Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:31

lasharor

7 december 2004

Vraag me wel af wat de performance is van het multitasken op bijv. de 3G (of touch 2G) met de verschillende vRam tweaks die op dit moment in de cydia store staan.

Merk vooral dat die invloed hebben bij het gebruik in combinatie met backgrounder, hopelijk heeft het ook een positief effect op de standaard multitask software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
is backgrounder voldoende om te "multi-tasken" op een JB 3G? mn telefoon gaat nu zo'n 5,5 uur mee na JB en een paar cydia apps. en dat is zonder 3G. 3G zuigt tegenwoordig namelijk hard in de randstad!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Is het met een JB iPad mogelijk om via bluetooth PAN (dus niet wifi) gebruik te maken van internet van een ander device?

Ik wil eigenlijk liever niet wifi tetheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Dat ander device zal dan als DHCP-server moeten instaan om internet-access te verzorgen. In Windows gaat dit met de specifieke Widdcomm-drivers, geen idee hoe je dat doet onder een ander OS, laat staan op een andere smartphone.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een jailbreak geïnstalleerd op m'n iPod touch 2V, ging allemaal prima (niet met Spirit, trouwens). Ik probeer nu m'n iPhone 3GS te jailbreaken met Spirit, maar hij geeft telkens deze error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
INFO: Now listening for devices...

INFO: read igor/map.plist

INFO: Connected to the AppleMobileDevice.

INFO: Version iPhone2,1_3.1.3

INFO: Connecting to mobilebackup...

INFO: Sending files via AFC.

FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:198): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)

198

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen? Heb al google geprobeerd, maar suggesties daar werkten niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik had zo'n probleem ook. Bij mij kwam het omdat ik mijn iPhone nog niet was geactiveerd nadat ik een upgrade naar 3.1.3 had gedaan. Toevallig geen telefoon-modus uitgezet ofzo?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Hm, op het moment zit er nog geen sim-kaart in, is dat wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
Seditiar schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:49:
Hm, op het moment zit er nog geen sim-kaart in, is dat wat je bedoelt?
Ik denk wat Peter bedoeld is het volgende; de functionaliteit van spirit werkt alleen, als een toestel werkende is, dat wil zeggen, je zet je iPhone aan en je kunt er alles mee doen (bellen, etc.), dus geactiveerd, zie spiritjb.com

Requirements
•Any iPad, iPhone, or iPod touch on firmware 3.1.2, 3.1.3, or 3.2.
•An activated device: one not stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen.
•Any version of iTunes 9 (including 9.1.1).
•Syncing with iTunes before trying this is highly recommended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Aha, bedankt en sorry, zal de volgende keer wat beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 21:10
lasharor schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:32:
Vraag me wel af wat de performance is van het multitasken op bijv. de 3G (of touch 2G) met de verschillende vRam tweaks die op dit moment in de cydia store staan.

Merk vooral dat die invloed hebben bij het gebruik in combinatie met backgrounder, hopelijk heeft het ook een positief effect op de standaard multitask software.
Heb je misschien een Cydia source voor me waar ik die apps kan terugvinden? Enigste wat ik kan terug vinden op Internet over die vRAM tweaks is van September 2009, dus weet niet echt als deze nog werken op iOS 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
zAo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:00:
Heeft iemand al iets op bijv. Twitter vernomen van Spirit voor iOS 4.0 GM? Ik wilde weer te snel de nieuwe versie hebben ;)
Spirit voor iOS 4.0 gaat nooit bestaan. Er komt wel sowieso een tool van het dev-team, misschien in de vorm van een nieuwe redsn0w, of een nieuw kleurtje sneeuw.

Ook wordt er van Geohot het een en ander verwacht, maar die heeft al meer dan een maand niks laten horen over zijn vooruitgang. Wel is deze site: http://limera1n.com/ op zijn naam geregistreerd.

Ik acht de kans 80% dat 4.0 op launchdate al untethered jailbroken zal zijn en 100% dat het binnen een week gebeurt. Of de iPhone 4 meteen te jailbreaken is, is nog totaal onbekend. Die zou best een nieuw beveiligings mechanisme kunnen hebben (zoals iPhone 3GS dat ook had).

Ongeveer de samenvatting van de twitter van de "grote jongens".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
edit: mag niet :|

Als dit hier niet mag staan haal ik het gewoon weg hoor, of een mod :P

[ Voor 58% gewijzigd door hardware.tom op 12-06-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
@tom Mag niet :) Zijn namelijk warez.

On a sidenote:
Ik ben echt benieuwd wat Apple gaat doen tegen de toch enorm aanwezige piraterij. Zover ik weet heeft iOS 4.0 geen verrassingen op dat gebied en beginnen de developers toch wel steeds meer te morren. Zeker ook omdat jailbreaken zo verschrikkelijk simpel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:24
Vanx schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:27:
@tom Mag niet :) Zijn namelijk warez.

On a sidenote:
Ik ben echt benieuwd wat Apple gaat doen tegen de toch enorm aanwezige piraterij. Zover ik weet heeft iOS 4.0 geen verrassingen op dat gebied en beginnen de developers toch wel steeds meer te morren. Zeker ook omdat jailbreaken zo verschrikkelijk simpel is.
Sterker nog, ik zag al een gepatche mobileinstallation voor 4.0 rondzwerven, dus dat is al mogelijk.

En sinds de eerste gecrackte apps online kwamen (eerste versie van Monkey ball etc) heeft Apple nog geen enkele actie genomen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Mag toch hopen dát ze wat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Apple heeft wel wat gedaan, recentelijk nog is een kleine stukje code veranderd, maar dat had de community ook alweer snel gefixed.

De 4.0 patch heb ik inderdaad ook al gezien, maar die is niet zo interessant. Het gaat om de crack beveiliging op de apps, die is nu ook het meest ingewikkeld. Door Apple zelf, maar ook door extra moeite van appdevelopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 23:26
mensen ik heb een probleem. ik heb hier namelijk een iphone 2g. (met 3.1.3 erop die suffert is zo stom om hem te updaten:() probleem is dat als ik hem will jailbreaken met redsn0w hij dat wel doet, maar de wifi optie disabled is. en unlocken met bootneuter bij het begin geeft hij een error:( any ideas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Ik heb sinds kort Mac op mijn Samsung NC10, maar wat is dat pwnagetool mooi zeg. Allemaal pakketten kunnen uitzoeken e.d. Spijtig dat het niet voor de PC is. Ik heb helaas geen internet op mn samsung, dus nog maar even een andere manier zoeken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
jacobdb schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:56:
mensen ik heb een probleem. ik heb hier namelijk een iphone 2g. (met 3.1.3 erop die suffert is zo stom om hem te updaten:() probleem is dat als ik hem will jailbreaken met redsn0w hij dat wel doet, maar de wifi optie disabled is. en unlocken met bootneuter bij het begin geeft hij een error:( any ideas.
En als je jailbreakt met Spirit? Volgens mij kan dat met een 2g gewoon. Verder komt t probleem me niet bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Is redsn0w wel voor 3.1.3?
Spirit werkt sowieso met 3.1.3, heb zelf dan een ipod 2G, maar werkt prima.
Probeer eens spirit moet werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

3GS + Iphone OS4.0. Is het nu te doen? Ik heb een 3GS die nu 3.1.3 draait. Ik ben niet afhankelijk van een simlock, maar jailbreak zou wel leuk zijn :)

werkt cydia enzo dan gewoon?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Helioss schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:22:
Is redsn0w wel voor 3.1.3?
Spirit werkt sowieso met 3.1.3, heb zelf dan een ipod 2G, maar werkt prima.
Probeer eens spirit moet werken!
Redsn0w 0.9.4 werkt wel voor de iPhone 2g en 3g, niet voor 3gs.
Damian schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:08:
3GS + Iphone OS4.0. Is het nu te doen? Ik heb een 3GS die nu 3.1.3 draait. Ik ben niet afhankelijk van een simlock, maar jailbreak zou wel leuk zijn :)

werkt cydia enzo dan gewoon?
Volgens mij is voor de laatste versie (Gold Master) geen jailbreak mogelijk. Ook iTunes nog niet updaten naar 9.2! Deze geeft problemen met jailbreaken...

[ Voor 41% gewijzigd door Ruubster op 18-06-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Voor de GM is al een jailbreak. Maar die is nog niet officieel gereleased en dat zal ook niet voor de officiele release van iOS4 gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
MsG schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:02:
Ik heb sinds kort Mac op mijn Samsung NC10, maar wat is dat pwnagetool mooi zeg. Allemaal pakketten kunnen uitzoeken e.d. Spijtig dat het niet voor de PC is. Ik heb helaas geen internet op mn samsung, dus nog maar even een andere manier zoeken.
Er wordt al een tijdje gesproken over Pwnagetool voor Windows, ook MuscleNerd heeft wat hints gegeven. Het ziet er heel netjes uit en is, volgens mij, de ultieme manier om jailbroken te blijven. Apple kan hier nooit wat tegen doen. Ik gooi nog even een tweet richting MuscleNerd :)

Inderdaad even oppassen met iTunes 9.2. Je kan niet meer jailbreaken met Spirit als je iTunes 9.2 draait (bootloop). Synchroniseren kan nog wel, met spirit jailbroken iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Ramquin schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:00:
Voor de GM is al een jailbreak. Maar die is nog niet officieel gereleased en dat zal ook niet voor de officiele release van iOS4 gebeuren.
Idd, zoals ik zeg: Jailbreak is nog niet mogelijk (voor het 'publiek'). Er zijn nog geen programma's uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Vanx schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:24:
[...]
Inderdaad even oppassen met iTunes 9.2. Je kan niet meer jailbreaken met Spirit als je iTunes 9.2 draait (bootloop). Synchroniseren kan nog wel, met spirit jailbroken iPhone.
Dit snap ik even niet. Ik heb een Spirit Jailbreak, en ben zo stom geweest om op mijn laptop iTunes 9.2 te installeren (update). Synchroniseren kan ik dus wel, wat moet ik dan niet doen?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Er is een nieuwe versie van RedSn0w!
The iPhone Dev-Team has released a version of Redsn0w for Windows that can jailbreak the iPod touch 2g and iPhone 3G on iOS 4 using Windows.

MuscleNerd: redsn0w 4.0 JB now available for Windows http://is.gd/cSXNN
ipt2g and iPhone3G (but no hactivation til public 4.0).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The redsn0w beta has been updated for 4.0GM on iPhone 3G and iPod touch 2G (non-MC version). Multitasking and homescreen wallpaper are turned on by default (Apple doesn't normally allow this on these 2 devices). You can deselect these features if you choose.

A version for Windows is now provided.

Just like our other betas, this one intentionally doesn't “hactivate” the iPhone. Please wait for Apple's public release of 4.0 for that part of it.

YOU SHOULD STAY CLEAR OF THIS BETA SOFTWARE IF YOU RELY ON A CARRIER UNLOCK. That's because the beta redsn0w works only if your device has already been upgraded to the stock 4.0beta1/beta4/GM IPSW from Apple, which contains a baseband update. If you installed that IPSW, you've already lost the carrier unlock until the next planned release of ultrasn0w and blacksn0w.-----

Afbeeldingslocatie: http://www.iclarified.com/images/news/10116/34898/34898.png

Mac OSX x86
http://sites.google.com/a...redsn0w_mac_0.9.5b5-1.zip

Windows
http://sites.google.com/a...redsn0w_win_0.9.5b5-1.zip

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 18-06-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruubster schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:36:
[...]

Idd, zoals ik zeg: Jailbreak is nog niet mogelijk (voor het 'publiek'). Er zijn nog geen programma's uitgekomen.
Op mijn 3GS heb ik momenteel een gejailbreakte iOs 4 draaiende en dus ook met Cydia en alles :) Werkt perfect, heerlijk die nieuwe functies (folders is ideaal) en ziet er beter uit als 3.x
Je moet gewoon de originele iOs 4.0 GM ergens zien te krijgen, die patchen met PwnageTool. Maar werkt alleen nog op Mac voor zover ik weet.

EDIT: Voor de Golden Master edition hoef je GEEN UDID te hebben die geregistreerd staat als developer ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 16:47 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Tja, helaas nog geen jailbreak voor de 3GS in combinatie met Windows helaas. Nou ja, nog een paar dagen wachten!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:47:
Tja, helaas nog geen jailbreak voor de 3GS in combinatie met Windows helaas. Nou ja, nog een paar dagen wachten!
Mochten mensen echt willen, die toevallig in de buurt van Apeldoorn wonen, dan kan ik zo een gejailbreakte iOs 4.0 er voor je opzetten. Ik heb nou eenmaal de gepatchte versie al (het patchen van die verrekte iOs 4.0 kostte de meeste tijd :))
Kun je thuis gewoon je eigen back up weer terug zetten. iTunes 9.2 is nu ook officieel uit, geen beta meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:46:
[...]

Op mijn 3GS heb ik momenteel een gejailbreakte iOs 4 draaiende en dus ook met Cydia en alles :) Werkt perfect, heerlijk die nieuwe functies (folders is ideaal) en ziet er beter uit als 3.x
Je moet gewoon de originele iOs 4.0 GM ergens zien te krijgen, die patchen met PwnageTool. Maar werkt alleen nog op Mac voor zover ik weet.
Oh weer wat geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Mochten mensen echt willen, die toevallig in de buurt van Apeldoorn wonen, dan kan ik zo een gejailbreakte iOs 4.0 er voor je opzetten. Ik heb nou eenmaal de gepatchte versie al (het patchen van die verrekte iOs 4.0 kostte de meeste tijd :))
Kun je thuis gewoon je eigen back up weer terug zetten. iTunes 9.2 is nu ook officieel uit, geen beta meer.
Erg sympathiek! Ik woon bepaald niet bij je om de hoek, maar misschien zijn anderen wel geïnteresseerd.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
ijskonijn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:54:
[...]

Dit snap ik even niet. Ik heb een Spirit Jailbreak, en ben zo stom geweest om op mijn laptop iTunes 9.2 te installeren (update). Synchroniseren kan ik dus wel, wat moet ik dan niet doen?
Jij hebt niets te vrezen, mensen die nog willen jailbreaken kunnen de app spirit niet meer draaien. Ik jailbreak regelmatig iPods/iPhones, en voor mij zal het dus rampzalig zijn om 9.2 te installeren, dan werkt spirit namelijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Als mensen nu op zoek zijn naar een vorige versie van iTunes:
http://hackstor.blogspot.com/2010/02/itunes.html
Hopelijk mag deze link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ruubster schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:52:
Als mensen nu op zoek zijn naar een vorige versie van iTunes:
http://hackstor.blogspot.com/2010/02/itunes.html
Hopelijk mag deze link?
Mag. :)

Ik haal oude versies van http://www.oldversion.com/iTunes.html, ik ben zelf onlangs van versie 8.0 naar 9.0 gegaan. Blijft een noodzakelijk (shit) programma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
EN-IS schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:13:
[...]

Mag. :)

Ik haal oude versies van http://www.oldversion.com/iTunes.html, ik ben zelf onlangs van versie 8.0 naar 9.0 gegaan. Blijft een noodzakelijk (shit) programma ;)
Precies, ik heb er soms echt een hekel aan. Ik vind vooral dat t echt lang duurt voordat ie mijn iPhone herkent als ik m aansluit, en voordat ie eenmaal gesynchroniseerd heeft terwijl er vrij weinig te synchroniseren valt...

Maar morgen mss toch 9.2 installeren met 4.0 uitproberen O-) Wel eerst backup maken van iTunes map lijkt me, aangezien ik me afvraag of de reservekopieën opgeslagen blijven van 3.1.3, ik wil wel terug kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:22:
[...]

Jij hebt niets te vrezen, mensen die nog willen jailbreaken kunnen de app spirit niet meer draaien. Ik jailbreak regelmatig iPods/iPhones, en voor mij zal het dus rampzalig zijn om 9.2 te installeren, dan werkt spirit namelijk niet meer.
Dat is onzin, ik heb hier 9.2 beta draaien (zal geen verschil maken met de officiële) en heb al een 3 tal iPod Touches gejailbreakt. 2x een iPod Touch 2G en 1x een 3G iPod touch.. dus dat maakt voor Spirit echt niks uit. Spirit werkt overigens ook totaal buiten iTunes om, als ik Spirit gebruikt sluit ik iTunes ook helemaal af ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Laatst online: 22-09 21:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:44:
[...]

Dat is onzin, ik heb hier 9.2 beta draaien (zal geen verschil maken met de officiële) en heb al een 3 tal iPod Touches gejailbreakt. 2x een iPod Touch 2G en 1x een 3G iPod touch.. dus dat maakt voor Spirit echt niks uit. Spirit werkt overigens ook totaal buiten iTunes om, als ik Spirit gebruikt sluit ik iTunes ook helemaal af ;-)
Maar het werkt alsnog met iTunes, omdat je als je geen iTunes hebt, niet de driver hebt om toegang te krijgen tot je iDevice ;). Probeer maar, Spirit zal falen.
Ruubster schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:06:
[...]

Precies, ik heb er soms echt een hekel aan. Ik vind vooral dat t echt lang duurt voordat ie mijn iPhone herkent als ik m aansluit, en voordat ie eenmaal gesynchroniseerd heeft terwijl er vrij weinig te synchroniseren valt...

Maar morgen mss toch 9.2 installeren met 4.0 uitproberen O-) Wel eerst backup maken van iTunes map lijkt me, aangezien ik me afvraag of de reservekopieën opgeslagen blijven van 3.1.3, ik wil wel terug kunnen...
Wel terug kunnen met een goede backup is wel essentieel. Een collega van mij heeft een downgrade moeten doen van 4.0 GW (denk ik, iig had hij 4.0 erop) en is vervolgens alles kwijt omdat z'n iPhone 't niet meer deed oid. Tja, werk je bij de helpdesk en doe je systeembeheer, een goede backup maken van je iPhone kan je dan vervolgens niet :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
Hm heb geen ervaring met iPhones. Maar ik kan goedkoop een 3G krijgen.
Echter is deze gelockt? Uit mail van de verkopende partij wordt ik niet veel wijzer.\

Hij draait iPhone OS 3.1.3 en meldt dat er vodafone lock opzit (als ik hem goed intepreteer). Nou is mijn vraag of het unlocken hiervan makkelijk gaat. Ik ben zef bij T-Mobile.

Wat voor gegevens heb ik nodig om zonder de iPhone aan te schaffen een check te kunnen doen of ik hem makkelijk kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:44:
[...]

Wat HoT zegt, dat Spirit iTunes afsluit betekent niet dat iTunes obsolete is.

Comex himself:
"DO NOT UPDATE TO ITUNES 9.2 IF YOU ARE USING SPIRIT until I learn what's going on."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

AgoNitE schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:57:
Hij draait iPhone OS 3.1.3 en meldt dat er vodafone lock opzit (als ik hem goed intepreteer). Nou is mijn vraag of het unlocken hiervan makkelijk gaat. Ik ben zef bij T-Mobile.

Wat voor gegevens heb ik nodig om zonder de iPhone aan te schaffen een check te kunnen doen of ik hem makkelijk kan unlocken?
Als er een vodafone lock op zit moet hij het via een speciale deal met vodafone hebben gekregen, want normaliter is de lock voor T-mobile hier in Nederland.
Je kan dit nagaan door het plaatje wat onderop de doos staat met een shot van het serienummer van de iPhone zelf (in Instellingen > Algemeen > Over/Informatie). Als de serienummers overeenkomen, hoort de doos bij de iPhone en het logo van de provider staat ook op dat plaatje onderop de doos. Weet je gelijk waar de lock op staat.

Overigens heeft deze vraag niets te maken met jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iOS 4 GM op m'n ipod touch 2G gezet en daarna gejailbreakt. Nu is mijn vraag: ik hoorde dat er ook batterij percentage opzit, maar hoe activeer ik dat? En hoe kan ik categorien voor m'n apps krijgen (dat zit toch ook standaard in iOS 4?) Morgen komt de officiele OS uit, verschilt deze veel van de GM? Ik kan trouwens gewoon syncen itunes 9.2 op Windows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee applicaties over elkaar slepen levert een 'mapje' op.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe krijg ik dat batterij percentage dan? Ik kan dus gewoon een app ingedrukt houden, tot ze gaan bibberen, en dan over elkaar schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:42:
en hoe krijg ik dat batterij percentage dan? Ik kan dus gewoon een app ingedrukt houden, tot ze gaan bibberen, en dan over elkaar schuiven?
Batterij percentage -> Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Bovenste Optie.

Folders. Hou een app ingedrukt, sleep hem op een andere App. Folder wordt dan gemaakt en kan je er een naam aan geven.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
ijskonijn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:54:
[...]

Er is nu niks aan de hand, maar als je opnieuw gaat jailbreaken met Spirit, gaat je apparaat in een bootloop. Als je Spirit dan opnieuw draait, gaat die weer uit de bootloop, tenminste dat heb ik gehoord.

Morgen 4.0 release *O* hopen dat het dev-team meteen een jailbreak uitbrengt en niet wacht op de iPhone 4 van donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iPod touch 2g, met iOS 4, met redsn0w jailbreak. Ik vind hem toch wel wat sloom. Dus is mijn vraag: kan ik wat opslagcapaciteit gebruiken als werkgeheugen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Vanx schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:27:
[...]

Er is nu niks aan de hand, maar als je opnieuw gaat jailbreaken met Spirit, gaat je apparaat in een bootloop. Als je Spirit dan opnieuw draait, gaat die weer uit de bootloop, tenminste dat heb ik gehoord.
Ah oke dan is er niks aan de hand dus :)
Morgen inderdaad iOS 4, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 12:56
Ik heb dit topic doorgenomen en het is me nog niet helemaal duidelijk. Als ik morgen upgrade naar 4.0 dan ben ik mijn jailbreak kwijt. Ik heb trouwens een 3GS, die ik via blackrain en Windows XP heb gejaibreakt.

Is het al mogelijk om iOS 4.0 via windows te jailbreaken? Zo ja, welke tool kan ik daar het beste voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
xzip22 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:35:
Ik heb dit topic doorgenomen en het is me nog niet helemaal duidelijk. Als ik morgen upgrade naar 4.0 dan ben ik mijn jailbreak kwijt. Ik heb trouwens een 3GS, die ik via blackrain en Windows XP heb gejaibreakt.

Is het al mogelijk om iOS 4.0 via windows te jailbreaken? Zo ja, welke tool kan ik daar het beste voor gebruiken?
Er is nog niet een tool gereleased voor de publiek door de iPhone Dev Team of andere ontwikkelaars. Op dit moment zit iedereen erop te wachten, deze info had je ook via Google kunnen vinden.

Voor Windows is op dit moment RedSn0w beta beschikbaar (helemaal bovenaan deze pagina, alleen voor de touch 2g en iPhone 3G), daarmee kun je de iOS 4 GM jailbreaken, deze is bedoeld voor ontwikkelaars en of beta testers. Die kun je gebruiken maar wordt niet geadviseerd, al helemaal niet als je afhankelijk bent van een unlock (waar we niet over mogen praten in dit topic voor alle duidelijkheid...).

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 21-06-2010 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
EN-IS schreef op maandag 21 juni 2010 @ 01:58:
[...]
(waar we niet over mogen praten in dit topic voor alle duidelijkheid...).
Dit wordt echt op elke pagina een keer herhaald, en toch nog vragen mensen ernaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ruubster op 21-06-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt iOS4 nou als download? ik dacht 21'ste nu dus maar er is niks beschikbaar. is dit ook de reden waarom er nog geen jailbreak tools gereleased zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:53:
wanneer komt iOS4 nou als download? ik dacht 21'ste nu dus maar er is niks beschikbaar. is dit ook de reden waarom er nog geen jailbreak tools gereleased zijn?
Is de dag al om dan? Hij zal er vanavond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:53:
3.0 was om 19:00 dus zal vandaag ook wel rond die tijd zijn verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

2.0 was om 15:45 ;) dus vanaf die tijd is het duimen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Damian schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:13:
2.0 was om 15:45 ;) dus vanaf die tijd is het duimen :D
spanning en sensatie mensen....
Het is eerder wachten tot de jailbreak van 4.0 uitkomt :P tot die tijd upgrade ik nog maar niet...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ach, zodra hij te downloaden is zijn de servers toch de eerste uren zo goed als down. Ik zet mijn pijlen op morgenochtend :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 21:49

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Het feest is begonnen, nu afwachten hoe de installatie verloopt.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:34:
Ik heb een iPod touch 2g, met iOS 4, met redsn0w jailbreak. Ik vind hem toch wel wat sloom. Dus is mijn vraag: kan ik wat opslagcapaciteit gebruiken als werkgeheugen ?
Het is mogelijk maar wordt ten zeerste afgeraden. Waarom? Omdat je opslag maar een beperkte hoeveelheid read/writes heeft en als je 't als swap gaat gebruiken je er heel snel aan komt en je dus uiteindelijk je iDevice transformeert in een steen. Veel plezier ermee ;).

Voor iedereen die hier zijn/haar ervaring met iOS 4 gaat blaten, doe dat in het ervaringen topic en niet hier. Dit is niet de plaats om er over te praten hoe geweldig of klote de nieuwe versie is. Dank.

[ Voor 16% gewijzigd door Hero of Time op 21-06-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Zou redsn0w ook werken? Heb even geen zin om mijn Spirit JB te verpesten? Met iPod Touch 2G werkt het wel met die GM, maar werkt het ook met de officiele?

[ Voor 35% gewijzigd door iMick op 21-06-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Ben m aan het downloaden, even mijn Apple pakken dan ga ik toch de nieuwe Pwnagetool proberen... Wie weet ik hou jullie wel op de hoogte.

Edit: Mwaaaa doordat ik al veel reacties op internet heb gelezen over mensen met een 3GS die niet meer door iTunes herkend wordt, wacht ik mooi even...

[ Voor 36% gewijzigd door Ruubster op 21-06-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 23:26
ik hem eral op staan, nu wil ik op mijn touch 2g wel graag multitasken hebben. kan ik dat doen met de reds0w die gemaakt is voor de GM versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Nadeel van een update vind ik altijd dat je dan opnieuw moet jailbreaken en alles opnieuw moet installeren. Kan je dit niet op de een of andere manier omzeilen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Snippertje schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:37:
Nadeel van een update vind ik altijd dat je dan opnieuw moet jailbreaken en alles opnieuw moet installeren. Kan je dit niet op de een of andere manier omzeilen?
Ja door niet te updaten. Maar werkt Redsn0w niet ofzo, of doe ik het niet goed? Ik heb een originele firmware 4.0 gedownload van de Apple site en die geopend in RedSn0w, maar hij geeft aan dat hij niet goed is oid...

Jammer dat ik hem nu toch al heb geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Laatst online: 20-09 12:56
EN-IS schreef op maandag 21 juni 2010 @ 01:58:
[...]

Er is nog niet een tool gereleased voor de publiek door de iPhone Dev Team of andere ontwikkelaars. Op dit moment zit iedereen erop te wachten, deze info had je ook via Google kunnen vinden.

Voor Windows is op dit moment RedSn0w beta beschikbaar (helemaal bovenaan deze pagina, alleen voor de touch 2g en iPhone 3G), daarmee kun je de iOS 4 GM jailbreaken, deze is bedoeld voor ontwikkelaars en of beta testers. Die kun je gebruiken maar wordt niet geadviseerd, al helemaal niet als je afhankelijk bent van een unlock (waar we niet over mogen praten in dit topic voor alle duidelijkheid...).
Ik heb geprobeerd om mijn research goed te doen. Maar blijkbaar was dat niet voldoende. Maar in ieder geval bedankt voor je duidelijke uitleg. Dan moet de update nog maar even wachten, ben toch iets te gehecht aan mijn jailbreak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Leuk, zit nu in een recoverymode loop ... Jippie :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:47:
Leuk, zit nu in een recoverymode loop ... Jippie :x.
Als je nu nog eventjes zei waardoor, dan kon het nog een nuttige post zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:51:
[...]

Als je nu nog eventjes zei waardoor, dan kon het nog een nuttige post zijn ;)
Paar posts terug: Hij is RedSn0w aan het proberen... 1+1=...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik las dat iOS4 te jailbreaken is met PwnageTool. Nu heb ik versie 3.1.5 van PwnageTool op mijn Mac geinstalleerd maar ziet ie de 4.0 firmware niet staan (terwijl ik die net gedownload heb). Hoe hebben jullie dan gejailbreakt? Ik draai nu versie 3.1.3 en heb nog een oude modem firmware en bootrom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Ben inmiddels al weer uit recovery loop... Maar zit nu zonder jailbreak. Redsn0w herkent de firmware niet als de goede firmware..

Lukt het anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
De GM en final lijken toch niet exact hetzelfde te zijn. Ze verschillen namelijk in grootte:

GM: 299.313 kB
Final: 299.097 kB

Bovendien herkent redsn0w de GM versie wel, maar de final versie niet.

[ Voor 75% gewijzigd door Executor16 op 21-06-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hebben jullie het op deze manier geprobeerd?

YouTube - How to jailbreak iPhone 3G / iPod touch 2G (non-MC version) iOS 4 GM with Windows (UPDATE)
YouTube: How to jailbreak iPhone 3G / iPod touch 2G (non-MC version) iOS 4 GM with Windows (UPDATE)

//EDIT: ik hoor dat dit niet werkt met de final van iOS 4, excuus! :)

[ Voor 18% gewijzigd door EN-IS op 21-06-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Google eens op "pwnt4life".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Iemand hier die de twitter van dev-team en Geohot volgt en kan zeggen of er überhaupt al JB tools zijn voor iOS4? Voor zover ik begrijp van de berichten hier is dat er nog niet, dus om nou met z'n allen te gaan kijken wat werkt en weet ik veel wat voor onzin er bij komt zetten (boot loops e.d.), lijkt het mij handiger om gewoon te wachten.
Bovendien moeten alle apps ook getest worden op iOS4 en indien nodig herschreven. Leuk dat je straks v4 draait met een mogelijke JB, maar als je apps niet werken, heb je er alsnog geen zak aan en had je beter op 3.1.x kunnen blijven en geduldig wachten totdat het grootste deel over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

hmm, ik zet hem er gewoon op, merk wel wanneer de jailbreak er is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vragen over iOS 4: is de finale release nou wel of niet te jailbreaken. Verschilt de gm met de final?

Ik heb de GM gejailbreakt, met achtergrond, alleen kan ik geen achtergrond kiezen, ik kan alleen de standaard achtergrond kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Laatst online: 22-09 11:01
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:30:
Ik heb een paar vragen over iOS 4: is de finale release nou wel of niet te jailbreaken. Verschilt de gm met de final?

Ik heb de GM gejailbreakt, met achtergrond, alleen kan ik geen achtergrond kiezen, ik kan alleen de standaard achtergrond kiezen.
Lees wat hierboven staat.. GM wel, Final niet

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Lees nu op het internet dat de final ook te jailbreak is. Je moet de GM laden in redsn0w (en de final geinstalleerd hebben), dan moet het gewoon lukken. Dit was ook het geval bij 3.1.3 (dan moest 3.1.2 ingeladen worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Nog geen jailbreak nieuws, jongens!

Als je het graag wilt bijhouden is dit de plek: http://twitter.com/MuscleNerd

Ik verwacht donderdag bij de iPhone 4 de tools, misschien nog iets later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 19:26
ik heb hem net geupdated. maar nu kan je niet meer realtime de contacten syncen met gmail volgens mij.

Wie weet hoe je dit moet instellen nu ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

kalmma schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:52:
ik heb hem net geupdated. maar nu kan je niet meer realtime de contacten syncen met gmail volgens mij.

Wie weet hoe je dit moet instellen nu ??
Gaarne > [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 26
barzi schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:40:
Lees nu op het internet dat de final ook te jailbreak is. Je moet de GM laden in redsn0w (en de final geinstalleerd hebben), dan moet het gewoon lukken. Dit was ook het geval bij 3.1.3 (dan moest 3.1.2 ingeladen worden).
En straks gaan klagen dat hij crasht en dit niet werkt en dat niet meer doet. Liever niet dus, je hebt geen idee wat er verandert is tussen de versies en wat de gevolgen zijn van een brakke versie merge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 21-09 10:36
Crap, wat duurt dat 'reserve kopie maken' aan het begin van het update proces lang, zeg! Hij is al 20 minuten bezig en de voortgangsbalk is nog geen 10% op weg.... Hoort dat? en toen ging de laatste 80% ineens in 3 seconden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door autoreverse op 21-06-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
autoreverse schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:23:
Crap, wat duurt dat 'reserve kopie maken' aan het begin van het update proces lang, zeg! Hij is al 20 minuten bezig en de voortgangsbalk is nog geen 10% op weg.... Hoort dat?
Had ik ook. Maar na 20 a 30 procent is hij ineens helemaal klaar ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met vm iPhone/vm iPhone 2. Gebruiken deze alleen je RAM geheugen of ook je flash geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 21-09 10:36
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:49:
Heeft er iemand ervaring met vm iPhone/vm iPhone 2. Gebruiken deze alleen je RAM geheugen of ook je flash geheugen?
Ja, ik heb een week of 2 zo'n hack geprobeerd. Resultaat: een erg onstabiele iPhone. Het geheugen wat op de flash schreef, moest blijkbaar ook af en toe geleegd o.i.d., dat gaat denk ik erg traag en lijkt veel processor kracht te kosten. De iPhone werd er over het algemeen _helemaal_ niet sneller van. Een goede tweede reden om het niet te doen, is dat NAND Flash maar beperkt (relatief, dan) overschrijfbaar is. Je verkort dus m.a.w. de levensduur van je iPhone.
Ofwel: brevet van afkeuring, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Vanx schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:43:

Ik verwacht donderdag bij de iPhone 4 de tools, misschien nog iets later.
Ik had het fout, de eerste tools zijn net gereleased! Dat is helaas niet iets wat we hier mogen bespreken.

Ik stel mijn verwachting bij naar "ergens in de komende uurtjes".

http://blog.iphone-dev.org/ is net geupdate, voor degene die geïnteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-08 16:20
Ik wil graag updaten naar OS4, maar nu heb ik vaker gelezen dat als je in de toekomst nog een keer wil jailbreaken dat je je SHSH key op de Saurik server op moet slaan voor ik ga updaten. Is dat bij OS4 ook het geval of is dat nu niet nodig? En hoe kan ik dit het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Als je Cydia geinstalleerd hebt, dan staat de key al in de database.

Als je dat niet hebt gedaan, dan maakt dat alsnog niet zoveel uit. 4.0 wordt toch aan alle kanten gekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er dan nog anderen tweaks die automatisch je werkgeheugen legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 11:09
http://www.twitlonger.com/show/21j1rm
Ik heb win7 je moet eerst met itunes updaten naar ios4 en dan ios4 gm versie erover gooien met redsnow 0.9.5b5.2 en dan cydia laten reloaden en upgraden
http://twitter.com/Mastermark1983/statuses/16720801738

Ik lees morgen wel verder en dan hoor ik het wel of het al kan :)
Weltrusten.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ik lees net dat er voor iOS 4 alweer een Jailbeak beschikbaar is net zoals een unlock (wel beta maar wel voor een 3G :) )

Nu wil ik mijn 3G (gejailbreaked en ge-unlocked) opwarderen naar iOS4,maar voor ik dat doe heb ik eigenlijk nog een vraag wat backuppen betreft.

Ik heb voor alle programma;s die ik via Cydia binnen gehaald heb al een backup programma binnen gehaald.
Blijft alleen nog die Apps die ik via Apple zelf heb geinstalleerd.

Hoe kan ik het beste deze backuppen?

Kan ik gewoon via iTunes of gaat dat niet goed komen (niet dat ik straks mn JB en unlock kwijt ben :| )

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
ThaStealth schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:34:
[...]

Lees wat hierboven staat.. GM wel, Final niet
GM == Final?

Ik heb in ieder geval de GM er op staan, zojuist even aan m'n laptop gehangen en gekeken of ie toch nog een nieuwere versie kon vinden, gaf aan dat ie up 2 date was.

edit:
over t vershil in grootte gelezen, apart dat iTunes aangeeft dat ik up 2 date ben

[ Voor 12% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 22-06-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:30:
Ik lees net dat er voor iOS 4 alweer een Jailbeak beschikbaar is net zoals een unlock (wel beta maar wel voor een 3G :) )

Nu wil ik mijn 3G (gejailbreaked en ge-unlocked) opwarderen naar iOS4,maar voor ik dat doe heb ik eigenlijk nog een vraag wat backuppen betreft.

Ik heb voor alle programma;s die ik via Cydia binnen gehaald heb al een backup programma binnen gehaald.
Blijft alleen nog die Apps die ik via Apple zelf heb geinstalleerd.

Hoe kan ik het beste deze backuppen?

Kan ik gewoon via iTunes of gaat dat niet goed komen (niet dat ik straks mn JB en unlock kwijt ben :| )
reservekopie maken, of als je schoon wil beginnen even uit cydia iets halen (ik mail het wel want mag hier niet besproken worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Je moet niet met aptbackup gaan werken.. Aangezien meer dan de helft van de Cydia apps nog niet is geüpdatet voor 4.0. Dus zet je alle Cydia dingen terug, werkt je iPhone half of niet meer :)

Wat je het beste kunt doen is Rock.app installeren via Cydia en een RockID maken. Deze maakt van al je apps een backup op hun eigen server (een lijstje met jou apps dan) zo kun je later alles ook weer in 1 keer terug zetten en krijg je gelijk de laatste versies. Hoef je zelf ook geen dingen te gaan backuppen handmatig. Alleen je iTunes dingetjes dan. Rock.app is eigenlijk een vervangen voor Cydia die veel sneller en stabieler werkt. In principe kun je alle apps uit Cydia ook daar vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

eXSs schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:07:
[...]

GM == Final?

Ik heb in ieder geval de GM er op staan, zojuist even aan m'n laptop gehangen en gekeken of ie toch nog een nieuwere versie kon vinden, gaf aan dat ie up 2 date was.

edit:
over t vershil in grootte gelezen, apart dat iTunes aangeeft dat ik up 2 date ben
In de Final zit het GameCenter niet, wat ik overigens erg jammer vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:56
Ik heb hier: http://www.larsonline.nl/ een iOS4 jailbreak wijze voor de 3G gevonden. Is die manier aan te raden of is er misschien een betere manier?
iOS 4 is te jailbreaken met de laatste versie van Redsnow, te downloaden hier:

via deze Jailbreak kun je ook: Achtergronden en Multitasking inschakelen (wat normaal niet mogenlijk is bij de 3G)

Download Redsn0w 0.9.5 voor Windows
Download Redsn0w 0.9.5 voor Mac
Download iPhone iOS 4.0 GM Firmware.
Download iTunes 9.2 voor Windows and Mac

Ten eerste: Download of update je Itunes naar versie 9.2 (vereist voor iOS4)
dan update je naar de nieuwe iOS4 firmware die vanaf nu beschikbaar is.

met de iphone nog aan de usbkabel: Start redsnow op*
* bij mij bleef redsnow soms hangen, indien dit voorkomt klik met de rechtermuisknop op de redsnow.exe (eigenschappen)
en kies compatibiliteit -> dit programma in de compatibiliteit mode: WindowsXP service pack3 uitvoeren.
vink ook: Run als Administrator aan, en klik het venster weg met OK.
(waneer redsnow.exe opstart zorg dat Itunes ed. gesloten zijn!)

het programma vraagt je nu naar het firmwarebestand. (geef het bestand op dat je hierboven gedownload hebt ( iPhone iOS 4.0 GM Firmware.)
wanneer het programma dit gecontroleerd heeft , en verder gaat dien je eerst je iphone uit te schakelen. (powerbutton lang inhouden dan: Zet uit kiezen)

als deze uit is, kies je Next en volg je de instructies op het scherm (dfu mode)

als dit alles doorlopen is, wordt je Iphone gejailbreaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

Zo heb ik het ook gedaan, tot nu toe werkt het, cydia is nu aan het updaten!

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

En Multitasking en Achtergrond werken dan ook op de 3G?
In die GM-firmware was dit makkelijk te activeren met redsn0w, maar is dit ook in de final zo?

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 22-06-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:56
Ik ben op dit moment bezig om iOS 4 op m'n 3G te zetten, maar het reservekopie maken gaat echt super super traag. Heb het op 2 verschillende PC's geprobeerd, bij allebei hetzelfde probleem.

iPhone ook al opnieuw opgestart maar het helpt niet.

Hoe krijg ik iOS4 op mn iPhone?

Er staat atm 3.1.2. met jailbreak op

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 22-06-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

reservekopie duurt heel lang, ongeveer 10-15 minuten. Het lijkt of hij vastloopt, maar de laatste 80 procent gaan in een paar seconden...

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

painkill schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:55:
reservekopie duurt heel lang, ongeveer 10-15 minuten. Het lijkt of hij vastloopt, maar de laatste 80 procent gaan in een paar seconden...
Die van mij heeft er al eens een uur over gedaan, ligt er maar aan hoeveel data je erop hebt staan.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet worden ingegaan op simunlocken of warez.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.