Snap er ook niets van.Frerix schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:18:
@Handelaren en hoge vraagprijzen discussie
Vooral de hoge prijzen bij SNES en NGC games storen mij ontzettend. SNES is in Nederland het populairste retroplatform voor mijn gevoel. Veel vraag -> hoge prijzen.
Ik weet niet wat er met Gamecube games aan de hand is, maar die zijn ook prijzig. Elke topper is 30+ euro (Paper Mario, Tales of Symphonia, Zelda TP, Fire Emblem PoR, MGS;TTS, Pikmin 2, Skies Of Arcadia Legends, Baten Kaitos enzovoort)
Laatst een gast op Marktplaatst gezien die €40 vroeg voor Resident Evil 2 op de GameCube.
Ik heb RE2 ook al op mijn PS3 (gedownload uit de PS Store). Maar voor mijn collectie vind ik het gewoon mooi als ik alle Resident Evil spellen van de GameCube in een kastje heb staan. Maar ik ga er echt geen €40 voor neerleggen. Ik vroeg nog aan de desbetreffende verkoper of €40 zijn vaste prijs was. Kreeg ik als reactie dat er "bieden vanaf €40" staat. Maw: Hij denkt er wel wat meer voor te kunnen vangen.

Heb ook iemand gezien op Insidegamer die MGS TTS voor €48 aanbood. Iemand deed een bod van €45. En hij ging ermee akkoord.
Ik heb MGS TTS gisteren op marktplaats gekocht voor €15 excl. Vorige week heb ik Zelda The Windwaker LE ook voor €15 excl. van iemand overgenomen. Het kan dus wel, je moet alleen wel wat geduld hebben. Want 9 van de 10x vragen ze voor zo'n tweedehands spel minimaal €30.