Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

http://www.ebay.com/itm/N...Games&hash=item3f3087bd0e

Is dit niet een beetje gevaarlijk? Deze mannen kunnen games zo goed namaken dat het mij niets zou verbazen als ze bijvoorbeeld Earthbound op wekelijkse basis verkopen, zonder dat wij kunnen zien of het een echte is of een imitatie. Het is erg goed nagemaakt moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Anoniem: 244101 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:58:
http://www.ebay.com/itm/N...Games&hash=item3f3087bd0e

Is dit niet een beetje gevaarlijk? Deze mannen kunnen games zo goed namaken dat het mij niets zou verbazen als ze bijvoorbeeld Earthbound op wekelijkse basis verkopen, zonder dat wij kunnen zien of het een echte is of een imitatie. Het is erg goed nagemaakt moet ik zeggen.
Hoe bedoel je? Ik zie geen foto's van een cartridge.

En volgens mij staat op de cartridge zelf dat het een reproductie betreft bij deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat staat erop, maar ze kunnen hem ook identiek namaken natuurlijk. Ik vind het zeer slecht dat er bedrijven zijn die repro cartridges maken. Niemand kan met zekerheid zeggen dat ze geen Stadium Events erop zetten die 100% gelijk is aan een origineel exemplaar.

Cartridge hoeft er ook niet bij te staan aangezien het een sealed exemplaar is.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 23-02-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Anoniem: 244101 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:20:
Ja dat staat erop, maar ze kunnen hem ook identiek namaken natuurlijk. Ik vind het zeer slecht dat er bedrijven zijn die repro cartridges maken. Niemand kan met zekerheid zeggen dat ze geen Stadium Events erop zetten die 100% gelijk is aan een origineel exemplaar.

Cartridge hoeft er ook niet bij te staan aangezien het een sealed exemplaar is.
Reproductions labels en boxes zijn vaak nog duidelijk nep als je weet waar je op moet letten. En niemand gaat een stadium events (NTSC) of een andere dure game van die prijs klasse kopen zonder fotos van het board.

Bovendien is er van NWC geen doos zoals deze dus uiteraard zal zoiets altijd nep zijn..

[ Voor 8% gewijzigd door Kryptex op 23-02-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kryptex schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:42:
[...]

Reproductions labels en boxes zijn vaak nog duidelijk nep als je weet waar je op moet letten. En niemand gaat een stadium events (NTSC) of een andere dure game van die prijs klasse kopen zonder fotos van het board.

Bovendien is er van NWC geen doos zoals deze dus uiteraard zal zoiets altijd nep zijn..
Wat ik bedoel te zeggen is dat ze het exact na kunnen maken als ze willen ;) Ook de cartridge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kryptex schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:42:
[...]

NWC heeft overigens WEL een doos kijk maar

http://www.ebay.com/itm/N...Games&hash=item3f30698d64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Anoniem: 244101 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:47:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is dat ze het exact na kunnen maken als ze willen ;) Ook de cartridge...
Ze maken alleen labels na (je kan zien dat het nep is), cart omhuizing gebruiken ze van een andere game en boards worden niet nagemaakt.
Nee hoor bestaat niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Kryptex op 23-02-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me toch een duidelijke doos (of is het gemaakt door een fanboy?)en je zegt dat ze het niet doen maar dat is dus niet te bewijzen, want repro cartridges kunnen ze zo namaken dat jij geen verschil gaat zien.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMDY2/z/DIoAAMXQVT9S9GFU/$_57.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMDY2/z/zMgAAOxyVaBS9GFV/$_57.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 23-02-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Als je de foto's bekijkt zie je een sticker onderop de cover waarop staat David Morenton. Hij heeft meegedaan aan de championships toen hij 11 of jonger was. Al zou je een item op Ebay zien staan dat van jou is geweest toen je 11 of jonger was, toch leuk.

Of misschien ook niet, want waarschijnlijk heeft hij er geen 20k dollar voor gekregen toen hij dat in die tijd verkocht.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Kryptex heeft gelijk. Sorry hoor maar waar je nou heen wilt snap ik niet xbox2go.

Je maakt je druk om een repro terwijl dat meer dan duidelijk is, duzzzz.....???!?!

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-04 13:06
Anoniem: 244101 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:32:
Lijkt me toch een duidelijke doos (of is het gemaakt door een fanboy?)en je zegt dat ze het niet doen maar dat is dus niet te bewijzen, want repro cartridges kunnen ze zo namaken dat jij geen verschil gaat zien.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit lijkt me duidelijk een "fanboy" cover, mag hopen dat je dat zelf ook ziet ;-)

Mocht je het niet zien, twee kleine tips. Er staat een QR-code op de doos en dat is pas uitgevonden in 1994 en het event was in 1990. Mocht dit niet genoeg bewijs zijn, kijk dan eens op de website dat onderaan de achterkant staat. Daar kon je ze kopen voor een paar dollar.

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Q: can you confirm what is genuine materials? Also, what items have authentication. I see the poster is a reproduction from retrousb.com. Can you also include this information in your listing as some collectors may not realize the poster and/or other materials are not original pieces? Feb-19-14
A: The genuine materials are the grey cart with board and the NWC Flyer. The poster is made by retrousb.com and the box was custom made by nes-city.com specifically for this cart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G-Meister schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:17:
[...]

Dit lijkt me duidelijk een "fanboy" cover, mag hopen dat je dat zelf ook ziet ;-)

Mocht je het niet zien, twee kleine tips. Er staat een QR-code op de doos en dat is pas uitgevonden in 1994 en het event was in 1990. Mocht dit niet genoeg bewijs zijn, kijk dan eens op de website dat onderaan de achterkant staat. Daar kon je ze kopen voor een paar dollar.
Ik snap hem, maar als ze zelf het Nintendo logo al namaken, wie zegt mij dan dat ze geen exacte kopietjes maken van zeldzame games? Als dit al kan dan kan een 100% identieke kopie toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:20
Anoniem: 244101 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 03:57:
[...]

Ik snap hem, maar als ze zelf het Nintendo logo al namaken, wie zegt mij dan dat ze geen exacte kopietjes maken van zeldzame games? Als dit al kan dan kan een 100% identieke kopie toch ook?
Ik ben ondertussen al zo ver dat ik iedere gameboy cartridge open schroef om het printplaatje te bekijken. Sommige cartridges kun je van buiten niks aan zien.

Maar zelfs die zijn theoretisch 100% na te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 24-02-2014 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 01:03
Vorige week was ik in Akihabara, Japan. Echt een mooi stadsdeel voor retro-gamers. Veel winkeltjes met retro games en hardware. De prijzen waren net als wat we in NL ondertussen gewend zijn wel vrij hoog. Zeker met doos en boekje er bij.. Wel hebben ze echt alles liggen. Zelf niks gekocht omdat ik een RPG liefhebber ben en zo goed als geen kanji kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

warcow schreef op maandag 24 februari 2014 @ 07:08:
Vorige week was ik in Akihabara, Japan. Echt een mooi stadsdeel voor retro-gamers. Veel winkeltjes met retro games en hardware. De prijzen waren net als wat we in NL ondertussen gewend zijn wel vrij hoog. Zeker met doos en boekje er bij.. Wel hebben ze echt alles liggen. Zelf niks gekocht omdat ik een RPG liefhebber ben en zo goed als geen kanji kan lezen.
Losse carts vallen wel mee daar en daarnaast zijn de 2e hands met doos ed echt als nieuw. Die doosjes worden daar zeer zorgvuldig bewaard. Heb daar bij Super Potato nog DKC 3 voor 10 en Pilotwings voor 0,90 Euro gescoord, beiden puntgaaf met alles er bij.

En ja het aanbod is fantastisch. Heb daar een aantal games gescoord die hier vrij lastig te krijgen zijn en dat voor zeer goede prijzen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
gisteren op een lokale rommelmarkt (6 kraampjes) een sega mega cd II gescoord! voor 8 euri!!

helaas niet geheel compleet mis de fix plate om de console mee vast te zetten en de power adapter.

maar verder zat er nog een meg-cd game bij (in de cd drive) en hij werkt perfect want heb hem getest op mijn eigen apparatuur.

nu is mijn vraag aan jullie (en ja heb al op ebay gekeken) heeft een van jullie de twee ontbrekende onderdelen nog ergens liggen die ik voor een zacht prijsje over zou kunnen nemen?

p.s. trouwens gisteren ook een promo copy van second sight voor de xbox gevonden in een kringloop winkel.

[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 24-02-2014 09:40 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 21:08

Blaasvis

Cidora \o/

Mogelijk heb ik die plaat liggen. Ik had onderaan een megadrive 1 denk ik zo'n plaat zitten.
Zou je kunnen kijken of je ergens een image kunt vinden van wat je bedoelt?
Dan kan ik het na kijken voor je.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dit is wat ik bedoel

http://www.quickerbuy.com...-shield-sega-cd-837063607

Zou geweldig zijn als je die hebt en ik hem eventueel van je over kan nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:37
Leer door de posts hier net over de NWC 1990, wat een gaaf verhaal!

http://arstechnica.com/ga...e-golden-nintendo-game/3/

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

copywizard schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:08:
dit is wat ik bedoel

http://www.quickerbuy.com...-shield-sega-cd-837063607

Zou geweldig zijn als je die hebt en ik hem eventueel van je over kan nemen!
Ik heb even gekeken naar de adapter maar het lijkt mij dat het toch een megadrive 1 adapter is.
Hij is net anders.
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2yo68p4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Hij hep heel veel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

voor wie een klein half uurtje van zijn tijd wil verpesten aan het kijken naar oude spelletjes ^^

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 118

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
@ blaasvis

Mocht je hem kwijt willen dan heb ik hem toch graag ik heb nog wel een md1 staan die op de mega cd 2 kan dus dan doe ik dat gewoon

Ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Weet iemand waar er price lists / rarity guides voor PAL SNES games te vinden zijn? Ik heb deze wel voor NTSC games gevonden, maar daar heb ik weinig aan. En de prijzen van sommige games zijn gewoon absurd hoog als ik op Marktplaats en Ebay kijk.

Mocht dit ook al onder handel vallen, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
JBrennan schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:24:
Weet iemand waar er price lists / rarity guides voor PAL SNES games te vinden zijn? Ik heb deze wel voor NTSC games gevonden, maar daar heb ik weinig aan. En de prijzen van sommige games zijn gewoon absurd hoog als ik op Marktplaats en Ebay kijk.

Prijzen gaan soms ook erg hard. Wel eens een filmpje gekeken van een jaar of 3 terug waarin iemand een gemiddelde Ebay prijs noemde. Kijk je nu, is het ineens 3x zo hoog. Die overzichtjes zijn vaak ook erg onderhevig aan verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
JBrennan schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:24:

Maar als je op marktplaats / ebay kijkt zie je toch ongeveer de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ja, klopt, maar dat zijn momentopnamen en geen historisch overzicht. Voor hetzelfde geldt is het prijsniveau op dit moment extreem laag of extreem hoog. Ik wil natuurlijk wel een goede deal maken.

[ Voor 12% gewijzigd door JBrennan op 25-02-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meer mensen die de plaatselijke supermarkt gebruiken om aan games te komen d.m.v. een zoekertje? En wat zet je er dan in als je voor meerdere consoles verzamelt? Heb nu getest met de tekst; Zoek spelletjes voor spelcomputers (zoiets ongeveer). Wat is jullie ervaring? Lijkt mij best vreemd als ik een hele lijst met consoles erop ga zetten van wat ik zoek :P Maar misschien is jullie ervaring anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
JBrennan schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:54:
Ja, klopt, maar dat zijn momentopnamen en geen historisch overzicht. Voor hetzelfde geldt is het prijsniveau op dit moment extreem laag of extreem hoog. Ik wil natuurlijk wel een goede deal maken.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2d6pje8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Dat is natuurlijk niet waar, het is speculatie dat je hier doet.
Het is wel zo dat momenteel de SNES prijzen vrij hoog zijn. Dat komt doordat de mensen die hiermee zijn opgegroeit, nu op het punt zijn dat redelijk verdienen. Deze gaan dan zaken halen die ze vroegen wouden hebben. (inclusief mijzelf)

De prijzen van de games veranderen natuurlijk gewoon. Als door een populaire youtuber aandacht aan een game wordt gegeven dan stijgen de prijzen bijvoorbeeld.

Zelfde voor de feestdagen dan zijn de prijzen hoger dan in de Zomer.
Zowieso is ebay en marktplaats een vertekend beeld ivm met handelaren/retail.

Zelf zie ik ook veel verschil tussen de ene retailer en de ander. De een vraagt 25 euro voor megaman 2 de ander 15 euro.

Uiteindelijk is het wat je er zelf voor over hebt, zo zou ik zelf best earthbound willen hebben maar voor 120+ euro, hou ik het wel bij de virtual console versie.

[ Voor 15% gewijzigd door Blaasvis op 25-02-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457485

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:53:
[...]

Kunnen 2 dingen zijn, vuil of de pinnen raken niet meer fatsoenlijk. Ik heb toevallig gisteren mijn NES 72 pin connector gekookt en heb de hele rij pinnen wat teruggebogen. Werkt weer perfect nu. Even op joetoep tuts zoeken en je bent een uurtje zoet. Wel gemineraliseerd water gebruiken, €0,45 cent bij de supermarkt voor een liter.
Heb hem weer aan de praat gekregen. *O*

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb vandaag een 2e hands DS lite binnen gekregen. En wat een verschil met de phat DS die ik had liggen, geweldige beeldkwaliteit!

Enige nadeel is dat de knoppen wat minder lekker spelen wat mij betreft. De DS phat heeft dezelfde soort knoppen als de GBA sp, terwijl de lite meer weg heeft van die van de normale GBA. Met name de vierpuntdruktoets lijkt 'los' te zitten. Hierdoor schuift hij een beetje als je hem niet vast houdt met je duim. Hij werkt volledig naar behoren, en volgens mij is het gewoon 'design', niet iets wat er later gebeurd is.

Helaas is er wel een klein hoekje rechtsonder vanaf. Het doorzichtige plastic daar is beschadigt. Het gekleurde plastic daaronder is gelukkig nog helemaal heel. Wel een wat scherp hoekje daardoor dat in je handpalm snijdt, maar misschien dat ik daar nog een plakbandje overheen doe. Even proberen.

Sowieso geen slechte deal denk ik, 15 euro voor ee DS lite met (vrijwel) onbekraste schermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 17:04
Tijdje geleden voor 15 euro inclusief verzenden een Gameboy Advance ontvangen. Ik baalde wel erg toen ik zag dat de helderheid van het scherm wel heel erg laag is als er weinig lichtinval is. In de keuken hangt een erg felle lamp, maar om nou elke keer in de keuken te gaan zitten zie ik ook niet zitten. Misschien heb ik me niet genoeg verdiept, maar alsnog een leuke toevoeging aan de collectie :)

Iets langer geleden heb ik een Playstation 1 opgehaald voor 5 euro, zaten nog 7 games bij (waaronder Need for Speed, een serie die ik compleet hoop te krijgen :) ) en 2 gekopieerde spellen. Ik had toen aangegeven foto's te posten maar dit ben ik helemaal vergeten. Maar goed, zo bijzonder is een standaard PS1 natuurlijk niet :p

Ik had trouwens gezien dat die PS1 is omgebouwd, kreeg een of ander vaag menu te zien in hele rare kleuren (RGB-kabel is defect, van een audioplug is de connector afgebroken). Is het mogelijk om de firmware terug te krijgen naar stock?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:02:
Tijdje geleden voor 15 euro inclusief verzenden een Gameboy Advance ontvangen. Ik baalde wel erg toen ik zag dat de helderheid van het scherm wel heel erg laag is als er weinig lichtinval is. In de keuken hangt een erg felle lamp, maar om nou elke keer in de keuken te gaan zitten zie ik ook niet zitten. Misschien heb ik me niet genoeg verdiept, maar alsnog een leuke toevoeging aan de collectie :)

Iets langer geleden heb ik een Playstation 1 opgehaald voor 5 euro, zaten nog 7 games bij (waaronder Need for Speed, een serie die ik compleet hoop te krijgen :) ) en 2 gekopieerde spellen. Ik had toen aangegeven foto's te posten maar dit ben ik helemaal vergeten. Maar goed, zo bijzonder is een standaard PS1 natuurlijk niet :p

Ik had trouwens gezien dat die PS1 is omgebouwd, kreeg een of ander vaag menu te zien in hele rare kleuren (RGB-kabel is defect, van een audioplug is de connector afgebroken). Is het mogelijk om de firmware terug te krijgen naar stock?
Niet zozeer firmware,volgens mij..maar lostrekken modchip? Dat andere menu is echt te lelijk voor woorden. Wat betreft je GBA, een SP heeft wel backlight ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Blaasvis schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:17:

Waar wil je de prijzen dan op baseren, verkopers die wat snes games op zolder hebben gevonden en verkopen voor een euro per stuk? Marktplaats en Ebay (Sold listings) zijn een prima richtlijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Kryptex op 25-02-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457485

Orian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:38:
Ik heb vandaag een 2e hands DS lite binnen gekregen. En wat een verschil met de phat DS die ik had liggen, geweldige beeldkwaliteit!

Enige nadeel is dat de knoppen wat minder lekker spelen wat mij betreft. De DS phat heeft dezelfde soort knoppen als de GBA sp, terwijl de lite meer weg heeft van die van de normale GBA. Met name de vierpuntdruktoets lijkt 'los' te zitten. Hierdoor schuift hij een beetje als je hem niet vast houdt met je duim. Hij werkt volledig naar behoren, en volgens mij is het gewoon 'design', niet iets wat er later gebeurd is.

Helaas is er wel een klein hoekje rechtsonder vanaf. Het doorzichtige plastic daar is beschadigt. Het gekleurde plastic daaronder is gelukkig nog helemaal heel. Wel een wat scherp hoekje daardoor dat in je handpalm snijdt, maar misschien dat ik daar nog een plakbandje overheen doe. Even proberen.

Sowieso geen slechte deal denk ik, 15 euro voor ee DS lite met (vrijwel) onbekraste schermen :)
Klopt is gewoon het design vind het wel fijn die losse knoppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Exorcist schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:22:
[...]

Niet zozeer firmware,volgens mij..maar lostrekken modchip? Dat andere menu is echt te lelijk voor woorden. Wat betreft je GBA, een SP heeft wel backlight ;)
Is die makkelijk weg te halen? Ik heb hier namelijk 0 ervaring mee.

En dat een SP backlight heeft is bekend, ik hoop ook ooit een AGS-101 tegen te komen voor een redelijke prijs :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Kwestie van geluk hebben, en juist de vage advertenties bestuderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:53:
[...]

Is die makkelijk weg te halen? Ik heb hier namelijk 0 ervaring mee.

En dat een SP backlight heeft is bekend, ik hoop ook ooit een AGS-101 tegen te komen voor een redelijke prijs :)
Vaak zijn ze gesoldeerd met een draadje of 8, ligt eraan. Nergens op cruciale punten of dubieuze manier, dus als het goed is ;) kun je ze gewoon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:57:
Meer mensen die de plaatselijke supermarkt gebruiken om aan games te komen d.m.v. een zoekertje? En wat zet je er dan in als je voor meerdere consoles verzamelt? Heb nu getest met de tekst; Zoek spelletjes voor spelcomputers (zoiets ongeveer). Wat is jullie ervaring? Lijkt mij best vreemd als ik een hele lijst met consoles erop ga zetten van wat ik zoek :P Maar misschien is jullie ervaring anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
je was toch gestopt en had je verzameling te koop staan?

[ Voor 19% gewijzigd door nooblowstar op 25-02-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nooblowstar schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:20:
[...]

je was toch gestopt en had je verzameling te koop staan?
Nee joh niet alles ;) Slechts een deel he. Alleen de PS2 sectie, rest heb ik nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je eigen post quoten binnen een dag is ook niet echt chique hé. Maar wat heb je nu dan nog echt over? Was ook in de veronderstelling dat ALLES wegging, je lijkt wel vaak te draaien van mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee misschien mijn fout dan. Ik heb nog Gameboy, Wii, Gameboy Advance, Xbox 360, PC, Nintendo DS/3DS. Heb daar lange tijd niet actief naar gezocht en alleen Ps2 dus vandaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 25-02-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
misschien een idee voor je nieuwe video om je collectie te laten zien? Heb al tijd geen nieuwe video gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt camera overleden (was toen al aan de gang) moet nog een goede op de kop tikken ergens :) + wil mij meer gaan verdiepen in het editten etc maarja tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 01:08
Tijdje terug GC style sticks gekocht voor m'n N64 controllers en vandaag voorzien van deze converters PCB's om ze net zo nauwkeurig te maken als de originele. Alleen nog getest met Mario 64. Werkt top. Morgen even checken met GoldenEye. Aanrader!

Wie weet er btw nog toffe games voor de N64 (die het liefst geen last hebben van framedrops zoals veel spellen). Ik heb Mario 64, Mario Kart, GoldenEye, Wave Race 64, Shadows of the Empire. Heb Diddy Kong Racg gehad. Maar vind Mario Kart leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

N64 heeft naar mijn idee zeer weinig leuke titels. De console zelf bestaat voor 70% uit sportgames en het aantal games wat is uitgebracht is ook zeer gering. Dan nog liever de Gamecube. Banjo Kazooie is een aanrader, evenals Conker's Bad Fur Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-05 10:44
PluueeR schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:25:
Tijdje terug GC style sticks gekocht voor m'n N64 controllers en vandaag voorzien van deze converters PCB's om ze net zo nauwkeurig te maken als de originele. Alleen nog getest met Mario 64. Werkt top. Morgen even checken met GoldenEye. Aanrader!
Gaaf, ik zit te overwegen om ze ook te nemen.

@Xbox2go: tja, zo denk ik dan weer over Playstation 2. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 25-02-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Ik wil Star Wars Rogue Squadron nog wel en Super Smash Bros. Conkers Bad Fur Day is wel vrij prijzig zag ik. Zal eens naar Banjo Kazooie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
danielkraak schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:37:
[...]

Gaaf, ik zit te overwegen om ze ook te nemen.
Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
PluueeR schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:25:

Wie weet er btw nog toffe games voor de N64 (die het liefst geen last hebben van framedrops zoals veel spellen). Ik heb Mario 64, Mario Kart, GoldenEye, Wave Race 64, Shadows of the Empire. Heb Diddy Kong Racg gehad. Maar vind Mario Kart leuker :)
Perfect Dark, Conker's Bad Fur Day, Banjo Kazooie, Banjo Tooie, Mystical Ninja, Super Smash Bros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Anoniem: 457485 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:51:
[...]

Klopt is gewoon het design vind het wel fijn die losse knoppen. :P
Goed om te weten dat het zo hoort. Ben er zelf geen fan van (die DS phat/SP knoppen zijn echt heerlijk O+ ), maar de beeldkwaliteit compenseert daar ruim voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Nintendo 64 spel zonder framedrops..... :P De klassieker F-Zero X!

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Exorcist schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:26:
[...]

Vaak zijn ze gesoldeerd met een draadje of 8, ligt eraan. Nergens op cruciale punten of dubieuze manier, dus als het goed is ;) kun je ze gewoon verwijderen.
Dan zal ik daar binnenkort eens naar kijken, bedankt!
Flozem schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:20:
Kwestie van geluk hebben, en juist de vage advertenties bestuderen...
Gelukkig ben ik daar redelijk goed in :) om een of andere reden ben ik ook goed in het vinden van gratis spullen. Worden soms aangeboden als defect, maar na controle blijkt dit niet zo te zijn. Zo heb ik via Marktplaats tot nu toe een gratis Xbox en Wii gevonden. Die Wii was inderdaad defect door een softwarefout, maar na het herstellen van die software deed deze het weer perfect :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 10:02
Onlangs mijn oude SNES weer uit de doos gehaald voor een spelletje Super Mario. Na een tijdje spelen gaat het beeld flikkeren (zwart wit). Erg vervelend tijdens het spelen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Blaasvis schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:17:
Dat is natuurlijk niet waar, het is speculatie dat je hier doet.
Het is wel zo dat momenteel de SNES prijzen vrij hoog zijn. Dat komt doordat de mensen die hiermee zijn opgegroeit, nu op het punt zijn dat redelijk verdienen. Deze gaan dan zaken halen die ze vroegen wouden hebben. (inclusief mijzelf)

De prijzen van de games veranderen natuurlijk gewoon. Als door een populaire youtuber aandacht aan een game wordt gegeven dan stijgen de prijzen bijvoorbeeld.

Zelfde voor de feestdagen dan zijn de prijzen hoger dan in de Zomer.

Zelf zie ik ook veel verschil tussen de ene retailer en de ander. De een vraagt 25 euro voor megaman 2 de ander 15 euro.

Uiteindelijk is het wat je er zelf voor over hebt, zo zou ik zelf best earthbound willen hebben maar voor 120+ euro, hou ik het wel bij de virtual console versie.
eBay en marktplaats zijn JUIST de manier om een prijs te bepalen. Aangezien er geen andere recorded sales zijn.

Ik baseer mijn prijzen meestal op ebay sold listings (omdat ik daar het meeste verkoop) en pak dan een beetje het gemiddelde van de BIN (buy it now) listings, aangezien ik zelf ook een shop heb met BIN.
In open veilingen gaan items bijna altijd voor minder geld (dan ligt het er maar net aan wie het ziet, ipv dat het er altijd staat tot er iemand tegen aan loopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net 16 boxed Gameboy Advance en Color games opgepikt waaronder Zelda en Mario Kart en alles super mint! Wauw wat een leuke find was dat en voor de prijs van een Zelda game (me is happy :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 244101 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:15:
Net 16 boxed Gameboy Advance en Color games opgepikt waaronder Zelda en Mario Kart en alles super mint! Wauw wat een leuke find was dat en voor de prijs van een Zelda game (me is happy :P )
Kuch pics kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/wksjuc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/ff8gpf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/2zzuhcl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/5hsluapmq/20140226_213316.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/440yyzqde/20140226_213359.jpg

• Flozem
Vanmorgen voor nog geen twee euro drie factory sealed gba games gekocht bij Intertoys... Puur als deal sweetener voor een boxed sp die ik kwijt wil. Helaas na het verwijderen van de stickers 1 doosje nog maar cib, en twee sealed... :p

Tot mijn stomme verbazing twee leuke gba setjes voor weinig kunnen ophalen in de oostelijke mijnstreek:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_1185.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_1184.jpg

Heb ik eindelijk weer dustcovers - die worden steeds schaarser lijkt het. Bovendien vijf spellen en een GB Camera voor de eigen verzameling. De rest wordt nieuwe koopwaar. :)

Jammer genoeg een grotere set in Brabant misgelopen met veel games die ik nog niet had. Was schijnbaar net iemand eerder met bellen. En iemand hier in de regio bedacht zich last-minute dat zijn set toch nog wat te veel emotionele waarde had om te verkopen. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Flozem op 27-02-2014 21:58 ]

Welke set was dat? Kan mij herinneren dat ik vanmiddag een set kocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Anoniem: 244101 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:23:
Welke set was dat? Kan mij herinneren dat ik vanmiddag een set kocht :P
Eentje die al twee dagen van mp af is... ;)

Het ging me bij die set hier in de buurt om Emerald, Sapphire en Kirby2 zodat ik mijn boxed sapphire en cib emerald kan verkopen. Immers spaar ik alleen gb classics en voor gba alleen de leuke spellen. De rest was bonus...

De Brabantse set was eentje met 23 carts (8 titels nog niet in collectie) + action replay. O.a. een paar vagere titels als travel guide, spellchecker e.d. En belangrijker: veel dustcovers... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik gemist denk ik. Kocht vanmiddag 6 GBA games en 4 DS games samen voor 18 euro ofzo waaronder Lufia, Zelda, Mario, Mario DS en nog een paar goede titels. Gokje genomen met een cdi lot met 100 stuks erin waaronder 25 games (ben benieuwd kon niet alles goed zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Dat zijn meestal de leukste setjes - die waar je niet alles kunt zien en een gokje waagt. Hoewel ik vaak navraag wat erbij zit.

Met bovenstaande sets heb ik de mazzel gehad dat beide aanbieders geen handige foto hadden gebruikt voor hun advertentie. De bovenste set kon je alleen wat spellen zien; gba en koffer stonden pas als derde foto erop. De tweede set stond alleen de gba erop met een relatief hoge vraagprijs. Pas in de tekst was te lezen dat er spellen bij zaten; titels kreeg ik via email.

De ene set zeer goedkoop gekocht; de ander 'marktconform' waarbij het voordeel zit in het feit dat ik maar 1x hoefde rijden.

[ Voor 13% gewijzigd door Flozem op 28-02-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 08:12
*snip*

[ Voor 143% gewijzigd door BM op 28-02-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Xbox2go erg netjes. Goede vangst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Gisteren een jarige erg blij gemaakt met Grand Theft Auto 1 en 2 in PC big box :) Best jammer eigenlijk dat de games tegenwoordig niet meer op die manier verkocht worden. Iemand een idee waarom?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
ChokingHazard schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:06:
Gisteren een jarige erg blij gemaakt met Grand Theft Auto 1 en 2 in PC big box :) Best jammer eigenlijk dat de games tegenwoordig niet meer op die manier verkocht worden. Iemand een idee waarom?
Wat ik begrijp van een familielid dat in deze branche zit (verpakkingen voor cd/dvd/etc.) is dat het puur om de prijs gaat. Een generic DVD doosje met beknopte handleiding kost simpelweg minder. Zij merken ook dat er steeds meer een concurrentieslag is om de laagste prijs. Fancy verpakkingen voor dvd's en games worden steeds minder gemaakt (alleen voor special editions).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Weten jullie welke retrowinkel de beste prijs biedt voor grote collecties? Heb een behoorlijke verzameling waar ik in 1 keer vanaf wil (eBay en MP is me teveel gedoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow bouncerrrr! :P Krijg 15 NES games waaronder Adventure Island 1 en 2 voor 4 tientjes.... Toevallig iemand uit de buurt. Hier de volledige lijst:

super mario 1 met duckhunt, adventure island classic, adventure island II, Track and field II, Rad gravity, Ikari Warriors, godzilla, Kid Icarus, Punch out, double dragon 2, Excitebike (2x) Dragonninja en steel cage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Vandaag bij wijze van uitzondering eens wat gamecartridges by Retrogamefreak besteld. Zeven spellen die ik graag in de collectie wil hebben om daadwerkelijk te spelen en me tot nu toe niet gegund waren als ik ze een keer in een set zag.

Meteen 18 dustcovers meebesteld. Die zijn weliswaar elders goedkoper te krijgen, maar dan betaalde ik weer extra verzendkosten. Op MP zie ik tegenwoordig nog amper covers. :S

Ben benieuwd of de carts qua kwaliteit van het label en de plastic enigszins in de buurt komen van de foto's op de site. De cartridges zijn in ieder geval duur genoeg. Spannend - volgende week woensdag of donderdag weet ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Flozem schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 01:35:
Vandaag bij wijze van uitzondering eens wat gamecartridges by Retrogamefreak besteld. Zeven spellen die ik graag in de collectie wil hebben om daadwerkelijk te spelen en me tot nu toe niet gegund waren als ik ze een keer in een set zag.

Meteen 18 dustcovers meebesteld. Die zijn weliswaar elders goedkoper te krijgen, maar dan betaalde ik weer extra verzendkosten. Op MP zie ik tegenwoordig nog amper covers. :S

Ben benieuwd of de carts qua kwaliteit van het label en de plastic enigszins in de buurt komen van de foto's op de site. De cartridges zijn in ieder geval duur genoeg. Spannend - volgende week woensdag of donderdag weet ik meer.
Als je dust covers zoekt kan je altijd op ebay kijk ik heb er laatst er ook een stuk of 20 gekocht en het was erg goedkoop als ik het vergelijk met onze retrogameboer in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Zijn dat dan dust covers met Nintendo logo of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

windowsboot schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:45:
[...]

Als je dust covers zoekt kan je altijd op ebay kijk ik heb er laatst er ook een stuk of 20 gekocht en het was erg goedkoop als ik het vergelijk met onze retrogameboer in de buurt.
Ik zoek nog de covers voor GBA etc Vind RGF erg prijzig (1 euro per cover). Iemand alternatief? Iemand van Ebay, zoja wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Anoniem: 244101 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:49:
[...]

Ik zoek nog de covers voor GBA etc Vind RGF erg prijzig (1 euro per cover). Iemand alternatief? Iemand van Ebay, zoja wie?
Ik weet niet of je linkjes mag plaatsten naar website's (ivm je mag niet handelen regel)
Maar hier: http://www.ebay.com/itm/261399713210

Als je er 6 koopt:
US $4,60 = 3,333 Euro (per stuk 0,55 euro)

Als je er 12 koopt:
US $7,60 = 5,5 Euro (per stuk 0,46 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedoel protector covers he dus die plastic hoesjes waar je je boxed games in doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
ksborg schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:31:
[...]

Wat ik begrijp van een familielid dat in deze branche zit (verpakkingen voor cd/dvd/etc.) is dat het puur om de prijs gaat. Een generic DVD doosje met beknopte handleiding kost simpelweg minder. Zij merken ook dat er steeds meer een concurrentieslag is om de laagste prijs. Fancy verpakkingen voor dvd's en games worden steeds minder gemaakt (alleen voor special editions).
Ja zoiets dacht ik al, ben zelf absoluut geen fan van digitale downloads, ik heb het liefste gewoon een fysiek product in de kast staan. Soms duurder, maar dat heb ik er graag voor over.
Anoniem: 244101 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:14:
Bedoel protector covers he dus die plastic hoesjes waar je je boxed games in doet :P
Bedoel je deze?

http://www.retrogamefreak.../snug-fit-box-protectors/

[ Voor 17% gewijzigd door ChokingHazard op 01-03-2014 23:35 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
dubbele post, excuus. :F

[ Voor 90% gewijzigd door ChokingHazard op 01-03-2014 23:35 . Reden: dubbele post ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yes sir! Die zoek ik (maar dan goedkoper maar kwalitatief wel net zo goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
@Xbox2go
oh, ik snap hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Anoniem: 244101 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:53:
Yes sir! Die zoek ik (maar dan goedkoper maar kwalitatief wel net zo goed).
Zijn die er dan :p ? Vind ze zelf namelijk ook erg duur..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
ChokingHazard schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:59:
[...]

Zijn die er dan :p ? Vind ze zelf namelijk ook erg duur..
@Xbox2go @ChokingHazard

Zoals altijd heeft onze vriend ebay weer iets voor jullie.

Gameboy: http://www.ebay.com/itm/1...ain_0&hash=item2326560b82

Snes/N64: http://www.ebay.com/itm/5...ain_0&hash=item25813972c8

Je bespaart op het product alleen zijn er erg hoge verzendkosten :-(
Dus als je een grote partij koopt zal die niet zo erg zijn maar als je er maar een stuk of 10 nodig hebt dan is het de verzendkosten niet waard.
Ik heb voor de rest niks kunnen vinden op ebay,enz, waarschijnlijk omdat er erg weinig vraag naar is :/

Edit 1:

nog eentje gevonden nog ietsje goedkoper maar ook die verzendkosten: http://www.ebay.com/itm/1...ve-CIB-Game-/160931101266

[ Voor 9% gewijzigd door Ad-Blokker op 02-03-2014 01:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zouden er 500 kunnen bestellen en verdelen onder diegene die ze wilt ;) Ik ga ze eens contacteren. 500 stuks passen ook in een klein doosje zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Weer veel leipe shit gevonden deze week :)

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Nice!
Ik heb zelf vandaag van de buren ook nog een paar gba en gbc spellen gekregen, waaronder:
Pokémon Fire Red (GBA)
Pokémon Leaf Green (GBA met doos)
Frogger (GBC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee hoe je bij Amazon.com kunt zien of iets verzonden kan worden naar je? Ik zie bij de meeste sellers staan: Expidited Shipping of Domestic maar als je dan verder klikt krijg je de melding dat er niet naar Nederland verstuurd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Anoniem: 244101 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:52:
Iemand enig idee hoe je bij Amazon.com kunt zien of iets verzonden kan worden naar je? Ik zie bij de meeste sellers staan: Expidited Shipping of Domestic maar als je dan verder klikt krijg je de melding dat er niet naar Nederland verstuurd kan worden.
ja dat kan, als je naar een item zoekt heb je aan de linkerkant van de resultaten opties te selecteren en ergens onderaan kan je selecteren "AmazonGlobal Eligible"

Zie afbeelding hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/1vznm.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Ad-Blokker op 02-03-2014 16:09 . Reden: oeps typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo triest aangezien dit een reseller is http://link.marktplaats.nl/m784581502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 15:45
Als dat echt zo is dan vind ik het ook triest...maar hoe weet je dat het een reseller is :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maks schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:26:
[...]

Als dat echt zo is dan vind ik het ook triest...maar hoe weet je dat het een reseller is :p?
Weleens wat gekocht van die persoon. Acteert onder meerdere namen op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/813qhEHsIuL._SL1500_.jpg

Niet retro (althans sommige dingen van de set wel) voor 70 euro op Amazon in plaats van 149 euro in Nederland sealed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 15:45
Anoniem: 244101 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:27:
[...]

Geee, wat slecht. Ook wel verdacht dat het per se een snes moet zijn, en niet een andere spelcomputer. Kan je de advertentie niet rapporteren op MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Maks schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:30:
[...]

Geee, wat slecht. Ook wel verdacht dat het per se een snes moet zijn, en niet een andere spelcomputer. Kan je de advertentie niet rapporteren op MP?
Gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maks schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:30:
[...]

Al gedaan. R4 kaartjes word je ook mee doodgegooid op MP trouwens (aardig illegaal) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Telt dit ook als retro pickup? :P

Afbeeldingslocatie: http://i1322.photobucket.com/albums/u580/xelltra/dvdimages/dragon-ball-season-1-5_zpse3c93c54.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:38

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Da`s geen game :+

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Anoniem: 244101 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:27:
[...]

Mischien wel heel erg toeval, maar in V&A staat een advertentie met *bijna* dezelfde soort tekst... alleen komt die persoon uit een andere regio :D

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 03-03-2014 13:14 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Pagina: 1 ... 106 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod