Vandaag tweede opdracht binnen gehaald, een opdracht voor lange periode. De laatste anderhalve week was iedereen offline ivm vakantie periode (denk ik) waardoor het leek alsof al mijn contactpersonen van de bodem verdwenen waren, maar inmiddels goedkeuring voor mijn tarief en ik mag kiezen uit 1 van twee brokers die de opdrachtgever gebruikt.
Was ook nog in gesprek met een andere partij, maar deze is nog steeds van de aardbodem verdwenen. Jammer, was technisch een zeer uitdagende opdracht waar ik echt alle skills kon gebruiken.
Mijn idee voor nu is voor 2 opdrachtgevers per week te werken, 1 dag per week voor korte opdrachtjes en andere opdracht voor 4 dagen per week. Op deze manier kan ik bij meerdere bedrijven in de keuken kijken. Heb besloten in begin 9 uur per dag te werken (5x 9 uur voor het eerste kwartaal). De 1 dag per week zullen startup/scale ups zijn vermoed ik (eerste opdracht is dat ook), heb ik even geen korte opdracht dan heb ik vrij die dag.
Tot nu toe redelijk tevreden met de voortgang, je moet wel overal achteraan gaan. Alles is via eigen netwerk tot nu toe, de opdrachten die ik de afgelopen paar weken voorbij zag komen op de portalen waren allemaal: Voor zo scherp mogelijk tarief of voor overheid. Dit is wel iets waar ik een beetje zorgen over heb, denk dat het goed is om bezig te blijven met je netwerk.
[
Voor 44% gewijzigd door
init6 op 04-01-2022 18:25
]