[Enquete] RetroMarkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 19:34

BadpunK

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-04 13:06

G-Meister

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

• eggied97
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-05 10:35

eggied97

Beste Tweakers,

Zoals een aantal van jullie waarschijnlijk al uit het Retro console en RetroMarkt topic heeft vernomen, zijn we begonnen met een project om de handel in retrogames en consoles eerlijker te maken. (Meer informatie: [Project] RetroMarkt). Het is hierbij ons doel om een platform te maken dat voor zowel de verkoper als de koper prettig werkt en waarom de handelaar geweerd zal worden.

Omdat we een zo goed mogelijk resultaat willen behalen met dit project doen we ook onderzoek. Naast desk-research is daarom jouw mening voor ons ook erg belangrijk. :)

Bij deze willen we je dan ook vragen of je deze voor ons in wil vullen, het kost je slechts 5 minuten!
Je kan de vragenlijst hier vinden: klik

Uit het totaal aantal inzendingen van de enquêtes samen verloten we bij het live gaan van het platform één nader te bepalen retro spel!* :P

Graag zien we jouw reactie tegemoet! Heb je op/aanmerkingen, of een leuke toevoeging. Laat het ons dan in dit topic weten.

*Later in het proces zal er nog een tweede enquête plaatsvinden waarbij er dieper in gegaan zal worden op de resultaten uit de eerste enquête. De winnaar van de game zal willekeurig gekozen worden.

We hebben toestemming van de Mods om dit topic te plaatsen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 22:25

MikeVM

- Baloo -

Done, Succes heren.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ingevuld. Klinkt goed, hopen dat er ook genoeg animo is om de site in leven te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:32
Ook ik heb hem ingevuld! Succes met het project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Je wilt een handelaars platform maken waar geen handelaars actief mogen zijn. Echt geniaal uitgedacht.

Je creeert voorwaarden waar je nooit aan kan voldoen. Ik snap het idee erachter. Uitvoerbaarheid is niet echt te doen op een realistische manier. Maar goed het is ook nogal wat om meteen er vannuit te gaan dat er misbruik van wordt gemaakt. Volgens mij als je sowieso wat gebruikers krijgt mag je jezelf gelukkig prijzen.

[ Voor 61% gewijzigd door Postius op 02-06-2012 14:08 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:25
Ik heb het net ook ingevuld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 16:35

markvt

Peppi Cola

Handelaars kunnen wmb ook prima gebruik maken ervan als maar duidelijk is dat het een handelaar is.

Die zullen toch wel wat aan de prijs moeten doen aangezien de niet handelaren betere prijzen zullen hebben (als het goed is)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ingevuld, succes ermee heren, ik ben benieuwd!

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Topicstarter
Iedereen die de enquete heeft ingevuld, enorm bedankt! De Enquete is momenteel 17x ingevuld.

Diegene die dit nog niet hebben gedaan, doe dit alsjeblief alsnog. Je help ons er enorm mee en je maakt kans op een Retro game die we verloten.

Laat ook je Retro Vrienden en Familie deze enquete invullen. Nogmaals bedankt!

[ Voor 81% gewijzigd door Wahloh op 04-06-2012 14:32 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:00
ingevuld!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -darkstar-
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Ingevuld, wacht met smart op wat eruit naar voren komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 08:28

StrongArmLance

Endless flow

Ingevuld, mijn vrienden zijn niet zo weg van gamen dus verspreiden kan ik deze enquete niet ;)

[ Voor 27% gewijzigd door StrongArmLance op 04-06-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353061

Ingevuld, heel veel succes! Ik ga het project vanaf nu wat actiever volgen, ben erg benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmardo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-04 16:10
Ook hier ingevuld mijn vrienden zijn ook niet zo van het gamen dus ik blijf van mijn kant de enige. Veel succes met het project iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Topicstarter
Nogmaals bedankt voor het invullen van de enquête, we zitten momenteel op 29 ingevulde enquêtes!

Help ons om er nog een aantal bij te krijgen, je helpt ons hierbij enorm mee vooruit en je maakt kans op een retro game die we verloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-04 23:51
Net de enquete ingevuld 8)

Succes met je project! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 21:38
Ingevuld. Succes, hopelijk wordt het een goed lopend project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Net ingevuld.

Wat jullie willen voorkomen en waar jullie dit een oplossing voor vinden is niet verkeerd.

Maar ik denk dat dit weinig nut heeft. Dat heb ik ook in mijn antwoorden getypt, ik ben dan ook erg benieuwd naar reactie daarop. :)

Succes!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:37
Ik heb de enquete ook even ingevuld. Veel succes met het project. Ik zal het wel blijven volgen via Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Beetje laat misschien, maar ik heb ook de enquete ingevuld, hopelijk kunnen jullie er nog wat mee? :) Ik vind het iig een mooi initiatief! :)
Pagina: 1