maak ik het daarna wel over
Hoe zit het trouwens met de die Retro N5 waarop je Snes en Megadrive-games kon spelen? Zou die inmiddels niet uit moeten zijn?
"21 jaar DSL!"
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Jammer, ben er erg benieuwd naar en dan ook de compatibliteit.copywizard schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:37:
de retron5 is uitgesteld dacht ik duurt nog wel ff al was hij laatst wel weer op een beurs te zien dacht ik.
"21 jaar DSL!"
Iemand een idee of er ook bij dit model koelpasta was aangebracht op de cpu en gpu.
Het lijkt immers van wel maar gezien de enorme heatsink zou het mij verworderen.
Ik vraag mij ook af of de fan te vervangen is door een stillere?
Heb zelf nog een PS3 waar Red Dead Redemption in vast zit, die wil ik ook ooit openschroeven om de laser te vervangen en de disc te verwijderen ondanks meerdere PS3's en RDR's
Idd, omdat het kan. Ik heb wat zitten rondneuzen en nergens spreekt men van koelpasta, al zijn er op dit exemplaar wel duidelijke 'plekken te zien' op beide elementen.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:59:
Waarom zou je een Ps2 willen schoonmaken/repairen? Voor 10 piek heb je een phat tegenwoordig.

Ook super mint, ook voor 10 euro

Voor 5 euro 10 uit 10 opnieuw

Nog een berg losse goede games zoals Lufia, Zelda, Warioland 4 etc allen 1 a 2 euro
Voor de gein deze ook maar opgepikt voor 20 samen

Hoort ook deel 2 bij uiteraard
En Xenoblade Chronicles met rode controller voor 40 euro was wel een steal deze week
*Bovenstaande zijn mijn plaatjes overigens niet
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 05-03-2014 18:04 ]
Ik snap het niet zo goed waarom je de plaatjes dan plaatst, foto's van het werkelijke spul zegt toch veel meer?Anoniem: 244101 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:03:
*Bovenstaande zijn mijn plaatjes overigens niet
Soit, ik zag gisteren dat de tandwielen van de ps2 drive redelijk versleten waren. Enig idee waar ik die kan halen? Lasers in overvloed maar de tandwielen voor de drive
My bad, zie nu ook pas dat t Dragonball is en niet Dragonball ZAnoniem: 244101 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:16:
[...]
Heb alleen die set gekocht. Z en GT volgen nog (aardig duur).

Voor 20 piek
Ook de Wii versie overigens
Pokemon Sapphire Boxed 9/10 5 euro
Pokemon Pearl 5 euro CIB
Pokemon Red Rescue Team 5 euro CIB
Super Mario Advance 5 euro CIB
Gameboy Color Teal 5 euro CIB
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 06-03-2014 18:48 ]
maar toen ik de console ontving zat dit er onder op

en toen ik de console opende zat dit erin

enig idee? of en hoe ik dat dubbel beeld probleem kan oplossen die no-limit chip heb ik nog nooit van gehoord maar wel een supercic maar ik kan deze moeilijk verwijderen gezien de hoeveelheid hars.
er zit op de achterkant trouwens een werkende 50/60hz switch
alvast erg bedankt voor de hulp
@xbox2go me wanna me wanna !! erg nette vondst
[ Voor 3% gewijzigd door copywizard op 07-03-2014 09:19 ]
Heb je ook de caps ook al na gekeken ?
Tevens bord inspecteren of je ergens een burned trace ziet?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
p.s. hij geeft zowel bij 50 als 60hz dubbel beeld het geluid en beeld zien er goed uit maar helaas dubbel
[ Voor 28% gewijzigd door copywizard op 07-03-2014 10:13 ]
Zelf zou ik zo niet weet waar de sync zit.
Dat was ook mijn eerste gedachte!Rinzwind schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:49:
Ik zou zeggen: bel dat telefoonnummer eens haha
Gewoon proberen, wat heb je te verliezen?copywizard schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:51:
ja heb ik gegoogled maar lijkt niemand achter te zitten straks bel ik is het tegenwoordig van een haar salon ofzo?
en dan nog is er niks aan de hand toch?ChokingHazard schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:32:
Zolang je geen parenclub aan de lijn krijgt is dr niks aan de hand toch
heel apart geval, heb er nog nooit van gehoord! Ik zou het eens op NintendoAge vragen als je er hier niet uit komt
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Niet echt, al denk ik dat de gemiddelde persoon wel ff raar opkijkt als je verwacht iets of iemand aan de lijn te krijgen met betrekking tot games of consoles en je opeens 'Goedemiddag, parenclub De Gouden Eikel' hoort
Als ik niet thuis zijn wordt het bij de buren afgeleverd, achterom onder het afdak gezet of op een ander tijdstip opnieuw afgeleverd. Nooit problemen mee gehad.
Erg zuur, maar ik ben toch benieuwd naar hoe de spellen er nu uitzien, dus als je het uitpakt graag foto's.
[ Voor 5% gewijzigd door Wahloh op 07-03-2014 18:17 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Het blijft een risico, maar dit is wel vrij absurd zeg! Ze hebben er hier een handje van om het spul onder het afdak te leggen... Een NAS + 4 schijven (waar voor getekend moest worden) vond ik daar onder andere terug... En een mobiele telefoon (zat geen briefje in de brievenbus) na een nachtje vorst... Paar keer flink lopen klagen en inmiddels doen ze het niet meer. Gelukkig ook vaste bezorgers hier, dat scheelt een hoop...CrystalViriS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:21:
Pff balen zeg! Je kunt je altijd nog steeds verbazen over het feit hoe stom die bezorgers kunnen zijn....! Absurd dit... Was het wel verzekerd verzonden? Anders ben ik bang dat ze er niets aan doen... (heb ooit ook zoiets soortgelijks meegemaakt).
Doet me een beetje denken aan deze:

Ik hoop alleen dat je wat bewijs hebt om hem aansprakelijk te stellen. Theoretisch zou hij de pakketjes bij de buren afgeleverd kunnen hebben. Misschien zijn die buren het beu steeds weer die pakketjes voor je aan te nemen...
[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 07-03-2014 20:56 ]
Buren zijn wij goed mee en vonden het schandalig (waren op dat moment niet thuis)Flozem schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:55:
Omg dat kan echt niet... Hier tot nog toe gelukkig geen problemen met onze (vaste) PostNL pakket bezorgers. Eerder met de inpakkers...
Ik hoop alleen dat je wat bewijs hebt om hem aansprakelijk te stellen. Theoretisch zou hij de pakketjes bij de buren afgeleverd kunnen hebben. Misschien zijn die buren het beu steeds weer die pakketjes voor je aan te nemen...
Wat gaaf! Ik heb eventueel een hete-lucht soldeerapparaat, waarschijnlijk krijg je die bagger daarmee wel weg. Kom anders een keer langs in Den Haag (of stuur hem op, kost je alleen 2x verzendkosten). Ik vind het een gaaaaaaf ding!copywizard schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:18:
iemand een idee ? ik heb deze snes overgekocht met een defect dat hij dubbel beeld zou geven dit doet hij ook maar verder speelt hij goed alleen het dubbel beeld is crap.
maar toen ik de console ontving zat dit er onder op
[afbeelding]
en toen ik de console opende zat dit erin
[afbeelding]
enig idee? of en hoe ik dat dubbel beeld probleem kan oplossen die no-limit chip heb ik nog nooit van gehoord maar wel een supercic maar ik kan deze moeilijk verwijderen gezien de hoeveelheid hars.
er zit op de achterkant trouwens een werkende 50/60hz switch
alvast erg bedankt voor de hulp
@xbox2go me wanna me wanna !! erg nette vondst
excuses voor de dubbelpost, was iets te enthousiast...

dit is hem na het verwijderen van de meeste epoxy of zoals ze her zo mooi verwoorden op assembler "cake-frosting-and-bubblegum diarrhea shit"
ik heb waarschijnlijk wel de reden gevonden voor het beeld en het is niet deze chip het zijn een paar dooie caps die ik probeer te vervangen maar de caps hebben ook traces gesloopt en krijg die met mijn skillz niet zo snel gefixed als jij hem kan fixen hoor ik dat graag?
DM me maar
Misschiee kun je het al oplossen met alleen een stukje draad.

op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om soldeer te laten plakken aan de koperen delen laat staan de gaatjes aan het einde van de traces
en zoals te zien is er bij de linker cap een soldeer pad helemaal weg gegeten door de caps
p.s. ik woon bij utrecht dus zowel zwolle als den haag zijn een eind fietsen
[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 10-03-2014 10:33 ]
Om het te laten pakken moet je met een hobbymes of schuurpapier het masker licht weghalen.
Dan hou je puur koper over. Ik zou rond de 300 graden gaan zitten en dan het koper eerst voor tinnen. Dan het draad/pootje tinnen en dan pas samenvoegen.
Heb je wel een soldeer apparaat dat instelbaar is ?
net even zitten kijken zou dit kunnen werken ? zoals ik het nu heb getekend?

ik kan nergens van dit bord een schema vinden het is een snsp-cpu-01
[ Voor 50% gewijzigd door copywizard op 10-03-2014 11:40 ]
Het doet mij denk aan mijn eerste dingetjes die ik deed
Ik had ook een bout die veel te warm werd.
Maar zo te zien kan het wel kloppen.
Misschien heb je aan deze pagina ook nog iets : http://machrone.home.comcast.net/~machrone/bjr/mistakes.htm
excitebike 64 CIB voor €5Anoniem: 244101 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:28:
Nog wat gevonden afgelopen weekend mannen?
http://www.xtralife.es/re...siteid=133937#prettyPhoto
Sorry voor de Spaanse link maar kon even geen betere vinden via m'n telefoon. Je kan er gewoon oude cartridges in stoppen. Ik hebm'n oude Sega nog alleen zijn bij mij alle vier de controllers rot, de knoppen reageren nagenoeg niet, heb de contacten als eens schoongemaakt met pure alcohol, dat hielp een beetje. Dan is dit toch wel een uitkomst lijkt me
Die zag ik een tijdje terug maar schijnt dat het niet met alle games werkt en daarnaast vond ik de prijs ook wat hoog (50 euro).gise schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:40:
Zag deze liggen bij de Media Markt (ArenA)
http://www.xtralife.es/re...siteid=133937#prettyPhoto
Sorry voor de Spaanse link maar kon even geen betere vinden via m'n telefoon. Je kan er gewoon oude cartridges in stoppen. Ik hebm'n oude Sega nog alleen zijn bij mij alle vier de controllers rot, de knoppen reageren nagenoeg niet, heb de contacten als eens schoongemaakt met pure alcohol, dat hielp een beetje. Dan is dit toch wel een uitkomst lijkt me
"21 jaar DSL!"
The Legend Will Never Die
Ik denk niet dat hij precies die foto's vindt met de carts die hij heeft?GOUDSBS schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:58:
@Xbox2go; zijn dat nou echt jouw foto's? Ik heb het idee dat je gewoon een Google search doet, en dat is het 0,0% waard vind ik
[ Voor 14% gewijzigd door c4ke op 11-03-2014 09:21 ]
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Inderdaad dan zou ik voor een Retron 3 gaanThe_Bird schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 07:13:
[...]
Die zag ik een tijdje terug maar schijnt dat het niet met alle games werkt en daarnaast vond ik de prijs ook wat hoog (50 euro).
Eigenlijk verzamel ik alleen vanaf de cd-based consoles, maar als de Retron 5 uitkomt dan wil ik die sowieso hebben
[ Voor 14% gewijzigd door ksborg op 11-03-2014 09:26 ]
@ c4ke idd is deze fot niet zelf genomen gezien de naam van de jpg tenzij je camera of tweakers de bestands naam aanpast naar nesactorangfrt_72_detail.jpg?
de andere met de cart is van marktplaats maar dat kan natuurlijk gewoon van de verkoper zijn waarvan xbox2go ze heeft gekocht?
Hee en voor 10 euro een Mega Man X3;

Je snap waar ik heen wil toch
The Legend Will Never Die
Idd, daarom dat ik er weinig aan vind. Eigen foto's of niets.
Anders belazer je de boel maar volgens mij.
wij willen graag jou spullen zien niet diegene die er op lijken of overeen komen
Ze houden wel NES games voor me in de gaten als ze ze tegenkomen!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Marktplaats aanbieding 1: NGC + Mario Sunshine + Metroid + 2 controllers. Was binnen uur verkocht voor 125 euro
Marktplaats aanbieding 2: NGC + Pokemon iets + Metroid + 2 controllers. Duurde 4 a 5 dagen met uiteindelijk 50 euro.
>_> logic ftw
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
mensen kopen liever complete games ipv games waarbij bijvoorbeeld de handleiding van mist.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:32:
Toch verbazend dat een Super Mario voor de NES/SNES direct reacties krijgt en een Fire Emblem Path Of Radiance niet op Marktplaats vreemd toch dat MP
Dan nog. Handleiding tik je voor 8-10 euro op Ebay op de kop, ben je alsnog voordelig uitnooblowstar schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:36:
[...]
mensen kopen liever complete games ipv games waarbij bijvoorbeeld de handleiding van mist.

[ Voor 8% gewijzigd door juggle op 11-03-2014 15:17 ]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Mooie find!juggle schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:14:
Voor 30 euro op de kop getikt helemaal compleet inclusief Hyrule kaart.Kaart is alleen links bovenin een beetje beschadigd.
[afbeelding]
Heb die van mij voor 80 Euro gekocht.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit gaan vergoeden, was het een verzekerd pakket?Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:00:
Zo zo PostNL belde net met excuses en meteen het aanbod om te vergoeden, mevrouw mompelde dat ze het gingen inhouden op het salaris van de chauffeur lol.
Het zijn natuurlijk geen nieuwe games, dus hoe gaan ze schade naar waarde bepalen?
Het lijkt het me niet dat ze het gaan inhouden van het salaris, gezien ze bijna alleen nog maar met ZZP'ers werken. Sowieso al vreemd dat ze dit soort mededelingen doen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
postnl is nou eenmaal vreemd.Jumpman schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:40:
[...]
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit gaan vergoeden, was het een verzekerd pakket?
Het zijn natuurlijk geen nieuwe games, dus hoe gaan ze schade naar waarde bepalen?
Het lijkt het me niet dat ze het gaan inhouden van het salaris, gezien ze bijna alleen nog maar met ZZP'ers werken. Sowieso al vreemd dat ze dit soort mededelingen doen.
Het pakket was niet verzekerd en dat hoeft in dit geval ook niet aangezien wij kunnen aantonen dat hij het er zo ingekeild heeft. Wanneer er willens en wetens schade door chauffeurs bij aflevering wordt toegebracht aan pakketten keren ze wel uit, verzekerd of niet. Tevens sprak ik hem net nog even; Ja ik had pakketjes in de container gedaan want druk druk en ik krijg maar xx cent per pakket blabla. Zie hieronder:Jumpman schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:40:
[...]
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit gaan vergoeden, was het een verzekerd pakket?
Zoals zojuist telefonisch besproken zou ik graag een bewijs van wat u betaald heeft voor de zending die beschadigd is.
Heeft u toevallig ook een foto gemaakt hoe alles in de kliko gepropt zat?
Tevens heb ik alle 5 klachten van de zendingen die in de kliko zijn gestopt doorgezet naar de baas van de chauffeur
Met vriendelijke groet,
xxxxx
Onderzoeker Binnenland
PostNL Pakketten
5... Damn. Nou ja, hier net zo meegemaakt alleen zetten ze het pakketje vaak onder ons afdak... Zonder ook even een briefje in de bus te doen dat het er lag. Keer rond middernacht nog een pakketje opgehaald onder het afdak omdat ik toevallig de track&trace checkte. Telefoon een dagje buiten met -5... Nee daar worden ze beter van.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:42:
[...]
Het pakket was niet verzekerd en dat hoeft in dit geval ook niet aangezien wij kunnen aantonen dat hij het er zo ingekeild heeft. Wanneer er willens en wetens schade door chauffeurs bij aflevering wordt toegebracht aan pakketten keren ze wel uit, verzekerd of niet. Tevens sprak ik hem net nog even; Ja ik had pakketjes in de container gedaan want druk druk en ik krijg maar xx cent per pakket blabla. Zie hieronder:
Zoals zojuist telefonisch besproken zou ik graag een bewijs van wat u betaald heeft voor de zending die beschadigd is.
Tevens heb ik alle 5 klachten van de zendingen die in de kliko zijn gestopt doorgezet naar de baas van de chauffeur
Met vriendelijke groet,
xxxxx
Onderzoeker Binnenland
PostNL Pakketten
Maar goed, mooi dat ze de zaak aanpakken!
Daarvoor zie ik ze inderdaad op marktplaats voorbij komen tot wel 100 euro. Als zelda fan is 80 euro ook een koopjeXyphoid schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Mooie find!
Heb die van mij voor 80 Euro gekocht.
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Tevens een op maat gemaakte VGA-kabel (door Cabou) voor de Dreamcast binnengekregen. Aangezien het overgrote deel van de spellen 480p ondersteunt is dit bijna een 'must' om te hebben. Binnenkort nog een SLG3000 (scanline generator) regelen om tussen de VGA-kabel te zetten. *^-^*
En natuurlijk ook wat spellen erbij (500 yen per stuk):

En vandaag ook nog de Japanse versies van Darkstalkers (in Japan dus Vampire) voor de Playstation 1 ontvangen (510 yen voor beide games gezamenlijk):

Owja, en onlangs ook nog Sexy Parodius voor de Playstation 1 ontvangen:

[ Voor 7% gewijzigd door c4ke op 11-03-2014 22:12 ]
Het leukste blijft toch een leuke set kopen voor weinig geld en waar je niet zeker van weet wat er in het pakket zit. Soort gokken.
Een beetje offtopic, maar dit zit er uit alsof je het zelf hebt getypt. Want als je dit echt zo van PostNL heb gekregen dan mogen ze de beste man / vrouw ook meteen ontslaan voor het versturen van zulke pruts e-mails.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:42:
[...]
<KNIP>
Zie hieronder:
Met vriendelijke groet,
xxxxx
Onderzoeker Binnenland
PostNL Pakketten
Daarnaast is ongeveer 1,5 jaar geleden een aangetekende brief van mij kwijt geraakt bij PostNL. Voordat ik überhaupt een vergoeding hiervoor kreeg was ik alweer 5 weken verder omdat ze het gingen onderzoeken en toen kreeg ik pas een formulier voor een vergoeding. En dan nog ging alles per brief, niets ging per email. Dus niet om lullig te zijn maar ik twijfel een beetje aan je verhaal
@c4ke, mooi roze is niet lelijk! Erg vette set heb je gekocht
[ Voor 3% gewijzigd door G-Meister op 12-03-2014 07:16 ]
Maar maar, als je een dreamcast hebt en zeker een japanse, dan ga je toch niet de ps1 versies van de vampire games spelen?c4ke schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:03:
En vandaag ook nog de Japanse versies van Darkstalkers (in Japan dus Vampire) voor de Playstation 1 ontvangen (510 yen voor beide games gezamenlijk):
Als het puur voor het verzamelen is dan heb ik niets gezegd
10 second ninja DONE
Ziet er allemaal erg goed uit. Je wil vast niet delen waar je dit soort pareltjes vandaan haalt?c4ke schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:03:
Nieuwe lading Japanse goodies ontvangen. Te beginnen met een Japanse Sakura Wars Dreamcast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tevens een op maat gemaakte VGA-kabel (door Cabou) voor de Dreamcast binnengekregen. Aangezien het overgrote deel van de spellen 480p ondersteunt is dit bijna een 'must' om te hebben. Binnenkort nog een SLG3000 (scanline generator) regelen om tussen de VGA-kabel te zetten. *^-^*
En natuurlijk ook wat spellen erbij (500 yen per stuk):
[afbeelding]
[afbeelding]
Owja, en onlangs ook nog Sexy Parodius voor de Playstation 1 ontvangen:
[afbeelding]

Ik denk dat de meest arcade perfecte versie (buiten roms) van vampire op xbox live staat (weet niet of ie ook op psn staat) en dan heb je natuurlijk ook online play. Maar daarvoor was de DC versie dacht ik de beste (maar volgens mij was die jap only ofzo). En/of de saturn had ook een goede.
Wens je er veel plezier mee, heb ooit marvel vs capop of misschien zelfs nog x-men vs sf met een maat van me gespeeld op ps1, en hoewel het idd iets minder soepel was dan wat ik gewend was van saturn nog steeds veel lol mee gehad
En xmen-cota pal voor saturn was technisch ook niet best, maar ook daarme veel plezier gehad (zelfde stemmen als in de cartoon FTW
10 second ninja DONE
De Saturn (ook de Megadrive dacht ik) blonk gewoon uit in 2D sprites, de PS1 was beter in 3D.Sagat schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:18:
Ik was een oude saturn fanboy, maar een van de sterke punten van die console was 2d games, helemaal fighters al dan niet met een memory cartidge uitbreiding. De ps1 versies waren vaak gelimiteerd qua animatie en soms andere zaken ook. Vandaar dat ik zelf nooit 2d fighters op dit systeem heb gekocht.
I
Het 3d van de ps1 stond natuurlijk nog zwaar in de kinderschoenen........dat vond ik dus niet mooi, zelfde geld bijvoorbeeld ook voor starwing op de snes, of zelfs super mario 64 en zelda voor de n64........
De md en snes waren natuurlijk koning op 2d gebied (ik tel neo geo altijd als arcade hardware), omdat ze eigenlijk niets anders konden.
De md had volgens mij een hogere klolsnelheid (7/8 mhz vs 3, nog wat van de snes woot
10 second ninja DONE
Dit topic is gesloten.
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod