Neo Geo 
Maar ook tegenwoordig nog steeds stervensduur
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wow! Jij hierLampuhkap schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:55:
Neo Geo
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Hier een leuk plaatje met introductieprijzen in dollars en wat die bedragen in 2012 zouden zijn geweest. Niet zo gek dat die Neo Geo een zeldzaamheid wasVerwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:47:
Wat te denken van de Playstation 1 toen die net uitkwam? Was iets van 1000 gulden ofzo?
Belachelijke prijzen. Maar, als je destijds een Neo Geo AES had en nu nog steeds hebt dan is het spul in elk geval niet gedaald in waarde.Tanuki schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:49:
Street Fighter II op de SNES was vroeger FL 249,95Heb nog een doosje met het originele prijskaartje erop.
En Neo Geo games... 500 gulden per spel. Niet meer en niet minder.
Nou ja reken eens naar Euro's en kijk wat de PS3 kostte. Ok, naar verhouding was de PS1 dan wel wat duurder, maar het zijn geen onmogelijke prijzen. Ik geloof dat ik destijds van mijn gespaarde zakgeld en verjaardagen van een paar jaar uiteindelijk 500 Gulden voor m'n PS1 met 2 games heb betaald. Dat waren nog eens tijden. Tegenwoordig twijfel ik er niet eens over om de PS4 op dag van release te kopen. Misschien heb ik het wel gewoon te goed
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 13:59 ]
Zou zweren dat de PS1 700/800 was bij launch hier, en de PS2 1100/1200. Heb zelf mijn PS1 toen voor 500 gekocht, nadat ik mijn SNES met 17 spellen verkocht had
Als ik deze Wikipedia moet geloven dan was de prijs £299. Aangezien de prijs destijds in de US $299 was, gok ik dat hij in NL ook rond de ƒ300 was.Exorcist schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:10:
[...]
Zou zweren dat de PS1 700/800 was bij launch hier, en de PS2 1100/1200. Heb zelf mijn PS1 toen voor 500 gekocht, nadat ik mijn SNES met 17 spellen verkocht had
Dollar was toen 2x Gulden hé..G-Meister schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:24:
[...]
Als ik deze Wikipedia moet geloven dan was de prijs £299. Aangezien de prijs destijds in de US $299 was, gok ik dat hij in NL ook rond de ƒ300 was.
Ik weet in ieder geval nog wel dat mijn PSone nieuw ongeveer ƒ200 heeft gekost, ik heb hem toen gekocht bij de CD winkeltje in het dorp bij ons wat later de Music Store is geworden (en nu inmiddels helemaal weg is).
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Ik herinner me die advertenties als de dag van gisteren. Prachtige vormgeving ook.Aero schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:52:
Om nog wat extra informatie te geven over de prijzen van vroeger voor spellen en consoles, hieronder een plaatje met pagina's van een oud Intertoys boekje.
Dat was ikAero schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:52:
Om nog wat extra informatie te geven over de prijzen van vroeger voor spellen en consoles, hieronder een plaatje met pagina's van een oud Intertoys boekje.
http://i.imgur.com/5pH1gS5.jpg
Ik heb deze pagina's ooit eens ergens gedownload (hier misschien in een ouder topic?), dus de credits gaan naar die persoon. Ik heb ze nu alleen even snel allemaal samengevoegd tot 1 (groot) plaatje.
Ah mooiTheInsider schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:21:
[...]
Dat was ik![]()
Ik heb het boekje nog wel ergens liggen, erg mooi om nog eens door te kijken. En over prijzen, mijn duurste aankoop toen voor de nes, was smb3, a 129 gulden. Later is dat NBA Jam geworden, voor de megadrive, 160 gulden.
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
[ Voor 8% gewijzigd door Flozem op 17-02-2014 19:14 ]
Verwijderd
Mocht iemand deze game hebben in big box stuur een pm! Zou deze dolgraag nog eens spelen_Vincent_ schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:57:
[...]
Volgens mij zoek je Egypte 1156 voor Christus: Het raadsel van de koninklijke tombe.
Ik heb hem hier nog liggen op CD-ROM
Destijds ook met veel plezier gespeeld!
Verwijderd
Gewoon op Ebay checken voor hoeveel ze verkocht worden.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:03:
Dag mensen vond dit terug tijdens het opruimen, is dit nog wat waard?
Daffy Duck
Taz express
Blast Corps
GoldenEye 007
1080 snowboarding
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
The Legend Will Never Die
Dat mag hij zelf gaan uitzoeken... Was gewoon even een voorbeeldGOUDSBS schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:00:
@Xyphoid; Je moet natuurlijk niet PAL spellen met NTSC gaan vergelijken.... ik neem aan dat hij PAL spellen heeft
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
[ Voor 18% gewijzigd door Rincewind op 18-02-2014 16:50 ]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
[ Voor 3% gewijzigd door Metro2002 op 18-02-2014 16:55 ]
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Exactly my thoughtscopywizard schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:55:
idd een leuk apparaat maar ik wacht nog wel even op de retron 5 die kan ook gb(c)(a) spelen
[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 18-02-2014 19:51 ]
Verwijderd
Ik bied altijd met vreemde bedragenVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:24:
Zijn er een soort bots om te bieden op Ebay veilingen? Telkens wanneer ik op een simpele Wii game ofzo bied wordt ik overboden met 1 cent of een heel raar getal zoals .87. Je maakt mij niet wijs dat iemand dit intypt. Iemand die dit weet ?
Volgens mij is het zo op ebay dat als je bied je daarmee een maximaal instelt. Als iemand anders dan bied dat gaat hij automatisch overbieden tot het maximale bedrag. Althans dat was zo de keren dat ik geboden heb op ebay.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:24:
Zijn er een soort bots om te bieden op Ebay veilingen? Telkens wanneer ik op een simpele Wii game ofzo bied wordt ik overboden met 1 cent of een heel raar getal zoals .87. Je maakt mij niet wijs dat iemand dit intypt. Iemand die dit weet ?
Verwijderd
Ik vind zoiets even "erg" als een emulator. Not the real deal. Leuk om ruimte te besparen, maar derhalve minder interessant voor de echte retro-verzamelaar/gamer.Rincewind schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:48:
Ook leuk om te hebben: 3-in-1 console. Speel je oude NES, SNES en Megadrive/Genesis cartridges in een nieuw apparaat.
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 18-02-2014 23:26 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 19-02-2014 00:20 ]
Bots bestaan op eBay. Dat heet 'snipen'. Kijk maar eens hier of hier. dat mag op eBay gewoon en dan zie je inderdaad dat er in de laatste secondes van een biedperiode als een dolle wordt gebodenPluueeR schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:37:
[...]
Volgens mij is het zo op ebay dat als je bied je daarmee een maximaal instelt. Als iemand anders dan bied dat gaat hij automatisch overbieden tot het maximale bedrag. Althans dat was zo de keren dat ik geboden heb op ebay.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ik wacht ook reviews af. Hoewel emulators op een PC wel over het algemeen beter zijn, biedt zo'n Retron wel het voordeel dat het ook de originele media, dus de cartridges, kan lezen. Met een PC zit je vaak aan of illegaal een ROM vinden of legaal veel werk in steken om zelf je cartridge te dumpen naar een ROM.Flozem schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:52:
Indeed... Ideaal om in de woonkamer naast mijn av apparatuur te plaatsen. Maar dan wel de eerste reviews afwachten. Want slowdowns / brakke emulatie zit ik niet op te wachten.
Hoewel me de bij die Retron 5 meegeleverde controller tegenvalt, evenals het feit dat je maar één originele SNES, NES of Genesis controller kan inpluggen.
snipen is de enige manier om te bieden op dingen die je echt wilt hebben.Rincewind schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:26:
[...]
Bots bestaan op eBay. Dat heet 'snipen'. Kijk maar eens hier of hier. dat mag op eBay gewoon en dan zie je inderdaad dat er in de laatste secondes van een biedperiode als een dolle wordt geboden
Ik! star wars en tf vond ik ook geniaal en ik heb nog heel veel van dat spul liggen, misschien maar is een pm naar dr retro doen. Het neemt erg veel ruimte in, en van videogames spelen komt al weinig (tegenwoordig sociaal geaccepteerde hobby) laast staan van spelen met dat spul (lijkt me iets minder sociaal geaccepteerd haha, en heb ook niet echt die behoefte meerExorcist schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:25:
[...]
Overigens, mocht Dr. Retro nog meelezen..je video's met je finds zijn leuk, maar speelgoed () als de Transformer meuk en weet ik het wijkt erg af van je doel, imho. Natuurlijk zijn er retro-gamers die Star Wars en Transformers ook leuk vinden, maar het gros kijkt je video's om te zien wat je voor spellen (!) bij elkaar gescharreld hebt.
Schoenmaker, blijf bij je leest
Anyhow. Net met een maar weer geprobeerd om SMB3 uit te spelen, en ik suck echt te hard in het spel. Kom wel tot W8 maar strand ergens halverwege. Ook nog een speed run bekeken, maar dat is helemaal ziek. Ik geef het op
10 second ninja DONE
K20A daily :-)
Inderdaad, fluiten, P-vleugeltjes en wolkjes scoren in W1 en W2, dan naar W8 met fluiten. In W8 over levels heen vliegen met P-vleugel, overslaan met wolkjes of in het boten level onder alle boten doorzwemmen. Is zo gedaan.Bouli schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:28:
SMB3 is makkelijk om uit te spelen (en dan niet de fluitjes gebruiken die in je W1 + 2 hebt gekregen)
Het moeilijkste level vind ik diegene uit W2 met die stomme zon in de woestijn......De W8 levels zijn geweldig met die tanks e.d.
Heb je geen "P" meer van de princess over? Dan kan je ook een leveltje skippen door er constant overheen te vliegen of met een wolkje
Verwijderd
Maar stel je ziet een game 5 keer op Ebay staan met 5 keer een openingsbod van 1 cent en er is niks bekend over de verzending ga je dan ook bieden? Als je al deze mensen vooraf moet mailen/benaderen dan kan het weer zo zijn dat de veilingen aflopen etc.Dr. Retro schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:14:
[...]
snipen is de enige manier om te bieden op dingen die je echt wilt hebben.
Ik stel mijn snipes altijd direct in wanneer ik een item vind dat ik wil hebben, dan heb je er verder geen omkijken meer naar.
Het scheelt je ook geld, omdat je voorkomt dat je meegesleurd wordt in een bidwar en meer uitgeeft dan je eigenlijk wilde.
snipen, net als gewoon bieden, moet je altijd met vreemde bedragen doen. Mensen vinden mooie ronde getallen altijd fijn en zijn dus geneigd om 10 euro, of 150 of wat dan ook te bieden.
Als je iets graag wilt, maakt die ene euro ook niet uit toch? Dus bied ik altijd 12, of 27, of 53 etc
[ Voor 34% gewijzigd door copywizard op 20-02-2014 12:30 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
ik heb nog aantal dubbele md II en aantal sms II dus aantal mogen er sneuvelen:)copywizard schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:29:
@ ramoness op zich valt het mee ik heb meedere SNESen gemod naar 60HZ en is best te doen als je eventuele tut,s goed volgt.
nu heb ik wel eens een MD geprobeert te doen maar kon voor mijn model niet de juiste tut vinden waardoor het me niet lukte helaas ik heb wel een 60HZ switch in me SMSII gezet en daar ook maar meteen composiet in gezet gezien deze console alleen RF heeft normaal.
soldeer skills zou ik zeggen koop een soldeer bout en ga eerst oefenen om te kijken of je een beetje een vaste hand hebt of niet.
dat was ongeveer de gemiddelde feedback, ga het dus opsplitsen in twee video'sExorcist schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:25:
[...]
Ik vind zoiets even "erg" als een emulator. Not the real deal. Leuk om ruimte te besparen, maar derhalve minder interessant voor de echte retro-verzamelaar/gamer.
Overigens, mocht Dr. Retro nog meelezen..je video's met je finds zijn leuk, maar speelgoed () als de Transformer meuk en weet ik het wijkt erg af van je doel, imho. Natuurlijk zijn er retro-gamers die Star Wars en Transformers ook leuk vinden, maar het gros kijkt je video's om te zien wat je voor spellen (!) bij elkaar gescharreld hebt.
Schoenmaker, blijf bij je leest
Anyhow. Net met een maar weer geprobeerd om SMB3 uit te spelen, en ik suck echt te hard in het spel. Kom wel tot W8 maar strand ergens halverwege. Ook nog een speed run bekeken, maar dat is helemaal ziek. Ik geef het op
ik zal je even een pm sturen, heb zeker interesse!Sagat schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:04:
[...]
Ik! star wars en tf vond ik ook geniaal en ik heb nog heel veel van dat spul liggen, misschien maar is een pm naar dr retro doen. Het neemt erg veel ruimte in, en van videogames spelen komt al weinig (tegenwoordig sociaal geaccepteerde hobby) laast staan van spelen met dat spul (lijkt me iets minder sociaal geaccepteerd haha, en heb ook niet echt die behoefte meer)
Maar weggeven of *bibber* gooien dat kon ik niet.......als ik er iemand blij mee kan maken en zelf nog iets van een zakcentje aan over kan houden......i guess the time is right.
ik gebruik auctionsniper.com (kost maximaal 1$ per snipe)Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:45:
En waar vinden we die snipes die jij onder andere gebruikt?
Ja W7 is inderdaad wat minder, maar het hoort er wel bij. De reuzenwereld vond ik ok geweldig....Plymp schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:25:
[...]
Inderdaad, fluiten, P-vleugeltjes en wolkjes scoren in W1 en W2, dan naar W8 met fluiten. In W8 over levels heen vliegen met P-vleugel, overslaan met wolkjes of in het boten level onder alle boten doorzwemmen. Is zo gedaan.
Die stomme zon vond ik nog wel ok. Ik had altijd meer problemen met een aantal levels in W7 Pipe Land. Af en toe speelde ik het ook zonder fluiten, P-vleugels en wolkjes, maar W7 werd ik dan helemaal gestoord van.
K20A daily :-)
Waar heb je die gehaald, mijn us snes doet tegenwoordig ook moeilijk, wellocht is vervangen van de connector nog een optie want ik vind nergens een betaalbare us snes.Xyphoid schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:34:
En gelukkig ook nog een 72 pin connector liggen, want die van de US NES was kapot
Yes, zelfde principe. Zie oa. http://gieskes.nl/undercl...gameboy_classic_tutorial/JW1 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:03:
@Exorcist
Met de orginele GB kun je ook de overklok doen?
Ik heb nog 2 GB's liggen (destijds nieuw gekocht). Als het niet al te ingewikkeld is, dan is dit een leuk projectje.
Netjes, weer een leuke aanvullingramoness schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:14:
De mega cd van een kennis gekocht ( hij is helemaal compleet)
de turbografx spellen op ebay, 1tje doet het er niet
de rest op marktplaats voor appel en een ei.
Panzer dragoon 1 is te koop voor 10tje:)
[ Voor 31% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:23 ]
Naar mij mening zijn die vervangende pin connectors van mindere kwaliteit. Ik kreeg al vrij snel weer problemen.TdV schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Waar heb je die gehaald, mijn us snes doet tegenwoordig ook moeilijk, wellocht is vervangen van de connector nog een optie want ik vind nergens een betaalbare us snes.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Hey, jij ook al een Panzer Dragoon over?ramoness schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:14:
De mega cd van een kennis gekocht ( hij is helemaal compleet)
de turbografx spellen op ebay, 1tje doet het er niet
de rest op marktplaats voor appel en een ei.
Panzer dragoon 1 is te koop voor 10tje:)
Die kreeg ik voor de zekerheid bij mijn NES die ik gekocht had bij Retrogamefreaks.TdV schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Waar heb je die gehaald, mijn us snes doet tegenwoordig ook moeilijk, wellocht is vervangen van de connector nog een optie want ik vind nergens een betaalbare us snes.
De kunststof behuizing met glassex op keukenpapier en een tandenborstel. De contacten doe ik met 96% alcohol van de Kruitvat op een wattenstaafje.Blaasvis schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:48:
[...]
Ook zorgen dat je games natuurlijk schoon zijn helpt nogal mee
Wat doen jullie eigenlijk om carts schoon te maken ?
ik zal het in de gatenhouden voor jecopywizard schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:19:
ja graag maar kan ze nergens vinden voor een leuke prijsenige in de buurt is next level voor 99 euro de console los dat vindt ik iets te gortig hoop gewoon een keer op een mooie MP deal of met koning(ine)dag er een te scoren ofzo?
wellicht op jjgames.com , maar importheffing zal er dan toch wel bijkomen (rond de 20 euro bij 50 dollar)
alleen nog een multi mega en mega cd 1 da heb ik alle pal consoles van sega maar die zijn duur!copywizard schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:30:
dat zou cool zijn de saturn zou me sega colletie net even wat completer makennu heb ik ook 4 dooie gamegears en geen werkende dus mocht je die nog tegen komen hoor ik het ook graag
(kep al een goed werkend audio bordje dus die mag defect zijn )
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 21-02-2014 13:07 ]
Ik krijg altijd een beetje een eng gevoel bij Ebay. Zijn er bepaalde verkopers die je/jullie aan kan/kunnen raden?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Goede tip; dat ga ik proberen.Blaasvis schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:48:
[...]
Naar mij mening zijn die vervangende pin connectors van mindere kwaliteit. Ik kreeg al vrij snel weer problemen.
Kun je niet beter de ping connector eerst proberen te repareren ?
Dit heb ik laatst een paar keer gedaan met een nes of 5. Dit werkte prima ook al gooi ik er nog wat azijn bij.
Ook zorgen dat je games natuurlijk schoon zijn helpt nogal mee
Wat doen jullie eigenlijk om carts schoon te maken ?
Paar jaar geleden ook gekocht. Gelijk het scherm vervangen door een nieuwe waardoor alles veeeeel scherper is.kaos- schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:01:
[afbeelding]
Yes, Sega Genesis Nomad. Superstoere handheld, zeker voor die tijd
[ Voor 12% gewijzigd door PluueeR op 21-02-2014 22:42 ]
Mijn ervaring met een Snes is dat een slechte RGB kabel zorgt voor veel brom.PluueeR schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:39:
De brom in het geluid met mijn SNES RGB kabel is toch wel aanzienlijk. Leverancier gemaild, en die meld dat het een bekend probleem is met de SNES wat verergert kan worden bij het gebruik van een niet originele PSU. Balen! Het beeld bevalt me uitstekend, maar het geluid is te storend.
Ik zal hem straks nog eens op een andere TV testen. Kijken hoe het daar is.
Frag_Zero
Heb je het dan over de originele van Nintendo? Want die gaan voor een godsvermogen op Ebay lijkt wel. En dat samenvoegen, heb je dat zelf gedaan? Naast de brom lijkt het beeld wel vaak uit allemaal patroontjes te bestaan, i.p.v. dat het lekker blend. Het ziet er zo uit:Frag_Zero schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:52:
[...]
Gamecube RGB/Scart kabel - geen brom
2 Snes composite kabels samengevoegd tot 1 RGB kabel - geen brom
[ Voor 15% gewijzigd door PluueeR op 21-02-2014 23:23 ]
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Het gekke vind ik wel dat het bij die Philips TV boven veel minder opvalt. Wat ik een paar pagina's terug postte over de storing met m'n Mega Drive (storing die langzaam van onder naar boven gaat) ook daar heeft de TV boven geen last van. Of de veel duurdere TV beneden is gewoon ruk, of het komt dat iets in de buurt stoort. Speakers, voeding van Xbox 360 dat soort dingen. Ik ga dat later vandaag even checken.Blaasvis schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:19:
Die artifacts heb ik ook gehad op mijn sony tv. met een van de kabels. Dit was wel de goedkoopste variaties die ik kon vinden toen.
Heb je hem beneden aan een HD TV hangen? Ik kan me voorstellen dat ze daar veel minder moeite doen voor de analoge ingangen.PluueeR schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:10:
[...]
Het gekke vind ik wel dat het bij die Philips TV boven veel minder opvalt. Wat ik een paar pagina's terug postte over de storing met m'n Mega Drive (storing die langzaam van onder naar boven gaat) ook daar heeft de TV boven geen last van. Of de veel duurdere TV beneden is gewoon ruk, of het komt dat iets in de buurt stoort. Speakers, voeding van Xbox 360 dat soort dingen. Ik ga dat later vandaag even checken.
[ Voor 46% gewijzigd door PluueeR op 22-02-2014 16:43 ]
Verwijderd
Geen idee of het werkt bij jou:Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:51:
Heb mijn Nes maar weer is aangesloten,alleen knippert er nu een rood lampje en hij doet niks meer.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Kunnen 2 dingen zijn, vuil of de pinnen raken niet meer fatsoenlijk. Ik heb toevallig gisteren mijn NES 72 pin connector gekookt en heb de hele rij pinnen wat teruggebogen. Werkt weer perfect nu. Even op joetoep tuts zoeken en je bent een uurtje zoet. Wel gemineraliseerd water gebruiken, €0,45 cent bij de supermarkt voor een liter.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:51:
Heb mijn Nes maar weer is aangesloten,alleen knippert er nu een rood lampje en hij doet niks meer.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Verwijderd
Ja dat terugbuigen werkt heel goed. Is mogelijk ook een betere oplossing dan een nieuwe connector kopen, want die zijn ook niet altijd van hoge kwaliteit.Sp33dFr34k schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:53:
[...]
Kunnen 2 dingen zijn, vuil of de pinnen raken niet meer fatsoenlijk. Ik heb toevallig gisteren mijn NES 72 pin connector gekookt en heb de hele rij pinnen wat teruggebogen. Werkt weer perfect nu. Even op joetoep tuts zoeken en je bent een uurtje zoet. Wel gemineraliseerd water gebruiken, €0,45 cent bij de supermarkt voor een liter.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq