Aangezien ik hier al een hele tijd aan het meelezen ben zal ik mijn (zeer) bescheiden collectie ook maar eens laten zien.
Ik ben zelf geen fanatiek verzamelaar, ik koop eigenlijk alleen spellen die ik echt wil hebben om ze te spelen.
Helaas wordt het steeds moeilijker om een los spel voor een redelijke prijs te vinden en dus heb ik een aantal spellen in een keer aangeschaft waardoor ik redelijk wat spellen heb liggen waar ik eigenlijk niet naar omkijk.
Een aantal plaatjes:
Gameboy:
Een van de oude gameboys heb ik vroeger gelukkig bewaard, aan de andere heb ik de backlight mod uitgevoerd.
Super nintendo:
Deze heb ik vroeger nooit gehad, wel een NES die helaas ooit aan familie is gegeven welke hem hebben weggedaan.
De meeste spellen die hierbij zitten speel ik geregeld, ik heb vandaag Secret of Evermore gekocht op marktplaats (voor 20 euro, dat is een best redelijke prijs toch, voor een niet duitse versie?)
Playstation:
Heb ik in het verleden wel gehad maar toen verkocht om een Xbox te kunnen kopen, inmiddels heb ik een PSX en een PSone staan
Het enige spel wat ik nog over heb gehouden van toen is GranTurismo 2, de rest heb ik recent gekocht.
Dan heb ik nog een PSP liggen, nog niet echt retro maar toch:
En de aangesloten consoles:
De Psx heb ik aangesloten op een LCD, en de PsOne op een CRT scherm om time crisis te kunnen spelen.
Ik hoop nog veel mee te kunnen lezen over jullie schitterende collecties

, en de koopjes die julllie steeds weer tevoorschijn toveren

.