Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.765 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Preau schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:16:
Oké dan zal ik dat dus niet doen. :P Ik ga wel naar de winkel om wat alcohol te kopen

Het werkt wel goed voor stickerresten enzo, dat krijg je daarmee allemaal goed weg maar dus uitkijken dat je niets beschadigt.

EDIT: Nog een vraagje, kan ik dan gewoon schoonmaak alcohol van 96% van de kruidvat gebruiken?
Ik gebruik normaal contactreiniger.

Oude Pinpas pakken, oude doek eromheen, contactspray op de doek spuiten en over de contacten wrijven. Niet te veel want dat is ook weer niet goed en na het sprayen even wachten zodat het grootste gedeelte is vervlogen/verdampt.

Zo krijg je elk oud en vuil spel weer aan het werk.

Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/cs.jpg

Is te halen bij van die auto onderdelen winkels, waarschijnlijk ook bij de Gamma. En zo te zien kost het maar ongeveer 7 euro. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Wahloh op 17-05-2012 00:55 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Wahloh schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:54:
[...]

Ik gebruik normaal contactreiniger.

Oude Pinpas pakken, oude doek eromheen, contactspray op de doek spuiten en over de contacten wrijven. Niet te veel want dat is ook weer niet goed en na het sprayen even wachten zodat het grootste gedeelte is vervlogen/verdampt.

Zo krijg je elk oud en vuil spel weer aan het werk.

[afbeelding]

Is te halen bij van die auto onderdelen winkels, waarschijnlijk ook bij de Gamma. En zo te zien kost het maar ongeveer 7 euro. :)
Is dat niet gewoon WD-40?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Geen idee, ben niet zoon klusser. WD-40 is toch dat spul om iets te smeren of los te krijgen, het vriendje van Kruipolie? :P

[ Voor 34% gewijzigd door Wahloh op 17-05-2012 01:09 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kontaktreiniger en kruipolie hebben nagenoeg dezelfde eigenschappen.
WD-40 ABSOLUUT NIET GEBRUIKEN VOOR JE CARTRIDGES !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:04:
[...]

Je bedoeld Aceton?
Aceton is veel chemischer dan alcohol, hiermee krijg je zelfs hardnekkige niet-waterverf mee weg.
Dat zou ik niet op mijn cartridges willen hebben en zeker niet in mijn collectie! Ik ga nu zeker geen games meer met jou ruilen of over kopen. :) Note to self.

Ik maak me eigenlijk meer zorgen om de batterijen van de games die ik lang niet heb gebruikt.
- Moeten die nou vervangen worden?
- Gaan ze niet op een gegeven moment lekken?
- Hoe ga ik hiermee om als ik van plan ben mijn collectie letterlijk voor mijn oude dag wil bewaren?
Het lekken is iets waar ik ook benieuwd naar ben. Ik heb éénmaal een batterij moeten vervangen (pokemon silver), wat, uitgezonderd de de schroef openkrijgen (waarom niet een gewone kruiskop, maar zo'n **** ding?!?) een eitje is. Openmaken, voorzichtig met een aardappelschilmesje het oude batterijtje loswrikken, nieuwe erin en vastmaken (met plakband in mijn geval door mijn 0,0 soldeer ervaringen :+ ). Daarna weer dichtschroeven en voila.
Lekken heb ik (gelukkig, even afkloppen) nog niet meegemaakt, maar of dat kan gebeuren ben ik ook benieuwd naar. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gast op mp bied een snes met koffer aan, waarbij ik vraag wat hij er voor wilt hebben inclusief het spel "the first samurai". Zegtie 52,50 omdat het een collectorsitem is 8)7

http://link.marktplaats.nl/560922035

HA! Succes met de verkoop!
Ferry van D.

P.S: Wat zielig. Geef je de mogelijkheid aan om te bieden op je advertentie verwijder je mijn bod van 22 euro gelijk. Wat een kneus ben je dan.

[ Voor 34% gewijzigd door Zakkenwasser op 17-05-2012 10:46 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:11:
Gast op mp bied een snes met koffer aan, waarbij ik vraag wat hij er voor wilt hebben inclusief het spel "the first samurai". Zegtie 52,50 omdat het een collectorsitem is 8)7

http://link.marktplaats.nl/560922035

HA! Succes met de verkoop!
Ferry van D.

P.S: Wat zielig. Geef je de mogelijkheid aan om te bieden op je advertentie verwijder je mijn bod van 22 euro gelijk. Wat een kneus ben je dan.
Maar een bod van 23 euro blijft wel staan zo te zien, dus je had gewoon één euro meer moeten bieden :+ .

Overigens vind ik het persoonlijk niet zo netjes dat je hier zijn naam volluit schrijft. Elke google zoektocht komt hier uit, waarbij hij als een krent wordt beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Orian schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Maar een bod van 23 euro blijft wel staan zo te zien, dus je had gewoon één euro meer moeten bieden :+ .

Overigens vind ik het persoonlijk niet zo netjes dat je hier zijn naam volluit schrijft. Elke google zoektocht komt hier uit, waarbij hij als een krent wordt beschreven.
Nee, jij die zijn naam uit mijn bericht quote. Dat is wel netjes :+
Uw bod van 23 euro op de advertentie '!!Verzamelaar!! Originele niet verkleurde SNES in koffer!!!' op Marktplaats is verwijderd door de adverteerder.

De adverteerder heeft hiervoor de volgende reden gegeven:
Ik vind het bod niet hoog genoeg.
Probeer het nog eens. Ik heb je account al getipt bij de administrator van markplaats alszijnde het niet houden aan de huisregels. Fijne dag. Groet, Ferry
Jaaa, die regel op Marktplaats dat je niet mag bieden op een pagina waar bieden juist is ingeschakeld. :Z

[ Voor 35% gewijzigd door Zakkenwasser op 17-05-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Helemaal gelijk, heb ik niet aan gedacht. Heb het ook even aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Voor de geinteresseerden: er wordt op het moment een Wondermega (Megadrive/Mega CD combo) aangeboden op MP. Best zeldzaam.
http://link.marktplaats.nl/561072159

Het is als het goed is een Wondermega model 1. Ingebouwde AV en S-video out :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Nee, jij die zijn naam uit mijn bericht quote. Dat is wel netjes :+

[...]

Jaaa, die regel op Marktplaats dat je niet mag bieden op een pagina waar bieden juist is ingeschakeld. :Z
Laten we eens kijken wat hij van mijn bod van 22 zegt...

Hmmm... een paar anderen zijn ook wakker geworden...

Die kerel krijgt nu veel mailtjes..

[ Voor 10% gewijzigd door leech1984 op 17-05-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Even een leuke opdracht:

Hoeveel zouden jullie betalen voor het volgende:

https://www.dropbox.com/sh/z511s1nn9vysqwr/pUO3TXM82l

Met doosje en boekje zeer goede staat
Street racer
Nem Manhaas indy car nigel mansell
best of the best championship karate
Super soccer
Tintin au tibet
Alleen cartridge goeie staat
aladdin
super tennis
looney tunes busts loose x2
Olympic summer games
mario allstars x2
Mario allstars + world x2
unirally
smurfen 1
smurfen 2 x2
syndicate (lijm op de label)
super soccer
arcades greatest hits
incantation
Donald duck maui mallard
pinocchio
Super mario world 2x
bubsy in the claws of the encountered kid
killer instinct
fifa 97
mario paint met muis, muismat en boekje
Jungle book
Dirt racer (label beschadigd)
Goof troop 2x
world league basketball
Kirby's funpack
Kirby's dreamcourse
Super nes scope met scope spel en ontvanger. Klepje mist van scope.
Jungle strike
the adventure of mighty max
Taz mania
Mario allstarts met boekje
Zeldame spellen alleen cartridge:
illusion of time
yoshi's island
terranigma (label een klein stukje af)
secret of evermore
donkey kong country
Super metroid
Super Mario kart
Met doosje (doosje beschadigd)
Sim city

Ps. Het kan in conflict zijn met de forumregels, namelijk niet handelen, maar aangezien het ook wel een leuke discussie op kan leveren post ik het toch.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
leech1984 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Laten we eens kijken wat hij van mijn bod van 22 zegt...

Hmmm... een paar anderen zijn ook wakker geworden...

Die kerel krijgt nu veel mailtjes..
:+ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
painkill schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:00:
Even een leuke opdracht:

[url="Foto's"]https://www.dropbox.com/sh/z511s1nn9vysqwr/pUO3TXM82l[/url]
Linkje werkt niet ;)

EDIT: Alleen als je hem kopieert, wanneer je erop klikt krijg je http:/foto's/
Ferry heeft spijt dat hij "Nee" tegen je heeft gezegd :P

[ Voor 7% gewijzigd door G-Meister op 17-05-2012 16:13 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
painkill schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:00:
Even een leuke opdracht:

https://www.dropbox.com/sh/z511s1nn9vysqwr/pUO3TXM82l

Ps. Het kan in conflict zijn met de forumregels, namelijk niet handelen, maar aangezien het ook wel een leuke discussie op kan leveren post ik het toch.
Dat is een erg mooie set zeg! Wel een paar dubbele spellen, maar ook wat essentiële RPG's. De Kirby's en Syndicate zijn spellen waarmee ik veel plezier heb gehad... toen ik 15 was. *had ik die spellen maar nooit verkocht*

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
painkill schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:22:
WANT!!!!

[afbeelding]

Moet wel te maken zijn in een weekend..
Hier zijn trouwens meer foto's te vinden van deze UBER kamer!

http://izismile.com/2012/..._to_top_this_10_pics.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Ok, die set kan ik voor 400 euro krijgen, gemiddeld 8 euro per spel..
Zitten veel spellen tussen welke meer waard zijn, ook zijn er spellen die wel 40/50 waard zijn, maar ook zitten er best wel wat goedkopere games tussen..

Zit een beetje te twijfelen.. Blijft best wel veel geld..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
painkill schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:45:
Zitten veel spellen tussen welke meer waard zijn, ook zijn er spellen die wel 40/50 waard zijn, maar ook zitten er best wel wat goedkopere games tussen..

Lijkt mij ook wel...
Voor 400 hadden er best wel wat meer spellen in een doosje mogen zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Maar wel illusion of time, terranigma, secret of evermore en Super metroid, welke echt niet voor minder dan 30-40 te krijgen zijn. Er is trouwens al een deel van de prijs af, en hopelijk kan ik met alle mario's mijn geld weer een beetje terugverdienen..

Nu nog een manier verzinnen waarop ik niet een kans loop opgelicht te worden, zit te denken aan rembours..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09
Hoeveel moet Pokemon Yello voor de Gameboy met doosje en boekje ongeveer koste/opleveren? Ik kan hem voor 30 euro ongeveer kopen, maar is dat niet een beetje aan de hoge kant?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

painkill schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:20:
Maar wel illusion of time, terranigma, secret of evermore en Super metroid, welke echt niet voor minder dan 30-40 te krijgen zijn. Er is trouwens al een deel van de prijs af, en hopelijk kan ik met alle mario's mijn geld weer een beetje terugverdienen..

Nu nog een manier verzinnen waarop ik niet een kans loop opgelicht te worden, zit te denken aan rembours..
Rembours is geen garantie voor het niet opgelicht worden, enkel dat je EEN pakketje krijgt. Of het dan gevuld zit met mooie games of hardgebakken bakstenen weet je niet. Je mag het ook niet open maken. Gebruik die rembourskosten dan liever voor een treinkaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
painkill schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:20:

Waar kan je het ophalen (provincie, omgeving grote stad)?
Anders kan je altijd nog een Tweaker vragen...

Of zelf even een dagje vrij nemen... ;)

Maar Illusion of Time en Secret of Evermore kreeg ik niet (makkelijk) verkocht met doosje en boekje voor die prijs die jij noemt... Ze liggen nog steeds op een baasje te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

leech1984 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:27:
[...]

Waar kan je het ophalen (provincie, omgeving grote stad)?
Anders kan je altijd nog een Tweaker vragen...

Of zelf even een dagje vrij nemen... ;)

Maar Illusion of Time en Secret of Evermore kreeg ik niet (makkelijk) verkocht met doosje en boekje voor die prijs die jij noemt... Ze liggen nog steeds op een baasje te wachten...
Het is voor mij 2 uur rijden, naar zwijndrecht. heen en terug, totaal €50 aan benzine..
Dat is het nou ook weer niet waard :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tja, dan hangt het er van af of je hem kan vertrouwen ja of nee. En 50 euro aan benzine voor 2 uurtjes rijden? Wow :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Nee, 4 uur rijden, en maak er €40 van, dan is het alsnog een dure oplossing, en de trein is al niets beter, 6 uur en 20 minuten reistijd...

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
@Painkill, laat de betaling anders lopen via PayPal. Als de verkoper echt zijn spullen wilt verkopen, dan moet dit geen probleem zijn.

Stel het pakketje komt dan niet aan of je krijgt een doos vol met stenen, dan kan je gewoon je geld terug eisen. Onthou wel dat je voor het terug eisen van je geld, zoveel mogelijk bewijs moet leveren. Ik heb het zelf 1x meegemaakt, voordeel was dat ik toen een unboxing video had gemaakt ( moet je ook zeker doen!). En samen met de e-mail conversatie was het voldoende bewijs om mijn geld terug te krijgen. Echter kan dit wel even een paar dagen duren, maar als koper heb je bij PayPal in ieder geval veel bescherming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Zitten er trouwens nog kosten aan verbonden als iemand via marktplaats een betaalverzoek maakt bij paypal?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
G-Meister schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:35:
@Painkill, laat de betaling anders lopen via PayPal. Als de verkoper echt zijn spullen wilt verkopen, dan moet dit geen probleem zijn.

Stel het pakketje komt dan niet aan of je krijgt een doos vol met stenen, dan kan je gewoon je geld terug eisen. Onthou wel dat je voor het terug eisen van je geld, zoveel mogelijk bewijs moet leveren. Ik heb het zelf 1x meegemaakt, voordeel was dat ik toen een unboxing video had gemaakt ( moet je ook zeker doen!). En samen met de e-mail conversatie was het voldoende bewijs om mijn geld terug te krijgen. Echter kan dit wel even een paar dagen duren, maar als koper heb je bij PayPal in ieder geval veel bescherming :)
Ik geloof niet dat dat veel gebeurd. De eerste winkel waar ik vaak retro kocht wist me te vertellen dat marktplaats alleen maar word opgelicht en je maar beter in hun (overpriced) winkel kunt kopen.

Na megaman 1,2 en 3 cart-only daar voor 90euro te hebben gekocht en achteraf onderzoek te hebben gedaan heb ik besloten om alles online te doen en tot nu toe gaat het helemaal goed en daar zitten ook hoge bedragen tussen varierend van 100 - 500 euro.

Je moet gewoon opletten met wie je handeld en op je gevoel afgaan.

Het heeft mij in ieder geval een boel geld bespaard en mijn verzameling best wel wat groter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Algemene marktplaats tip:
Vraag eerst of je langs mag komen en wat de adresgegevens zijn als je het niet helemaal vertrouwd. Als dit mag weet je in ieder geval zeker dat de verkoper de spullen in huis heeft. Zeg dan alsnog af en laat het bezorgen.

Het is natuurlijk niet waterdicht maar alle beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 15:28
Preau schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:58:
Algemene marktplaats tip:
Vraag eerst of je langs mag komen en wat de adresgegevens zijn als je het niet helemaal vertrouwd. Als dit mag weet je in ieder geval zeker dat de verkoper de spullen in huis heeft. Zeg dan alsnog af en laat het bezorgen.

Het is natuurlijk niet waterdicht maar alle beetjes helpen.
Hehe ja dit heb ik zo ook wel eens gedaan. Of zoek hun rekeningnummer eens op op google. Mensen die veel anderen oplichten staan vaak al genoemd met rekeningnummers etc. op allerlei forums.

Mij is trouwens ook wel eens gewoon meteen om een adres etc. gevraagd door de andere partij toen ik iets verkocht. Het was gewoon netjes gevraagd dus waarom zouden ze het dan niet mogen weten? Uiteindelijk schrijf ik toch altijd ook een afzender op de doos.

Of iig een telefoonnummer vragen. O-)
En natuurlijk altijd opletten hoelang iemand al geregisteerd staat op marktplaats. Accounts die pas geregistreerd zijn is ook niet altijd zuivere koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
painkill schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:45:

Er zit geen 1 spel tussen van 40-50 euro? Lol.

Enigste dat nog in de buurt zou komen is terranigma voor 35-40 euro als het de EUR versie is.

[ Voor 9% gewijzigd door Kryptex op 18-05-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Nu online
400 euro lijkt me ook flink te gortig voor die set, naast de RPG's die meestal wat meer kosten en Super Mario 2 en Donkey Kong die wat duurder zijn, zijn het toch redelijk basistitels, toch? Ik heb de titels niet op rarity gecheckt, maar een prijs richting de 200-250 lijkt me al een stuk redelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
donald_dick schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:22:
Hoeveel moet Pokemon Yello voor de Gameboy met doosje en boekje ongeveer koste/opleveren? Ik kan hem voor 30 euro ongeveer kopen, maar is dat niet een beetje aan de hoge kant?
Lijkt me wat aan de hoge kant persoonlijk. Ik weet niet in welke staat het spel is, maar blue & red (in redelijk tot goede staat) gaan meestal voor een euro of 20 van de hand. Mocht het om een gesealed exemplaar gaan is het natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Een pokemon yellow CIB gaat voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Kooj1980 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:38:
400 euro lijkt me ook flink te gortig voor die set, naast de RPG's die meestal wat meer kosten en Super Mario 2 en Donkey Kong die wat duurder zijn, zijn het toch redelijk basistitels, toch? Ik heb de titels niet op rarity gecheckt, maar een prijs richting de 200-250 lijkt me al een stuk redelijker.
Er zitten nog erg veel mario titels tussen, welke altijd wel wat opleveren, meestal wel €10 of meer..
Dat maakt €100, de rpg's zullen ook wel minimaal €100 opbrengen. En dan heb je nog de andere spellen, sommige compleet, sommige wat duurder, en sommige prut, van gemiddeld €3-€4, maakt voor mij een totaal van
€300. Niet vergeten dat kirby, aladdin etc.. er ook gewoon tussen zitten..

€400 was inderdaad te duur, maar €300 lijkt mij uiteindelijk een normale prijs. Tuurlijk, het is niet goedkoop, maar of die €50 besparing mij dagen zoeken en mailen waard is.. Niet echt.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
painkill schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:40:
[...]

Er zitten nog erg veel mario titels tussen, welke altijd wel wat opleveren, meestal wel €10 of meer..
Dat maakt €100, de rpg's zullen ook wel minimaal €100 opbrengen. En dan heb je nog de andere spellen, sommige compleet, sommige wat duurder, en sommige prut, van gemiddeld €3-€4, maakt voor mij een totaal van
€300. Niet vergeten dat kirby, aladdin etc.. er ook gewoon tussen zitten..

€400 was inderdaad te duur, maar €300 lijkt mij uiteindelijk een normale prijs. Tuurlijk, het is niet goedkoop, maar of die €50 besparing mij dagen zoeken en mailen waard is.. Niet echt.
300 euro lijkt mij echt de uiterste prijs die je moet willen betalen.
Ik zou zelf ook richting de 200-250 euro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Een grote partij moet gewoon gepaard gaan met een goede prijs.
Het is niet alleen maar alle vraagprijzen bij elkaar optellen, je moet er ook een mooie prijs van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Goh, Marktplaats is echt huilen met de pet op. Elke set die je ziet, waarvan je denkt "Wow, dit is er een die goedkoop weg kan", omdat het wordt aangeboden door iemand die er geen verstand van heeft... Krijgt binnen 10 minuten een bod van 100+ euro. En dan gaat die set per definitie niet meer weg voor een leuke prijs...

:(

En waarom word ik altijd enthousiast bij het lezen van "ongeopend, nooit mee gespeeld" en gaat mijn enthousiasme weg bij "alleen aangesloten om te kijken of hij werkt"? :P Dat betekent dat iemand die weinig verstand van zaken heeft alles heeft uitgepakt en gedaan... Aangesloten heeft, misschien wel dingen heeft beschadigd en/of laten vallen.. En dan is het ding sowieso niet nieuw meer. :o
In deze advertentie bijvoorbeeld: http://computer-software....eamcast-pal-kompleet.html

Wat overigens wel een mooie set is, maar ik gok een vrij prijzige.

Weet iemand trouwens meer over dat SD gebeuren waar hij het over heeft? Spellen vanaf SD kaart spelen op een Dreamcast? Ik heb er nog nooit van gehoord. :o Klinkt wel als een mooie oplossing voor mensen met laser problemen. Al gok ik dat je toch een bootdisk nodig hebt...

Nieuw in doos? Laat me niet lachen. :P

[ Voor 63% gewijzigd door Tanuki op 18-05-2012 20:34 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
Wat vreemd, 5 euro per spel portokosten? Beetje onzin als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Tanuki schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:22:

Weet iemand trouwens meer over dat SD gebeuren waar hij het over heeft? Spellen vanaf SD kaart spelen op een Dreamcast? Ik heb er nog nooit van gehoord. :o Klinkt wel als een mooie oplossing voor mensen met laser problemen. Al gok ik dat je toch een bootdisk nodig hebt...

Nieuw in doos? Laat me niet lachen. :P
Deze denk ik, kon dit even snel vinden met Google: http://dc-sd.com/

Als je bij de lijst kijkt met spellen die werken dan heb je er nog niet veel aan. Wel bruikbaar voor diverse emulators tot en met het 16-bit tijdperk volgens die site.

Had er wel eens eerders iets van gezien maar niet meer dan een leuke gimmick denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Altijd leuk dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PUVuw.jpg

Een term als 'Very Rare' betekent gewoon overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Hebben jullie ook altijd het idee dat de leuke dealtjes net op marktplaats komen als je er niet bent? Ik zie dat er gisteravond toen ik een feest had Oracle of ages voor 2 euro te koop was, maar vanochtend stond er al gereserveerd bij de advertentie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Tanuki schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:22:

[...]
En waarom word ik altijd enthousiast bij het lezen van "ongeopend, nooit mee gespeeld" en gaat mijn enthousiasme weg bij "alleen aangesloten om te kijken of hij werkt"? :P Dat betekent dat iemand die weinig verstand van zaken heeft alles heeft uitgepakt en gedaan... Aangesloten heeft, misschien wel dingen heeft beschadigd en/of laten vallen.. En dan is het ding sowieso niet nieuw meer. :o
[...]
Dat is dan weer een voordeel van de stijgende retro prijzen; men gaat steeds voorzichtiger doen met de waardevolle spullen. :P

Als ik iets koop van een echte verzamelaar maakt het mij niet uit als het uit de verpakking is geweest, ik koop eigenlijk alleen iets nieuw om ervan verzekerd te zijn dat het geen ernstige beschadigingen heeft. Dat er vingerafdrukken op, of cellofaantje omheen zit boeit mij verder dan niet zozeer, alhoewel factory sealed zaken wel meer waard zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Eindelijk weer wat games binnen gehad :]

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2gv0x7c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/905y5s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/28qta40.jpg

Factory sealed games:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/9tidzm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2dme6xh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/5fgp3t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/osy1ac.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/15qatxi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Kryptex schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:21:
Eindelijk weer wat games binnen gehad :]
Dat ziet er geweldig nice uit maar hoeveel heb je daar voor uitgegeven, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Geen standaard spul, dus het komt wel bij een of andere verzamelaar vandaan.
Mijn gok is dat het vakantiegeld hieronder te lijden heeft :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
painkill schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:40:
Goeie investering.

Kende iemand deze serie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Goeie investering.

Kende iemand deze serie al?

[video]
He never blinks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
painkill schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:40:
Lang niet zoveel betaald als het waard is dus geen probleem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Kryptex schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:46:
[...]

Lang niet zoveel betaald als het waard is dus geen probleem 8)
Wat hebben die gesealde spellen gekost dan?

Die SNES set met spellen was sowieso dik overpriced op Marktplaats, volgens mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Tanuki op 19-05-2012 17:03 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Weet iemand wat de naam van de case achter de gameboy op dit plaatje is.
Ik heb er een maar heb geen idee hoe deze heet.

Hij kan open en een gameboy pocket kan er precies in. Volgens mij is het van Nintendo zelf.

Afbeeldingslocatie: https://flyingfisch.files.wordpress.com/2009/10/gameboypocket.jpeg?w=450

[ Voor 6% gewijzigd door Preau op 19-05-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Preau schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:15:
Weet iemand wat de naam van de case achter de gameboy op dit plaatje is.
Ik heb er een maar heb geen idee hoe deze heet.

Hij kan open en een gameboy pocket kan er precies in. Volgens mij is het van Nintendo zelf.

[afbeelding]
Die zat gewoon standaard bij de Game Boy pocket (in Nederland in ieder geval). Volgens mij diende hij zelfs als doos en zat er vaak nog een kleine handleiding in en dat was het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
danielkraak schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:21:
[...]

Die zat gewoon standaard bij de Game Boy pocket (in Nederland in ieder geval). Volgens mij diende hij zelfs als doos en zat er vaak nog een kleine handleiding in en dat was het dan.
Oké ik had al zo'n vermoeden aangezien Google niet veel opleverde als ik zocht op termen als 'Hard Case'. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Tanuki schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Wat hebben die gesealde spellen gekost dan?

Die SNES set met spellen was sowieso dik overpriced op Marktplaats, volgens mij.
Ik heb mario kart bijv. gekocht voor 200 euro vorig jaar, laten graden en is nu tegen de 2000 waard.
Die 5 games heb ik allemaal een tijdje geleden gekocht en laten graden.

www.vggrader.com

Hun verifiëren factory sealed games op legitimiteit en geven ook een cijfer op basis van de staat van het spel / seal.

En de marktplaats set was niet echt overpriced wat ik er voor betaald heb hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Als mensen dat 20 jaar geleden wisten dan waren ze redelijk rijk geworden.

Zelfs al kocht je elke game van de snes en zette je deze weg, wat iets van 12.500 euro kostte denk ik..

Als je deze dan in perfecte staat nu zou verkopen dan heb je een erg, erg mooie winst..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
Wat? Een sealed mario Kart voor de SNES 2000 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Heb een bod van 1900 in ieder geval, maar hij gaat niet in de verkoop atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer eens even wat gekocht. Puur voor de nostalgie.

Afbeeldingslocatie: http://i510.photobucket.com/albums/s350/funfunaki/lufia.jpg

Helaas niet in dezelfde staat als de games van Kryptex, maar dat hoeft in dit geval ook niet (is gewoon voor de fun). Wel jammer dat de doos er niet bij zat.

Eén van die games die ik vroeger helemaal plat heb gespeeld. Tof verhaal, battle systeem goed uitgewerkt, uitdagende dungeons, humor en aansprekende personages.

Ergens ben ik blij dat er toen nog geen HD graphics bestonden. Want wat vinden jullie daar eigenlijk van (is ongetwijfeld eerder ter sprake geweest)? In mijn ogen moeten de hedendaagse games zwaar inleveren op gameplay gebied. Verreweg het grootste deel voor development gaat zitten in extreem gedetailleerde graphics, maar dat staat haaks op de innovativiteit van games. Tuurlijk, er zijn nog wel innovatieve games, maar dat zijn allemaal games die geproduceerd worden met een zeer beperkt budget. Daar ontbreekt dan weer het geld om het technisch echt goed uit te werken. Sinds de minimale eis HD is geworden, zijn mijn game ervaringen er niet op vooruit gegaan.

Neem nou als voorbeeld Final Fantasy. Vergelijk deel VI en VII eens met deel XIII. En ga dan eens kijken naar de gameplay elementen. Het enige punt waarop XIII het wint is graphics. Toen ik Final Fantasy VII speelde verbaasde ik me over wat er allemaal mogelijk was in die game. Bij XIII verbaasde (ergerde) ik me vooral over wat er allemaal onmogelijk was. Wat een teleurstellende ervaring was dat.

Samengevat: retro games zijn beter dan nieuwe games! (of overdrijf ik een beetje? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Inderdaad jammer dat je doos en inlay niet erbij hebt, maar in ieder geval de players guide die bij de big box hoort dat is een begin :)

Gameplay van oude games is inderdaad vaak een van de redenen dat retro gamers nog de 'oude' games spelen. Bijv. super mario, super mario kart en banjo kazooie.. etc geweldige gameplay natuurlijk

[ Voor 125% gewijzigd door Kryptex op 19-05-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Hier trouwens paar weken oude foto van mijn snes cibs

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/wtt73q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/24ymutk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Zijn er hier ook collectors die bible games, action 52 of andere exotische games hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik had action 52 maar die heb ik verkocht vorig jaar. Was bijna compleet op paar foldertjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:36:
Ik had action 52 maar die heb ik verkocht vorig jaar. Was bijna compleet op paar foldertjes na.
Heb je die niet toevallig aan mij verkocht via mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Hey Sander,

Het spel is binnen en ben heel erg gelukkig!
Als Marktplaats een optie had voor feedback had ik je een dikke plus gegeven.

Nogmaals bedankt!

Groet,
Jey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:44:
Hey Sander,

Het spel is binnen en ben heel erg gelukkig!
Als Marktplaats een optie had voor feedback had ik je een dikke plus gegeven.

Nogmaals bedankt!

Groet,
Jey
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Toevallig. lol ^^

Geloof het of niet, ik had action 52 trouwens voor 65 euro gekocht op marktplaats vorig jaar in Juni.
De verkoper had em er toen al een paar maanden op staan geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:06
Ik weet niet of dit helemaal hier thuis hoort, maar ik weet zo geen beter topic te vinden. Mocht iemand een beter topic weten, stuur mij dan een DM ;)

Een aantal jaar geleden heb ik de onderstaande poster (ofja, plaat) kunnen bemachtigen. Helaas staat die stof te happen.
Afbeeldingslocatie: http://woutergoyen.nl/mario.jpg
Het is een leuke plaat, en daar eindigt mijn collectie dan ook. :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Cool, is best veel voorkomend dit bord maar ook best gewild :)
Natuurlijk kan je het in dit topic kwijt ;)

Alleen zit de seal of quality een beetje los of lijkt dat maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
Nee, dit zit (bijna) helemaal vast. Alleen op de voorkant én op de achterkant steken er een klein puntje van de hoeken uit, maar dat is ook bijna niks (dat los zit).

En of die gewilt is. Ik heb er al 3 DM's over. Ik weet eigenlijk niet zo of ik hem weg wil doen, want dat zou een mooi ding zijn voor aan de muur als ik op kamers ga 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Xesxen op 19-05-2012 19:43 ]

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als een sealed mario kart voor de SNES al 2000 doet, wat mag een Mega Man X3 sealed dan wel niet opbrengen? Dat is namelijk ook een zeldzamere game.. :?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Michael Knight schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:44:
Als een sealed mario kart voor de SNES al 2000 doet, wat mag een Mega Man X3 sealed dan wel niet opbrengen? Dat is namelijk ook een zeldzamere game.. :?
Volgens mij is Mega Man X3 nooit sealed gekomen 8)

Een Mega Man X is in het verleden voor 1K GBP verkocht, en er is maar 1 bekend exemplaar geloof ik.
Mocht die nu te koop staan zou die ook 2-3K doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Wat is eigenlijk het verschil tussen een sealed en factory sealed?
Alleen het feit hij nog nooit los is geweest maakt ze dus zo enorm waardevol?

Want een in erg goede staat verkerende Mario kart levert niet meer dan 40-50 euro op :p

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
painkill schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:30:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een sealed en factory sealed?
Alleen het feit hij nog nooit los is geweest maakt ze dus zo enorm waardevol?

Want een in erg goede staat verkerende Mario kart levert niet meer dan 40-50 euro op :p
Ik had zelf al 2x mario 3 boxed maar deze waren lang niet echt in super conditie vergeleken met de complete supermint mario 3 die ik bij de kringloop vond voor slechts 3euro.
Samen met Chronotrigger en mario's cement factory(los) zijn dat mijn beste 12euro's uitgegeven tot op de dag van vandaag.

[ Voor 30% gewijzigd door Zakkenwasser op 19-05-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Ik was gisteren bij de kringloop, maar heb er niks gamingerelateerds kunnen vinden.
Moet ik er gewoon meer langs gaan of heeft mailen en bellen ook zin?

In mijn omgeving is er welgeteld 1, de andere zijn 5-15km weg.. Vindt het jammer om er zo naar toe te rijden, zeker omdat Benzine niet goedkoop is. Wil ik een rondje doen in de omgeving dan ben ik weer 100 km verder met misschien 6 kringloopwinkels welke eventueel iets voor gaming hebben..

Zijn er nog andere soorten winkels/adressen waar de kans op het vinden van retrogames redelijk groot is?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Sealed is hetzelfde als factory sealed.
Met factory seal kan je eventueel nog aanduiden dat het dus geen (nep) reseal is.

Maar sealed betekent niet gewoon met box en manual als je dat soms bedoelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Maar hoe kan het dan zo zijn dat er zoveel geld voor geboden wordt?

Zijn er dan echt maar een paar spellen in perfecte conditie met een seal?

Ps. Heb zojuist 5 CIB games gekocht, zien er erg goed uit. Hoe kan ik deze het beste beschermen, met van die plastic covers welke om de doos heen gaan? En waar krijg ik deze voor een goede prijs?

Ps2. Chrono trigger Jap versie, compleet in goede conditie, hoeveel is zoiets waard?

[ Voor 51% gewijzigd door painkill op 20-05-2012 00:28 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Retrogamefreak / Ebay kan je wel box protectors kopen voor CIB games.

En natuurlijk des te minder examplaren er zijn des te duurder het spel.. factory sealed games zijn er natuurlijk veel minder..

Ze zijn nog wel te vinden op ebay, maar titels zoals mario kart zijn natuurlijk moeilijk aan te komen die zie je misschien 1x per jaar op ebay.

volgens mij heb ik ook de enigste VGA graded originele versie super mario kart in de wereld.

[ Voor 15% gewijzigd door Kryptex op 20-05-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Vandaag op een rommelmarkt een N64 met 2 controllers (1tje is een 3rd Party controller) en 4 spellen gekocht voor €15.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/rv8rht.jpg
(Klik op de foto voor een grotere versie)

Aankomende dinsdag worden als goed is de volgende spullen geleverd die ik via Marktplaats heb gekocht:
- Sonic The Hegdehog CiB voor de Sega Mega Drive (€3)

- Last battle
- Mega games I
- Premier manager
- Sonic The Hegdehog 2 (allemaal 4 CiB voor €5 samen )

En nu de klapper!! Een SNES boxed met 2 controllers, niet verkleurd + een spel boxed (weet alleen de naam niet :( ) en als het goed is een box die standaard bij de SNES hoort. Voor €26,75 inclusief verzendkosten! Was er in de eerste paar minuten bij, gelijk de adverteerder gemaild en ze vroeger er €20 voor. Uiteraard meteen "Ja" gezegd, als hij binnen is zal ik een betere foto maken. Maar dit is de foto van Marktplaats :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1e6yo7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/28btgfk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Deze was het zo te zien

http://link.marktplaats.nl/561923946

Ik had maar niet gereageerd omdat er een bod van 35 was en de doos verkleurd is ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Dat is het inderdaad ;-)

Alleen ik had die mensen al gemaild voordat er €35 was geboden, gewoon een gelukje. Heb zelf nog geen SNES in mijn verzameling, dus ik ben er erg blij mee.

Weet jij toevallig welk spel erbij zit? Had vanmorgen die mensen nog gemaild, alleen nog geen reactie gehad (was het gisteren vergeten te vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Nu online
G-Meister schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:25:
Weet jij toevallig welk spel erbij zit? Had vanmorgen die mensen nog gemaild, alleen nog geen reactie gehad (was het gisteren vergeten te vragen).
Als het het spel op de foto is, is het 'Pierre le Chef is Out to Lunch'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Zojuist dit setje opgepikt voor 20 euro, niet geweldig maar ik ben blij. Zitten een paar leuke games bij :)

Was letterlijk om de hoek, dus geen verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Yvqgl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
G-Meister schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:25:
Dat is het inderdaad ;-)

Alleen ik had die mensen al gemaild voordat er €35 was geboden, gewoon een gelukje. Heb zelf nog geen SNES in mijn verzameling, dus ik ben er erg blij mee.

Vaak verkopen ze het alsnog aan de hogere bieder, hopelijk heb je deze keer een verkoper die zijn / haard woord kan houden. Het spel dat erbij zit is idd Pierre Le Chef

Kan best dat super mario world natuurlijk ook gewoon nog in de doos zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Kryptex op 20-05-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Kryptex schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Vaak verkopen ze het alsnog aan de hogere bieder, hopelijk heb je deze keer een verkoper die zijn / haard woord kan houden. Het spel dat erbij zit is idd Pierre Le Chef

Kan best dat super mario world natuurlijk ook gewoon nog in de doos zit.
Ik heb het geld gisteren direct overgemaakt, dus ik mag hopen dat de console dan ook netjes naar mij wordt verstuurd. Maar we zullen het zien ;)

Bedankt Kooj1980 en Kryptex voor het geven van de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Preau schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:49:
Zojuist dit setje opgepikt voor 20 euro, niet geweldig maar ik ben blij. Zitten een paar leuke games bij :)

Was letterlijk om de hoek, dus geen verzendkosten.

[afbeelding]
Captain Skyhawk!!

Fokking briljante game! Vroeger heel veel met mijn broertje gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
Even terugkomen op mijn plaat: weet iemand hoe je zoiets noemt en wat het misschien waard zou zijn? (En jullie mogen stoppen met mij DM'en om deze over te kopen, want ik neem hem mooi mee op kamers :9 )

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik denk van 50-100 euro ligt aan de staat.

Nintendo Super Mario Bros Store Display Sign / Standee ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Kryptex op 20-05-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Als ik niet opgelicht ben dan komen er de komende week bijna 100 spellen binnen :P

Een verdubbeling van mijn collectie, en daar tussen zitten ook een boxed Snes Scope, Boxed Snes, 5 CIB perfecte games. Shadowrun, Secret Of Evermore, Super Metroid etc etc..

In totaal iets van €500, daarom moet ik ook maar wat actiever mijn games gaan verkopen. Ik gok dat als ik alles kan verkopen het ook wel zoiets waard is.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
painkill schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:49:
Een verdubbeling van mijn collectie, en daar tussen zitten ook een boxed Snes Scope, Boxed Snes, 5 CIB perfecte games. Shadowrun, Secret Of Evermore, Super Metroid etc etc..

In totaal iets van €500, daarom moet ik ook maar wat actiever mijn games gaan verkopen. Ik gok dat als ik alles kan verkopen het ook wel zoiets waard is.
Kan niet wachten op de foto's!

Moet je niet als diehard verzamelaar automatisch een "handelaar" worden om tot nog meer vettere items in je collectie te kunnen komen?
Als ik de sealed games van Kryptex zo zie moet dat haast wel. Een soort van een als maar groter wordende vicieuze cirkel. Ik denk dat zoiets gewoon gebeurd als je er helemaal in op gaat.

Maar kunnen wij dat dan nog wel handelaar noemen?
Een echte verzamelaar probeert zoveel mogelijk te verkopen om zo snel mogelijk vettere dingen voor in zijn vitrine kast te krijgen terwijl een handelaar zoveel mogelijk winst probeert te behalen om er van te leven.

Waarom zou die verzamelaar dan niet het uiterste uit zijn dubbele te krijgen om sneller zijn doel te bereiken... Die sealed box van Earthbound.

Zijn dan niet alle handelaren die we hier en op marktplaats tegen komen geen die-hard verzamelaar? Ik vind het in ieder geval vet hoe je daarmee je verzameling ultiem kunt maken zonder dat het teveel hoeft te kosten.

Maar waar ligt die grens? handelaar/slimme verzamelaar/verzamelaar

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 21-05-2012 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Handelaar: Mensen die geen fuck om de spellen geven en ze uren in de zon laten staan op markten.
Slimme verzamelaar: Mensen zoals ik, die niet alle geld van de wereld hebben, en om een goede collectie te hebben wel winst moeten maken.
Verzamelaar: Iemand die het echt als hobby heeft, alleen koopt wat hij nog echt nodig heeft, en er weinig moeite mee heeft dat het redelijk wat kost.

En dan heb je de winkels nog, de eigenaren zijn in bijna alle gevallen ook gewoon verzamelaars, maar hebben er een beroep van gemaakt, dat daardoor de prijzen omhoog gaan maakt ze meestal niet echt wat uit omdat ze ze toch tegen 50% retail of minder inkopen.

Ik ben ook begonnen met een losse mario, en nu zit ik al bij de boxed games, van steeds beter wordende kwaliteit.

Maar om eerlijk te zijn, alles draait om geld, als ik erg goedkoop een spel kan krijgen wat ik al 10x heb dan koop ik hem alsnog omdat ik hem dan waarschijnlijk voor meer kan verkopen. En ik verwacht dat veel meer verzamelaars dit doen. Zouden al deze spellen in 1 keer te koop zijn dan verwacht ik een aardige prijsdaling :P Beetje zoals met aandelen.. Dat is eigenlijk wel een goede vergelijking, Spellen en aandelen, daar houdt ik het bij :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
painkill schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:49:
Als ik niet opgelicht ben dan komen er de komende week bijna 100 spellen binnen :P

Mooie deal als het geen oplichter is:P

Wel heel gevaarlijk om zoiets gewoon te laten versturen. Kans op oplichting is dan echt gigantisch groot.
Heb je wel een paar "authenticity" checks gedaan? Bv zeggen dat je hem komt ophalen en vragen om adres of vragen om een nieuwe foto met een blaadje met jouw naam er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Xesxen schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:57:
... want ik neem hem mooi mee op kamers
Zonde, dat gaat gestolen of vernield worden. :(

Overigens kwam ik dit weekend toevallig een youtube video tegen van NESComplex. Die had het over Universal Game Cases, plastic hardcovers (zoals een videoband cover) waarin NES, SNES en N64 games geplaatst konden worden.

In combinatie met TheCoverProject kan je dan geweldig mooie covers printen en zo je games mooi opslaan.

Dat zag ik wel zitten dus ben gaan googlen waar je die covers kan halen, helaas kan je ze alleen bestellen in amerika. Verzendkosten stonden niet op de website dus ik heb een mail gestuurd, nog geen antwoord maar dit zal waarschijnlijk niet meevallen.

Zijn er eventueel meer geintresseerde? Dan kunnen we samen bestellen en kosten besparen. (Ik wacht wel even tot ik bericht heb over verzendkosten.)

Hier wat extra informatie:

Universal Game Case - Kosten $42, per 100 stuks. (Ex. Verzendkosten)
http://www.mediashelving...._Code=W&Product_Code=USCG

NESComplex video over de UGC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
Wahloh schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Zonde, dat gaat gestolen of vernield worden. :(
Met op kamers bedoel ik dus in een flat, waarbij iedereen een eigen sleutel van zijn eigen 'appartement' heeft. (incl. keuken, wc en douche.)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Xesxen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Met op kamers bedoel ik dus in een flat, waarbij iedereen een eigen sleutel van zijn eigen 'appartement' heeft. (incl. keuken, wc en douche.)
Dat scheelt, kreeg het al benauwd. Zweten als een gek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 21 mei 2012 @ 01:03:
[...]

Kan niet wachten op de foto's!

Moet je niet als diehard verzamelaar automatisch een "handelaar" worden om tot nog meer vettere items in je collectie te kunnen komen?
Als ik de sealed games van Kryptex zo zie moet dat haast wel. Een soort van een als maar groter wordende vicieuze cirkel. Ik denk dat zoiets gewoon gebeurd als je er helemaal in op gaat.

Maar kunnen wij dat dan nog wel handelaar noemen?
Een echte verzamelaar probeert zoveel mogelijk te verkopen om zo snel mogelijk vettere dingen voor in zijn vitrine kast te krijgen terwijl een handelaar zoveel mogelijk winst probeert te behalen om er van te leven.

Waarom zou die verzamelaar dan niet het uiterste uit zijn dubbele te krijgen om sneller zijn doel te bereiken... Die sealed box van Earthbound.

Zijn dan niet alle handelaren die we hier en op marktplaats tegen komen geen die-hard verzamelaar? Ik vind het in ieder geval vet hoe je daarmee je verzameling ultiem kunt maken zonder dat het teveel hoeft te kosten.

Maar waar ligt die grens? handelaar/slimme verzamelaar/verzamelaar
De meeste mensen laten bijv ook natuurlijk geen stadium events liggen op een markt voor 10 euro, daarna doorverkopen tja.. wie zou dat niet doen.

Ik verkoop eigenlijk zelf bijna nooit iets van m'n collectie, maar er zijn veel mensen die gewoon sealed games kopen, VGA graden en dan voor 3-10x meer weer terug op Ebay zetten, yep.

Zoals ik ook al in een ander topic zei:

- Ben je een handelaar als je te veel geld vraagt?
- Ben je een handelaar als je te weinig biedt?
- Ben je een handelaar als je een game winkel hebt?
- Ben je een handelaar wanneer je een spel op een rommelmarkt goedkoop koopt en daarna doorverkoopt?

P.S. Sealed Earthbound..? Earthbound is nooit sealed geweest of wat bedoel je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Wahloh schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Overigens kwam ik dit weekend toevallig een youtube video tegen van NESComplex. Die had het over Universal Game Cases, plastic hardcovers (zoals een videoband cover) waarin NES, SNES en N64 games geplaatst konden worden.

In combinatie met TheCoverProject kan je dan geweldig mooie covers printen en zo je games mooi opslaan.
Dat is inderdaad wel een mooie oplossing voor losse cartridges. Maar ik denk ook dat het best wel prijzig zal zijn... Voor boxed games zijn die hoesjes van retrogamefreak echt geweldig overigens.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Kryptex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:48:
[...]

- Ben je een handelaar wanneer je een spel op een rommelmarkt goedkoop koopt en daarna doorverkoopt?
Naja, naar mijn mening ben je een handelaar zodra je iets verkoopt, ongeacht hoeveel en voor welke prijs. Logischerwijs probeert iedereen die iets verkoopt minimaal hetzelfde, maar het liefst meer, te ontvangen dan de aanschafprijs. Zo niet, dan kun je beter wat anders gaan doen, want dan heb je het niet helemaal begrepen :-)

Maar goed, waarom een negatief etiket hangen aan "handelaar"? We zijn het allemaal. Lang leve het kapitalisme! :-)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Sssquirrel schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:49:
[...]

Dat is inderdaad wel een mooie oplossing voor losse cartridges. Maar ik denk ook dat het best wel prijzig zal zijn... Voor boxed games zijn die hoesjes van retrogamefreak echt geweldig overigens.
Die hoesjes had ik gezien. Werkt volgens mij wel prettig alleen heb ik van de 130 games maar 15/20 boxed. En de prijs vind ik vrij hoog. 1 euro per hoesje en voor 100 stuks betaal je nog steeds 0,75 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Gister op de beverwijse bazaar, chip n dale voor nes en donkey kong nes classics (gba) gescoord voor 8 euro :P

en een gba sp voor 20 met 1 spel. wel netjes :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kryptex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:48:
[...]

De meeste mensen laten bijv ook natuurlijk geen stadium events liggen op een markt voor 10 euro, daarna doorverkopen tja.. wie zou dat niet doen.

Ik verkoop eigenlijk zelf bijna nooit iets van m'n collectie, maar er zijn veel mensen die gewoon sealed games kopen, VGA graden en dan voor 3-10x meer weer terug op Ebay zetten, yep.

Zoals ik ook al in een ander topic zei:

P.S. Sealed Earthbound..? Earthbound is nooit sealed geweest of wat bedoel je? :P
Ik snap wat je zegt, maar ik vind het een beetje vaag. Een handelaar is in mijn ogen iemand die puur games opkoopt en ze daarna weer doorverkoopt en zelf een kleine collectie houdt. Het soort mensen wat rommelmarkten en internet veilingen compleet verpest en gewoon de hele hobby aan het slopen is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 43 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod