Dank voor je antwoord!Skyaero schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:01:
[...]
Je zult iets preciezer moeten zijn wat je niche is. Wat is je product-markt combinatie? Waarin onderscheid je ten opzichte van anderen?
Mijn niche is voornamelijk het ontwikkelen van mobiele apps (IOS & Android). Ik vind het belangrijk dat de klant krijg wat hij/zij voor ogen heeft. Goede communicatie is hierin dus de hoofdzaak. Verder ben ik van mening dat een mvp niet gelijk een ton hoeft te kosten en zoek ik dus eigenlijk de "startups" die iets op de markt willen zetten om te kijken of het aanslaat en daarna pas vol gaan inzetten op de ontwikkeling.
Hmm Fiverr staat juist weer helemaal vol met mensen uit Azië die diensten aanbieden voor een habbekratsje. Daar is moeilijk mee concurreren. Ik zou het graag Nederlands/Benelux houden.Er zijn duizenden freelancers op bijvoorbeeld Fiverr die het bouwen van websites en apps aanbieden. Waarom zou ik specifiek naar jou toekomen? Misschien is Fiverr wel iets voor jou, of heb je iets waarin je jezelf onderscheidt juist van Fiverr.
Top dankjewel! En daar heb je inderdaad wel een goed punt. Een week werkloos zijn is al veel duurder dan een aantal abonnementen bij elkaar
sbmuc schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:41:
[...]
Ik heb zelf goede ervaringen met freelance.nl, iig 2 langdurige opdrachten vandaan gehaald. Andere via LinkedIn contacten. Ik heb er nooit voor betaald maar ik vind de PRO versie iig niet duur. Ik begrijp dat wanneer je via meerdere sites de betaalde opties hebt het relatief duur lijkt te zijn. Echter geen opdrachten hebben (lees werkloos) is veel duurder
Je zal ergens moeten beginnen. Wanneer blijkt dat je goed bent zullen er via (oude)klanten nieuwe binnenkomen.