Hij is nu bezig met installeren, moest inderdaad gewoon geduld hebben.
Op mijn 3GS duurde het nog geen 15 minuten? En ik heb geupdate van 3.1.2 (JB - Blackra1n).ThinkPadd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:33:
Ik ben op dit moment bezig om iOS 4 op m'n 3G te zetten, maar het reservekopie maken gaat echt super super traag. Heb het op 2 verschillende PC's geprobeerd, bij allebei hetzelfde probleem.
iPhone ook al opnieuw opgestart maar het helpt niet.
Hoe krijg ik iOS4 op mn iPhone?
Er staat atm 3.1.2. met jailbreak op
Raar dat er zo'n verschil tussen de 3G en 3GS zit dan.
Ik heb nu nog 3.1 gejailbreakt op m`n 3gs staan. Is het straks als de jailbreak voor 4.0 er is eerst te upgraden naar 3.1.2, of kan ik gelijk 4.0 installeren? Ik heb nu nog baseband 4.26.08, word deze dan ge-upgraded en zitten daar voordelen aan(beter bereik b.v.)?
Spirit werkt niet voor iOS4 toch? Of toch wachten op Limera1n?
Spirit werkt inderdaad niet voor iOS4.
En even nog een verdere toevoeging, ik kan geen apps meer installeren via mijn pc, op de illegale manier dan...
Cydia staat er wel weer op, maar veel programma's, waaronder backgrounder en winterboard werken nog niet.
Dus nog even wachten als je een echt werkende versie wilt hebben, er zijn toch maar weinig vernieuwingen te vinden...
En even nog een verdere toevoeging, ik kan geen apps meer installeren via mijn pc, op de illegale manier dan...
Cydia staat er wel weer op, maar veel programma's, waaronder backgrounder en winterboard werken nog niet.
Dus nog even wachten als je een echt werkende versie wilt hebben, er zijn toch maar weinig vernieuwingen te vinden...
Nou lekker dan, al m'n apps kwijt 
Krijg deze foutmelding in iTunes:

Krijg deze foutmelding in iTunes:
Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het herstellen van deze iPhone (-402620415).
ow, die kreeg ik ook. gewoon opnieuw proberen, komt vanzelf goed, mits ze natuurlijk op je pc staan in itunes...
iTunes is helemaal leeg dus ik gok dat ik opnieuw kan beginnen
Verwijderd
redsn0w is inderdaad de enige manier nuThinkPadd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:20:
Ik heb hier: http://www.larsonline.nl/ een iOS4 jailbreak wijze voor de 3G gevonden. Is die manier aan te raden of is er misschien een betere manier?
[...]
Iemand anders problemen met winterboard atm? Als ik em erop zet crashed hij telkens naar safemode en krijg ik de melding dat MobileSubstrate erger heeft voorkomen....
Mess with the best, die like the rest
misschien een stomme vraag maar ik heb net gejaibreakt, maar als ik het straks niet meer wil bijv. hoe moet ik het dan weghalen?
alvast bedankt
alvast bedankt
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Restoren.Tijn96 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:21:
misschien een stomme vraag maar ik heb net gejaibreakt, maar als ik het straks niet meer wil bijv. hoe moet ik het dan weghalen?
alvast bedankt
restoren? via wat of hoe? via itunes?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Chill
. Heb net een jailbreak gedaan met de nieuwste Redsn0w. Daarmee heb je niet meer de GM nodig
.
Maar hebben jullie ook geen Cydia icon meer?
@Tijn96
Jep gewoon restoren via iTunes.
Maar hebben jullie ook geen Cydia icon meer?
@Tijn96
Jep gewoon restoren via iTunes.
thanks
Als je gejailbreakt hebt via Redsn0w ben je dan alle muziek en Apps weer kwijt op je iPhone?iMick schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:40:
Chill. Heb net een jailbreak gedaan met de nieuwste Redsn0w. Daarmee heb je niet meer de GM nodig
.
Heb alleen ervaring met Blackra1n en Spirit, heb redelijk lang liggen kloten om m'n apps in te delen in mappen en heb niet veel zin om dat opnieuw te doen
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Kan je gewoon terugsynchroniseren hoor!
Kon al bij blackra1n/spirit, dus ik weet niet precies wat je bedoelt.
iPhone 3G en iPod touch 2G zijn nu te jailbreaken met redsn0w: http://blog.iphone-dev.org/
De rest moet nog even wachten. Het dev-team staat niet bekend om zijn snelheid, maar wel de geweldige kwaliteit van de software. Eigenlijk altijd compleet bugvrij.
Waar spirit en blackra1n soms een beetje kort door de bocht gingen, is redsn0w gewoon zoals het hoort.
iPhone 3G en iPod touch 2G zijn nu te jailbreaken met redsn0w: http://blog.iphone-dev.org/
De rest moet nog even wachten. Het dev-team staat niet bekend om zijn snelheid, maar wel de geweldige kwaliteit van de software. Eigenlijk altijd compleet bugvrij.
Waar spirit en blackra1n soms een beetje kort door de bocht gingen, is redsn0w gewoon zoals het hoort.
[ Voor 12% gewijzigd door Vanx op 22-06-2010 20:15 ]
Bij blackrain en spirit was het knopje klikken en klaar, je muziek en apps bleven er gewoon op staan.Vanx schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:15:
Kan je gewoon terugsynchroniseren hoor!
Doet redsn0w dat ook of zet hij de firmware er helemaal opnieuw op? Dat doen Blackra1n en Spirit dus niet, die patchen de firmware.
Ik kan het meeste wel synchroniseren maar die indeling in mappen enzo wat ik gemaakt heb ben ik natuurlijk kwijt, of zit dat ook in de backup?
PwnageTool 4.0 is gereleased:
http://blog.iphone-dev.org/
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Is het zinvol om mijn iPod Touch 8GB G2 up te daten naar iOS4? Ik heb nu 3.1.3 jailbroken met redsn0w. Kan ik alle apps die ik nu heb gewoon behouden of hoe zit dat precies?
Ik snap het niet echt eigenlijk.
Ik heb nu 4.0 op m'n iPhone 3G staan, die 4.0 heb ik via iTunes verkregen dus het zal wel een officiele versie zijn en geen beta ofzo.
Is die nu al te jailbreaken of niet? Want ik quote eerder een bericht dat je iets met een GM versie moet doen, maar eigenlijk wil ik dat niet, omdat je dan bestanden uit die GM versie op je iPhone zet. Ik wil gewoon een schone 4.0 hebben, met jailbreak.
Kan redsn0w dat nou doen of niet
Ik heb nu 4.0 op m'n iPhone 3G staan, die 4.0 heb ik via iTunes verkregen dus het zal wel een officiele versie zijn en geen beta ofzo.
Is die nu al te jailbreaken of niet? Want ik quote eerder een bericht dat je iets met een GM versie moet doen, maar eigenlijk wil ik dat niet, omdat je dan bestanden uit die GM versie op je iPhone zet. Ik wil gewoon een schone 4.0 hebben, met jailbreak.
Verwijderd
jaThinkPadd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:03:
Even replies lezen? Bijvoorbeeld:ThinkPadd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:03:
Die dus gebruiken, dan heb je een 4.0 final jailbreak. Daarbij wel op te merken dat je een restore uitvoerd met de firmware die je maakt, dus je kan weer van alles gaan instellen en installeren. Overigens kan de laatste versie van RedSn0w het met de final ook, maar ondersteund niet de 3Gs.scorpie schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:59:
PwnageTool 4.0 is gereleased:
En dan ook nog de kanttekening voor de 3Gs gebruikers:
iPhone 3GS
Summary: Currently, PwnageTool only works on previously jailbroken 3GS devices with the old bootrom.
- If you have a Jailbroken iPhone 3GS with the OLD BOOTROM and you DID NOT use Spirit to jailbreak then you can create the ipsw with PwnageTool 4.0 and restore with your jailbroken recovery mode.
- If you have an iPhone 3GS with the NEW BOOTROM this is NOT supported by PwnageTool 4.0
Commandline FTW | Tweakt met mate
Hier een 3GS gebruiker met de oude bootrom en 3.1.2 JB.
Ik draai Pwnagetool en kom helaas niet verder dan het "select firmware bundle .ipsw that you wish to use." scherm. Simple Mode of Expert Mode maakt niet uit, de app lijkt in een infinite loop te zitten met het zoeken naar .ipsw's. Waar zoekt 'ie als eerst? Geduld hebben.
.ipsw gemaakt. iPhone in DFU gezet (zwart scherm, ik weet wat DFU is), custom .ipsw geladen, error 1600. Eens even kijken hoe dat op te lossen valt.
.ipsw gemaakt, iPhone in Recovery-mode gezet. Alles gaat goed. iOS 4.0 + JB!
Ik draai Pwnagetool en kom helaas niet verder dan het "select firmware bundle .ipsw that you wish to use." scherm. Simple Mode of Expert Mode maakt niet uit, de app lijkt in een infinite loop te zitten met het zoeken naar .ipsw's. Waar zoekt 'ie als eerst? Geduld hebben.
.ipsw gemaakt. iPhone in DFU gezet (zwart scherm, ik weet wat DFU is), custom .ipsw geladen, error 1600. Eens even kijken hoe dat op te lossen valt.
.ipsw gemaakt, iPhone in Recovery-mode gezet. Alles gaat goed. iOS 4.0 + JB!
[ Voor 29% gewijzigd door coptician op 23-06-2010 00:24 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
3GS met the nieuwe bootrom
Ik heb nog wel mijn Ipod touch 2g die ik kan updaten naar 4.0 en dan jailbreaken.
Ik zal er even naar kijken en ondertussen bidden dat ik nog kan updaten&jailbreaken naar de nieuwe 4.0 firmware voordat ik op vakantie ga.

Ik heb nog wel mijn Ipod touch 2g die ik kan updaten naar 4.0 en dan jailbreaken.
Ik zal er even naar kijken en ondertussen bidden dat ik nog kan updaten&jailbreaken naar de nieuwe 4.0 firmware voordat ik op vakantie ga.
ik heb een probleem gevonden.
ik kan mijn ipod niet meer terugzetten naar normaal. dit komt door apple. vanwegen een versie.
weet iemand hoe ik dit op kan lossen. want een gejailbreakte ipod is wel leuk maar ik kan er niet tegen dat hij zo traag is.
ik kan mijn ipod niet meer terugzetten naar normaal. dit komt door apple. vanwegen een versie.
weet iemand hoe ik dit op kan lossen. want een gejailbreakte ipod is wel leuk maar ik kan er niet tegen dat hij zo traag is.
PwnageTool is voor Mac? Ik heb een Windows PCHero Of Time schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:25:
[...]
Even replies lezen? Bijvoorbeeld:
[...]
Die dus gebruiken, dan heb je een 4.0 final jailbreak. Daarbij wel op te merken dat je een restore uitvoerd met de firmware die je maakt, dus je kan weer van alles gaan instellen en installeren. Overigens kan de laatste versie van RedSn0w het met de final ook, maar ondersteund niet de 3Gs.
En dan ook nog de kanttekening voor de 3Gs gebruikers:
[...]
Ik ga redsn0w wel proberen
Wil niet

redsn0w 0.9.5b5-1 en iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw = Unable to recognize specified IPSW
[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 22-06-2010 22:18 ]
2 vraagjes over jailbreaken... Ik ben een newb, maar heb mij wel ingelezen, maar het kan dus alsnog zijn dat ik newb vragen stel +)
1. ik zie overal dat je shsh moet registreren, maar waarom. Voor zover ik het nu allemaal heb terug gelezen kan het ook zonder?
2. ik heb een ipod touch 3g 8GB, die ene 3g die geen multitasking ondersteund... Maar nu zie ik wel overal staan dat die jb's werken voor 2G maar niet voor 3G. Maar moet ik mijn iTouch nou rekenen tot 2G omdat hij geen multitasking kan, of tot 3G, omdat hij wel uit die serie komt, ookal heeft hij niet de vernieuwde hardware?
1. ik zie overal dat je shsh moet registreren, maar waarom. Voor zover ik het nu allemaal heb terug gelezen kan het ook zonder?
2. ik heb een ipod touch 3g 8GB, die ene 3g die geen multitasking ondersteund... Maar nu zie ik wel overal staan dat die jb's werken voor 2G maar niet voor 3G. Maar moet ik mijn iTouch nou rekenen tot 2G omdat hij geen multitasking kan, of tot 3G, omdat hij wel uit die serie komt, ookal heeft hij niet de vernieuwde hardware?
Hij werkt hier perfect, hij staat nu te syncen. Ik heb wel de optie "allow baseband upgrade" aangevinkt, had nogal een oude versie. Misschien verbeterd het bereik?
Je hebt een oude versie van redsn0w, 0.9.5b5-1 is alleen voor de GM firmware.ThinkPadd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:12:
[...]
PwnageTool is voor Mac? Ik heb een Windows PC
Ik ga redsn0w wel proberen
Wil niet![]()
redsn0w 0.9.5b5-1 en iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw = Unable to recognize specified IPSW
Voor de officiele iOS4 firmware moet je 0.9.5b5-3 hebben, deze is hier te downloaden:
http://sites.google.com/a...redsn0w_win_0.9.5b5-3.zip
[ Voor 20% gewijzigd door ijskonijn op 22-06-2010 22:31 ]
met de IOS4 GM had ik ook errors bij het restoren.
wat ik had gedaan:
gebruikt:
- iphone 3gs met oude bootrom:
- MBP/OSX met iTunes 9.2
1. restore naar 3.1.2 (met saurik's server)
2. jailbreak met blackra1n
3. restore via iTunes
en toen was het gelukt. maar weet niet of het ook bij jullie zal helpen.
Weet iemand de default partition boot size die apple hanteert als je upgraded via iTunes?
Via pwnagetools is het minimaal 831MB, maar zelfs met de cydia apps die ik installeer is dit volgens mij overkill. (al weet ik natuurlijk niet wat ios4 nodig heeft aan extra ruimte enzo)
wat ik had gedaan:
gebruikt:
- iphone 3gs met oude bootrom:
- MBP/OSX met iTunes 9.2
1. restore naar 3.1.2 (met saurik's server)
2. jailbreak met blackra1n
3. restore via iTunes
en toen was het gelukt. maar weet niet of het ook bij jullie zal helpen.
Weet iemand de default partition boot size die apple hanteert als je upgraded via iTunes?
Via pwnagetools is het minimaal 831MB, maar zelfs met de cydia apps die ik installeer is dit volgens mij overkill. (al weet ik natuurlijk niet wat ios4 nodig heeft aan extra ruimte enzo)
Aah thanksijskonijn schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:27:
[...]
Je hebt een oude versie van redsn0w, 0.9.5b5-1 is alleen voor de GM firmware.
Voor de officiele iOS4 firmware moet je 0.9.5b5-3 hebben, deze is hier te downloaden:
http://sites.google.com/a...redsn0w_win_0.9.5b5-3.zip
Ik he een Ipod touch V3 8GB, die had ik al gejailbraked met spirit op firmware 3.1.3, vandaag heb ik heb upgerade naar 4.0, maar dat si dus nog niet te jailbraken ?
Verwijderd
Redsnow werkt, bij mij, in ieder geval als een prima op de 3G.
Nu eens kijken of een 3G de extra opties een beetje aan kan.
Nu eens kijken of een 3G de extra opties een beetje aan kan.
jouw oplossing: (hopelijk, ik had ook die 1600 error)coptician schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:34:
Hier een 3GS gebruiker met de oude bootrom en 3.1.2 JB.
- Zorg dat je telefoon in de huidige stand gejailbreakt is met blackra1n of pwnagetool en niet met spiritJB (niet zeker of dit benodigd is, maar in mijn situatie (ios4 GM pwnagetool JB en hiervoor 3.1.2. blackra1n) is het zo gelukt en op diverse site lees ik het terug)
- je telefoon NIET in DFU mode zetten, gewoon normale modus en dan in itunes custom firmware selecteren zoals je eerder deed.
- afwachten en hij hoort het te doen..
en ohw ja wat ik ook had zowel bij ios4 GM als ios4 final: de eerste keer dat Cydia opstart, blijft hij hangen op zwart scherm.
oplossing: home knop, daarna 2x home knop, cydia icoon ingedrukt houden, afsluiten.
daarna cydia starten en hij hoort het te doen.
[ Voor 10% gewijzigd door randje op 22-06-2010 23:15 ]
Ik wil met een schone install beginnen, maar wel mijn sms.db terugzetten voor smsjes.
Weet iemand of de structuur van deze file veranderd is en dit gaat werken?
dat gaat werken.Executor16 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:20:
Ik wil met een schone install beginnen, maar wel mijn sms.db terugzetten voor smsjes.
wel weer je permissies (644 (of 777 werkt altijd)) goed zetten anders kan je geen smsjes ontvangen/versturen
Ik had net ook de 1600 error. Mijn oplossing was de iPhone gewoon aanlaten en vervolgens een custom firmware herstel doen via iTunes. Dus niet van te voren herstelmodus of DFU forceren.
Werkte perfect. iOS4 met JB en unlock werkt tot nu toe goed.
Heerlijk al die toegeweide mensen die dit soort dingen verzinnen.
Werkte perfect. iOS4 met JB en unlock werkt tot nu toe goed.
jailbreak werkt hier als een zonnetje eigenlijk (3G met gejailbreakte 3.1.3 naar iOS4 met redsn0w)
Alleen cydia loopt te zeuren dat er sources zijn die niet werken, verder werkt alles, de zoom van de camera, multitasking enz
Alleen cydia loopt te zeuren dat er sources zijn die niet werken, verder werkt alles, de zoom van de camera, multitasking enz
Dat mag hier dus niet worden besproken.
[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 23-06-2010 11:35 ]
Ga er dan niet op in, maar maak een topic report.
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 23-06-2010 11:36 ]
ik had de iOS4 GM erop staan en wilde nu naar de "echte 4.0" maar krijg elke keer 1600 error (in DFU mode) of een 1604 error (in recovery mode). Gaat om een 3GS 32GB.
Edit: Ik heb nu de hersteld naar de normale 4.0 via iTunes, dus zonder jailbreak. iPhone gaat weer normaal aan. Maar nu wil ik dus wel jailbreaken. Ik begrijp dat ik eerst moet downgraden naar 3.1.2 en die moet jailbreaken met Pwnagetool voordat ik can restoren met de custom 4.0 ispw? downgraden moet dan via sauriks server.
Klopt dat? Of hoef ik niet te downgraden..
Edit: Ik heb nu de hersteld naar de normale 4.0 via iTunes, dus zonder jailbreak. iPhone gaat weer normaal aan. Maar nu wil ik dus wel jailbreaken. Ik begrijp dat ik eerst moet downgraden naar 3.1.2 en die moet jailbreaken met Pwnagetool voordat ik can restoren met de custom 4.0 ispw? downgraden moet dan via sauriks server.
Klopt dat? Of hoef ik niet te downgraden..
[ Voor 60% gewijzigd door Executor16 op 23-06-2010 00:25 ]
Dit mag dus niet worden besproken. Verpest het nu niet voor de rest, anders dan kunnen we het helemaal niet meer over jailbreaken hebben.
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 23-06-2010 11:37 ]
Dat het voor jou een voordeel is, is leuk. Maar kan je alsjeblieft ergens anders het verzieken voor de rest met warez-related vragen/posts? Dit topic is geloof ik meer ontstaan uit het feit van "Jailbreaken omdat het kan!" en om functionaliteiten die men eerst totaal niet had, door marketingbeslissingen toch te hebben en niet zozeer om typisch Nederlands elke markt maar dood te verkrachten door het gratis en geheel illegaal binnen te harken.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Lees de topic start eens door, dan weet je het. Non MC wordt gedoeld op het model. Bij Instellingen > Algemeen > Info staat je model type. Als deze met MC begint, ipv MB, heb je een ongeschikte iPod.Abominabilis schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:05:
Weet iemand wat non MC betekend?
Dat mag, meer niet.painkill schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:23:
je mag toch wel zeggen dat dat het niet meer doet?
Ehm, nee? Belangrijk voordeel van Jailbreaken legt MsG al goed uit. Dingen doen die Apple beperkt, zoals het aanpassen van de interface en geluiden veranderen of het gebruik maken van applicaties die niet in de AppStore zullen verschijnen (wifisync iemand?).toch wel een belangrijk voordeel van het jailbreaken, toch?
En nu is het weer klaar, voordat er weer blauw verschijnt hier.
Goed, ik wil dus graag iOS4 op mijn iPhone 3GS (MC.... model) welke ik op dit moment gejailbreakt heb met blackra1n op 3.1.2
Nu is mij niet helemaal duidelijk of de pwnagetool dit voor elkaar kan boksen, ik vind de info die ze zelf verstrekken nogal mager... Ze hebben het over de oude bootrom... (en daarnaast kan de MC type ipod niet gejailbreakt worden,... dus dat wekt vragen op over mijn iphone..)
Iemand wat helderheid?
Nu is mij niet helemaal duidelijk of de pwnagetool dit voor elkaar kan boksen, ik vind de info die ze zelf verstrekken nogal mager... Ze hebben het over de oude bootrom... (en daarnaast kan de MC type ipod niet gejailbreakt worden,... dus dat wekt vragen op over mijn iphone..)
Iemand wat helderheid?
Oost west, 127.0.0.1 best!
ja je moet kijken of je een nieuwe of oude bootrom heb,
2 grote indicatoren die erop kunnen wijzen dat je een nieuwe bootrom hebt zijn:
1> modelnr dat met MC beging
2> weeknummer in je serienummer die 40 of hoger is
maar als je het zeker wilt weten of je een oude bootrom heb:
zet je iPhone in DFU mode en kijk dan met een 'usb info uitlees tool' wat er staat bij iboot
359.3 is de oude bootrom
359.3.2 is de nieuwe bootrom
lees hoe het precies moet: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=17739.0
maar eigenlijk is het bij jou heel makkelijk
je hebt 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n...
moet je rebooten met of zonder computer?
met: nieuwe bootrom
zonder: oude bootrom
2 grote indicatoren die erop kunnen wijzen dat je een nieuwe bootrom hebt zijn:
1> modelnr dat met MC beging
2> weeknummer in je serienummer die 40 of hoger is
maar als je het zeker wilt weten of je een oude bootrom heb:
zet je iPhone in DFU mode en kijk dan met een 'usb info uitlees tool' wat er staat bij iboot
359.3 is de oude bootrom
359.3.2 is de nieuwe bootrom
lees hoe het precies moet: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=17739.0
maar eigenlijk is het bij jou heel makkelijk
je hebt 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n...
moet je rebooten met of zonder computer?
met: nieuwe bootrom
zonder: oude bootrom
[ Voor 14% gewijzigd door randje op 23-06-2010 01:31 ]
Verwijderd
ipsw is de soft/firmwarefile van een ipod/iphone/ipad, dus ik denk dat je ipa's bedoeld maar is inderdaad niet policyproof;)!GN!T!ON schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:18:
[...]
je bedoeld illegale ipsw's via installous oid?
Dat is niet echt policyproof
Gisteren de Jailbreak uitgevoerd, omdat ik een beetje teleurgesteld was dat Apple Backgrounds en Multitasking had uitgeschakeld voor de 3G. Nu ik beide heb ingeschakeld merk ik op sommige momenten wel een klein beetje performance verlies, maar in mijn ogen bij lange na niet genoeg om deze functies ervoor uit te schakelen.
Ik heb meer het idee dat Apple zoiets heeft van, de 3G is nu 2 jaar oud, het wordt tijd dat die eigenaren upgraden naar een 3Gs of een 4. Dat gaat op termijn ook wel gebeuren, maar tot die tijd heb ik nu al wel mooi die extra functionaliteit die ik van Apple niet mag gebruiken.
Ik heb meer het idee dat Apple zoiets heeft van, de 3G is nu 2 jaar oud, het wordt tijd dat die eigenaren upgraden naar een 3Gs of een 4. Dat gaat op termijn ook wel gebeuren, maar tot die tijd heb ik nu al wel mooi die extra functionaliteit die ik van Apple niet mag gebruiken.
uhm...
Jep, dat is de kracht van Apple, ze zijn maar heel beperkt met hun updates, en op deze manier verplichten ze je om over te stappen naar nieuwere hardware.
Ik heb gister m'n 3G geupgrade naar 4.0 via iTunes, en toen met redsn0w 0.9.5b5-3 gejailbreaked, werkt prima
Ik heb gister m'n 3G geupgrade naar 4.0 via iTunes, en toen met redsn0w 0.9.5b5-3 gejailbreaked, werkt prima

Ik zal het vanaf nu niet meer hebben over verboden dingen 
Is er trouwens al een manier om winterboard weer werkend te krijgen?
Of is het gewoon wachten op een update vanuit cydia?
Is er trouwens al een manier om winterboard weer werkend te krijgen?
Of is het gewoon wachten op een update vanuit cydia?
Die van mij ga ik vanavond jailbreaken. Ik heb even gewacht, het werkt allemaal weer lekker snel nu, maar ik vind de extra functies toch wel handig en ik hoor van de meesten dat het performanceverlies bijna nihil is.
Ook mis ik Lockinfo en SBSettings, ik heb steeds de neiging om bovenin te "swipen" om dingen aan en uit te zetten
Ook mis ik Lockinfo en SBSettings, ik heb steeds de neiging om bovenin te "swipen" om dingen aan en uit te zetten
Voeg even deze source toe aan cydia:!GN!T!ON schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:02:
jailbreak werkt hier als een zonnetje eigenlijk (3G met gejailbreakte 3.1.3 naar iOS4 met redsn0w)
http://apt.saurik.com/cydia-3.7
dan moeten de meeste problemen zich oplossen. Ook kan het zijn dat de ModMyi servers nog wat problemen hebben maar bij mij werkt Cydia nu weer goed. Zie zojuist dat het weer gefixt zou moeten zijn volgens saurik:
"Just got word from ModMyi that their server seems to be working again, and I've verified I can now wget their Packages.bz2 file. Refreshify."
Succes
Hmm nog even een vraagje voor mijn ipod touch 2g (it2g).
Ik kan gewoon updaten naar itunes 9.2, via itunes laten updaten naar ios4 (eventueel met shift - restore) en dan jailbraken met redsnow095 b3 en wijzen naar de ios 4.0 iswp van itunes? Ik heb een MB-model it2g overigens. Ik had iets gezien van niet update naar 9.2 ivm een bootloop oid.
En kan ik nog downgraden of gaat dat niet meer met 9.2 en ios4?
En diegene met een it2g hebben gejailbreaked, is het verstandig om multitasking/bg aan of uit te zetten ivm de performance?
Ik kan gewoon updaten naar itunes 9.2, via itunes laten updaten naar ios4 (eventueel met shift - restore) en dan jailbraken met redsnow095 b3 en wijzen naar de ios 4.0 iswp van itunes? Ik heb een MB-model it2g overigens. Ik had iets gezien van niet update naar 9.2 ivm een bootloop oid.
En kan ik nog downgraden of gaat dat niet meer met 9.2 en ios4?
En diegene met een it2g hebben gejailbreaked, is het verstandig om multitasking/bg aan of uit te zetten ivm de performance?
[ Voor 13% gewijzigd door anthonycd op 23-06-2010 12:07 ]
Kheb nu de laatste 5 pagina's al 4 keer doorgelezen, maar Hoe ga ik van iOS4 (normale) naar 3.1.2. Ik lees Saurik restore. Maar is dit niet een programma op je iPhone? kheb nu geen jailbreak.
Ja ik heb de oude bootrom (tenminste voor september heb ik mijn iphone gehaald en met Blackrain gejailbreakt naar 3.1.2).
Kx22
Ik heb een 3GS btw
Ja ik heb de oude bootrom (tenminste voor september heb ik mijn iphone gehaald en met Blackrain gejailbreakt naar 3.1.2).
Kx22
Ik heb een 3GS btw
[ Voor 3% gewijzigd door kx22 op 23-06-2010 13:08 ]
Wat heb je voor apparaat? Welk type? Is van belang...kx22 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:05:
Kheb nu de laatste 5 pagina's al 4 keer doorgelezen, maar Hoe ga ik van iOS4 (normale) naar 3.1.2. Ik lees Saurik restore. Maar is dit niet een programma op je iPhone? kheb nu geen jailbreak.
Kx22
Ik heb een 3GS btw
PwnageTools 4.0.1 is uit ivm een iBooks fix. iBooks werkte ook al niet bij mij, kan ik hem weer opnieuw gaan syncen enzo... Voor de rest had ik geen enkel probleem.
Heb zojuist mijn iPhone 3G dmv Pwnagetool naar de gejailbreakte versie van 4.0 geupdate, en heb nu twee problemen:
- De terminal crasht zonder een error oid te geven naar het springboard (maar dit is een bekend probleem lees ik terwijl ik dit typ)
- De carrier text (in mijn geval vodafone NL) wordt niet meer kort weergegeven, waardoor mijn 3G indicator wegvalt
Ik ben vooral benieuwd of er voor dat laatste een goede oplossing is..
- De terminal crasht zonder een error oid te geven naar het springboard (maar dit is een bekend probleem lees ik terwijl ik dit typ)
- De carrier text (in mijn geval vodafone NL) wordt niet meer kort weergegeven, waardoor mijn 3G indicator wegvalt
Ik ben vooral benieuwd of er voor dat laatste een goede oplossing is..
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
dit zie ik er staan:Ruubster schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:09:
[...]
Wat heb je voor apparaat? Welk type? Is van belang...
iPhone:
Productcode: 0x1294
Fabrikantcode: 0x05ac (Apple Inc.)
Versie: 0.01
Serienummer: d8bcb7d0c0c17c4afdc4fa1301b3ab9fe96f3fa9
Snelheid: Maximaal 480 Mb/sec
Fabrikant: Apple Inc.
Locatiecode: 0x26224000
Beschikbare stroom (mA): 500
Vereiste stroom (mA): 500
Ik heb ios 4 gejailbreakt met redsnow op een 3g heb nu alle functies die een 3gs ook heeft m.u.v. de missende hardware...
Werkt allemaal erg goed opzich:D iets aan de trage kant maar kan ermee door.
Batterij zou volgens apple zo leeg zijn maar ik doe er nog steeds 1 dag mee met 3g aan en wifi helderheid 1/5 ofzo.
http://www.redmondpie.com...edsn0w-0.9.5-windows-mac/
Werkt allemaal erg goed opzich:D iets aan de trage kant maar kan ermee door.
Batterij zou volgens apple zo leeg zijn maar ik doe er nog steeds 1 dag mee met 3g aan en wifi helderheid 1/5 ofzo.
http://www.redmondpie.com...edsn0w-0.9.5-windows-mac/
[ Voor 10% gewijzigd door damaster op 23-06-2010 14:27 ]
Mijn iPhone 3GS 32GB met firmware 3.1.3 is op het moment jailbroken met spirit. Dit zou betekenen dat ik niet naar IOS 4 kan upgraden zonder de jailbreak te verliezen.
Wel heb ik nog de oude bootrom (iBoot-359.3) en de SHSH's van 3.1, 3.1.2 & 3.1.3 zijn via cydia opgeslagen. Betekend dit dat ik als ik eerst downgrade en dan jailbreak met bijv. blackrain, dat het dan wel mogelijk is om te upgraden naar IOS 4?
Op de Dev-Team blog staat dit niet duidelijk aangegeven.
Wel heb ik nog de oude bootrom (iBoot-359.3) en de SHSH's van 3.1, 3.1.2 & 3.1.3 zijn via cydia opgeslagen. Betekend dit dat ik als ik eerst downgrade en dan jailbreak met bijv. blackrain, dat het dan wel mogelijk is om te upgraden naar IOS 4?
Heb die vervelende 160* errors ook met mijn iPod Touch 2G.Satch schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:24:
Ik had net ook de 1600 error. Mijn oplossing was de iPhone gewoon aanlaten en vervolgens een custom firmware herstel doen via iTunes. Dus niet van te voren herstelmodus of DFU forceren.
Werkte perfect. iOS4 met JB en unlock werkt tot nu toe goed.Heerlijk al die toegeweide mensen die dit soort dingen verzinnen.
iREB helpt niet en jou methode ook niet
Nee dat bedoel ik nietkx22 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:41:
[...]
dit zie ik er staan:
iPhone:
Productcode: 0x1294
Fabrikantcode: 0x05ac (Apple Inc.)
Versie: 0.01
Serienummer: d8bcb7d0c0c17c4afdc4fa1301b3ab9fe96f3fa9
Snelheid: Maximaal 480 Mb/sec
Fabrikant: Apple Inc.
Locatiecode: 0x26224000
Beschikbare stroom (mA): 500
Vereiste stroom (mA): 500
Oh wacht

[ Voor 23% gewijzigd door Ruubster op 23-06-2010 15:05 ]
Dat zoek je toch? Dat staat gewoon in zijn eerste bericht...kx22 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:05:
Ik heb een 3GS btw
Ja maar dat had ie pas in een edit aangegeven, daarvoor had ik t gelezen, en pas later gereageerd.Gropah schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:05:
[...]
Dat zoek je toch? Dat staat gewoon in zijn eerste bericht...
Gelukt!WiebeV schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:47:
[...]
Heb die vervelende 160* errors ook met mijn iPod Touch 2G.
iREB helpt niet en jou methode ook niet
Heb gerestored naar de officiele iOS4 van Apple en daarna Redsn0w er op los gelaten.
Multitasken werkt ook
Hoe bevalt de snelheid van je ipod nu? Zit er over te denken om het ook te doen. Maar als hij erg langzaam is dan hoeft het niet perse. Merk nu ook naar 1,5 jaar dat de accu wel behoorlijk is afgenomen in capaciteit...dat is wel erg jammer maar goed.WiebeV schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:36:
[...]
Gelukt!
Heb gerestored naar de officiele iOS4 van Apple en daarna Redsn0w er op los gelaten.
Multitasken werkt ook
Sinds ik een iPod touch 2G heb, die niet geschikt is voor iOS4.0 ga ik maar weer jailbreaken(1-2jaar oud trouwens)
Ik had hem al gejailbreaked, alleen toen was die zo lelijk gecrasht
Dat ik hem heb moeten resetten en alles.
Ik heb toen weer geprobeerd via de 'smerige' manier te proberen jailbreaken alleen dat deed geen goed voor de pc *facedesk*.. Alleen nu kijk in in mijn iPod bij instellingen>algemeen>info en staat daar dit:
'Model: MB528NF' Nu las ik op internet dat MB dus untethered is.
Maar wat kan ik nu meer met een untethered iPod touch? Ik heb geen Cydia/Installer er meer op en ook geen snowboard winterboard.
Wat ik wel nog kan doen, wat best raar is, mijn wifi is nogsteeds gekleurd(had ik in winterboard aangezet) en mijn accu is nogsteeds percentiaal i.p.v. gewoon dat tekentje.
Zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes.. Alleen wil ik graag Cydia en Winterboard terug.
Hoe krijg ik dit weer voor melkaar
?
Is het trouwens handig om mijn iPhone 4(die ooits ergens zal moeten komen
) te Jailbreaken, als ik niet tevreden ben, of valt dan de garantie weg?
Ik had hem al gejailbreaked, alleen toen was die zo lelijk gecrasht
Ik heb toen weer geprobeerd via de 'smerige' manier te proberen jailbreaken alleen dat deed geen goed voor de pc *facedesk*.. Alleen nu kijk in in mijn iPod bij instellingen>algemeen>info en staat daar dit:
'Model: MB528NF' Nu las ik op internet dat MB dus untethered is.
Maar wat kan ik nu meer met een untethered iPod touch? Ik heb geen Cydia/Installer er meer op en ook geen snowboard winterboard.
Wat ik wel nog kan doen, wat best raar is, mijn wifi is nogsteeds gekleurd(had ik in winterboard aangezet) en mijn accu is nogsteeds percentiaal i.p.v. gewoon dat tekentje.
Zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes.. Alleen wil ik graag Cydia en Winterboard terug.
Hoe krijg ik dit weer voor melkaar
Is het trouwens handig om mijn iPhone 4(die ooits ergens zal moeten komen
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Als je zowel wallpaper als multitasking aanzet dan merk je het verschil wel erg.anthonycd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:40:
[...]
Hoe bevalt de snelheid van je ipod nu? Zit er over te denken om het ook te doen. Maar als hij erg langzaam is dan hoeft het niet perse. Merk nu ook naar 1,5 jaar dat de accu wel behoorlijk is afgenomen in capaciteit...dat is wel erg jammer maar goed.
Heb nu wallpaper uitgezet en dat scheelt echt een hoop, multitasking werkt best goed.
Maar heb het er pas een uurtje opdraaien dus geen idee wat er nog naar voren komt.
Is een wallpaper instellen zo zwaar dan?WiebeV schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:39:
[...]
Als je zowel wallpaper als multitasking aanzet dan merk je het verschil wel erg.
Heb nu wallpaper uitgezet en dat scheelt echt een hoop, multitasking werkt best goed.
Maar heb het er pas een uurtje opdraaien dus geen idee wat er nog naar voren komt.

Ja, de icoontjes laten schaduwtjes en dergelijke achter
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik heb een 3gs met
- FirmWare 3.1.3 (7E18)
- Model MC139DN
- Modemfirmware 05.12.01
...en waarom?
Ik zit eraan te denken om van iOS 4 terug te gaan naar 3.1.3, aangezien ik merk dat de iPhone 3G toch wat slomer wordt. Kan dit zonder problemen (shift + herstel in windows) met iTunes 9.2?
Kan beter in een ander topic.
Kan beter in een ander topic.
[ Voor 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 23-06-2010 17:25 ]
Verwijderd
iPod touch 2G is wel geschickt voor iOS 4 alleen sommige functies nietalaintje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:52:
Sinds ik een iPod touch 2G heb, die niet geschikt is voor iOS4.0 ga ik maar weer jailbreaken(1-2jaar oud trouwens)
iOS 4 erop gezet, met MT en BG, maar zoals eerder aangegeven is die BG redelijk zwaar. Kun je dat in ios uitzetten of dat niet? Moet ik dan restoren en JB'en zonder BG of ...? Kon alleen een andere bg instellen volgens mij.
Ok, ik heb die hele startpost doorgelezen, en de opmerkingen binnen het thread, en ik been geen steek wijzer:
Ik heb een iPhone 3GS met een nieuwe bootrom, hoe kan ik dat ding jailbreaken? (Nee, het ding hoeft geen provider unlock, ik zit gewoon bij T-Mobile). Als het mogelijk is, waar kan ik informatie vinden over het unlocken? Als het niet mogelijk is: Is er al iets bekend wanneer dit wel gaat werken?
Ik heb een iPhone 3GS met een nieuwe bootrom, hoe kan ik dat ding jailbreaken? (Nee, het ding hoeft geen provider unlock, ik zit gewoon bij T-Mobile). Als het mogelijk is, waar kan ik informatie vinden over het unlocken? Als het niet mogelijk is: Is er al iets bekend wanneer dit wel gaat werken?
Als je iOS 4.0 hebt geinstalleerd dan kan dat op dit moment niet.
Over unlocken praten is tegen de policy van Tweakers. Als je het niet nodig hebt, dan ook vooral niet mee bezig zijn/doen.
Ik update binnenkort de startpost. Als alle nieuwe tools uit zijn.
Over unlocken praten is tegen de policy van Tweakers. Als je het niet nodig hebt, dan ook vooral niet mee bezig zijn/doen.
volgens mij kan het gewoon nog niet, hoogstwaarschijnlijk deze maand nog wel, even geduld dus...tss68nl schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:30:
Ok, ik heb die hele startpost doorgelezen, en de opmerkingen binnen het thread, en ik been geen steek wijzer:
Is er al enige zicht op tools die de 3GS met nieuwe bootrom kunnen JB'en?Vanx schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:33:
Als je iOS 4.0 hebt geinstalleerd dan kan dat op dit moment niet.
Je kan hem opnieuw JB'en zonder BG of OpenSSH installeren en een plist bestandje aanpassen (sftp'en naar je iPhone / iPod Touch).anthonycd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:35:
iOS 4 erop gezet, met MT en BG, maar zoals eerder aangegeven is die BG redelijk zwaar. Kun je dat in ios uitzetten of dat niet? Moet ik dan restoren en JB'en zonder BG of ...? Kon alleen een andere bg instellen volgens mij.
Staat iig in de map /System/Library/CoreService/SpringBoard.app/N82AP.plist
Preciese bestandsnaam kan btw iets anders zijn afhankelijk van je model maar het begint wel met een N volgens mij.
En dan is het even CTRL + F op wallpaper en <true/> in <false/> veranderen en iPhone / iPod Touch opnieuw starten.
Nee, als je nou de links in de voorgaande pagina's had geopend (blog van Dev-Team) had je kunnen lezen dat ze de 3Gs alleen ondersteunen met de oude bootrom. Nieuwe bootrom (tethered en untethered) werkt nog niet.MC Taz Man schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:36:
[...]
Is er al enige zicht op tools die de 3GS met nieuwe bootrom kunnen JB'en?
Ja, dit moet gewoon mogelijk zijn. Ik heb ook mijn BR 3.1.2 kunnen herstellen met een Pwnd 3.1.2 firmware. Ik zie niet in waarom een BR 3.1.2 het onmogelijk zou maken voor een Pwnd 4.0. Je moet wel zorgen dat je al een JB hebt, en met BR heb je dat dan dus ook. Je kan uiteraard ook altijd een pre-pwnd 3.1.2 firmware pakken, die shift-restoren en dan upgraden naar 4.0. Uiteraard gegeven dat je ondanks je Spirit JB met een Pwnd firmware kan werken uit de 3.1 reeks. Zekerheid heb je iig met BR.ruco88 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:28:
Mijn iPhone 3GS 32GB met firmware 3.1.3 is op het moment jailbroken met spirit. Dit zou betekenen dat ik niet naar IOS 4 kan upgraden zonder de jailbreak te verliezen.
Kun je nou dus alleen maar uitvinden of je de nieuwe bootrom hebt door hem in DFU mode te zetten? Want daar heb ik geen zin in, want als het niet lukt mag ik weer opnieuw 3.1.2 erop zetten, jailbreaken en mn apps erop zetten enzo...
Is er geen manier om de bootrom te bekijken zonder hem te locken op recovery?
Mijn model is: MC139DN
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ik kreeg ook steeds een 1604 error met mijn 3Gs, uiteindelijk hielp downgraden naar 3.1.2 en die jail-breaken en daarna weer restoren naar 4, heb de volgende stappen gevolgd
I was also having the same problem with my 3Gs iphone. I had upgraded to factory ios4. I have shsh on file with cydia for 3.1, 3.1.2 and 3.1.3 I couldn't restore to any pwned firmware without getting 1604 or 1601 errors.
I was finally able to get on pwned ios4 with my 3Gs iphone (iBoot-359.3) (5.13.04 firmware). This is what I did:
1) changed to sauriks serrvers Caching Apple's Signature Server - Jay Freeman (saurik)
2) put it in recovery mode and option restored to factory 3.1.2
3) it gave me a 1015 error and I was stuck in recovery
4) I used RecBoot to kick out of recovery mode RecBoot -> Final Release (I don't vouch for this progrram, I have no idea if its safe I just crossed my fingers and it worked.)
5) I used Blackra1n to pwn 3.1.2 blackweather
6) I took sauriks servers out of the hosts file.
7) I put it back into recovery mode
I option restored to the Pwnage 4.0 custom firmware.
(All done with itunes 9.2)
Ik kreeg ook steeds een 1604 error met mijn 3Gs, uiteindelijk hielp downgraden naar 3.1.2 en die jail-breaken en daarna weer restoren naar 4, heb de volgende stappen gevolgd
He who dares not offend cannot be honest
Thanks!WiebeV schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:01:
[...]
Je kan hem opnieuw JB'en zonder BG of OpenSSH installeren en een plist bestandje aanpassen (sftp'en naar je iPhone / iPod Touch).
Staat iig in de map /System/Library/CoreService/SpringBoard.app/N82AP.plist
Preciese bestandsnaam kan btw iets anders zijn afhankelijk van je model maar het begint wel met een N volgens mij.
En dan is het even CTRL + F op wallpaper en <true/> in <false/> veranderen en iPhone / iPod Touch opnieuw starten.
Ik wist dat het nog niet mogelijk is met de nieuwe bootrom. Ik vroeg me af of er toevallig al nieuwe tools waren sinds gisteravond/vanmiddag.Hero Of Time schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:27:
[...]
Nee, als je nou de links in de voorgaande pagina's had geopend (blog van Dev-Team) had je kunnen lezen dat ze de 3Gs alleen ondersteunen met de oude bootrom. Nieuwe bootrom (tethered en untethered) werkt nog niet.
- Firmware 4.0 downloaden: http://appldnld.apple.com...,1_4.0_8A293_Restore.ipswruco88 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:28:
- PwnageTool 4.01 downloaden
- Hiermee een custom fw mee maken.
- iPhone in DFU zetten
- Via itunes custom firmware herstellen.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Als een van de (weinige) iPhone 2G gebruikers vroeg ik me toch af of het ooit mogelijk zal zijn, door wat aanpassingen aan de iOS4 firmware, deze werkend te krijgen op de 2G. Weet iemand of hier projecten voor lopen? Vind wel veel link naar een mod voor 3.1.3 maar dat is alleen maar eyecandy.
Ik wacht namelijk al dik een jaar op support voor CardDAV zodat ik eindelijk alles via een OSX Server kan laten lopen. Nu ze dit eindelijk hebben geïmplementeerd is het in een versie waar ik dus niks meer aan heb.
Ik wacht namelijk al dik een jaar op support voor CardDAV zodat ik eindelijk alles via een OSX Server kan laten lopen. Nu ze dit eindelijk hebben geïmplementeerd is het in een versie waar ik dus niks meer aan heb.
Ik had inderdaad laatst op iPhoneClub iets gelezen over het iPhone 2G Project.Maartenvs schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:54:
Als een van de (weinige) iPhone 2G gebruikers vroeg ik me toch af of het ooit mogelijk zal zijn, door wat aanpassingen aan de iOS4 firmware, deze werkend te krijgen op de 2G. Weet iemand of hier projecten voor lopen? Vind wel veel link naar een mod voor 3.1.3 maar dat is alleen maar eyecandy.
Even gezocht, hier de link
Maar je kan de iPhone weer uit DFU krijgen, of ja, dat is mij iig gelukt. Maar als het echt misgaat, dan mag je opnieuw beginnen ja...geerttttt schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:31:
Kun je nou dus alleen maar uitvinden of je de nieuwe bootrom hebt door hem in DFU mode te zetten? Want daar heb ik geen zin in, want als het niet lukt mag ik weer opnieuw 3.1.2 erop zetten, jailbreaken en mn apps erop zetten enzo...
Bedankt voor de link maar helaas is dit enkel een mod voor 3.1.3. Meeste is maar wat eyecandy maar zover ik zie wordt cardDAV en dingen die dieper in het OS zitten niet gepatched helaas.ijskonijn schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:16:
[...]
Ik had inderdaad laatst op iPhoneClub iets gelezen over het iPhone 2G Project.
Even gezocht, hier de link
Gisteravond ook gelukt om naar iOS4 te updaten en jailbreaken,
de eerste keer kreeg ik maar geen netwerkverbinding geen 2G of 3G, en bleef hangen op "no service"
maar na een tweede keer heb ik ook laten unlocken (wat niet nodig was met mijn Italiaanse iPhone3GS), waren alle problemen verholpen
alleen werkt MyWi niet meer, dat had ik niet voorzien, nu is mijn iPad onderweg connectie loos
ik hoop dat daar snel een update voor komt, mijn iPhone gaat steeds in veilige modus als ik MyWi probeer te draaien.
de eerste keer kreeg ik maar geen netwerkverbinding geen 2G of 3G, en bleef hangen op "no service"
maar na een tweede keer heb ik ook laten unlocken (wat niet nodig was met mijn Italiaanse iPhone3GS), waren alle problemen verholpen
alleen werkt MyWi niet meer, dat had ik niet voorzien, nu is mijn iPad onderweg connectie loos
ik hoop dat daar snel een update voor komt, mijn iPhone gaat steeds in veilige modus als ik MyWi probeer te draaien.
Verwijderd
als jij nou gewoon zijn bericht leest: is er al ZICHT OP, niet is er al... en ik hoop dat er snel iets voor de ipod touch 3G komt.Hero Of Time schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:27:
[...]
Nee, als je nou de links in de voorgaande pagina's had geopend (blog van Dev-Team) had je kunnen lezen dat ze de 3Gs alleen ondersteunen met de oude bootrom. Nieuwe bootrom (tethered en untethered) werkt nog niet.
Op de blog van het dev-team staat dat je geen spirit gebruikt mag hebben voor de jailbreak. Dit is in de praktijk dus geen probleem?robbinonline schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:43:
[...]
- Firmware 4.0 downloaden: http://appldnld.apple.com...,1_4.0_8A293_Restore.ipsw
- PwnageTool 4.01 downloaden
- Hiermee een custom fw mee maken.
- iPhone in DFU zetten
- Via itunes custom firmware herstellen.
geerttttt schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:31:
uh bij Informatie staat het toch ook gewoon? tenminste bij mij wel.. kheb 05.12.01.. dus nieuwe
blijkbaar niet dus
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb die van mij ook gejailbreakt gisteren, eerst met achtergrond maar dat heeft toch redelijk wat impact op de "vloeiendheid" van de iconen enzo, dus deze heb ik nu gedisabled. De schaduw die je achter de icoontjes krijgt schijnt met OpenGL getekend te worden dus daardoor zal dat wel komen. Ik vraag me eigenlijk af waarom ze niet gewoon voor de 3G de optie zonder die schaduwen gemaakt hebben, dat werkt namelijk prima (had met 3.1.3 + Jailbreak wel een achtergrond). Maar eigenlijk vind ik dat zwarte wel oké.
Multitasking werkt trouwens wel perfect!
Bedankt voor de tips, had je de wallpaper optie weer in je jailbreak gedisabled of gewoon op je iPhone?ijskonijn schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:03:
Ik heb die van mij ook gejailbreakt gisteren, eerst met achtergrond maar dat heeft toch redelijk wat impact op de "vloeiendheid" van de iconen enzo, dus deze heb ik nu gedisabled. De schaduw die je achter de icoontjes krijgt schijnt met OpenGL getekend te worden dus daardoor zal dat wel komen. Ik vraag me eigenlijk af waarom ze niet gewoon voor de 3G de optie zonder die schaduwen gemaakt hebben, dat werkt namelijk prima (had met 3.1.3 + Jailbreak wel een achtergrond). Maar eigenlijk vind ik dat zwarte wel oké.
Dat moet in de jailbreak, er is geen menu optie die de achtergrond weghaalt vreemd genoeg. Wil je een zwarte achtergrond moet je een zwarte afbeelding pakken maar dan is het toch nog ietsje trager omdat de schaduwen waarschijnlijk toch getekend worden.EN-IS schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:15:
[...]
Bedankt voor de tips, had je de wallpaper optie weer in je jailbreak gedisabled of gewoon op je iPhone?
Dit is te doen door het bestand "N82AP.plist" in de map "/system/library/coreservices/springboard.app" aan te passen
Mag ik vragen wat hier het voordeel van is? Om van 4.0 terug te gaan naar 3.1.2 en dan weer naar custom 4.0.StikkyFoam schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:33:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet worden ingegaan op simunlocken of warez.
Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet worden ingegaan op simunlocken of warez.
Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.